Sorularınız

Naruto evreniyle alakalı sorularınızı ve önerilerinizi burada dile getirebilir, genel olarak sitelerin düzeni ve ilerleyişi hakkındaki sorularınızı sorabilirsiniz.
User avatar
Kotegawa Ooki
Ishigakure
Ishigakure
Posts: 166
Joined: August 31st, 2018, 10:46 pm

Re: Sorularınız

Post by Kotegawa Ooki » January 30th, 2019, 9:25 pm

Endan
Kullanıcı kısa bir el mührü serisi ardından ağzında yağ biriktirmeye başlar. Yeterince biriktirdikten sonra bu yağı hedefine tükürür. Yağ ağızdan fırladığı gibi alev alır ve bir alev topuna dönüşür. Kullanıcı, daha fazla chakra harcayarak ağzında topladığı yağı arttırabilir, böylece oluşacak olan alev topu daha büyük olur. Kullanıcı yarım metre çapında bir küreden daha fazla yağ toplayamaz. Ağzında topladığı yağı 3 parçaya kadar bölüp ayrı ayrı fırlatabilir veya yağı tek seferde tükürmek yerine bir kaç saniye boyunca püskürtebilir. Alev kütlesi 15 metreye kadar dağılmadan ilerleyebilir. Hedef ile buluşup hasar verdikten sonra yağlar ve alevler yok olur.
Haisekishou
Ninja kısa sayılabilecek el mühürleri serisini Tora mühründe bitirir ve derin sayılabilecek bir nefes alır. Bu nefes alınırken kullanıcının göğsünün bir miktar şiştiği görülür. Kullanıcı aldığı nefesi ağzından kül olarak püskürtür ve bu kül ağır bir sis gibi etrafı kaplamaya başlar. İstenilen miktarda hava bu külle kaplandıktan sonra kullanıcı alt ve üst dişlerini hızlı bir şekilde birbirine vurur. Bu vurma etkisi ile kül alev alır ve külün kapladığı alanda büyük bir patlama olur.
Yukarıda atmış olduğum tekniklerle oluşturulan maddelerin bir etki süresi var mı? Yani kapalı bir odaya Haisekishou atıp saatler hatta günler sonra alev aldırabilir miyim? Yada zemine Endan ile yağ atıp(Alevlendirmeden atabiliyorsak.) çok uzun bir süre sonra, rakip oradan geçtiğinde yakabilir miyim?
Image
Künye
► Show Spoiler
Motivasyon/Komplikasyon/Özellik
► Show Spoiler
Profil
► Show Spoiler
Beceri
► Show Spoiler
Ninjutsu
► Show Spoiler
Taijutsu
► Show Spoiler
Genjutsu
► Show Spoiler
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar Standart
► Show Spoiler
User avatar
Cynic
Laplace
Laplace
Posts: 304
Joined: August 24th, 2018, 10:41 pm

Re: Sorularınız

Post by Cynic » January 30th, 2019, 9:38 pm

Endan tekniğinde yağ ağızdan çıktığı gibi alev alır.

Diğer soruların için konu içerisinde deneyerek cevabını alabilirsin.
Image
User avatar
Jin Ryoken
Ishigakure
Ishigakure
Posts: 125
Joined: August 31st, 2018, 5:11 am

Re: Sorularınız

Post by Jin Ryoken » January 30th, 2019, 10:23 pm

Benim sorum statlarla alakalı olacak.

Şimdi stat açıklamalarında diyorki Ninjutsu Taijutsu ve Genjutsu statları temel 6 statın kombinasyonu ile üretilir. Her Jutsuya etki eden favori kombinasyon var. Ninjutsu Potansiyel ve Kondisyondan güç alıyor, Taijutsu Güç ve Çeviklik, Genjutsu ise Varlık ve Zeka. Şimdi kombinasyonların sabit olmadığı da belirtilmiş fakat genel olarak Genjutsu kullanacak biri bu statları, Taijutsular ise diğer 2 statı kullanıyor. Şimdi benim soruma geçelim.

Güç ve Çeviklik puanı 5 olan birisi ile 15 olan birisi arasında farkı görebiliriz. Bunun sebebi Güç statının açıklamasında şöyle yazıyor, Karakterin sahip olduğu toplam kas gücünü belirtir. Çeviklikte ise şöyle yazıyor, Karakterin sahip olduğu el-göz koordinasyonu seviyesini belirtir ve Yüksek çevikliğe sahip bir karakterin hamleleri daha isabetli, refleksleri daha hızlı olacaktır. Açık açık bu statların arttırıldığında taijutsu konusunda statları 15 olan birinin öne çıkacağı görülebiliyor. Taijutsu da vücudu kullanıyoruz, güç ve çeviklik statımız etki ediyor. Açıklamaları da belli.

Fakat bu konu Genjutsuya geldiğinde, varlıkta şöyle diyor, Karakterin sosyal olarak ne kadar "belirgin" olduğunu belirler. Yüksek iç varlığa sahip olan bir kişi diğer insanların aklında daha fazla kalır ve bıraktığı etkiler kişileri daha fazla etkiler. Genel olarak sosyal bir ortamdan, konuşmaya ve akılda kalmaya değinilmiş. Zeka statında ise şöyle yazıyor, Karakterin serebral fonksiyonlarının ne kadar iyi çalıştığını belirler ve Karakterin kompleks işleri ne kadar iyi başarabildiği, zihninin ne kadar hızlı çalıştığı veya basitçe önüne koyulan bir matematik problemini çözüp çözemeyeceğini belirler.

Şimdi sorum şu, ben bu iki stata baktığım zaman ( Varlık ve Zekaya), statları 5 olan biri ile 15 olan birinin aynı hayali gördüreceğini düşünüyorum. Sonuçta karşı tarafın göreceği şey hayal olacak. Bu statları arttırdığım zaman gösterdiğim hayaller daha mı gerçekçi oluyor? Bir insana daha mı çok zihinsel hasar veriyorum? Statları 5 olan birisi sopayla dokunuyormuş gibi hasar verirken, 15 olan birisi sopayla abanıyormuş gibi mi hasar veriyor zihine? Yoksa iki tarafta aynı hayali mi gördürüyor? Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
Image
Image
Künye
İsim: Jin Ryoken
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 10.000 Ryo
Prestij: 6
Kullanılabilir GP: 70

Motivasyon

Başarı & Güç

Bir şeyleri başarmak, güçlenmek için her sabah yatağından kalkar Ryoken. Bu köyün en güçlülerinden biri sayılmak, ardından küçük geninleri güçlendirmek için yaşar. Kendi başarısını ve gücünü katladığında, geninleri bu yolda eğitecek ve onları en güçlü yapmak için uğraşacaktır. Onun amacı, güç ve başarıdır, ona her gün bir şeyler yapma gücünü verende budur!



Komplikasyon

Büyük Korku: Ağabey ! (Ağır komplikasyon)

Abisinden ne kadar nefret etse ve onu öldürmek istese bile, içinde ona karşı koyamadığı bir şey vardır. Bunu kendisi anlamlandıramasa bile, ağabeyini gördüğü anda öncelikle karnına çok keskin bir ağrı saplanır, sonrasında elleri, kolları ve ayakları uyuşmaya başlar. Bir süre sonra, ayakları vücudu tutamaz hale gelir ve kendini bırakır. Yere düşen Ryoken, zar zor ve kekeleyerek konuşmaya başlar. Ağabeyi gidene ve kendisine görünmeyene kadar, vücudu hareket etmemeye, titremeye devam eder. Ryoken'in öldürmeden önceki ilk amacı, ağabeyinin korkusundan kurtulmaktır.

Özellikler
Özellik: Ölümsüz Kol

Kola çakra verildiğinde, ilk olarak kolun ve elin fiziksel özellikleri sayesinde, bir insanın veya derisi kalın olmayan bir hayvanın eti kopartılabilir. Koparma işlemi, çakranın yönlendirilmiş olduğu elin deriye teması ile başlar. Elden çıkan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, deriyi çürüterek eti normalden daha yumuşak bir kıvama getirir. Bu sayede pençeye benzer el yapısı sayesinde çürüyerek yumuşamış olan et koparılabilir. Daha kalın derisi olan canlılar açısından ise, çürüme işleminin gerçekleşmesi daha uzun süreceği için, temas süresinin de arttırılması gerekir.

Etin koparılması halinde, kopan kısımda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı ince bir tabaka olarak varlığını korur. Bu sayede kopan kısımdan dışarı kan sızmaz, kişi acı hissetmez, önemli bir kas dokusu zarar görmediği sürece hareket sınırlaması olmaz. Koparılan kısma yapışmış olan bu sıvı, 5 dakika sonunda çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sıvının yok olması halinde, et kopmasına bağlı yaşanması gereken bütün semptomlar varlığını göstermeye başlar.

Kola çakra verilmesi neticesinde oluşan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, katı cisimlerin çürümesinde de kullanılabilir. Ancak bu çürüme işlemi, katı cismin boyutlarına göre farklılık göstermektedir. Avuç büyüklüğünde bir taşın çürütülerek yok edilmesi, 1 dakika kadar sürerken, kalın bir duvarın çürütülerek yok edilmesi saatleri bulabilir.

Kola verilen çakra sayesinde, kullanıcı vücudunda oluşan herhangi bir yarayı geçici olarak iyileştirebilir. Kullanıcı elini yarasına temas ettirdiği anda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı yarayı kapatmaya başlar. Temas ne kadar uzun sürerse, yara üzerindeki yayılma artar. Küçük kesiklerde sadece temas etmek yaranın geçici olarak iyileştirilmesi için yeterli olsa da, daha derin yaralanmalarda temas süresinin uzatılması gerekmektedir. Yaranın üzerinde ince bir tabaka olarak yayılan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, 5 dakika boyunca oluşan yaranın yaratacağı semptomları ortadan kaldırır. Ancak yaralanma önemli bir kas dokusunda ise, kullanıcının hareket kabiliyeti kısıtlanır, sadece kan sızması ve acı hissetmeme gibi durumlar varlığını korur. Kullanıcı tarafından söz konusu sıvı tekrar tekrar yenilenebilir, ancak her bir yenileme çakra harcar. 5 dakika sonunda ise, siyah ve yopun kıvamlı jölemsi sıvı çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sonrasında yaranın boyutuna göre oluşturacağı semptomlar kendisini gösterir.

Kolun kullanımına bağlı olarak, kola bir başka insanın kanın sürülmesi gerekmektedir. Bu gereklilik karakter tarafından bir pansuman yapılır gibi gerçekleştirir. Karakter bir başka insanın kanını bu pansuman için kullanmalıdır, hayvan kanı veya kendi kanını kullanamaz.

Bu gereksinim kendini oyun içerisinde iki şekilde gösterir, RP içi ve RP dışı. RP içi durumlarda karakterin o anda kan bulup pansumanı gerçekleştirmesi gerekir, RP dışı durumlarda ise karaborsadan veya bir başkasından zorla kan temin etmesi gerekmektedir. İlk durum RP içerisinde o anda oynanılarak çözülür, ikinci durum ise kamera arkasında gerçekleşir ve karakterin para ve benzeri kaynaklarını kullanmasını gerektirebilir. Karakterin kamera arkasında yapacağı illegal aktiviteler de onu pektabii takip edecektir. Kolunun kan ihtiyacı köy tarafından ücretsiz olarak karşılanacaktır, ancak kan ihtiyacının ne zaman ortaya çıkacağı henüz net olarak bilinmediği için, bu durum ancak köy sınırları içerisindeyken gerçekleşebilir.

Bu kol herhangi bir şekilde GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Kol üzerinde yaşanacak geliştirmeler, GM inisiyatifinde ve oyuncunun genel gidişatı, RP kalitesi vb. kriterler dikkate alınarak, kurgusal durumlara göre RP içerisinde olabilir.
Profil
Güç: 3
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 2
Varlık: 10
Zeka: 10

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma:
[Varlık] Empati: 1 (Favori)
[Varlık] Sosyalleşme: 6
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
-
Taijutsu
-
Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu. A-Rank
Magen: Bunshin, B-Rank
Jubaku Satsu, B-Rank
Shibou no Jutsu, B-Rank
Rishuu, C-Rank
Jigoku no Ban'nin, B-Rank

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
Katana (İyi Kalite)
User avatar
Cynic
Laplace
Laplace
Posts: 304
Joined: August 24th, 2018, 10:41 pm

Re: Sorularınız

Post by Cynic » January 31st, 2019, 12:01 am

Jin Ryoken wrote:
January 30th, 2019, 10:23 pm
Şimdi stat açıklamalarında diyorki Ninjutsu Taijutsu ve Genjutsu statları temel 6 statın kombinasyonu ile üretilir.
Ancak bu kombinasyonlar her zaman için sabit değildir ve herhangi bir matematiksel hesap ile "Jutsu" sanatlarına göre olan statları vermezler, veya bizim tarafımızdan bu şekilde kullanılmazlar. Bu "favori statlar" sadece o alanda diğerlerine göre daha fazla etki edeceği bariz olan statlardan ibarettir.
Böyle devam ediyor o paragraf, sadece belirtmek istedim ki bu nokta da arada kaybolmasın.

Sorunun tamamına dönecek olursak, Jutsu'ların oluşturduğu etkiler bellidir. Jubaku Satsu mesela, kullanıcının ellerinin bir objeye dönüştüğünü ve objenin hedefi sardığını gösterir. Hedef, gerçekte olmasa da, hareket kabiliyetinin sınırlı olduğuna inanır. Bir kişinin statları istediği kadar yüksek olsun, Jubaku Satsu ile mesela ellerini mızraklara dönüştürüp sarmak yerine sapladığını gösterdiğini gösteremez. Tekniğin nasıl çalıştığı açıkça ortadadır, bunun değiştirilmesi için geliştirme gereklidir. Bu bağlamda aynı "hayali" gördükleri doğrudur.

Ancak öteki yandan da, statlar bu hayalin ne kadar efektif olacağını belirler. Jubaku Satsu'dan devam edecek olursak, hedefi sıkıp acı verebildiği belirtilmiş. Bu hamlenin ne kadar efektif olacağını statlar belirler. Düşük statlara sahip birisinin oluşturacağı zihinsel acı az olacakken yüksek seviyeye sahip kişinin oluşturduğu acılar ise göreceli olarak daha yüksek olacaktır.

Bununla beraber tekniği kırma çabaları veya kendi varlığını direkt belli etmeyen Genjutsu'ları farketme çabaları da kullanıcının statlarıyla alakalıdır.
Image
User avatar
Kita Usagi
Ishigakure
Ishigakure
Posts: 80
Joined: September 11th, 2018, 3:23 am

Re: Sorularınız

Post by Kita Usagi » February 1st, 2019, 3:58 am

Kişisel kurgularımız için npc kötü karakter oluşturabiliyor muyuz? Kendi karakterimden örnek vermem gerekirse, ileride kişisel kurgumu ilerletmek amacı ile abisini öldüren kişileri aramak istiyorum, bu bağlamda abisini öldüren bi kaç kişinin karakteri kafamda az çok canlandı. Bu karakterleri örnek bir karakter kağıdı ile size bildirip, sizin o karakterleri gerekli düzenlemeleri, eklemeler çıkarmalar yaparak karakterin karşısına çıkarma gibi bir durumunuz var mıdır?

Ek olarak, ANBU yönelimindeki kabul edilmeme durumunda PP geri ödemesi yapılmayacağı ibaresi tam olarak niye var? Çok gizli bir amacınız yoksa öğrenebilir miyim? Bir de cevabını bilsemde bunu da sormak istiyorum, kabul edilmeme durumunda konudan herhangi bir gelir elde ediyor mu karakter? GP ya da bi özellik gibi?
Image
Künye
İsim: Kita Usagi
Yaş: 17
Cinsiyet: Dişli bir dişi.
Element: Suiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 12.500
Prestij: 1
Ün: 17
Kullanılabilir GP: 0

Özellikler
► Show Spoiler
Profil
► Show Spoiler
Ninjutsu
► Show Spoiler
Taijutsu
► Show Spoiler
Genjutsu
► Show Spoiler
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
► Show Spoiler
User avatar
Cynic
Laplace
Laplace
Posts: 304
Joined: August 24th, 2018, 10:41 pm

Re: Sorularınız

Post by Cynic » February 1st, 2019, 4:14 am

Kişisel kurgular için kötü adam oluşturulması ve bu karakterleri GM'lerin canlandırmasının istenmesi bizim pek hoşumuza giden bir şey değil. Elbette karakterleriniz için trajik olaylar hazırlayabilir ve bir "kötü adam" ile alakasının olmasını isteyebilirsiniz. Ancak bu bizim için pek "oynatılabilir" bir şey değil. Yani siz bir kötü adam yaratıp ardından bir konuda GM isteyip "ben bu adamı arıyorum GM bey" demeniz durumunda bizim yüzümüz ekşiyecektir sanki ağzımıza limon sıkılmış gibi. Sıcak bakmıyoruz kısaca.

Ancak, tamamen kullanılamaz bir şey de değil bu tarz karakterler. Siz yaratın, koyun, bizim belki işimize yararlar. Bilemezsiniz :lol:

ANBU PP geri ödemesinin olmamasının sebebi herkesin "ya bir de ANBU mu denesem, alınmazsam zaten başka yöne dönerim" diye düşünüp, işin büyüsünü kaçırmalarını engellemek. Yani zaten karakterinin ANBU'ya uygun olduğunu düşünen birisi mülakat konusundan illa ki geçecektir. Çok büyük bir sıkıntı olacağını sanmıyoruz. Ama "köyünden nefret eder" şeklinde bir kişiliğe sahip bir karakter sahibi oyuncunun da sırf can sıkıntısından alınmayacağını bile bile başvurmasını da istemiyoruz.

Diğer sorunun cevabını zaten bildiğinden cevaplamıyorum :lol:
Image
User avatar
Shimada Kazuo
Ishigakure
Ishigakure
Posts: 108
Joined: September 1st, 2018, 1:31 am

Re: Sorularınız

Post by Shimada Kazuo » February 5th, 2019, 5:14 pm

Şu videodaki kadar görkemli olmasa da bir insanı ciddi derecede yakabilecek ateş veya geriye doğru uçurabilecek/kesebilecek cinsten bir rüzgar enerjisini mühürlemek için Mühürlenen Enerjiyi Arttırma dalı aşağı yukarı kaç kez alınmalı? Kafamda pek kestiremediğimden dolayı sorma gereksinimi hissettim.

Durumsal Aktivasyon konusundaysa belli bir çapta kullanıcının sağlılığını tehdit eden bir kişi olursa aktif olur tarzı şeklinde kullanmak mümkün mü? Ve aynı mühür iki farklı durumda açılmak üzere ayarlanabilir mi?

Canlı Varlık Üzerine Mühür Yapabilme dalını aldıktan sonra kıyafetimizin altında kalan bir kısma bir şey mühürlersek bu mührü bozduğumuz zaman eşya kıyafetimin altında mı belirecek yoksa onun hizasında hemen karşımda gibi mi düşünmeliyim?


In a world without gold we might've been heroes!
Image
Künye
İsim: Shimada Kazuo
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.86
Kilo: 72
Köy: Ishigakure
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 40.000 Ryo
Prestij: 4
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Fuuinjutsu Öğrenmek: Fuuinjutsu’ya abartılı derecede bir ilgisi vardır, derinlikleriyle Fuuinjutsu öğrenmek hayatta ki tek hedefidir hatta. Bunun uğruna Shinobi olmaya karar vermiş, şuanda çıktığı sıkıcı görevlere katlanmasının tek sebebi bir gün Fuuinjutsu’da ustalaşma hedefidir.

Komplikasyon:
Merak Belası: Normalde mantıklı karar verme yetisine sahip olan Kazuo. Bir şeyi merak ettiğinde kontrol mekanizmasını tamamen yitirir bunun sonucunda mantıklı veya mantıksız kararlar alabilir. Normalde pek zararlı bir şey gibi görülmese de Kazuo’da ki seviye tamamen farklıdır, aniden bir şeyi merak eder ve bunun mantıklı bir merak olmasına gerek bile yoktur.. Örneklemek gerekirse “Cübbeli adamı gizlice takip et.” Görevindeyken aniden beynine doluşan “Adamın kafası kel mi acaba?” sorusuyla birlikte kendini aniden adamın üstünde bulabilir. Bu problem, bazı görevler de kendisine sıkıntı yaratmıştır.

Özellikler

Profil
Güç: 4
Çeviklik: 7
Kondisyon: 4
Potansiyel: 4
Varlık: 5
Zeka: 6

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 2
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 2
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin No Jutsu
Shinkuutai
Shinkuu Gyouku
Kaiten Shuriken
Zanshuu no Jutsu
Taijutsu
Musatsu - C Rank

Fuuinjutsu
► Show Spoiler
Genjutsu
Raigen
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
► Show Spoiler
► Show Spoiler

Standart shinobi çantasına benzer çanta
Ödüller:
Hırsız Kim - C Rank
4. Yoklama
Chakra Taşları
► Show Spoiler
User avatar
Cynic
Laplace
Laplace
Posts: 304
Joined: August 24th, 2018, 10:41 pm

Re: Sorularınız

Post by Cynic » February 12th, 2019, 6:59 pm

Yazdığın tanıma uyacak bir enerji mühürlemek için 4-5 defa alınması yeterli olacaktır diye düşünüyorum. Ancak bunun yerine benzer etki yaratan bir Ninjutsu tekniğini de mühürlemeyi tercih edebilirsin mesela.

O kadar spesifik bir durumsal aktivasyon sıkıntı yaratabilir. Onun yerine bu durumun etrafından dolaşan bir şey seçilebilir, "parmağımı iki kez şıklatınca", "belirli bir komut verince", gibi mesela. Böylece senin sağlığını tehdit eden birisi ile karşılaşınca bu durumun belirleyicisi sen olmuş olursun, istediğin zaman aktif edersin :lol: Tek bir mühürde tek bir durumsal aktivasyon olabilir.

Şöyle ki, bir parşömen rulosundan bir şeylerin mühürlerini bozarak çıkartmak için nasıl o mührü açmak gerekiyor ise, kıyafetin altındaki bir şeye erişebilmek için de kıyafetin çıkarılması gerekiyor. Olur da durumsal aktivasyon ile bozulur kıyafet örtülüyken tenden çıkarsa muhtemelen kıyafeti parçalayarak çıkacaktır her ne çıkıyorsa.
Image
User avatar
Sayama Kumo
Posts: 26
Joined: January 13th, 2019, 9:48 pm

Re: Sorularınız

Post by Sayama Kumo » February 21st, 2019, 7:52 pm

Kage bunshin no jutsu ile ilgili olarak,

Oluşturabildiğimiz klon sayısı, potansiyel statımız kadar mı oluşuyor? Örneğin potansiyeli 1 olan biri 1 klon mu oluşturuyor?

Veya potansiyeli yüksek olan biri hatrı sayılır bir klon sayısına erişiyor mu?

Ya da bunlar dışında kaç tane oluşturabildiğimizi konu içinde mi öğrenmemiz gerekiyor?
Image
Here comes the rain again
Falling on my head like a memory

Künye
İsim: Sayama Kumo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 20.000
Prestij: -
Ün: 10
Kullanılabilir GP: -

Motivasyon

Ele Güne Karşı Yapayalnız
Kumo dünyaya adaletli geldiğini düşünmüyordu. Herkes zenginlik içinde yaşayıp huzur içinde boğuluyorsa, o neden böyle sürünüyordu? Akademide tek yapabildiği şey insanlara espiri yapmak, kandırmak ve iyi geçinmeye çalışmak. Belki tanınırım diyerek yapıyordu bunu. Fakat artık buna gerek duymak istemiyordu. Tek istediği şey muhteşem bir shinobi olup namını herkes duyması. İşte o zaman belki o ablasının ve akademideki arkadaşlarının yüzünü kara çıkarırdı.
Kumo 2 şey istiyordu;
Şöhret ve para, bu ikisininde saygıdeğer bir shinobi olmaktan geçtiğini biliyordu.

Komplikasyon

Hayatın İntikamı
-Yalan söylemekten artık yalan, hayatının içinde olmuştu Kumo'nun. Bazı zamanlar genellikle stresliyken, gerginken veya sorgulanırken refleks olarak yalan söyleyebilir, ağzından çat diye
çıkıverir. Kontrol edemez.
-Kumo sarhoş olduğu bir ortamda yine refleks olarak söylediği bir yalanı itiraf edebilir.

Özellikler
-


Profil

Güç: 1
Çeviklik: 1
Kondisyon: 3
Potansiyel: 8
Varlık: 8
Zeka: 10

Beceri Listesi

[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 3
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 2
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1

Ninjutsu

Shunshin-Ninpou
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Otonaku Ashi no Jutsu-Ninpou
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Dendou no Jutsu-Raiton
Kullanıcı aniden vücudunda bir elektrik akımı dolaştırır. Bu akım, ona dokunan herkesi çarpar, ancak hasar vermez. Genelde kişilerin kullanıcı üzerindeki fiziksel kontağını kesmek için kullanılır. El mührü gerektirmez ve anidir. Kullanıcı isterse tekrar tekrar tekniği aktif edebilir.

Ikazuchi no Kiba-Raiton
Kullanıcı bir elini göğe kaldırır ve bir noktayı hedef alır. Ardından, aniden elinden çıkan bir elektrik akımı gökyüzüne fırlar, ardından kullanıcının hedeflediği noktaya düşer. Eğer bir kişiye isabet ederse, isabet alan kişi hasar görür ve az da olsa uyuşur. Teknik hızlı gerçekleşir ve 15 metreye kadar etkilidir.

Taijutsu
-

Genjutsu

Kuroshiki
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Rishuu
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine isterse teker teker, isterse aynı anda yollayabilir. Kazıklar çok yüksek bir isabet oranına sahiptir ve havada manevra yapabilir. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Kazıklar havada sabit tutulamaz. Kullanıcı bu süre boyunca hareket edebilir. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Kullanıcı kazıkları bitirdiği zaman yeni bir beşli oluşturabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Jubaku Satsu
Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.

Shibou no Jutsu
Kullanıcı Tatsu el mührünü yapar ve o anda baktığı kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin altına girmek için hedefin kullanıcıya bakmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında olan kişi her 5 saniyede bir, kullanıcı tarafından hunharca öldürüldüğünü görür. Bu görüntüler 2 saniye sürer ve aşırı derecede gerçekçidir. Kullanıcı eğer isterse görüntüleri istediği gibi ayarlayabilir. Hedef git gide konsantrasyonunu kaybeder ve kullanıcıdan korkmaya başlar. Kötü ve rahatsız edici hisleri kullanıcı ile bağdaştırır. Savaş alanında kişilere göz dağı vermek, konsantrasyonlarını bozmak ve gerçeklik ile illüzyon arasındaki bağı koparmak için kullanılır. Diğer şartlar altında, işkence yapmak için kullanıldığı bilinmektedir. Teknik 2-3 dakika kadar açık kalır, ardından tekrar uygulamak gerekir.

Magen: Bunshin
Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Kullanıcı eğer isterse, klonlar oluşurken kendini gizleyebilir. Ayrıca kullanıcı klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur, parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel saldırılar da zihinsel acı yaratır. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Karakterin üzerinde bulunan eşyalar/ekipmanlar
-Özel üretim giysi: Çok fazla cebi olan ve sağ kısmının içinde gizli bir bölme bulunan palto
-Chakra hapı (normal)
-Kan hapı (normal)
User avatar
Cynic
Laplace
Laplace
Posts: 304
Joined: August 24th, 2018, 10:41 pm

Re: Sorularınız

Post by Cynic » March 9th, 2019, 11:46 pm

Sayama Kumo wrote:
February 21st, 2019, 7:52 pm
Oluşturabildiğimiz klon sayısı, potansiyel statımız kadar mı oluşuyor? Örneğin potansiyeli 1 olan biri 1 klon mu oluşturuyor?

Veya potansiyeli yüksek olan biri hatrı sayılır bir klon sayısına erişiyor mu?
Klon sayısında bir sınırlama yok. Siz ne kadar çok klon oluşturursanız chakranız o kadar bölünecektir. Tek bir klon yaratacaksanız o an varolan chakranızın yarısı klona, yarısı da size geçer. Eğer iki klon yaratacaksanız üçte bir sizde, üçte bir de diğer klonlarda chakra olur. Potansiyel ile bir alakası yok yani.
Sayama Kumo wrote:
February 21st, 2019, 7:52 pm
Ya da bunlar dışında kaç tane oluşturabildiğimizi konu içinde mi öğrenmemiz gerekiyor?
Kişisel olarak performansınızı görmek için konu içerisinde deneme yapabilirsiniz tabii. Ancak genel olarak bir şeyler söylemek gerekirse Potansiyel statı yüksek olan biri, Kage Bunshin klonlarından statı düşük olan birine göre daha yüksek randıman alacaktır. Klonların performansı artacak, daha rahat oluşturacak ve onlarla daha senkronize olacaktır, sayı artışından ziyade.
Image
Post Reply

Return to “Sorular ve Öneriler”