[1. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Jounin adaylarının mücadele ettiği alanlardan biri.
User avatar
Jirou Ryu
Ishigakure
Ishigakure
Posts:292
Joined:September 1st, 2018, 8:08 pm
Künye:
Re: [1. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Post by Jirou Ryu » September 28th, 2020, 1:01 am

Şaşırmış bir eda ile çocuğu süzerken, ellerim istemsizce saçlarıma gitti ve bir kaç tur saçlarımda gezinerek, hafifçe dağılmasına sebep oldu. Odağımı tekrardan çocuğa verdiğimde, "Sende madem bir şey kalmamış bir sigara molası mı vereyim dedin? Burada?" İmalı bir bakışla baştan aşağı onu süzerken, "İlginç. Sana bir şey diyeyim mi? Şu üç aptal benim köyden. Sorgusuz sualsiz birbirlerine daldılar, pek düşünme yetileri yok yani. Muhtemelen kazanan sana dalacak. " duraksadım ve hafif bir iç çekerken sürdürdüm konuşmamı: "Aslında seninle savaşıp seni yenersem birilerine bir şeyleri kanıtlarım diyordum ama şu görüntüye bakınca burada kime neyi kanıtlayacağım ki? Derdin savaşmak değilse çek git. Savaşmak için ortada bir şey kalmadı ve bir neden de göremiyorum...." Raiton no Yoroi'ye kapattım ve elim Wakizashi'nin kabzasına gidip, orada sabitlenirken: "Şimdilik." diyerek konuşmamı sonlandırdım. Rahat bir duruşum olmasına rağmen, bu elemanın gitmek ya da usluca durmak dışında yapacağı herhangi bir agresifliğe karşı hazır olacaktım.
Image
I'm Kita Usagi's bitch.
Künye
İsim: Jirou Ryu
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 235.000 Ryo
Prestij: 2 PP
Ün: 29
Kullanılabilir GP: 0 GP
Motivasyon
Tek adam olmak: Tüm dünyayı tek bir çatı altında toplama hedefi onun motivasyonudur. Bu sayede dünyadaki tüm gereksiz savaşları sonlandıracağına inanmaktadır ve gerekirse bunun için bir savaş daha çıkartmaya hazırdır.
Komplikasyon
Kanayan yara: Ailesinin ölüp ölmediğini bilmemek onun kalbine saplanmış bir hançer gibidir. Sürekli kanamasına, sürekli acımasına sebep olmaktadır. Her zaman aklının ucunda bu soruyla yaşamasına sebep olmaktadır ve kim bilir belki bu soru onun sonu olacaktır.


Özellikler
Yeni Avcılar Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.

Üç Kişinin Sırrı Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.



Profil
Güç: 10
Çeviklik: 11
Kondisyon: 6
Potansiyel: 5
Varlık: 3
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 10
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 10
*[Potansiyel] Ninshuu: 5
[Varlık] Aldatma: 1
*[Varlık] Empati: 3
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin, D-rank
Otonaku Ashi Jutsu, D-rank
Girigiri, D-Rank
Kizetsu no Jutsu, C-Rank
Choune no Jutsu, C-rank
Jintei, C-Rank
Raiton no Yoroi, A-rank
Raiyata, A-rank


Taijutsu
Musatsu Stili, B-Rank

Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu, A-rank
Shibou no Jutsu, B-rank

Özel mod
Kage no Senshi

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-Kaderin cilvesi sonucu elde edilen Wakizashi (Sırtında bulundurur)
-Özel Üretim Tantou (Belinde, ulaşımı oldukça kolay bir yerde bulundurur)
-Ryu'nun ekstra shinobi ekipmanlarını koymak için kullandığı özel üretim ekipman çantası (Sağ bacağında ulaşımı kolay bir yerde asılıdır.)
User avatar
Kotegawa Chisa
Ishigakure
Ishigakure
Posts:427
Joined:August 31st, 2018, 1:59 am
Künye:

Re: [1. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Post by Kotegawa Chisa » September 28th, 2020, 2:01 pm

Butsuo-san'ın ortadan kaybolduğunu görmemle birlikte rahatladığımı itiraf etmem gerekiyor. Her ne kadar gelecekte herhangi bir zarar görmemesi için onu kesmem gerekiyor olmasına rağmen aslında bunu hiçte yapmak istemiyorum. Az önce katanamın vücudunun içerisinden geçtiğini hissettiğimde kalbimde bir ağırlık oluştu. Riaru ile olan savaşta hissettiklerimin aynısını, hayır daha da fazlasını hissettim. Kalbim sanki görünmez bir el tarafından sıkılıyor, parçalanmak üzere gibiydi. Yine de bu acıya başından itibaren katlanmaya hazırdım. En azından öyle olduğunu düşünüyordum. Gerçekten de beraber görev yaptığım, köyün içerisinde karşılaştığım bir dostuma katanamı doğrultmanın bu kadar acı verici olabileceğini düşünmemiştim.

Katlandığım bütün acılara rağmen yapmam gereken şeyin ne olduğunu biliyordum. Şu an hissettiğimden birkaç kat daha kötü hissedecek olsam dahi Butsuo-san'ı kesmeye kesinlikle hazırdım. Sisin içerisinde duruşumu aldıktan sonra gelecek bir saldırıya karşı hazır bir şekilde bekliyordum fakat Ryu-san'ın sözleri kulağıma ilişince içimde büyük bir öfkenin oluşmaya başladığını fark ettim. Gözlerinin önünde eleyebileceğimiz birisi olmasına rağmen hiçbir şey yapmamayı tercih etmesi bunca zamandır katlandığım acıların boşuna olduğunu hissettirdi. Hızlıca sesin geldiği kaynağa dönerek öfkeli ve hızlı adımlarla sisin içerisinden çıktım.

"Ryu-san!" Suratımda bana yakışmayan, oldukça öfkeli olduğumu belli eden bir ifade vardı. "Herkesi eleyeceğimizi, bu sayede gereksiz kan dökülmesinin önüne geçeceğimizi söylemiştim." Kısa bir süre öfkeli gözlerle Ryu-san'ın gözlerine baktıktan sonra derin bir nefes verdim. Suratıma umursamaz bir ifade yerleşti. "Tamam, ne yapıyorsanız yapın." Sitemkar bir şekilde bağdaş kurarak yere oturduktan sonra "Geceye kadar burada bekleyecek ve diskalifiye olacağım." dedim.

Ryu-san'ın söyledikleri gerçekten de çektiğim acıların boşuna olduğunu hissettirdi. Sadece Butsuo-san'ı kestiğimde değil, beyaz saçlı Kusagakure shinobisine hasar verdiğimde de büyük bir acı hissetmiştim. Ama artık umrumda değil! Eğer takım arkadaşlarıma bile güvenemeyeceksem diğerlerini eleme planımı devam ettirmeme gerek yok. Hatta bugün, burada diskalifiye olup Ishigakure'ye dönmem daha hayırlı olacaktır.
Image
Künye
İsim: Kotegawa Chisa
Yaş: 16
Cinsiyet: Kadın
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 140.000
Prestij: 0
Kullanılabilir GP: 0
Ün: 40

Motivasyon
Korumak!
Chisa hangi durumda olursa olsun zayıflara yardım eder. İlk başlarda insanlar tarafından kabul görmek için yapmasına rağmen zamanla düşünceleri değişmiş ve onları gerçekten isteyerek korumaya başlamıştır.


Komplikasyon
Kardeş - Kotegawa Ooki
Kardeşi onun hayatındaki en önemli şeydir. Onun gözünde kardeşi ulaşılamaz bir noktada bulunan kişidir. Yine de zarar görmesinden aşırı derecede korktuğundan dolayı var gücüyle ona destek çıkmak istemektedir. Bunu o kadar kafaya takmıştır ki bazen basit şeylerde bile onun yerine yapmak istemektedir.



Özellikler
Momoiro no Chibi - Kısaca Momo -
Chisa, Asakura'da tüccara karşılık beklemeden gerçekleştirdiği yardımlar sonucunda, Asakura çevresinde bu ünvanla bilinmektedir. Özellikle kervanlar ve tüccarlar tarafından fazlasıyla tanınan Chisa, mağdur durumdaki bir tüccarın sorunlarının halledilmesine ön ayak olduğu için fazlasıyla seviliyor.


Profil
Güç: 5
Çeviklik: 9
Kondisyon: 4
Potansiyel: 3
Varlık: 8
Zeka: 5

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 4
[Varlık] Sosyalleşme: 4 - Favori
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 4
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
D - Rank: Shunshin
B - Rank: Zukokku

Taijutsu
A - Rank: Iaido | Stil
B - Rank: Iaigiri
D-Rank: Hızlı Adımlar


Genjutsu
D-Rank: Görünmez Kılıç
D - Rank: Rakumei no Jutsu
C - Rank: Kanryousou
B - Rank: Mugen Onsa
A - Rank: Kokuangyou no Jutsu


Sensör
C - Rank: Meishou-dou

Modlar
Barış

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Katanacığım(Normal Seviye)
User avatar
Oita Butsuo
Ishigakure
Ishigakure
Posts:318
Joined:September 1st, 2018, 2:42 pm
Künye:

Re: [1. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Post by Oita Butsuo » September 28th, 2020, 5:23 pm

Beni bekledin, gelmedim ve hızlı adımlarla sisten çıkmaya çalışıyorsun şimdi. Ben de oturup izleyecektim Chisa'cığım, ben de oturup izleyecektim. Şu ana kadar görmediğin ve hatta şu an da göremeyeceğin yumruklar atacağım sana. O kadar uyacağım ki Juudaichi Stilinin kurallarına gören olsa şiir yazardı. Ama büyüsü zaten görünmemesinde.

Sisin dışına yönelen Chisa'ya doğru koşacağım hiç vakit kaybetmeden. İki adımlı bir hamle yapacağım. İlk adımda sol yumruğumu karın boşluğuyla buluşturup sendeletecek daha sonra bitirici darbeyi Oukashou ile desteklediğim sağ yumruğumla yüzüne vuracağım. Nereye vurduğumun önemi yok, sağlam bir yumruk nereye gelirse gelsin can yakar. İşte o yumruk benim yumruğum. Sol yumruğumla rakibimin defansını kıracağım. Gücü ayaklarımdan alarak başlayacak yumruğu atarken tüm gövdemi sola döndürerek vücudumun tüm ağırlığını aktaracağım yumruğuma. O yumruğu yese iki dakika nefesi kesilir zaten. Ama ben duracak mıyım? Yok. Sağ yumruğum sağ üstten sol alta doğru bir yol takip ederek Chisa'nın suratına inecek. Hem de Oukashou ile desteklediğim sağ yumruğum. Yetmezse bilincini kaybedene kadar ağzını burnunu kırmaya devam edeceğim. Yine de her şeyden önce dikkat etmem ve kendime hatırlatmam gereken birkaç nokta var. Bir, amacın onu öldürmek değil sadece etkisiz hale getirmek. Bunu da bilincini kaybedene kadar döverek gerçekleştireceksin. İki, tüm bunların sisin içinde gerçekleşmesini istiyorsun. Bu yüzden hem ayağını çabuk tut hem de attığın yumrukların Chisa'yı sisin dışına itmesine izin verme. Adım adım...
Image
Künye
İsim: Oita Butsuo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 481.250
Prestij: 0
Ün: 31
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Hayaletin peşinde…

Butsuo, çocukluk aşkına adını duyurmak, hatta tekrar bir araya gelmek için yaşamaktadır. Bunun en kolay yolunun da ünlü olmak olduğuna karar vermiştir. Kumiko’nun duyduğunda gurur duyacağı, hoşuna gideceği hatta peşinden koşacağı bir ün.

Görev Bilinci
Butsuo, beklentisi veya umudu olmasa da dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeyi kendine görev edinmiştir. Bu görev sonucunda bir ödül veya sonuç beklediği bir görev değil, elde edilen tatminin sadece görevini yapmak olduğu bir görevdir. Ayrıca iyi bir insan olduğuna kendini inandırabilmesi konusunda iyi bir insan olmanın gerektirdiği eylemleri yapmasının faydalı olduğunu da fark etmiştir. Kafasındaki Kumiko’nun ideallerini de desteklemektedir bu görev. Butsuo, kendini daha iyi hissetmek için faydalı işler yapma gereksinimi duymaktadır artık.
Komplikasyon
-
Özellikler
Korucu
Karakter, Shirakami Vadi Ormanı'nda yaşanan hadise neticesinde, tüm dünyadan izole bir şekilde bu ormanda yaşayan halkın koruyucusu konumuna gelmiştir. Bizzat Ishichou tarafından bu göreve atanması neticesinde, söz konusu halk nazarında güvenilir ve her işlerini halledecek kişi olarak görülmektedir. Aynı zamanda, söz konusu halkın istekleri olması halinde, karakter bu görevlere öncelikli olarak atanacak kişidir. Bu sebeple, karakter başka kurguların içinde olsa dahi, söz konusu halktan talep gelmesi halinde, durum ne olursa olsun bu halka yardım etmek zorundadır.
Yeni Avcılar
Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı
Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Profil
Güç: 11
Çeviklik: 7
Kondisyon: 9
Potansiyel: 2
Varlık: 3
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(Favori): 12
[Çeviklik] Akrobasi: 7
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form(Favori): 6
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Doton: Domu
Doton: Doryuu Shiki
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Taijutsu
A-Rank Juudaichi
A-Rank Headbutt
C-Rank Oukashou
Sensör
A-Rank Meishou-Dou
Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kan Hapı (İyi Kalite)
2xKondisyon Hapı (Normal Kalite+İyi Kalite)
Chakra Hapı (İyi Kalite)
5x Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
5xÖzel Üretim Sis bombası
5xIşık Bombası
User avatar
Jin Ryoken
Ishigakure
Ishigakure
Posts:393
Joined:August 31st, 2018, 5:11 am
Künye:

Re: [1. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Post by Jin Ryoken » September 28th, 2020, 8:50 pm

Ahh! Gene görüşüm kesildi ve bu durum beni oldukça sinirlendirmeye başladı. Tekrardan Butsuo tarafından genjutsu atamadım, üstüne birde sisin içerisinde kaldım. Bu makinenin bana ne yapabileceği hakkında hiçbir fikrim yok, üstelik görmediğim bir rakibe karşılık ne yapabileceğimi bile bilmiyorum. Bu yüzden çok acil bir şekilde çıkmam gerekiyor sisten. Hızlı bir şekilde sisten çıkmak için geriye doğru koşturmaya başladım. Koşarken katanamı çıkartacak, bir harekete geçmeden önce hızlıca ortamda neler döneceğine bakacağım. Bir sonraki hareketimi ortamı iyice inceledikten sonea yapacağım. Eğer sisten çıkmışsa gözlerimi Butsuo'nun üzetinde tutacağım.
İŞİNİN EN BÜYÜK TERÖRİSTİ !!!
Image
Image
Künye
İsim: Jin Ryoken
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 160.000 Ryo
Prestij: 6
Kullanılabilir GP: 20
Ün: 22

Motivasyon

Başarı & Güç

Bir şeyleri başarmak, güçlenmek için her sabah yatağından kalkar Ryoken. Bu köyün en güçlülerinden biri sayılmak, ardından küçük geninleri güçlendirmek için yaşar. Kendi başarısını ve gücünü katladığında, geninleri bu yolda eğitecek ve onları en güçlü yapmak için uğraşacaktır. Onun amacı, güç ve başarıdır, ona her gün bir şeyler yapma gücünü verende budur!



Komplikasyon

Büyük Korku: Ağabey ! (Ağır komplikasyon)

Abisinden ne kadar nefret etse ve onu öldürmek istese bile, içinde ona karşı koyamadığı bir şey vardır. Bunu kendisi anlamlandıramasa bile, ağabeyini gördüğü anda öncelikle karnına çok keskin bir ağrı saplanır, sonrasında elleri, kolları ve ayakları uyuşmaya başlar. Bir süre sonra, ayakları vücudu tutamaz hale gelir ve kendini bırakır. Yere düşen Ryoken, zar zor ve kekeleyerek konuşmaya başlar. Ağabeyi gidene ve kendisine görünmeyene kadar, vücudu hareket etmemeye, titremeye devam eder. Ryoken'in öldürmeden önceki ilk amacı, ağabeyinin korkusundan kurtulmaktır.

Özellikler
Özellik: Ölümsüz Kol

Kola çakra verildiğinde, ilk olarak kolun ve elin fiziksel özellikleri sayesinde, bir insanın veya derisi kalın olmayan bir hayvanın eti kopartılabilir. Koparma işlemi, çakranın yönlendirilmiş olduğu elin deriye teması ile başlar. Elden çıkan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, deriyi çürüterek eti normalden daha yumuşak bir kıvama getirir. Bu sayede pençeye benzer el yapısı sayesinde çürüyerek yumuşamış olan et koparılabilir. Daha kalın derisi olan canlılar açısından ise, çürüme işleminin gerçekleşmesi daha uzun süreceği için, temas süresinin de arttırılması gerekir.

Etin koparılması halinde, kopan kısımda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı ince bir tabaka olarak varlığını korur. Bu sayede kopan kısımdan dışarı kan sızmaz, kişi acı hissetmez, önemli bir kas dokusu zarar görmediği sürece hareket sınırlaması olmaz. Koparılan kısma yapışmış olan bu sıvı, 5 dakika sonunda çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sıvının yok olması halinde, et kopmasına bağlı yaşanması gereken bütün semptomlar varlığını göstermeye başlar.

Kola çakra verilmesi neticesinde oluşan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, katı cisimlerin çürümesinde de kullanılabilir. Ancak bu çürüme işlemi, katı cismin boyutlarına göre farklılık göstermektedir. Avuç büyüklüğünde bir taşın çürütülerek yok edilmesi, 1 dakika kadar sürerken, kalın bir duvarın çürütülerek yok edilmesi saatleri bulabilir.

Kola verilen çakra sayesinde, kullanıcı vücudunda oluşan herhangi bir yarayı geçici olarak iyileştirebilir. Kullanıcı elini yarasına temas ettirdiği anda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı yarayı kapatmaya başlar. Temas ne kadar uzun sürerse, yara üzerindeki yayılma artar. Küçük kesiklerde sadece temas etmek yaranın geçici olarak iyileştirilmesi için yeterli olsa da, daha derin yaralanmalarda temas süresinin uzatılması gerekmektedir. Yaranın üzerinde ince bir tabaka olarak yayılan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, 5 dakika boyunca oluşan yaranın yaratacağı semptomları ortadan kaldırır. Ancak yaralanma önemli bir kas dokusunda ise, kullanıcının hareket kabiliyeti kısıtlanır, sadece kan sızması ve acı hissetmeme gibi durumlar varlığını korur. Kullanıcı tarafından söz konusu sıvı tekrar tekrar yenilenebilir, ancak her bir yenileme çakra harcar. 5 dakika sonunda ise, siyah ve yopun kıvamlı jölemsi sıvı çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sonrasında yaranın boyutuna göre oluşturacağı semptomlar kendisini gösterir.

Kolun kullanımına bağlı olarak, kola bir başka insanın kanın sürülmesi gerekmektedir. Bu gereklilik karakter tarafından bir pansuman yapılır gibi gerçekleştirir. Karakter bir başka insanın kanını bu pansuman için kullanmalıdır, hayvan kanı veya kendi kanını kullanamaz.

Bu gereksinim kendini oyun içerisinde iki şekilde gösterir, RP içi ve RP dışı. RP içi durumlarda karakterin o anda kan bulup pansumanı gerçekleştirmesi gerekir, RP dışı durumlarda ise karaborsadan veya bir başkasından zorla kan temin etmesi gerekmektedir. İlk durum RP içerisinde o anda oynanılarak çözülür, ikinci durum ise kamera arkasında gerçekleşir ve karakterin para ve benzeri kaynaklarını kullanmasını gerektirebilir. Karakterin kamera arkasında yapacağı illegal aktiviteler de onu pektabii takip edecektir. Kolunun kan ihtiyacı köy tarafından ücretsiz olarak karşılanacaktır, ancak kan ihtiyacının ne zaman ortaya çıkacağı henüz net olarak bilinmediği için, bu durum ancak köy sınırları içerisindeyken gerçekleşebilir.

Bu kol herhangi bir şekilde GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Kol üzerinde yaşanacak geliştirmeler, GM inisiyatifinde ve oyuncunun genel gidişatı, RP kalitesi vb. kriterler dikkate alınarak, kurgusal durumlara göre RP içerisinde olabilir.

Karakter Ishichou'nun komutuyla yaptığı seyahat sonucunda kolunun kontrolü dışına çıkmasını engellemek için özel yapım bir cihaza erişim sağlamıştır. Bu cihaz basit bir aksesuara benzemekle birlikte kolay kolay kırılmaz, ancak zırh vazifesi de görmemektedir. Cihaz kolunu sıkıca sardığı ve etine nüfuz ettiği için çıkarması oldukça zordur. Cihazın yüzeyi sade bir gri rengindedir, herhangi bir işlemesi veya dikkat çekecek bir noktası yoktur.
Profil
Güç: 3
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 2
Varlık: 20
Zeka: 18

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 4
[Varlık] Empati: 1 (Favori)
[Varlık] Sosyalleşme: 6
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
-
Taijutsu
-
Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu. A-Rank
Magen: Bunshin, B-Rank
Jubaku Satsu, B-Rank
Shibou no Jutsu, B-Rank
Rishuu, C-Rank
Jigoku no Ban'nin, B-Rank

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
Katana (İyi Kalite)
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [1. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Post by GM - Naruto » September 29th, 2020, 1:11 am

Haru: Ağaçların arasından alanı izlemeye ve sessizliğini korumaya devam ediyorsun. Geçen her bir saniye, vücudun ve zihnindeki ağırlık hissi artmayı sürdürüyor. Anın adrenaliniyle hissetmediğin pek çok şeyi yeni yeni farketmeye başlıyorsun. Nefes alışverişinin son derece düzensiz olduğunu, sırtının terden sırılsıklam olduğunu ve alnında boncuk boncuk ter damlalarının biriktiğini hissediyorsun. Güçlü bir rakiple birebir dövüştükten sonra arka arkaya genjutsulara ve çokça zihinsel acıya maruz kalmış olman seni yormuş durumda. Biraz daha şanssız olsaydın, o alandan bu kadar kolay kurtulamayacağını oldukça net bir şekilde biliyorsun. Dövüşemeyecek bir halde olmadığın aşikar, gelgelelim üssüne dönmeyip alanı izlemeyi sürdürmen halinde içine girme ihtimalin olan olası büyük bir kapışmanın sende nasıl etkiler bırakacağından emin olamıyorsun.



Ryu: "Koshiro ben bu arada." diyor sarı saçlı çocuk sen Raiton no Yoroi'yi kapattıktan hemen sonra. "Suna'lıyım, alınbandı takmayı pek sevmiyorum. Koluma takıyordum bi ara da, kolunu mu koruyacaksın falan dediler. Biliyorsun işte 'alın'bandı ya. Alnı korumak içinmiş. Neyse." Boş geyik yapacak gibi görünüyor bir süre: "Ondan cebimde taşıyorum, bak." Sol elini cebine atıyor ve az önce sigara pakedini ararken yaptığı gibi biraz sallanıyor aranırken. Ani bir saldırı ihtimaline karşılık hafifçe geriliyorsun. Ancak gerçekten de, Sunagakure sembolünün olduğu bir alınbandı çıkıyor elemanın cebinden: "Bu sis de tadımı amma kaçırdı be. Ne güzel iki üç ninjutsu, gizli teknik falan görecektik. Neyse, dağılır herhalde birazdan. Ben de çok durmayacağım zaten, bi sigara daha içeyim de." Elini sağ cebine atıyor ve bu kez daha kolay bir şekilde sigara pakedine ulaşıp ağzından çıkardığı bitmek üzere olan izmaritle yakıyor. Pakedi ise sana doğru uzatıyor. Ağzındaki sigaranın etkisiyle boğuk bir şekilde: "Yakar mısın?" diye soruyor.



Chisa, Ryu'nun sesini duymasıyla birlikte aniden kesme hamlesini yarıda bırakıyor ve sisin dışına çıkmak üzere hareketleniyor. Butsuo, Chisa'nın bu dikkatsiz hamlesini değerlendirmek için onu son gördüğü yere doğru hareketleniyor. Sahip olduğu sensör özellikleri, chakra akımlarını hissetmeye meyilli olduğu için o anda dışarı yürümek dışında hiç bir şey yapmıyor olan Chisa'nın yerini tam anlamıyla kestiremiyor. Bu, kafasında kurduğu planın büyük bir kısmını gerçekleştirememesine sebep oluyor. Chisa sisin sınırına birkaç metre uzaklıktayken; Butsuo'nun yumruğu sol arka kısmına, beline isabet ediyor. Hiç beklemediği bu darbe karşısında Butsuo'nun öngördüğü üzere gerçekten ileri ve hafif sağa doğru sendeliyor Chisa. Ancak Butsuo, rakibinin darbe karşısında ne derece ve ne yöne sendeleyeceğini tahmin edemiyor analitik kapasitesi çok da yüksek olmadığı için. Chisa hiç beklemediği darbenin etkisiyle sisin dışına savruluyor ve kafasında kurduğu tüm cümleler aklından uçup gidiyor. Şaşkın şaşkın sisin içine bakmaya başlıyor. Ryoken ise sisten dışarı çıkmak için sağa ve ileri doğru koşmaya başlıyor. Çok kısa bir süre sonra ise kendisini açık havada buluyor. Katanası elinde.

Son halde, Butsuo hala sisin içinde. Chisa, sis bombasının 5 metre çaplı alanının doğusunda ve sınırın tam dışında bulunmakta. Ryoken, onunla aynı hizada ve 5-6 metre kadar gerisinde. Ryu ve Koshiro, daire şeklindeki genişçe alanın kuzeydoğu kısmındalar. Haru ise alanın dışında, ağaçlıkların içinde ortamı izlemekle meşgul.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Jirou Ryu
Ishigakure
Ishigakure
Posts:292
Joined:September 1st, 2018, 8:08 pm
Künye:

Re: [1. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Post by Jirou Ryu » September 29th, 2020, 12:51 pm

Duraksayan bakışlarım, adını yeni öğrendiğim shinobi'nin üstüne yapışırken, ifadesiz bir bakışla dinledim onu. Sunagakure shinobisi olduğunu söylediğinde, bu adamı pataklama hissim bir kaç kat daha arttı, ama açık konuşmak gerekirse bunu yapmak istemedim. Sebebi basitti. Bu sınavda bir kaç yabancı shinobi'yi tokatlayınca, insanlara aslında "İshigakure güçlü bir köymüş." demeyecekti. Söyleseler bile, bu çoğu şeyi değiştirmeyecekti.

Derin bir nefes alırken, uzattığı sigaraya kısa bir an kayan bakışlarım, oradan sisli alana doğru döndü. Butsuo, bir tık kirli dövüşüyordu, ama ikiye bir dövüştüğünü göz önüne alırsak idare ediyor gibiydi. Öte yandan Chisa ile Ryoken uyumsuz gibilerdi. Bunu Kusalı shinobi ile savaştıklarında da sezebilmiştim. Birbirlerinin hamlelerini bozuyorlar, bir shinobi'ye yakışmayacak şekilde tamamen içgüdüsel dövüşüp, çoğul avantajını kullanamıyorlardı.

Butsuo'yu biraz tanıyorsam, bu ikiliyi yenebilirdi ve bu durum beni şaşırtmazdı.

Tekrardan bakışlarım, savaş alanından uzaklaşıp, Koshiro ile buluştuğunda, "Jirou Ryu. İshi'liyim." diyerek kendimi taktim ettim ve sigaradan özellikle uzak duran ellerimi adeta ağzımda dile getirip, "Kullanmıyorum." diyerek geri çevirdim teklifini. "Saf değilsin değil mi? En azından boş bir adam değilsin." Ciddileşen bakışlarım, keskin bir kılıç gibi göz bebeklerine ulaştığında, "İkinci sigaranı, geri dönüş yolunda içebilirsin. Sonuçta burada bir tiyatro oynamıyor, değil mi?" diyerek, soru sormaktan çok, sorgular nitelikte sözlerimi aktardım. "Ya da, Sunagakure shinobileri, bizleri aptal mı sanıyor?" Daha da ciddileşen bakışlarım, kabzayı tutan elime de yansıyıp, kabzayı daha da sıkı tutmama sebep olurken, "Neden, öylece tüm sırlarımızı görmene izin vereyim ki?"

Adeta bakışlarım gitmezse, burada kalmasının yeterli bir savaş sebebi olacağını söylerken, "Şimdi seni uğurlamama izin verirsen, şu manasız savaşı bitireceğim." Ağzımdan çıkanlar da, nispeten gözlerimdeki o yaman ifadeyi destekliyordu.
Image
I'm Kita Usagi's bitch.
Künye
İsim: Jirou Ryu
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 235.000 Ryo
Prestij: 2 PP
Ün: 29
Kullanılabilir GP: 0 GP
Motivasyon
Tek adam olmak: Tüm dünyayı tek bir çatı altında toplama hedefi onun motivasyonudur. Bu sayede dünyadaki tüm gereksiz savaşları sonlandıracağına inanmaktadır ve gerekirse bunun için bir savaş daha çıkartmaya hazırdır.
Komplikasyon
Kanayan yara: Ailesinin ölüp ölmediğini bilmemek onun kalbine saplanmış bir hançer gibidir. Sürekli kanamasına, sürekli acımasına sebep olmaktadır. Her zaman aklının ucunda bu soruyla yaşamasına sebep olmaktadır ve kim bilir belki bu soru onun sonu olacaktır.


Özellikler
Yeni Avcılar Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.

Üç Kişinin Sırrı Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.



Profil
Güç: 10
Çeviklik: 11
Kondisyon: 6
Potansiyel: 5
Varlık: 3
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 10
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 10
*[Potansiyel] Ninshuu: 5
[Varlık] Aldatma: 1
*[Varlık] Empati: 3
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin, D-rank
Otonaku Ashi Jutsu, D-rank
Girigiri, D-Rank
Kizetsu no Jutsu, C-Rank
Choune no Jutsu, C-rank
Jintei, C-Rank
Raiton no Yoroi, A-rank
Raiyata, A-rank


Taijutsu
Musatsu Stili, B-Rank

Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu, A-rank
Shibou no Jutsu, B-rank

Özel mod
Kage no Senshi

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-Kaderin cilvesi sonucu elde edilen Wakizashi (Sırtında bulundurur)
-Özel Üretim Tantou (Belinde, ulaşımı oldukça kolay bir yerde bulundurur)
-Ryu'nun ekstra shinobi ekipmanlarını koymak için kullandığı özel üretim ekipman çantası (Sağ bacağında ulaşımı kolay bir yerde asılıdır.)
User avatar
Kotegawa Chisa
Ishigakure
Ishigakure
Posts:427
Joined:August 31st, 2018, 1:59 am
Künye:

Re: [1. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Post by Kotegawa Chisa » September 29th, 2020, 1:56 pm

Birkaç saniye önce 'öldürmeye' çalıştığım Butsuo-san'a arkamı dönmek aptalca bir hareketti fakat sisin içerisinde beni bulabileceğini düşünmemiştim. Bir anda belimin sol arka kısmında hissettiğim inanılmaz güçle birlikte sisin dışarısına fırladığımda gözlerim şaşkınlıktan ötürü büyümüştü. Nasıl yerimi tespit ettiğini, nasıl bu kadar çabuk bir şekilde bana yanaştığını, nasıl onu fark edemediğimi ve nasıl bana bu kadar rahat vurduğuna anlam veremiyordum. Acaba öfkeden kendimi kaybettiğimden ötürü mü onu fark edemedim?

Butsuo-san'ın bu kadar güçlü olduğunu bilmiyordum. Eğer darbeyi yüzüm dönük bir şekilde karın boşluğuma yeseydim çok daha büyük bir acı içerisinde olabilirdim. Ama şimdi bunları düşünmenin sırası değil, Butsuo-san'a dövüşmek gibi bir niyetim olmadığını söylemem gerekiyor.

Sisle aramdaki mesafeyi katanamın ulaşabileceği mesafeye çektikten sonra duruşumu alarak konuşmaya başladım. "Butsuo-san! Az önce sana saldırdığımı biliyorum ama artık dövüşmek gibi bir niyetim yok."

Gerçekten de artık bu sınavda bulunmanın bir anlamı olduğunu düşünmüyorum. Zira Ryu-san'ın söylediklerinden sonra onunla işbirliği yapamayacağımı anlamış oldum. Butsuo-san'ı ikna ettikten sonra alanda bulunan kişilere amacımın ne olduğunu söyleyerek bana karışmalarını engelleyebilirim.

Her ne kadar Butsuo-san ile dövüşmek istemesem dahi durduk yere dayak yemek gibi bir niyetim yok. Eğer olurda bana saldırmaya karar verirse sisten çıktığı anda katanamla boynuna saldıracağım. Modum aktif olduğundan ötürü Butsuo-san'ın herhangi bir hasar almayacaktır. Hem artık sınavda durmayı düşünmediğimden ötürü baygın olduğu süre boyunca Butsuo-san'ı diğerlerinden koruyabilirim. Tabii bir kez daha yineleyeyim, bunun yaşanmasını istemiyorum.
Image
Künye
İsim: Kotegawa Chisa
Yaş: 16
Cinsiyet: Kadın
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 140.000
Prestij: 0
Kullanılabilir GP: 0
Ün: 40

Motivasyon
Korumak!
Chisa hangi durumda olursa olsun zayıflara yardım eder. İlk başlarda insanlar tarafından kabul görmek için yapmasına rağmen zamanla düşünceleri değişmiş ve onları gerçekten isteyerek korumaya başlamıştır.


Komplikasyon
Kardeş - Kotegawa Ooki
Kardeşi onun hayatındaki en önemli şeydir. Onun gözünde kardeşi ulaşılamaz bir noktada bulunan kişidir. Yine de zarar görmesinden aşırı derecede korktuğundan dolayı var gücüyle ona destek çıkmak istemektedir. Bunu o kadar kafaya takmıştır ki bazen basit şeylerde bile onun yerine yapmak istemektedir.



Özellikler
Momoiro no Chibi - Kısaca Momo -
Chisa, Asakura'da tüccara karşılık beklemeden gerçekleştirdiği yardımlar sonucunda, Asakura çevresinde bu ünvanla bilinmektedir. Özellikle kervanlar ve tüccarlar tarafından fazlasıyla tanınan Chisa, mağdur durumdaki bir tüccarın sorunlarının halledilmesine ön ayak olduğu için fazlasıyla seviliyor.


Profil
Güç: 5
Çeviklik: 9
Kondisyon: 4
Potansiyel: 3
Varlık: 8
Zeka: 5

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 4
[Varlık] Sosyalleşme: 4 - Favori
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 4
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
D - Rank: Shunshin
B - Rank: Zukokku

Taijutsu
A - Rank: Iaido | Stil
B - Rank: Iaigiri
D-Rank: Hızlı Adımlar


Genjutsu
D-Rank: Görünmez Kılıç
D - Rank: Rakumei no Jutsu
C - Rank: Kanryousou
B - Rank: Mugen Onsa
A - Rank: Kokuangyou no Jutsu


Sensör
C - Rank: Meishou-dou

Modlar
Barış

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Katanacığım(Normal Seviye)
User avatar
Kurosawa Haru
Kusagakure
Kusagakure
Posts:311
Joined:October 12th, 2018, 9:09 pm
Künye:
Arena:

Re: [1. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Post by Kurosawa Haru » September 29th, 2020, 3:00 pm

Lanet olası Ishigakure'lilerin onu uğrattığı ansızın saldırı sonucunda yaşadığı ufak travmayı hala zihninden atabilmiş değildi Haru. Hazırlıksız yakalanmış, tuzağa düşmüştü. Aldatılmış hissediyordu, korkuyordu da. Düşündü, eğer ki Butsuo'yu kurtarabilmek için alana girecek olsa, belki savaşırdı da. Ama o sarı saçlı veledin durmadan üst üste Genjutsu uygulayabilme kapasitesi, Haru'yu oldukça zor durumda bırakıyordu. Ne yapması gerektiğini düşündü sessizce.

Kaslı çocuğun ona saldırma ihtimali hala sıfır değildi, zira onun gibi "delifişek" birinin hızını alamayıp birden üzerine çullanması durumu hala mevcuttu, bundan çekiniyordu da. Peki... O kendini savunabilir miydi? Yeni peydah olan çocuklar aynı anda kaslı çocuğa saldırsa, Haru'nun gücü onu korumaya yeter miydi? Sanmıyordu. Kaslı çocuk onurlu bir savaşçıydı, Haru'yu etkileyebilecek kadar onurlu bir savaşçıydı hem de. Ama bazen, onuru bir kenara bırakmak ve bir sonraki gün savaşabilmek için uzaklaşmak en mantıklısıydı. Haru böyle durumlarda mantığının sesini dinlerdi. Geri çekilmek de bir taktikti. Öyle yapacaktı o da, geri çekilecekti.

Arkasını döndü ve edindiği yeni çantasıyla beraber kendi takım bölgesine doğru koşmaya başladı, varana kadar ise hiç durmayacaktı.

Kurosawa Haru

Fiziksel Profil

Yaş: 19 Cinsiyet: Kadın Element: Doton
Seviye: C-Rank Rütbe: Chuunin
Ryo: 60.000 Prestij Puanı: 0 Ün: 26 Kullanılabilir GP: 10

Motivasyon: Haru’yu uyandıran, onu yaşatan istek, etrafındakilerin zarar görmesine engel olmak, masumları korumak ve Dünya’yı daha iyi bir yer haline getirebilmek için yapabileceğinin en iyisini yapmak, hayatın ona sunduğu hiçbir fırsatı kaçırmamak olduğu düşüncesindedir. Bu uğurda kendi çocukluğundan ve duygularından vazgeçmiş olan Haru, başka insanların bunlardan vazgeçmemesi için elinden geleni yapacak, insanlığa daha iyi bir gelecek sunmak için çalışacaktır.

Komplikasyon: Albinoluk. Haru bir albinodur ve güneşten kendini koruması gerekmektedir. Bunun için güneş gözlüğü takar ve tüm vücudunu kaplayan kıyafetler tercih eder. Güneşe uzun süre maruz kalırsa çillenir, vücut yanıkları ortaya çıkar ve güneş onun için ölümcül olabilir. Işıktan daha çok etkilenir ve ışığın kör edici özelliği onun için çok daha etkilidir.

Savaşçı Profili
Güç: 6 Çeviklik: 7 Kondisyon: 5
Potansiyel: 7 Varlık: 2 Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 4
[Favori][Çeviklik] Akrobasi: 10 | [Çeviklik] El Hassasiyeti: 1 | [Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 4
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1 | [Varlık] Empati: 1 | [Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1 | [Zeka] Farkındalık: 1 | [Zeka] İzcilik: 1

Özel Mod
Majiwari
Majiwari: BANG! - Özel Mod Tekniği

Ninjutsu
Doton: Gansetsukon (El Mührü Azaltma, Chakra Azaltma, Teknik Birleştirme ve Bilimum Geliştirme Mevcut!)
Doton: Doryuu Shiki (Chakra Azaltma, Teknik Birleştirme ve Bilimum Geliştirme Mevcut!)
Doton: Moguragakure no Jutsu
Doton: Doryuu Heki (Chakra Azaltma Mevcut!)
Doton: Kadan (Özel Yaratım Teknik!)

Taijutsu
Nagatsu Tekniği B-Rank
Issen - Nagatsu Stili

Ekipmanlar

Gerçekliğin Kumaşı - Kıymetli Nadide Ekipman

Özel Üretim Cübbe
Özel Üretim Kalkan
Özel Üretim Gözlük

Yari (Normal Kalite)
3 Kunai (Normal Kalite) 5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite) 1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite) 2 Sis bombası (Normal Kalite)
User avatar
Oita Butsuo
Ishigakure
Ishigakure
Posts:318
Joined:September 1st, 2018, 2:42 pm
Künye:

Re: [1. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Post by Oita Butsuo » September 29th, 2020, 4:29 pm

İlginç... Chisa'ya istediğim gibi saldıramamam isabet olmuş, tabi beni kandırmaya çalışmıyorsa. Yine de elime geçen fırsatı kullanmalıyım.

"Ne? Yalan söylemediğini nereden bileyim?" diyeceğim sisin içinden herkesin duyabileceği bir şekilde. Kısacık bir aradan sonra da ekleyeceğim. "Derdin ne bilmiyorum ama bir dakikanız var. Bir dakika sonra kaldığım yerden devam edeceğim. O zamana kadar kararını verip ortalıktan çekilirsen memnun olurum." Ne devam edeceğim, savaşacak ne kaldı ki? Ryoken nerede bilmiyorum ama risk alıp kaçmam lazım. Ses çıkarmadan Chisa'nın tersi yönde yürümeye başlayacağım. Biraz uzaklaştıktan sonra da hala sessiz olmaya çalışarak Chisa'nın tam tersi yönde koşmaya başlayıp kendimi ormana atacağım. Her şey istediğim gibi giderse sis perdesi kaçışımı saklayacaktır. Medikal çantanın olduğu tenteye ulaşmak istiyorum. Sonrasında hala zamanım varsa gıda işini de düşünebilirim, çünkü aç gözlüyüm. Bir de tekrar bu hengameye kendimi atmak konusunda cevaplamam gereken sorular var. Şimdilik kaçsam yeter.
Image
Künye
İsim: Oita Butsuo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 481.250
Prestij: 0
Ün: 31
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Hayaletin peşinde…

Butsuo, çocukluk aşkına adını duyurmak, hatta tekrar bir araya gelmek için yaşamaktadır. Bunun en kolay yolunun da ünlü olmak olduğuna karar vermiştir. Kumiko’nun duyduğunda gurur duyacağı, hoşuna gideceği hatta peşinden koşacağı bir ün.

Görev Bilinci
Butsuo, beklentisi veya umudu olmasa da dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeyi kendine görev edinmiştir. Bu görev sonucunda bir ödül veya sonuç beklediği bir görev değil, elde edilen tatminin sadece görevini yapmak olduğu bir görevdir. Ayrıca iyi bir insan olduğuna kendini inandırabilmesi konusunda iyi bir insan olmanın gerektirdiği eylemleri yapmasının faydalı olduğunu da fark etmiştir. Kafasındaki Kumiko’nun ideallerini de desteklemektedir bu görev. Butsuo, kendini daha iyi hissetmek için faydalı işler yapma gereksinimi duymaktadır artık.
Komplikasyon
-
Özellikler
Korucu
Karakter, Shirakami Vadi Ormanı'nda yaşanan hadise neticesinde, tüm dünyadan izole bir şekilde bu ormanda yaşayan halkın koruyucusu konumuna gelmiştir. Bizzat Ishichou tarafından bu göreve atanması neticesinde, söz konusu halk nazarında güvenilir ve her işlerini halledecek kişi olarak görülmektedir. Aynı zamanda, söz konusu halkın istekleri olması halinde, karakter bu görevlere öncelikli olarak atanacak kişidir. Bu sebeple, karakter başka kurguların içinde olsa dahi, söz konusu halktan talep gelmesi halinde, durum ne olursa olsun bu halka yardım etmek zorundadır.
Yeni Avcılar
Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı
Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Profil
Güç: 11
Çeviklik: 7
Kondisyon: 9
Potansiyel: 2
Varlık: 3
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(Favori): 12
[Çeviklik] Akrobasi: 7
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form(Favori): 6
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Doton: Domu
Doton: Doryuu Shiki
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Taijutsu
A-Rank Juudaichi
A-Rank Headbutt
C-Rank Oukashou
Sensör
A-Rank Meishou-Dou
Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kan Hapı (İyi Kalite)
2xKondisyon Hapı (Normal Kalite+İyi Kalite)
Chakra Hapı (İyi Kalite)
5x Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
5xÖzel Üretim Sis bombası
5xIşık Bombası
User avatar
Jin Ryoken
Ishigakure
Ishigakure
Posts:393
Joined:August 31st, 2018, 5:11 am
Künye:

Re: [1. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Post by Jin Ryoken » September 29th, 2020, 4:31 pm

Görüşümü kesen her şeyden nefret etmeye başlayacağım artık. Eğer bana sıkıntı çıkarsaydı göz kapaklarımı bile saniyelik bir durumla görüşümü kapattığı gerekçesiyle keserdim. Bu sınav, bana aynen bunu düşündürtmeye başladı. İki saldırımda görüşüm kesildiği için heba oldu. Sisten hızlı bir şekilde kaçmam gerektiğinin farkındaydım, Butsuo'nun sisler içinden çıkan yüzünü bir anlığına görsem bile her şey benim için çok kötü olabilirdi. O yüzden sağa doğru koşturmaya başladım elimden geldiğince. Butsuo ile olacak dövüşün dışarıda gerçekleşmesi gerekiyor. Tabi sisi avantajına kullanıp kaçmaya kalkışmaz ise. Katanam elimde sisten çıktığımda, Chisa'nın da çıktığına şahit oldum. 5 ya da 6 metre ilerimde duruyordu.

Chisa'nın mesafe alıp kurduğu cümlelerini duyunca, ne yapacağını anlayamadım bir süreliğine. Neden dövüşü bırakıyordu? Sonuçta herkesi elemeyecek miydik? Kar tanesi ellerimizden kaçmış olabilir ancak Butsuo hala burada duruyor. Üstelik Chisa'nın istediği gibi, onu öldürmeyecek sadece bayıltacaktık. Şimdi neden karar değiştiriyor hiç anlamış değilim. Tekrardan düşünmeye başladım, bu durumda hızlıca Chisa'nın yanına gitmem gerekiyordu. Sağ elimde tuttuğum katanamla hızlıca Chisa'nın yanına varacağım. Butsuo bu sözlerden sonra sisten çıkacak mı bilmiyorum ancak yine de katanamı her ihtimale karşı tetikte tutmam gerek. Bu yüzden biraz daha yukarı kaldırdım katanamı ileriye doğru tutarken. Bu duruşumla birlikte, herhangi bir ihtimale karşı Chisa'nın da rahat edebileceği bir şekilde pozisyon alıyordum yanında. Sisin her bir tarafını incelemeye çalışıyordum. Chisa'nın duyabileceği bir şekilde "Senin dövüşmeye niyetin olmayabilir, ancak onun olabilir. Tetikte kalman iyi olur. Yoksa ikimizin yerine ben kalmaya devam edeceğim." cümlelerimi oldukça samimi söylemeye çalışıyordum. En azından rol icabı, bunu yapmak durumundaydım.

Butsuo'nun ne yapacağı belli değil. Bu yüzden beş saniye kadar bekleyeceğim. Sisten çıkmadığını gördüğüm takdirde Chisa'nın yanında katanamı yerine koyacak ve kunaiye patlayıcı parşömen saracağım. Her ihtimale karşılık, sisin içine fırlatmam ve patlamam gerekebilir. Ne kadar istemesem de, onun gittiğini görmeden bu sise karşı temkinli olmam gerek. Bu kunaiyi sisin içine fırlatmam gerekirse diye, patlayıcı parşömeni hızlıca sarmalıyım.
İŞİNİN EN BÜYÜK TERÖRİSTİ !!!
Image
Image
Künye
İsim: Jin Ryoken
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 160.000 Ryo
Prestij: 6
Kullanılabilir GP: 20
Ün: 22

Motivasyon

Başarı & Güç

Bir şeyleri başarmak, güçlenmek için her sabah yatağından kalkar Ryoken. Bu köyün en güçlülerinden biri sayılmak, ardından küçük geninleri güçlendirmek için yaşar. Kendi başarısını ve gücünü katladığında, geninleri bu yolda eğitecek ve onları en güçlü yapmak için uğraşacaktır. Onun amacı, güç ve başarıdır, ona her gün bir şeyler yapma gücünü verende budur!



Komplikasyon

Büyük Korku: Ağabey ! (Ağır komplikasyon)

Abisinden ne kadar nefret etse ve onu öldürmek istese bile, içinde ona karşı koyamadığı bir şey vardır. Bunu kendisi anlamlandıramasa bile, ağabeyini gördüğü anda öncelikle karnına çok keskin bir ağrı saplanır, sonrasında elleri, kolları ve ayakları uyuşmaya başlar. Bir süre sonra, ayakları vücudu tutamaz hale gelir ve kendini bırakır. Yere düşen Ryoken, zar zor ve kekeleyerek konuşmaya başlar. Ağabeyi gidene ve kendisine görünmeyene kadar, vücudu hareket etmemeye, titremeye devam eder. Ryoken'in öldürmeden önceki ilk amacı, ağabeyinin korkusundan kurtulmaktır.

Özellikler
Özellik: Ölümsüz Kol

Kola çakra verildiğinde, ilk olarak kolun ve elin fiziksel özellikleri sayesinde, bir insanın veya derisi kalın olmayan bir hayvanın eti kopartılabilir. Koparma işlemi, çakranın yönlendirilmiş olduğu elin deriye teması ile başlar. Elden çıkan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, deriyi çürüterek eti normalden daha yumuşak bir kıvama getirir. Bu sayede pençeye benzer el yapısı sayesinde çürüyerek yumuşamış olan et koparılabilir. Daha kalın derisi olan canlılar açısından ise, çürüme işleminin gerçekleşmesi daha uzun süreceği için, temas süresinin de arttırılması gerekir.

Etin koparılması halinde, kopan kısımda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı ince bir tabaka olarak varlığını korur. Bu sayede kopan kısımdan dışarı kan sızmaz, kişi acı hissetmez, önemli bir kas dokusu zarar görmediği sürece hareket sınırlaması olmaz. Koparılan kısma yapışmış olan bu sıvı, 5 dakika sonunda çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sıvının yok olması halinde, et kopmasına bağlı yaşanması gereken bütün semptomlar varlığını göstermeye başlar.

Kola çakra verilmesi neticesinde oluşan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, katı cisimlerin çürümesinde de kullanılabilir. Ancak bu çürüme işlemi, katı cismin boyutlarına göre farklılık göstermektedir. Avuç büyüklüğünde bir taşın çürütülerek yok edilmesi, 1 dakika kadar sürerken, kalın bir duvarın çürütülerek yok edilmesi saatleri bulabilir.

Kola verilen çakra sayesinde, kullanıcı vücudunda oluşan herhangi bir yarayı geçici olarak iyileştirebilir. Kullanıcı elini yarasına temas ettirdiği anda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı yarayı kapatmaya başlar. Temas ne kadar uzun sürerse, yara üzerindeki yayılma artar. Küçük kesiklerde sadece temas etmek yaranın geçici olarak iyileştirilmesi için yeterli olsa da, daha derin yaralanmalarda temas süresinin uzatılması gerekmektedir. Yaranın üzerinde ince bir tabaka olarak yayılan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, 5 dakika boyunca oluşan yaranın yaratacağı semptomları ortadan kaldırır. Ancak yaralanma önemli bir kas dokusunda ise, kullanıcının hareket kabiliyeti kısıtlanır, sadece kan sızması ve acı hissetmeme gibi durumlar varlığını korur. Kullanıcı tarafından söz konusu sıvı tekrar tekrar yenilenebilir, ancak her bir yenileme çakra harcar. 5 dakika sonunda ise, siyah ve yopun kıvamlı jölemsi sıvı çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sonrasında yaranın boyutuna göre oluşturacağı semptomlar kendisini gösterir.

Kolun kullanımına bağlı olarak, kola bir başka insanın kanın sürülmesi gerekmektedir. Bu gereklilik karakter tarafından bir pansuman yapılır gibi gerçekleştirir. Karakter bir başka insanın kanını bu pansuman için kullanmalıdır, hayvan kanı veya kendi kanını kullanamaz.

Bu gereksinim kendini oyun içerisinde iki şekilde gösterir, RP içi ve RP dışı. RP içi durumlarda karakterin o anda kan bulup pansumanı gerçekleştirmesi gerekir, RP dışı durumlarda ise karaborsadan veya bir başkasından zorla kan temin etmesi gerekmektedir. İlk durum RP içerisinde o anda oynanılarak çözülür, ikinci durum ise kamera arkasında gerçekleşir ve karakterin para ve benzeri kaynaklarını kullanmasını gerektirebilir. Karakterin kamera arkasında yapacağı illegal aktiviteler de onu pektabii takip edecektir. Kolunun kan ihtiyacı köy tarafından ücretsiz olarak karşılanacaktır, ancak kan ihtiyacının ne zaman ortaya çıkacağı henüz net olarak bilinmediği için, bu durum ancak köy sınırları içerisindeyken gerçekleşebilir.

Bu kol herhangi bir şekilde GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Kol üzerinde yaşanacak geliştirmeler, GM inisiyatifinde ve oyuncunun genel gidişatı, RP kalitesi vb. kriterler dikkate alınarak, kurgusal durumlara göre RP içerisinde olabilir.

Karakter Ishichou'nun komutuyla yaptığı seyahat sonucunda kolunun kontrolü dışına çıkmasını engellemek için özel yapım bir cihaza erişim sağlamıştır. Bu cihaz basit bir aksesuara benzemekle birlikte kolay kolay kırılmaz, ancak zırh vazifesi de görmemektedir. Cihaz kolunu sıkıca sardığı ve etine nüfuz ettiği için çıkarması oldukça zordur. Cihazın yüzeyi sade bir gri rengindedir, herhangi bir işlemesi veya dikkat çekecek bir noktası yoktur.
Profil
Güç: 3
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 2
Varlık: 20
Zeka: 18

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 4
[Varlık] Empati: 1 (Favori)
[Varlık] Sosyalleşme: 6
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
-
Taijutsu
-
Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu. A-Rank
Magen: Bunshin, B-Rank
Jubaku Satsu, B-Rank
Shibou no Jutsu, B-Rank
Rishuu, C-Rank
Jigoku no Ban'nin, B-Rank

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
Katana (İyi Kalite)
Locked

Return to “9. Alan”