[1. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Jounin adaylarının mücadele ettiği alanlardan biri.
User avatar
Oita Butsuo
Ishigakure
Ishigakure
Posts:318
Joined:September 1st, 2018, 2:42 pm
Künye:
Re: [1. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Post by Oita Butsuo » September 27th, 2020, 2:42 am

AAAAAH CANIM YANIYOR! NEREDE OLDUĞUNU BİLİYORUM KUROSAWA HARU!

Siste avantaj benim, bu fırsatı kaçıramam. Elimdeki patlayıcı parşömen bağladığım kunai'yi Haru'nun ayaklarının dibine atıp hızla geri sıçrayacağım. Ardından da tabi ki patlatacağım!
Image
Künye
İsim: Oita Butsuo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 481.250
Prestij: 0
Ün: 31
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Hayaletin peşinde…

Butsuo, çocukluk aşkına adını duyurmak, hatta tekrar bir araya gelmek için yaşamaktadır. Bunun en kolay yolunun da ünlü olmak olduğuna karar vermiştir. Kumiko’nun duyduğunda gurur duyacağı, hoşuna gideceği hatta peşinden koşacağı bir ün.

Görev Bilinci
Butsuo, beklentisi veya umudu olmasa da dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeyi kendine görev edinmiştir. Bu görev sonucunda bir ödül veya sonuç beklediği bir görev değil, elde edilen tatminin sadece görevini yapmak olduğu bir görevdir. Ayrıca iyi bir insan olduğuna kendini inandırabilmesi konusunda iyi bir insan olmanın gerektirdiği eylemleri yapmasının faydalı olduğunu da fark etmiştir. Kafasındaki Kumiko’nun ideallerini de desteklemektedir bu görev. Butsuo, kendini daha iyi hissetmek için faydalı işler yapma gereksinimi duymaktadır artık.
Komplikasyon
-
Özellikler
Korucu
Karakter, Shirakami Vadi Ormanı'nda yaşanan hadise neticesinde, tüm dünyadan izole bir şekilde bu ormanda yaşayan halkın koruyucusu konumuna gelmiştir. Bizzat Ishichou tarafından bu göreve atanması neticesinde, söz konusu halk nazarında güvenilir ve her işlerini halledecek kişi olarak görülmektedir. Aynı zamanda, söz konusu halkın istekleri olması halinde, karakter bu görevlere öncelikli olarak atanacak kişidir. Bu sebeple, karakter başka kurguların içinde olsa dahi, söz konusu halktan talep gelmesi halinde, durum ne olursa olsun bu halka yardım etmek zorundadır.
Yeni Avcılar
Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı
Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Profil
Güç: 11
Çeviklik: 7
Kondisyon: 9
Potansiyel: 2
Varlık: 3
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(Favori): 12
[Çeviklik] Akrobasi: 7
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form(Favori): 6
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Doton: Domu
Doton: Doryuu Shiki
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Taijutsu
A-Rank Juudaichi
A-Rank Headbutt
C-Rank Oukashou
Sensör
A-Rank Meishou-Dou
Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kan Hapı (İyi Kalite)
2xKondisyon Hapı (Normal Kalite+İyi Kalite)
Chakra Hapı (İyi Kalite)
5x Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
5xÖzel Üretim Sis bombası
5xIşık Bombası
User avatar
Kurosawa Haru
Kusagakure
Kusagakure
Posts:311
Joined:October 12th, 2018, 9:09 pm
Künye:
Arena:

Re: [1. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Post by Kurosawa Haru » September 27th, 2020, 3:03 am

Sisin dışında kalan rakibine hasar verip vermediğini bilmiyordu, ama sisin içinde kalmasının ona ölüm getireceğinin farkındaydı. Direkt ayağıyla yere vuracak ve Doryuu Shiki tekniğini tam altından, yerle 15 derece yapacak şekilde kullanarak kendini tentenin girişine, dışarı doğru fırlatmak istiyordu. Doryuu Shiki'yi son hızıyla kullanacak, kendini neredeyse yere paralel şekilde kapıya doğru bir zıpkın gibi fırlattıracaktı.

Eğer bir şey olmaz da havada ilerlerken dengesini koruyabilirse, havada ilerlerken bütün tentenin içine doğru mızrağını yere paralel şekilde göğüs hizasında savuracak ve Nagatsu stilinin Issen tekniğini uygulayacaktı.

Kurosawa Haru

Fiziksel Profil

Yaş: 19 Cinsiyet: Kadın Element: Doton
Seviye: C-Rank Rütbe: Chuunin
Ryo: 60.000 Prestij Puanı: 0 Ün: 26 Kullanılabilir GP: 10

Motivasyon: Haru’yu uyandıran, onu yaşatan istek, etrafındakilerin zarar görmesine engel olmak, masumları korumak ve Dünya’yı daha iyi bir yer haline getirebilmek için yapabileceğinin en iyisini yapmak, hayatın ona sunduğu hiçbir fırsatı kaçırmamak olduğu düşüncesindedir. Bu uğurda kendi çocukluğundan ve duygularından vazgeçmiş olan Haru, başka insanların bunlardan vazgeçmemesi için elinden geleni yapacak, insanlığa daha iyi bir gelecek sunmak için çalışacaktır.

Komplikasyon: Albinoluk. Haru bir albinodur ve güneşten kendini koruması gerekmektedir. Bunun için güneş gözlüğü takar ve tüm vücudunu kaplayan kıyafetler tercih eder. Güneşe uzun süre maruz kalırsa çillenir, vücut yanıkları ortaya çıkar ve güneş onun için ölümcül olabilir. Işıktan daha çok etkilenir ve ışığın kör edici özelliği onun için çok daha etkilidir.

Savaşçı Profili
Güç: 6 Çeviklik: 7 Kondisyon: 5
Potansiyel: 7 Varlık: 2 Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 4
[Favori][Çeviklik] Akrobasi: 10 | [Çeviklik] El Hassasiyeti: 1 | [Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 4
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1 | [Varlık] Empati: 1 | [Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1 | [Zeka] Farkındalık: 1 | [Zeka] İzcilik: 1

Özel Mod
Majiwari
Majiwari: BANG! - Özel Mod Tekniği

Ninjutsu
Doton: Gansetsukon (El Mührü Azaltma, Chakra Azaltma, Teknik Birleştirme ve Bilimum Geliştirme Mevcut!)
Doton: Doryuu Shiki (Chakra Azaltma, Teknik Birleştirme ve Bilimum Geliştirme Mevcut!)
Doton: Moguragakure no Jutsu
Doton: Doryuu Heki (Chakra Azaltma Mevcut!)
Doton: Kadan (Özel Yaratım Teknik!)

Taijutsu
Nagatsu Tekniği B-Rank
Issen - Nagatsu Stili

Ekipmanlar

Gerçekliğin Kumaşı - Kıymetli Nadide Ekipman

Özel Üretim Cübbe
Özel Üretim Kalkan
Özel Üretim Gözlük

Yari (Normal Kalite)
3 Kunai (Normal Kalite) 5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite) 1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite) 2 Sis bombası (Normal Kalite)
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [1. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Post by GM - Naruto » September 27th, 2020, 3:49 am

 ! Message from: GM - Naruto
GM'likte herhangi bir kunaiye herhangi bir patlayıcı parşomen bağlandığından bahsedilmiş değil. Butsuo bu işlemi yapacağı sırada göğsüne yediği mızrak tarafından dikkati dağıtılıyor. GM'likte yazılmamış şeyleri varolmuş kabul etmeyiniz.
Butsuo, sisin içine dalıp elini ekipman çantasına uzatıyor ve eline aldığı patlayıcı parşomenle kunaiyi birleştirmek üzere hareketleniyor. Bu esnada, Haru ayağını yere vuruyor ve planladığı gibi bir zıpkın edasıyla geriye doğru fırlıyor çıkan sütunun verdiği güçle. Butsuo, parşomen bağlı kunaisini hazır ettiği gibi biraz ilerisindeki chakra hareketliliğini seziyor ve rakibinin kendisini geriye doğru fırlattığını tahmin edebiliyor. Bu sebeple, planını değiştirip kunaiyi direkt olarak karşısına, rakibinin hizasında fırlatıyor ve geriye doğru sıçrayarak sisin içinden çıkıyor.

Haru, fırlayışıyla beraber dengesini sağlayıp uçarken mızrağını yere paralel şekilde savuruyor tenteye doğru. Mızrağından bir chakra kütlesi fırlarken, üstün akrobasi yetenekleri sayesinde geriye doğru çevik bir takla atıp tentenin bir metre önüne bir dizi ve bir ayağının üzerine iniş yapıyor. Tam bu esnada, kafasının hemen üzerinden geçen patlayıcı parşomen yapıştırılmış bir kunai farkediyor. Kunai, Haru'yu geçtikten sonra direkt olarak tentenin içine ilerliyor.

Hem Haru'nun gönderdiği chakra dalgası, hem de patlamanın etkisi piramit şeklinde istiflenmiş kutuları adeta dağıtıyor. Açık ve kapalı kutular lambır lumbur dağılırken, neredeyse yarısı tentenin dışına doğru dağılıyor.

Patlamanın şiddetiyle sis de dağılırken, aranızda yaklaşık 5-6 metre olacak şekilde konumlanmış durumdasınız. Aranızda, yerden fırlayıp Haru'nun şuanki pozisyonuna doğru yerle 15 derecelik açı yapan işlemeli bir sütun mevcut. Göz gözesiniz.

Ryoken-Chisa: Üsten ayrılıp teçhizat tentesinin içinde olduğu ağaçlık alana ilerleyişiniz uzun sürüyor. Dikkatli, ancak kendinizi aşırı yormayacak bir şekilde ilerlediğiniz için pek bir sorun yaşamıyorsunuz. Ağaçlık alanı katederken dalların üzerinden ilerliyor ve tenteyi arıyorsunuz gözlerinizle. Arayışınız bir süre daha devam ediyor, tam bu esnada birkaç yüz metre ilerinizde ve sağınızdan büyük bir patlama sesi duyuyorsunuz. Hızınızı arttırarak sesin geldiği yöne doğru ilerliyorsunuz. Bir noktadan sonra, sık ağaçların oluşturduğu gölgeler azalmaya başlıyor ve açık bir alan karşılıyor sizi. Görüntü ise tuhaf sayılabilecek cinsten.

Açıklık alanın yarıçapı yaklaşık 15-20 metre. Merkezinde kenar uzunlukları 5'er metre olan bir tente bulunmakta. Tentenin altında ve çevresinde çok sayıda kutu dağılmış durumda. Kiminin kapağı açık, kimi kapalı, kimi hafif yanmış. Bununla beraber pek çok da taş var aynı bölgede.

Daha ilginci, tentenin size göre solundaki kısımda gördüğünüz iki kişi. Biri tentenin bir metre kadar önünde, yere çökmüş ve rakibini izleyen beyaz saçlı bir kız. Diğeri ise tanıdık bir yüz. Kızın 5-6 metre kadar uzağında ayakta durmakta olan, derisi siyaha dönüşmüş Butsuo. Aralarında garip ve güzel görünümlü, yerden çıkıp kunoichi'ye doğru yere 15 derecelik bir açı ile meyillenen bir sütun var. Alanın içinde başka bir noktada daha benzer bir sütun olduğunu görebiliyorsunuz. Siz bu manzaraya bakakalmışken, Butsuo aniden size dönüyor. Rakibinin baktığı yöne istemsizce dönüyor kunoichi de. Herkes birbiriyle göz göze geliyor.

Off Topic
Konudaki oyuncular:

- Kurosawa Haru
- Oita Butsuo
- Jin Ryoken
- Kotegawa Chisa

Dövüşe devam edip etmeyeceğinizi bilmediğimizden, arena modu şimdilik kapatılmıştır.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Kurosawa Haru
Kusagakure
Kusagakure
Posts:311
Joined:October 12th, 2018, 9:09 pm
Künye:
Arena:

Re: [1. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Post by Kurosawa Haru » September 27th, 2020, 4:18 am

İrkildi kar saçlı kız, nasıl da dövüşüyordu, nasıl da oynuyordu rakibiyle, kedinin fareyle oynadığı gibi? Bir dansçı edasıyla, ay ışığında parıldayan yakamozlar gibiydi, saçları savrulurken patlamanın etkisiyle, Ayıboğan çocukla olan savaşının bölündüğünün habercileri gelmişti. Alın bantları gözüküyordu, hepsinin Ishigakure'li olduğunu anlamak zor değildi, kaldı ki, onları da Chuunin sınavında gördüğünü hatırlıyordu. Daha çok sinirleri bozuldu. Kaşları çatıldı ay saçlı kızın. Hızla hem lokomotif çocuktan, hem de yeni gelen ekipten uzaklaşacak şekilde birkaç adım geri sıçradı. Gözlerinden saçtığı alev, saçlarını eritebilecek sıcaklıktaydı.

"Bu ne?" diye bağırdı tıslayarak, sinirini belli edebilmek için. Mızrağını havaya kaldırdı ve her ne kadar uzak bile olsalar tehditkar şekilde onlara doğru yöneltti. Kalkanını tutan elini ise bir askerin Rahat pozisyonunda durduğu gibi tutmaktaydı. Bir heykel gibi gözüküyordu. "Ishigakure'liler siz, beraber mi çalışıyorsunuz?" Sözündeki iğneleyicilik, kullandığı mızraklardan bile daha deliciydi. Bakışlarındaki deliciliği görseniz, belki de mızrağını tercih ederdiniz. "Üzgünüm, hepinizi geçirecek kadar parşömen yok. Beraber çalışsanız bile birbirinize düşmek durumunda kalacaksınız."

"Benden bu kadar."

Ne söyleyeceklerini dinlemeden hem çocuktan, hem de gruptan en uzak kalacağı şekilde ormana doğru geri geri adımlar attı. Hızlıca kaçıp, izini kaybettirecekti. Tek Ishigakure'liye karşı olan yarım kalmış zaferi, üçünün üzerine çullanmasıyla son bulabilirdi. Her ne kadar güçlerine güvense bile, kendinden daha çok güvendiği Ay yüzüne gülmediği sürece 3 kişiyle savaşmayı denemesinin bir anlamı yoktu. Ormana kadar gidecek, ardından ormana girip izini kaybettirecekti.

Kurosawa Haru

Fiziksel Profil

Yaş: 19 Cinsiyet: Kadın Element: Doton
Seviye: C-Rank Rütbe: Chuunin
Ryo: 60.000 Prestij Puanı: 0 Ün: 26 Kullanılabilir GP: 10

Motivasyon: Haru’yu uyandıran, onu yaşatan istek, etrafındakilerin zarar görmesine engel olmak, masumları korumak ve Dünya’yı daha iyi bir yer haline getirebilmek için yapabileceğinin en iyisini yapmak, hayatın ona sunduğu hiçbir fırsatı kaçırmamak olduğu düşüncesindedir. Bu uğurda kendi çocukluğundan ve duygularından vazgeçmiş olan Haru, başka insanların bunlardan vazgeçmemesi için elinden geleni yapacak, insanlığa daha iyi bir gelecek sunmak için çalışacaktır.

Komplikasyon: Albinoluk. Haru bir albinodur ve güneşten kendini koruması gerekmektedir. Bunun için güneş gözlüğü takar ve tüm vücudunu kaplayan kıyafetler tercih eder. Güneşe uzun süre maruz kalırsa çillenir, vücut yanıkları ortaya çıkar ve güneş onun için ölümcül olabilir. Işıktan daha çok etkilenir ve ışığın kör edici özelliği onun için çok daha etkilidir.

Savaşçı Profili
Güç: 6 Çeviklik: 7 Kondisyon: 5
Potansiyel: 7 Varlık: 2 Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 4
[Favori][Çeviklik] Akrobasi: 10 | [Çeviklik] El Hassasiyeti: 1 | [Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 4
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1 | [Varlık] Empati: 1 | [Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1 | [Zeka] Farkındalık: 1 | [Zeka] İzcilik: 1

Özel Mod
Majiwari
Majiwari: BANG! - Özel Mod Tekniği

Ninjutsu
Doton: Gansetsukon (El Mührü Azaltma, Chakra Azaltma, Teknik Birleştirme ve Bilimum Geliştirme Mevcut!)
Doton: Doryuu Shiki (Chakra Azaltma, Teknik Birleştirme ve Bilimum Geliştirme Mevcut!)
Doton: Moguragakure no Jutsu
Doton: Doryuu Heki (Chakra Azaltma Mevcut!)
Doton: Kadan (Özel Yaratım Teknik!)

Taijutsu
Nagatsu Tekniği B-Rank
Issen - Nagatsu Stili

Ekipmanlar

Gerçekliğin Kumaşı - Kıymetli Nadide Ekipman

Özel Üretim Cübbe
Özel Üretim Kalkan
Özel Üretim Gözlük

Yari (Normal Kalite)
3 Kunai (Normal Kalite) 5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite) 1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite) 2 Sis bombası (Normal Kalite)
User avatar
Jin Ryoken
Ishigakure
Ishigakure
Posts:393
Joined:August 31st, 2018, 5:11 am
Künye:

Re: [1. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Post by Jin Ryoken » September 27th, 2020, 1:58 pm

Tenteneye doğru giden ağır ama temkinli adımlarımızı değiştiren şeydi o patlama sesi. Belki de, aslında bizi doğru yere götürende o sesti. Hızla adımlarımızın yönünü değiştirip koştuk. Ağaçlar bittikten sonra, açık alana ulaşmayı başardık sonunda. Burada gördüğüm manzara, başlarda sadece tenteneden ve kutulardan ibaretti. Bazıları yanmış, bazıları hafif açık, bazıları ise kapalı kutular. Ancak, gördüğüm asıl güzel manzara yere çökmüş bir kar tanesi ve siyah derili Butsuo oldu.

Bu güzel kar tanesine doğru meyillenen sütun gibi bir sürü sütun bulunuyordu alanda. Bu manzara ikilinin arasında bir dövüş gerçeklemiş olabileceğini düşündürtürken, bir yandan yorulmuş olabileceklerini aklıma getiriyordu. Yüzümdeki gülümseme artarken, kar tanesinin sesini duymuştum. Son cümlesini bitirmesine hiç ihtiyacım yoktu. Hatta dinlemeye bile lüzum yoktu. Beraber çalışıp çalışmadığımızı sorduğu anda, Tatsu mührünü yapıp Shibou no Jutsu ile onu etki altına alacaktım. Etki altına aldığım gibi, Jubaku Satsu için el mühürlerine başlayacaktım. Yakalayabilirsem, kar tanesini dikenli teller ile yakalayacak ve sıkıca saracaktım onu.
İŞİNİN EN BÜYÜK TERÖRİSTİ !!!
Image
Image
Künye
İsim: Jin Ryoken
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 160.000 Ryo
Prestij: 6
Kullanılabilir GP: 20
Ün: 22

Motivasyon

Başarı & Güç

Bir şeyleri başarmak, güçlenmek için her sabah yatağından kalkar Ryoken. Bu köyün en güçlülerinden biri sayılmak, ardından küçük geninleri güçlendirmek için yaşar. Kendi başarısını ve gücünü katladığında, geninleri bu yolda eğitecek ve onları en güçlü yapmak için uğraşacaktır. Onun amacı, güç ve başarıdır, ona her gün bir şeyler yapma gücünü verende budur!



Komplikasyon

Büyük Korku: Ağabey ! (Ağır komplikasyon)

Abisinden ne kadar nefret etse ve onu öldürmek istese bile, içinde ona karşı koyamadığı bir şey vardır. Bunu kendisi anlamlandıramasa bile, ağabeyini gördüğü anda öncelikle karnına çok keskin bir ağrı saplanır, sonrasında elleri, kolları ve ayakları uyuşmaya başlar. Bir süre sonra, ayakları vücudu tutamaz hale gelir ve kendini bırakır. Yere düşen Ryoken, zar zor ve kekeleyerek konuşmaya başlar. Ağabeyi gidene ve kendisine görünmeyene kadar, vücudu hareket etmemeye, titremeye devam eder. Ryoken'in öldürmeden önceki ilk amacı, ağabeyinin korkusundan kurtulmaktır.

Özellikler
Özellik: Ölümsüz Kol

Kola çakra verildiğinde, ilk olarak kolun ve elin fiziksel özellikleri sayesinde, bir insanın veya derisi kalın olmayan bir hayvanın eti kopartılabilir. Koparma işlemi, çakranın yönlendirilmiş olduğu elin deriye teması ile başlar. Elden çıkan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, deriyi çürüterek eti normalden daha yumuşak bir kıvama getirir. Bu sayede pençeye benzer el yapısı sayesinde çürüyerek yumuşamış olan et koparılabilir. Daha kalın derisi olan canlılar açısından ise, çürüme işleminin gerçekleşmesi daha uzun süreceği için, temas süresinin de arttırılması gerekir.

Etin koparılması halinde, kopan kısımda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı ince bir tabaka olarak varlığını korur. Bu sayede kopan kısımdan dışarı kan sızmaz, kişi acı hissetmez, önemli bir kas dokusu zarar görmediği sürece hareket sınırlaması olmaz. Koparılan kısma yapışmış olan bu sıvı, 5 dakika sonunda çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sıvının yok olması halinde, et kopmasına bağlı yaşanması gereken bütün semptomlar varlığını göstermeye başlar.

Kola çakra verilmesi neticesinde oluşan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, katı cisimlerin çürümesinde de kullanılabilir. Ancak bu çürüme işlemi, katı cismin boyutlarına göre farklılık göstermektedir. Avuç büyüklüğünde bir taşın çürütülerek yok edilmesi, 1 dakika kadar sürerken, kalın bir duvarın çürütülerek yok edilmesi saatleri bulabilir.

Kola verilen çakra sayesinde, kullanıcı vücudunda oluşan herhangi bir yarayı geçici olarak iyileştirebilir. Kullanıcı elini yarasına temas ettirdiği anda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı yarayı kapatmaya başlar. Temas ne kadar uzun sürerse, yara üzerindeki yayılma artar. Küçük kesiklerde sadece temas etmek yaranın geçici olarak iyileştirilmesi için yeterli olsa da, daha derin yaralanmalarda temas süresinin uzatılması gerekmektedir. Yaranın üzerinde ince bir tabaka olarak yayılan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, 5 dakika boyunca oluşan yaranın yaratacağı semptomları ortadan kaldırır. Ancak yaralanma önemli bir kas dokusunda ise, kullanıcının hareket kabiliyeti kısıtlanır, sadece kan sızması ve acı hissetmeme gibi durumlar varlığını korur. Kullanıcı tarafından söz konusu sıvı tekrar tekrar yenilenebilir, ancak her bir yenileme çakra harcar. 5 dakika sonunda ise, siyah ve yopun kıvamlı jölemsi sıvı çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sonrasında yaranın boyutuna göre oluşturacağı semptomlar kendisini gösterir.

Kolun kullanımına bağlı olarak, kola bir başka insanın kanın sürülmesi gerekmektedir. Bu gereklilik karakter tarafından bir pansuman yapılır gibi gerçekleştirir. Karakter bir başka insanın kanını bu pansuman için kullanmalıdır, hayvan kanı veya kendi kanını kullanamaz.

Bu gereksinim kendini oyun içerisinde iki şekilde gösterir, RP içi ve RP dışı. RP içi durumlarda karakterin o anda kan bulup pansumanı gerçekleştirmesi gerekir, RP dışı durumlarda ise karaborsadan veya bir başkasından zorla kan temin etmesi gerekmektedir. İlk durum RP içerisinde o anda oynanılarak çözülür, ikinci durum ise kamera arkasında gerçekleşir ve karakterin para ve benzeri kaynaklarını kullanmasını gerektirebilir. Karakterin kamera arkasında yapacağı illegal aktiviteler de onu pektabii takip edecektir. Kolunun kan ihtiyacı köy tarafından ücretsiz olarak karşılanacaktır, ancak kan ihtiyacının ne zaman ortaya çıkacağı henüz net olarak bilinmediği için, bu durum ancak köy sınırları içerisindeyken gerçekleşebilir.

Bu kol herhangi bir şekilde GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Kol üzerinde yaşanacak geliştirmeler, GM inisiyatifinde ve oyuncunun genel gidişatı, RP kalitesi vb. kriterler dikkate alınarak, kurgusal durumlara göre RP içerisinde olabilir.

Karakter Ishichou'nun komutuyla yaptığı seyahat sonucunda kolunun kontrolü dışına çıkmasını engellemek için özel yapım bir cihaza erişim sağlamıştır. Bu cihaz basit bir aksesuara benzemekle birlikte kolay kolay kırılmaz, ancak zırh vazifesi de görmemektedir. Cihaz kolunu sıkıca sardığı ve etine nüfuz ettiği için çıkarması oldukça zordur. Cihazın yüzeyi sade bir gri rengindedir, herhangi bir işlemesi veya dikkat çekecek bir noktası yoktur.
Profil
Güç: 3
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 2
Varlık: 20
Zeka: 18

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 4
[Varlık] Empati: 1 (Favori)
[Varlık] Sosyalleşme: 6
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
-
Taijutsu
-
Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu. A-Rank
Magen: Bunshin, B-Rank
Jubaku Satsu, B-Rank
Shibou no Jutsu, B-Rank
Rishuu, C-Rank
Jigoku no Ban'nin, B-Rank

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
Katana (İyi Kalite)
User avatar
Kotegawa Chisa
Ishigakure
Ishigakure
Posts:427
Joined:August 31st, 2018, 1:59 am
Künye:

Re: [1. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Post by Kotegawa Chisa » September 27th, 2020, 2:24 pm

Harika Mükemmel Sınavı Mahvetme Taktiği'nin ilk aşamasını başarıyla gerçekleştirmek için günün erken saatlerinde yola koyulduk. Arkadaşlarım, bu saçma görünen fakat aslında mükemmel olan planın asıl amacını anlayarak bana yardım etmeyi seçti. Bunun için gerçekten de mutluyum. Her ne kadar hala Ryoken-san'ın gerçek kişiliğini sakladığını düşünsem dahi ona güveniyorum, sonuçta üçümüz de aynı alınbandını takıyoruz.

Uzun sayılabilecek bir yolculuğun ardından çoğunluğun geleceğini düşündüğüm Teçhizat Tentesi'ne varmayı başardık. Biraz geç kaldık fakat patlamayı fark edebilecek kadar yakında olduğumuz için şanslıydık.

Alana vardığımızda Butsuo-san ve simaen tanıdığım bir Kusagakure shinobisinin dövüşmekte olduğunu gördük. Bizi gören Kusagakure shinobisinin suratı öfkeli bir ifade aldı. Sanırım üçümüzün birlik olup kendisine saldıracağını falan düşünüyor. Hehehehehe~~ Ne kadar da safça.

Kusagakure shinobisi konuşmaya başladıktan hemen sonra Ryoken-san'ın sinsi bir gülümsemeyle birlikte el mühürlerine başladığını gördüm. Beyaz saçlı hanımı pekte dinlemek istemiyormuş gibi gözüküyordu, açıkçası bende pek dinleme taraftarı değildim.

Ryoken-san'ın hemen ardından modumu aktifleştirerek Zukokku için el mühürlerine başladım. Alev kütlesinin ikisinin arasından geçerek bizi etkilemeyecek bir noktaya ulaşmasını sağlayacak ve patlatacağım. Bu saldırımdan sonra büyük ihtimalle Teçhizat Tentesi'nde bulunan tuzağı ve ekipmanı elde edemeyeceğiz fakat pekte önemli değil. Sonuçta asıl amacımız karşımıza çıkan herkesi mümkün olduğunca hızlı bir şekilde diskalifiye etmek.
Image
Künye
İsim: Kotegawa Chisa
Yaş: 16
Cinsiyet: Kadın
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 140.000
Prestij: 0
Kullanılabilir GP: 0
Ün: 40

Motivasyon
Korumak!
Chisa hangi durumda olursa olsun zayıflara yardım eder. İlk başlarda insanlar tarafından kabul görmek için yapmasına rağmen zamanla düşünceleri değişmiş ve onları gerçekten isteyerek korumaya başlamıştır.


Komplikasyon
Kardeş - Kotegawa Ooki
Kardeşi onun hayatındaki en önemli şeydir. Onun gözünde kardeşi ulaşılamaz bir noktada bulunan kişidir. Yine de zarar görmesinden aşırı derecede korktuğundan dolayı var gücüyle ona destek çıkmak istemektedir. Bunu o kadar kafaya takmıştır ki bazen basit şeylerde bile onun yerine yapmak istemektedir.



Özellikler
Momoiro no Chibi - Kısaca Momo -
Chisa, Asakura'da tüccara karşılık beklemeden gerçekleştirdiği yardımlar sonucunda, Asakura çevresinde bu ünvanla bilinmektedir. Özellikle kervanlar ve tüccarlar tarafından fazlasıyla tanınan Chisa, mağdur durumdaki bir tüccarın sorunlarının halledilmesine ön ayak olduğu için fazlasıyla seviliyor.


Profil
Güç: 5
Çeviklik: 9
Kondisyon: 4
Potansiyel: 3
Varlık: 8
Zeka: 5

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 4
[Varlık] Sosyalleşme: 4 - Favori
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 4
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
D - Rank: Shunshin
B - Rank: Zukokku

Taijutsu
A - Rank: Iaido | Stil
B - Rank: Iaigiri
D-Rank: Hızlı Adımlar


Genjutsu
D-Rank: Görünmez Kılıç
D - Rank: Rakumei no Jutsu
C - Rank: Kanryousou
B - Rank: Mugen Onsa
A - Rank: Kokuangyou no Jutsu


Sensör
C - Rank: Meishou-dou

Modlar
Barış

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Katanacığım(Normal Seviye)
User avatar
Oita Butsuo
Ishigakure
Ishigakure
Posts:318
Joined:September 1st, 2018, 2:42 pm
Künye:

Re: [1. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Post by Oita Butsuo » September 27th, 2020, 4:05 pm

Chisa ve Ryoken mi... Karmaşık duygular içindeyim, düşüncelerimse daha karışık. Duygularım karışık çünkü tam dövüş kızışıyordu ve eğlenmeye başlamıştım. Çünkü yavaş yavaş dayak atabilecek pozisyona geliyordum. Şu an elinden oyuncağı alınmış çocuk gibi oldum. Yine de sonuçta gelenler benim köylüm. Belki Haru beni öldürecekti, şimdi en azından kıçımı kollayacak birileri var. Ya da var mı? İkisi birlik olup bizi teker teker avlamayacakları ne malum? Ishigakure dediğin zaman kaba kuvvet girer işin içine, direkt yüzleşir vura vura iradeni kabul ettirirsin düşmanına. Ne kadar köylü olsak da düşmanız sonuçta sınavda. Hatta Haru'ya güvenmek için daha çok sebebim var, sonuçta benimle birlik olmazsa her türlü kaybedecek. Ben de has bir Ishigakureli olarak sevmiyorum böyle hesapları, ne güzel dövüşüyorduk Haru'yla. Kazanan çantayı alıp gidecekti, şimdi bir sürü plandı kandırmacaydı iş girdi. İşin içinde iş var!

Teker teker süzdüm ortamdakileri. Bu sırada Haru'nun sesi çınlamaya başladı kulaklarımda, sinirliydi. Sözlerini bitirmesini bekledim. Gitmeye kalkıştığında da "Hey, bekle. Göründüğü gibi değil!" dedim arkasından. Ama ne fayda, ben zamanımı konuşarak boşa harcarken Ryoken ve Chisa'nın harekete geçmeye başladığını hissettim. Beni hedef alacaklarını sanmıyorum. Karar zamanı geldi. Haru mu Ishigakureli yoldaşlar mı?

Sanırım Haru'nun kararını destekleyeceğim. Kaçacağım. İkisinin de tekniklerini bitirmesini bekleyeceğim. Beni hedef almaları ihtimaline karşı da dikkatli olacağım. Ardından da olabildiğince hızlı bir şekilde Haru'nun sırtındaki çantayı alıp kaçacağım. Yani kapkaççılık. Sıradaki hedefim gıda tentesi olacak. Bir tane de gıda çantası kapıp üssüme dönerim. Kim dost kim düşman belli değil, uğraşmaya gerek yok. Depar depar depar depar...
Image
Künye
İsim: Oita Butsuo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 481.250
Prestij: 0
Ün: 31
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Hayaletin peşinde…

Butsuo, çocukluk aşkına adını duyurmak, hatta tekrar bir araya gelmek için yaşamaktadır. Bunun en kolay yolunun da ünlü olmak olduğuna karar vermiştir. Kumiko’nun duyduğunda gurur duyacağı, hoşuna gideceği hatta peşinden koşacağı bir ün.

Görev Bilinci
Butsuo, beklentisi veya umudu olmasa da dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeyi kendine görev edinmiştir. Bu görev sonucunda bir ödül veya sonuç beklediği bir görev değil, elde edilen tatminin sadece görevini yapmak olduğu bir görevdir. Ayrıca iyi bir insan olduğuna kendini inandırabilmesi konusunda iyi bir insan olmanın gerektirdiği eylemleri yapmasının faydalı olduğunu da fark etmiştir. Kafasındaki Kumiko’nun ideallerini de desteklemektedir bu görev. Butsuo, kendini daha iyi hissetmek için faydalı işler yapma gereksinimi duymaktadır artık.
Komplikasyon
-
Özellikler
Korucu
Karakter, Shirakami Vadi Ormanı'nda yaşanan hadise neticesinde, tüm dünyadan izole bir şekilde bu ormanda yaşayan halkın koruyucusu konumuna gelmiştir. Bizzat Ishichou tarafından bu göreve atanması neticesinde, söz konusu halk nazarında güvenilir ve her işlerini halledecek kişi olarak görülmektedir. Aynı zamanda, söz konusu halkın istekleri olması halinde, karakter bu görevlere öncelikli olarak atanacak kişidir. Bu sebeple, karakter başka kurguların içinde olsa dahi, söz konusu halktan talep gelmesi halinde, durum ne olursa olsun bu halka yardım etmek zorundadır.
Yeni Avcılar
Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı
Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Profil
Güç: 11
Çeviklik: 7
Kondisyon: 9
Potansiyel: 2
Varlık: 3
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(Favori): 12
[Çeviklik] Akrobasi: 7
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form(Favori): 6
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Doton: Domu
Doton: Doryuu Shiki
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Taijutsu
A-Rank Juudaichi
A-Rank Headbutt
C-Rank Oukashou
Sensör
A-Rank Meishou-Dou
Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kan Hapı (İyi Kalite)
2xKondisyon Hapı (Normal Kalite+İyi Kalite)
Chakra Hapı (İyi Kalite)
5x Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
5xÖzel Üretim Sis bombası
5xIşık Bombası
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [1. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Post by GM - Naruto » September 27th, 2020, 5:24 pm

Haru bir kaç adım geriye zıplayarak eski konumundan 2 - 2.5 metre geriye gidiyor. Tentenin sınırına ulaşıyor. Ryoken ve Chisa ile Haru arasında 20 küsür metre bulunuyor. Bu anda, Haru "çalışıyorsunuz" ile biten cümlesinin sonuna geldiği anda Ryoken tek el mührünü yapıp tekniğini aktifleştiriyor. Haru'yu tekniğin etkisi altına alıyor. Haru, aniden arkasında beliren bir Ryoken'in sırtından ona bir katana soktuğuna dair şok edici bir imge ile karşılaşıyor.

Bu sırada, Ryoken Jubaku Satsu'nun el mühürlerine başlıyor. Chisa bunu görünce modunu aktif etmek için odaklanıyor. Haru'nun imgesi o anda bitiyor, geriye doğru bir kaç adım daha atıyor korkuyla. Tente ile arasına 2 metre daha koyuyor. Totalde Chisa & Ryoken ikilisi ile arasındaki mesafe 22 küsur metreye çıkıyor.

Ryoken el mühürlerini bitirdiğinde Chisa modunu aktifleştirmiş oluyor, ardından Zukokku için el mühürlerine girişiyor. O esnada Haru, Ryoken'in oluşturduğu dikenli teller tarafından sarılıyor.

Butsuo tüm bunlar olurken kaslarını hareket için hazırlıyor. Ona doğru bir saldırı gelmediği için Haru'nun üzerine atlamak istiyor ancak Chisa'nın el mühürlerini görünce bundan vaz geçiyor. Planladığı gibi karşı tarafın hamlelerinin sonlanmasını beklemeye koyuluyor.

Haru'nun hareketsiz kalmasını fırsat bilen Chisa, Zukokku'yu ikilinin arasından geçecek ve alanın kendilerine uzak sınırında patlayacak şekilde fırlatıyor. Amacı, kendilerine zarar vermeden patlamanın hem Butsuo hem de Haru'yu içine almasını sağlamak. Ancak bu alan içerisinde tahmin ettiği gibi tente de bulunuyor.

Zukokku Chisa'dan çıkıp fırladığı anda Butsuo da işlerin iyiye gitmediğini fark ediyor ve harekete geçiyor. İlk başta nereye gideceğini anlık olarak şaşırsa da bir patlama geleceğini Zukokku yanından geçerken sensör yetenekleriyle fark edebiliyor. Bu yüzden Haru'dan zıt yöne, kaçabileceği en rahat yön olan Ryoken ve Chisa ikilisine doğru koşuyor.

Haru ise Jubaku Satsu yüzünden yerine mıhlanmış durumda. Bu esnada ikinci imgesi oluşuyor ilkine benzer şekilde. Bu sefer Ryoken önden boğazını kesiyor.

Patlama ani bir şekilde gerçekleşiyor ve alanın yarısı koca bir alev kütlesinin içerisinde kalıyor. Tentenin tamamı alev alıyor ve taşlarla tahta kutular etrafa saçılıyor. Bir çoğu alev alıp yanmaya başlıyor. Civar ağaçlar da aynı şekilde, parçalanıp yanmaya başlıyorlar. Bölgede, Ryoken ve Chisa'nın karşı tarafındaki alan sınırını merkez olarak belirlemiş 30 metre çapında bir boşluk oluşuyor. Bu boşluğun içerisi yanmış ağaçlar ve tenteden geriye kalanlarla dolu.

Haru, patlamanın içerisinde kalıyor. Kanını kaynatacak cinsten bir sıcaklık ile karşılaşıyor. Bu acı çok yüksek ancak beklediği gibi fiziksel olmuyor. Kendisi yanmıyor, giysileri biraz hırpalansa da vücut bütünlüğü bozulmuyor. Tüm acıyı beyninde hissediyor. Her uzvuna yayılan acı aşırı yüksek.

Butsuo ise alandan çıkmadan son anda alevlerin arasında kalıyor. Aynı acıyı o da hissediyor. Fiziksel bir hasar almamış olsa da muazzam bir acı tüm vücudunu kaplıyor. Koşar pozisyonda olduğundan alevleri hemen terk edebiliyor ve Haru gibi alevleri sonuna kadar hissetmemiş oluyor.

Butsuo ile Ryoken & Chisa ikilisi arasında 5 metre var. Butsuo kafasını çevirip Haru'ya bakıyor. 15 metre kadar uzağında, bir dizi ile yere çökmüş durumda. Ellerinde silahları mevcut. Çok yüksek acı içerisinde gibi görünüyor. Ona doğru hareketlenmek istiyor fakat Chisa ve Ryoken'in tehditkâr duruşları ve az önce onu öldürmeye çalışmış olmaları onlara sırtını dönmesini engelliyor. Bu yüzden Haru'dan çantayı çalma planını askıya alıyor.

Haru, üzerindeki iki Genjutsu tekniğinin de kırıldığını hissediyor. Aldığı yüksek muazzam zihinsel acı diğer iki tekniğin de dağılmasına sebebiyet veriyor. Form ve kondisyonu aşırı iyi olmasa da ona bu acıya dayanma kuvveti verebilecek yeterlilikte. Bir dizi yerde olacak şekilde çökmüş durumda ancak harekete hazır. Baş ağrısından muzdarip olmaya başlıyor. Biraz daha hasar alırsa performansının net bir şekilde düşüşe geçeceğinin bilincinde.

Chisa, Zukokku'nun içerisinde kalan Haru ve Butsuo'nun fiziksel yaralarını engellemek için ciddi miktarda chakra harcıyor. Zukokku'nun tek bir yara oluşturmayıp, kurbanlarının neredeyse tüm vücudunu yakması ve bu olayın 2 kişi üzerinde gerçekleşmesi göz önüne alınınca neredeyse Zukokku ile benzer bir chakrayı da modu götürmüş oluyor. Aniden bu kadar chakra kullanması alnında boncuk boncuk ter damlalarının oluşmasına sebebiyet veriyor. Derin bir nefes veriyor. Performansında bir düşüş yok, savaşacak chakrası da hala bulunuyor.
Off Topic
Siz dövüşmeye devam ediyorsunuz gibi algıladık. Arena modu aktif edilmiştir.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Kurosawa Haru
Kusagakure
Kusagakure
Posts:311
Joined:October 12th, 2018, 9:09 pm
Künye:
Arena:

Re: [1. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Post by Kurosawa Haru » September 27th, 2020, 5:34 pm

Şerefsizler tarafından hiç beklemediği bir anda saldırıya uğramıştı. Bu adamlar konuşmuyor, sadece saldırıyordu. Onlara saldırmanın ne demek olduğunu gösterebilirdi, ancak Butsuo'nun hala diğerleriyle anlaşma içinde olduğunu düşünüyordu. Şimdilik kaçmak zorundaydı, 3 kişiye karşı aynı anda savaşmak mantıksızdı. Yere sertçe basıp Doryuu Shiki tekniğini kullanacak ve kendisini 30 derece açıyla en yakın yanmamış orman kısmına doğru fırlatacaktı. Fiziksel bir hasar almamış olması, kaçarken akrobatik yeteneklerini de kullanabilmesi için ona bir yol oluşturacaktı.

Önemli olan tek şey buradan kurtulmasıydı, bu yüzden mümkün olduğunca en hızlı şekilde çıkaracaktı sütunu yerinden. Hızla kaç, yapabileceği başka bir şey yoktu, üzerine oynayan bu kadar çok insan varken. Kaçabilir de orman kısmına ulaşabilirse, izini kaybettirecek şekilde ağaçları kullanarak buradan uzaklaşacaktı.

Kurosawa Haru

Fiziksel Profil

Yaş: 19 Cinsiyet: Kadın Element: Doton
Seviye: C-Rank Rütbe: Chuunin
Ryo: 60.000 Prestij Puanı: 0 Ün: 26 Kullanılabilir GP: 10

Motivasyon: Haru’yu uyandıran, onu yaşatan istek, etrafındakilerin zarar görmesine engel olmak, masumları korumak ve Dünya’yı daha iyi bir yer haline getirebilmek için yapabileceğinin en iyisini yapmak, hayatın ona sunduğu hiçbir fırsatı kaçırmamak olduğu düşüncesindedir. Bu uğurda kendi çocukluğundan ve duygularından vazgeçmiş olan Haru, başka insanların bunlardan vazgeçmemesi için elinden geleni yapacak, insanlığa daha iyi bir gelecek sunmak için çalışacaktır.

Komplikasyon: Albinoluk. Haru bir albinodur ve güneşten kendini koruması gerekmektedir. Bunun için güneş gözlüğü takar ve tüm vücudunu kaplayan kıyafetler tercih eder. Güneşe uzun süre maruz kalırsa çillenir, vücut yanıkları ortaya çıkar ve güneş onun için ölümcül olabilir. Işıktan daha çok etkilenir ve ışığın kör edici özelliği onun için çok daha etkilidir.

Savaşçı Profili
Güç: 6 Çeviklik: 7 Kondisyon: 5
Potansiyel: 7 Varlık: 2 Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 4
[Favori][Çeviklik] Akrobasi: 10 | [Çeviklik] El Hassasiyeti: 1 | [Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 4
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1 | [Varlık] Empati: 1 | [Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1 | [Zeka] Farkındalık: 1 | [Zeka] İzcilik: 1

Özel Mod
Majiwari
Majiwari: BANG! - Özel Mod Tekniği

Ninjutsu
Doton: Gansetsukon (El Mührü Azaltma, Chakra Azaltma, Teknik Birleştirme ve Bilimum Geliştirme Mevcut!)
Doton: Doryuu Shiki (Chakra Azaltma, Teknik Birleştirme ve Bilimum Geliştirme Mevcut!)
Doton: Moguragakure no Jutsu
Doton: Doryuu Heki (Chakra Azaltma Mevcut!)
Doton: Kadan (Özel Yaratım Teknik!)

Taijutsu
Nagatsu Tekniği B-Rank
Issen - Nagatsu Stili

Ekipmanlar

Gerçekliğin Kumaşı - Kıymetli Nadide Ekipman

Özel Üretim Cübbe
Özel Üretim Kalkan
Özel Üretim Gözlük

Yari (Normal Kalite)
3 Kunai (Normal Kalite) 5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite) 1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite) 2 Sis bombası (Normal Kalite)
User avatar
Oita Butsuo
Ishigakure
Ishigakure
Posts:318
Joined:September 1st, 2018, 2:42 pm
Künye:

Re: [1. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Post by Oita Butsuo » September 27th, 2020, 5:34 pm

Ohoo, ortalık karıştı. Savaşmaktan başka çare yok. Hadi bakalım.

Hızla elimi çantama götürüp ışık bombasını atacağım Chisa ve Ryoken'e doğru. Bombadan etkilenmemek için gözlerimi kapamayı unutmayacağım. Ardından da Ryoken'e uçan bir Headbutt atmak için hareketleneceğim. Chisa çok daha iletişim kurulabilir biri gibi duruyor. Ryoken'i aradan çıkarmak işime gelir.
Image
Künye
İsim: Oita Butsuo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 481.250
Prestij: 0
Ün: 31
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Hayaletin peşinde…

Butsuo, çocukluk aşkına adını duyurmak, hatta tekrar bir araya gelmek için yaşamaktadır. Bunun en kolay yolunun da ünlü olmak olduğuna karar vermiştir. Kumiko’nun duyduğunda gurur duyacağı, hoşuna gideceği hatta peşinden koşacağı bir ün.

Görev Bilinci
Butsuo, beklentisi veya umudu olmasa da dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeyi kendine görev edinmiştir. Bu görev sonucunda bir ödül veya sonuç beklediği bir görev değil, elde edilen tatminin sadece görevini yapmak olduğu bir görevdir. Ayrıca iyi bir insan olduğuna kendini inandırabilmesi konusunda iyi bir insan olmanın gerektirdiği eylemleri yapmasının faydalı olduğunu da fark etmiştir. Kafasındaki Kumiko’nun ideallerini de desteklemektedir bu görev. Butsuo, kendini daha iyi hissetmek için faydalı işler yapma gereksinimi duymaktadır artık.
Komplikasyon
-
Özellikler
Korucu
Karakter, Shirakami Vadi Ormanı'nda yaşanan hadise neticesinde, tüm dünyadan izole bir şekilde bu ormanda yaşayan halkın koruyucusu konumuna gelmiştir. Bizzat Ishichou tarafından bu göreve atanması neticesinde, söz konusu halk nazarında güvenilir ve her işlerini halledecek kişi olarak görülmektedir. Aynı zamanda, söz konusu halkın istekleri olması halinde, karakter bu görevlere öncelikli olarak atanacak kişidir. Bu sebeple, karakter başka kurguların içinde olsa dahi, söz konusu halktan talep gelmesi halinde, durum ne olursa olsun bu halka yardım etmek zorundadır.
Yeni Avcılar
Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı
Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Profil
Güç: 11
Çeviklik: 7
Kondisyon: 9
Potansiyel: 2
Varlık: 3
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(Favori): 12
[Çeviklik] Akrobasi: 7
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form(Favori): 6
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Doton: Domu
Doton: Doryuu Shiki
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Taijutsu
A-Rank Juudaichi
A-Rank Headbutt
C-Rank Oukashou
Sensör
A-Rank Meishou-Dou
Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kan Hapı (İyi Kalite)
2xKondisyon Hapı (Normal Kalite+İyi Kalite)
Chakra Hapı (İyi Kalite)
5x Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
5xÖzel Üretim Sis bombası
5xIşık Bombası
Locked

Return to “9. Alan”