[7. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Jounin adaylarının mücadele ettiği alanlardan biri.
User avatar
Oita Butsuo
Ishigakure
Ishigakure
Posts:318
Joined:September 1st, 2018, 2:42 pm
Künye:
Re: [7. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Post by Oita Butsuo » January 27th, 2022, 9:47 pm

]Ryu'nun el nanay, zaten ele bakınca az çok tahmin ediliyor öyle olduğu. Yumurta olsaydı onu kırıp sürerdik bir şeyi kalmazdı ama yok işte. Ryoken o eli kesip kendi zombi elinin tohumlarından saçabilir mi acaba oraya? O kolla yaralarını elleyip duruyor, bir işler var o elde ama nedir ben de anlamadım daha. Benim durumuma gelecek olursak o da pek iç açıcı değil. En azından dağlamaya gerek kalmadan sararak bir süre idare edebilirmişim. Aslında bir meyve suyu, gıda falan olacaktı toparlardım ben ama yok işte... O YOK BU YOK BU NASIL İŞ BE KARDEŞİM! Neyse, en azından yaralarımızı sarmak bahanesiyle sınav başından beri beklediğim şeyi yapabilirim.

Üstümü çıkararak Teijo'ya vereceğim. "Bizim üsteki dereye arada uğradım ama malum sınavda yıkanma imkanım olmadı. Yeterince temiz olmasa da kanamadan ölmekten iyidir herhalde." diyerek bandaj olarak kullanmasını istediğimi belli edeceğim. Sonra bacağıma saplı kunai'yi söküp "Al." diyerek Teijo'ya fırlatıp artistlik yapmaya devam edeceğim. Kıyafeti keserken kullansın kunai'yi, sonra da cebe atsın. Aslında bunların hepsi kıyafetimi çıkartarak ortaya çıkan perişan kaslı vücudumla beraber aşşşırı erkeksi bir imaj yaratma çalışmalarından başka bir şey değil. Artistlik bir yana bu imajı çizmem herkesin iyiliği için iyi olacaktır. Büyüyle ilgilenenler bilecektir ki ter, koku, kan, tükürük, meni, dışkı, sümük ve bu tarz vücut atıkları vücudun bir parçası sayılır ve ait olduğu kişinin özelliklerini taşır. E, benim kıyafetlerimde de aşağı yukarı hepsi olduğu için eğer bu kıyafet vücutlarına temas ederse benim özelliklerimin onlara da geçecektir. Evet, bazı kötü özelliklerim olabilir ama vücudumu sergilediğimde iyi özelliklerim de ortaya çıkacak ve ben eminim ki kötü özelliklerimin hepsini unutturacak. Kim Oita Butsuo'nun her türlü vücutsal uzantısının içine işlediği kumaşlarla sarılmak istemez ki? KİMSE!

Son olarak birkaç şey daha belirterek tedavimi bekleyeceğim. Eğer gerekliyse Teijo bacağıma da sarıverir bir şeyler herhalde. "Mızrak çıktıktan sonra ne durumda olurum bilmiyorum ama gücüm yetecek gibiyse gidip medikal çanta tentesini kontrol edebilirim. Gece konusunda ise şu an bir şey diyemiyorum. Eğer bir şeyler yapma şansımız varsa gücüm yettiğince yardımcı olmaya çalışırım ama yoksa gereksiz yere kendimi zorlamam. Ellerinden öper Teijo Sensei! Sar beni!"
Image
Künye
İsim: Oita Butsuo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 481.250
Prestij: 0
Ün: 31
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Hayaletin peşinde…

Butsuo, çocukluk aşkına adını duyurmak, hatta tekrar bir araya gelmek için yaşamaktadır. Bunun en kolay yolunun da ünlü olmak olduğuna karar vermiştir. Kumiko’nun duyduğunda gurur duyacağı, hoşuna gideceği hatta peşinden koşacağı bir ün.

Görev Bilinci
Butsuo, beklentisi veya umudu olmasa da dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeyi kendine görev edinmiştir. Bu görev sonucunda bir ödül veya sonuç beklediği bir görev değil, elde edilen tatminin sadece görevini yapmak olduğu bir görevdir. Ayrıca iyi bir insan olduğuna kendini inandırabilmesi konusunda iyi bir insan olmanın gerektirdiği eylemleri yapmasının faydalı olduğunu da fark etmiştir. Kafasındaki Kumiko’nun ideallerini de desteklemektedir bu görev. Butsuo, kendini daha iyi hissetmek için faydalı işler yapma gereksinimi duymaktadır artık.
Komplikasyon
-
Özellikler
Korucu
Karakter, Shirakami Vadi Ormanı'nda yaşanan hadise neticesinde, tüm dünyadan izole bir şekilde bu ormanda yaşayan halkın koruyucusu konumuna gelmiştir. Bizzat Ishichou tarafından bu göreve atanması neticesinde, söz konusu halk nazarında güvenilir ve her işlerini halledecek kişi olarak görülmektedir. Aynı zamanda, söz konusu halkın istekleri olması halinde, karakter bu görevlere öncelikli olarak atanacak kişidir. Bu sebeple, karakter başka kurguların içinde olsa dahi, söz konusu halktan talep gelmesi halinde, durum ne olursa olsun bu halka yardım etmek zorundadır.
Yeni Avcılar
Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı
Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Profil
Güç: 11
Çeviklik: 7
Kondisyon: 9
Potansiyel: 2
Varlık: 3
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(Favori): 12
[Çeviklik] Akrobasi: 7
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form(Favori): 6
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Doton: Domu
Doton: Doryuu Shiki
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Taijutsu
A-Rank Juudaichi
A-Rank Headbutt
C-Rank Oukashou
Sensör
A-Rank Meishou-Dou
Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kan Hapı (İyi Kalite)
2xKondisyon Hapı (Normal Kalite+İyi Kalite)
Chakra Hapı (İyi Kalite)
5x Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
5xÖzel Üretim Sis bombası
5xIşık Bombası
User avatar
Jin Ryoken
Ishigakure
Ishigakure
Posts:393
Joined:August 31st, 2018, 5:11 am
Künye:

Re: [7. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Post by Jin Ryoken » January 28th, 2022, 12:22 am

"Chisa bugün dövüştüğümüz takımın üssüne gitti. Takım olarak anlaşma problemimiz var." Dedim kısaca, rol icabı samimi gülümseyerek. Gerçekten takım olarak zor bir takımız. Özellikle Ryu ile benim düşman olduğumu düşünürsek, ki o öyle görmüyorsa bile ben öyle görüyorum ancak şimdilik iyi davranmalıyım. Aslında, bu sınavda ölmeye göz yumuluyor gibi geldi. Bize anlatılan kahramanlar sadece birbirimizi öldürmemizi izliyor. Yani Butsuo-san ve Teijo-san burada olmasaydı şimdi Ryu-san'dan intikam alabilirdim. Bu sırada Teijo-san'ı dinlemeye başladım. Butsuo-san'ın yaraları oldukça kötü durumda, Ryu-san hakkında ise hiçbir şey bilmiyor. Bense... Sürekli çakramı harcamak zorundayım. Üstelik beş dakikada bir! Bu benimde bir an önce toparlanmam demek. Peki deliklerimi nasıl kapatacağım? Hiçbir fikrim yok.

Teijo-san'ın sorusunu duyduğumda bu sefer istemsizce gülümsedim. Bir şey yapabilecek halimiz kaldı mı ki? "Aslında Teijo-san, böyle durduğuma bakma. Bende pek iyi durumda değilim, iyi olabilmem için çakra harcamam gerekiyor. Göstereyim." Sol elimi ayağımdaki deliğe doğru yaklaştırdım. Sadece o sıvıdan birazcık alıp göstermem gerekiyor. "Bu sıvının burada durması ve iyi olmam için sürekli çakra harcamam gerek. Vücudumda bununla birlikte bir delik daha var. Yani benimde deliklerimi kapatacak bir yol bulmam gerekiyor. Zaten Ryu-san'ın kolunu görüyorsun." dedim. Ne yapmam gerek tam olarak bilmiyorum, medikal çanta bulabilsek bile bu benim deliklerimi ve Ryu-san'ın kolunu düzeltebilecek mi emin değilim. Şimdilik Ryu-san'ı bilgilendirsem iyi olacak.

Teijo-san ve Butsuo-san'ın yanından ayrıldım. Ryu-san'ın yanına geldiğimde tekrar konuşmaya başladım. "Teijo-san geçici bir çözüm bile bulamayacağını söyledi. Medikal çanta tentesine gitmeyi deneyebilirim ancak çakram buna ne kadar izin verir emin değilim. Yaralarımı sürekli kapatmam gerekecek sonuçta. Neyse, en azından ölmeyeceksindir ancak çok oynatmasan iyidir. Zira o kol nasıl düzelir emin değilim." Ryu-san'ın yanına oturdum cümlelerim bittiğinde. Derin bir nefes aldım, yavaşça verdim. Yaralarımı kapatmak gibi bir düşüncem şimdilik yok, çakramı bitirmeye niyetli değilim. Beş dakikam dolduğunda acı hissiyatı yavaştan vücuduma yayılırken derin bir nefes alıp kendimi geriye bırakacağım sanırım. Düşünmem gerekiyor biraz, belki de bir safha burada kalmalıyız. Belki de sandığım kadar göz yummuyorlardır. Aklıma iyi bir fikir gelene kadar veya Butsuo-san ile Teijo-san gitmeye karar verirse onlarla gidebiliriz. Ryu-san'ı şimdilik pek hareket ettirmek istemiyorum, zira kolu oynadıkça çok büyük acılar çekeceği aşikar.
İŞİNİN EN BÜYÜK TERÖRİSTİ !!!
Image
Image
Künye
İsim: Jin Ryoken
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 160.000 Ryo
Prestij: 6
Kullanılabilir GP: 20
Ün: 22

Motivasyon

Başarı & Güç

Bir şeyleri başarmak, güçlenmek için her sabah yatağından kalkar Ryoken. Bu köyün en güçlülerinden biri sayılmak, ardından küçük geninleri güçlendirmek için yaşar. Kendi başarısını ve gücünü katladığında, geninleri bu yolda eğitecek ve onları en güçlü yapmak için uğraşacaktır. Onun amacı, güç ve başarıdır, ona her gün bir şeyler yapma gücünü verende budur!



Komplikasyon

Büyük Korku: Ağabey ! (Ağır komplikasyon)

Abisinden ne kadar nefret etse ve onu öldürmek istese bile, içinde ona karşı koyamadığı bir şey vardır. Bunu kendisi anlamlandıramasa bile, ağabeyini gördüğü anda öncelikle karnına çok keskin bir ağrı saplanır, sonrasında elleri, kolları ve ayakları uyuşmaya başlar. Bir süre sonra, ayakları vücudu tutamaz hale gelir ve kendini bırakır. Yere düşen Ryoken, zar zor ve kekeleyerek konuşmaya başlar. Ağabeyi gidene ve kendisine görünmeyene kadar, vücudu hareket etmemeye, titremeye devam eder. Ryoken'in öldürmeden önceki ilk amacı, ağabeyinin korkusundan kurtulmaktır.

Özellikler
Özellik: Ölümsüz Kol

Kola çakra verildiğinde, ilk olarak kolun ve elin fiziksel özellikleri sayesinde, bir insanın veya derisi kalın olmayan bir hayvanın eti kopartılabilir. Koparma işlemi, çakranın yönlendirilmiş olduğu elin deriye teması ile başlar. Elden çıkan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, deriyi çürüterek eti normalden daha yumuşak bir kıvama getirir. Bu sayede pençeye benzer el yapısı sayesinde çürüyerek yumuşamış olan et koparılabilir. Daha kalın derisi olan canlılar açısından ise, çürüme işleminin gerçekleşmesi daha uzun süreceği için, temas süresinin de arttırılması gerekir.

Etin koparılması halinde, kopan kısımda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı ince bir tabaka olarak varlığını korur. Bu sayede kopan kısımdan dışarı kan sızmaz, kişi acı hissetmez, önemli bir kas dokusu zarar görmediği sürece hareket sınırlaması olmaz. Koparılan kısma yapışmış olan bu sıvı, 5 dakika sonunda çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sıvının yok olması halinde, et kopmasına bağlı yaşanması gereken bütün semptomlar varlığını göstermeye başlar.

Kola çakra verilmesi neticesinde oluşan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, katı cisimlerin çürümesinde de kullanılabilir. Ancak bu çürüme işlemi, katı cismin boyutlarına göre farklılık göstermektedir. Avuç büyüklüğünde bir taşın çürütülerek yok edilmesi, 1 dakika kadar sürerken, kalın bir duvarın çürütülerek yok edilmesi saatleri bulabilir.

Kola verilen çakra sayesinde, kullanıcı vücudunda oluşan herhangi bir yarayı geçici olarak iyileştirebilir. Kullanıcı elini yarasına temas ettirdiği anda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı yarayı kapatmaya başlar. Temas ne kadar uzun sürerse, yara üzerindeki yayılma artar. Küçük kesiklerde sadece temas etmek yaranın geçici olarak iyileştirilmesi için yeterli olsa da, daha derin yaralanmalarda temas süresinin uzatılması gerekmektedir. Yaranın üzerinde ince bir tabaka olarak yayılan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, 5 dakika boyunca oluşan yaranın yaratacağı semptomları ortadan kaldırır. Ancak yaralanma önemli bir kas dokusunda ise, kullanıcının hareket kabiliyeti kısıtlanır, sadece kan sızması ve acı hissetmeme gibi durumlar varlığını korur. Kullanıcı tarafından söz konusu sıvı tekrar tekrar yenilenebilir, ancak her bir yenileme çakra harcar. 5 dakika sonunda ise, siyah ve yopun kıvamlı jölemsi sıvı çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sonrasında yaranın boyutuna göre oluşturacağı semptomlar kendisini gösterir.

Kolun kullanımına bağlı olarak, kola bir başka insanın kanın sürülmesi gerekmektedir. Bu gereklilik karakter tarafından bir pansuman yapılır gibi gerçekleştirir. Karakter bir başka insanın kanını bu pansuman için kullanmalıdır, hayvan kanı veya kendi kanını kullanamaz.

Bu gereksinim kendini oyun içerisinde iki şekilde gösterir, RP içi ve RP dışı. RP içi durumlarda karakterin o anda kan bulup pansumanı gerçekleştirmesi gerekir, RP dışı durumlarda ise karaborsadan veya bir başkasından zorla kan temin etmesi gerekmektedir. İlk durum RP içerisinde o anda oynanılarak çözülür, ikinci durum ise kamera arkasında gerçekleşir ve karakterin para ve benzeri kaynaklarını kullanmasını gerektirebilir. Karakterin kamera arkasında yapacağı illegal aktiviteler de onu pektabii takip edecektir. Kolunun kan ihtiyacı köy tarafından ücretsiz olarak karşılanacaktır, ancak kan ihtiyacının ne zaman ortaya çıkacağı henüz net olarak bilinmediği için, bu durum ancak köy sınırları içerisindeyken gerçekleşebilir.

Bu kol herhangi bir şekilde GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Kol üzerinde yaşanacak geliştirmeler, GM inisiyatifinde ve oyuncunun genel gidişatı, RP kalitesi vb. kriterler dikkate alınarak, kurgusal durumlara göre RP içerisinde olabilir.

Karakter Ishichou'nun komutuyla yaptığı seyahat sonucunda kolunun kontrolü dışına çıkmasını engellemek için özel yapım bir cihaza erişim sağlamıştır. Bu cihaz basit bir aksesuara benzemekle birlikte kolay kolay kırılmaz, ancak zırh vazifesi de görmemektedir. Cihaz kolunu sıkıca sardığı ve etine nüfuz ettiği için çıkarması oldukça zordur. Cihazın yüzeyi sade bir gri rengindedir, herhangi bir işlemesi veya dikkat çekecek bir noktası yoktur.
Profil
Güç: 3
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 2
Varlık: 20
Zeka: 18

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 4
[Varlık] Empati: 1 (Favori)
[Varlık] Sosyalleşme: 6
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
-
Taijutsu
-
Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu. A-Rank
Magen: Bunshin, B-Rank
Jubaku Satsu, B-Rank
Shibou no Jutsu, B-Rank
Rishuu, C-Rank
Jigoku no Ban'nin, B-Rank

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
Katana (İyi Kalite)
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [7. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Post by GM - Naruto » January 28th, 2022, 11:46 pm

Kendi aranızdaki konuşmaları sürdürüyorsunuz. Ryoken bir noktada Ryu'ya son gelişmeler hakkında bilgi vermek için diğerlerinin yanından ayrılıyor. Bu esnada Butsuo Teijo'ya kararını bildiriyor olası tedavi seçenekleri hakkında. Bunun üzerine Teijo kendisine fırlatılan tişörtü uygun şekilde hızlı bir şekilde kesiyor. Mızrak Butsuo'nun tek ve ani hamlesiyle vücuttan tamamen ayrıldığı gibi Butsuo az öncekine nazaran çok daha şiddetli bir şekilde kanamaya başlıyor. Bunun üzerine kendisini istemsizce yere bırakıyor Butsuo. Önce kalçasının üzerine düşüyor, ardından sırtını geriye doğru eğimlemek ve kollarından destek almak durumunda kalıyor. Başı fena halde dönmekte, midesi bulanıyor ve ağzına geliyor. Teijo, hızlıca ve sıkı bir şekilde sarmaya başlıyor Butsuo'nun karnını.
Off Topic
Yapacak başka bir şeyiniz yoksa, son birer tur daha alalım, ardından burayı kapatalım.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Sekino Teijo
Ishigakure
Ishigakure
Posts:150
Joined:November 7th, 2019, 8:18 pm
Künye:

Re: [7. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Post by Sekino Teijo » January 29th, 2022, 5:39 pm

Butsuo, kararını verdikten sonra vakit kaybetmeden bana fırlattığı tişörtü hızlıca kesmeye başladım. Kendisine saplanan mızrağı çıkardıktan sonra pek vaktimiz olmayacağı için her şeyin hazır olması gerekiyor. Tişört ile olan işimi bitirdikten sonra Butsuo tek bir hamlede mızrağı vücudundan çıkardı. Mızrağın ayrılmasıyla birlikte ortalık kan gölünü döndü. Kan kaybının etkisiyle dev gibi olan takım arkadaşım önce kalçasının üzerine düştü. Daha fazla kan kaybını önlemek için hızlıca bandaj yaparken bir yandan da “Galiba tente ziyaretini ertelememiz gerekiyor.” Diyeceğim.

Butsuo’ya ilk yardım yaparken az önce Ryoken’in dediklerini düşünmeye başladım. Chisa ile aralarında nasıl bir sorun yaşadıklarını merak ediyorum. Az önceki savaş ve geçici ittifakımız yüzünden ona karşı olan şüphelerimi bir kenara bırakmıştım ama dedikleri kafama takıldı. Yaralı bile olsalar bu ikilinin geri dönüp en yakın arkadaşıma sorun çıkarmalarını istemiyorum. Ellerinde hiç parşömen olmadıkları için onları bizim üsse davet edip ittifakımızı devam ettirmeyi teklif edebilirim. Eğer bizim parşömene göz dikip sorun çıkarırlarsa Butsuo bir şey yapamasa bile Teki ile birlikte sorunun üstünden kalkabileceğimi düşünüyorum. Bu sayede hem Chisa’nın rahat bir şekilde istediğini yapmasını sağlayıp hem de kişi sayımızı arttırabiliriz.

Butsuo’yu sarmalamaya devam ederken “Ryoken ve Ryu’yu üssümüze davet etmeyi düşünüyorum. Birlikte hareket edersek iki takımında fayda sağlayabileceğini inanıyorum.” Diyerek can çekişen takım arkadaşıma bilgi verdikten sonra Ryoken’e seslenerek “Eğer bir planınız yoksa üssümüze gelmek ister misiniz? Biraz dinlendikten sonra ne yapacağımıza karar veririz.” Diyeceğim.
Künye
İsim: Sekino Teijo
Yaş: 22
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 25.000
Prestij: 2
Ün: 10

Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Medikal Ninja olmak. Detay vermem gerekirse kendimi eğitecek birini bulduktan sonra Medikal Ninja olup hali hazırda yaralandıkları zaman yakalanma korkusu ve fahiş fiyatlardan tedavi olmak zorunda kalan yeraltı dünyası sakinlerine bir alternatif olmak istiyorum. Zamanla onları tekelime bağlayarak hem güç hem de bolca para elde etmek istiyorum.

Komplikasyon
Paranoyak. Özellikle her şey istediğim gibi güllük gülistanlık gittiği zamanlarda bir anda herkesten ve her durumdan şüphelenebilirim. Bu durum benim elimde olan bir şey değil. Yıllarca yalnız olup kimseye güvenmediğim için kazandığım kötü bir alışkanlık/hastalık.

Özellikler

Taijutsu
Iaido C-Rank
Çift Silah Stili D-Rank(Katana)
Kendou D-Rank(Katana)
Shigure D-Rank(Katana)
Temel Taijutsu E-Rank
Temel Ninja Ekipmanları Eğitimi E-Rank

Ninjutsu
Raijin no Jutsu B-Rank
Kangehika C-Rank
Yusubi no Jutsu D-Rank
Dendou no Jutsu D-Rank
Girigiri D-Rank
Kawarimi no Jutsu E-Rank
Bunshin no Jutsu E-Rank
Henge no Jutsu E-Rank
Nawanuke no Jutsu E-Rank
Kakuremino no jutsu E-Rank

Profil
Güç: 4
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 6
Varlık: 3
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 4
[Çeviklik] Saklanma: 2
[Kondisyon] Form: 2
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 4
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 2 [Favori]
[Zeka] Farkındalık: 3
[Zeka] İzcilik: 1

Ekipman/Eşya
Katana(İyi Kalite)
Katana(İyi Kalite)
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
Image
User avatar
Oita Butsuo
Ishigakure
Ishigakure
Posts:318
Joined:September 1st, 2018, 2:42 pm
Künye:

Re: [7. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Post by Oita Butsuo » January 29th, 2022, 10:43 pm

Bu ne lan, Ryoken gittiyse ben kime artistlik yapıyorum burada. Gerçi onu da yapamıyorum, fena patladım. Meyve suyu olaydı iyiydi işte, yok meyve suyu...

Kami-sama'ya şükürler olsun ki Teijo var. Mumyalanma işlemimi son sürat devam ettiriyor. Tente hakkında söylediklerine ise hafifçe gülümseyeyim dedim ama genzimi yakan mide asidiyle sırıtan ağzımı kilitlemem bir oldu. Bunun devamında Teijo'nun suratına büyücülük için gerekli bazı malzemeler bırakma ihtimalim var ve ben büyülenmek istemiyorum. Zaten baş dönmem epey bir büyülenmiş hissettiriyor beni. Sar Teijo, çabuk sar! Harap harman olduk, sar!

Ryoken'le Ryu gelsin üssümüze tabi gelmek isterlerse. Zar zor hafifçe kafamı eğerken gözlerimi kapatarak iletişim kurdum Teijo'yla. Ryu gelsin de görsün patlattığı kapı ve beni duvarda açtığım delik sebebiyle nasıl cereyan yapıyor bizim üs. Nasıl hasta etti o cereyan beni de bu hallere düştüm gelsin görsün! Tabi kendi bilecekleri iş, belki başka planları vardır ama gelmek isterlerse buyursunlar. Bizim üsteki parşömen için kimsenin savaşacak hali kaldığını sanmıyorum, o yüzden bu konuda biraz rahatım. Hem bu hale beraber geldik, beraber devam etmemiz onlar için de faydalı olabilir.
Image
Künye
İsim: Oita Butsuo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 481.250
Prestij: 0
Ün: 31
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Hayaletin peşinde…

Butsuo, çocukluk aşkına adını duyurmak, hatta tekrar bir araya gelmek için yaşamaktadır. Bunun en kolay yolunun da ünlü olmak olduğuna karar vermiştir. Kumiko’nun duyduğunda gurur duyacağı, hoşuna gideceği hatta peşinden koşacağı bir ün.

Görev Bilinci
Butsuo, beklentisi veya umudu olmasa da dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeyi kendine görev edinmiştir. Bu görev sonucunda bir ödül veya sonuç beklediği bir görev değil, elde edilen tatminin sadece görevini yapmak olduğu bir görevdir. Ayrıca iyi bir insan olduğuna kendini inandırabilmesi konusunda iyi bir insan olmanın gerektirdiği eylemleri yapmasının faydalı olduğunu da fark etmiştir. Kafasındaki Kumiko’nun ideallerini de desteklemektedir bu görev. Butsuo, kendini daha iyi hissetmek için faydalı işler yapma gereksinimi duymaktadır artık.
Komplikasyon
-
Özellikler
Korucu
Karakter, Shirakami Vadi Ormanı'nda yaşanan hadise neticesinde, tüm dünyadan izole bir şekilde bu ormanda yaşayan halkın koruyucusu konumuna gelmiştir. Bizzat Ishichou tarafından bu göreve atanması neticesinde, söz konusu halk nazarında güvenilir ve her işlerini halledecek kişi olarak görülmektedir. Aynı zamanda, söz konusu halkın istekleri olması halinde, karakter bu görevlere öncelikli olarak atanacak kişidir. Bu sebeple, karakter başka kurguların içinde olsa dahi, söz konusu halktan talep gelmesi halinde, durum ne olursa olsun bu halka yardım etmek zorundadır.
Yeni Avcılar
Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı
Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Profil
Güç: 11
Çeviklik: 7
Kondisyon: 9
Potansiyel: 2
Varlık: 3
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(Favori): 12
[Çeviklik] Akrobasi: 7
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form(Favori): 6
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Doton: Domu
Doton: Doryuu Shiki
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Taijutsu
A-Rank Juudaichi
A-Rank Headbutt
C-Rank Oukashou
Sensör
A-Rank Meishou-Dou
Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kan Hapı (İyi Kalite)
2xKondisyon Hapı (Normal Kalite+İyi Kalite)
Chakra Hapı (İyi Kalite)
5x Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
5xÖzel Üretim Sis bombası
5xIşık Bombası
User avatar
Jin Ryoken
Ishigakure
Ishigakure
Posts:393
Joined:August 31st, 2018, 5:11 am
Künye:

Re: [7. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Post by Jin Ryoken » January 30th, 2022, 6:46 pm

Bir planım yoksa üssüne gelmek ister miyim? İstemem. Özellikle üssünde medikal bir şey yoksa. Buna harcayacağım vakti tenteye gitmeye harcasam daha rahat olacağına eminim. "Nazik teklifin için sağol Teijo-san, ancak çakramı buna harcayacağımı sanmıyorum." Diyerek teklifi reddettim. Aslında aklıma bir fikir geldi. Ryu-san'ın ayakları sağlam olmalı hala. Biz şimdiden tenteye gidebiliriz. Gece safhasında dışarıda gezmek serbest olduğuna göre oraya bir şey koyabilirler. Ryu ile birbirimize dayanırsak, bende sadece sağlam olan ayağımın üzerine basarak yürürsem bu iş kesinlikle olur. Düşmanımla birbirimize dayanmak çok garip bir duygu olacak ama yapacak bir şey yok, kendimi iyileştirmek istiyorum. Ryu'yu iyileştirme şansımız olursa eğer belki onun da gölge tekniğini kullanarak gece safhasından çok farklı şekilde yararlananabiliriz. Hala bir şansımız olabilir.

"Ryu-san, yürüyebilecek durumda mısın? Merak etme tek yürümeyeceksin, ben senin belinden tutacağım sende benim. Bir ayağım çalışmaz muhtemelen, bu yüzden üç bacaklı olacağız." Diyeceğim. Eğer Ryu-san yürüyebilecek durumdaysa bunu "Yürüyebilirim." diyerek belirtecek. Yürüyemecek durumdaysa "Yürüyemem." diyerek belirtecek. Sonrasında Ryu-san'a fısıldadım. "Önceliğimiz seni düzeltmek olacak. Üzerindeki şoku atıp toparlanmaya çalış. Medikal tentede senin durumunu halledebilirsek, senin gücünü kullanarak bir parşömen almayı deneyeceğiz. Alamama şansımız da var ancak son fırsatımızı deneyebiliriz. Özellikle benim yaralı olmam çok işe yarayacak. Mor takıma gideceğiz. O kız elim koptuğunda canımı sıkmamaya çalışarak söylemişti. Duygularını sömürmeye çalışabilirim elimden geldiğince. Sende gizlice işini halledersin. Denemeye değer." dedim. Bakalım, tentede Ryu-san'ın kolunu iyi edebilecek miyiz?
İŞİNİN EN BÜYÜK TERÖRİSTİ !!!
Image
Image
Künye
İsim: Jin Ryoken
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 160.000 Ryo
Prestij: 6
Kullanılabilir GP: 20
Ün: 22

Motivasyon

Başarı & Güç

Bir şeyleri başarmak, güçlenmek için her sabah yatağından kalkar Ryoken. Bu köyün en güçlülerinden biri sayılmak, ardından küçük geninleri güçlendirmek için yaşar. Kendi başarısını ve gücünü katladığında, geninleri bu yolda eğitecek ve onları en güçlü yapmak için uğraşacaktır. Onun amacı, güç ve başarıdır, ona her gün bir şeyler yapma gücünü verende budur!



Komplikasyon

Büyük Korku: Ağabey ! (Ağır komplikasyon)

Abisinden ne kadar nefret etse ve onu öldürmek istese bile, içinde ona karşı koyamadığı bir şey vardır. Bunu kendisi anlamlandıramasa bile, ağabeyini gördüğü anda öncelikle karnına çok keskin bir ağrı saplanır, sonrasında elleri, kolları ve ayakları uyuşmaya başlar. Bir süre sonra, ayakları vücudu tutamaz hale gelir ve kendini bırakır. Yere düşen Ryoken, zar zor ve kekeleyerek konuşmaya başlar. Ağabeyi gidene ve kendisine görünmeyene kadar, vücudu hareket etmemeye, titremeye devam eder. Ryoken'in öldürmeden önceki ilk amacı, ağabeyinin korkusundan kurtulmaktır.

Özellikler
Özellik: Ölümsüz Kol

Kola çakra verildiğinde, ilk olarak kolun ve elin fiziksel özellikleri sayesinde, bir insanın veya derisi kalın olmayan bir hayvanın eti kopartılabilir. Koparma işlemi, çakranın yönlendirilmiş olduğu elin deriye teması ile başlar. Elden çıkan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, deriyi çürüterek eti normalden daha yumuşak bir kıvama getirir. Bu sayede pençeye benzer el yapısı sayesinde çürüyerek yumuşamış olan et koparılabilir. Daha kalın derisi olan canlılar açısından ise, çürüme işleminin gerçekleşmesi daha uzun süreceği için, temas süresinin de arttırılması gerekir.

Etin koparılması halinde, kopan kısımda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı ince bir tabaka olarak varlığını korur. Bu sayede kopan kısımdan dışarı kan sızmaz, kişi acı hissetmez, önemli bir kas dokusu zarar görmediği sürece hareket sınırlaması olmaz. Koparılan kısma yapışmış olan bu sıvı, 5 dakika sonunda çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sıvının yok olması halinde, et kopmasına bağlı yaşanması gereken bütün semptomlar varlığını göstermeye başlar.

Kola çakra verilmesi neticesinde oluşan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, katı cisimlerin çürümesinde de kullanılabilir. Ancak bu çürüme işlemi, katı cismin boyutlarına göre farklılık göstermektedir. Avuç büyüklüğünde bir taşın çürütülerek yok edilmesi, 1 dakika kadar sürerken, kalın bir duvarın çürütülerek yok edilmesi saatleri bulabilir.

Kola verilen çakra sayesinde, kullanıcı vücudunda oluşan herhangi bir yarayı geçici olarak iyileştirebilir. Kullanıcı elini yarasına temas ettirdiği anda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı yarayı kapatmaya başlar. Temas ne kadar uzun sürerse, yara üzerindeki yayılma artar. Küçük kesiklerde sadece temas etmek yaranın geçici olarak iyileştirilmesi için yeterli olsa da, daha derin yaralanmalarda temas süresinin uzatılması gerekmektedir. Yaranın üzerinde ince bir tabaka olarak yayılan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, 5 dakika boyunca oluşan yaranın yaratacağı semptomları ortadan kaldırır. Ancak yaralanma önemli bir kas dokusunda ise, kullanıcının hareket kabiliyeti kısıtlanır, sadece kan sızması ve acı hissetmeme gibi durumlar varlığını korur. Kullanıcı tarafından söz konusu sıvı tekrar tekrar yenilenebilir, ancak her bir yenileme çakra harcar. 5 dakika sonunda ise, siyah ve yopun kıvamlı jölemsi sıvı çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sonrasında yaranın boyutuna göre oluşturacağı semptomlar kendisini gösterir.

Kolun kullanımına bağlı olarak, kola bir başka insanın kanın sürülmesi gerekmektedir. Bu gereklilik karakter tarafından bir pansuman yapılır gibi gerçekleştirir. Karakter bir başka insanın kanını bu pansuman için kullanmalıdır, hayvan kanı veya kendi kanını kullanamaz.

Bu gereksinim kendini oyun içerisinde iki şekilde gösterir, RP içi ve RP dışı. RP içi durumlarda karakterin o anda kan bulup pansumanı gerçekleştirmesi gerekir, RP dışı durumlarda ise karaborsadan veya bir başkasından zorla kan temin etmesi gerekmektedir. İlk durum RP içerisinde o anda oynanılarak çözülür, ikinci durum ise kamera arkasında gerçekleşir ve karakterin para ve benzeri kaynaklarını kullanmasını gerektirebilir. Karakterin kamera arkasında yapacağı illegal aktiviteler de onu pektabii takip edecektir. Kolunun kan ihtiyacı köy tarafından ücretsiz olarak karşılanacaktır, ancak kan ihtiyacının ne zaman ortaya çıkacağı henüz net olarak bilinmediği için, bu durum ancak köy sınırları içerisindeyken gerçekleşebilir.

Bu kol herhangi bir şekilde GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Kol üzerinde yaşanacak geliştirmeler, GM inisiyatifinde ve oyuncunun genel gidişatı, RP kalitesi vb. kriterler dikkate alınarak, kurgusal durumlara göre RP içerisinde olabilir.

Karakter Ishichou'nun komutuyla yaptığı seyahat sonucunda kolunun kontrolü dışına çıkmasını engellemek için özel yapım bir cihaza erişim sağlamıştır. Bu cihaz basit bir aksesuara benzemekle birlikte kolay kolay kırılmaz, ancak zırh vazifesi de görmemektedir. Cihaz kolunu sıkıca sardığı ve etine nüfuz ettiği için çıkarması oldukça zordur. Cihazın yüzeyi sade bir gri rengindedir, herhangi bir işlemesi veya dikkat çekecek bir noktası yoktur.
Profil
Güç: 3
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 2
Varlık: 20
Zeka: 18

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 4
[Varlık] Empati: 1 (Favori)
[Varlık] Sosyalleşme: 6
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
-
Taijutsu
-
Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu. A-Rank
Magen: Bunshin, B-Rank
Jubaku Satsu, B-Rank
Shibou no Jutsu, B-Rank
Rishuu, C-Rank
Jigoku no Ban'nin, B-Rank

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
Katana (İyi Kalite)
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [7. Gün - Gündüz Safhası] Teçhizat Tentesi

Post by GM - Naruto » February 5th, 2022, 11:24 pm

Aranızdaki sohbeti sonlandırıyorsunuz, alandan ayrılıyorsunuz.

- Konu Sonu
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Locked

Return to “9. Alan”