[5. Gün - Gündüz Safhası] Tepeler

User avatar
Jirou Ryu
Ishigakure
Ishigakure
Posts:292
Joined:September 1st, 2018, 8:08 pm
Künye:
Re: [5. Gün - Gündüz Safhası] Tepeler

Post by Jirou Ryu » April 12th, 2021, 12:42 pm

Yırtıcı bir hayvan gibi, durmaksızın üzerime atılan Butsuo beni şaşırtmıyordu. Bu doğrultu da, sisten çıkar çıkmaz, peşimden gelmesi de tahmin ettiğim bir şeydi. Hızlıca Raiton no Yoroi için mühürlere girişmiştim ve eminim Butsuo'da bunun farkındaydı. Buna izin vereceğini hiç sanmıyordum. İki ihtimal vardı ya ayağını yere vurarak sütün çıkartıp bu mesafeyi hızlıca kapatmayı deneyecekti ya da dümdüz bir hamle yaparak saldıracaktı.

Eğer ilki söz konusu olursa, ayağını yere vurduğu gibi, olduğum konumu hızlıca sola doğru kaçınarak yerimi değiştirecek ve onun düz bir düzlemde ilerlemesine izin verecektim. Ama dümdüz bir şekilde saldırırsa, arkamdaki boşluğu kullanarak hızlıca geri çekilecektim. Bu noktada önceliğim iki şeydi: Raiton no Yoroi'yi aktifleştirmek ve hasar yememekti. Tüm odağımı ve dikkatimi buna verecektim.
Image
I'm Kita Usagi's bitch.
Künye
İsim: Jirou Ryu
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 235.000 Ryo
Prestij: 2 PP
Ün: 29
Kullanılabilir GP: 0 GP
Motivasyon
Tek adam olmak: Tüm dünyayı tek bir çatı altında toplama hedefi onun motivasyonudur. Bu sayede dünyadaki tüm gereksiz savaşları sonlandıracağına inanmaktadır ve gerekirse bunun için bir savaş daha çıkartmaya hazırdır.
Komplikasyon
Kanayan yara: Ailesinin ölüp ölmediğini bilmemek onun kalbine saplanmış bir hançer gibidir. Sürekli kanamasına, sürekli acımasına sebep olmaktadır. Her zaman aklının ucunda bu soruyla yaşamasına sebep olmaktadır ve kim bilir belki bu soru onun sonu olacaktır.


Özellikler
Yeni Avcılar Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.

Üç Kişinin Sırrı Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.



Profil
Güç: 10
Çeviklik: 11
Kondisyon: 6
Potansiyel: 5
Varlık: 3
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 10
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 10
*[Potansiyel] Ninshuu: 5
[Varlık] Aldatma: 1
*[Varlık] Empati: 3
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin, D-rank
Otonaku Ashi Jutsu, D-rank
Girigiri, D-Rank
Kizetsu no Jutsu, C-Rank
Choune no Jutsu, C-rank
Jintei, C-Rank
Raiton no Yoroi, A-rank
Raiyata, A-rank


Taijutsu
Musatsu Stili, B-Rank

Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu, A-rank
Shibou no Jutsu, B-rank

Özel mod
Kage no Senshi

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-Kaderin cilvesi sonucu elde edilen Wakizashi (Sırtında bulundurur)
-Özel Üretim Tantou (Belinde, ulaşımı oldukça kolay bir yerde bulundurur)
-Ryu'nun ekstra shinobi ekipmanlarını koymak için kullandığı özel üretim ekipman çantası (Sağ bacağında ulaşımı kolay bir yerde asılıdır.)
User avatar
Oita Butsuo
Ishigakure
Ishigakure
Posts:318
Joined:September 1st, 2018, 2:42 pm
Künye:

Re: [5. Gün - Gündüz Safhası] Tepeler

Post by Oita Butsuo » April 12th, 2021, 2:39 pm

Nerdeyim lan ben? Mekan algıma bir şeyler oluyor. Amına koyim, kapı patladı ben de duvarı deldim şimdi paso cereyan yapacak bizim üs. Kapı? KAPI NERDE? Ha, oradaymış... Delik? Deliğin nerede olduğunu anlamama çok az kaldı. Ryu? Ryu tam karşımda. Raiton no Yoroi için el mühürlerine başladı.

Biraz ödlek davranma ihtimalimi fark ettim. Dövüşü bu kadar çabuk bitirmeye çalışmam başıma dert açabilir. Ryu o ilk yumruktan sonra hala bu kadar hareket ederek ne kadar dayanıklı olduğunu ispatladı. Tek hamleyle indirmek yerine her adımda ondan bir şeyler almak daha iyi bir taktik olacaktır. Ben de öyle yapacağım.

İlk gün Haru'ya karşı patlayıcı parşömenimi ve bir kunaimi kullanmıştım. Onun haricinde tüm ekipmanlarım hala çantamda. Yani 2 kunai ve 5 shuriken. Mesafemi koruyarak hepsini Ryu'nun bel altına boşaltacağım. Poposu, üst bacağı baldırları, bileği artık nereye denk gelirse. Raiton no Yoroi açarak hızını bana karşı kullanmak istiyorsan öyle olsun. Attığın her adımın senden bir şeyler götürmesini sağlayacağım. Bu mesafeden ıskalamayacağımı umuyorum. Her ekipmanın olabildiğince derine saplandığından emin olmak için gücümü noksan komayacağım. Kunailerle başlar, shurikenlerle de devam ederim. Hepsi bittikten sonra da olabildiğince geriye sıçrayıp Domu'yu aktive ederek dövüşün ikinci kısmına hazırlanacağım.
Image
Künye
İsim: Oita Butsuo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 481.250
Prestij: 0
Ün: 31
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Hayaletin peşinde…

Butsuo, çocukluk aşkına adını duyurmak, hatta tekrar bir araya gelmek için yaşamaktadır. Bunun en kolay yolunun da ünlü olmak olduğuna karar vermiştir. Kumiko’nun duyduğunda gurur duyacağı, hoşuna gideceği hatta peşinden koşacağı bir ün.

Görev Bilinci
Butsuo, beklentisi veya umudu olmasa da dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeyi kendine görev edinmiştir. Bu görev sonucunda bir ödül veya sonuç beklediği bir görev değil, elde edilen tatminin sadece görevini yapmak olduğu bir görevdir. Ayrıca iyi bir insan olduğuna kendini inandırabilmesi konusunda iyi bir insan olmanın gerektirdiği eylemleri yapmasının faydalı olduğunu da fark etmiştir. Kafasındaki Kumiko’nun ideallerini de desteklemektedir bu görev. Butsuo, kendini daha iyi hissetmek için faydalı işler yapma gereksinimi duymaktadır artık.
Komplikasyon
-
Özellikler
Korucu
Karakter, Shirakami Vadi Ormanı'nda yaşanan hadise neticesinde, tüm dünyadan izole bir şekilde bu ormanda yaşayan halkın koruyucusu konumuna gelmiştir. Bizzat Ishichou tarafından bu göreve atanması neticesinde, söz konusu halk nazarında güvenilir ve her işlerini halledecek kişi olarak görülmektedir. Aynı zamanda, söz konusu halkın istekleri olması halinde, karakter bu görevlere öncelikli olarak atanacak kişidir. Bu sebeple, karakter başka kurguların içinde olsa dahi, söz konusu halktan talep gelmesi halinde, durum ne olursa olsun bu halka yardım etmek zorundadır.
Yeni Avcılar
Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı
Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Profil
Güç: 11
Çeviklik: 7
Kondisyon: 9
Potansiyel: 2
Varlık: 3
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(Favori): 12
[Çeviklik] Akrobasi: 7
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form(Favori): 6
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Doton: Domu
Doton: Doryuu Shiki
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Taijutsu
A-Rank Juudaichi
A-Rank Headbutt
C-Rank Oukashou
Sensör
A-Rank Meishou-Dou
Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kan Hapı (İyi Kalite)
2xKondisyon Hapı (Normal Kalite+İyi Kalite)
Chakra Hapı (İyi Kalite)
5x Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
5xÖzel Üretim Sis bombası
5xIşık Bombası
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [5. Gün - Gündüz Safhası] Tepeler

Post by GM - Naruto » April 14th, 2021, 4:13 pm

Ryu, Butsuo'nun ayağını yere vurup sütun çıkarmaya yönelik bir hamle yapmadığını farkettiği anda planladığı üzere geriye doğru çekilmek adına hızlı birkaç adım atıyor. Ancak Butsuo'nun planı rakibine direkt olarak saldırmak değil gibi görünmekte. Butsuo ekipman çantasına uzandığı gibi hızla tüm ekipmanlarını alıyor ve geriye doğru çekilmekte olan rakibine doğru yağdırmaya başlıyor.

İlk olarak elindeki iki kunaiyi fırlatıyor Butsuo. Ryu, geriye doğru aldığı adımını hafifçe diğer bacağının arkasına doğru geçirerek ilk kunaiden kurtulmayı başarıyor. Lakin, ikinci kunai sol dizinin biraz üstüne saplanıyor. Ryu bu esnada el mühürlerini sürdürmekte. Devamında shurikenleri atmaya başlıyor Butsuo. İlk shuriken Ryu'nun sol üst bacağının kenarını sıyırıp geçerken sonraki ikisi ıskalıyor adım hareketine bağlı olarak. Lakin son iki shuriken Ryu'nun sağ diz altına yan yana saplanıyor derin bir şekilde. Kunaiye kıyasla daha derin saplanmış durumdalar.

Ryu, çektiği acıya rağmen el mühürlerini tamamlayıp chakrasına odaklanarak Raiton no Yoroi'yi aktif etmeyi başarıyor. Tam bu anda, ekipmanlarını fırlatmayı bitirmiş olan Butsuo geriye doğru sıçrayıp Domu'yu aktif etmiş oluyor.

Ryu'nun Raiton no Yoroi'yi aktifleştirmesiyle birlikte teknik dışarıya ışık salmaya başlıyor. Binanın neredeyse zifiri karanlığı aydınlanıyor bu sayede. Ryu ileride, Butsuo'nun arka kısmında kalan köşede birkaç ranza seçebiliyor. Bununla birlikte kapının olduğu duvarın Butsuo'ya yakın köşesinde ise bir masa ve sandalyeler var. Ryu'nun arkasında kalan, kapının karşısındaki duvarın köşesinde ise 10-12 tane varil bulunmakta. Ryu'nun tam arkasında kalan, kapının bulunduğu duvarın köşesi ise Ryu'nun görüş açısının dışında. Bu sebeple orada bir şey olup olmadığını seçemiyor.

Ryu, binanın girişindeki kapıya göre solda, Butsuo ise sağda kalmakta. Butsuo karşı duvara daha yakınken, Ryu kapının olduğu duvara daha yakın. Binanın içinde çapraz bir doğrultuda durmaktalar. Aralarında 6-7 metrelik bir mesafe söz konusu.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Jirou Ryu
Ishigakure
Ishigakure
Posts:292
Joined:September 1st, 2018, 8:08 pm
Künye:

Re: [5. Gün - Gündüz Safhası] Tepeler

Post by Jirou Ryu » April 14th, 2021, 6:10 pm

Canımı acıtan kunai ve shiruken bombardımanı, odağımı savunmaya vermeme rağmen, herhalde bir yandan Raiton no Yoroi ile uğraştığım için yakalamıştı beni ve hepsi de bacağıma, sanki hızımın kısıtlanması amaçlanmış gibi hedeflenmişti. Ama nihayetinde yıldırımlar bedenimin etrafında dans etmeye başlamıştı. Bu noktada eğer ayağıma saplananları çıkartmakla uğraşırsam, Butsuo bir azman gibi saldırmaya devam edecekti. Onları umursamayacak ve kılıcımı çekip bir anda ileriye fırladıktan sonra, mesafeyi hızlıca kapatacaktım. Akabinde, mesafe iyice azalınca bir anda Girigiri yapacak ve Butsuo'nun görüşünü kapatacaktım. Bunu hissedebilecek olsa bile, kaçınabilmek için gözlerini kapatması gerekirdi ve bu da işime gelirdi.
Image
I'm Kita Usagi's bitch.
Künye
İsim: Jirou Ryu
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 235.000 Ryo
Prestij: 2 PP
Ün: 29
Kullanılabilir GP: 0 GP
Motivasyon
Tek adam olmak: Tüm dünyayı tek bir çatı altında toplama hedefi onun motivasyonudur. Bu sayede dünyadaki tüm gereksiz savaşları sonlandıracağına inanmaktadır ve gerekirse bunun için bir savaş daha çıkartmaya hazırdır.
Komplikasyon
Kanayan yara: Ailesinin ölüp ölmediğini bilmemek onun kalbine saplanmış bir hançer gibidir. Sürekli kanamasına, sürekli acımasına sebep olmaktadır. Her zaman aklının ucunda bu soruyla yaşamasına sebep olmaktadır ve kim bilir belki bu soru onun sonu olacaktır.


Özellikler
Yeni Avcılar Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.

Üç Kişinin Sırrı Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.



Profil
Güç: 10
Çeviklik: 11
Kondisyon: 6
Potansiyel: 5
Varlık: 3
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 10
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 10
*[Potansiyel] Ninshuu: 5
[Varlık] Aldatma: 1
*[Varlık] Empati: 3
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin, D-rank
Otonaku Ashi Jutsu, D-rank
Girigiri, D-Rank
Kizetsu no Jutsu, C-Rank
Choune no Jutsu, C-rank
Jintei, C-Rank
Raiton no Yoroi, A-rank
Raiyata, A-rank


Taijutsu
Musatsu Stili, B-Rank

Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu, A-rank
Shibou no Jutsu, B-rank

Özel mod
Kage no Senshi

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-Kaderin cilvesi sonucu elde edilen Wakizashi (Sırtında bulundurur)
-Özel Üretim Tantou (Belinde, ulaşımı oldukça kolay bir yerde bulundurur)
-Ryu'nun ekstra shinobi ekipmanlarını koymak için kullandığı özel üretim ekipman çantası (Sağ bacağında ulaşımı kolay bir yerde asılıdır.)
User avatar
Oita Butsuo
Ishigakure
Ishigakure
Posts:318
Joined:September 1st, 2018, 2:42 pm
Künye:

Re: [5. Gün - Gündüz Safhası] Tepeler

Post by Oita Butsuo » April 14th, 2021, 11:48 pm

Fena bir sonuç değil. Bu küçük bombardımanın bir şeyleri etkilediğine eminim. Ryu istediğini yaptı ben de istediğimi yaptım. Şimdi her şey tekrardan başlıyor. Gibi bir şey...

Ryu'yla direkt savaşmak yerine neler yapabileceğini göreceğim. Bunu yaparken de şu ana kadar verdiğim hasarların etkilerini ölçeceğim. Ryu'nun bunca çabadan sonra aktive ettiği jutsusuyla saldıracağını biliyorum. Arkamı dönüp kaçacağım ondan. Amacım onu yormak. Kaçarken arkama bakarak kendimi yavaşlatmayacağım, çünkü buna ihtiyacım yok. Sensör yeteneklerimle tüm hareketlerini takip edeceğim Ryu'nun. Aramızdaki mesafenin tehlikeli denebilecek kadar azaldığını hissettiğimde de Kawarimi no Jutsu'yla üssümüzdeki sandalyelerden biriyle yer değiştireceğim. Yani kaçarken rotamı sandalyeleri göz önünde bulundurarak ayarlayacağım. Bunlar olurken Ryu'nun ne kadar yavaşladığını da anlamaya çalışacağım. Şu an ondan hızlı olup olmadığımı merak ediyorum. Bu sefer o beni arkadan şişlemeye çalışmaz umarım...
Image
Künye
İsim: Oita Butsuo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 481.250
Prestij: 0
Ün: 31
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Hayaletin peşinde…

Butsuo, çocukluk aşkına adını duyurmak, hatta tekrar bir araya gelmek için yaşamaktadır. Bunun en kolay yolunun da ünlü olmak olduğuna karar vermiştir. Kumiko’nun duyduğunda gurur duyacağı, hoşuna gideceği hatta peşinden koşacağı bir ün.

Görev Bilinci
Butsuo, beklentisi veya umudu olmasa da dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeyi kendine görev edinmiştir. Bu görev sonucunda bir ödül veya sonuç beklediği bir görev değil, elde edilen tatminin sadece görevini yapmak olduğu bir görevdir. Ayrıca iyi bir insan olduğuna kendini inandırabilmesi konusunda iyi bir insan olmanın gerektirdiği eylemleri yapmasının faydalı olduğunu da fark etmiştir. Kafasındaki Kumiko’nun ideallerini de desteklemektedir bu görev. Butsuo, kendini daha iyi hissetmek için faydalı işler yapma gereksinimi duymaktadır artık.
Komplikasyon
-
Özellikler
Korucu
Karakter, Shirakami Vadi Ormanı'nda yaşanan hadise neticesinde, tüm dünyadan izole bir şekilde bu ormanda yaşayan halkın koruyucusu konumuna gelmiştir. Bizzat Ishichou tarafından bu göreve atanması neticesinde, söz konusu halk nazarında güvenilir ve her işlerini halledecek kişi olarak görülmektedir. Aynı zamanda, söz konusu halkın istekleri olması halinde, karakter bu görevlere öncelikli olarak atanacak kişidir. Bu sebeple, karakter başka kurguların içinde olsa dahi, söz konusu halktan talep gelmesi halinde, durum ne olursa olsun bu halka yardım etmek zorundadır.
Yeni Avcılar
Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı
Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Profil
Güç: 11
Çeviklik: 7
Kondisyon: 9
Potansiyel: 2
Varlık: 3
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(Favori): 12
[Çeviklik] Akrobasi: 7
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form(Favori): 6
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Doton: Domu
Doton: Doryuu Shiki
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Taijutsu
A-Rank Juudaichi
A-Rank Headbutt
C-Rank Oukashou
Sensör
A-Rank Meishou-Dou
Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kan Hapı (İyi Kalite)
2xKondisyon Hapı (Normal Kalite+İyi Kalite)
Chakra Hapı (İyi Kalite)
5x Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
5xÖzel Üretim Sis bombası
5xIşık Bombası
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [5. Gün - Gündüz Safhası] Tepeler

Post by GM - Naruto » April 15th, 2021, 10:06 pm

Ryu tekniğini aktive edip wakizashisini çekerken Butsuo'ya doğru hareketlenmeye başlıyor. Bu esnada Butsuo'nun yaptığı ilk şey, arkasını dönüp binanın içinde koşmaya başlamak oluyor. Butsuo'nun arkasında kalan binanın kısa kenar duvarına uzaklığı 5 metre civarı. Üç-dört adım attıktan sonra duvara olan mesafesini yarılamış ve ranzaların hizasına gelmiş oluyor. Gidebileceği fazla bir yer yok.

Bu esnada Ryu Raiton no Yoroi'nin vermiş olduğu hızla aradaki mesafeyi oldukça hızlı bir şekilde kapatıyor. Butsuo'nun arkası dönük olduğu için Girigiri yapmaya ihtiyaç duymuyor. Mesafeyi kapattığı anda önündeki Butsuo aniden bir duman bulutu arasında kayboluyor ve az önce Butsuo'nun olduğu yerde bir sandalye beliriyor. Ryu, refleksif olarak kafasını sağa doğru hafifçe çevirdiğinde Butsuo'nun sağ köşedeki masanın dibinde bittiğini farkediyor.

Butsuo binanın köşesinde. Ryu, sağ çaprazında yaklaşık 2-2.5 metrelik bir uzaklıkta. Butsuo kapının olduğu duvara daha yakın Ryu'ya göre. Ryu, kapının karşısındaki duvarın sağ köşesinde kümelenmiş olan ranzaların dibinde durmakta.

Ryu herhangi bir saldırı hamlesine halihazırda başlamamış olduğu ve Butsuo'yu takip etmeye odaklandığı için Butsuo'nun uyguladığı tekniğe hemen adapte olabiliyor. Butsuo'nun Kawarimi no Jutsu'su tamamlanıyor, ancak masanın dibinde bittiği anda Ryu'yu kendine bakarken buluyor. Bu durum ve Raiton no Yoroi'nin sunduğu kazançlar da hesaba katılınca Ryu hamle avantajının kendisinde olduğunu biliyor.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Jirou Ryu
Ishigakure
Ishigakure
Posts:292
Joined:September 1st, 2018, 8:08 pm
Künye:

Re: [5. Gün - Gündüz Safhası] Tepeler

Post by Jirou Ryu » April 15th, 2021, 11:11 pm

Bir anda önümde beliren şeyden, bir anda uzaklaştı bakışlarım. Butsuo'nun önümden kaybolup, tekrardan belirdiği o yere hizalandı. Buna takiben ne düşüncelerim ne de bedenim, o an duraksamak istemedi. Bakışlarım, Butsuo'nun üzerinde hizalandığı gibi, hızla fırladım üzerine doğru. Mesafeyi bir anda kapatacak ve mesafe kapanır kapanmaz, boştaki elimde Girigi oluşturup, Butsuo'nun görüşünü kısıtlayacaktım. Kılıcı tuttuğum elimle de, Butsuo'ya ardışık sardılar düzenleyecektim. Bir saldırı, diğerini sürekli takip edecek ve Butsuo'ya nefes alacak fırsatı vermeyecektim. Yandan kesiş, yandan keşişten momentum almış bir şekilde çapraza evrilmiş ikincil bir devam kesişi... Birbirini takip eden saldırılar. Rövanş, ben de olmalıydı. Butsuo, gücüyle, savaş tarzıyla bir rakip olarak, canımı ona emanet edebileceğimi gerçek anlamıyla kanıtlamıştı. Şu an ve sonrasında açacağı her yara, bunu bana hatırlatacak bir kalıntı olarak kalacaktı vücudumda ve benim de ona bir şeyleri kanıtlamam gerekiyordu.
Image
I'm Kita Usagi's bitch.
Künye
İsim: Jirou Ryu
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 235.000 Ryo
Prestij: 2 PP
Ün: 29
Kullanılabilir GP: 0 GP
Motivasyon
Tek adam olmak: Tüm dünyayı tek bir çatı altında toplama hedefi onun motivasyonudur. Bu sayede dünyadaki tüm gereksiz savaşları sonlandıracağına inanmaktadır ve gerekirse bunun için bir savaş daha çıkartmaya hazırdır.
Komplikasyon
Kanayan yara: Ailesinin ölüp ölmediğini bilmemek onun kalbine saplanmış bir hançer gibidir. Sürekli kanamasına, sürekli acımasına sebep olmaktadır. Her zaman aklının ucunda bu soruyla yaşamasına sebep olmaktadır ve kim bilir belki bu soru onun sonu olacaktır.


Özellikler
Yeni Avcılar Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.

Üç Kişinin Sırrı Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.



Profil
Güç: 10
Çeviklik: 11
Kondisyon: 6
Potansiyel: 5
Varlık: 3
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 10
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 10
*[Potansiyel] Ninshuu: 5
[Varlık] Aldatma: 1
*[Varlık] Empati: 3
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin, D-rank
Otonaku Ashi Jutsu, D-rank
Girigiri, D-Rank
Kizetsu no Jutsu, C-Rank
Choune no Jutsu, C-rank
Jintei, C-Rank
Raiton no Yoroi, A-rank
Raiyata, A-rank


Taijutsu
Musatsu Stili, B-Rank

Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu, A-rank
Shibou no Jutsu, B-rank

Özel mod
Kage no Senshi

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-Kaderin cilvesi sonucu elde edilen Wakizashi (Sırtında bulundurur)
-Özel Üretim Tantou (Belinde, ulaşımı oldukça kolay bir yerde bulundurur)
-Ryu'nun ekstra shinobi ekipmanlarını koymak için kullandığı özel üretim ekipman çantası (Sağ bacağında ulaşımı kolay bir yerde asılıdır.)
User avatar
Oita Butsuo
Ishigakure
Ishigakure
Posts:318
Joined:September 1st, 2018, 2:42 pm
Künye:

Re: [5. Gün - Gündüz Safhası] Tepeler

Post by Oita Butsuo » April 16th, 2021, 12:23 am

Benimle savaşmak da düşmanlarıma böyle hissettiriyordur umarım. Ulan başkası olsa otuz kere indirmiştim, bu herife hiçbir şey olmuyor dedirten cinsten bir rakip. Yumruk attık, bacaklarını hedef aldık bana mısın demiyor. Koşturuyor da koşturuyor üzerime. Yine koşturacak, biliyorum. Ben de yine aynı şeyi yapacağım denebilir. Masanın etrafında birden fazla sandalye var. Uygun ana kadar bekleyeceğim, ne acele edeceğim ne geç kalacağım. Sensör yeteneklerim bu yolda yoldaşım olacak. Gerekli an geldiğinde de Ryu'nun saldırısından kaçmam ve ona saldırabilecek bir pozisyon almam için en uygun yerdeki sandalyeyle tekrar Kawarimi yapacağım. Yaptıktan sonra bu sefer Oukashouları art arda sıralayacağım. Juudaichi'nin temellerine dönüyorum. İlk Oukashou isabet etse yeter, tek amacı Ryu'nun dengesini bozup gardında açık yaratmak. İkincisini ise suratına indirmek istiyorum. Kami-sama yar ve yardımcım olur umarım.
Image
Künye
İsim: Oita Butsuo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 481.250
Prestij: 0
Ün: 31
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Hayaletin peşinde…

Butsuo, çocukluk aşkına adını duyurmak, hatta tekrar bir araya gelmek için yaşamaktadır. Bunun en kolay yolunun da ünlü olmak olduğuna karar vermiştir. Kumiko’nun duyduğunda gurur duyacağı, hoşuna gideceği hatta peşinden koşacağı bir ün.

Görev Bilinci
Butsuo, beklentisi veya umudu olmasa da dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeyi kendine görev edinmiştir. Bu görev sonucunda bir ödül veya sonuç beklediği bir görev değil, elde edilen tatminin sadece görevini yapmak olduğu bir görevdir. Ayrıca iyi bir insan olduğuna kendini inandırabilmesi konusunda iyi bir insan olmanın gerektirdiği eylemleri yapmasının faydalı olduğunu da fark etmiştir. Kafasındaki Kumiko’nun ideallerini de desteklemektedir bu görev. Butsuo, kendini daha iyi hissetmek için faydalı işler yapma gereksinimi duymaktadır artık.
Komplikasyon
-
Özellikler
Korucu
Karakter, Shirakami Vadi Ormanı'nda yaşanan hadise neticesinde, tüm dünyadan izole bir şekilde bu ormanda yaşayan halkın koruyucusu konumuna gelmiştir. Bizzat Ishichou tarafından bu göreve atanması neticesinde, söz konusu halk nazarında güvenilir ve her işlerini halledecek kişi olarak görülmektedir. Aynı zamanda, söz konusu halkın istekleri olması halinde, karakter bu görevlere öncelikli olarak atanacak kişidir. Bu sebeple, karakter başka kurguların içinde olsa dahi, söz konusu halktan talep gelmesi halinde, durum ne olursa olsun bu halka yardım etmek zorundadır.
Yeni Avcılar
Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı
Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Profil
Güç: 11
Çeviklik: 7
Kondisyon: 9
Potansiyel: 2
Varlık: 3
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(Favori): 12
[Çeviklik] Akrobasi: 7
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form(Favori): 6
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Doton: Domu
Doton: Doryuu Shiki
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Taijutsu
A-Rank Juudaichi
A-Rank Headbutt
C-Rank Oukashou
Sensör
A-Rank Meishou-Dou
Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kan Hapı (İyi Kalite)
2xKondisyon Hapı (Normal Kalite+İyi Kalite)
Chakra Hapı (İyi Kalite)
5x Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
5xÖzel Üretim Sis bombası
5xIşık Bombası
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [5. Gün - Gündüz Safhası] Tepeler

Post by GM - Naruto » April 16th, 2021, 12:41 am

Ryu, hiç beklemeden Butsuo'nun üzerine atılıyor Raiton no Yoroi'nin de sunuyor olduğu ekstra hızıyla. Butsuo, tekniği yeniden yapmaya fırsat bulamadan Ryu'yu üzerine çullanmış bir şekilde buluyor. İlk kılıç darbesi Butsuo'nun göğsünü yatay bir şekilde kesip geçiyor soldan sağa doğru. Devamında, hızını hiç kesmeden wakizashisinin yönünü çok hafif değiştirerek sağ omzuna bir kesi atıyor Butsuo'nun Ryu. Bu kesiden sonra bir adım geri alıyor Ryu ve bu kez karnına doğru bir kesi atmaya hazırlanıyor Butsuo'nun. Butsuo tam bu anda Kawarimi'yi aktifleştiriyor ve yaklaşık 1 metre uzaktaki diğer sandalyeyle yer değiştiriyor. Wakizashi, sandalyenin sırt dayanan kısmına derin bir kesik bıraktıktan sonra hareketini hiç durdurmadan ilerliyor ve Butsuo'nun yeni konumuna doğru ilerliyor. Wakizashi Butsuo'nun karnının yan kısmına bir kesi atıyor. Ryu bir adım daha alıyor Butsuo'ya doğru. Butsuo, Kawarimi'den hiç bir fayda görmediğini, aksine olası bir savunma hamlesi yapmak yerine bunu yaptığı için aldığı ve alıyor olduğu hasarın arttığını farkediyor.

Butsuo'nun aldığı kesiler Domu sebebiyle basit birer sıyrıktan farksız. Hem Butsuo, hem de Ryu bunun farkında. Ryu, Butsuo'nun canını yakabilmek için hamlelerini daha çok güç vererek yapması gerektiğini farkediyor. Bununla beraber, aralarındaki kısa mesafe sayesinde Raiton no Yoroi'den sıçrayan elektrik akımları Butsuo'ya çarpıyor düzenli bir şekilde. Domu bu elektrik akımlarını engellemiyormuş gibi görünüyor. Hatta, elektriğin derisine temas ettiği noktalarda yarım saniyeliğine siyah renk normal deri rengine dönmekte. Hemen sonra yeniden siyahlaşıyor deri. Elektrik akımı, kesi darbelerinden çok daha fazla canını yakıyor Butsuo'nun.

Son pozisyonda Ryu ve Butsuo arasında 1.5 metre kadar var. Butsuo'nun sırtı duvara bakmakta ve sağ tarafında kalan duvarla mesafesi yarım metre bile değil. Sıkışmış durumda. Ryu'nun önü hariç diğer üç yönünde geniş bir hareket alanı var.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Jirou Ryu
Ishigakure
Ishigakure
Posts:292
Joined:September 1st, 2018, 8:08 pm
Künye:

Re: [5. Gün - Gündüz Safhası] Tepeler

Post by Jirou Ryu » April 16th, 2021, 1:33 am

Bingo! Butsuo, köşeye sıkışmıştı. Yediğim ilk yumruk, sıkılmış olmam ve bir shinobi olarak değil de, sıradan bir insan gibi düşünmüş olmamın getirdiği yersizliğin ürünüydü, ama ondan sonra aldığım tüm hasarlar, Raiton no Yoroi içindi. Ve elementi doton olan Butsuo'ya karşı, şuanlık değer bir bedel gibi gözüküyordu.

Şimdilik üstün olan bendim ve bunu korumam lazımdı.

Bu yüzden sıkışmış Butsuo'nun üzerine doğru fırlayacak ve eş zamanlı olarak tüm gücümle dikey bir şekilde, kafasına doğru Wakizashi'yi savuracaktım. O bununla uğraşırken ise bir anda art arda gövdesine doğru seri yumruklar savuracaktım. Wakizashi'den ufak bir kafa hareketi ile sıyrılabilirdi, ama bununla uğraşırken, bu dar alanda gövdesini benden koruyamazdı. Sürekli onu yumruklarım ile nötralize edip, onu bu döngüye alıştırdığım anda, nötralize olmuş alana bir anda keskinliğine güvendiğim ve dar alanda daha iyi iş yapacağını düşündüğüm Tantou'yu kınından çekerek derince bir kesik bırakmayı deneyecektim.
Image
I'm Kita Usagi's bitch.
Künye
İsim: Jirou Ryu
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 235.000 Ryo
Prestij: 2 PP
Ün: 29
Kullanılabilir GP: 0 GP
Motivasyon
Tek adam olmak: Tüm dünyayı tek bir çatı altında toplama hedefi onun motivasyonudur. Bu sayede dünyadaki tüm gereksiz savaşları sonlandıracağına inanmaktadır ve gerekirse bunun için bir savaş daha çıkartmaya hazırdır.
Komplikasyon
Kanayan yara: Ailesinin ölüp ölmediğini bilmemek onun kalbine saplanmış bir hançer gibidir. Sürekli kanamasına, sürekli acımasına sebep olmaktadır. Her zaman aklının ucunda bu soruyla yaşamasına sebep olmaktadır ve kim bilir belki bu soru onun sonu olacaktır.


Özellikler
Yeni Avcılar Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.

Üç Kişinin Sırrı Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.



Profil
Güç: 10
Çeviklik: 11
Kondisyon: 6
Potansiyel: 5
Varlık: 3
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 10
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 10
*[Potansiyel] Ninshuu: 5
[Varlık] Aldatma: 1
*[Varlık] Empati: 3
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin, D-rank
Otonaku Ashi Jutsu, D-rank
Girigiri, D-Rank
Kizetsu no Jutsu, C-Rank
Choune no Jutsu, C-rank
Jintei, C-Rank
Raiton no Yoroi, A-rank
Raiyata, A-rank


Taijutsu
Musatsu Stili, B-Rank

Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu, A-rank
Shibou no Jutsu, B-rank

Özel mod
Kage no Senshi

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-Kaderin cilvesi sonucu elde edilen Wakizashi (Sırtında bulundurur)
-Özel Üretim Tantou (Belinde, ulaşımı oldukça kolay bir yerde bulundurur)
-Ryu'nun ekstra shinobi ekipmanlarını koymak için kullandığı özel üretim ekipman çantası (Sağ bacağında ulaşımı kolay bir yerde asılıdır.)
Locked

Return to “Tepeler”