[5. Gün - Gündüz Safhası] Tepeler

User avatar
Oita Butsuo
Ishigakure
Ishigakure
Posts:318
Joined:September 1st, 2018, 2:42 pm
Künye:
Re: [5. Gün - Gündüz Safhası] Tepeler

Post by Oita Butsuo » April 16th, 2021, 10:46 pm

O kadar süre kovalayan olduktan sonra şimdi kovalanan durumuna geçtim. Bu istediğim bir şeydi ama bu şekilde değil. Defansa çekilmek değil kaçmak istiyorum. Ringo'yu tek seferde bayıltan yumruğu yedi Ryu, belki de daha sertini. Sonuçta Ringo'ya yumruk atarken koşmuştum, Ryu'ya attığım yumrukta ise Doryuu Shiki'den destek alıp hızla sıçradım. Daha sonra hareketini kısıtlamak için bacaklarını hedef aldım Ryu'nun. Bir kunai ve iki shurikeni istediğim gibi bacaklarına saplamayı başardım. Bir tanesi de sıyırmıştı hatta. Ben de hasar alıyorum ama bu kesikler pek bir anlam ifade etmiyor şu an. Raiton'un Doton'a üstün olmasa çok daha rahat da olurdum.

Planıma sadık kalacağım. Dövüş uzadıkça sonuçlarına katlanacak olan ben değilim, Ryu. Eninde sonunda bacaklarına saplanan kunai ve shurikenler hareketini engellemeye başlayacak. Kendini bıçaklayan birinin bu acıyı bir süre görmezden gelebileceğini biliyorum, ama herkesin bir sınırı vardır. Benim uzmanlık alanım da tek seferde yüksek hasarlar çıkarmak olduğu için hızındaki en küçük bir düşüş bu dövüşün kaderini oldukça etkileyecek. Sürece güvenmek lazım.

Hileli bir başlangıç yapmak adına soluma doğru tüm gücümle sıçrayacağım. Doryuu Shiki bir kez daha bu yolda bana yardımcı olacak. Daha sonrasında direkt odanın ortasına yöneleceğim. Bunları yaparken de çantamdan özel olarak ürettirdiğim sis bombalarından birini çıkarıp odanın ortasına atacağım. Kapalı bir yerde dövüştüğümüzü de hesaba katarsak sis bombası bu dövüşte bana oldukça avantaj katabilir. Şu ana kadar yaptıklarım etkisini gösterecek, bunu biliyorum. Ryu da insan sonuçta, yorulacak, canı yanacak, nefesi ve çakrası tükenecek... Yoksa aslında gelen Ryoken'di de hepsi genjutsu muydu lan? Haaaaaaaaaaaaaaaaa...
Image
Künye
İsim: Oita Butsuo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 481.250
Prestij: 0
Ün: 31
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Hayaletin peşinde…

Butsuo, çocukluk aşkına adını duyurmak, hatta tekrar bir araya gelmek için yaşamaktadır. Bunun en kolay yolunun da ünlü olmak olduğuna karar vermiştir. Kumiko’nun duyduğunda gurur duyacağı, hoşuna gideceği hatta peşinden koşacağı bir ün.

Görev Bilinci
Butsuo, beklentisi veya umudu olmasa da dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeyi kendine görev edinmiştir. Bu görev sonucunda bir ödül veya sonuç beklediği bir görev değil, elde edilen tatminin sadece görevini yapmak olduğu bir görevdir. Ayrıca iyi bir insan olduğuna kendini inandırabilmesi konusunda iyi bir insan olmanın gerektirdiği eylemleri yapmasının faydalı olduğunu da fark etmiştir. Kafasındaki Kumiko’nun ideallerini de desteklemektedir bu görev. Butsuo, kendini daha iyi hissetmek için faydalı işler yapma gereksinimi duymaktadır artık.
Komplikasyon
-
Özellikler
Korucu
Karakter, Shirakami Vadi Ormanı'nda yaşanan hadise neticesinde, tüm dünyadan izole bir şekilde bu ormanda yaşayan halkın koruyucusu konumuna gelmiştir. Bizzat Ishichou tarafından bu göreve atanması neticesinde, söz konusu halk nazarında güvenilir ve her işlerini halledecek kişi olarak görülmektedir. Aynı zamanda, söz konusu halkın istekleri olması halinde, karakter bu görevlere öncelikli olarak atanacak kişidir. Bu sebeple, karakter başka kurguların içinde olsa dahi, söz konusu halktan talep gelmesi halinde, durum ne olursa olsun bu halka yardım etmek zorundadır.
Yeni Avcılar
Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı
Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Profil
Güç: 11
Çeviklik: 7
Kondisyon: 9
Potansiyel: 2
Varlık: 3
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(Favori): 12
[Çeviklik] Akrobasi: 7
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form(Favori): 6
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Doton: Domu
Doton: Doryuu Shiki
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Taijutsu
A-Rank Juudaichi
A-Rank Headbutt
C-Rank Oukashou
Sensör
A-Rank Meishou-Dou
Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kan Hapı (İyi Kalite)
2xKondisyon Hapı (Normal Kalite+İyi Kalite)
Chakra Hapı (İyi Kalite)
5x Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
5xÖzel Üretim Sis bombası
5xIşık Bombası
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [5. Gün - Gündüz Safhası] Tepeler

Post by GM - Naruto » April 17th, 2021, 1:07 am

Ryu Butsuo'nun üzerine tüm gücüyle fırlarken, wakizashisini dikey bir şekilde tüm kuvvetiyle rakibinin direkt olarak kafasına savuruyor. Butsuo, bu sırada Doryuu Shiki'yi aktif etmek adına ayağını yere vuruyor. Yerden eğimli bir şekilde çıkan sütun aniden Butsuo'nun vücudunu yukarı ve sola doğru fırlatırken wakizashi darbesi Butsuo'nun karnının sağ kısmına dikey bir yara açıyor. Ryu, bu hamlesine özellikle fazla güç verdiği için bu kesi öncekilere kıyasla daha çok canını acıtıyor Butsuo'nun. Normal bir çizikten daha derin, ancak yine de olması gerektiği gibi değil Domu sayesinde.

Butsuo havada kendi soluna doğru ilerlerken Ryu bir anlığına düşünüyor. Eğer yaptığı hamle gerçekten Butsuo'ya isabet etseydi köydaşına ciddi bir hasar verme olasılığının yüksek olduğunu farkediyor, zırhlı veya zırhsız. Zira köydaşının direkt olarak kafasına, tüm gücüyle ve kendisini asla sakınmadan; olası sonuçları düşünmeden saldırmış olduğu gerçeğini görüyor. Butsuo bu hamleden kaçamasaydı olacakları aklında canlandırıyor Ryu: Ya rakibi ciddi bir hasar alacak ve sakat kalacak, ya da ölümle burun buruna gelecekti.

Butsuo da aynı şekilde, havada ilerlerken benzer düşüncelere kapılıyor. Ryu'nun hamlesi çok net bir zarar verme hamlesiydi. Karnında açılan yaraya bakılacak olursa Butsuo anlıyor ki eğer bu kafasına denk gelseydi çok ciddi bir durumla karşı karşıya kalma ihtimali vardı. Bir köydaşı tarafından yapılan böyle tehlikeli bir hamlenin hedefi olmak onu bir anlığına düşündürüyor.

Butsuo'nun aniden ortamdan uzaklaşmasıyla birlikte, Ryu'nun yumruk hamleleri haliyle boşa çıkacağı için bu işe girişmiyor ve havada hızla ilerlemekte olan Butsuo'yu takip ediyor gözleriyle. Bu süreçte de, iniş yapacağı yeri aşağı yukarı tahmin edip harekete geçmiş oluyor. Muhtemelen içinde bulundukları genişçe odanın tam ortasına iniş yapacak. Butsuo, yere inmek üzereyken ekipman çantasına uzanıyor ve özel üretim sis bombasını alarak yere indiği anda patlatmaya hazırlanıyor. Ryu, Raiton no Yoroi'nin vermiş olduğu hızla Butsuo'yla aşağı yukarı benzer zamanlarda odanın ortasına yaklaşmış oluyor. Butsuo sis bombasını elinden bırakmış durumda, ancak hala patlamış değil.

Raiton no Yoroi Ryu'nun hissedilir bir miktarda chakrasını yemiş durumda, ancak Ryu'nun kondisyon ve form yetenekleri onun bu eksikliği hissetmesini engelliyor. Alnından bir damla terin yanağına kaydığını ve peçesine bulaştığını fark ediyor. Performansı düşmüş değil, aksine daha devam edebilecek bir pozisyonda olduğunu biliyor. Yine de chakrasının ve enerjisinin olduğundan daha hızlı eridiğinin de bilincinde.

Ryu, halihazırda sadece Butsuo'ya odaklandığından hamle avantajının kendisinde olduğunu biliyor. İkilinin arasında 1.5-2 metre kadar bir mesafe var.
Off Topic
Turda Ryu'nun yaptığı wakizashi hamlesiyle alakalı hem Ryu hem de Butsuo için birer paragraf yazdık. Bu paragrafı yazarken karakterleri belirli bir hissiyata veya düşünceye yönlendirmedik. Karakterler kişilikleri dahilinde istediği gibi düşünme ve davranma konusunda özgür, GM turunda spesifik olarak biz sizi bir duyguya veya hissiyata yönlendirmiyoruz. Böyle anlaşılması ihtimali olan bir anlatım olduğu için ve varolan anlatımı da daha fazla karıştırmamak için bu açıklamayı Out kısmında yapma gereği hissettik.

Özetle Ryu'nun yaptığı hamlenin ciddiyeti ve ağırlığı oyuncular olarak siz farkında olmasanız dahi bu durum iki karakterin de bildiği bir gerçek. Biz bu gerçeği karakterlere yansıtmak ve sizlere de karakterlerinizin bu konudaki hislerini yazmak için fırsat vermek istedik. Karakterler bu gerçek hakkında istediği gibi düşünmekte ve hissetmekte özgürler.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [5. Gün - Gündüz Safhası] Tepeler

Post by GM - Naruto » April 17th, 2021, 10:46 pm

Ryu, sis bombası patlamadan hemen önce Butsuo'ya doğru "Butsuo, özür dilerim." diyor. Ardından "Ben bu işlerin adamı değilim, ayarım yok. Sadece sana bana güvenebileceğini kanıtlamak istemiştim ama sanırım tam tersini yatım. Sen kazandın." diyerek laflarını sürdürüyor. Raiton no Yoroi'nin bu sırada kapandığını hissediyor Butsuo.

Ryu ardından üsse dönmek adına ortamdan Butsuo'nun ayrılıyor cevabını beklemeden.

Butsuo son bir RP yapsın ve konuyu bitirelim.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Oita Butsuo
Ishigakure
Ishigakure
Posts:318
Joined:September 1st, 2018, 2:42 pm
Künye:

Re: [5. Gün - Gündüz Safhası] Tepeler

Post by Oita Butsuo » April 18th, 2021, 5:14 pm

Ulan bu sis bombasında bir şey var. İlk gün herkesin herkese karşı savaştığı zaman da bu sis bombasından atmıştım. O zaman da Chisa ben sınavı bırakıyorum demişti. Şimdi de Ryu her şeyi bırakıp gidiyor. Bu da demek oluyor ki iki tane sis bombam boşuna gitti... Çözemedim bu işi ben. Yine de hala elimde 3 sis bombası olduğunu düşünürsek üç kişiyi daha sınavdan çekilmeye ikna edebilirim. Belki de durum benimle alakalıdır... İğrenç biriyimdir ya da benimle dövüşmek insanların kendi duygu dünyalarında gizemli bir yolculuğa çıkmalarını sağlıyordur. Büyük ihtimalle iğrenç biriyimdir.

Bir süre daha şaşkın şaşkın bekledim. Sonra bir anlık bir aydınlanmayla Ryu'nun peşine düştüm bağırarak. "LAN EKİPMANLARIMI GERİ GETİR! YENİLEMİYORLAR BAK BURADA!" Puh diye tükürdüm kaderime küfrederek. Neler oluyor hiç anlamadım ya, ama yapacak bir şey yok. Sınavdan sonra bir sorarım Ryu'ya. Üzüldüm de... Yapacak bir şey yok, oturup yaralarımı kontrol edeyim.
Image
Künye
İsim: Oita Butsuo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 481.250
Prestij: 0
Ün: 31
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Hayaletin peşinde…

Butsuo, çocukluk aşkına adını duyurmak, hatta tekrar bir araya gelmek için yaşamaktadır. Bunun en kolay yolunun da ünlü olmak olduğuna karar vermiştir. Kumiko’nun duyduğunda gurur duyacağı, hoşuna gideceği hatta peşinden koşacağı bir ün.

Görev Bilinci
Butsuo, beklentisi veya umudu olmasa da dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeyi kendine görev edinmiştir. Bu görev sonucunda bir ödül veya sonuç beklediği bir görev değil, elde edilen tatminin sadece görevini yapmak olduğu bir görevdir. Ayrıca iyi bir insan olduğuna kendini inandırabilmesi konusunda iyi bir insan olmanın gerektirdiği eylemleri yapmasının faydalı olduğunu da fark etmiştir. Kafasındaki Kumiko’nun ideallerini de desteklemektedir bu görev. Butsuo, kendini daha iyi hissetmek için faydalı işler yapma gereksinimi duymaktadır artık.
Komplikasyon
-
Özellikler
Korucu
Karakter, Shirakami Vadi Ormanı'nda yaşanan hadise neticesinde, tüm dünyadan izole bir şekilde bu ormanda yaşayan halkın koruyucusu konumuna gelmiştir. Bizzat Ishichou tarafından bu göreve atanması neticesinde, söz konusu halk nazarında güvenilir ve her işlerini halledecek kişi olarak görülmektedir. Aynı zamanda, söz konusu halkın istekleri olması halinde, karakter bu görevlere öncelikli olarak atanacak kişidir. Bu sebeple, karakter başka kurguların içinde olsa dahi, söz konusu halktan talep gelmesi halinde, durum ne olursa olsun bu halka yardım etmek zorundadır.
Yeni Avcılar
Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı
Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Profil
Güç: 11
Çeviklik: 7
Kondisyon: 9
Potansiyel: 2
Varlık: 3
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(Favori): 12
[Çeviklik] Akrobasi: 7
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form(Favori): 6
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Doton: Domu
Doton: Doryuu Shiki
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Taijutsu
A-Rank Juudaichi
A-Rank Headbutt
C-Rank Oukashou
Sensör
A-Rank Meishou-Dou
Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kan Hapı (İyi Kalite)
2xKondisyon Hapı (Normal Kalite+İyi Kalite)
Chakra Hapı (İyi Kalite)
5x Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
5xÖzel Üretim Sis bombası
5xIşık Bombası
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [5. Gün - Gündüz Safhası] Tepeler

Post by GM - Naruto » April 19th, 2021, 9:02 pm

- Konu sonu

Off Topic
Ryu, oyuncusunun karakteriyle oynamaya devam etmek istememesi sebebiyle NPC olarak canlandırılacaktır. Chisa ve Ryoken'in kontrolünde olacaktır.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Locked

Return to “Tepeler”