[6. Gün - Gündüz Safhası] Terkedilmiş Kasaba

Locked
User avatar
Kasumikage Teki
Kusagakure
Kusagakure
Posts:343
Joined:October 22nd, 2018, 2:54 am
Künye:
Re: [6. Gün - Gündüz Safhası] Terkedilmiş Kasaba

Post by Kasumikage Teki » July 5th, 2021, 7:33 pm

Parşömeni sırtlamış ve artık uyanmış olduğunu gördüğü Butsuo'nun yanına ilerlemeye başlamıştı suratındaki koca gülümseme ile.

"Günaydınlar Oita-san! Özlettin kendini ama merak etme sen baygınken Chisa-san baya iyi baktı sana. Detayları o anlatır."

Chisa'yı utandırmak hoşuna gitmişti Teki'nin. Hem bu sayede ortamdaki savaş sonrası stresi de azaltabileceğini düşünüyordu. Fakat kendisi her ne kadar konudan uzaklaşmak için çabalıyor olsa da, Ryoken ve öcülü kolu Teki'nin düşüncelerini kendine çekiyordu.

Bakışlarını Ryoken'e kaydırıp, kolundan artık kan değil de, siyah bir sıvı döktüğünü görmesi ile konuşma ihtiyacı hissetmişti. "Ryoken-san sana sorularım var. Öncelikle kolunun olayı ne? Seni kestiğimde hiçbir şey hissetmedin. Ek olarak şu anda da pek normal durmuyorsun. Tam olarak ne işe yaradığını anlayamadım ama çakranla bağlantılı olduğu çok açık. Düşüncesiz konuştuysam kusura bakma ama çok merak ettim sahiden."

İçindeki meraka yenik düşmüştü. Gerçekten Ryoken'in gücünün ne olduğunu merak ediyordu. Dövüşürlerken sadece genjutsu kullanmış olsa da, aynı zamanda katana kullanabildiğini de biliyordu Ryoken'in. İlk gün teçhizat kampına yaptığı ziyarette Butsuo bizzat Ryoken'in kılıcını anlatmıştı Teki ve Teijo'ya. Bu garip kol ise hiçbir muhabbete konuk olmamıştı.

"Herkese bugün için teşekkürler. Bazı noktalarda pişman olacağımız kararlar vermek üzereydik ama..." Bakışları tekrar Ryoken'in gözleri ile buluşmuştu. "...hata yapmadan günü sonlandırdık en azından." Chisa'nın pembe suratına dönmüştü gözleri "Umarım ayağın iyileşir Chisa-san. Sınavın son gününden önce böyle olması üzücü oldu."

"Hadi Oita-san. İyice kendine geldiysen yavaştan kaçalım. Teijo bizi bekler."

Ortamdan ayrılmadan önce son bir kez Nakada'nın yanına gidecek ve önünde oyun sonu seyirciye teşekkür eden bir tiyatro oyuncusu gibi eğilerek "Görüşmek üzere Nakada-san." diyecekti.
Image
ImageImageImage ImageImageImageImageImageImage


Künye
İsim: Kasumikage Teki
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Element: Suiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 30.000
Prestij: 2
Ün: 29
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Bilinmek ve Saygı duyulmak; Teki her zaman saygı duyulan bir insan olmaktan keyif almıştır. Her zaman daha güçlü olmak, tebrik edilmek ister. Bu yüzden de shinobiliğe çok önem verir. Her zaman kendisinin seviye olarak üstünde birileri olacağının bilincindedir ve bu duygu onun çalışmalarına daha fazla enerji harcamasına sebep olur.

Komplikasyon
Karanlık; Karakter Kusagakure ile Riaru arasında geçen savaşta yoğun zihinsel saldırılara maruz kalmıştır. Saldırılar sebebiyle, karakter karanlık ortamlarda sanrılar görmektedir.
Karakter yoğun çabalar sonucunda sanrıları bir nebze de olsa def edebilmeyi başarmıştır. Karakter eğer bir kaç metre önünü görebileceği bir ışık kaynağına sahipse sandırlara negatif bir etki altında kalmadan karşı koyabilir. Bu mesafenin altında, karanlık karaktere ne kadar yakınsa sanrıların şiddeti o kadar artar. Eğer karakter zifiri karanlıktaysa sanrılar standart kuvvetlerine ulaşır.
Sanrılar karaktere olmayan silüetler ve sesler şeklinde gelir. Bu sanrılar karakterin stres seviyesini hızla arttırır, rasyonel düşünmesini engelleyebilir. En ağır şeklinde karakterin bir ışık kaynağı bulana kadar kaçmasına sebebiyet verebilir.

Özellikler

Profil
Güç: 5
Çeviklik: 6
Kondisyon: 6
Potansiyel: 6
Varlık: 6
Zeka: 5

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 3
[Çeviklik] Akrobasi: 3
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 3
[Kondisyon] Form: 8 (2. Favori)
[Potansiyel] Ninshuu: 7 (1. Favori)
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 2
[Zeka] Farkındalık: 4
[Zeka] İzcilik: 1


Kekkei Genkai
Dokuton; Kyousui No Yoroi
Atlama;Zırh Rekleksi

Ninjutsu
Suiton; Suiwa
Suiton; Mizurappa
Suiton; Bousen No Jutsu
Ninpou; Kage Bunshin no Jutsu
Ninpou; Shunshin
Ninpou; Otonaku Ashi no Jutsu
Ninpou; Kuchiyose no Jutsu; Hiyaki


Taijutsu
Shigure Stili (A-Rank)
Shigure Kenjutsu; Hadan
Shigure Kenjutsu; Hade
Suiseiki Stili (C-Rank)
Suiseiki: Kaidan


Genjutsu

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Katana; Kitsune (İyi Kalite) (Aile Yadigarı)
Kar Küresi (Görev Hatırası)
Özel Üretim Siyah Termal Tulum
Özel Üretim Matara
Özel Üretim Bacak Aparatı (x2)
Özel Üretim Koruyucu Gözlük
Minik El Feneri
Zippo Çakmak
2 Kan Hapı (Normal)
1 Çakra Hapı (Normal)
2 Kondisyon Hapı (İyi)
2 İyileştirici Hap (Normal)
1 Yemek Hapı (Normal)
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)

User avatar
Oita Butsuo
Ishigakure
Ishigakure
Posts:318
Joined:September 1st, 2018, 2:42 pm
Künye:

Re: [6. Gün - Gündüz Safhası] Terkedilmiş Kasaba

Post by Oita Butsuo » July 6th, 2021, 12:12 am

Teki gitti Ryoken geldi bu sefer de. Fetiş manyakları sizi... Gerçi şimdi tekrardan düşünüyorum da ben olayları yanlış anlamış olabilirim. Beni uyandıran şeyin Chisa'nın attığı sert şamar olduğundan eminim. Belki de suratımda sağa sola sallanan şey Chisa'nın tokatlarıydı. Yanaklarım ateş atıyor zaten. VE KONTROL ETTİM SIVIMSI BİR ŞEY DE YOK. Yine de Chisa'nın yüzü neden kıpkırmızı anlamadım. Benim attığım yumrukla alakası olabilir mi acaba? Ama ben yumruğu bacağına attığıma eminim, neden yüzü kızarsın ki.

GERÇİ KIZARSIN YÜZÜ, KIZARSIN! ORADA SIZMIŞIM NE ŞAMAR ATIYORSUN ŞILLIK KARI! AYIP DEĞİL Mİ BE! Yerimden doğrulup tam bayılmışım hareketi olan kafamı sıvazlarken hiçbir şeyi anlamlandıramayan biçimde sağa sola bakma hareketini yapıyordum bunları düşünürken. Tam çözemedim ama epey bir şeyler olmuş herhalde. Chisa hala benim yanımda oturuyor. Yani ya yerinden hiç hareket etmedi ya da hareket edip tekrar başıma geldi. Ryoken'in haline bakınca hareket etmemiş olması ihtimali daha ağır basıyor. Zaten bacağına yumruk da atmıştım kızın. Ryoken'in kolu ne iş peki? Kapkara olmuş, kurumuş mu bir şeyler olmuş. Teki'nin böyle bir yeteneği mi vardı yoksa Satori'nin işi mi bu? Ne olmuş gerçekten anlamadım ama çocuğun parmaklarda da birkaç eksik var sanki. Ben ayılmadım mı ya acaba tam...

En son sikerler böyle rüyayı ben geri yatıyorum, azgınlıktan rüya içinde rüya görür hale geldik deyip geri yatacaktım ki Teki geldi. Sırtında da parşömen var Teki'nin. Aga ne oluyor ya, gerçekten. Chisa bana iyi bakmışmış ben uyurken. Ulan acaba ben de uykumda Chisa'ya mı tokat attım? Onun yanakları neden kırmızı ki? Yok, çözemiyorum. "Ha, günaydın. Eksik olma Chisa." Eksik olma pembe fetişçi. Ben anlamadım ki ne oluyor, ne desem bilemiyorum. O yüzden en genel geçer cevaplarla idare edeceğim şu an. Benimle konuştuktan sonra da Ryoken'e bir şeyler sormaya başladı Teki. Ryoken'in kolu böyle bir şey miydi hep? Kesilince acımayan, kara bir kol. Ben de merak ettim şimdi. Oğlum herifin parmakları gitmiş lan. Herhalde rüya değil bu. Tüh, yazık olmuş. Üzüldüm ama şu an yapabileceğim bir şey yok. Teki yaptıysa bir sebebi vardır herhalde, daha sonra anlatır. Yine de Ryoken de benim gibi Ishigakure shinobisi ve Jounin Sınavına yollanacak kadar da önemli bir shinobi. Bir şekilde parmak ayarlamak lazım. Nasıl olacak bilmiyorum ama o parmakları bulmamız lazım! Ben parmak bağışlayabiliyor muyum acaba, zaten bir jutsu falan da yaptığım yok. Elimin ayasıyla yumruk atarım. Yok ya, olmaz öyle herhalde. Parmak önemli hem.

Teki bir şeyler daha söyledi ama olaylara hakim olmadığım için neyi kastettiğini pek anladığımı söyleyemeyeceğim. Avanak avanak "Evet evet, Teijo." dedim. Sonra da ayaklandım. Gitmeden de herkese "Vallahi ne oldu ne bitti ben biraz kaçırdım ama hatam olduysa affola. Ben kendime gelince söyleyin ne yaptıysam, telafi etmeye çalışırız. Selametle." dedim. Ne olur ne olmaz, belki Chisa'ya gerçekten tokat atmışımdır. Gerçi attıysam bile telafi edecek bir hata yok ortada, o da bana attı.

Teki anlatır bana ne olduysa. Onun peşine takılacağım ben. Ufukta batmakta olan güneşe, mutlu bir sonra doğru el ele gideceğiz Teki'yle. Korkarım elimi tutmazsa kaybolabilirim.
Image
Künye
İsim: Oita Butsuo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 481.250
Prestij: 0
Ün: 31
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Hayaletin peşinde…

Butsuo, çocukluk aşkına adını duyurmak, hatta tekrar bir araya gelmek için yaşamaktadır. Bunun en kolay yolunun da ünlü olmak olduğuna karar vermiştir. Kumiko’nun duyduğunda gurur duyacağı, hoşuna gideceği hatta peşinden koşacağı bir ün.

Görev Bilinci
Butsuo, beklentisi veya umudu olmasa da dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeyi kendine görev edinmiştir. Bu görev sonucunda bir ödül veya sonuç beklediği bir görev değil, elde edilen tatminin sadece görevini yapmak olduğu bir görevdir. Ayrıca iyi bir insan olduğuna kendini inandırabilmesi konusunda iyi bir insan olmanın gerektirdiği eylemleri yapmasının faydalı olduğunu da fark etmiştir. Kafasındaki Kumiko’nun ideallerini de desteklemektedir bu görev. Butsuo, kendini daha iyi hissetmek için faydalı işler yapma gereksinimi duymaktadır artık.
Komplikasyon
-
Özellikler
Korucu
Karakter, Shirakami Vadi Ormanı'nda yaşanan hadise neticesinde, tüm dünyadan izole bir şekilde bu ormanda yaşayan halkın koruyucusu konumuna gelmiştir. Bizzat Ishichou tarafından bu göreve atanması neticesinde, söz konusu halk nazarında güvenilir ve her işlerini halledecek kişi olarak görülmektedir. Aynı zamanda, söz konusu halkın istekleri olması halinde, karakter bu görevlere öncelikli olarak atanacak kişidir. Bu sebeple, karakter başka kurguların içinde olsa dahi, söz konusu halktan talep gelmesi halinde, durum ne olursa olsun bu halka yardım etmek zorundadır.
Yeni Avcılar
Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı
Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Profil
Güç: 11
Çeviklik: 7
Kondisyon: 9
Potansiyel: 2
Varlık: 3
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(Favori): 12
[Çeviklik] Akrobasi: 7
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form(Favori): 6
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Doton: Domu
Doton: Doryuu Shiki
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Taijutsu
A-Rank Juudaichi
A-Rank Headbutt
C-Rank Oukashou
Sensör
A-Rank Meishou-Dou
Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kan Hapı (İyi Kalite)
2xKondisyon Hapı (Normal Kalite+İyi Kalite)
Chakra Hapı (İyi Kalite)
5x Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
5xÖzel Üretim Sis bombası
5xIşık Bombası
User avatar
Jin Ryoken
Ishigakure
Ishigakure
Posts:393
Joined:August 31st, 2018, 5:11 am
Künye:

Re: [6. Gün - Gündüz Safhası] Terkedilmiş Kasaba

Post by Jin Ryoken » July 6th, 2021, 7:15 pm

Chisa-chan Butsuo-san ile karşılaştıktan sonra oldukça kötü bir hale gelmiş olmalı. Zira normalde tepki verebileceği şeylere bile tepki vermedi. Neyse ki Butsuo-san'a gerçek bir zarar vermedi. Öyle olsaydı bu karakteristik özellikleriyle kendini de öldürürdü herhalde. Böyle bir insanın shinobi hayatında neler yapacağını çok merak ediyorum açıkçası. Birini öldürmek zorunda kalırsa ne yapacak? Acaba bir arkadaşı ölümün kıyısındayken, onu yaşatmak için elini kana bular mıydı? Hayatı boyunca birine gerçekten zarar verdi mi? Öldürmek ile ölmek arasında bir seçim yapacak olsa, hangisini seçerdi? Bunları geriye döndüğümüzde kesinlikle teker teker sormalıyım. Zihninin içinde neler döndüğünü gerçekten çok merak ediyorum.

Teki-san'ın kıçımı düşünmesine karşılık gülümsedim. Sol elimi kaldırdım selam verir gibi, baş parmağımı sallayarak "Sanırım düşünmem gereken daha önemli sorunlarım var. Olmayan şeyler gibi." dedim. Gerçek elim olsaydı kesinlikle Teki-san'a çok büyük kin duyardım ancak hala içimde ölü kolumun kendini tamir edebileceğine dair bir umut var. Bu yüzden şimdilik tavrım öfkeden ziyade, kabullenmiş gibi. Lakin parmaklarıma kavuşamazsam bu çok büyük sorun olacak. Öyle bir durumda bunun dermanını bulabileceğim tek kişi var; Gima Gennosuke. Her ne kadar o adamla tekrardan denk gelmek istemesem de zorunda kalabilirim. Umarım bu zorundalığa gerek kalmaz, sana hala güveniyorum ölü kol. Lütfen kendini tamir et. Senle daha başaracağımız çok iş var. Nasıl işler olduğunu biliyorsun.

Ryu-san kendine hafif bir bakım yaparken, Chisa-chan'ın sağlam tokadıyla Butsuo-san'da uyandı. Teki-san'ı parşömenle görmemle birlikte biraz üzüldüm açıkçası. Kafam tekrardan Chisa-chan'ın patlattığı parşömene gitti. Belki de bir tuzak olduğunu düşünmeseydi parşömenle dönebilirdik üssümüze. Bir kişi jounin rütbesine erişebilirdi. Chisa-chan'a bu konuda kızmıyorum ancak takımımdan birisinin jounin olmasını isterdim. Neyse, bu konuda daha fazla düşünmemin alemi yok. Teki-san'ın sorularına karşılık olarak koluma baktım. Ardından tekrar kopuk elimi kaldırdım.

"Çakra farklı olay Teki-san. Asıl konu bu kol benim uzvum değil. Benim kolum..." Sağ elimle ölü kolun bittiği kısmı gösterdim. "Buradan kopmuştu bir görev sırasında. Bende uzun bir macera sonrasında bu kolu elde ettim. Bu kol, ölü mü desem ölümsüz mü desem emin olamadım. Acı hissetmiyorum, kopardığında hissetmediğim gibi. Çakra verdiğimde ise gördüğün gibi bir sıvı çıkıyor. Bu sıvı, gördüğün gibi kanamamı durduruyor. Bolayı bu yüzden ilk seferde çıkarmak istemiştim, çakramı kestiğinde kanamamı durduramıyordum. Başka şeylerde var tabi. Kolumun kopmasından sonra elimin kopması garip duygular uyandırdı... "

Dedim bir süre gökyüzüne bakarak. Bu kolu kazanmak için o kadar uğraşıp, tekrar bir hatayla kaybetmek zor bir durum. Ancak dediğim gibi, hala içimde kendini tamir edeceğine dair umudum var. Gözlerimi gökyüzünden alıp Chisa-chan'a döndüm.

"Gitmemiz gerek Chisa-chan. Bütün gün elime çakra veremem. Üsse dönüp bir şekilde kanamayı durdurmam lazım. Ryu-san'ın da iyice dinlenmesi gerek. Ayrıca sen ne durumdasın? Sordum ama duymadın sanırım. Eğer yaran varsa senle de ilgilenmemiz gerek."

Cümlelerim bittiğinde tekrardan Teki-san'a ve Butsuo-san'a ithafen konuştum.

"Görüşmek üzere."


Out: Telefondan yazdım pc ye erişimim yok şuan. Kötü olduysa affola.
İŞİNİN EN BÜYÜK TERÖRİSTİ !!!
Image
Image
Künye
İsim: Jin Ryoken
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 160.000 Ryo
Prestij: 6
Kullanılabilir GP: 20
Ün: 22

Motivasyon

Başarı & Güç

Bir şeyleri başarmak, güçlenmek için her sabah yatağından kalkar Ryoken. Bu köyün en güçlülerinden biri sayılmak, ardından küçük geninleri güçlendirmek için yaşar. Kendi başarısını ve gücünü katladığında, geninleri bu yolda eğitecek ve onları en güçlü yapmak için uğraşacaktır. Onun amacı, güç ve başarıdır, ona her gün bir şeyler yapma gücünü verende budur!



Komplikasyon

Büyük Korku: Ağabey ! (Ağır komplikasyon)

Abisinden ne kadar nefret etse ve onu öldürmek istese bile, içinde ona karşı koyamadığı bir şey vardır. Bunu kendisi anlamlandıramasa bile, ağabeyini gördüğü anda öncelikle karnına çok keskin bir ağrı saplanır, sonrasında elleri, kolları ve ayakları uyuşmaya başlar. Bir süre sonra, ayakları vücudu tutamaz hale gelir ve kendini bırakır. Yere düşen Ryoken, zar zor ve kekeleyerek konuşmaya başlar. Ağabeyi gidene ve kendisine görünmeyene kadar, vücudu hareket etmemeye, titremeye devam eder. Ryoken'in öldürmeden önceki ilk amacı, ağabeyinin korkusundan kurtulmaktır.

Özellikler
Özellik: Ölümsüz Kol

Kola çakra verildiğinde, ilk olarak kolun ve elin fiziksel özellikleri sayesinde, bir insanın veya derisi kalın olmayan bir hayvanın eti kopartılabilir. Koparma işlemi, çakranın yönlendirilmiş olduğu elin deriye teması ile başlar. Elden çıkan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, deriyi çürüterek eti normalden daha yumuşak bir kıvama getirir. Bu sayede pençeye benzer el yapısı sayesinde çürüyerek yumuşamış olan et koparılabilir. Daha kalın derisi olan canlılar açısından ise, çürüme işleminin gerçekleşmesi daha uzun süreceği için, temas süresinin de arttırılması gerekir.

Etin koparılması halinde, kopan kısımda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı ince bir tabaka olarak varlığını korur. Bu sayede kopan kısımdan dışarı kan sızmaz, kişi acı hissetmez, önemli bir kas dokusu zarar görmediği sürece hareket sınırlaması olmaz. Koparılan kısma yapışmış olan bu sıvı, 5 dakika sonunda çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sıvının yok olması halinde, et kopmasına bağlı yaşanması gereken bütün semptomlar varlığını göstermeye başlar.

Kola çakra verilmesi neticesinde oluşan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, katı cisimlerin çürümesinde de kullanılabilir. Ancak bu çürüme işlemi, katı cismin boyutlarına göre farklılık göstermektedir. Avuç büyüklüğünde bir taşın çürütülerek yok edilmesi, 1 dakika kadar sürerken, kalın bir duvarın çürütülerek yok edilmesi saatleri bulabilir.

Kola verilen çakra sayesinde, kullanıcı vücudunda oluşan herhangi bir yarayı geçici olarak iyileştirebilir. Kullanıcı elini yarasına temas ettirdiği anda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı yarayı kapatmaya başlar. Temas ne kadar uzun sürerse, yara üzerindeki yayılma artar. Küçük kesiklerde sadece temas etmek yaranın geçici olarak iyileştirilmesi için yeterli olsa da, daha derin yaralanmalarda temas süresinin uzatılması gerekmektedir. Yaranın üzerinde ince bir tabaka olarak yayılan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, 5 dakika boyunca oluşan yaranın yaratacağı semptomları ortadan kaldırır. Ancak yaralanma önemli bir kas dokusunda ise, kullanıcının hareket kabiliyeti kısıtlanır, sadece kan sızması ve acı hissetmeme gibi durumlar varlığını korur. Kullanıcı tarafından söz konusu sıvı tekrar tekrar yenilenebilir, ancak her bir yenileme çakra harcar. 5 dakika sonunda ise, siyah ve yopun kıvamlı jölemsi sıvı çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sonrasında yaranın boyutuna göre oluşturacağı semptomlar kendisini gösterir.

Kolun kullanımına bağlı olarak, kola bir başka insanın kanın sürülmesi gerekmektedir. Bu gereklilik karakter tarafından bir pansuman yapılır gibi gerçekleştirir. Karakter bir başka insanın kanını bu pansuman için kullanmalıdır, hayvan kanı veya kendi kanını kullanamaz.

Bu gereksinim kendini oyun içerisinde iki şekilde gösterir, RP içi ve RP dışı. RP içi durumlarda karakterin o anda kan bulup pansumanı gerçekleştirmesi gerekir, RP dışı durumlarda ise karaborsadan veya bir başkasından zorla kan temin etmesi gerekmektedir. İlk durum RP içerisinde o anda oynanılarak çözülür, ikinci durum ise kamera arkasında gerçekleşir ve karakterin para ve benzeri kaynaklarını kullanmasını gerektirebilir. Karakterin kamera arkasında yapacağı illegal aktiviteler de onu pektabii takip edecektir. Kolunun kan ihtiyacı köy tarafından ücretsiz olarak karşılanacaktır, ancak kan ihtiyacının ne zaman ortaya çıkacağı henüz net olarak bilinmediği için, bu durum ancak köy sınırları içerisindeyken gerçekleşebilir.

Bu kol herhangi bir şekilde GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Kol üzerinde yaşanacak geliştirmeler, GM inisiyatifinde ve oyuncunun genel gidişatı, RP kalitesi vb. kriterler dikkate alınarak, kurgusal durumlara göre RP içerisinde olabilir.

Karakter Ishichou'nun komutuyla yaptığı seyahat sonucunda kolunun kontrolü dışına çıkmasını engellemek için özel yapım bir cihaza erişim sağlamıştır. Bu cihaz basit bir aksesuara benzemekle birlikte kolay kolay kırılmaz, ancak zırh vazifesi de görmemektedir. Cihaz kolunu sıkıca sardığı ve etine nüfuz ettiği için çıkarması oldukça zordur. Cihazın yüzeyi sade bir gri rengindedir, herhangi bir işlemesi veya dikkat çekecek bir noktası yoktur.
Profil
Güç: 3
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 2
Varlık: 20
Zeka: 18

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 4
[Varlık] Empati: 1 (Favori)
[Varlık] Sosyalleşme: 6
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
-
Taijutsu
-
Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu. A-Rank
Magen: Bunshin, B-Rank
Jubaku Satsu, B-Rank
Shibou no Jutsu, B-Rank
Rishuu, C-Rank
Jigoku no Ban'nin, B-Rank

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
Katana (İyi Kalite)
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [6. Gün - Gündüz Safhası] Terkedilmiş Kasaba

Post by GM - Naruto » July 7th, 2021, 1:46 am

Off Topic
Chisa ve Ryu'nun Ryoken'in söylediklerine uydukları varsayılmıştır.
Teki & Butsuo: Teki'nin sırtında parşömen, ortamdan ayrılıyorsunuz. Teki öncelikle iki katlı eve doğru ilerliyor Satori'ye güle güle demek için, fakat kendisini evin civarında veya çatısında bulamıyor. Evin içine girmenin de şu aşamada pek anlamlı olmayacağına karar veriyorsunuz, ardından üssünüze yöneliyorsunuz.

Ryoken & Ryu & Chisa
Ryoken'in söylediklerinden sonra Ryu Chisa'yı sırtlanıyor, ardından ortamı terk ediyorsunuz üssünüze gitmek amacıyla.

- Konu sonu.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Locked

Return to “Terkedilmiş Kasaba”