- Naruto | Yeni Jenerasyon Role Play Alanları Jounin Sınavı 9. Alan Orman Yeşil Takım Özel Alanı
- Search
-
- It is currently May 13th, 2024, 9:40 pm
- All times are UTC+03:00
Yeşil Takım - Hamleler
- Kurosawa Haru
- Kusagakure
- Posts:311
- Joined:October 12th, 2018, 9:09 pm
- Künye:
- Arena:
Post by Kurosawa Haru » December 20th, 2020, 7:31 pm
Safha: 3. Gün Gece Safhası
Hamle: Dinlenme
(Varsa) Hamle Ayrıntıları: Haru medikal çantayı kullanarak burnundaki yarayla ilgilenecek ve yemek yedikten sonra uyuyacak.
Kurosawa Haru
Fiziksel Profil
Yaş: 19 Cinsiyet: Kadın Element: Doton
Seviye: C-Rank Rütbe: Chuunin
Ryo: 60.000 Prestij Puanı: 0 Ün: 26 Kullanılabilir GP: 10
Motivasyon: Haru’yu uyandıran, onu yaşatan istek, etrafındakilerin zarar görmesine engel olmak, masumları korumak ve Dünya’yı daha iyi bir yer haline getirebilmek için yapabileceğinin en iyisini yapmak, hayatın ona sunduğu hiçbir fırsatı kaçırmamak olduğu düşüncesindedir. Bu uğurda kendi çocukluğundan ve duygularından vazgeçmiş olan Haru, başka insanların bunlardan vazgeçmemesi için elinden geleni yapacak, insanlığa daha iyi bir gelecek sunmak için çalışacaktır.
Komplikasyon: Albinoluk. Haru bir albinodur ve güneşten kendini koruması gerekmektedir. Bunun için güneş gözlüğü takar ve tüm vücudunu kaplayan kıyafetler tercih eder. Güneşe uzun süre maruz kalırsa çillenir, vücut yanıkları ortaya çıkar ve güneş onun için ölümcül olabilir. Işıktan daha çok etkilenir ve ışığın kör edici özelliği onun için çok daha etkilidir.
Savaşçı Profili
Güç: 6 Çeviklik: 7 Kondisyon: 5
Potansiyel: 7 Varlık: 2 Zeka: 4
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 4
[Favori][Çeviklik] Akrobasi: 10 | [Çeviklik] El Hassasiyeti: 1 | [Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 4
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1 | [Varlık] Empati: 1 | [Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1 | [Zeka] Farkındalık: 1 | [Zeka] İzcilik: 1
Özel Mod
Majiwari
Majiwari: BANG! - Özel Mod Tekniği
Ninjutsu
Doton: Gansetsukon (El Mührü Azaltma, Chakra Azaltma, Teknik Birleştirme ve Bilimum Geliştirme Mevcut!)
Doton: Doryuu Shiki (Chakra Azaltma, Teknik Birleştirme ve Bilimum Geliştirme Mevcut!)
Doton: Moguragakure no Jutsu
Doton: Doryuu Heki (Chakra Azaltma Mevcut!)
Doton: Kadan (Özel Yaratım Teknik!)
Taijutsu
Nagatsu Tekniği B-Rank
Issen - Nagatsu Stili
Ekipmanlar
Gerçekliğin Kumaşı - Kıymetli Nadide Ekipman
Özel Üretim Cübbe
Özel Üretim Kalkan
Özel Üretim Gözlük
Yari (Normal Kalite)
3 Kunai (Normal Kalite) 5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite) 1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite) 2 Sis bombası (Normal Kalite)
- Okawa Ringo
- Ishigakure
- Posts:251
- Joined:February 25th, 2019, 1:04 am
- Künye:
Re: Yeşil Takım - Hamleler
Post by Okawa Ringo » December 20th, 2020, 10:04 pm
Safha: 3. Gün - Gece Safhası
Hamle: Dinlenme
(Varsa) Hamle Ayrıntıları: Ringo yemek yiyecek ve ardından ağaç evde uyuyacak.
Künye
İsim: Okawa Ringo
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 15.500
Prestij: 0
Ün: 23
Kullanılabilir GP: 0
Motivasyon
Savaşçının Gururu
Esaret
Bu sorunları büyüdükçe aşmasına karşın özgürlüğünün kısıtlanması onun için kabus gibidir. Esir alınmak, hapsedilmek, bağlanmak, işkence görmek gibi durumlar onun tekrar eski anılarının canlanmasına neden olmaktadır. Unutulması zor olan bu derin yaralar, ona büyük acı verir ve düzgün düşünememesine, paniklemesine, ağlamasına, sinir krizleri geçirmesine neden olur.
Sır Tutucu
Profil
Güç: 5
Çeviklik: 7
Kondisyon: 7
Potansiyel: 6
Varlık: 3
Zeka: 3
Beceriler
Atletizm: 4
Akrobasi: 4 - Favori Beceri
El Hassasiyeti: 1
Saklanma: 3
Form: 2
Ninshuu: 1
Aldatma: 1
Empati: 1
Sosyalleşme: 1
Tıp: 1
Farkındalık: 3
İzcilik: 1
Mod
Jūryokugan
Efsanevi Yaratık
Kaya Kartalı | Gin
Ninjutsu
Fuuton - Furyuu - D Rank
Fuuton - Gyuki no Jutsu - C Rank
Fuuton - Kaiten Shuriken - C Rank
Fuuton - Renkuudan - B Rank
Fuuton - Sairi no Jutsu - B Rank [Gizli]
Ninpou - Shurikenshin - C Rank
Ninpou - Karasu Bunshin no Jutsu - C Rank
Ninpou - Shunshin - D Rank
Taijutsu
Ninja Ekipman Ustalığı - A Rank
Ekipmanlar/Eşyalar
Standart Shinobi Çantası
Kunai (Normal Kalite) x3
Shuriken (Normal Kalite) x5
Sis Bombası (Normal Kalite) x2
Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite) x1
5 mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
Özel Üretim Cübbe
Kunai (İyi Kalite) x9
Shuriken (İyi Kalite) x10
Shuriken (Normal Kalite) x10
Shuriken (Düşük Kalite) x5
Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite) x4
Patlayıcı Parşömen Bağlı Kunai x3
Fuuma Shuriken
5 mt. Zincir Halat
Sargı Bezi
Kan Hapı (İyi Kalite) x1
Kondisyon Hapı (Normal Kalite) x1
Yemek Hapı (Normal Kalite) x1
Chakra Hapı (Normal Kalite) x1
İyileştirici Hapı (Normal Kalite) x1
Ekipmanların Kıyafet Üzerinde Dağılımı
1. Bölme: 3 Kunai (İyi Kalite)
2. Bölme: 5 Shuriken (İyi Kalite)
3. Bölme: 5 Shuriken (Normal Kalite)
4. Bölme: 3 Kunai (İyi Kalite)
5. Bölme: 2 Kunai (İyi Kalite)
6. Bölme: 5 Shuriken (İyi Kalite)
7. Bölme: 1 Kunai (İyi Kalite)
8. Bölme: 4 Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
9. Bölme: Kapüşon
10. Bölme: Fuuma Shuriken
11. Bölme: 5 Shuriken (Normal Kalite)
12. Bölme: Patlayıcı Parşömen Bağlı 3 Kunai
13. Bölme: 5 Metre Zincir Halat
14. Bölme: 5 Shuriken (Kötü Kalite)
15. Bölme: Sargı Bezi
H Bölmesi:Shinobi Hapları
Kütüphane | Lejant
- GM - Naruto
- Game Master
- Posts:2605
- Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm
Re: Yeşil Takım - Hamleler
Post by GM - Naruto » December 22nd, 2020, 1:11 am
- Kita Usagi
- Ishigakure
- Posts:252
- Joined:September 11th, 2018, 3:23 am
- Künye:
Re: Yeşil Takım - Hamleler
Post by Kita Usagi » December 22nd, 2020, 6:50 am
Safha: 4. Gün Gündüz Safhası
Hamle: Nöbet Tutma
(Varsa) Hamle Ayrıntıları: Usagi yemek yiyip ağaç evde nöbet tutacak.
İsim: Kita Usagi
Yaş: 17
Cinsiyet: Dişli bir dişi.
Element: Suiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 142.500
Prestij: 4
Ün: 26
Kullanılabilir GP: 0
Özellikler
Hiçbir insanın kendi yaşadığı acıları yaşamasını istemiyor. Bir yakınını, sevdiği birisini kaybeden insanlar kalmasın istiyor. Bütün dünyada barış olsun, tek bir savaş dahi olmasın istiyor. Günün birinde bu hayalini gerçekleştirebilmek için iyi kötü durumlarını kenara bırakıp her şeyi yapabilecek konuma getiriyor kendisini. Bundan zerre pişmanlık duymuyor.
Ishigakure Uğruna!
Yaşadığı olaylardan, Ishigakure için feda ettiği şeylerden sonra artık daha rahat söyleyebiliyordu. Ishigakure'nin geleceği için, Ishigakure'nin onuru, Ishigakure'nin refahı için çalışacaktı. Her görevine daha sıkı sarılacak, her durumda Ishigakure için uğraşacaktı. Bu uğurda yapabileceklerinin bir sınırı yoktu neredeyse.
Komplikasyon
Büyük su birikintileri yakınında savaşırken ister istemez abisinin öldürüldüğü o güne geri döner. O gün hissettiği korku, acı, üzüntü duygularını aynı şekilde hissetmeye başlar. Gözü önüne sürekli gördüğü kabuslar gelir. Eğer o sırada durup, düşünmeye vakti varsa en az 10-15 dakikasını durup düşünmeye harcar. Oturup abisini düşünür, eğer ölmeseydi neler olabileceğinin hayallerini kurmaya çalışır. Durup düşünmeye vakti yoksa bütün dikkati kaybolur, ne önündeki işe kendisini tam anlamıyla verebilir, ne de kafasındaki kötü düşüncüleri atabilir.
Özellik
Anksiyete
Usagi, Razan'ı öldürdüğüne dair herhangi bir anıya sahip değildir. Ancak Razan'ın ölümü üzerine kalmıştır. Ülkesine ihanet eden bu adama gerekli cezayı vermesine ve adaleti yerine getirmesine dair hiç bir anıya sahip olmaması karakterin dengelerini sarsmıştır. Son gün yaşadığı hiç bir olayı hatırlayamaması onun için büyük bir anksiyete kaynağıdır. Bu bağlamda, zaman zaman sinirlerine hakim olamamaktadır.
Derin Nefes
Karakter Ishigakure ile Riaru arasında geçen savaşta akciğerlerinden ciddi bir şekilde yaralanmıştır. Bu yaralanma zaman ilerledikçe iyileşmiştir, fakat hala bazı etkileri mevcuttur. Bu etkiler kendilerini karakter yorulduğunda gösterir.
Usagi yorulduğunda sesi hırıltılı çıkmaya başlar ve bunu engelleyemez. Ciğer kapasitesi hala tam olmadığı için aldığı derin nefesler ona yeterli havayı sağlayamaz, bu yüzden yorgunken derin nefes alsa da rahatlayamaz. Yorgunluğunun geçmesi normal bir shinobiye göre daha geç olur. Bu karakter aşırı yorgunken aktif olarak performansını düşürebilir. Karakterin nefes almasını engelleyecek olan etkiler onu psikolojik olarak ekstra yorar. Karakterin nefesini tutması ve düzenleyebilmesi için ekstra zihinsel uğraş vermesi gereklidir.
İyileşme süreci devam etmektedir.
Güç: 7
Çeviklik: 10
Kondisyon: 7
Potansiyel: 5
Varlık: 2
Zeka: 5
Beceri Listesi
[Favori][Güç] Atletizm: 3
[Çeviklik] Akrobasi: 3
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 2
[Kondisyon] Form: 5
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 2
[Varlık] Empati: 2
[Varlık] Sosyalleşme: 2
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 2
Mod, Usagi'nin vücudunun soğumasına ve etrafında kısmen kontrol edilebilir buz parçalarının dolanmasına sebep olur.
Usagi'nin vücut ısısı diğer insanlara göre beş derece kadar daha soğuktur. Bu soğukluk onun vücudunu negatif olarak etkilemez ancak soğuk ortamlara daha rahat alışmasına olanak tanır. Usagi'nin bir kaç metre etrafındaki ısı da bir kaç derece kadar soğuktur. Usagi ile temas edenler bu soğukluğu fark edebilir. Onunla aynı ortamı paylaşanlar bir süre sonra ortamın olması gerekenden bir tık daha soğuk olduğunu fark edebilir. Direkt olarak Usagi'nin bu soğukluğun merkezi olduklarını belirlemeleri güçtür.
Usagi, Tavşan, Yılan ve Koç mühürlerini yaparsa modu aktif eder ve güçlendirir. Mod aktif edildiği an minimal oranda chakra tüketmeye başlar. Usagi'nin gözleri, modun aktif olmasıyla beraber buz mavisi bir parıltı ile kaplanır. Mod aktif edildikten sonra aşağıdaki özellikleri Usagi'ye bahşeder;
Usagi'nin vücut ısısı yedi - sekiz derece kadar düşer ve etrafındaki ısı da beş derece kadar azalır. Usagi'nin hemen yakınındaki zemin ve yüzeylerde gözle görülür bir buzlanma başlar ancak bunlar görsellikten ibarettir. Bununla beraber Usagi'nin etrafında, menzili dört metre kadar olacak bir alanda buz parçaları çembersel olarak dolanmaya başlar. Bu dolanmanın merkezinde Usagi vardır. Bu buz parçaları kum tanesi boyutundadır ve ışığı kırarak Usagi'nin etrafında kıvılcım gibi parlamalara sebep olurlar. Bu buz parçaları temas ettiği şeylerin üzerlerini çizerler ve kesici hasar verirler. Genelde saplanmazlar, temas ettikleri yüzeyi takip ederek "akarlar" ve akarken de kesici hasar verirler.
Buz parçalarının hızları kısmen yüksektir, bu bağlamda verilen hasar çok da düşük değildir. Yine de bu hasarın asıl kaynağı buz parçalarının her birinin kesici potansiyelinin yüksek olması değil, kişilerin bu alanda geçirdiği süredir. Ne kadar fazla zaman geçirilirse alınan hasar da o kadar artacaktır. Bununla beraber Usagi'den dışarıya doğru gittikçe buz parçası sayısı azalır, yani menzilin ucundaki biri minimal oranda kesici hasar alacakken Usagi'ye yakın olan hedefler ve yüzeyler daha fazla hasar alır. Buz parçalarının bu çembersel hareketi için Usagi'nin odaklanması gerekmez, bu hareket sürekli aktiftir. Bu hareket Usagi'ye direkt olarak zarar vermez ancak nadir de olsa Usagi'ye çarpan ve kesen buz parçaları olabilir. Usagi modu aktif olarak tuttuğu süre boyunca aldığı kesici hasar da doğal olarak artar.
Usagi, eğer chakra harcarsa, bu buz tanelerini minimal olarak kontrol edebilir. Etrafındaki bir yönde bu buz parçalarını odaklayarak o yönden gelecek olan kişilerin alacağı hasarı arttırabilir. Bu yönler genelde "ön, arka, sağ, sol" şeklinde 4 parçadan oluşur. Usagi'nin buz parçalarını odakladığı yönde bulunan kişiler daha yüksek oranda hasar alır, o yönden gelecek olan cisimler az da olsa bir miktar hız kaybeder. Diğer yönlerde ise modun efektifliği oldukça düşer. Usagi chakra harcadığı sürece istediği bir alanda buz parçalarını yoğun tutabilir.
Kristal Sargı
Mod aktif iken eğer Usagi isterse yaralarını kristal parçaları ile kapatabilir. Bu kristal parçalarını yaralara göndermesi için kısa bir odaklanma gereklidir. Havada uçan bir miktar kristal parçası açık olan yaraya hücum eder ve yarayı kapatmaya çalışır. Açık yaralardan akan kan donar, ezilmiş et ve kas uyuşarak verdiği acı azaltılır. Bu etki yaranın iyileşmesine sebebiyet vermez, aksine oradaki hareketliliği durdurduğundan mütevellit herhangi bir iyileşme sürecini uzun kullanımlarda aksatabilir. Eğer Usagi çok fazla buz parçasını yaralarını kapatmak için kullanırsa modunun hasar potansiyelinde düşmeler yaşanabilir. Yaraların üzerinde oluşan katmanların bir koruyucu özelliği yoktur, ancak parçalanan katman kısa bir süre sonra tekrar oluşur.
Tür:Panter
Cinsiyet:Erkek
Boyut:1.5 metre yükseklik, 4.5 metre uzunluk
Seviye:B-Rank
Element:Raiton, Fuuton
Teknikler:
Zanshuu no Jutsu/B-Rank/Fuuton
Jibashiri/C-Rank/Raiton
Kizetsu no Jutsu/C-Rank/Raiton
Shunshin/D-Rank/Ninpou
Rakumei no Jutsu/D-Rank/Genjutsu
Kuroshiki/D-Rank/Genjutsu
Rai no te/D-Rank/Raiton
Ekipmanlar:
Eyer ve eyer çantası: İki kişinin binebileceği bir eyer ve bu eyere deri kemerler ile tutturulmuş, eyerin iki tarafında birer tane ve arkasında bir tane olmak üzere toplam üç adet çanta.
Baş ve sırt zırhı: Baş, ön ve arka ayakları, omuzları ve sırt kısmını koruyan bir zırh takımı. Zırhın baş kısmı tüyler ile süslenmiştir. Bu süsler, Suta'nın usta suikastçı konumunu temsil etmektedir. Çok fazla hantal olmayan bu zırh, neredeyse tüy kadar hafiftir. Bu sebepten ötürü, hasar engelleme potansiyelleri de bu hafiflik ile doğru orantılı olacak şekilde azdır.
Özel Yetenek:
Suta, Usagi'nin komutu ya da kendi isteği ile birlikte vücudunu elektrik ile yükleyebilmektedir. Vücudunun şekli bozulmaz. Onun yerine gözleri, patileri, sakalları ve kuyruğu mavi renkte parlamaya başlamaktadır. Aşırı hızlı hareket etme kabiliyeti kazanan Suta, saldırılarında elektrik patlamaları meydana getirmektedir. Kullandığı Raiton bazı jutsularında efektifliğini arttırmaktadır. Özellik yüksek miktarda chakra yer ve tekrarlı kullanımları hayvanı yorar.
Kullanıcı baş parmağını ısırır ve kanatır, ardından o elini yere sertçe vurur ve odaklanır. Bir kaç saniye sonra, yaratık o alanda aniden belirir. Eğer yaratık yeterince büyükse, kullanıcı onu sürer pozisyonda çağırabilir. Bu şekilde çağrılan yaratıklar "Kai" mührü ile anında geri gönderilebilir. Kullanıcı yara almışsa baş parmağını ısırmak yerine halihazırda akan kanını da eline sürerek kullanabilir.
Mizurappa
Ninja kısa olan el mühürleri serisini Tori mühründe bitirir ve derin bir nefes alır. Aldığı nefesi hızlı bir şekilde ağzından dışarıya veren kullanıcı bu sayede oldukça tazyikli bir su kütlesi fışkırtmaya başlar. Bu su kütlesi 10 metreye kadar fışkırabilir ve 1.5-2 metre çapındadır. Kullanıcı tekniği uygularken ekstra chakra vererek tazyikli suyun vereceği hasarı arttırabilir. Bu durumda hedefler sadece tazyikli bir suyla değil, sanki koca bir yumrukla karşılaşmışçasına hasar alır. Kullanıcı chakra verdikçe ve Tori mührünü bozmadıkça su fışkırmaya devam eder.
Suijinheki
Ninja kısa olan el mühürleri serisini Tori mühründe sonlandırır ve derin bir nefes alır. Bu aldığı nefesi hızla dışarıya veren kullanıcı yüksekliğini ve genişliğini harcadığı chakra ile oranlı olacak şekilde su kütlesi püskürtür. Bu su kütlesi özellikle defansif anlamda kullanıcı birçok saldırıdan koruyabilecek bir tazyiğe sahiptir. Kullanıcı etrafında su kütlesi olması halinde, bu su kütlesini kullanarak da adeta bir bariyer oluşturabilir. Bariyerin şekli tamamen kullanıcının kullanacağı chakra miktarı ve suyun yapısının el verdiği ölçüde her halde olabilecek niteliktedir.
Bousen no Jutsu
Kullanıcı kısa bir el mühürü dizisinin ardından ağzından çok ince bir su kütlesi püskürtür. Bu kütle, aşırı derecede delici ve kesicidir. Kullanıcı tekniği istediği kadar açık tutabilir. Teknik 15 metreye kadar delici ve kesici özelliğini korur, daha uzak mesafelerde ise etkisini yavaş yavaş kaybeder. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Shinshouki, A Rank
Denge konseptini tamamen kavrayan kullanıcı bu seviyede kendine imkansız pozisyonlarda bile kolayca dengede durabilmeyi öğretir. Kullanıcının dengesi kolay kolay bozulmaz ve en zor akrobatik hareketler bile aşırı kolay bir hale gelir. Kullanıcı yüzey farketmeksizin dengesini çok az bir efor ile istediği kadar koruyabilir.
Jutsular
Kage Buyou, C Rank
Kullanıcı, rakibi havaya fırlatmak için akrobatik bir tekme hamlesi kullanır. Bu özel hamle ile rakip 3 veya 4 metreye kadar havaya gönderilebilir. Ardından rakip kendi akrobatik yeteneğini kullanarak havaya zıplar ve havada rakibin hemen altında konuşlanır. Teknik burada son bulur, ancak kullanıcı bu noktadan sonra diğer Shinshouki Taijutsu tekniklerini kullanabilir veya havadaki korumasız rakibine beklemediği bir yerden saldırı yapabilir.
Hayabusa Otoshi, B Rank
Kullanıcı havadaki rakibini yakalar ve ters çevirir, kafasını ayakları ile kenetler. Rakibin kafası aşağı getirilecek şekilde konuşlandırılır ve yere çarptırılır. Kafasını zemine çarpan rakip ağır derecede hasar alır. Teknik genelde Kage Buyou ardından uygulanır. Tekniğin yerdeyken de uygulanan bir versionu olarak, kullanıcı aniden ayağını rakibin boynuna dolayacak şekilde bir hamle yapar ve rakibinin kafasını yere doğru savurur. Kafasını yere çarpan rakip afallar, ancak havadaki varyasyondan çok daha az hasar alır.
Garou Rendan, A Rank
Kullanıcı, havada bulunan rakibine beklemediği yerden önce bir tekme saldırısı, ardından da yumruk saldırısı uygular. Ardından seri bir kaç hamle ile rakibini hızla yere savurur. Yere çarpan rakibinin üstüne inerek kombinasyonu tamamlar. Rakibe ağır hasar verilir. Kage Buyou ardından kullanılırsa tam potansiyeline ulaşır, ancak bu gereklilik değildir. Havada bulunan herhangi bir rakibe uygulanabilir. Ayrıca yerde uygulanabilen bir varyasyonu vardır, ancak rakibin arkasında konuşlanıldıktan sonra kullanılabilir. Aynı şekilde, rakibin beklemediği yerlere ani tekme ve yumruk saldırıları yapılır ve kombinasyonun sonunda rakip yakalanıp yere fırlatılır. Havadaki versiyona göre hasar daha azdır.
Metal Saç Tokası
Ucunda kaplumbağa figürü bulunan bir saç tokası. Diğer ucu aşırı sivridir. Bir kenarı ise uzaktan bakılınca fark edilmeyecek kadar keskin. Dışarıdan bakınca silindirik dursa da, bir kenarı hafif bir açı yaparak keskinleştirilmiş. İşlemeli sap kısmı ise rahatça tutulabilir cinsten. Saç bağlamak için de gayet uygun.
Özel Üretim Shinobi Cübbesi
Siyah renkte standart bir shinobi cübbesidir. Sağ ve sol kol bölümlerinde kunai taşımaya uygun kısımları bulunur. Kolayca ele alınıp tekrar yerine koyulabilir. Cübbenin iç kısmında ikisi sağda, ikisi solda olmak üzere dört tane cebi vardır. Bu cepler ninja ekipmanları taşımak için uygundur. Cübbe aynı zamanda ısı yalıtımlı ve su geçirmezdir.
Özel Üretim Katana
Görünüm olarak normal bir katanadan çok farkı yoktur. 60 santim uzunluğundadır. Katananın metal kısmı siyah renktedir. Kabzasını örme şeklinde kaplayan kumaş elektrik mavisi rengindedir. İşinin ehli bir usta tarafından yapılmıştır. Kaliteli bir katanadan bile daha sağlam ve daha keskin olacak biçimde dövülmüştür. Tutma kabzasının ucuna kısa bir zincir ile siyah ve elektrik mavisi renklerinde bir yavru panter motifi asılmıştır.
Dürbün
İki tüplü dürbün. Dürbünün tüpleri katlanıp yan yana getirilip cebe sığabilir. Yaklaşık 100 metreye kadar odak ayarı vardır ve net bir şekilde gösterebilir.
İyi Kalite Kondisyon Hapı
İyi Kalite Yemek Hapı
Kunai, 1 İyi Kalite
Kunai, 3'lü Paket Normal Kalite
Shuriken, 5'li Paket Normal Kalite (x2)
- Okawa Ringo
- Ishigakure
- Posts:251
- Joined:February 25th, 2019, 1:04 am
- Künye:
Re: Yeşil Takım - Hamleler
Post by Okawa Ringo » December 22nd, 2020, 8:44 pm
Safha: 4. Gün - Gündüz Safhası
Hamle: Üsten Ayrılma
(Varsa) Hamle Ayrıntıları: Ringo ekipman çantasını ve cübbesini yanına alarak kaynak alanında bulunan Medikal Tenteye doğru mümkün olduğunca hızlı yol alacak.
Künye
İsim: Okawa Ringo
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 15.500
Prestij: 0
Ün: 23
Kullanılabilir GP: 0
Motivasyon
Savaşçının Gururu
Esaret
Bu sorunları büyüdükçe aşmasına karşın özgürlüğünün kısıtlanması onun için kabus gibidir. Esir alınmak, hapsedilmek, bağlanmak, işkence görmek gibi durumlar onun tekrar eski anılarının canlanmasına neden olmaktadır. Unutulması zor olan bu derin yaralar, ona büyük acı verir ve düzgün düşünememesine, paniklemesine, ağlamasına, sinir krizleri geçirmesine neden olur.
Sır Tutucu
Profil
Güç: 5
Çeviklik: 7
Kondisyon: 7
Potansiyel: 6
Varlık: 3
Zeka: 3
Beceriler
Atletizm: 4
Akrobasi: 4 - Favori Beceri
El Hassasiyeti: 1
Saklanma: 3
Form: 2
Ninshuu: 1
Aldatma: 1
Empati: 1
Sosyalleşme: 1
Tıp: 1
Farkındalık: 3
İzcilik: 1
Mod
Jūryokugan
Efsanevi Yaratık
Kaya Kartalı | Gin
Ninjutsu
Fuuton - Furyuu - D Rank
Fuuton - Gyuki no Jutsu - C Rank
Fuuton - Kaiten Shuriken - C Rank
Fuuton - Renkuudan - B Rank
Fuuton - Sairi no Jutsu - B Rank [Gizli]
Ninpou - Shurikenshin - C Rank
Ninpou - Karasu Bunshin no Jutsu - C Rank
Ninpou - Shunshin - D Rank
Taijutsu
Ninja Ekipman Ustalığı - A Rank
Ekipmanlar/Eşyalar
Standart Shinobi Çantası
Kunai (Normal Kalite) x3
Shuriken (Normal Kalite) x5
Sis Bombası (Normal Kalite) x2
Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite) x1
5 mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
Özel Üretim Cübbe
Kunai (İyi Kalite) x9
Shuriken (İyi Kalite) x10
Shuriken (Normal Kalite) x10
Shuriken (Düşük Kalite) x5
Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite) x4
Patlayıcı Parşömen Bağlı Kunai x3
Fuuma Shuriken
5 mt. Zincir Halat
Sargı Bezi
Kan Hapı (İyi Kalite) x1
Kondisyon Hapı (Normal Kalite) x1
Yemek Hapı (Normal Kalite) x1
Chakra Hapı (Normal Kalite) x1
İyileştirici Hapı (Normal Kalite) x1
Ekipmanların Kıyafet Üzerinde Dağılımı
1. Bölme: 3 Kunai (İyi Kalite)
2. Bölme: 5 Shuriken (İyi Kalite)
3. Bölme: 5 Shuriken (Normal Kalite)
4. Bölme: 3 Kunai (İyi Kalite)
5. Bölme: 2 Kunai (İyi Kalite)
6. Bölme: 5 Shuriken (İyi Kalite)
7. Bölme: 1 Kunai (İyi Kalite)
8. Bölme: 4 Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
9. Bölme: Kapüşon
10. Bölme: Fuuma Shuriken
11. Bölme: 5 Shuriken (Normal Kalite)
12. Bölme: Patlayıcı Parşömen Bağlı 3 Kunai
13. Bölme: 5 Metre Zincir Halat
14. Bölme: 5 Shuriken (Kötü Kalite)
15. Bölme: Sargı Bezi
H Bölmesi:Shinobi Hapları
Kütüphane | Lejant
- Kurosawa Haru
- Kusagakure
- Posts:311
- Joined:October 12th, 2018, 9:09 pm
- Künye:
- Arena:
Re: Yeşil Takım - Hamleler
Post by Kurosawa Haru » December 22nd, 2020, 9:35 pm
Safha: 4. Gün - Gündüz Safhası
Hamle: Üsten Ayrılma
(Varsa) Hamle Ayrıntıları: Haru uyandıktan sonra ekipman çantasını, cübbesini, gözlüklerini, kırık kalkanını, mızrağını alarak Medikal Tente'ye doğru Ringo ile birlikte yola çıkacak.
Kurosawa Haru
Fiziksel Profil
Yaş: 19 Cinsiyet: Kadın Element: Doton
Seviye: C-Rank Rütbe: Chuunin
Ryo: 60.000 Prestij Puanı: 0 Ün: 26 Kullanılabilir GP: 10
Motivasyon: Haru’yu uyandıran, onu yaşatan istek, etrafındakilerin zarar görmesine engel olmak, masumları korumak ve Dünya’yı daha iyi bir yer haline getirebilmek için yapabileceğinin en iyisini yapmak, hayatın ona sunduğu hiçbir fırsatı kaçırmamak olduğu düşüncesindedir. Bu uğurda kendi çocukluğundan ve duygularından vazgeçmiş olan Haru, başka insanların bunlardan vazgeçmemesi için elinden geleni yapacak, insanlığa daha iyi bir gelecek sunmak için çalışacaktır.
Komplikasyon: Albinoluk. Haru bir albinodur ve güneşten kendini koruması gerekmektedir. Bunun için güneş gözlüğü takar ve tüm vücudunu kaplayan kıyafetler tercih eder. Güneşe uzun süre maruz kalırsa çillenir, vücut yanıkları ortaya çıkar ve güneş onun için ölümcül olabilir. Işıktan daha çok etkilenir ve ışığın kör edici özelliği onun için çok daha etkilidir.
Savaşçı Profili
Güç: 6 Çeviklik: 7 Kondisyon: 5
Potansiyel: 7 Varlık: 2 Zeka: 4
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 4
[Favori][Çeviklik] Akrobasi: 10 | [Çeviklik] El Hassasiyeti: 1 | [Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 4
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1 | [Varlık] Empati: 1 | [Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1 | [Zeka] Farkındalık: 1 | [Zeka] İzcilik: 1
Özel Mod
Majiwari
Majiwari: BANG! - Özel Mod Tekniği
Ninjutsu
Doton: Gansetsukon (El Mührü Azaltma, Chakra Azaltma, Teknik Birleştirme ve Bilimum Geliştirme Mevcut!)
Doton: Doryuu Shiki (Chakra Azaltma, Teknik Birleştirme ve Bilimum Geliştirme Mevcut!)
Doton: Moguragakure no Jutsu
Doton: Doryuu Heki (Chakra Azaltma Mevcut!)
Doton: Kadan (Özel Yaratım Teknik!)
Taijutsu
Nagatsu Tekniği B-Rank
Issen - Nagatsu Stili
Ekipmanlar
Gerçekliğin Kumaşı - Kıymetli Nadide Ekipman
Özel Üretim Cübbe
Özel Üretim Kalkan
Özel Üretim Gözlük
Yari (Normal Kalite)
3 Kunai (Normal Kalite) 5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite) 1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite) 2 Sis bombası (Normal Kalite)
- GM - Naruto
- Game Master
- Posts:2605
- Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm
Re: Yeşil Takım - Hamleler
Post by GM - Naruto » January 26th, 2021, 11:07 pm
- Kurosawa Haru
- Kusagakure
- Posts:311
- Joined:October 12th, 2018, 9:09 pm
- Künye:
- Arena:
Re: Yeşil Takım - Hamleler
Post by Kurosawa Haru » January 27th, 2021, 12:19 am
Safha: 4. Gün - Gece Safhası
Hamle: Üsten Ayrılma
Hamle Ayrıntıları: Haru yemek yedikten sonra ekipman çantasını, cübbesini, gözlüklerini, medikal çantaları da yanına alarak Gıda Tentesi'ne doğru Ringo ile birlikte yola çıkacak. Yolculuk boyunca kapüşonu örtülü, gözlükleri takılı ve etrafı konusunda çok dikkatli olacak şekilde hareket edecek. Tanınma ihtimalini azaltmak için mızrağını yanına almayacak. Kalkanını cübbesiyle sırtı arasındaki boşluğa geçirecek, böylelikle dışarıdan belli olmamasını amaçlayacak.
Karakter İsmi: Kita Usagi
Safha: 4. Gün - Gece Safhası
Hamle: Dinlenme
Hamle Ayrıntıları: Usagi yemek yedikten sonra güzel bir gece uykusu çekecek.
Kurosawa Haru
Fiziksel Profil
Yaş: 19 Cinsiyet: Kadın Element: Doton
Seviye: C-Rank Rütbe: Chuunin
Ryo: 60.000 Prestij Puanı: 0 Ün: 26 Kullanılabilir GP: 10
Motivasyon: Haru’yu uyandıran, onu yaşatan istek, etrafındakilerin zarar görmesine engel olmak, masumları korumak ve Dünya’yı daha iyi bir yer haline getirebilmek için yapabileceğinin en iyisini yapmak, hayatın ona sunduğu hiçbir fırsatı kaçırmamak olduğu düşüncesindedir. Bu uğurda kendi çocukluğundan ve duygularından vazgeçmiş olan Haru, başka insanların bunlardan vazgeçmemesi için elinden geleni yapacak, insanlığa daha iyi bir gelecek sunmak için çalışacaktır.
Komplikasyon: Albinoluk. Haru bir albinodur ve güneşten kendini koruması gerekmektedir. Bunun için güneş gözlüğü takar ve tüm vücudunu kaplayan kıyafetler tercih eder. Güneşe uzun süre maruz kalırsa çillenir, vücut yanıkları ortaya çıkar ve güneş onun için ölümcül olabilir. Işıktan daha çok etkilenir ve ışığın kör edici özelliği onun için çok daha etkilidir.
Savaşçı Profili
Güç: 6 Çeviklik: 7 Kondisyon: 5
Potansiyel: 7 Varlık: 2 Zeka: 4
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 4
[Favori][Çeviklik] Akrobasi: 10 | [Çeviklik] El Hassasiyeti: 1 | [Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 4
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1 | [Varlık] Empati: 1 | [Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1 | [Zeka] Farkındalık: 1 | [Zeka] İzcilik: 1
Özel Mod
Majiwari
Majiwari: BANG! - Özel Mod Tekniği
Ninjutsu
Doton: Gansetsukon (El Mührü Azaltma, Chakra Azaltma, Teknik Birleştirme ve Bilimum Geliştirme Mevcut!)
Doton: Doryuu Shiki (Chakra Azaltma, Teknik Birleştirme ve Bilimum Geliştirme Mevcut!)
Doton: Moguragakure no Jutsu
Doton: Doryuu Heki (Chakra Azaltma Mevcut!)
Doton: Kadan (Özel Yaratım Teknik!)
Taijutsu
Nagatsu Tekniği B-Rank
Issen - Nagatsu Stili
Ekipmanlar
Gerçekliğin Kumaşı - Kıymetli Nadide Ekipman
Özel Üretim Cübbe
Özel Üretim Kalkan
Özel Üretim Gözlük
Yari (Normal Kalite)
3 Kunai (Normal Kalite) 5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite) 1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite) 2 Sis bombası (Normal Kalite)
- Okawa Ringo
- Ishigakure
- Posts:251
- Joined:February 25th, 2019, 1:04 am
- Künye:
Re: Yeşil Takım - Hamleler
Post by Okawa Ringo » January 27th, 2021, 12:56 am
Safha: 4. Gün - Gece Safhası
Hamle: Üsten Ayrılma
Hamle Ayrıntıları: Ringo yemekten sonra cübbesiyle birlikte çantasını ve tüm ekipmanlarını alarak Haru ile birlikte Gıda Tentesine doğru yol alacak. Kapüşonunu örtecek, mümkün olduğunca karanlığı ve ormanın sessizliğini kullanarak ilerleyecek. Sürekli dikkatli ve tetikte kalmaya gayret gösterecek.
Künye
İsim: Okawa Ringo
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 15.500
Prestij: 0
Ün: 23
Kullanılabilir GP: 0
Motivasyon
Savaşçının Gururu
Esaret
Bu sorunları büyüdükçe aşmasına karşın özgürlüğünün kısıtlanması onun için kabus gibidir. Esir alınmak, hapsedilmek, bağlanmak, işkence görmek gibi durumlar onun tekrar eski anılarının canlanmasına neden olmaktadır. Unutulması zor olan bu derin yaralar, ona büyük acı verir ve düzgün düşünememesine, paniklemesine, ağlamasına, sinir krizleri geçirmesine neden olur.
Sır Tutucu
Profil
Güç: 5
Çeviklik: 7
Kondisyon: 7
Potansiyel: 6
Varlık: 3
Zeka: 3
Beceriler
Atletizm: 4
Akrobasi: 4 - Favori Beceri
El Hassasiyeti: 1
Saklanma: 3
Form: 2
Ninshuu: 1
Aldatma: 1
Empati: 1
Sosyalleşme: 1
Tıp: 1
Farkındalık: 3
İzcilik: 1
Mod
Jūryokugan
Efsanevi Yaratık
Kaya Kartalı | Gin
Ninjutsu
Fuuton - Furyuu - D Rank
Fuuton - Gyuki no Jutsu - C Rank
Fuuton - Kaiten Shuriken - C Rank
Fuuton - Renkuudan - B Rank
Fuuton - Sairi no Jutsu - B Rank [Gizli]
Ninpou - Shurikenshin - C Rank
Ninpou - Karasu Bunshin no Jutsu - C Rank
Ninpou - Shunshin - D Rank
Taijutsu
Ninja Ekipman Ustalığı - A Rank
Ekipmanlar/Eşyalar
Standart Shinobi Çantası
Kunai (Normal Kalite) x3
Shuriken (Normal Kalite) x5
Sis Bombası (Normal Kalite) x2
Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite) x1
5 mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
Özel Üretim Cübbe
Kunai (İyi Kalite) x9
Shuriken (İyi Kalite) x10
Shuriken (Normal Kalite) x10
Shuriken (Düşük Kalite) x5
Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite) x4
Patlayıcı Parşömen Bağlı Kunai x3
Fuuma Shuriken
5 mt. Zincir Halat
Sargı Bezi
Kan Hapı (İyi Kalite) x1
Kondisyon Hapı (Normal Kalite) x1
Yemek Hapı (Normal Kalite) x1
Chakra Hapı (Normal Kalite) x1
İyileştirici Hapı (Normal Kalite) x1
Ekipmanların Kıyafet Üzerinde Dağılımı
1. Bölme: 3 Kunai (İyi Kalite)
2. Bölme: 5 Shuriken (İyi Kalite)
3. Bölme: 5 Shuriken (Normal Kalite)
4. Bölme: 3 Kunai (İyi Kalite)
5. Bölme: 2 Kunai (İyi Kalite)
6. Bölme: 5 Shuriken (İyi Kalite)
7. Bölme: 1 Kunai (İyi Kalite)
8. Bölme: 4 Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
9. Bölme: Kapüşon
10. Bölme: Fuuma Shuriken
11. Bölme: 5 Shuriken (Normal Kalite)
12. Bölme: Patlayıcı Parşömen Bağlı 3 Kunai
13. Bölme: 5 Metre Zincir Halat
14. Bölme: 5 Shuriken (Kötü Kalite)
15. Bölme: Sargı Bezi
H Bölmesi:Shinobi Hapları
Kütüphane | Lejant
- GM - Naruto
- Game Master
- Posts:2605
- Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm
Re: Yeşil Takım - Hamleler
Post by GM - Naruto » February 18th, 2021, 8:29 pm
Return to “Yeşil Takım Özel Alanı”
- RPGTürk
- ↳ Duyurular
- ↳ Sorular ve Öneriler
- Oyuncu Kaynakları
- ↳ Rehberler
- ↳ Temel Rehberler
- ↳ Yönelim Rehberleri
- ↳ Oyuncu Bölümü
- ↳ Karakter Yaratımı
- ↳ Onaylanan Karakterler
- ↳ Yetkili Karakterleri
- ↳ Pasif Karakterler
- ↳ Karakter Geliştirme
- ↳ Takım Geliştirme
- ↳ Dükkan
- ↳ Teknik Geliştirme / Yaratım
- ↳ Mod Yaratımı
- ↳ Efsanevi Yaratık Arşivi
- ↳ Örgüt Yönetimi
- ↳ Lejant Deposu
- ↳ Kütüphane
- ↳ Görevler ve Kurgular
- ↳ Görev Panosu
- ↳ Arşiv
- ↳ Kusagakure
- ↳ Ishigakure
- ↳ Operasyonlar
- ↳ Aktif Operasyon
- ↳ Pasif Operasyon
- ↳ Kurgular
- ↳ Arşiv
- ↳ Ishigakure
- ↳ Kusagakure
- ↳ NPC Kütüphanesi
- ↳ Bingo Kitabı
- ↳ S - Rank
- ↳ A - Rank
- ↳ B - Rank
- ↳ C - Rank
- ↳ D - Rank
- Role Play Alanları
- ↳ Kaya Ülkesi
- ↳ Ishigakure
- ↳ Ishi-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Kurobe Vadisi
- ↳ Kurobe Mağaraları
- ↳ Iya Vadisi
- ↳ Shinano Dağı
- ↳ Asakura Geçidi
- ↳ Chibu Kasabası
- ↳ Minami Şehri
- ↳ Kuzuryu-gawa Nehri
- ↳ Shirakami Vadi Ormanı
- ↳ Çimen Ülkesi
- ↳ Kusagakure
- ↳ Kusa-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Otonashi Düzlükleri
- ↳ Hiezu Ormanı
- ↳ Kannabi Köprüsü
- ↳ Abeno Ovası
- ↳ Kantou Bayırı
- ↳ Sagano Bambu Ormanı
- ↳ Kawakami Kasabası
- ↳ Doushi Kasabası
- ↳ Funahashi Şehri
- ↳ Sınırdışı Bölgeler
- ↳ Yağmur Ülkesi
- ↳ Diğer Ülkeler
- ↳ Diğer Köyler
- ↳ Jounin Sınavı
- ↳ 9. Alan
- ↳ Göl
- ↳ Turuncu Takım Özel Alanı
- ↳ Orman
- ↳ Yeşil Takım Özel Alanı
- ↳ Malikane
- ↳ Sarı Takım Özel Alanı
- ↳ Tepeler
- ↳ Mavi Takım Özel Alanı
- ↳ Terkedilmiş Kasaba
- ↳ Mor Takım Özel Alanı
- ↳ Değerlendirme Alanı
- Arena
- ↳ Sezonlar
- ↳ Arşiv
- ↳ 1. Sezon
- ↳ Karakterler
- ↳ Karşılaşmalar
- ↳ Klasik
- ↳ Karşılaşmalar
- ↳ Arşiv
- Konu Dışı
- ↳ Sohbet
- ↳ Avatar - İmza Atölyesi
- ↳ Fanfiction - Kurgu Köşesi
- ↳ Arşiv
- Arşiv
- ↳ Karakter Arşivleri
- ↳ Role Play Arşivleri