Mavi Takım - Gün Sonu

User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm
Re: Mavi Takım - Gün Sonu

Post by GM - Naruto » November 27th, 2020, 10:04 pm

2. GÜN


- Takım parşomeni, Butsuo’nun gece dinlenmeye çekilirken yanına aldığı fıçının içinde durmakta.

Gün Sonu Raporu:
► Show Spoiler
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: Mavi Takım - Gün Sonu

Post by GM - Naruto » December 16th, 2020, 11:08 pm

Akşam saatlerinde geçecek rpleriniz için 3 günlük süre bu mesaj itibariyle başlamıştır. Bu 3 günün sonunda gece hamlelerini yapmanız için ‘Hamleler’ başlığı mesajlaşmaya açılacaktır. Bununla birlikte, ‘Hamleler’ başlığında sonraki safhada yemek yiyip yemeyeceğinizi belirtmek zorundasınız. Gece safhası da tamamlandıktan sonra gün sonu raporunuz verilecek, gün sonu raporunun hemen ardından 2. Gün gündüz safhasının hamleleri için ‘Hamleler’ başlığı yeniden açılacaktır.

Sizlerden bu süreçte kişi başı 2 ila 5 rp beklemekteyiz. Bu rplerde gün içinde yaşadıklarınızı ve hislerinizi anlatabilir, sohbet edebilir, önünüzdeki gece safhası ve bir sonraki gündüz safhasında yapacağınız şeylerle alakalı taktik konuşmalarınızı yansıtabilirsiniz. En az birer rpnizi, taktiksel konuşmalara ayırmanızı rica ediyoruz.

Son olarak, gündüz safhası için üsten ayrıldıktan sonra gece safhasında üsse ‘dönmemiş’ bir pozisyondaysanız bulunduğunuz yere bağlı olarak kendi başınıza rp yapabilirsiniz.





Elde Edilen Ganimetler:

  • Gıda(3 birim): Butsuo ve Teijo gitmiş oldukları 2. Gıda Tentesi'nden 3 birim gıda elde ediyor.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Oita Butsuo
Ishigakure
Ishigakure
Posts:318
Joined:September 1st, 2018, 2:42 pm
Künye:

Re: Mavi Takım - Gün Sonu

Post by Oita Butsuo » December 18th, 2020, 7:48 pm

Rahat bir gündü. Dün olanları bir kenara bırakıp temiz kafayla yola çıktık. Teijo ve ben eve ekmek getirmek için yola çıkarken Teki de küçük yuvamızı korumak için geride kaldı. Gıda Tentesinde ilk gün yaşananlara benzer şeyler yaşanma ihtimaline karşı heyecanlıydım. Bu sefer yanımda Teijo da vardı. Yeni birileriyle karşılaşmanın ilginç olabileceğini düşünüyordum. Özellikle Nakata Satori'yle karşılaşmak istiyordum. Teki kendisinin taijutsu üstadı olduğunu söylediğinden beri onunla karşılaşmak istiyordum zaten. Ayrıca tahminimce sensör yeteneklerine de sahip ki bu beni daha da heyecanlandırıyor. İki taijutsu stili bilen, üst düzey sensör yeteneklerine sahip bir kunoichi beni nasıl heyecanlandırmasın. Kunoichi olması çok önemli değil gerçi de geri kalanlar önemli. Hem kendimi test edebileceğim hem de önemli tecrübeler ve dersler edinebileceğim bir rakip. Ha, bu demek değil ki şu ana kadar karşılaştığım rakiplerim bana bir şeyler öğretmedi. Haru mesela mesafe kapatma konusunda kendimi geliştirmem gerektiğini öğretti bana. Köye dönünce o konuda bir şeyler yapmalıyım. Onun haricinde ne öğrendiğim konusunda emin değilim ama, biraz daha düşünmem lazım sanırım bu konuda. Sonuçta Usagi'yle dövüşmüş sayılmam, daha çok Suta ile tepiştik. Ringo için de aynı şey geçerli denebilir. Chisa ve Ryoken ile olan dövüşümde ise Chisa'dan ilham aldığımı söyleyebilirim. Kılıcını çekip aniden ileri atılması mesafe kapatma konusunda bana köye dönünce üstüne çalışmam gereken bazı fikirler verdi. Bunun haricinde genel anlamda takım çalışması, tuzak kurma ve tuzağı işletme gibi konularda da bazı şeyleri tekrar gözden geçirdim. Pazarlık etme, iletişim kurma konusunda nasıl geldiysem hala öyleyim sanıyorum. Önüme gelen herkesle kavga ediyorum hala. Yine de bu kavgaların yapıcı bir rekabete dayandığını düşünüyorum, bu yüzden o konuda da az da olsa memnunum.

Bunları düşünerek devam ettim yola. Tenteye vardık, biraz etrafı seyrettik. Kimse olmayınca da işimizi görelim diye daldık alana. Hızlıca çantaları alıp yolumuza devam ettik sonra da. Biraz sıkıcıydı ama bize nefes alma fırsatı yaratan bir gün de oldu. Ama kendi derdimiz bittikten sonra Teki geldi aklıma. Dönüş yolunca onu düşünmeye başladım. Acaba yine birileri tüm takım yığıldı mı güzelim yuvamıza... Hızlı olup en iyisini ummaktan başka çarem olmadığı için bunu yaptım.

Üsse gelince Teki'yi bıraktığımız yerde bulunca tam anlamıyla rahatladım. Herkes rahat bir gün geçirmişe benziyor. Eğer gerçekten öyleyse tazelenmiş hissedeceğim. "Yo! Teki! Sorun çıkmamış gibi görünüyor. Ne yaptın, nasıl geçti günün? Bakalım gerçekten öyle mi.
Image
Künye
İsim: Oita Butsuo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 481.250
Prestij: 0
Ün: 31
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Hayaletin peşinde…

Butsuo, çocukluk aşkına adını duyurmak, hatta tekrar bir araya gelmek için yaşamaktadır. Bunun en kolay yolunun da ünlü olmak olduğuna karar vermiştir. Kumiko’nun duyduğunda gurur duyacağı, hoşuna gideceği hatta peşinden koşacağı bir ün.

Görev Bilinci
Butsuo, beklentisi veya umudu olmasa da dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeyi kendine görev edinmiştir. Bu görev sonucunda bir ödül veya sonuç beklediği bir görev değil, elde edilen tatminin sadece görevini yapmak olduğu bir görevdir. Ayrıca iyi bir insan olduğuna kendini inandırabilmesi konusunda iyi bir insan olmanın gerektirdiği eylemleri yapmasının faydalı olduğunu da fark etmiştir. Kafasındaki Kumiko’nun ideallerini de desteklemektedir bu görev. Butsuo, kendini daha iyi hissetmek için faydalı işler yapma gereksinimi duymaktadır artık.
Komplikasyon
-
Özellikler
Korucu
Karakter, Shirakami Vadi Ormanı'nda yaşanan hadise neticesinde, tüm dünyadan izole bir şekilde bu ormanda yaşayan halkın koruyucusu konumuna gelmiştir. Bizzat Ishichou tarafından bu göreve atanması neticesinde, söz konusu halk nazarında güvenilir ve her işlerini halledecek kişi olarak görülmektedir. Aynı zamanda, söz konusu halkın istekleri olması halinde, karakter bu görevlere öncelikli olarak atanacak kişidir. Bu sebeple, karakter başka kurguların içinde olsa dahi, söz konusu halktan talep gelmesi halinde, durum ne olursa olsun bu halka yardım etmek zorundadır.
Yeni Avcılar
Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı
Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Profil
Güç: 11
Çeviklik: 7
Kondisyon: 9
Potansiyel: 2
Varlık: 3
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(Favori): 12
[Çeviklik] Akrobasi: 7
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form(Favori): 6
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Doton: Domu
Doton: Doryuu Shiki
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Taijutsu
A-Rank Juudaichi
A-Rank Headbutt
C-Rank Oukashou
Sensör
A-Rank Meishou-Dou
Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kan Hapı (İyi Kalite)
2xKondisyon Hapı (Normal Kalite+İyi Kalite)
Chakra Hapı (İyi Kalite)
5x Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
5xÖzel Üretim Sis bombası
5xIşık Bombası
User avatar
Sekino Teijo
Ishigakure
Ishigakure
Posts:150
Joined:November 7th, 2019, 8:18 pm
Künye:

Re: Mavi Takım - Gün Sonu

Post by Sekino Teijo » December 18th, 2020, 9:12 pm

Dün yaptığımız minik toplantıdan sonra gıda sorunumuzu çözmek için Butsuo ile gıda tentesine gitmeye karar verdik. Teki ise üssümüz de kalarak son parşömenimizi koruyacak. Sınav başladığından beri ilk defa üs den ayrıldığım için garip hissediyorum. Bilmediğim yeni ortamlar ve yeni olası rakiplerimi göreceğim için çok da rahat olduğum söylenemez. İki gün boyunca üsse gelen davetsiz misafirleri olsa da bölgeyi bildiğim için bir şekilde bu bilgimi bana avantaj sağlayacak şekilde kullanabildim. Şimdi ise dışarısı hakkında hiçbir fikrim yok. Sonumun ilk gün gelen sunalı arkadaşlar gibi olmasını istemiyorum. Nereden geldiğini bilmediğim bir kılıcın boğazımı kesmesi hiç de hoş olmaz.

Neler olacağını bilmeden gergin bir şekilde ilerlerken sonunda gıda tentesine vardık. Etrafı gözledikten sonra hamlemizi yaparak gıda çantalarını alıp hızlıca bölgeden ayrıldık. Bu sırada kimseye denk gelmedik. Anlaşılan bizim dışımızda hiçbir takım ikinci gıda tentesine gelmeyi seçmedi. Kolay bir şekilde amacımıza ulaştığımız için mutluyum. Bir tane medikal çantamız kaldığı için gereksiz çatışmalardan daha doğrusu gereksiz yaralanmalardan kaçınmamız gerekiyor. 3. Gündeyiz hala daha önümüzde 4 gün var. Üstelik tahmine göre işler daha çirkinleşmeye başlamadı. 7. Güne yaklaştıkça takımların daha saldırgan ve agresif olacağını düşünüyorum. Parşömeni olanlar onları korumak için parşömene ihtiyacı olanlar da sınavın sonunda başarılı olabilmek için her türlü yolu deneyeceklerdir.

Teki’nin aksine ilk gün parşömen, ikinci gün tuzak bulamasak da üsse elimiz dolu bir şekilde geldiğimiz için mutluydum. Üsse girdikten sonra Teki’nin iyi olduğunu gördüm. Birileri geldiyse bile savaşmak zorunda kalmamış gibi görünüyordu. Bu yüzden biraz rahatladım. Butsuo’nun sorusundan sonra “Gıda sorunumuzu şimdilik çözdük gibi gözüküyor ama bu sorunu tamamen ortadan kaldırmamız için ya bir daha gıda tentesine uğramamız gerekecek ya da gece avlarına başlamamız lazım.” Diyecektim. Şuanda eğer bir şekilde 7 gün yetecek kadar yemek elde edebilirsek bundan sonra özellikle son günlerde yemek aramak için dışarıya çıkmak zorunda kalmayız. Bu yüzden öncelikle bu sorunun üzerine gitmemizi istiyorum. Çözüm içinde tabi ki takım arkadaşlarımın neler düşündüğünü bilmem lazım. Beyin fırtınası yaptıktan sonra bu sorunu halledebileceğimize inanıyorum.
Künye
İsim: Sekino Teijo
Yaş: 22
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 25.000
Prestij: 2
Ün: 10

Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Medikal Ninja olmak. Detay vermem gerekirse kendimi eğitecek birini bulduktan sonra Medikal Ninja olup hali hazırda yaralandıkları zaman yakalanma korkusu ve fahiş fiyatlardan tedavi olmak zorunda kalan yeraltı dünyası sakinlerine bir alternatif olmak istiyorum. Zamanla onları tekelime bağlayarak hem güç hem de bolca para elde etmek istiyorum.

Komplikasyon
Paranoyak. Özellikle her şey istediğim gibi güllük gülistanlık gittiği zamanlarda bir anda herkesten ve her durumdan şüphelenebilirim. Bu durum benim elimde olan bir şey değil. Yıllarca yalnız olup kimseye güvenmediğim için kazandığım kötü bir alışkanlık/hastalık.

Özellikler

Taijutsu
Iaido C-Rank
Çift Silah Stili D-Rank(Katana)
Kendou D-Rank(Katana)
Shigure D-Rank(Katana)
Temel Taijutsu E-Rank
Temel Ninja Ekipmanları Eğitimi E-Rank

Ninjutsu
Raijin no Jutsu B-Rank
Kangehika C-Rank
Yusubi no Jutsu D-Rank
Dendou no Jutsu D-Rank
Girigiri D-Rank
Kawarimi no Jutsu E-Rank
Bunshin no Jutsu E-Rank
Henge no Jutsu E-Rank
Nawanuke no Jutsu E-Rank
Kakuremino no jutsu E-Rank

Profil
Güç: 4
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 6
Varlık: 3
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 4
[Çeviklik] Saklanma: 2
[Kondisyon] Form: 2
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 4
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 2 [Favori]
[Zeka] Farkındalık: 3
[Zeka] İzcilik: 1

Ekipman/Eşya
Katana(İyi Kalite)
Katana(İyi Kalite)
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
Image
User avatar
Kasumikage Teki
Kusagakure
Kusagakure
Posts:343
Joined:October 22nd, 2018, 2:54 am
Künye:

Re: Mavi Takım - Gün Sonu

Post by Kasumikage Teki » December 19th, 2020, 5:36 pm

Büyük ihtimalle en sıkıcı sınav gününü geçiriyordu Teki. İlk gün büyün bir kapışma ile başlayan Jounin sınavı, ikinci gününde yerini durağan bir araştırmaya, üçüncü günde ise çaresiz bir beklemeye bırakmıştı yerini. birileri ile kapışmak, gücünü göstermek istiyordu fakat bir türlü başaramıyordu bunu. Saatlerdir üs kapısında kılıcını sallamasının sebebi de tam olarak bu durağanlıktı.

Yeşil Takım tarafından saldırıya uğradıklarına üste olabilmeyi çok istemişti. Özellikle Haru-san'a güçlerini gösterebilmeyi fazlası ile istiyordu. Karşılaştığı ve hakkında bilgi edinebildiği kişiler arasında Nakada ve Haru ile özellikle kapışmak istiyordu. Nakada ile rövanş yapabilmek için... Haru ise... Eh birilerinin ona sınavdaki en güçlü kişi olmadığını öğretmesi gerekiyordu belki de...

Yüzünden akan bir damla teri kolunun yardımı ile sildikten sonra bir kez daha savurmuştu Kitsune'yi. Artık yavaş yavaş kimsenin gelmeyeceğinden emin olmaya başlıyordu içten içe. Diğer taraftan da takım arkadaşlarını düşünüyordu. Oita ve Teijo'nun elde edecekleri gıda çok önemliydi sınavın devamı için. Gereksiz ayrıntılara takılmadan sınava devam edebilmeleri için bir an evvel hayati ihtiyaçları toparladıktan sonra tam teşekküllü bir saldırı planı yapmaları gerekiyordu. Bu yüzden de yemeğe ihtiyaçları vardı haliyle...

Tekrar Kitsune'yi boşluğa salladıktan sonra aniden işittiği ses ile tüm vücudu kasılmış ve savaş moduna geçmişti. Sesin geldiği yöne dönüp, pozisyonunu aldığında ise heyecanının boşa olduğunu anlamıştı üzülerek. Teijo ve Oita dönmüşlerdi. Hem de yemekler ile. En azından artık gün o kadar da başarısız değildi. Bu sefer Teki'nin elinden pek bir şey gelmemişti ancak takım arkadaşları görevlerini tamamlamışlardı.

"Hooooş geldiniz... Kimse gelmedi. Tüm gün bomboş durdum burada. En azından yemeklerimiz gelmiş. Ellerinize sağlık. Sorunlarımızdan birisini kısmen hallettik en azından."
Image
ImageImageImage ImageImageImageImageImageImage


Künye
İsim: Kasumikage Teki
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Element: Suiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 30.000
Prestij: 2
Ün: 29
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Bilinmek ve Saygı duyulmak; Teki her zaman saygı duyulan bir insan olmaktan keyif almıştır. Her zaman daha güçlü olmak, tebrik edilmek ister. Bu yüzden de shinobiliğe çok önem verir. Her zaman kendisinin seviye olarak üstünde birileri olacağının bilincindedir ve bu duygu onun çalışmalarına daha fazla enerji harcamasına sebep olur.

Komplikasyon
Karanlık; Karakter Kusagakure ile Riaru arasında geçen savaşta yoğun zihinsel saldırılara maruz kalmıştır. Saldırılar sebebiyle, karakter karanlık ortamlarda sanrılar görmektedir.
Karakter yoğun çabalar sonucunda sanrıları bir nebze de olsa def edebilmeyi başarmıştır. Karakter eğer bir kaç metre önünü görebileceği bir ışık kaynağına sahipse sandırlara negatif bir etki altında kalmadan karşı koyabilir. Bu mesafenin altında, karanlık karaktere ne kadar yakınsa sanrıların şiddeti o kadar artar. Eğer karakter zifiri karanlıktaysa sanrılar standart kuvvetlerine ulaşır.
Sanrılar karaktere olmayan silüetler ve sesler şeklinde gelir. Bu sanrılar karakterin stres seviyesini hızla arttırır, rasyonel düşünmesini engelleyebilir. En ağır şeklinde karakterin bir ışık kaynağı bulana kadar kaçmasına sebebiyet verebilir.

Özellikler

Profil
Güç: 5
Çeviklik: 6
Kondisyon: 6
Potansiyel: 6
Varlık: 6
Zeka: 5

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 3
[Çeviklik] Akrobasi: 3
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 3
[Kondisyon] Form: 8 (2. Favori)
[Potansiyel] Ninshuu: 7 (1. Favori)
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 2
[Zeka] Farkındalık: 4
[Zeka] İzcilik: 1


Kekkei Genkai
Dokuton; Kyousui No Yoroi
Atlama;Zırh Rekleksi

Ninjutsu
Suiton; Suiwa
Suiton; Mizurappa
Suiton; Bousen No Jutsu
Ninpou; Kage Bunshin no Jutsu
Ninpou; Shunshin
Ninpou; Otonaku Ashi no Jutsu
Ninpou; Kuchiyose no Jutsu; Hiyaki


Taijutsu
Shigure Stili (A-Rank)
Shigure Kenjutsu; Hadan
Shigure Kenjutsu; Hade
Suiseiki Stili (C-Rank)
Suiseiki: Kaidan


Genjutsu

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Katana; Kitsune (İyi Kalite) (Aile Yadigarı)
Kar Küresi (Görev Hatırası)
Özel Üretim Siyah Termal Tulum
Özel Üretim Matara
Özel Üretim Bacak Aparatı (x2)
Özel Üretim Koruyucu Gözlük
Minik El Feneri
Zippo Çakmak
2 Kan Hapı (Normal)
1 Çakra Hapı (Normal)
2 Kondisyon Hapı (İyi)
2 İyileştirici Hap (Normal)
1 Yemek Hapı (Normal)
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)

User avatar
Oita Butsuo
Ishigakure
Ishigakure
Posts:318
Joined:September 1st, 2018, 2:42 pm
Künye:

Re: Mavi Takım - Gün Sonu

Post by Oita Butsuo » December 19th, 2020, 6:47 pm

Teki'nin başına da bir şey gelmemiş, iyi bir haber. Takımca dinlenebildik denebilir yani. Gerçi dinlenmemizi gerektirecek bir durum da yoktu ama istediğimiz şeyleri elde ettik de. Gıda da aldık parşömenimizi de koruduk. O zaman tekrar geleceğe odaklanma zamanı geldi. Plan yapmaya girişmemiz lazım tekrar. "Eh, biraz sıkıcı olsa da istediğimiz şeyleri yaptık en azından. Teijo benden erken davrandı ama içeri geçip gece ve yarın için ne yapacağımızı konuşabiliriz." diyerek konuşmaya içeride devam etmeyi teklif ettim. Kimsenin reddedeceğini sanmıyorum.

Şimdi düşünelim bir ne yapabiliriz. Evet, gıda problemini çözmek için gece ava çıkmak oldukça mantıklı. Ama bu konuda öteki takımlara nazaran dezavantajlıyız. Teki karanlıktan korktuğu için geceleri iptal oluyor. Teijo ve ben de dönüşmeli nöbet tuttuk şu ana kadar. Bir gecelik uykusuzluk pek etkilemiyor ama iki gece uykusuz kalmak az da olsa performansımıza ket vuracaktır. Mor Takım'ın bir gece sıkıntı yaşamadan çıkabileceklerini biliyoruz. Diğer takımların o işe pek bulaşacağını sanmıyorum ben, en azından şu aşamada. Mor Takım'dan bir parşömen çaldık ama aynı zamanda onların geceleri dışarı çıkabileceğini bilen tek takım da biziz. Parşömenlerini çalmamız bize gelme ihtimallerini arttırırken gece dışarı çıkabileceklerini bilmemiz bize gelme ihtimallerini düşürüyor. Bence intikam almak isteyecek insanlar olsalardı dün Teki'yle dövüşürlerdi. Parşömene ve kazanmaya oynayacaklarını düşünüyorum. Bu gece ikimiz de ava çıksak sonraki gün ikimiz de uyusak nasıl olur? Alınmaya değer bir risk gibi duruyor bana. Sonraki gün için ise ne yaparız hiç bilmiyorum.

"Mor Takım'ın geceleri dolaşabildiğini biliyoruz ve sırf bunu bildiğimiz için bizim üssümüze gelmeyecekler bence. Eğer intikam istiyor olsalardı seninle dün dövüşürlerdi." dedim gözlerimi Teki'ye çevirerek. Duraksamadan devam ettim. "Diğer takımların da gece vakti bir işe kalkışacağını düşünmüyorum. Daha sınavın bitmesine 4 gün varken kim neden alsın böyle bir riski? Bu gece iki kişi avlanıp yarın gece de iki kişi uyumayı teklif ediyorum ben. Yine de sınavın sonuna yetecek kadar gıdamız olmayacak." Gece vakti için düşüncelerim bunlar. Gündüz ne yapacağımız hakkında ise pek fikrim yok. Kim kimin parşömenini çaldı Kami-sama bilir. Boşa milletin üssünü basmak var bir de.
Image
Künye
İsim: Oita Butsuo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 481.250
Prestij: 0
Ün: 31
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Hayaletin peşinde…

Butsuo, çocukluk aşkına adını duyurmak, hatta tekrar bir araya gelmek için yaşamaktadır. Bunun en kolay yolunun da ünlü olmak olduğuna karar vermiştir. Kumiko’nun duyduğunda gurur duyacağı, hoşuna gideceği hatta peşinden koşacağı bir ün.

Görev Bilinci
Butsuo, beklentisi veya umudu olmasa da dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeyi kendine görev edinmiştir. Bu görev sonucunda bir ödül veya sonuç beklediği bir görev değil, elde edilen tatminin sadece görevini yapmak olduğu bir görevdir. Ayrıca iyi bir insan olduğuna kendini inandırabilmesi konusunda iyi bir insan olmanın gerektirdiği eylemleri yapmasının faydalı olduğunu da fark etmiştir. Kafasındaki Kumiko’nun ideallerini de desteklemektedir bu görev. Butsuo, kendini daha iyi hissetmek için faydalı işler yapma gereksinimi duymaktadır artık.
Komplikasyon
-
Özellikler
Korucu
Karakter, Shirakami Vadi Ormanı'nda yaşanan hadise neticesinde, tüm dünyadan izole bir şekilde bu ormanda yaşayan halkın koruyucusu konumuna gelmiştir. Bizzat Ishichou tarafından bu göreve atanması neticesinde, söz konusu halk nazarında güvenilir ve her işlerini halledecek kişi olarak görülmektedir. Aynı zamanda, söz konusu halkın istekleri olması halinde, karakter bu görevlere öncelikli olarak atanacak kişidir. Bu sebeple, karakter başka kurguların içinde olsa dahi, söz konusu halktan talep gelmesi halinde, durum ne olursa olsun bu halka yardım etmek zorundadır.
Yeni Avcılar
Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı
Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Profil
Güç: 11
Çeviklik: 7
Kondisyon: 9
Potansiyel: 2
Varlık: 3
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(Favori): 12
[Çeviklik] Akrobasi: 7
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form(Favori): 6
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Doton: Domu
Doton: Doryuu Shiki
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Taijutsu
A-Rank Juudaichi
A-Rank Headbutt
C-Rank Oukashou
Sensör
A-Rank Meishou-Dou
Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kan Hapı (İyi Kalite)
2xKondisyon Hapı (Normal Kalite+İyi Kalite)
Chakra Hapı (İyi Kalite)
5x Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
5xÖzel Üretim Sis bombası
5xIşık Bombası
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: Mavi Takım - Gün Sonu

Post by GM - Naruto » December 22nd, 2020, 12:53 am

3. GÜN


- Butsuo ve Teijo gündüz safhasında gittikleri 2. Gıda Tentesi'nden 3 birim gıda elde ediyorlar.
- Takım parşomeni, Teki'nin gece dinlenmeye çekilirken yanına aldığı fıçının içinde durmakta.
- Teki'nin çağrıs sonucu Hiyaki geliyor. Teki'nin isteğine uykulu gözlerle dört beş saniye baktıktan sonra cevap vermeyip avlanmaya çıkan diğerlerine katılıyor. Süresi dolmadan önce, avlanıp 1 birim gıda elde ediyor.
- Teijo, gece çıktığı avda 2 birim gıda elde ediyor.
- Butsuo, gece çıktığı avda 2 birim gıda elde ediyor.


Gün Sonu Raporu:
► Show Spoiler
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: Mavi Takım - Gün Sonu

Post by GM - Naruto » January 24th, 2021, 12:13 am

Akşam saatlerinde geçecek rpleriniz için 3 günlük süre bu mesaj itibariyle başlamıştır. Bu 3 günün sonunda gece hamlelerini yapmanız için ‘Hamleler’ başlığı mesajlaşmaya açılacaktır. Bununla birlikte, ‘Hamleler’ başlığında sonraki safhada yemek yiyip yemeyeceğinizi belirtmek zorundasınız. Gece safhası da tamamlandıktan sonra gün sonu raporunuz verilecek, gün sonu raporunun hemen ardından 5. Gün gündüz safhasının hamleleri için ‘Hamleler’ başlığı yeniden açılacaktır.

Sizlerden bu süreçte kişi başı 2 ila 5 rp beklemekteyiz. Bu rplerde gün içinde yaşadıklarınızı ve hislerinizi anlatabilir, sohbet edebilir, önünüzdeki gece safhası ve bir sonraki gündüz safhasında yapacağınız şeylerle alakalı taktik konuşmalarınızı yansıtabilirsiniz. En az birer rpnizi, taktiksel konuşmalara ayırmanızı rica ediyoruz.

Son olarak, gündüz safhası için üsten ayrıldıktan sonra gece safhasında üsse ‘dönmemiş’ bir pozisyondaysanız bulunduğunuz yere bağlı olarak kendi başınıza rp yapabilirsiniz.





Sekino Teijo, başarılı bir şekilde tuzağı kurmayı başarıyor.


Yaralanmalar:

  • Oita Butsuo:

Karakterin alnının başının tepesiyle birleştiği yerde büyükçe bir yarık bulunmaktadır. Bununla birlikte kaburgalarında birkaç kırık vardır.

Karakterin alnındaki yarığın tedavi edilmesi gerekmektedir. Bu işlem yapılmadığı sürece yara genişliği sebebiyle kendi kendine kapanamayacak ve sızıntı şeklinde kan kaybına sebebiyet verecektir. Bu düzenli kan kaybı halsizlik, baş dönmesi, odaklanma güçlüğü gibi yan etkilere sebep olabilir. Açık yara enfeksiyon kapabilir. Kaburga kırıkları karaktere yapacağı ters ve ani hareketlerde bir acı şoku yaratmaktadır. Karakter bu acıları kısa bir süreliğine yok sayabilir fakat bu sürdürülebilir bir durum değildir.

Bir medikal çanta kullanımı ve bir safha boyunca dinlenme ile karakter normal performansını devam ettirebilecek hale gelebilir. Dinlenme safhasını takip eden ekstra bir safha boyunca kaburga kırıkları sebebiyle karakterin zorlanma ihtimali mevcuttur. Karakter bu ek safhada her zamanki performansına kendini zorlayarak çıkabilir fakat böyle bir durumda daha hızlı yorulacaktır. Aşırı ani hareketlerde kaburgalardaki yaralanma kendini tekrar edebilir. Bu ek safhada karakter dinlenme hamlesini kullanmak zorunda değildir, bu safhayı herhangi bir hamleyle kendini fazla zorlamadan atlattığı sürece bu yaralanma ortadan tamamen kalkacaktır.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Sekino Teijo
Ishigakure
Ishigakure
Posts:150
Joined:November 7th, 2019, 8:18 pm
Künye:

Re: Mavi Takım - Gün Sonu

Post by Sekino Teijo » January 25th, 2021, 9:17 pm

Bütün gün boyunca yalnızca Teki’nin getirdiği tuzağı kurmaya çalıştım. Dünün aksine bugün gayet sakin ve huzurlu geçtiği için tuzak kurmak dışında başka bir şey ile uğraşmak zorunda kalmadım. Tüm gün boyunca gelen giden olmadığı için ölüm sessizliği ile tek başıma mücadele etmek zorunda kaldım. Bu birazcık canım sıksa da genel olarak halimden memnunum. Ayrıca dünkü başarısız savunmamızdan sonra biraz yalnız kalıp kafamı dinleme fırsatı bulabildiğim için de mutluyum. Bu saatten sonra bir daha kolay kolay böyle rahat bir gün geçirebileceğimi pek sanmıyorum. Sınavın bitmesine son 3 gün kaldığı için işlerin daha da çirkinleşmeye başlamasına az bir zaman kaldığını düşünüyorum. Bundan sonra çok daha fazla dikkatli olmam gerekiyor. Bildiğim kadarı ile şimdiye kadar ölen kimse yok ama bu kimsenin ölmeyeceği anlamına gelmez.

Tuzak kurma işini bitirdikten sonra sakince takım arkadaşlarımın gelmesini beklemeye başladım. Umarım bugün de elleri dolu bir şekilde gelirler. Eğer dün kaybettiğimiz parşömenin yerine yenisini koyabilirsek 3 gün içerisinde 1 tane daha bulup ondan sonra sadece savunmaya odaklanabiliriz. Zaten halihazırda tuzağa sahip olduğumuz için tüm gücümüz ile savunma yaparsak sınavı kolay bir şekilde bitirebiliriz. Yeşil takım başka birileri ile ittifak kurup bize saldırmadıkları sürece ya da başka takımlar birleşmediği sürece ciddi bir sorunla karşılaşacağımızı sanmıyorum. Bu en iyi durum senaryom da hiçbir yara almadan güvenli bir şekilde Jounin olabilirim. Tabi bunların olabilmesi için öncelikle Teki ve Butsuo’nun neler getireceğini bekleyip görmem gerekiyor.
Künye
İsim: Sekino Teijo
Yaş: 22
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 25.000
Prestij: 2
Ün: 10

Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Medikal Ninja olmak. Detay vermem gerekirse kendimi eğitecek birini bulduktan sonra Medikal Ninja olup hali hazırda yaralandıkları zaman yakalanma korkusu ve fahiş fiyatlardan tedavi olmak zorunda kalan yeraltı dünyası sakinlerine bir alternatif olmak istiyorum. Zamanla onları tekelime bağlayarak hem güç hem de bolca para elde etmek istiyorum.

Komplikasyon
Paranoyak. Özellikle her şey istediğim gibi güllük gülistanlık gittiği zamanlarda bir anda herkesten ve her durumdan şüphelenebilirim. Bu durum benim elimde olan bir şey değil. Yıllarca yalnız olup kimseye güvenmediğim için kazandığım kötü bir alışkanlık/hastalık.

Özellikler

Taijutsu
Iaido C-Rank
Çift Silah Stili D-Rank(Katana)
Kendou D-Rank(Katana)
Shigure D-Rank(Katana)
Temel Taijutsu E-Rank
Temel Ninja Ekipmanları Eğitimi E-Rank

Ninjutsu
Raijin no Jutsu B-Rank
Kangehika C-Rank
Yusubi no Jutsu D-Rank
Dendou no Jutsu D-Rank
Girigiri D-Rank
Kawarimi no Jutsu E-Rank
Bunshin no Jutsu E-Rank
Henge no Jutsu E-Rank
Nawanuke no Jutsu E-Rank
Kakuremino no jutsu E-Rank

Profil
Güç: 4
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 6
Varlık: 3
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 4
[Çeviklik] Saklanma: 2
[Kondisyon] Form: 2
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 4
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 2 [Favori]
[Zeka] Farkındalık: 3
[Zeka] İzcilik: 1

Ekipman/Eşya
Katana(İyi Kalite)
Katana(İyi Kalite)
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
Image
User avatar
Kasumikage Teki
Kusagakure
Kusagakure
Posts:343
Joined:October 22nd, 2018, 2:54 am
Künye:

Re: Mavi Takım - Gün Sonu

Post by Kasumikage Teki » January 25th, 2021, 11:39 pm

Yorucu ve görece kazançsız bir günün ardından sonunda üs bölgesine geri dönmüşlerdi. Hiyaki yanlarından ayrılalı yaklaşık 10-15 dakika olmuştu. Yolun kalanını Butsuo ile beraber yürümüşlerdi. Bir yandan yenilmiş, diğer yandan ise kazançlı hissediyordu Teki. Parşömen çalmayı başaramamış olsalar da, en azından diğer gün için ellerinde çok iyi bir bilgi vardı. Resmen tüm takım Jounin olmalarını sağlayabilirlerdi artık teoride. Tek yapmaları gereken şey ya Haru'nun takımına ya da Sunagakure takımına saldırmaktı artık. Hoş, Haru'lar parşömenlerini kaptırmış bile olabilirlerdi. Sunagakure ise %100 şekilde 2 parşömene sahipti artık. Tek yapmaları gereken şey yarın oraya giderek kum veletleri dövmek ve hem bugünün hıncını almak, hem de sınavı başarı ile tamamlamaktı.

"Yarın kalabalık ve hareketli bir gün olacak büyük ihtimalle Oita-san. İyice dinlenmeye bakalım. Güzel bir uyku, senin için düzgün bir tedavi ve sağlam bir kahvaltı ile yarın kalan son parşömeni ele geçirmeliyiz."


Üs binasına yaklaştıkta istemsizce gerilmişti Teki. Çevrede bir düşman olup, olmadığını bilmiyordu sonuçta. Fakat alanın tamamen aynı gözükmesi ve sessizlik sağolsun pek tehlike olmadığını anlayabilmişti. Binanın içine doğru adımlarken Teijo'yu görebilme umudu ile bakışlarını içeriye odaklamış ve seslenmeye başlamıştı.

"Teijo-saaan! Biz geldik. İyi misin?"
Image
ImageImageImage ImageImageImageImageImageImage


Künye
İsim: Kasumikage Teki
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Element: Suiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 30.000
Prestij: 2
Ün: 29
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Bilinmek ve Saygı duyulmak; Teki her zaman saygı duyulan bir insan olmaktan keyif almıştır. Her zaman daha güçlü olmak, tebrik edilmek ister. Bu yüzden de shinobiliğe çok önem verir. Her zaman kendisinin seviye olarak üstünde birileri olacağının bilincindedir ve bu duygu onun çalışmalarına daha fazla enerji harcamasına sebep olur.

Komplikasyon
Karanlık; Karakter Kusagakure ile Riaru arasında geçen savaşta yoğun zihinsel saldırılara maruz kalmıştır. Saldırılar sebebiyle, karakter karanlık ortamlarda sanrılar görmektedir.
Karakter yoğun çabalar sonucunda sanrıları bir nebze de olsa def edebilmeyi başarmıştır. Karakter eğer bir kaç metre önünü görebileceği bir ışık kaynağına sahipse sandırlara negatif bir etki altında kalmadan karşı koyabilir. Bu mesafenin altında, karanlık karaktere ne kadar yakınsa sanrıların şiddeti o kadar artar. Eğer karakter zifiri karanlıktaysa sanrılar standart kuvvetlerine ulaşır.
Sanrılar karaktere olmayan silüetler ve sesler şeklinde gelir. Bu sanrılar karakterin stres seviyesini hızla arttırır, rasyonel düşünmesini engelleyebilir. En ağır şeklinde karakterin bir ışık kaynağı bulana kadar kaçmasına sebebiyet verebilir.

Özellikler

Profil
Güç: 5
Çeviklik: 6
Kondisyon: 6
Potansiyel: 6
Varlık: 6
Zeka: 5

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 3
[Çeviklik] Akrobasi: 3
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 3
[Kondisyon] Form: 8 (2. Favori)
[Potansiyel] Ninshuu: 7 (1. Favori)
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 2
[Zeka] Farkındalık: 4
[Zeka] İzcilik: 1


Kekkei Genkai
Dokuton; Kyousui No Yoroi
Atlama;Zırh Rekleksi

Ninjutsu
Suiton; Suiwa
Suiton; Mizurappa
Suiton; Bousen No Jutsu
Ninpou; Kage Bunshin no Jutsu
Ninpou; Shunshin
Ninpou; Otonaku Ashi no Jutsu
Ninpou; Kuchiyose no Jutsu; Hiyaki


Taijutsu
Shigure Stili (A-Rank)
Shigure Kenjutsu; Hadan
Shigure Kenjutsu; Hade
Suiseiki Stili (C-Rank)
Suiseiki: Kaidan


Genjutsu

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Katana; Kitsune (İyi Kalite) (Aile Yadigarı)
Kar Küresi (Görev Hatırası)
Özel Üretim Siyah Termal Tulum
Özel Üretim Matara
Özel Üretim Bacak Aparatı (x2)
Özel Üretim Koruyucu Gözlük
Minik El Feneri
Zippo Çakmak
2 Kan Hapı (Normal)
1 Çakra Hapı (Normal)
2 Kondisyon Hapı (İyi)
2 İyileştirici Hap (Normal)
1 Yemek Hapı (Normal)
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)

Locked

Return to “Mavi Takım Özel Alanı”