Efsanevi Yaratıklar

Yeteneklerini spesifik bir alana taşımak isteyen shinobiler için.
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm
Efsanevi Yaratıklar

Post by GM - Naruto » October 31st, 2018, 5:30 pm

Efsanevi bir yaratık ile kontrat imzalamak için yeterli PP'ye sahip olduğunuzdan emin olun.

Efsaneler, Mitler
Efsanevi yaratıklar, dünyanın görülmemiş ve gizli yerlerinde yaşayan, insanlar ile olabildiğince az etkileşime giren varlıklardır. Bu yaratıklar genelde kendilerine ait komünitelerde yaşarlar, büyürler ve ölürler. Bir çoğu varolan hayvanların zeki ve büyük versiyonları olarak görünürler, lâkin istisnalar da mevcuttur. Bir çok gezgin bu efsanevi yaratıkları aramış, bazıları ise bu arayışlarında başarılı olmuşlardır. Nadir de olsa insanlar ile kontrat yapıp onlar ile partner oldukları bilinmektedir.

Bu yaratıklar en az insanlar kadar zekidirler ve konuşabilirler, konuşulanı da zorluk çekmeden anlayabilirler. Her birinin kendi isimleri, kişiliği, ailesi ve amaçları vardır. Hemen hemen hepsi shinobiler gibi doğa üstü yetenekler sergileyebilir, chakra ve kendileri için özel üretilmiş ekipmanları kullanabilirler.

Naruto evreninde oyuncu karakterleri efsanevi yaratıklar ile kontrat yapabilir ve onları istedikleri zaman çağırabilirler. Kontrat sayısında bir sınırlama yoktur, herhangi bir seviyeden kullanıcının istediği kadar yaratığı olabilir, prestij puanını ödediği sürece. Oyuncular kontrat hayvanları için önce bir seviye belirler, ardından aşağıdaki "yaratık kartı"'nı doldurur;
İsim: Yaratığın ismi. Japonca olmak zorundadır.
Tür: Yaratığın bağlı olduğu tür. Gerçek bir hayvan olmalıdır. Yaratık, bu forma aşırı derecede benzemek zorundadır. Hayvanın sahip olmadığı özelliklere sahip olamaz.
Cinsiyet: Erkek veya dişi.



Görünüm: Yaratığın görünümü. Resim verilebilir fakat resmin Anime tabanlı ve çizim olması gereklidir. Yaratığın bağlı olduğu türe benzemelidir ve onun sahip olmadığı fiziksel özelliklere sahip olamaz (ekstra veya farklı uzuvlar, gibi).
Kişilik: Yaratığın kişiliği. Detaylı olmalıdır.
Özgeçmiş: Yaratığın özgeçmişi. Kurgusal durumları dikkate alarak hazırlamanız gerekmektedir. Burada, sizin karakteriniz ile nasıl ve neden kontrat imzaladığını da belirtmek zorundasınız.



Seviye: Yaratığın seviyesi. Bu, yaratığın özelliklerini sınırlayan başlıca etmendir.
Boyut: Yaratığın boyutu. "Standart" yazılırsa, yaratığın boyu onun temel aldığı hayvanın normal boyutları ile aynı olacaktır. Eğer bir sayı yazılırsa, bu yaratığın yerden yukarıya kadar kaç metre olduğunu belirtir. Boyutun üst sınırını seviye belirler.
Element: Yaratığın elementi. Kaç taneye sahip olacağını seviyesi belirler.
Özel Yetenek: Yaratığın sahip olduğu özel yetenek. Bu yeteneği kullanıcı yaratır. Mini bir mod olarak düşünülebilir. Ne kadar kapsamlı olacağını yaratığın seviyesi belirler.
Bilinen Teknikler: Yaratığın bildiği Ninjutsu veya Genjutsu teknikleri. Ne kadar teknik bildiğini, yaratığın seviyesi belirler. Yaratıklar el mührü yapmaz, fakat el mührünün uzunluğu kadar odaklanma süresine ihtiyaç duyarlar. Yaratığın mantıksal olarak kullanamayacağı teknikler alınamaz. Bazı Ninjutsu ve Genjutsu tekniklerinin etkisini, yaratığın boyutu etkileyebilir.
Ekipmanlar: Yaratığın sahip olduğu ekipmanlar. Ekipman veya ekipmanları oyuncu yaratır, fakat limitini yaratığın seviyesi belirler.
Yaratıklar 3 seviyede bulunurlar, bunlar C - Rank, B - Rank ve A - Rank'tır. Bu seviye, yaratığın genel durumunu belirler. Yaratıklar seviye atlayabilir, fakat bu RP içerisinde gerçekleşen bir durumdur. S - Rank yaratıklar evrende bulunmaktadır, fakat bu tarz bir yaratığı çağırabilmiş kişiler varsa da bilinmemektedir. Seviyeler aşağıda detaylandırılmıştır;

  • Seviye: C - Rank
    Boyut: Sadece "Standart" olabilir, yani oluşturduğunuz yaratık, onun bağlı olduğu türdeki standart bir hayvan ile aynı boyutta olacaktır.
    Element: Yaratığın tek bir elementi olabilir.
    Özel Yetenek: Ufak, kapsamsız bir özelliğe sahip olabilir. Bu genelde bir duyusunun yüksek derecede çalışması veya bir doğal kabiliyetinin normalden çok yüksek seviyede olması çizgisindedir, fakat bunlarla sınırlı değildir.
    Bilinen Teknikler: Yaratık 2 D - Rank, 1 C - Rank tekniğe sahip olabilir. C - Rank üstü teknikleri öğrenemez.
    Ekipmanlar: Yaratık 50.000 Ryo değerinde bir ekipmana sahiptir.
  • Seviye: B - Rank
    Boyut: Yaratık, 10 metreye kadar büyük bir boyuta sahip olabilir.
    Element: Yaratığın iki elementi bulunur.
    Özel Yetenek: Yaratık, nispeten dar bir özelliğe sahiptir. Bu özellik genelde doğaüstüdür.
    Bilinen Teknikler: Yaratık 4 D - Rank, 2 C - Rank, 1 B - Rank tekniğe sahip olabilir. B - Rank üstü teknikleri öğrenemez.
    Ekipmanlar: Yaratık 150.000 Ryo değerinde bir ekipmana sahiptir.
  • Seviye: A - Rank
    Boyut: Yaratık, 30 metreye kadar büyük bir boyuta sahip olabilir.
    Element: Yaratığın üç elementi bulunur.
    Özel Yetenek: Yaratık, standart bir moda yakın fakat yine de daha dar bir özelliğe sahiptir. Bu özellik doğaüstü olabilir.
    Bilinen Teknikler: Yaratık 8 D - Rank, 4 C - Rank, 2 B - Rank, 1 A - Rank tekniğe sahip olabilir. A - Rank üstü teknikleri öğrenemez.
    Ekipmanlar: Yaratık 350.000 Ryo değerinde bir ekipmana sahiptir.

Eğitim, Gelişim
Oluşturulan yaratıklara daha sonradan teknik öğretilebilir veya ekipman hazırlanabilir. Kullanıcı ne kadar yaratığına bir şeyler öğretir veya hediye ederse, arasındaki bağ da o kadar artar. Aşağıdaki kurallar geçerlidir;
  • Kullanıcı standart GP ücretini ödeyerek yaratığa seviyesi ile sınırlı olmak üzere bir teknik öğretebilir.
  • Kullanıcı PP kullanarak yaratığa özel bir teknik yaratabilir.
  • Kullanıcı Ryo harcayarak yaratığa özel ekipman yaratabilir veya yaralandıysa konu arasında iyileştirebilir.
Nasıl Çağırılır?
Hayvan ile arası aktif olarak bozuk olmayan bir kullanıcı, aşağıdaki tekniği kullanarak hayvanı çağırabilir. Çağrılan hayvan bir kaç saat kullanıcının yanında kalır, ardından yok olur. Herhangi bir şekilde efsanevi yaratık ile kontrat yapan kişiler bu tekniği ücretsiz öğrendikleri varsayılır;
Kuchiyose no Jutsu:
Kullanıcı baş parmağını ısırır ve kanatır, ardından o elini yere sertçe vurur ve odaklanır. Bir kaç saniye sonra, yaratık o alanda aniden belirir. Eğer yaratık yeterince büyükse, kullanıcı onu sürer pozisyonda çağırabilir. Bu şekilde çağrılan yaratıklar "Kai" mührü ile anında geri gönderilebilir. Kullanıcı yara almışsa baş parmağını ısırmak yerine halihazırda akan kanını da eline sürerek kullanabilir.
Taslak Form

Code: Select all

[b][color=#FFFFFF]İsim:[/color][/b]
[b][color=#FFFFFF]Tür:[/color][/b]
[b][color=#FFFFFF]Cinsiyet:[/color][/b]


[hr][/hr]


[b][color=#FFFFFF]Görünüm:[/color][/b]
[b][color=#FFFFFF]Kişilik:[/color][/b]
[b][color=#FFFFFF]Özgeçmiş:[/color][/b]


[hr][/hr]


[b][color=#FFFFFF]Seviye:[/color][/b]
[b][color=#FFFFFF]Boyut:[/color][/b]
[b][color=#FFFFFF]Element:[/color][/b]
[b][color=#FFFFFF]Özel Yetenek:[/color][/b]
[b][color=#FFFFFF]Bilinen Teknikler:[/color][/b]
[b][color=#FFFFFF]Ekipmanlar:[/color][/b]
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Post Reply

Return to “Yönelim Rehberleri”