Kazuki Renjiro

Onaylanmış olan karakterler buraya taşınır.
Post Reply
User avatar
Kazuki Renjiro
Kaçak
Kaçak
Posts:19
Joined:June 4th, 2020, 6:05 pm
Künye:
Kazuki Renjiro

Post by Kazuki Renjiro » June 5th, 2020, 10:34 pm

Künye
İsim:Kazuki Renjiro
Yaş:18
Cinsiyet:Erkek
Boy:1.81
Kilo:74
Köy:Ishigakure (Kaçak)
Element:Fuuton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin

Portre
Görünüm: Solo Leveling - Sung Jin woo
Image
Uzun siyah saçlar, beyaz ten, uzun bir boyun ve keskin bir yüz hattı. Bakışları ve surat ifadesi yüz hattı gibi keskindir. Uzun boylu, geniş omuzlu, göğüs kafesleri belirgin bir fizik tipi vardır. Siyah uzun bir palto ve ona eşlik eden beyaz bir t-shirt giymektedir. Saçları alnına doğru genellikle dağınıktır bu sebepten ötürü çok söylenir ancak bunu düzeltmekle de uğraşmaz.


Kişilik

Renjiro, iç dünyasında yaşayan bir insandır. Dışarıdan tanık olduğu herhangi bir şeye karşı önce iç dünyasında karar verir. Bunun için uzun bir süre durması gerekse bile durur. Hassas, saygılı ve oldukça empati duygusu yüksek bir insandır kendisi. Duygusal bir insan olarak nitelendirebiliriz onu. Ancak kendisi duygularıyla hareket etmektense mantığıyla hareket etmeyi daha doğru bulmuştur. Doğrudan bahsetmişken oldukça doğrucu bir insandır. Doğruluğun ederini ve insan hayatı üzerindeki etkilerini araştırmak için yeni bir yaşama dahi atılmayı düşünmüştür.

Neyin doğru ve neyin yanlış olduğunu anlamak için her zaman düşünür. Uzun uzun, zamanlı-zamansız düşüncelere ve duygulara yer verir içerisinde. Hatta öyle birisidir ki; bazı olayları önceden "yaşanırsa" diye kafasında hayal ederek planlamayı uygun görür. Yani bir olay yaşanmadan önce, kafasında kurduğu olay yaşanırsa ne tepki vermelidir diye düşünür.

Mutluluğun peşinde birisidir. Ancak doğruluğun tam anlamıyla mutluluk olmadığının farkındadır. Bu yüzden düşünce yapısını sürekli geiiştirmeye çalışır. Her öğrendiği yeni bir şey, hissettiği bir şeyi yaşanırsa diye kafasında kurduğu ama yaşanmayan, yaşanması mümkün olan olaylara adapte eder ve gerekirse tekrar tekrar bu senaryoları oynar. Adaletli olmanın doğru olmaktan daha önemli olduğunu da bilir. Ona göre doğru olan, adaletli olmaktan geçer.

Başkalarına adaletli olmak için önce kendisine adaletli olmalıdır insan. Her zaman bunu düşünür ve kendisine adil davranmak için gereken her şeyi söyler. Kendi yanlışını bile söyleyebilir. Dürüsttür, dürüstlükten ödün vermez. Fizik olarak çok mutluluk timsali olarak durmadığı söylenebilir ki zaten öyle birisi de değildir.

İnsanlara karşı çok fazla geri adım atmayı sevmeyen, gereken durumlarda üstlerine gitmekten çekinmeyen birisidir. Sivri dilli, sözleriyle insanları mantığa çekmeye çalışan birisidir. Sadece konuşması gerektiği zamanlarda konuşmayı düşünür onun dünyasında daha çok iç dünyasında yaşar.

Tam anlamıyla insanlara güvendiği söylenemez. Hatta insanların " ya bunu yaparsa " diye ihtimaller üzerinden derecelendirdiği olmuştur. Bu derece onun güven derecesidir ve insanlara ne kadar güveneceğini belirler. Çıkarları için insanları kullanan canlılardan nefret eder. Öfkesi, onun en büyük enerjisi olabilir ancak kimi zamanlarda bu durum enerji patlamasına da sebep olmuyor değil.

Arkadaşlarına karşı utangaç bir tutum sergileyebilir. Bazen onlar için oldukça kırılgan birisi olarak gözükür, bazen de tüm dünyanın üstünden geçebilecek kuvvette birisi olarak görülür.Oldukça espri yapmaya müsait ve şaka kaldırabilir bir yapısı vardır.Ancak bunun dışında o, hayatı kendi için yaşamayı değil, bir amaç için yaşamayı hedeflemiştir. Düşüncesine göre bir amaca adanmış hayat, yaşanmaya değerdir.

Kendisine tam anlamıyla bir amaç bulduğu söylenemez. Ancak yola çıkmasının amacı bellidir:

Özgür olmak! Evet, özgür olmanın insana katacağı değeri görmek ister. Sistemlerin ve kuralların insanların hayal dünyasını, yaşam stilini kısıtlayan bir etmen olarak görmektedir. Bu etmenlerin insanı değersiz gören kısımlarını ortadan kaldırmaktan çekinmeyen bir amacı vardır. Bu amaç uğruna yaşamından bile vazgeçebilir.



Özgeçmiş

Sıradan bir ailenin ikinci çocuğuydu. Bir ablası vardı ve ablasıyla arası iyiydi. Ailesi yerel bir işletme ile geçimini sağlıyordu.Onlarla ilgili söylenebilecek çok fazla şey yoktu hayatında. Birbirleriyle iyi geçinen ve problemi olmayan küçük bir aile. Renjiro ise onların aksine kendini daha farklı bir dünyaya ait hissediyordu. Daha çok bir amaç uğruna yaşanmış hayatı tercih etmek onun, Shinobi yolunu oluşturacağını hissediyordu. Peki neydi bu amaç? Bir amaç uğruna yaşamak onun neden tercihiydi?

Bir Chuunin olduktan sonra hayatın eskisinden daha farklı, zor ve acımasız olacağının farkındaydı. Artık yaşının da ilerlemesinden ötürü bazı şeyleri olduğundan daha farklı görebiliyordu. Yaşıtlarından daha farklı düşündüğünü, gördüğünü biliyordu içten içe. Köyü onun için güzel bir yerdi pek tabii ancak, yetersizdi.

Renjiro'nun bir amacı vardı. Bu amaç, insanların daha adil, eşit ve mutlu olarak yaşayabileceği bir ideolojiyi var etmek. Amacını gerçekleştirmek için kendisini daha çok geliştirmek zorunda olduğunun farkındaydı. Hayalini kurduğu dünyanın ona şuanda olduğu durumdan, oldukça uzak olduğunun da bilincindeydi. Köylerin ve onların dayattığı sistemlerin onun hayalini gerçekleştirmesi için yetersiz olduğunu düşünüyordu. Bu yetersizliğin sebebi onları beğenmediğinden değil, onu engelleyeceğinden kaynaklandığını düşünüyordu.

Birbir ardına gelen gerçeklerin sonrasında harekete geçmesi gerekiyordu. Harekete geçip, hayalini kurduğu ideolojiye ulaşmak adına bir şeyler yapması gerekiyordu. Eğer adil olmak ve mutluluktan bahsediyorsak ilk başta öğrendiklerini doğrulaması gerekiyordu. Yani özgürlüğüne kavuşup dünyanın başka bir yerinde, hayal ettiği ve amaçladığı şekilde yaşayan birileri var mıydı öğrenmesi gerekiyordu. Köyünün terk edilmesi onun için zor olsa da bu amaç, gelecekte belki de köyünün iyiliğine olacağını düşünüyordu.

Motivasyon:

Özgür olmak!
Renjiro, özgür olmak için her şeyini geride bırakmaya razı gelmiş birisidir. Özgür olacağı bir yaşam hayalini kurdukça kendisi yaptığı işlerde daha gayretli, daha başarılı olmaya çalışacaktır.

Profil
Güç:6
Çeviklik:7
Kondisyon:6
Potansiyel:5
Varlık:3
Zeka:3
Image
Künye
İsim: Kazuki Renjiro
Yaş: 18
Cinsiyet:Erkek
Element:Fuuton
Seviye:C-Rank
Rütbe:Chuunin
Ryo: 49.700
Prestij: 0
Ün: 10
Kullanılabilir GP:0

Motivasyon

Özgür olmak!
Renjiro, özgür olmak için her şeyini geride bırakmaya razı gelmiş birisidir. Özgür olacağı bir yaşam hayalini kurdukça kendisi yaptığı işlerde daha gayretli, daha başarılı olmaya çalışacaktır.

Komplikasyon

Özellikler

Profil
Güç:6
Çeviklik:7
Kondisyon:6
Potansiyel:5
Varlık:3
Zeka:3


Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 3
[Potansiyel] Ninshuu: 3
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Ninpou:

D-Rank

Shunshin no Jutsu

Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.


Otonaku Ashi no Jutsu

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Fuuton:

D-Rank

Tobikoshi no Jutsu

Kullanıcı Tori mührünü yapar ve ayaklarına odaklanır. Havayı ayaklarının altında sıkıştırır ve ani bir şekilde aşağıya verir. Bu, kullanıcının aşırı yüksek mesafeleri zıplayabilmesine olanak sağlar, ayrıca eğer kullanıcı düşerken bu tekniği uygularsa düşme hızını yavaşlatır ve nispeten daha rahat bir iniş sağlar. Teknik sadece 1 defa kullanılabilir, ardından mührü tekrar uygulamak gerekir.


C-Rank

Gyuki no Jutsu

Kullanıcı kısa bir el mührü sırasının ardından rakibine hava üfler. Bu hava kısa bir sürenin ardından hedef ile buluşur ve onu sarar. Hedefin etrafında dönmeye başlayan bu hava ona hasar verir ve hareket ederse dengesini bozmaya çalışır. Kesici hasar verebilir. Teknik beş, on saniye arasında açık kalır.

Houri no Jutsu

Kullanıcı ellerinde chakra biriktirir ve tekniği aktifleştirir. Her bir yakın dövüş saldırısı, eğer rakip ile temas eder ise, dışarı doğru aşırı güçlü bir hava akımı yollar. Bu, hedefi geriye doğru savurur ve dengesini bozar, ayrıca hedefin iç organlarına hasar verme ihtimali vardır. Teknik sadece bir kaç saldırı için aktif kalır, ardından tekniği aktifleştirmek gerekir.

B-Rank

Zanshuu no Jutsu

Kullanıcı orta uzunlukta bir el mührü dizisinin ardından ellerini önünde birleştirir ve ortamdaki havaya odaklanır. Ortamdaki hava birden yukarıdan aşağıya doğru sertçe inmeye başlar. Bu, 6-7 metre yarıçaplı bir alandaki herkesi, kullanıcı ve belirlediği bir kişi hariç olmak üzere, yere çökmeye zorlar. Akım aşırı derecede güçlüdür ve karşı koymak gerçekten kabiliyet gerektirir. Kullanıcı teknik süresi boyunca hareket edemez ve ellerini önünde birleşik bir şekilde tutmalıdır. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Taijutsu

Juudaichi C-Rank

Kullanıcı formunu daha doğru bir biçimde kullanmayı öğrenir ve adımlamalarını doğru ayarlamayı kavrar. Rakibine nasıl yaklaşacağını iyi öğrenen kullanıcı, momentumunu hamlelerine avantaj olarak kullanmayı öğrenir ve hareketli durumlarda -koşarken, hızla rakibinin üstüne düşerken vs- yapacağı hamlelerin gücü farkedilir bir biçimde artar.

Genjutsu

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)

User avatar
Fortius
Legendary
Legendary
Posts:139
Joined:August 27th, 2018, 10:24 pm

Re: Kazuki Renjiro

Post by Fortius » July 10th, 2020, 4:02 pm

Eğer halen buralardaysanız, karakterinizi değerlendirmeye alacağız. Yoğun bir döneme gelmiş olmanız en büyük şansızlığınız sanırım.
.
"Kral, ben zaten son paragrafta yazdığın şeyleri bi' önceki tur görmemiş miydim?"

"Bu bir niye pasiflik vermiş AQ mesajı değil."

.
User avatar
Kazuki Renjiro
Kaçak
Kaçak
Posts:19
Joined:June 4th, 2020, 6:05 pm
Künye:

Re: Kazuki Renjiro

Post by Kazuki Renjiro » July 11th, 2020, 1:09 am

Buradayım.
Image
Künye
İsim: Kazuki Renjiro
Yaş: 18
Cinsiyet:Erkek
Element:Fuuton
Seviye:C-Rank
Rütbe:Chuunin
Ryo: 49.700
Prestij: 0
Ün: 10
Kullanılabilir GP:0

Motivasyon

Özgür olmak!
Renjiro, özgür olmak için her şeyini geride bırakmaya razı gelmiş birisidir. Özgür olacağı bir yaşam hayalini kurdukça kendisi yaptığı işlerde daha gayretli, daha başarılı olmaya çalışacaktır.

Komplikasyon

Özellikler

Profil
Güç:6
Çeviklik:7
Kondisyon:6
Potansiyel:5
Varlık:3
Zeka:3


Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 3
[Potansiyel] Ninshuu: 3
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Ninpou:

D-Rank

Shunshin no Jutsu

Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.


Otonaku Ashi no Jutsu

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Fuuton:

D-Rank

Tobikoshi no Jutsu

Kullanıcı Tori mührünü yapar ve ayaklarına odaklanır. Havayı ayaklarının altında sıkıştırır ve ani bir şekilde aşağıya verir. Bu, kullanıcının aşırı yüksek mesafeleri zıplayabilmesine olanak sağlar, ayrıca eğer kullanıcı düşerken bu tekniği uygularsa düşme hızını yavaşlatır ve nispeten daha rahat bir iniş sağlar. Teknik sadece 1 defa kullanılabilir, ardından mührü tekrar uygulamak gerekir.


C-Rank

Gyuki no Jutsu

Kullanıcı kısa bir el mührü sırasının ardından rakibine hava üfler. Bu hava kısa bir sürenin ardından hedef ile buluşur ve onu sarar. Hedefin etrafında dönmeye başlayan bu hava ona hasar verir ve hareket ederse dengesini bozmaya çalışır. Kesici hasar verebilir. Teknik beş, on saniye arasında açık kalır.

Houri no Jutsu

Kullanıcı ellerinde chakra biriktirir ve tekniği aktifleştirir. Her bir yakın dövüş saldırısı, eğer rakip ile temas eder ise, dışarı doğru aşırı güçlü bir hava akımı yollar. Bu, hedefi geriye doğru savurur ve dengesini bozar, ayrıca hedefin iç organlarına hasar verme ihtimali vardır. Teknik sadece bir kaç saldırı için aktif kalır, ardından tekniği aktifleştirmek gerekir.

B-Rank

Zanshuu no Jutsu

Kullanıcı orta uzunlukta bir el mührü dizisinin ardından ellerini önünde birleştirir ve ortamdaki havaya odaklanır. Ortamdaki hava birden yukarıdan aşağıya doğru sertçe inmeye başlar. Bu, 6-7 metre yarıçaplı bir alandaki herkesi, kullanıcı ve belirlediği bir kişi hariç olmak üzere, yere çökmeye zorlar. Akım aşırı derecede güçlüdür ve karşı koymak gerçekten kabiliyet gerektirir. Kullanıcı teknik süresi boyunca hareket edemez ve ellerini önünde birleşik bir şekilde tutmalıdır. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Taijutsu

Juudaichi C-Rank

Kullanıcı formunu daha doğru bir biçimde kullanmayı öğrenir ve adımlamalarını doğru ayarlamayı kavrar. Rakibine nasıl yaklaşacağını iyi öğrenen kullanıcı, momentumunu hamlelerine avantaj olarak kullanmayı öğrenir ve hareketli durumlarda -koşarken, hızla rakibinin üstüne düşerken vs- yapacağı hamlelerin gücü farkedilir bir biçimde artar.

Genjutsu

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)

User avatar
Fortius
Legendary
Legendary
Posts:139
Joined:August 27th, 2018, 10:24 pm

Re: Kazuki Renjiro

Post by Fortius » July 16th, 2020, 9:41 am

Kazuki Renjiro wrote:
June 5th, 2020, 10:34 pm
Hassas, saygılı ve oldukça empati duygusu yüksek bir insandır kendisi.
Karakterinizin kişiliği konusunda böyle bir açıklamada bulunmuşsunuz. Empati hususu, "hassas" ve "saygılı" olma niteliklerinden farklı olarak beceri sistemi içerisinde yer almaktadır. Bu sebeple ilgili beceriyi almadan ve bu beceriyi yeteri kadar ilerletmeden, empati yapabilme kabiliyetiniz, karakter yaratım kartınızda yer alsa da almasa da kişiliğinize tam olarak yansımayacaktır. Her ne kadar karakterinizin onaylanması sonrasında bu yeteneği almayı ve ilerletmeyi planlıyor olsanız dahi, herhangi bir yanlış anlamaya mahal vermemek adına, bu hususla ilgili baştan bir uyarı yapmanın uygun olduğunu düşündük.

Eğer bu konuda bir sıkıntı yoksa, karakterinizi onaylayacağız.
.
"Kral, ben zaten son paragrafta yazdığın şeyleri bi' önceki tur görmemiş miydim?"

"Bu bir niye pasiflik vermiş AQ mesajı değil."

.
User avatar
Kazuki Renjiro
Kaçak
Kaçak
Posts:19
Joined:June 4th, 2020, 6:05 pm
Künye:

Re: Kazuki Renjiro

Post by Kazuki Renjiro » July 16th, 2020, 4:38 pm

Problem yok, bilgilendirme için teşekkürler.
Image
Künye
İsim: Kazuki Renjiro
Yaş: 18
Cinsiyet:Erkek
Element:Fuuton
Seviye:C-Rank
Rütbe:Chuunin
Ryo: 49.700
Prestij: 0
Ün: 10
Kullanılabilir GP:0

Motivasyon

Özgür olmak!
Renjiro, özgür olmak için her şeyini geride bırakmaya razı gelmiş birisidir. Özgür olacağı bir yaşam hayalini kurdukça kendisi yaptığı işlerde daha gayretli, daha başarılı olmaya çalışacaktır.

Komplikasyon

Özellikler

Profil
Güç:6
Çeviklik:7
Kondisyon:6
Potansiyel:5
Varlık:3
Zeka:3


Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 3
[Potansiyel] Ninshuu: 3
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Ninpou:

D-Rank

Shunshin no Jutsu

Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.


Otonaku Ashi no Jutsu

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Fuuton:

D-Rank

Tobikoshi no Jutsu

Kullanıcı Tori mührünü yapar ve ayaklarına odaklanır. Havayı ayaklarının altında sıkıştırır ve ani bir şekilde aşağıya verir. Bu, kullanıcının aşırı yüksek mesafeleri zıplayabilmesine olanak sağlar, ayrıca eğer kullanıcı düşerken bu tekniği uygularsa düşme hızını yavaşlatır ve nispeten daha rahat bir iniş sağlar. Teknik sadece 1 defa kullanılabilir, ardından mührü tekrar uygulamak gerekir.


C-Rank

Gyuki no Jutsu

Kullanıcı kısa bir el mührü sırasının ardından rakibine hava üfler. Bu hava kısa bir sürenin ardından hedef ile buluşur ve onu sarar. Hedefin etrafında dönmeye başlayan bu hava ona hasar verir ve hareket ederse dengesini bozmaya çalışır. Kesici hasar verebilir. Teknik beş, on saniye arasında açık kalır.

Houri no Jutsu

Kullanıcı ellerinde chakra biriktirir ve tekniği aktifleştirir. Her bir yakın dövüş saldırısı, eğer rakip ile temas eder ise, dışarı doğru aşırı güçlü bir hava akımı yollar. Bu, hedefi geriye doğru savurur ve dengesini bozar, ayrıca hedefin iç organlarına hasar verme ihtimali vardır. Teknik sadece bir kaç saldırı için aktif kalır, ardından tekniği aktifleştirmek gerekir.

B-Rank

Zanshuu no Jutsu

Kullanıcı orta uzunlukta bir el mührü dizisinin ardından ellerini önünde birleştirir ve ortamdaki havaya odaklanır. Ortamdaki hava birden yukarıdan aşağıya doğru sertçe inmeye başlar. Bu, 6-7 metre yarıçaplı bir alandaki herkesi, kullanıcı ve belirlediği bir kişi hariç olmak üzere, yere çökmeye zorlar. Akım aşırı derecede güçlüdür ve karşı koymak gerçekten kabiliyet gerektirir. Kullanıcı teknik süresi boyunca hareket edemez ve ellerini önünde birleşik bir şekilde tutmalıdır. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Taijutsu

Juudaichi C-Rank

Kullanıcı formunu daha doğru bir biçimde kullanmayı öğrenir ve adımlamalarını doğru ayarlamayı kavrar. Rakibine nasıl yaklaşacağını iyi öğrenen kullanıcı, momentumunu hamlelerine avantaj olarak kullanmayı öğrenir ve hareketli durumlarda -koşarken, hızla rakibinin üstüne düşerken vs- yapacağı hamlelerin gücü farkedilir bir biçimde artar.

Genjutsu

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)

User avatar
Maxdown
Phantasm
Phantasm
Posts:106
Joined:August 25th, 2018, 6:38 pm

Re: Kazuki Renjiro

Post by Maxdown » July 20th, 2020, 12:31 am

Onaylanmıştır, iyi oyunlar dileriz.
Image
User avatar
Kazuki Renjiro
Kaçak
Kaçak
Posts:19
Joined:June 4th, 2020, 6:05 pm
Künye:

Re: Kazuki Renjiro

Post by Kazuki Renjiro » October 9th, 2021, 2:02 am

Merhaba,

Eğer mümkünse karakterime geri dönmek istiyorum.
Image
Künye
İsim: Kazuki Renjiro
Yaş: 18
Cinsiyet:Erkek
Element:Fuuton
Seviye:C-Rank
Rütbe:Chuunin
Ryo: 49.700
Prestij: 0
Ün: 10
Kullanılabilir GP:0

Motivasyon

Özgür olmak!
Renjiro, özgür olmak için her şeyini geride bırakmaya razı gelmiş birisidir. Özgür olacağı bir yaşam hayalini kurdukça kendisi yaptığı işlerde daha gayretli, daha başarılı olmaya çalışacaktır.

Komplikasyon

Özellikler

Profil
Güç:6
Çeviklik:7
Kondisyon:6
Potansiyel:5
Varlık:3
Zeka:3


Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 3
[Potansiyel] Ninshuu: 3
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Ninpou:

D-Rank

Shunshin no Jutsu

Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.


Otonaku Ashi no Jutsu

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Fuuton:

D-Rank

Tobikoshi no Jutsu

Kullanıcı Tori mührünü yapar ve ayaklarına odaklanır. Havayı ayaklarının altında sıkıştırır ve ani bir şekilde aşağıya verir. Bu, kullanıcının aşırı yüksek mesafeleri zıplayabilmesine olanak sağlar, ayrıca eğer kullanıcı düşerken bu tekniği uygularsa düşme hızını yavaşlatır ve nispeten daha rahat bir iniş sağlar. Teknik sadece 1 defa kullanılabilir, ardından mührü tekrar uygulamak gerekir.


C-Rank

Gyuki no Jutsu

Kullanıcı kısa bir el mührü sırasının ardından rakibine hava üfler. Bu hava kısa bir sürenin ardından hedef ile buluşur ve onu sarar. Hedefin etrafında dönmeye başlayan bu hava ona hasar verir ve hareket ederse dengesini bozmaya çalışır. Kesici hasar verebilir. Teknik beş, on saniye arasında açık kalır.

Houri no Jutsu

Kullanıcı ellerinde chakra biriktirir ve tekniği aktifleştirir. Her bir yakın dövüş saldırısı, eğer rakip ile temas eder ise, dışarı doğru aşırı güçlü bir hava akımı yollar. Bu, hedefi geriye doğru savurur ve dengesini bozar, ayrıca hedefin iç organlarına hasar verme ihtimali vardır. Teknik sadece bir kaç saldırı için aktif kalır, ardından tekniği aktifleştirmek gerekir.

B-Rank

Zanshuu no Jutsu

Kullanıcı orta uzunlukta bir el mührü dizisinin ardından ellerini önünde birleştirir ve ortamdaki havaya odaklanır. Ortamdaki hava birden yukarıdan aşağıya doğru sertçe inmeye başlar. Bu, 6-7 metre yarıçaplı bir alandaki herkesi, kullanıcı ve belirlediği bir kişi hariç olmak üzere, yere çökmeye zorlar. Akım aşırı derecede güçlüdür ve karşı koymak gerçekten kabiliyet gerektirir. Kullanıcı teknik süresi boyunca hareket edemez ve ellerini önünde birleşik bir şekilde tutmalıdır. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Taijutsu

Juudaichi C-Rank

Kullanıcı formunu daha doğru bir biçimde kullanmayı öğrenir ve adımlamalarını doğru ayarlamayı kavrar. Rakibine nasıl yaklaşacağını iyi öğrenen kullanıcı, momentumunu hamlelerine avantaj olarak kullanmayı öğrenir ve hareketli durumlarda -koşarken, hızla rakibinin üstüne düşerken vs- yapacağı hamlelerin gücü farkedilir bir biçimde artar.

Genjutsu

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)

User avatar
Cynic
Laplace
Laplace
Posts:568
Joined:August 24th, 2018, 10:41 pm

Re: Kazuki Renjiro

Post by Cynic » October 14th, 2021, 12:27 am

Aktif edilmiştir. İyi oyunlar.
User avatar
Kazuki Renjiro
Kaçak
Kaçak
Posts:19
Joined:June 4th, 2020, 6:05 pm
Künye:

Re: Kazuki Renjiro

Post by Kazuki Renjiro » February 19th, 2022, 7:15 pm

Bu güzel karakteri mecburi olarak dondurmak/sildirmek zorundayım. Programım belli oldu ve geçen dönemden daha yoğun olacak. Sevgili anlatıcımın hevesini daha fazla kırmamak ve kurgunun devamlılığının sağlıklı şekilde ilerlemesi için bu kararı aldım.
Image
Künye
İsim: Kazuki Renjiro
Yaş: 18
Cinsiyet:Erkek
Element:Fuuton
Seviye:C-Rank
Rütbe:Chuunin
Ryo: 49.700
Prestij: 0
Ün: 10
Kullanılabilir GP:0

Motivasyon

Özgür olmak!
Renjiro, özgür olmak için her şeyini geride bırakmaya razı gelmiş birisidir. Özgür olacağı bir yaşam hayalini kurdukça kendisi yaptığı işlerde daha gayretli, daha başarılı olmaya çalışacaktır.

Komplikasyon

Özellikler

Profil
Güç:6
Çeviklik:7
Kondisyon:6
Potansiyel:5
Varlık:3
Zeka:3


Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 3
[Potansiyel] Ninshuu: 3
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Ninpou:

D-Rank

Shunshin no Jutsu

Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.


Otonaku Ashi no Jutsu

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Fuuton:

D-Rank

Tobikoshi no Jutsu

Kullanıcı Tori mührünü yapar ve ayaklarına odaklanır. Havayı ayaklarının altında sıkıştırır ve ani bir şekilde aşağıya verir. Bu, kullanıcının aşırı yüksek mesafeleri zıplayabilmesine olanak sağlar, ayrıca eğer kullanıcı düşerken bu tekniği uygularsa düşme hızını yavaşlatır ve nispeten daha rahat bir iniş sağlar. Teknik sadece 1 defa kullanılabilir, ardından mührü tekrar uygulamak gerekir.


C-Rank

Gyuki no Jutsu

Kullanıcı kısa bir el mührü sırasının ardından rakibine hava üfler. Bu hava kısa bir sürenin ardından hedef ile buluşur ve onu sarar. Hedefin etrafında dönmeye başlayan bu hava ona hasar verir ve hareket ederse dengesini bozmaya çalışır. Kesici hasar verebilir. Teknik beş, on saniye arasında açık kalır.

Houri no Jutsu

Kullanıcı ellerinde chakra biriktirir ve tekniği aktifleştirir. Her bir yakın dövüş saldırısı, eğer rakip ile temas eder ise, dışarı doğru aşırı güçlü bir hava akımı yollar. Bu, hedefi geriye doğru savurur ve dengesini bozar, ayrıca hedefin iç organlarına hasar verme ihtimali vardır. Teknik sadece bir kaç saldırı için aktif kalır, ardından tekniği aktifleştirmek gerekir.

B-Rank

Zanshuu no Jutsu

Kullanıcı orta uzunlukta bir el mührü dizisinin ardından ellerini önünde birleştirir ve ortamdaki havaya odaklanır. Ortamdaki hava birden yukarıdan aşağıya doğru sertçe inmeye başlar. Bu, 6-7 metre yarıçaplı bir alandaki herkesi, kullanıcı ve belirlediği bir kişi hariç olmak üzere, yere çökmeye zorlar. Akım aşırı derecede güçlüdür ve karşı koymak gerçekten kabiliyet gerektirir. Kullanıcı teknik süresi boyunca hareket edemez ve ellerini önünde birleşik bir şekilde tutmalıdır. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Taijutsu

Juudaichi C-Rank

Kullanıcı formunu daha doğru bir biçimde kullanmayı öğrenir ve adımlamalarını doğru ayarlamayı kavrar. Rakibine nasıl yaklaşacağını iyi öğrenen kullanıcı, momentumunu hamlelerine avantaj olarak kullanmayı öğrenir ve hareketli durumlarda -koşarken, hızla rakibinin üstüne düşerken vs- yapacağı hamlelerin gücü farkedilir bir biçimde artar.

Genjutsu

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)

Post Reply

Return to “Onaylanan Karakterler”