Kitamura Susumu

Onaylanmış olan karakterler buraya taşınır.
Post Reply
User avatar
Kitamura Susumu
Kusagakure
Kusagakure
Posts: 204
Joined: August 31st, 2018, 1:49 am
Künye:

Kitamura Susumu

Post by Kitamura Susumu » August 31st, 2018, 4:19 pm

Künye

İsim: Kitamura Susumu
Yaş: 19
Cinsiyet: E
Boy: 172
Kilo: 58
Köy: Kusagakure
Element: Raiton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin

Portre

Görünüm
[Red Lancer - Fate/Apocrypha]Image
Ensesine kadar uzanan beyaz saçları ve saçına tezatlık oluşturmayacak beyazlıkta bir tene sahiptir Susumu. Yeşil gözlerinin altını kırmızı çizgilerle süsler. Gerçek altın olmasa da altını anımasatan parlaklıkta takılar takmayı sever, sonra onları görevlerde ve diğer ciddili şeylerde çıkarır. Ortalama bir boyu vardır. Flak chuunin ceketinin altına genellikle tek parçadan oluşan rahat kıyafetler giyer. Enerjik, kıvrak bir tiptir.

Kişilik

Kendince mantıklı açıklamalara ve kurallara sahiptir. Kendisine verilen emirlerle çatışmayacak şekilde bu kurallara uymaya gayret gösterir. Kavga ederek çözülecek şeylerde olayı konuşarak çözmekle uzatmaz. Kafa göz girer. Hani daha fazla acı çekmesin diye yaralı kuşun kafasını kıran tipler vardır ya, hah işte onların hepsi Susumu'dan ilham almıştır. Affetmez, yaramazlık yapan bir çocuğa da, hırsızlık yapan bir adama da laf anlatmakla vakit kaybetmez, vurur geçer. Elbette üstleri vurulmamasını emretmemişse.

Bu merhametsiz tavrının kendince bahanesi, annesi sefalet içinde ölürken bir yardım elinin uzatılmamış olması ve kendinden çok sevdiği kardeşinin bir sabah ansızın ortalıktan yok olmasıdır. Yanlış anlaşılmasın, köye karşı öfkesi yoktur. Aksine suçlayacak birilerini bulamama kaynaklı bir piçlik üremiştir içinde. Millete kötü davranmak, uyuzluk yapmak kibar olmaktan daha kolaydır ve kader zaten iyi veya kötü olduğunuza bakmamaktadır. Uğraşmanın alemi yoktur. Uğraşanlara kıl olur, kendi yöntemlerinin daha akıllıca ve kalıcı olduğuna ikna etmeye çalışır durur.

Ortalıktan kaybolmadan önce aile namına kalan tek değeri kardeşi olduğu için, ona pek bir düşkündü. Susumu'nun tek kibar göründüğü anlar kardeşi etrafındayken görülürdü. Ne kadar bunaltıcı olduğunu umursamaksızın onu sarar sarmalar, korurdu. Kardeşinin kaybolduğu günden beri daha da aksi bir lanete dönüştüğü söylenmektedir. Çocuğun nereye gittiğini, nerede olduğunu, ölüp ölmediğini bilmemesi ve haftalardır elinden bir şey gelmeden deli tavuk gibi dolanıyor olması yukarıda anlatılan bütün özelliklerinin daha da kötüye gitmesine sebep olmuştur.

Susumu herkesin seveceği bir tip olmakla, kibarlıkla vakit kaybetmez. Kaybedenleri de sevmez. Şiddete başvurarak daha kolay çözülebilecek şeyleri daha "insani" yollarla çözmeye çalışanlara kendi yöntemlerini aşılamaya çalışır. Uğraştıkları şeyden verim alınamayacağını, en verimli yolun kendisininki olduğunu açıklayarak kendi mantığını insanlara dağıtmak ister. Ona göre herkes kendisi gibi bodoslama dalmaya korkmayan tipler olsa dünyada zaten iyi-kötü cici-kaka tartışması kalmayacaktır.

Tüm bunların dışında Susumu kendinden beklenmeyecek şekilde düzenlidir. Olur da evine davet edilme şansına erişirseniz aşırı düzenli bir mekanla karşılaşabilirsiniz. Kıyafetleri dolabında günlere göre ayrılmıştır. Siz pek fark edemeseniz de hepsi birbirine benzeyen kıyafetleri arasında gizli bir düzeni vardır. Mutfağında çöp yiyecek diye tabir edilecek cinsten gıdaları asla bulundurmaz. Sağlıklı beslenir, haftasonları veya izin günleri dışında alkol almamaya özen gösterir. Güzel, çok güzel bir kütüphanesi vardır. Kendisini bir parkta vs. kitap okurken görebilirsiniz zira çok ev kuşu değildir. Bahçesinde iki adet tavuğu, bolca da saksı bitkisi bulunur.

Cüzdanında Ishi-chou'nun resmini taşır. Kendisini bir gazetede görüp, "Oha ne güzel kadın!" diyerek resmini kesmiştir. Tabii haberi okumadan resmi kesmeye atladığı için bu kadının Ishi-chou olduğunu sonradan öğrenmiştir. Öğrendiğinden beri kendisiyle tanışmak hayalleri arasındadır.

Eklentiler:

Susumu son görevinde yaşadığı olaylar neticesinde agresif kişiliğini yavaştan geride bırakmaya başlamış ve sakin bir mizaca bürünmeye başlamıştır. Düşünmeden hareket etmenin sonuçlarını esir alınarak çekmiş olması ve zor bir durumun konuşarak da çözülebileceğini görmesi bu değişimini desteklemektedir. Artık olaylara bodoslama dalmak yerine farklı açılardan bakmaya çalışmaktadır. Bir şey katamayacağı durumlarda ise susmayı tercih etmektedir. Susumu ayrıca, köye dönüş yolunda Doushi açıklarında şahit olduğu manzaranın, köyünün büründüğü havanın üzüntüsünü yaşamaktadır. Yaşanılan kayıplar ve değişen kasvetli hava, es geçebileceği veya önemsemeyeceği bir durum değildir. Arkadaşlarına, koruması gerektiğine inandığı insanlara, köyüne daha çok önem vermeye ve bağlanmaya başlamıştır. Bu değerlerine zarar gelmesini engellemek için her şeyi yapmaya hazır olduğu tavrı bir tık daha artmıştır.

[Tsujihara Iori | Kitamura Susumu] Ambar


Özgeçmiş

Bir hayat kadınının ilk çocuğu olan Susumu'nun hatırlayabildiği kadarıyla, annesinin onu ve kardeşini shinobi yapmak gibi bir planı yoktu. Kendisinden iki yaş küçük kız kardeşiyle beraber pek güllük gülistanlık olmasa da yaşıyorlar, anne kaynaklı sorunlara da yaşları nedeniyle maruz kalmıyorlardı. İki kardeş büyüdükçe, evi zar zor tek başına geçindirmeye çalışan anne üzerinde de yükler arttı. Artan sorumluluk hastalıkları, hastalıklar ise çevrede daha da hor görülmeyi getirdi. Çorap söküğü gibi gelip duran trajediler zinciri, zavallı kadının beş parasız, soğuk bir yatakta ölmesiyle son buldu.

Annelerinin ölümüyle ikili önce yetimhaneye, akabinde de vatana millete hayırlı evlatlar olmaları amacıyla akademiye verildi. Önceleri sessiz sakin bir çocuk olan Susumu da gün geçtikçe günümüzdeki haline dönüşmeye başladı bu ortamda. Günler, aylar geçtikçe annesinin mesleğine, kadının nasıl şeyler yaşadığına, hastayken çocukları dışında başında duranın olmayışına ve bu gibi sorunlara aklı ermeye başladı. Herkesi kendinden korkutacak bir tipe evrilmedi ancak, yanına boş işlerle uğraşan veletlerin uğramayacağı bir aura yarattığından da emin oldu.

İyi sayılabilecek bir akademi hayatı geçirdi. Notlar ve sınavlarla ilgili pek bir sorunu olmadı. Mezuniyetinden chuunin oluşuna kadar ki sürede genjustu ve taijutsuya odaklandı. Konoha'da yapılacak chuunin sınavlarında görevlendirilenler arasında olması onu çok heyecanlandırsa da, bu görevlendirme dışında aynı heyecanı yaşayacağı başka bir göreve çıkmadı. Kardeşi ortadan kaybolduğundan beri amacı onu bulmak olmuştur. Köy dışı görev gördüğünde acımaz, hemen başvurur.

Motivasyon

Sevdiklerini Korumak
Annesinin kaybıyla aile namına kalan tek değeri Fuu olduğu için ona fazla düşkün olan Susumu, onu ölümüne korumayı kendine görev edinmiştir. Asabi kişiliği dolayısıyla arkadaş edinmenin ne kadar zor olduğunu da keşfetmiş, kız kardeşini korurken, zaten çok az olan arkadaşlarını da koruma içgüdüsünü istemsizce edinmiştir. Susumu'nun uzun zamandır tek amacı, zaten çok az olan sevdiklerinin zarar görmesini engellemektir ve bu amacı, kızkardeşinin kaybolmasıyla daha da şiddetlenmiştir. Sevdikleri için kendini feda etmekten çekinmez, zamanında kızkardeşi için işlemediği suçları üstlenip boş yere ceza çektiği de olmuştur, takım arkadaşlarını korumak için onların önüne geçtiği de.

Komplikasyon

Hakaret
Susumu hakarete asla katlanamaz. Emirlere sadık biri olsa da özellikle annesinin mesleğiyle anılan hakaretlerde kontrolünü kaybeder ve vahşileşir. Henüz bu sıkıntısı yüzünden birilerine ciddi zarar vermiş biri olmasa da bir gün bir hakaret uğruna birini katletmeyeceğinin veya ağır yaralamayacağının garantisini veremeyiz. Bu duruma maruz kalmamak için aile muhabbetlerine girmekten kaçınır ve mümkün olduğunca annesinin mesleğini gizler.

Profil
Güç: 5
Çeviklik: 5
Kondisyon: 4
Potansiyel: 3
Varlık: 6
Zeka: 7
Image

Image

Image
Çizim ünlü ve müthiş pixel artisti ktc'ye aittir.
İsim: Kitamura Susumu
Yaş: 19
Cinsiyet: E
Boy: 172
Kilo: 58
Köy: Kusagakure
Element: Raiton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 77,000
Prestij: 7
Ün: 25
GP: 50

Motivasyon
Sevdiklerini Korumak
Annesinin kaybıyla aile namına kalan tek değeri Fuu olduğu için ona fazla düşkün olan Susumu, onu ölümüne korumayı kendine görev edinmiştir. Asabi kişiliği dolayısıyla arkadaş edinmenin ne kadar zor olduğunu da keşfetmiş, kız kardeşini korurken, zaten çok az olan arkadaşlarını da koruma içgüdüsünü istemsizce edinmiştir. Susumu'nun uzun zamandır tek amacı, zaten çok az olan sevdiklerinin zarar görmesini engellemektir ve bu amacı, kızkardeşinin kaybolmasıyla daha da şiddetlenmiştir. Sevdikleri için kendini feda etmekten çekinmez, zamanında kızkardeşi için işlemediği suçları üstlenip boş yere ceza çektiği de olmuştur, takım arkadaşlarını korumak için onların önüne geçtiği de.

Komplikasyon
Hakaret
Susumu hakarete asla katlanamaz. Emirlere sadık biri olsa da özellikle annesinin mesleğiyle anılan hakaretlerde kontrolünü kaybeder ve vahşileşir. Henüz bu sıkıntısı yüzünden birilerine ciddi zarar vermiş biri olmasa da bir gün bir hakaret uğruna birini katletmeyeceğinin veya ağır yaralamayacağının garantisini veremeyiz. Bu duruma maruz kalmamak için aile muhabbetlerine girmekten kaçınır ve mümkün olduğunca annesinin mesleğini gizler.

Güç: 5
Çeviklik: 5
Kondisyon: 4
Potansiyel: 3
Varlık: 6
Zeka: 9

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 3
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 7 [Favori]
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 3
Efsanevi Yaratık
Hanabi | C-Rank | Köpek
Hikari | C-Rank | Kar Maymunu

Medic-Nin B-Rank
Kullanıcı savaş esnasında ameliyat yapabilir hale gelir. Bir çok açık yarayı, ağır stres altında kapatilir veya hastasına kritik müdahaleler yapabilir. Ayrıca kişinin genel olarak müdahaleleri aşırı derecede yüksek bir başarı oranına sahip olmaya başlar. Bu seviyede kullanıcı zehirleri tanımaya başlar ve etkilerini öğrenir, ancak tedavi edemez.

Bu seviyede kişinin Shousen Jutsu'su ufak ve orta seviyeli bütün yaraları çok kısa bir sürede kapatabilir hale gelir. Kırıklar saniyeler içerisinde düzelir, açık yaralar kapanır, yanıklar iyileşir. Aşırı ölümcül yaralar için kişinin önce müdahale etmesi gerekmektedir.


Ninjutsu


-Dendou no Jutsu, D Rank, Raiton
Kullanıcı aniden vücudunda bir elektrik akımı dolaştırır. Bu akım, ona dokunan herkesi çarpar, ancak hasar vermez. Genelde kişilerin kullanıcı üzerindeki fiziksel kontağını kesmek için kullanılır. El mührü gerektirmez ve anidir. Kullanıcı isterse tekrar tekrar tekniği aktif edebilir.

-Otonaku Ashi Jutsu, D Rank, Ninpou
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

-Shunshin, D Rank, Ninpou
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Denken Jutsu, D-Rank, Raiton
Kullanıcı bir eline odaklanır ve chakra göndermeye başlar. Ardından, kullanıcının avcunun içinden ışık çıkmaya başlar. Bu, bir fener olarak kullanılabilir veya kullanıcı uzak mesafelerden mors alfabesi ile mesaj gönderebilir. Akademi mezunu herkes mors alfabesini sorunsuz bir şekilde bilmektedir. Teknik açık kaldığı sürece aşırı minimal bir chakra yer.

Ikazuchi no Kiba, C-Rank, Raiton
Kullanıcı bir elini göğe kaldırır ve bir noktayı hedef alır. Ardından, aniden elinden çıkan bir elektrik akımı gökyüzüne fırlar, ardından kullanıcının hedeflediği noktaya düşer. Eğer bir kişiye isabet ederse, isabet alan kişi hasar görür ve az da olsa uyuşur. Teknik hızlı gerçekleşir ve 15 metreye kadar etkilidir.
Taijutsu

-Ayatsu Stili, B Rank
Kullanıcı tek bir hamlede iç organları iflas ettirebilecek hamleler yapmayı öğrenir. Göğse yapılacak sert ve yerinde bir hamle karşı tarafı nefessiz bırakabilir veya böbreklere yapılan bir hamle ile rakibin tüm vücuduna yayılacak bir acı dalgası oluşturulabilir ve dikkati dağıtılabilir.. Hamlelerin mükemmel bir isabet oranı ile yapılması gereklidir.
-Raiken, C Rank
Kullanıcı etrafında bir defa dönerek momentum kazanır ve bununla rakibin hassas bir noktasına saldırı yapar. Eğer saldırı rakip ile karşılaşırsa, rakibi acı içinde bırakır. Kafası karışan ve dikkati dağılan rakip ardından gelecek saldırılara daha açık bir hale gelir.
Genjutsu


-Magen: Henge, D-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Bunun ardından, kullanıcıya bakan kişiler tekniğin etkisine kapılırlar. Teknik, Henge'nin Genjutsu versiyonu olarak çalışır. Kullanıcı kendisini bir kişinin kılığına sokmak yerine etki altındaki kişilere bu görünümü gösterirler. Herşey hedeflerin aklında olup bittiği için teknik daha inandırıcı bir hâl alır. Ayrıca, Henge'nin aksine, hayali kişilere de bu teknik sayesinde dönüşülebilinir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
-Kokohi no Jutsu, C-Rank
Uzun bir el mührü dizisinin ardından kullanıcı bu teknik ile çevrenin görünümünü değiştirebilir. Bu etkiler, bir kapı numarasını değiştirmek kadar basit olabileceği gibi bir çam ormanını bambu ormanına dönüştürmek gibi kompleks şeyler de olabilir. Bu etkiler ile varolan bir çevresel etmen yok edilemez veya doğa olayları yaratılamaz/kontrol edilemez, sadece varolan bir somut etmen değiştirilir. Teknik bir alan üzerine yapılır ve bu alana giren herkes bu tekniğin etkisine kapılır. Bu alan kendi içerisinde hareketsiz olmalıdır fakat hareketli bir şeyin parçası olabilir, örneğin bir gemi kamarası gibi. Tekniğin aktif kalma süresini kullanıcı belirler fakat yüksek süreler yüksek chakra gereksinimine sahiptir. Aynı şekilde, büyük alanlar ve kompleks değişiklikler de chakra kullanımını arttırır.
-Rakumei no Jutsu, D Rank
Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.
-Kanryousou, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Kullanıcının yumruklarına veya silah darbelerine maruz kalan kişiler tekniğin etkisi altına girerler. Tekniğin altında kalan kişiler, aldıkları her bir başarılı saldırının vücutlarında çatlaklar oluşturduğunu görür. Bu çatlaklar hedefe, vücudunun sanki çok kırılgan bir katı maddeden oluşmuş gibi bir his verir. Her bir saldırının ardından hedefin vücudunun bazı yerleri parçalanıp dökülmeye başlar. Hedef kırılıp dökülen uzuvlarını kullanamaz hale gelir. Eğer hedefin başı veya vücudunun tamamı parçalanırsa bayılma tehlikesi geçirir. İradesi yüzünden zihnini korumayı başarabilenler için teknik o an bozulur. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
-Shibou no Jutsu, B Rank
Kullanıcı Tatsu el mührünü yapar ve o anda baktığı kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin altına girmek için hedefin kullanıcıya bakmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında olan kişi her 5 saniyede bir, kullanıcı tarafından hunharca öldürüldüğünü görür. Bu görüntüler 2 saniye sürer ve aşırı derecede gerçekçidir. Kullanıcı eğer isterse görüntüleri istediği gibi ayarlayabilir. Hedef git gide konsantrasyonunu kaybeder ve kullanıcıdan korkmaya başlar. Kötü ve rahatsız edici hisleri kullanıcı ile bağdaştırır. Savaş alanında kişilere göz dağı vermek, konsantrasyonlarını bozmak ve gerçeklik ile illüzyon arasındaki bağı koparmak için kullanılır. Diğer şartlar altında, işkence yapmak için kullanıldığı bilinmektedir. Teknik 2-3 dakika kadar açık kalır, ardından tekrar uygulamak gerekir.
-Magen: Bunshin, B Rank
Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Kullanıcı eğer isterse, klonlar oluşurken kendini gizleyebilir. Ayrıca kullanıcı klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur, parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel saldırılar da zihinsel acı yaratır. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Jubaku Satsu, B-Rank
Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.
Karakter Üzerindeki Ekipman ve Eşyalar
-Medikal Bel Çantası
-Standart Shinobi Çantası
-Wakizashi G-962
-Özel Üretim Ceket
Image
-Senbon, 17 Adet, İyi Kalite
-Chakra Hapı x3, İyi Kalite
-İyileştirici Hap, İyi Kalite

Aşağıdaki eşyaların açıklaması için dükkan konumu okumak isteyebilirsiniz. > Dükkan

-Medikal Kullanım İçin Özel Üretim At Arabası
-İlaç Dolu Çanta
-Tabure
-Uyku Tulumu
-Çeşitli Medikal Malzemeler & Sarflar
-Tekrar Kullanılabilir Cam Şırınga x 3
-Metal Kap
-Kurtarma Sedyesi
-Pil İle Çalışan Lamba & 10'lu Pil Seti
-Tansiyon Aleti ve Steteskop
-Çakmak
-Battaniye ve Yastık
User avatar
Zasetsu
Azathoth
Azathoth
Posts: 115
Joined: August 27th, 2018, 10:26 pm

Re: Kitamura Susumu

Post by Zasetsu » September 2nd, 2018, 2:54 am

Onaylandı.
Post Reply

Return to “Onaylanan Karakterler”