Kumo Sakuma

Pasifliğe düşen karakterler buraya alınır.
Post Reply
User avatar
Kumo Sakuma
Posts:68
Joined:October 17th, 2018, 8:22 pm
Kumo Sakuma

Post by Kumo Sakuma » October 22nd, 2018, 10:20 pm

İsim: Kumo Sakuma

Yaş: 18

Cinsiyet: Kadın

Boy: 1.80

Kilo: 70

Köy: Kusagakure

Element: Katon

Seviye: C-Rank

Rütbe: Chuunin
Image























Image
Görünüm:
Oldukça uzun ve atletik yapılı bir vücuda sahip olan Sakuma, etrafa biraz tedirgin edici bir ilk izlenim verir. Hem tonu hem de hissiyatı yumuşacık olan buğday teni, usta birinin elinden çıkmış bir heykele bakıyormuşsunuz gibi hissettirir. Beline kadar gelen hacimli gri saçlarını asla toplamaz, perçemleri alnına düşer. Parlak kırmızı gözleri çatık kaşlarıyla birleştiğinde korkutucu bir görüntünün ortaya çıkmasını beklersiniz, ancak bakışlarındaki samimiyet ve sıcaklık sizi hazırlıksız yakalar. Geleneksellikten uzak bir giyim tarzı edinmiştir. Rahat etmek için genellikle büstiyer gibi vücudunu saran dar kıyafetler tercih eder, ancak üzerinden yüzük veya kolye gibi aksesuarlar eksik olmayacaktır. Mevsim fark etmeksizin giydiği, diz üstüne kadar gelen siyah çizmeleri vardır. Soğuktan korunması gerektiğindeyse kalın giyinerek hareket kabiliyetini kısıtlamak yerine uzun bir pelerin tercih eder. Karnında boydan boya yara izine benzeyen bir doğum lekesi vardır.









Kişilik:
Sakuma’nın yaşına göre oldukça olgun bir kişiliğe sahip olduğu söylenebilir – tabii bunda geçmişte yaşadıklarının payı büyüktür. Mükemmeliyetçidir. Zeki ve algısı açık biridir, her fırsatta sorgular ve şüphe eder. Ancak ne kadar korkarsa korksun, hatta panikten tir tir titriyor olsun, yine de her zaman sakin ve soğukkanlı görünür. Bunu ona annesi öğretmiştir. Dışarıya verdiği bu ciddi izlenime rağmen, yakınındaki insanlara karşı o kadar da katı biri değildir. Hatta kendince bir espri anlayışı bile vardır, içten içe kendini güldürdüğü çok olmuştur. Dışarıda sert bir kabuğu, içerideyse yumuşacık bir kalbi vardır yani. Karşınıza bu sert duvarın mı çıkacağını yoksa kendinizi kolları arasında sarıp sarmalanmış mı bulacağınızı belirleyen tek kriter ise sahip olduğunuz potansiyeldir – veya Sakuma’nın sahip olduğunuzu düşündüğü potansiyel. Eğer birisinin potansiyelinin yüksek olduğuna kanaat getirmişse ve bu kişinin bu yüksek potansiyele erişmeyi hak ettiğini düşünüyorsa, bunun için elinden gelen tüm yardımı sağlayacaktır – ancak eğer karşısındakinin yardımı hak etmediğine inanıyorsa, bu kişi öz kardeşi bile olsa kılını kıpırdatmaya gerek duymaz. Bu sert tutumu Sakuma’ya zamanında çok arkadaş kaybettirmiştir, ama potansiyeli kısıtlı olan birisini arkadaşı olarak tutmaya devam ederek ne gibi bir fayda görebilir ki?



Özgeçmiş:
Image
Sakuma, mükemmel bir ailenin mükemmel çocuğu olarak yetiştirilmiştir. Anne ve babası çocukluğu boyunca “mükemmel” bir aile olmanın önemini, birbirlerine her zaman dürüst olmaları gerektiğini, sosyal hayatlarında sahip oldukları kusursuzluğun genetik bir erdem olduğunu, etrafına daima örnek davranışlar sergilemesinin en önemli görevi olduğunu telkin etmiştir. Ona her zaman müthiş bir potansiyele sahip olduğunu ve olması gerektiği noktaya erişemezse çürüyüp gideceğini söylemişlerdir. İnsanların sahip oldukları potansiyele ve başarıya olan takıntısı da buradan gelir. Köydeki diğer yaşıtlarıyla arasındaki ilişki, etrafındaki yetişkinlerle olan iletişimi, akademideki başarısı, ergenlik döneminde kendini keşfetmesi gibi hayatının akla gelebilecek tüm yönleri ve alanları bu baskıyla şekillenmiştir. Akademiden en yüksek notlarla mezun olmuş, hep örnek öğrenci ve örnek bir shinobi adayı olmuştur. Bu stres hayatının değişmez bir parçası haline geldiği için onu pek rahatsız etmemiştir. Sadece bazen, başarısız olduğu nadir anlarda, annesi ve babası ona öyle bir bakarlar ki, Sakuma’nın ruhunu bedeninden söküp atası gelir. Tüm hücrelerini tek tek ezesi gelir. Onun dışında ailesi mükemmeldir. Anne ve babası hem birbirlerini hem de Sakuma’yı çok severler. Her şeyi onun iyiliği için yaparlar.

Tabii bu aile portesi, Sakuma’nın “Hadi artık odana gitme vakti geldi, biz yetişkinler olarak aramızda bir şey konuşuyoruz.” yalanlarını yediği yaşları geride bırakmasıyla yok olur. Üst kattaki odasına yollandığı zamanlarda kulağını kapıya dayayarak dinlediği bağrışmalardan anladığı kadarıyla, babası köydeki dostlarını ve komşularını dolandıran bir pisliktir, başka bir kadından bir çocuğu olmak üzeredir ve annesinin beyni de yıllardır morfin kullanmaktan patatese dönmüştür. Çocuk aklı bu duyduklarını kavrayamamıştır, benliği böyle bir gerçeği kabullenemeyeceği için öfkenin inkâr evresinde vakit geçirmiştir bir süre. Ancak bir gün annesinin başucu çekmecesinde bulduğu ampül ve şırıngayla bu gerçek yüzüne bir tokat gibi çarpar. Aile, onur, şeref, saygı, dürüstlük kavramlarını 17 yıldır papağan gibi tekrarlayan ailesi, kapalı kapılar ardında ne kadar işlevsiz ve problematik oldukları gerçeğini ancak o güne kadar saklayabilmiştir. Kendisine dürüstlüğü öğreten insanlar Sakuma’ya ve birbirlerine yıkıcı yalanlar söylemişlerdir. Kimse göründüğü gibi değilmiş demek ki, dürüstlük de çocuklara satılan bir yalanmış. Yıllardır Sakuma’yı uymaya zorladıkları, uğruna kızlarının kendisine verdiği değeri yıprattıkları kuralların bir tanesine bile uymamışlardır aslında. Bu yüzden Sakuma ailesiyle arasına olabildiğince kalın ve buz gibi bir duvar örmüştür. Artık hayatta tek başına olduğunu kabullenir, bu da Sakuma’yı erken yaşta olgunlaşmaya iten asıl etkendir.

Sakuma ne kadar şanslı birisi olmalı ki, bu bunalımı yaşadığı dönem akademiden yeni mezun olduğu döneme denk gelmiştir. Geleneksel anlamdaki ailesini kaybetmesinin ardından yeni bir aileye kavuşmuştur hızlıca, yeni takımı. Senseisi Aoba kaybettiği ebeveyn figürünün yerini doldururken, takım arkadaşları Rei ve Teki de hiç sahip olmadığı samimiyetle tanıştırmıştır Sakuma’yı. Daha konuşkan ve daha neşeli birine dönüşmüştür bu yeni hayatında. Artık günlerinin büyük bir kısmını takımıyla geçiriyor, eve olabildiğince az gidiyordur. Tatil günlerinde Teki veya Rei’yle birlikte takılmak için bahaneler yaratıyor, geceleri ise sık sık çatı tepelerinde yıldızlara bakarak sabahlıyordur. Ancak hayat Sakuma’nın yüzüne gülmemekte direnir. Sıradan ve problemsiz geçmesi gereken bir görev sırasında, iki gruba ayrılmak gibi bir hata yaptıkları için Aoba-senseri ve Reiz tuzağa düşerek avuçlarının arasından kayıp gitmiştir. Sırf başka bir yöne gittikleri için Sakuma ve Teki’nin kılına bile zarar gelmemiştir, yolları düşmanla kesişmemiştir bile. Onları kurtarmak için ellerinden hiçbir şey gelmemiştir ve bu Sakuma’yı perişan etmiştir. Ancak Sakuma’yı daha derinden yaralayan ve dehşete düşüren şey ise, birlikte gitmiş olsalardı bile onları kurtarmak için elinden hiçbir şeyin gelmeyeceğini fark etmiş olmasıdır. Cenaze töreninde Teki’nin sağlam duruşuna şahit olmak, Teki’yi takdir etmesini ve potansiyelinin ne kadar yüksek olduğunu görmesini sağlamıştır. Dolayısıyla Teki’ye sıkı sıkı tutunmuştur, artık geriye kalan tek ailesi odur. Daha güçlü olmaya, sevdiklerini ama en önemlisi de kendini korumaya yemin etmiştir o gün.




Motivasyon:
Image
Yaşadığı kayıpları, değer sarsılmasını ve benlik problemlerini unutmak için kendini görevlere ve shinobilik felsefesine vermiştir ve bu sayede ailesinin empoze ettiği hırsı ve mükemmeliyetçiliği köyün yararına kullanabileceğini fark etmiştir. Shinobi dünyasındaki kurallar daha sağlamdır, daha gerçektir. Onu yüzüstü bırakacak yalanlar yoktur. Ayrıca Aoba-sensei ve Rei’yi kaybetmesinin ardından, karşısına çıkan tüm tehlikelerle başa çıkabilecek kadar güçlü olmaya yemin etmiştir. Hem kendini, hem de tek dostu Teki’yi korumalıdır. Eğer çok iyi bir shinobi olursa, daha zor ve kritik görevleri yerine getirmesi gerekir – bunu da seve seve yapacaktır. Bu seviyede görevlerde ise başarısızlık ölüm demektir. Bu bir sorun değildir. Hatta başarısızlık karşısında, tam da Sakuma’nın içinde büyüdüğü mutlaklığa yaraşır bir cezadır.


Profil

Güç: 3
Çeviklik: 5
Kondisyon: 6
Potansiyel: 4
Varlık: 5
Zeka: 7
Image
Künye
İsim: Kumo Sakuma
Yaş: 18
Cinsiyet: Kadın
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 180.000
Prestij: 4
Ün: 17
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Kurallar & Güçlenmek: Yaşadığı kayıpları, değer sarsılmasını ve benlik problemlerini unutmak için kendini görevlere ve shinobilik felsefesine vermiştir ve bu sayede ailesinin empoze ettiği hırsı ve mükemmeliyetçiliği köyün yararına kullanabileceğini fark etmiştir. Shinobi dünyasındaki kurallar daha sağlamdır, daha gerçektir. Onu yüzüstü bırakacak yalanlar yoktur. Ayrıca takımında verdiği kayıpların ardından, karşısına çıkan tüm tehlikelerle başa çıkabilecek kadar güçlü olmaya yemin etmiştir. Hem kendini, hem de tek dostu Teki’yi korumalıdır. Eğer çok iyi bir shinobi olursa, daha zor ve kritik görevleri yerine getirmesi gerekir – bunu da seve seve yapacaktır.

Komplikasyon
Karanlık: Karakter Kusagakure ile Riaru arasında geçen savaşta yoğun zihinsel saldırılara maruz kalmıştır. Saldırılar sebebiyle, karakter karanlık ortamlarda sanrılar görmektedir. Bu sanrılar genel olarak savaşla ilgili anıları içerirken, ileri seviyede korku nöbetlerine dönüşebilir. Karakter bu etkiler nedeniyle karanlık ortamlarda sağlıklı kararlar veremeyeceği gibi zihinsel kapasitesi düşmektedir. Özellik, komplikasyon etkilerinden kaçınıldığı sürece geçici olup; etkilerin yoğun bir şekilde görülmesi durumunda iyileşme süresi uzamaktadır.



Image



Özellikler

Profil
Güç: 3
Çeviklik: 5
Kondisyon: 6
Potansiyel: 4
Varlık: 5
Zeka: 7

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 2
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 3
[Varlık] Empati: 3
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 3
[Zeka] İzcilik: 1


Kontrat
Fuuma | B-Rank | Kaplan

Ninjutsu
Shunshin | D Rank | Ninpou
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Hibashiri | C Rank | Katon
Kullanıcı Tora mührünü yapar ve hedefine odaklanır, ardından ayağını yere vurur. Ayağını yere vurduğu noktadan itibaren, hedefine doğru yerden hızlıca ilerleyen çizgisel bir alev kütlesi yollar. Bu kütle hedefine ulaştığında onu yakmaya ve alevlerin içine almaya çalışır. Alevlerin ısısı yüksektir. Yerde ilerleyen alev kütlesi manevra yapabilir veya hedef değiştirebilir. Alevlerin hareketi süresince Tora mührü bozulmamalıdır.

Endan | C Rank | Katon
Kullanıcı kısa bir el mührü serisi ardından ağzında yağ biriktirmeye başlar. Yeterince biriktirdikten sonra bu yağı hedefine tükürür. Yağ ağızdan fırladığı gibi alev alır ve bir alev topuna dönüşür. Kullanıcı, daha fazla chakra harcayarak ağzında topladığı yağı arttırabilir, böylece oluşacak olan alev topu daha büyük olur. Kullanıcı yarım metre çapında bir küreden daha fazla yağ toplayamaz. Ağzında topladığı yağı 3 parçaya kadar bölüp ayrı ayrı fırlatabilir veya yağı tek seferde tükürmek yerine bir kaç saniye boyunca püskürtebilir. Alev kütlesi 15 metreye kadar dağılmadan ilerleyebilir. Hedef ile buluşup hasar verdikten sonra yağlar ve alevler yok olur.

Gouryuuka no Jutsu | B Rank | Katon
Ninja Tora mührünü yaparak aşırı derin bir nefes alır. Bu nefes alınırken kullanıcının göğsünde bir şişkinlik belirir. Kullanıcı ardından bir ejderhanın kafasına benzeyen bir alev topunu ortaya çıkarır. Bu alev topu sıradan alev toplarından kütle olarak hemen hemen aynı olsa da daha sıcaktır. Ejderha başı şeklindeki alev topu püskürtüldüğü düzlemde ilerler ve önüne çıkacak şeyleri eritebilecek bir sıcaklığa sahiptir. Bunun yanısıra alev topunu ejderha başına benzemesini sağlayan kısımları az da olsa sert ve dirençlidir. Bu sayede ejderha başı ince yapıları delebilir ve hedefine doğru ilerlemeye devam eder.

Karyuu Endan | B Rank | Katon
Ninja uzun sayılabilecek el mühürleri serisini Tora mühründe bitirir ve derin bir nefes alır. Bu aldığı nefes ile birlikte kullanıcının göğsünün ve yanaklarının bir hayli şiştiği görülür. Kullanıcının aldığı nefesi tazyikli bir şekilde dışarıya salması ile bir alev oluşur ve oldukça hızlı bir şekilde ilerlemeye başlar. Kullanıcı ağzından nefesini tazyikli bir şekilde vermeye devam ettiği sürece alev hızla ilerlemeye devam eder. Alev, önüne çıkan herşeyi yakar ve yutar. Kullanıcının 20 metre önünde düz bir alandaki her şey etkilenir.

Kuchiyose no Jutsu
Kullanıcı baş parmağını ısırır ve kanatır, ardından o elini yere sertçe vurur ve odaklanır. Bir kaç saniye sonra, yaratık o alanda aniden belirir. Eğer yaratık yeterince büyükse, kullanıcı onu sürer pozisyonda çağırabilir. Bu şekilde çağrılan yaratıklar "Kai" mührü ile anında geri gönderilebilir. Kullanıcı yara almışsa baş parmağını ısırmak yerine halihazırda akan kanını da eline sürerek kullanabilir.



Taijutsu
Ayatsu Stili | B Rank
Kullanıcı tek bir hamlede iç organları iflas ettirebilecek hamleler yapmayı öğrenir. Göğse yapılacak sert ve yerinde bir hamle karşı tarafı nefessiz bırakabilir veya böbreklere yapılan bir hamle ile rakibin tüm vücuduna yayılacak bir acı dalgası oluşturulabilir ve dikkati dağıtılabilir. Hamlelerin mükemmel bir isabet oranı ile yapılması gereklidir.

Kaiganshou | B Rank
Kullanıcı dirseğini kullanarak kendini rakibe fırlatır ve rakibin göğsünü hedef alır. Eğer dirsek rakibin göğsüne isabet ederse, rakip geriye doğru fırlar ve nefessiz kalır. Kendini toparlamakta güçlük çeken rakip ardından gelecek saldırılara daha açık bir hale gelir. Saldırı çok büyük bir acı verdiği gibi eğer aşırı güçlü bir şekilde uygulanırsa kaburga kemiklerini bile kırabilir.


Genjutsu
Kuroshiki | D Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Shibou no Jutsu | B Rank
Kullanıcı Tatsu el mührünü yapar ve o anda baktığı kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin altına girmek için hedefin kullanıcıya bakmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında olan kişi her 5 saniyede bir, kullanıcı tarafından hunharca öldürüldüğünü görür. Bu görüntüler 2 saniye sürer ve aşırı derecede gerçekçidir. Kullanıcı eğer isterse görüntüleri istediği gibi ayarlayabilir. Hedef git gide konsantrasyonunu kaybeder ve kullanıcıdan korkmaya başlar. Kötü ve rahatsız edici hisleri kullanıcı ile bağdaştırır. Savaş alanında kişilere göz dağı vermek, konsantrasyonlarını bozmak ve gerçeklik ile illüzyon arasındaki bağı koparmak için kullanılır. Diğer şartlar altında, işkence yapmak için kullanıldığı bilinmektedir. Teknik 2-3 dakika kadar açık kalır, ardından tekrar uygulamak gerekir.

Omotsuki | A Rank
Kullanıcı uzun bir el mührü dizisi uyguladıktan sonra tekniğin etkisi altına almak istediği kişiyi boğazından yakalar. Hedefin gözleri aniden kullanıcının gözleri ile kenetlenir ve teknik başlar. Kullanıcı, teknik süresi boyunca hedefin anılarını gezebilir ve diğer eliyle bir başkasına dokunarak bu anıları aktarabilir, bu anıları zihnine kaydedebilir. Teknik, 1 haftaya kadar olan taze anılara çok fazla zorluk yaşamadan ulaşabilir ancak daha geriye gidildiğinde anılar bulanıklaşmaya başlar. En eski anılar ise sadece bir duygu parçası olarak algılanır. Teknik süresi boyunca hedef uyuşmaz veya teknik onu zaptetmez, bu durumu kullanıcının bir şekilde çözmesi gerekir. Genel olarak hedef önce bağlanır, ardından kullanıcı tekniği uygular. Uyuyan kişilere teknik uygulanabilir, bu varyasyonda kullanıcı elini hedefin alnına koyar ve tekniği başlatır. Göz kontağına ihtiyaç yoktur. Eğer kişi baygınsa teknik kullanılamaz. Hedef kişi, eğer uyumuyorsa anılarına ulaşıldığının farkında olur.


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Tantou (İyi Kalite)
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
2 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
2 Kondisyon Hapı (İyi Kalite)
2 Chakra Hapı (Normal Kalite)
User avatar
Zasetsu
Azathoth
Azathoth
Posts:115
Joined:August 27th, 2018, 10:26 pm

Re: Kumo Sakuma

Post by Zasetsu » October 28th, 2018, 1:56 am

Onay. İyi oyunlar.
barsaklara tikat.
Post Reply

Return to “Pasif Karakterler”