Varolan GP: 175
Beceri:
10 GP | Farkındalık x3 (1. Favori Beceri, 0 GP)
10 GP | Empati x3
10 GP | Aldatma x3
10 GP | Ninshuu x3
Genjutsu:
10 GP | D Rank - Rakumei no Jutsu
10 GP | D Rank - Magen: Henge
15 GP | C Rank - Teishi no Jutsu
15 GP | C Rank - Kokohi no Jutsu
25 GP | B Rank - Shibou no Jutsu
Ninjutsu:
15 GP | C - Rank: Karasu Bunshin no Jutsu
15 GP | C - Rank: Sanzengarasu
15 GP | C - Rank: Keishuu no Jutsu
Harcanan toplam GP: 160
Kalan GP: 15
- Naruto | Yeni Jenerasyon Oyuncu Kaynakları Oyuncu Bölümü Karakter Geliştirme
- Search
-
- It is currently April 19th, 2024, 12:58 am
- All times are UTC+03:00
[Gelişim] Komaeda Togami
Gelişim puanlarınızı burada harcayabilir ve karakterlerinizi geliştirebilirsiniz. Rehberleri iyi okuyun ve yeteri kadar puanınızın olduğundan emin olun.
- Komaeda Togami
- Kaçak
- Posts:140
- Joined:September 3rd, 2018, 11:12 pm
- Künye:
Post by Komaeda Togami » September 3rd, 2018, 11:56 pm
Künye:
İsim: Komaeda Togami
Yaş: 16
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 0
Prestij: 0
Ün: 28
Kullanılabilir GP: 0
Motivasyon:
Sınırlar > 16 yaşında olup, en geç 10 sene içinde yürümekten aciz düşeceğini bilen biri ne yapar? Hele ki hayata tutunmasını sağlayan son şeyi kaybettikten sonra? Artık hiçbir şey anlam ifade etmiyorken? Hayata dair ne kadar duygu varsa; kin, aşk, merhamet; hiç birini hissedemiyorken? 16 yaşında, chuunin olalı bir seneden biraz fazla zaman geçmiş basit bir çocuk. Güçsüz, ölümüne günler sayan bir çocuk. En azından Togami için bunun cevabı basitti; kalan kısacık ömründe, nereye kadar gidebileceğini öğrenmeye çalışmak. Hiç kimseye bağlı olmadan, hiç bir etik kural tanımadan yalnızca ilerlemek.
Komplikasyon:
Progresif Musküler Distrofi (Ağır) > Geninliğinin ilk yıllarında ortaya çıkan bu genetik rahatsızlık, Togami’nin kompleks karakter gelişimin ilk sebebidir. Basit kas ağrılarıyla başlayan, devamında çeşitli düzeylerde kas güçsüzlükleriyle seyreden bu hastalığın sinsi ilerleyişi hakkında yorum yapabilmek en usta medikal shinobiler için dahi kolay değildir. Basit kas antrenmanlarıyla ilerleyişi yavaşlatılıp yan etkileri azaltılsa bile, asla durmayacak ve bir gün Togami’yi ayaklarının üstünde durmaktan dahi alıkoyacak olması gerçeği değişmemektedir.
Özellikler:
- Savaş Yaraları
- Refleks Erimesi
Profil:
Güç: 1
Çeviklik: 1
Kondisyon: 4
Potansiyel: 5
Varlık: 11
Zeka: 11
Beceri Listesi:
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 4
[Varlık] Aldatma: 4
[Varlık] Empati: 4
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 5 (Favori Beceri)
[Zeka] İzcilik: 4
Ninjutsu:
D - Rank: Kurohane
C - Rank: Karasu Bunshin no Jutsu
C - Rank: Sanzengarasu
C - Rank: Keishuu no Jutsu
B - Rank: Shikon
B - Rank: Bunshin Bakuha
Kuchiyose no Jutsu
Taijutsu:
-
Genjutsu:
D Rank - Magen: Henge
D Rank - Rakumei no Jutsu
C Rank - Teishi no Jutsu
C Rank - Kokohi no Jutsu
B Rank - Shibou no Jutsu
Efsanevi Yaratık:
- Raizo
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar:
- Tantou (İyi kalite)
- 2 Patlayıcı Parşomen (Normal Kalite)
- 2 Kunai (Normal Kalite)
- 3 Shuriken (Normal Kalite)
- 2 Sis Bombası (Normal Kalite)
- Sentetik Misina, 5mt. (Normal Kalite)
- Chakra Hapı (Normal Kalite)
- Kondisyon Hapı (Normal Kalite)
- Kan Hapı (Normal Kalite)
- Komaeda Togami
- Kaçak
- Posts:140
- Joined:September 3rd, 2018, 11:12 pm
- Künye:
Re: [Gelişim] Komaeda Togami
Post by Komaeda Togami » November 1st, 2018, 8:23 pm
Naruto Evreni 2. Güncelleme GP Duyurusu
Varolan GP: 40
Beceri:
10 GP | Farkındalık x3 (1. Favori Beceri, 0 GP)
10 GP | Empati x3
10 GP | Aldatma x3
10 GP | Ninshuu x3
Harcanan toplam GP: 40
Kalan GP: 0
Varolan GP: 40
Beceri:
10 GP | Farkındalık x3 (1. Favori Beceri, 0 GP)
10 GP | Empati x3
10 GP | Aldatma x3
10 GP | Ninshuu x3
Harcanan toplam GP: 40
Kalan GP: 0
Künye:
İsim: Komaeda Togami
Yaş: 16
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 0
Prestij: 0
Ün: 28
Kullanılabilir GP: 0
Motivasyon:
Sınırlar > 16 yaşında olup, en geç 10 sene içinde yürümekten aciz düşeceğini bilen biri ne yapar? Hele ki hayata tutunmasını sağlayan son şeyi kaybettikten sonra? Artık hiçbir şey anlam ifade etmiyorken? Hayata dair ne kadar duygu varsa; kin, aşk, merhamet; hiç birini hissedemiyorken? 16 yaşında, chuunin olalı bir seneden biraz fazla zaman geçmiş basit bir çocuk. Güçsüz, ölümüne günler sayan bir çocuk. En azından Togami için bunun cevabı basitti; kalan kısacık ömründe, nereye kadar gidebileceğini öğrenmeye çalışmak. Hiç kimseye bağlı olmadan, hiç bir etik kural tanımadan yalnızca ilerlemek.
Komplikasyon:
Progresif Musküler Distrofi (Ağır) > Geninliğinin ilk yıllarında ortaya çıkan bu genetik rahatsızlık, Togami’nin kompleks karakter gelişimin ilk sebebidir. Basit kas ağrılarıyla başlayan, devamında çeşitli düzeylerde kas güçsüzlükleriyle seyreden bu hastalığın sinsi ilerleyişi hakkında yorum yapabilmek en usta medikal shinobiler için dahi kolay değildir. Basit kas antrenmanlarıyla ilerleyişi yavaşlatılıp yan etkileri azaltılsa bile, asla durmayacak ve bir gün Togami’yi ayaklarının üstünde durmaktan dahi alıkoyacak olması gerçeği değişmemektedir.
Özellikler:
- Savaş Yaraları
- Refleks Erimesi
Profil:
Güç: 1
Çeviklik: 1
Kondisyon: 4
Potansiyel: 5
Varlık: 11
Zeka: 11
Beceri Listesi:
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 4
[Varlık] Aldatma: 4
[Varlık] Empati: 4
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 5 (Favori Beceri)
[Zeka] İzcilik: 4
Ninjutsu:
D - Rank: Kurohane
C - Rank: Karasu Bunshin no Jutsu
C - Rank: Sanzengarasu
C - Rank: Keishuu no Jutsu
B - Rank: Shikon
B - Rank: Bunshin Bakuha
Kuchiyose no Jutsu
Taijutsu:
-
Genjutsu:
D Rank - Magen: Henge
D Rank - Rakumei no Jutsu
C Rank - Teishi no Jutsu
C Rank - Kokohi no Jutsu
B Rank - Shibou no Jutsu
Efsanevi Yaratık:
- Raizo
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar:
- Tantou (İyi kalite)
- 2 Patlayıcı Parşomen (Normal Kalite)
- 2 Kunai (Normal Kalite)
- 3 Shuriken (Normal Kalite)
- 2 Sis Bombası (Normal Kalite)
- Sentetik Misina, 5mt. (Normal Kalite)
- Chakra Hapı (Normal Kalite)
- Kondisyon Hapı (Normal Kalite)
- Kan Hapı (Normal Kalite)
- Komaeda Togami
- Kaçak
- Posts:140
- Joined:September 3rd, 2018, 11:12 pm
- Künye:
Re: [Gelişim] Komaeda Togami
Post by Komaeda Togami » January 20th, 2019, 7:31 pm
Varolan GP: 75
Varolan Ryo: 67.500
Beceri:
10 GP | Farkındalık x5
5 GP | Empati x4
5 GP | Aldatma x4
5 GP | Ninshuu x4
Ninjutsu:
25 GP | B - Rank: Shikon
Harcanan toplam GP: 25 + 25 = 50
Kalan GP: 25
Harcanan toplam Ryo: 50 x 250 = 12.500
Kalan Ryo: 55.000
Varolan Ryo: 67.500
Beceri:
10 GP | Farkındalık x5
5 GP | Empati x4
5 GP | Aldatma x4
5 GP | Ninshuu x4
Ninjutsu:
25 GP | B - Rank: Shikon
Harcanan toplam GP: 25 + 25 = 50
Kalan GP: 25
Harcanan toplam Ryo: 50 x 250 = 12.500
Kalan Ryo: 55.000
Künye:
İsim: Komaeda Togami
Yaş: 16
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 0
Prestij: 0
Ün: 28
Kullanılabilir GP: 0
Motivasyon:
Sınırlar > 16 yaşında olup, en geç 10 sene içinde yürümekten aciz düşeceğini bilen biri ne yapar? Hele ki hayata tutunmasını sağlayan son şeyi kaybettikten sonra? Artık hiçbir şey anlam ifade etmiyorken? Hayata dair ne kadar duygu varsa; kin, aşk, merhamet; hiç birini hissedemiyorken? 16 yaşında, chuunin olalı bir seneden biraz fazla zaman geçmiş basit bir çocuk. Güçsüz, ölümüne günler sayan bir çocuk. En azından Togami için bunun cevabı basitti; kalan kısacık ömründe, nereye kadar gidebileceğini öğrenmeye çalışmak. Hiç kimseye bağlı olmadan, hiç bir etik kural tanımadan yalnızca ilerlemek.
Komplikasyon:
Progresif Musküler Distrofi (Ağır) > Geninliğinin ilk yıllarında ortaya çıkan bu genetik rahatsızlık, Togami’nin kompleks karakter gelişimin ilk sebebidir. Basit kas ağrılarıyla başlayan, devamında çeşitli düzeylerde kas güçsüzlükleriyle seyreden bu hastalığın sinsi ilerleyişi hakkında yorum yapabilmek en usta medikal shinobiler için dahi kolay değildir. Basit kas antrenmanlarıyla ilerleyişi yavaşlatılıp yan etkileri azaltılsa bile, asla durmayacak ve bir gün Togami’yi ayaklarının üstünde durmaktan dahi alıkoyacak olması gerçeği değişmemektedir.
Özellikler:
- Savaş Yaraları
- Refleks Erimesi
Profil:
Güç: 1
Çeviklik: 1
Kondisyon: 4
Potansiyel: 5
Varlık: 11
Zeka: 11
Beceri Listesi:
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 4
[Varlık] Aldatma: 4
[Varlık] Empati: 4
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 5 (Favori Beceri)
[Zeka] İzcilik: 4
Ninjutsu:
D - Rank: Kurohane
C - Rank: Karasu Bunshin no Jutsu
C - Rank: Sanzengarasu
C - Rank: Keishuu no Jutsu
B - Rank: Shikon
B - Rank: Bunshin Bakuha
Kuchiyose no Jutsu
Taijutsu:
-
Genjutsu:
D Rank - Magen: Henge
D Rank - Rakumei no Jutsu
C Rank - Teishi no Jutsu
C Rank - Kokohi no Jutsu
B Rank - Shibou no Jutsu
Efsanevi Yaratık:
- Raizo
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar:
- Tantou (İyi kalite)
- 2 Patlayıcı Parşomen (Normal Kalite)
- 2 Kunai (Normal Kalite)
- 3 Shuriken (Normal Kalite)
- 2 Sis Bombası (Normal Kalite)
- Sentetik Misina, 5mt. (Normal Kalite)
- Chakra Hapı (Normal Kalite)
- Kondisyon Hapı (Normal Kalite)
- Kan Hapı (Normal Kalite)
- Komaeda Togami
- Kaçak
- Posts:140
- Joined:September 3rd, 2018, 11:12 pm
- Künye:
Re: [Gelişim] Komaeda Togami
Post by Komaeda Togami » May 15th, 2019, 11:38 pm
Varolan GP: 85
Varolan Ryo: 123.750
Ninjutsu:
25 GP | B - Rank: Bunshin Bakuha
Harcanan toplam GP: 25
Kalan GP: 60
Harcanan toplam Ryo: 25 x 250 = 6.250
Kalan Ryo: 117.500
Varolan Ryo: 123.750
Ninjutsu:
25 GP | B - Rank: Bunshin Bakuha
Harcanan toplam GP: 25
Kalan GP: 60
Harcanan toplam Ryo: 25 x 250 = 6.250
Kalan Ryo: 117.500
Künye:
İsim: Komaeda Togami
Yaş: 16
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 0
Prestij: 0
Ün: 28
Kullanılabilir GP: 0
Motivasyon:
Sınırlar > 16 yaşında olup, en geç 10 sene içinde yürümekten aciz düşeceğini bilen biri ne yapar? Hele ki hayata tutunmasını sağlayan son şeyi kaybettikten sonra? Artık hiçbir şey anlam ifade etmiyorken? Hayata dair ne kadar duygu varsa; kin, aşk, merhamet; hiç birini hissedemiyorken? 16 yaşında, chuunin olalı bir seneden biraz fazla zaman geçmiş basit bir çocuk. Güçsüz, ölümüne günler sayan bir çocuk. En azından Togami için bunun cevabı basitti; kalan kısacık ömründe, nereye kadar gidebileceğini öğrenmeye çalışmak. Hiç kimseye bağlı olmadan, hiç bir etik kural tanımadan yalnızca ilerlemek.
Komplikasyon:
Progresif Musküler Distrofi (Ağır) > Geninliğinin ilk yıllarında ortaya çıkan bu genetik rahatsızlık, Togami’nin kompleks karakter gelişimin ilk sebebidir. Basit kas ağrılarıyla başlayan, devamında çeşitli düzeylerde kas güçsüzlükleriyle seyreden bu hastalığın sinsi ilerleyişi hakkında yorum yapabilmek en usta medikal shinobiler için dahi kolay değildir. Basit kas antrenmanlarıyla ilerleyişi yavaşlatılıp yan etkileri azaltılsa bile, asla durmayacak ve bir gün Togami’yi ayaklarının üstünde durmaktan dahi alıkoyacak olması gerçeği değişmemektedir.
Özellikler:
- Savaş Yaraları
- Refleks Erimesi
Profil:
Güç: 1
Çeviklik: 1
Kondisyon: 4
Potansiyel: 5
Varlık: 11
Zeka: 11
Beceri Listesi:
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 4
[Varlık] Aldatma: 4
[Varlık] Empati: 4
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 5 (Favori Beceri)
[Zeka] İzcilik: 4
Ninjutsu:
D - Rank: Kurohane
C - Rank: Karasu Bunshin no Jutsu
C - Rank: Sanzengarasu
C - Rank: Keishuu no Jutsu
B - Rank: Shikon
B - Rank: Bunshin Bakuha
Kuchiyose no Jutsu
Taijutsu:
-
Genjutsu:
D Rank - Magen: Henge
D Rank - Rakumei no Jutsu
C Rank - Teishi no Jutsu
C Rank - Kokohi no Jutsu
B Rank - Shibou no Jutsu
Efsanevi Yaratık:
- Raizo
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar:
- Tantou (İyi kalite)
- 2 Patlayıcı Parşomen (Normal Kalite)
- 2 Kunai (Normal Kalite)
- 3 Shuriken (Normal Kalite)
- 2 Sis Bombası (Normal Kalite)
- Sentetik Misina, 5mt. (Normal Kalite)
- Chakra Hapı (Normal Kalite)
- Kondisyon Hapı (Normal Kalite)
- Kan Hapı (Normal Kalite)
- Komaeda Togami
- Kaçak
- Posts:140
- Joined:September 3rd, 2018, 11:12 pm
- Künye:
Re: [Gelişim] Komaeda Togami
Post by Komaeda Togami » June 29th, 2019, 2:03 am
Varolan GP: 10
Varolan Ryo: 43.000
Beceri:
10 GP | İzcilik x3
Harcanan toplam GP: 10
Kalan GP: 0
Harcanan toplam Ryo: 10 x 250 = 2.500
Kalan Ryo: 40.500
Varolan Ryo: 43.000
Beceri:
10 GP | İzcilik x3
Harcanan toplam GP: 10
Kalan GP: 0
Harcanan toplam Ryo: 10 x 250 = 2.500
Kalan Ryo: 40.500
Künye:
İsim: Komaeda Togami
Yaş: 16
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 0
Prestij: 0
Ün: 28
Kullanılabilir GP: 0
Motivasyon:
Sınırlar > 16 yaşında olup, en geç 10 sene içinde yürümekten aciz düşeceğini bilen biri ne yapar? Hele ki hayata tutunmasını sağlayan son şeyi kaybettikten sonra? Artık hiçbir şey anlam ifade etmiyorken? Hayata dair ne kadar duygu varsa; kin, aşk, merhamet; hiç birini hissedemiyorken? 16 yaşında, chuunin olalı bir seneden biraz fazla zaman geçmiş basit bir çocuk. Güçsüz, ölümüne günler sayan bir çocuk. En azından Togami için bunun cevabı basitti; kalan kısacık ömründe, nereye kadar gidebileceğini öğrenmeye çalışmak. Hiç kimseye bağlı olmadan, hiç bir etik kural tanımadan yalnızca ilerlemek.
Komplikasyon:
Progresif Musküler Distrofi (Ağır) > Geninliğinin ilk yıllarında ortaya çıkan bu genetik rahatsızlık, Togami’nin kompleks karakter gelişimin ilk sebebidir. Basit kas ağrılarıyla başlayan, devamında çeşitli düzeylerde kas güçsüzlükleriyle seyreden bu hastalığın sinsi ilerleyişi hakkında yorum yapabilmek en usta medikal shinobiler için dahi kolay değildir. Basit kas antrenmanlarıyla ilerleyişi yavaşlatılıp yan etkileri azaltılsa bile, asla durmayacak ve bir gün Togami’yi ayaklarının üstünde durmaktan dahi alıkoyacak olması gerçeği değişmemektedir.
Özellikler:
- Savaş Yaraları
- Refleks Erimesi
Profil:
Güç: 1
Çeviklik: 1
Kondisyon: 4
Potansiyel: 5
Varlık: 11
Zeka: 11
Beceri Listesi:
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 4
[Varlık] Aldatma: 4
[Varlık] Empati: 4
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 5 (Favori Beceri)
[Zeka] İzcilik: 4
Ninjutsu:
D - Rank: Kurohane
C - Rank: Karasu Bunshin no Jutsu
C - Rank: Sanzengarasu
C - Rank: Keishuu no Jutsu
B - Rank: Shikon
B - Rank: Bunshin Bakuha
Kuchiyose no Jutsu
Taijutsu:
-
Genjutsu:
D Rank - Magen: Henge
D Rank - Rakumei no Jutsu
C Rank - Teishi no Jutsu
C Rank - Kokohi no Jutsu
B Rank - Shibou no Jutsu
Efsanevi Yaratık:
- Raizo
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar:
- Tantou (İyi kalite)
- 2 Patlayıcı Parşomen (Normal Kalite)
- 2 Kunai (Normal Kalite)
- 3 Shuriken (Normal Kalite)
- 2 Sis Bombası (Normal Kalite)
- Sentetik Misina, 5mt. (Normal Kalite)
- Chakra Hapı (Normal Kalite)
- Kondisyon Hapı (Normal Kalite)
- Kan Hapı (Normal Kalite)
- Komaeda Togami
- Kaçak
- Posts:140
- Joined:September 3rd, 2018, 11:12 pm
- Künye:
Re: [Gelişim] Komaeda Togami
Post by Komaeda Togami » April 23rd, 2020, 11:21 pm
Varolan GP: 50
Varolan Ryo: 30.500
Beceri:
5 GP | İzcilik x4
Stat:
15 GP | Kondisyon: 4
15 GP | Potansiyel: 4
15 GP | Potansiyel: 5
Harcanan toplam GP: 50
Kalan GP: 0
Harcanan toplam Ryo: 50 x 250 = 12.500
Kalan Ryo: 18.000
Varolan Ryo: 30.500
Beceri:
5 GP | İzcilik x4
Stat:
15 GP | Kondisyon: 4
15 GP | Potansiyel: 4
15 GP | Potansiyel: 5
Harcanan toplam GP: 50
Kalan GP: 0
Harcanan toplam Ryo: 50 x 250 = 12.500
Kalan Ryo: 18.000
Künye:
İsim: Komaeda Togami
Yaş: 16
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 0
Prestij: 0
Ün: 28
Kullanılabilir GP: 0
Motivasyon:
Sınırlar > 16 yaşında olup, en geç 10 sene içinde yürümekten aciz düşeceğini bilen biri ne yapar? Hele ki hayata tutunmasını sağlayan son şeyi kaybettikten sonra? Artık hiçbir şey anlam ifade etmiyorken? Hayata dair ne kadar duygu varsa; kin, aşk, merhamet; hiç birini hissedemiyorken? 16 yaşında, chuunin olalı bir seneden biraz fazla zaman geçmiş basit bir çocuk. Güçsüz, ölümüne günler sayan bir çocuk. En azından Togami için bunun cevabı basitti; kalan kısacık ömründe, nereye kadar gidebileceğini öğrenmeye çalışmak. Hiç kimseye bağlı olmadan, hiç bir etik kural tanımadan yalnızca ilerlemek.
Komplikasyon:
Progresif Musküler Distrofi (Ağır) > Geninliğinin ilk yıllarında ortaya çıkan bu genetik rahatsızlık, Togami’nin kompleks karakter gelişimin ilk sebebidir. Basit kas ağrılarıyla başlayan, devamında çeşitli düzeylerde kas güçsüzlükleriyle seyreden bu hastalığın sinsi ilerleyişi hakkında yorum yapabilmek en usta medikal shinobiler için dahi kolay değildir. Basit kas antrenmanlarıyla ilerleyişi yavaşlatılıp yan etkileri azaltılsa bile, asla durmayacak ve bir gün Togami’yi ayaklarının üstünde durmaktan dahi alıkoyacak olması gerçeği değişmemektedir.
Özellikler:
- Savaş Yaraları
- Refleks Erimesi
Profil:
Güç: 1
Çeviklik: 1
Kondisyon: 4
Potansiyel: 5
Varlık: 11
Zeka: 11
Beceri Listesi:
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 4
[Varlık] Aldatma: 4
[Varlık] Empati: 4
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 5 (Favori Beceri)
[Zeka] İzcilik: 4
Ninjutsu:
D - Rank: Kurohane
C - Rank: Karasu Bunshin no Jutsu
C - Rank: Sanzengarasu
C - Rank: Keishuu no Jutsu
B - Rank: Shikon
B - Rank: Bunshin Bakuha
Kuchiyose no Jutsu
Taijutsu:
-
Genjutsu:
D Rank - Magen: Henge
D Rank - Rakumei no Jutsu
C Rank - Teishi no Jutsu
C Rank - Kokohi no Jutsu
B Rank - Shibou no Jutsu
Efsanevi Yaratık:
- Raizo
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar:
- Tantou (İyi kalite)
- 2 Patlayıcı Parşomen (Normal Kalite)
- 2 Kunai (Normal Kalite)
- 3 Shuriken (Normal Kalite)
- 2 Sis Bombası (Normal Kalite)
- Sentetik Misina, 5mt. (Normal Kalite)
- Chakra Hapı (Normal Kalite)
- Kondisyon Hapı (Normal Kalite)
- Kan Hapı (Normal Kalite)
Return to “Karakter Geliştirme”
Jump to
- RPGTürk
- ↳ Duyurular
- ↳ Sorular ve Öneriler
- Oyuncu Kaynakları
- ↳ Rehberler
- ↳ Temel Rehberler
- ↳ Yönelim Rehberleri
- ↳ Oyuncu Bölümü
- ↳ Karakter Yaratımı
- ↳ Onaylanan Karakterler
- ↳ Yetkili Karakterleri
- ↳ Pasif Karakterler
- ↳ Karakter Geliştirme
- ↳ Takım Geliştirme
- ↳ Dükkan
- ↳ Teknik Geliştirme / Yaratım
- ↳ Mod Yaratımı
- ↳ Efsanevi Yaratık Arşivi
- ↳ Örgüt Yönetimi
- ↳ Lejant Deposu
- ↳ Kütüphane
- ↳ Görevler ve Kurgular
- ↳ Görev Panosu
- ↳ Arşiv
- ↳ Kusagakure
- ↳ Ishigakure
- ↳ Operasyonlar
- ↳ Aktif Operasyon
- ↳ Pasif Operasyon
- ↳ Kurgular
- ↳ Arşiv
- ↳ Ishigakure
- ↳ Kusagakure
- ↳ NPC Kütüphanesi
- ↳ Bingo Kitabı
- ↳ S - Rank
- ↳ A - Rank
- ↳ B - Rank
- ↳ C - Rank
- ↳ D - Rank
- Role Play Alanları
- ↳ Kaya Ülkesi
- ↳ Ishigakure
- ↳ Ishi-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Kurobe Vadisi
- ↳ Kurobe Mağaraları
- ↳ Iya Vadisi
- ↳ Shinano Dağı
- ↳ Asakura Geçidi
- ↳ Chibu Kasabası
- ↳ Minami Şehri
- ↳ Kuzuryu-gawa Nehri
- ↳ Shirakami Vadi Ormanı
- ↳ Çimen Ülkesi
- ↳ Kusagakure
- ↳ Kusa-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Otonashi Düzlükleri
- ↳ Hiezu Ormanı
- ↳ Kannabi Köprüsü
- ↳ Abeno Ovası
- ↳ Kantou Bayırı
- ↳ Sagano Bambu Ormanı
- ↳ Kawakami Kasabası
- ↳ Doushi Kasabası
- ↳ Funahashi Şehri
- ↳ Sınırdışı Bölgeler
- ↳ Yağmur Ülkesi
- ↳ Diğer Ülkeler
- ↳ Diğer Köyler
- ↳ Jounin Sınavı
- ↳ 9. Alan
- ↳ Göl
- ↳ Turuncu Takım Özel Alanı
- ↳ Orman
- ↳ Yeşil Takım Özel Alanı
- ↳ Malikane
- ↳ Sarı Takım Özel Alanı
- ↳ Tepeler
- ↳ Mavi Takım Özel Alanı
- ↳ Terkedilmiş Kasaba
- ↳ Mor Takım Özel Alanı
- ↳ Değerlendirme Alanı
- Arena
- ↳ Sezonlar
- ↳ Arşiv
- ↳ 1. Sezon
- ↳ Karakterler
- ↳ Karşılaşmalar
- ↳ Klasik
- ↳ Karşılaşmalar
- ↳ Arşiv
- Konu Dışı
- ↳ Sohbet
- ↳ Avatar - İmza Atölyesi
- ↳ Fanfiction - Kurgu Köşesi
- ↳ Arşiv
- Arşiv
- ↳ Karakter Arşivleri
- ↳ Role Play Arşivleri