[Gelişim] Kazuki Renjiro

Gelişim puanlarınızı burada harcayabilir ve karakterlerinizi geliştirebilirsiniz. Rehberleri iyi okuyun ve yeteri kadar puanınızın olduğundan emin olun.
Post Reply
User avatar
Kazuki Renjiro
Kaçak
Kaçak
Posts:19
Joined:June 4th, 2020, 6:05 pm
Künye:
[Gelişim] Kazuki Renjiro

Post by Kazuki Renjiro » September 16th, 2020, 12:12 am

Taijutsu

Juudaichi - D Rank
Juudaichi - C Rank


Toplam 55 GP

Ninjutsu

Ninpou:

D-Rank
Shunshin no Jutsu
Otonaku Ashi no Jutsu

Fuuton:
D-Rank

Tobikoshi no Jutsu

C-Rank
Gyuki no Jutsu
Houri no Jutsu

B-Rank
Zanshuu no Jutsu



Toplam 85 GP


İlk Favori Beceri, Form; 0 X 15 = 0GP
İkinci Favori Beceri, Ninshuu; 1 X 15 = 15GP

Form 2; 2 x 2 = 4 GP
Form 3; 3 x 2 = 6 GP

Ninshuu 2; 2 x 2 = 4 GP
Ninshuu 3; 3 x 2 = 6 GP


Toplam 35 GP



Total GP: 0
Image
Künye
İsim: Kazuki Renjiro
Yaş: 18
Cinsiyet:Erkek
Element:Fuuton
Seviye:C-Rank
Rütbe:Chuunin
Ryo: 49.700
Prestij: 0
Ün: 10
Kullanılabilir GP:0

Motivasyon

Özgür olmak!
Renjiro, özgür olmak için her şeyini geride bırakmaya razı gelmiş birisidir. Özgür olacağı bir yaşam hayalini kurdukça kendisi yaptığı işlerde daha gayretli, daha başarılı olmaya çalışacaktır.

Komplikasyon

Özellikler

Profil
Güç:6
Çeviklik:7
Kondisyon:6
Potansiyel:5
Varlık:3
Zeka:3


Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 3
[Potansiyel] Ninshuu: 3
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Ninpou:

D-Rank

Shunshin no Jutsu

Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.


Otonaku Ashi no Jutsu

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Fuuton:

D-Rank

Tobikoshi no Jutsu

Kullanıcı Tori mührünü yapar ve ayaklarına odaklanır. Havayı ayaklarının altında sıkıştırır ve ani bir şekilde aşağıya verir. Bu, kullanıcının aşırı yüksek mesafeleri zıplayabilmesine olanak sağlar, ayrıca eğer kullanıcı düşerken bu tekniği uygularsa düşme hızını yavaşlatır ve nispeten daha rahat bir iniş sağlar. Teknik sadece 1 defa kullanılabilir, ardından mührü tekrar uygulamak gerekir.


C-Rank

Gyuki no Jutsu

Kullanıcı kısa bir el mührü sırasının ardından rakibine hava üfler. Bu hava kısa bir sürenin ardından hedef ile buluşur ve onu sarar. Hedefin etrafında dönmeye başlayan bu hava ona hasar verir ve hareket ederse dengesini bozmaya çalışır. Kesici hasar verebilir. Teknik beş, on saniye arasında açık kalır.

Houri no Jutsu

Kullanıcı ellerinde chakra biriktirir ve tekniği aktifleştirir. Her bir yakın dövüş saldırısı, eğer rakip ile temas eder ise, dışarı doğru aşırı güçlü bir hava akımı yollar. Bu, hedefi geriye doğru savurur ve dengesini bozar, ayrıca hedefin iç organlarına hasar verme ihtimali vardır. Teknik sadece bir kaç saldırı için aktif kalır, ardından tekniği aktifleştirmek gerekir.

B-Rank

Zanshuu no Jutsu

Kullanıcı orta uzunlukta bir el mührü dizisinin ardından ellerini önünde birleştirir ve ortamdaki havaya odaklanır. Ortamdaki hava birden yukarıdan aşağıya doğru sertçe inmeye başlar. Bu, 6-7 metre yarıçaplı bir alandaki herkesi, kullanıcı ve belirlediği bir kişi hariç olmak üzere, yere çökmeye zorlar. Akım aşırı derecede güçlüdür ve karşı koymak gerçekten kabiliyet gerektirir. Kullanıcı teknik süresi boyunca hareket edemez ve ellerini önünde birleşik bir şekilde tutmalıdır. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Taijutsu

Juudaichi C-Rank

Kullanıcı formunu daha doğru bir biçimde kullanmayı öğrenir ve adımlamalarını doğru ayarlamayı kavrar. Rakibine nasıl yaklaşacağını iyi öğrenen kullanıcı, momentumunu hamlelerine avantaj olarak kullanmayı öğrenir ve hareketli durumlarda -koşarken, hızla rakibinin üstüne düşerken vs- yapacağı hamlelerin gücü farkedilir bir biçimde artar.

Genjutsu

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)

User avatar
Cynic
Laplace
Laplace
Posts:568
Joined:August 24th, 2018, 10:41 pm

Re: [Gelişim] Kazuki Renjiro

Post by Cynic » September 16th, 2020, 10:15 pm

Aldığınız tekniklerin yanına ücretlerini de yazmanız gerekmekte. Şu haliyle pek anlaşılmıyor.
User avatar
Kazuki Renjiro
Kaçak
Kaçak
Posts:19
Joined:June 4th, 2020, 6:05 pm
Künye:

Re: [Gelişim] Kazuki Renjiro

Post by Kazuki Renjiro » September 17th, 2020, 11:41 am

Off Topic
Üsttekini editleyemediğim için tekrar mesaj atmak zorunda kaldım.

Taijutsu

Juudaichi - D Rank 20 GP
Juudaichi - C Rank
35 GP

Toplam Harcanan: 55 GP

Ninjutsu

Ninpou:

D-Rank
Shunshin no Jutsu - 10 GP
Otonaku Ashi no Jutsu - 10 GP

Fuuton:
D-Rank

Tobikoshi no Jutsu 10 GP

C-Rank
Gyuki no Jutsu 15 GP
Houri no Jutsu 15 GP

B-Rank
Zanshuu no Jutsu 25 GP



Toplam Harcanan: 85 GP


İlk Favori Beceri, Form; 0 X 15 = 0GP
İkinci Favori Beceri, Ninshuu; 1 X 15 = 15GP

Form 2; 2 x 2 = 4 GP
Form 3; 3 x 2 = 6 GP

Ninshuu 2; 2 x 2 = 4 GP
Ninshuu 3; 3 x 2 = 6 GP


Toplam Harcanan: 35 GP



Toplam Harcanan 175 GP
Toplam Kalan GP: 0
Image
Künye
İsim: Kazuki Renjiro
Yaş: 18
Cinsiyet:Erkek
Element:Fuuton
Seviye:C-Rank
Rütbe:Chuunin
Ryo: 49.700
Prestij: 0
Ün: 10
Kullanılabilir GP:0

Motivasyon

Özgür olmak!
Renjiro, özgür olmak için her şeyini geride bırakmaya razı gelmiş birisidir. Özgür olacağı bir yaşam hayalini kurdukça kendisi yaptığı işlerde daha gayretli, daha başarılı olmaya çalışacaktır.

Komplikasyon

Özellikler

Profil
Güç:6
Çeviklik:7
Kondisyon:6
Potansiyel:5
Varlık:3
Zeka:3


Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 3
[Potansiyel] Ninshuu: 3
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Ninpou:

D-Rank

Shunshin no Jutsu

Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.


Otonaku Ashi no Jutsu

Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.


Fuuton:

D-Rank

Tobikoshi no Jutsu

Kullanıcı Tori mührünü yapar ve ayaklarına odaklanır. Havayı ayaklarının altında sıkıştırır ve ani bir şekilde aşağıya verir. Bu, kullanıcının aşırı yüksek mesafeleri zıplayabilmesine olanak sağlar, ayrıca eğer kullanıcı düşerken bu tekniği uygularsa düşme hızını yavaşlatır ve nispeten daha rahat bir iniş sağlar. Teknik sadece 1 defa kullanılabilir, ardından mührü tekrar uygulamak gerekir.


C-Rank

Gyuki no Jutsu

Kullanıcı kısa bir el mührü sırasının ardından rakibine hava üfler. Bu hava kısa bir sürenin ardından hedef ile buluşur ve onu sarar. Hedefin etrafında dönmeye başlayan bu hava ona hasar verir ve hareket ederse dengesini bozmaya çalışır. Kesici hasar verebilir. Teknik beş, on saniye arasında açık kalır.

Houri no Jutsu

Kullanıcı ellerinde chakra biriktirir ve tekniği aktifleştirir. Her bir yakın dövüş saldırısı, eğer rakip ile temas eder ise, dışarı doğru aşırı güçlü bir hava akımı yollar. Bu, hedefi geriye doğru savurur ve dengesini bozar, ayrıca hedefin iç organlarına hasar verme ihtimali vardır. Teknik sadece bir kaç saldırı için aktif kalır, ardından tekniği aktifleştirmek gerekir.

B-Rank

Zanshuu no Jutsu

Kullanıcı orta uzunlukta bir el mührü dizisinin ardından ellerini önünde birleştirir ve ortamdaki havaya odaklanır. Ortamdaki hava birden yukarıdan aşağıya doğru sertçe inmeye başlar. Bu, 6-7 metre yarıçaplı bir alandaki herkesi, kullanıcı ve belirlediği bir kişi hariç olmak üzere, yere çökmeye zorlar. Akım aşırı derecede güçlüdür ve karşı koymak gerçekten kabiliyet gerektirir. Kullanıcı teknik süresi boyunca hareket edemez ve ellerini önünde birleşik bir şekilde tutmalıdır. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Taijutsu

Juudaichi C-Rank

Kullanıcı formunu daha doğru bir biçimde kullanmayı öğrenir ve adımlamalarını doğru ayarlamayı kavrar. Rakibine nasıl yaklaşacağını iyi öğrenen kullanıcı, momentumunu hamlelerine avantaj olarak kullanmayı öğrenir ve hareketli durumlarda -koşarken, hızla rakibinin üstüne düşerken vs- yapacağı hamlelerin gücü farkedilir bir biçimde artar.

Genjutsu

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)

User avatar
Cynic
Laplace
Laplace
Posts:568
Joined:August 24th, 2018, 10:41 pm

Re: [Gelişim] Kazuki Renjiro

Post by Cynic » September 20th, 2020, 5:38 pm

Onaylandı.
Post Reply

Return to “Karakter Geliştirme”