[Dükkan] Shimada Kazuo

Tüm alışveriş ve ekipman işlemleriniz burada yapabilirsiniz.
User avatar
Shimada Kazuo
Posts:123
Joined:September 1st, 2018, 1:31 am
[Dükkan] Shimada Kazuo

Post by Shimada Kazuo » September 2nd, 2018, 10:38 am

Başlangıç: 50.000 Ryo
Tantou (İyi Kalite) 50.000 Ryo
Sonuç: 0 Ryo


In a world without gold we might've been heroes!
Künye
İsim: Shimada Kazuo
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.86
Kilo: 72
Köy: Ishigakure
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 37.500
Prestij: 8
Kullanılabilir GP: 20

Motivasyon
Fuuinjutsu Öğrenmek: Fuuinjutsu’ya abartılı derecede bir ilgisi vardır, derinlikleriyle Fuuinjutsu öğrenmek hayatta ki tek hedefidir hatta. Bunun uğruna Shinobi olmaya karar vermiş, şuanda çıktığı sıkıcı görevlere katlanmasının tek sebebi bir gün Fuuinjutsu’da ustalaşma hedefidir.

Komplikasyon:
Merak Belası: Normalde mantıklı karar verme yetisine sahip olan Kazuo. Bir şeyi merak ettiğinde kontrol mekanizmasını tamamen yitirir bunun sonucunda mantıklı veya mantıksız kararlar alabilir. Normalde pek zararlı bir şey gibi görülmese de Kazuo’da ki seviye tamamen farklıdır, aniden bir şeyi merak eder ve bunun mantıklı bir merak olmasına gerek bile yoktur.. Örneklemek gerekirse “Cübbeli adamı gizlice takip et.” Görevindeyken aniden beynine doluşan “Adamın kafası kel mi acaba?” sorusuyla birlikte kendini aniden adamın üstünde bulabilir. Bu problem, bazı görevler de kendisine sıkıntı yaratmıştır.

Özellikler

Profil
Güç: 4
Çeviklik: 7
Kondisyon: 4
Potansiyel: 4
Varlık: 5
Zeka: 6

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 2
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 2
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin No Jutsu
Shinkuutai
Shinkuu Gyouku
Kaiten Shuriken
Zanshuu no Jutsu
Taijutsu
Musatsu - C Rank

Fuuinjutsu
► Show Spoiler
Genjutsu
Raigen
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
► Show Spoiler
► Show Spoiler

Standart shinobi çantasına benzer çanta
Ödüller:
Hırsız Kim - C Rank
4. Yoklama
Chakra Taşları
[Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo
► Show Spoiler
User avatar
Cynic
Laplace
Laplace
Posts:568
Joined:August 24th, 2018, 10:41 pm

Re: [Dükkan] Shimada Kazuo

Post by Cynic » September 2nd, 2018, 9:29 pm

Onaylandı.
User avatar
Shimada Kazuo
Posts:123
Joined:September 1st, 2018, 1:31 am

Re: [Dükkan] Shimada Kazuo

Post by Shimada Kazuo » February 15th, 2019, 6:42 pm

Özel Üretim Kartlar
4.000 Ryo (Düzine)
Image
Bir kunai ile neredeyse eş boyutlardadır. Eğilmeye bükülmeye dayanıklı bir yapısı vardır. Düzine şeklinde satılır, farklı renklerde tercih edilebilir.


Özel Üretim Çanta
Image (Temsili)
10.000
"Özel Üretim Kartları" koymak için tasarlanmıştır. Bir tanesinde sadece altı kart için uygun bölme vardır, kullanıcının bacağının biraz daha üstüne konumlandırılacak şekildedir. Önceden gerekli düzenlemeler yapılarak daha aşağıya da kaydırılabilir. Aksiyon esnasında açılmayacak şekilde ayarlanmıştır, üstündeki tuş sayesinde hızlıca açılıp kapatılabilir. Hafif ve hareketi kısıtlamayacak şekilde ayarlanmıştır.

Işık Bombası 2'li Paket 6.000
Patlamasıyla birlikte ışık saçar. Patladığı yerin mağdura olan uzaklığıyla etkileri ters orantılıdır. Yakın mesafeden geçici körlükle bile sonuçlanabilirken uzaklığa bağlı olarak bu etki hafif bir göz kamaşmasına kadar gider.

Fiyatlandırmada bir sıkıntı çıkmazsa Işık Bombası setinden bir tane, diğerlerinden ikişer tane alacağım.

Gider: 34.000
Kalan: 171.000


In a world without gold we might've been heroes!
Künye
İsim: Shimada Kazuo
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.86
Kilo: 72
Köy: Ishigakure
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 37.500
Prestij: 8
Kullanılabilir GP: 20

Motivasyon
Fuuinjutsu Öğrenmek: Fuuinjutsu’ya abartılı derecede bir ilgisi vardır, derinlikleriyle Fuuinjutsu öğrenmek hayatta ki tek hedefidir hatta. Bunun uğruna Shinobi olmaya karar vermiş, şuanda çıktığı sıkıcı görevlere katlanmasının tek sebebi bir gün Fuuinjutsu’da ustalaşma hedefidir.

Komplikasyon:
Merak Belası: Normalde mantıklı karar verme yetisine sahip olan Kazuo. Bir şeyi merak ettiğinde kontrol mekanizmasını tamamen yitirir bunun sonucunda mantıklı veya mantıksız kararlar alabilir. Normalde pek zararlı bir şey gibi görülmese de Kazuo’da ki seviye tamamen farklıdır, aniden bir şeyi merak eder ve bunun mantıklı bir merak olmasına gerek bile yoktur.. Örneklemek gerekirse “Cübbeli adamı gizlice takip et.” Görevindeyken aniden beynine doluşan “Adamın kafası kel mi acaba?” sorusuyla birlikte kendini aniden adamın üstünde bulabilir. Bu problem, bazı görevler de kendisine sıkıntı yaratmıştır.

Özellikler

Profil
Güç: 4
Çeviklik: 7
Kondisyon: 4
Potansiyel: 4
Varlık: 5
Zeka: 6

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 2
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 2
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin No Jutsu
Shinkuutai
Shinkuu Gyouku
Kaiten Shuriken
Zanshuu no Jutsu
Taijutsu
Musatsu - C Rank

Fuuinjutsu
► Show Spoiler
Genjutsu
Raigen
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
► Show Spoiler
► Show Spoiler

Standart shinobi çantasına benzer çanta
Ödüller:
Hırsız Kim - C Rank
4. Yoklama
Chakra Taşları
[Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo
► Show Spoiler
User avatar
Cynic
Laplace
Laplace
Posts:568
Joined:August 24th, 2018, 10:41 pm

Re: [Dükkan] Shimada Kazuo

Post by Cynic » February 16th, 2019, 1:51 am

Kartların düzinesine 5.000 Ryo, özel üretim çantanın tanesine de 15.000 Ryo diyeceğim. Işık bombası setinin tanesini de 7.500 Ryo olması süper olacaktır bence.

Eğer onaylıyorsanız;

2x12 Özel Üretim Kart: 10.000 Ryo,
2x Özel Üretim Çanta: 30.000 Ryo,
2x Işık Bombası: 7.500 Ryo,

Toplam: 47.500 Ryo

olacaktır işleminiz.

Bununla beraber eğer onaylıyorsanız patlamadan önce ışık bombasının da nasıl göründüğünü de detaylandırırsanız şükela olur.
User avatar
Shimada Kazuo
Posts:123
Joined:September 1st, 2018, 1:31 am

Re: [Dükkan] Shimada Kazuo

Post by Shimada Kazuo » February 16th, 2019, 10:51 pm

Çanta ve ışık bombasından yine iki adet almakla birlikte Kartlar da alacağım düzine sayısını bire indiriyorum.
Sarı bir görünümü vardır üstünde ışık anlamına gelen (光, hikari) simgesini taşır ve isteğe bağlı olarak bir Kunai’nin sapına bağlayabilmek için ipe sahiptir.
Önceki İşlemle Birlikte Kalan: 162.500

3 Tane Tekli Funyuu 5.000 x 3 = 15.000
Senbon, 20'li Paket 5.000 Ryo x 1 = 5.000
Kunai, 3'lü Paket 5.000 x 4 = 20.000
Sentetik Misina 5mt (Normal Kalite) x1: 5.000 Ryo
Shuriken 5’li Paket 5.000 x 3= 15.000
Sis Bombası 2’li Paket 5.000
Patlayıcı Parşömen x 2 = 10.000
Kan Hapı 10.000
Kondisyon Hapı 10.000
Chakra Hapı 10.000
Standart shinobi çantasına benzer çanta 2.500
Giden: 107.500. Ryo Kalan: 55.000
Patlayıcı Parşömenin ikisi de Işık bombasının bir tanesi Kunai’ye bağlanmıştır.


In a world without gold we might've been heroes!
Künye
İsim: Shimada Kazuo
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.86
Kilo: 72
Köy: Ishigakure
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 37.500
Prestij: 8
Kullanılabilir GP: 20

Motivasyon
Fuuinjutsu Öğrenmek: Fuuinjutsu’ya abartılı derecede bir ilgisi vardır, derinlikleriyle Fuuinjutsu öğrenmek hayatta ki tek hedefidir hatta. Bunun uğruna Shinobi olmaya karar vermiş, şuanda çıktığı sıkıcı görevlere katlanmasının tek sebebi bir gün Fuuinjutsu’da ustalaşma hedefidir.

Komplikasyon:
Merak Belası: Normalde mantıklı karar verme yetisine sahip olan Kazuo. Bir şeyi merak ettiğinde kontrol mekanizmasını tamamen yitirir bunun sonucunda mantıklı veya mantıksız kararlar alabilir. Normalde pek zararlı bir şey gibi görülmese de Kazuo’da ki seviye tamamen farklıdır, aniden bir şeyi merak eder ve bunun mantıklı bir merak olmasına gerek bile yoktur.. Örneklemek gerekirse “Cübbeli adamı gizlice takip et.” Görevindeyken aniden beynine doluşan “Adamın kafası kel mi acaba?” sorusuyla birlikte kendini aniden adamın üstünde bulabilir. Bu problem, bazı görevler de kendisine sıkıntı yaratmıştır.

Özellikler

Profil
Güç: 4
Çeviklik: 7
Kondisyon: 4
Potansiyel: 4
Varlık: 5
Zeka: 6

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 2
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 2
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin No Jutsu
Shinkuutai
Shinkuu Gyouku
Kaiten Shuriken
Zanshuu no Jutsu
Taijutsu
Musatsu - C Rank

Fuuinjutsu
► Show Spoiler
Genjutsu
Raigen
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
► Show Spoiler
► Show Spoiler

Standart shinobi çantasına benzer çanta
Ödüller:
Hırsız Kim - C Rank
4. Yoklama
Chakra Taşları
[Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo
► Show Spoiler
User avatar
Cynic
Laplace
Laplace
Posts:568
Joined:August 24th, 2018, 10:41 pm

Re: [Dükkan] Shimada Kazuo

Post by Cynic » February 17th, 2019, 12:10 am

Işık bombası yuvarlak bir şey mi, kağıt mı? Yuvarlak bir şeyse top gibi mi yoksa yumru yumru mu? Kağıt gibiyse ne kadar büyük? Kağıt ne kadar dayanıklı? Yırtılınca aktif oluyor mu? Top gibiyse kırılabiliyor mu, kırılınca mı aktif oluyor? Kırılmıyorsa nasıl aktif oluyor? Chakra mı vermek gerekiyor? Chakra vermek gerekiyorsa başkası patlamadan chakra verirse ne oluyor?

Sorular sorular.

Satın almalar onaylandı. Işık bombası güzelce detaylandırılması gerekli. Yeni bir mesaj atarak bunu yapmanızı isteyeceğim.
User avatar
Shimada Kazuo
Posts:123
Joined:September 1st, 2018, 1:31 am

Re: [Dükkan] Shimada Kazuo

Post by Shimada Kazuo » February 17th, 2019, 11:41 am

Işık Bombası: Sarı bir görünümü vardır üstünde ışık anlamına gelen (光, hikari) simgesini taşır ve isteğe bağlı olarak bir Kunai’nin sapına bağlayabilmek için ipe sahiptir. Buruşturulmuş bir kağıt küresine benzer. Patlaması için bir yere teması yeterlidir. Patlamasıyla birlikte ışık saçar. Patladığı yerin mağdura olan uzaklığıyla etkileri ters orantılıdır. Yakın mesafeden geçici körlükle bile sonuçlanabilirken uzaklığa bağlı olarak bu etki hafif bir göz kamaşmasına kadar gider.
Image

Başlangıç: 55.000 Ryo

Fuuma Shuriken

15.000

Bir shurikenin büyüğü sayılabilir. Dört tane keskin ucunun ortasında fırlatmak, tutmak için bir boşluk vardır. Sırta bağ Genellikle fırlatmak için kullanılsa da gücü ve yeteneği yeterli olan kişiler çevirerek yakın dövüşte kullanabilir. Yüksek bir hasar potansiyeline sahiptir. Ortasındaki boşluk ve bir miktar misina yardımıyla sırta bağlanabilir.
-Sırtıma bağlayacağım.

Kalan: 40.000
Image


In a world without gold we might've been heroes!
Künye
İsim: Shimada Kazuo
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.86
Kilo: 72
Köy: Ishigakure
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 37.500
Prestij: 8
Kullanılabilir GP: 20

Motivasyon
Fuuinjutsu Öğrenmek: Fuuinjutsu’ya abartılı derecede bir ilgisi vardır, derinlikleriyle Fuuinjutsu öğrenmek hayatta ki tek hedefidir hatta. Bunun uğruna Shinobi olmaya karar vermiş, şuanda çıktığı sıkıcı görevlere katlanmasının tek sebebi bir gün Fuuinjutsu’da ustalaşma hedefidir.

Komplikasyon:
Merak Belası: Normalde mantıklı karar verme yetisine sahip olan Kazuo. Bir şeyi merak ettiğinde kontrol mekanizmasını tamamen yitirir bunun sonucunda mantıklı veya mantıksız kararlar alabilir. Normalde pek zararlı bir şey gibi görülmese de Kazuo’da ki seviye tamamen farklıdır, aniden bir şeyi merak eder ve bunun mantıklı bir merak olmasına gerek bile yoktur.. Örneklemek gerekirse “Cübbeli adamı gizlice takip et.” Görevindeyken aniden beynine doluşan “Adamın kafası kel mi acaba?” sorusuyla birlikte kendini aniden adamın üstünde bulabilir. Bu problem, bazı görevler de kendisine sıkıntı yaratmıştır.

Özellikler

Profil
Güç: 4
Çeviklik: 7
Kondisyon: 4
Potansiyel: 4
Varlık: 5
Zeka: 6

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 2
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 2
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin No Jutsu
Shinkuutai
Shinkuu Gyouku
Kaiten Shuriken
Zanshuu no Jutsu
Taijutsu
Musatsu - C Rank

Fuuinjutsu
► Show Spoiler
Genjutsu
Raigen
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
► Show Spoiler
► Show Spoiler

Standart shinobi çantasına benzer çanta
Ödüller:
Hırsız Kim - C Rank
4. Yoklama
Chakra Taşları
[Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo
► Show Spoiler
User avatar
Shimada Kazuo
Posts:123
Joined:September 1st, 2018, 1:31 am

Re: [Dükkan] Shimada Kazuo

Post by Shimada Kazuo » February 17th, 2019, 12:07 pm

Tişörtün üstüne Çizilmiş Mühür:
Kazuo tişörtünün göbek kısmına Fuuinjutsu çizmiştir. Bu mühürü yaptığı birkaç çeşitli motifle elinden geldiğince gizlemiştir yine de dikkatli bakınca fark edilebilir. Mührün içinde 1 kunai ve 2 shuriken mühürlenmiştir. Aktif olması durumunda bir kunai bir shuriken diziliminde fırlarlar. Durumsal Aktivasyon: “Zenpo”


Ayakkabıların altına Çizilmiş Mühür
İki ayakkabının altına da aynı enerji mührü çizilmiştir. Ve bu mühürler eş zamanlı olarak açılması için ayarlanmıştır. “Lon” sözcüğü ile birlikte ayakkabının altına mühürlenmiş rüzgar enerjisi ayakkabının altından çıkar ve kullanıcıyı biraz havaya kaldırmakla birlikte ileriye doğru fırlatır. Bu fırlatışın aldıracağı yol koşan bir shinobinin 4-5 adımında alacağı yola yakındır. (Derinlik algım inanılmaz kötüdür, metre vermek istemedim.)



Mühürlü Tantou:
Kullanıcının halihazırda kullandığı Tantou’ya yapılmış bir enerji mühürlemesidir, mühür kılıcın kabzasının hemen üstüne çizilmiştir. Kılıcın üstüne bir miktar elektrik enerjisi mühürlenmiştir. Bu enerji kısa süreli şaşırma, belki paralize olma ve koordinasyonda aksamalar gibi mağdurun dayanıklılığına göre değişen kısa süreli etkiler yapabilir. Tantou herhangi şeyle çarpıştığında mühür açılır. Enerjinin etkisini göstermesi için iletken üzerinden mağdura ulaşması gerekir.


Mühürlü Fuuma Shuriken
Geniş kısmına etki mührü çizilmiştir. Üzerine aktarılan chakra bitene kadar ilk hedeflendiği kişinin chakrasını takip eder. Etki Mührü “Shita” diye fısıldandığında aktif olur. Shurikenin hareketi sadece havadadır yani bir yerlere saplanma gibi durumlarda etkisini kaybeder. Kullanıcı kunaiyi yönlendiremez. Önüne çıkan engellerden kaçmaz hedefine ulaşan en kısa yolu tercih eder. Eğer hedef kunaiyi saptırmak yerine sadece basit bir manevrayla kurtulursa kunai “U” dönüşü yapabilir. Mühür kunai havadayken aktif edilebilir lakin elbette hedeften çok uzaklaşmamış olması gerekir. Kart 3 ile eş mühürlüdür enerji aktarımı için kullanılır.


Mühürlü Kunai (1)
Geniş kısmına çizilmiştir. Kart 11 ile eş mühürlüdür. Eş zamanlı aktif olacak şekilde ayarlanmıştır. Mühürlü Kunai’nin içinde ışık bombası (kunaiye bağlanmamış) vardır. Mührün açılma şartından dolayı bomba dışarıya çıktıktan hemen sonra yerle temas edeceği için patlar. Durumsal Aktivasyon: Kunai’nin bir yere saplanma durumunda mühür aktif olur.


Mühürlü Kunai (2)
Geniş kısmına çizilmiştir.İçinde sis bombası vardır, yerle temas etmesiyle birlikte aktif olur ve sis bombası çıkar. Zaten yere yakın olması ve mührün fırlatma enerjisiyle birlikte hemen patlar. Kart 4 ile eş mühürlüdür, birlikte aktif olacak şekilde ayarlanmıştır.


Mühürlü Kunai (3)
Geniş kısmına çizilmiştir. İçine ısı enerjisi mühürlenmiştir, canlı bir nesneyle temasıyla aktifleşir. Bu etki kesme gibi durumlarda çok işlevsel olmasa da kunai saplandığı taktirde ciddi hasar bırakabilir. Durumsal Aktivasyon: Canlıyla temas etmek.


Mühürlü Kunai (4)
Geniş kısmına rüzgar enerjisi mühürlenmiştir. Durumsal aktivasyonu, bir nesneyle çarpışacak olmasıdır. Bu durumda içindeki rüzgar enerjisi dışarı çıkarak, ışığın camdan yansıması gibi nesneden bir nevi “yansıma” hareketini yapmasını sağlar Kunai’nin. Canlı varlıklara çarpacağı zaman mühür aktif olmaz.


Patlayıcı Not Bağlanmış Kunai
Geniş yüzüne enerji mührü çizilmiştir. “Supido” sözcüğüyle aktif olur. İçine mühürlenen kinetik enerjinin salınımıyla birlikte aniden hızlanır. Yönü değişmez.


Shuriken (1)
İçine ses enerjisi mühürlenmiştir aktif olmasıyla birlikte bu ses etrafa yayılır. Uzakta mesafede rahatsız edici olmaktan öteye gidemeyen bu ses yakından uygulandığında dikkat dağılması, afallanmayla sonuçlanabilir. Durumsal aktivasyon: “Oto”


Shuriken (2)
İçine ışık enerjisi mühürlenmiştir. Aktif olmasıyla birlikte etrafa ışık saçmaya başlar, bu ışığın etkisi maruz kaldığı mesafeye göre değişmekle birlikte gücü mini-Işık Bombası sayılabilecek kadardır.


Tekli Funyuu: Etki mührü çizilmiştir, aktif olmasıyla içine mühürlenmiş chakra bedende gezinmeye başlar. Bu chakra kullanıcının fiziksel aktivitelerini –koşmak, vurmak- daha etkili bir hale getirir lakin Jutsu kullanmak için kullanılamaz zira çıkan chakra, rezerve gitmez bitene kadar vücuttaki sirkülasyonunu sürdürür. Bu sirkülasyon bir doping etkisi görür. Yapıştırılmasıyla aktif olmaz "Haizen" komutuyla çalışmaya başlar.
-Sağ bacağıma yapıştırılmış vaziyette.


Tekli Funyuu (2): Üzerine etki mührü çizilmiştir. Yapıştırılan kişiye doğru söyleme ihtiyacı hissettirir. Bu her ne kadar direk doğruyu söyler şeklinde çalışmasa da karşı koyması güç bir etki yaratır. Yapıştırılmasıyla aktif olur.

Tekli Funyuu (3): Üzerine etki mührü çizilmiştir. Yapıştırılmasıyla aktif olmaz. Durumsal Aktivasyon: Yapıştırılan kişinin chakrasında anormallikler olursa aktif olur. Genjutsudan kurtulmak için yapılmış bir mühürdür. Dışarıdan alınan chakrayla genjutsunun etkisinden kurtulabilir. –teknik seviyesine göre değişken-
-Sol bacağıma yapıştırılmış vaziyette.


Kart 1: İçine rüzgar enerjisi depolanmıştır, aktif olmasıyla birlikte bu enerji hızla dışarı çıkar. Bu sırada karşısında olan nesnelerin ileriye doğru gidişini sağlayabilir, bu hız etkikenen nesnenin ağırlığına göre değişir. Tam tersi gelen bir nesneyi yavaşlatabilir. “Kaze” sözcüğü durumsal aktivasyonudur.

Kart 2: Shinkuu Gyouku mühürlenmiştir.

Kart 3: Fuuma Shuriken ile eş mühürlüdür. Bu karta chakra aktarılarak Fuuma Shuriken’in hareketi sürdürülebilir.

Kart 4: İçine 3 tane shuriken mühürlenmiştir, aktif edilerek bunların standart bir shinobinin fırlatacağı düzeyde çıkışı sağlanır. Mühürlü Kunai (2) ile eş zamanlı aktif edilecek şekilde ayarlanmıştır. Shuriken yerden hareketleneceği için eğimli bir şekilde hareket yapar.

(Mühürlü Kunai (2))’ün arkasına misina yardımıyla bağlanacak.


Kart 5: Boş Mühür dalı sayesinde Ninjutsu mühürleyecek şekilde yazılmıştır.

Kart 6: Boş Mühür dalı sayesinde Ninjutsu ile karşılaştığında mühürleyecek şekilde yazılmıştır.

Kart 7: Boş Mühür dalı sayesinde Ninjutsu mühürleyecek şekilde yazılmıştır.

Kart 8: Zanshuu No Jutsu mühürlenmiştir.

Kart 9: İçine 3 tane shuriken mühürlenmiştir. Mühür bozulduğunda bunlar dışarı fırlarlar ve doğrusal bir şekilde ilerler.

Kart 10: Kaiten Shuriken mühürlenmiştir.

Kart 11: İçine 3 tane kunai mühürlenmiştir. Eş mührünün aktif olmasıyla bunlar yerden eğimli bir şekilde fırlar. Kunailerin ortasındaki rotasını korumasına karşın, sağdaki ve soldaki hafif bir biçimde yanlara meilli giderler, aralarındaki mesafe artar.

Kart 12: BOŞ

İşlem sonrasında 4 kunai, 5 Shuriken, 1 Patlayıcı Not, 20 Senbon, 1 Sis Bombası, 1 Işık Bombası (Kunaiye Bağlı), 1 Sis Bombası ve Hapları hiçbir şeye mühürlememiş oluyorum. Bunları satın aldığım çantaya koyacağım.


In a world without gold we might've been heroes!
Künye
İsim: Shimada Kazuo
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.86
Kilo: 72
Köy: Ishigakure
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 37.500
Prestij: 8
Kullanılabilir GP: 20

Motivasyon
Fuuinjutsu Öğrenmek: Fuuinjutsu’ya abartılı derecede bir ilgisi vardır, derinlikleriyle Fuuinjutsu öğrenmek hayatta ki tek hedefidir hatta. Bunun uğruna Shinobi olmaya karar vermiş, şuanda çıktığı sıkıcı görevlere katlanmasının tek sebebi bir gün Fuuinjutsu’da ustalaşma hedefidir.

Komplikasyon:
Merak Belası: Normalde mantıklı karar verme yetisine sahip olan Kazuo. Bir şeyi merak ettiğinde kontrol mekanizmasını tamamen yitirir bunun sonucunda mantıklı veya mantıksız kararlar alabilir. Normalde pek zararlı bir şey gibi görülmese de Kazuo’da ki seviye tamamen farklıdır, aniden bir şeyi merak eder ve bunun mantıklı bir merak olmasına gerek bile yoktur.. Örneklemek gerekirse “Cübbeli adamı gizlice takip et.” Görevindeyken aniden beynine doluşan “Adamın kafası kel mi acaba?” sorusuyla birlikte kendini aniden adamın üstünde bulabilir. Bu problem, bazı görevler de kendisine sıkıntı yaratmıştır.

Özellikler

Profil
Güç: 4
Çeviklik: 7
Kondisyon: 4
Potansiyel: 4
Varlık: 5
Zeka: 6

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 2
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 2
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin No Jutsu
Shinkuutai
Shinkuu Gyouku
Kaiten Shuriken
Zanshuu no Jutsu
Taijutsu
Musatsu - C Rank

Fuuinjutsu
► Show Spoiler
Genjutsu
Raigen
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
► Show Spoiler
► Show Spoiler

Standart shinobi çantasına benzer çanta
Ödüller:
Hırsız Kim - C Rank
4. Yoklama
Chakra Taşları
[Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo
► Show Spoiler
User avatar
Cynic
Laplace
Laplace
Posts:568
Joined:August 24th, 2018, 10:41 pm

Re: [Dükkan] Shimada Kazuo

Post by Cynic » February 19th, 2019, 12:23 am

Fuuma shuriken onaylandı.

Tişörtün Üstüne Çizilmiş Mühür: Motiflerle her ne kadar gizlense de akademi mezunu herhangi biri orada bir şeylerin mühürlü olduğunu anlayacaktır. Ayrıca "Durumsal Aktivasyon: “Zenpo”" 'dan kasıt nedir?

Ayakkabıların Altına Çizilmiş Mühür: “Lon” bir Japonca kelime değildir. Değiştirilmesi gereklidir.

Mühürlü Tantou: Sanırım elektriğin size çarpmasını istememektesiniz. Bu bağlamda mührü kılıcın metal kısmına yaptığınızı varsayacağım zira karakteriniz eğer kabzaya yaparsa salınımla beraber kendisinin de hasar göreceğinin bilincindedir. Eğer metal kısımda olursa sizi etkilemeyecektir, metale temas etmediğiniz sürece.

Mühürlü Fuuma Shuriken: Böyle bir etkiyi kabul edemeyeceğim, zira cismin havadaki kontrolünün Fuuinjutsu ile pek bir alakası bulunmuyor.

Mühürlü Kunai (1): Mühür kunainin neresinde? Yani, mührün kunai üzerindeki oryantasyonu nedir? Eğer mühür yere bakacak şekilde kunai bir yerlere saplanırsa mühür aktif olduğunda ışık bombası da yere "pıt" diye bir santimetre yükseklikten düşecek ve patlamayacaktır düşmenin hafifliği sebebiyle. Eğer fırlatılmış gibi çıkacak ise, eğer mühür üstte kalacak şekilde bir yerlere saplandıysa bu sefer de rastgele bir yerlere fırlayacaktır ve işinize yaramayacaktır. Bu durumun üstesinden "Kunai'nin mühürlü kısmı yere gelecek şekilde fırlatıyorum." şeklinde bir hamle yaparak gelebilirsiniz ancak bu durum her zaman gerçekleşmeyebilir, örneğin bir düşmanın kunaiyi havada sektirmesi durumunda. Bu durumun farkındaysanız alabilirsiniz tabii, mantıken bir sorun yok.

Mühürlü Kunai (2): Bkz. bir üst madde.

Mühürlü Kunai (3): Mühürlenen enerjinin miktarı veya hasar kapasitesi not edilmeli.

Mühürlü Kunai (4): "Mühürlü Kunai (1)"'deki madde gereği, çıkacak olan rüzgar mühür ile aynı doğrultuda olacaktır. Yani mührün baktığı tarafın zıttına bir kuvvet uygulanacaktır. Yani bu sekme etkisini bu şekilde oluşturmanız biraz mantıksız ve karakteriniz de bunun farkındadır.

Patlayıcı Not Bağlanmış Kunai: "Supido," "Speed" kelimesinin katakanada yazılmış halidir. Bunu mu demek istediniz: "速度" - "sokudo"?

Shuriken (1): "Durumsal aktivasyon: “Oto”" Buradaki kasıt nedir?

Tekli Funyuu (2): Bu etkinin Fuuinjutsu ile pek bir alakası olduğunu düşünmüyorum.

Tekli Funyuu (3):
Mührün bu olayın gerçekleştiğini algılayabilmesi için olayı "görebiliyor", "duyabiliyor" veya "hissedebiliyor" olmalıdır, olayın doğasına her ne uygun ise.
Karakteriniz normal şartlar altında bir Genjutsu altına alındığını chakrasındaki değişimlerden anlayamıyor ise, bir Fuuinjutsu mührü de kolay kolay anlayamayacaktır. Karakteriniz de bunun farkındadır. Manuel aktif edebilirsiniz tabii ki, bu da bir seçenek. Ancak "Genjutsu kırma" etkisini oluşturmak istiyorsanız mührün yaptığı şeyi detaylıca anlatmalısınız. Ayrıca, "–teknik seviyesine göre değişken-" ne demek?

Kart 3: Fuuma shuriken üzerindeki mührün iptali sebebi ile bu da iptal.

Kart 4: Objeler mührün önünde oluşur ve fırlarlar. Eğer mühür yere bakacak bir şekilde denk geldiyse kartın altında oluşup öylece kalacaklar. Kaldı ki eğimli denmiş ama bir yön belirtilmemiş. Kartın önüne doğru mu? Arkasına doğru mu? Bu eğim çok yüksek bir miktar da olmayacaktır zira cisimlerin oluşumları sebebi genelde ileriye doğru fırlatılırlar. Mührün hemen üzerinde veya yanında olmayan kişiler muhtemelen etkilenmeyecektir. Karakteriniz bu durumların bilincindedir. Eğer riski göze alıyorsanız, mührü uygulayabilirsiniz.

Kart 6: Kart 5'den farklı yazılmış, bu bir durumsal aktivasyon mudur?

Kart 11: Kart 4'deki uyarılar burası için de geçerli ancak burada en azından kunailerin fırlatılış açıları bir nebze olsun detaylandırılmış.

Bu durumlar düzeltilince tekrar bakılacak.
User avatar
Shimada Kazuo
Posts:123
Joined:September 1st, 2018, 1:31 am

Re: [Dükkan] Shimada Kazuo

Post by Shimada Kazuo » February 19th, 2019, 3:03 pm

Burada yapılan tüm değişiklikler anlatılmıştır, belki işini kolaylaştırır belki de kafanı karıştırır bilemedim.

Tişörtün Üstüne Çizilmiş Mühür: Gizlenme olayı zaten daha çok aksiyonun ve adrenalinin yüksek olduğu zamanlarda gözden kaçırma ihtimaline dayalı bir şekilde eklenmişti. Kaldırıldı. Durumsal aktivasyon sözcüğü değiştirildi.

Ayakkabıların Altına Çizilmiş Mühür: “Lon” yerine farklı bir kelime tercih edildi.

Mühürlü Tantou: Zaten kabzasının biraz üstündeki metal kısma yapılmasını istemiştim, bu daha da net bir şekilde belirtildi.

Mühürlü Fuuma Shuriken: Kaldırıldı.

Mühürlü Kunai (1): Zaten kafamda kullanım şeklinde sektirme gibi durumlarda elden pek bir şey gelmiyor. Zaten kullanırken de direk yere hedef alacağım için birinin bunu sektirmeye çalışacağını düşünmemiştim yine de biraz daha düzeltmeye ve nasıl kullanacağımı anlatmaya çalıştım.

Mühürlü Kunai (2): Üsttekiyle benzer bir şekilde değiştirildi.

Mühürlü Kunai (3): Mühürlenen enerjinin miktarı veya hasar kapasitesi anlatılmaya çalışıldı.

Mühürlü Kunai (4): Tamamen değiştirildi.

Patlayıcı Not Bağlanmış Kunai: Durumsal aktivasyon kelimesi “速度 - Sokudo olarak değiştirildi.

Shuriken (1): Oto kelimesinin söyleyişiyle açılacağını kast etmiştim.

Shuriken (2): Durumsal aktivasyon eklendi.

Tekli Funyuu (2): Tamamen değiştirildi.

Tekli Funyuu (3): Kaldırıldı.

Kart 3: Üstüne obje mühürlendi.

Kart 4: Çalışma şekli değiştirildi.

Kart 6: Kart 5-6-7 aynı hale getirildi. Durumsal aktivasyon mu açıkçası bilmiyorum. Sonuçta Boş Mühür bir Katana’yı mühürlemek için yazılıyor ona bir daha Katana’yla karşılaşırsa açılır tarzında bir şey eklemenin garip olduğunu düşünüyorum. Eklemedim ama gerekirse eklerim. Kartlar üstüne gelen bir tekniği absorbe etme ve ilerde tekrar kullanma işlevi görecektir.

Kart 11: Tamamen değiştirildi.

Tişörtün üstüne Çizilmiş Mühür:
Kazuo tişörtünün göbek kısmına Fuuinjutsu çizmiştir. Bu mühürü yaptığı birkaç çeşitli motifle elinden geldiğince gizlemiştir yine de akademiden mezun olmuş biri bunu fark edebilir. Mührün içinde 1 kunai ve 2 shuriken mühürlenmiştir. Aktif olması durumunda iki shurikenin ortasında bir kunai olacak şekilde fırlarlar. Durumsal Aktivasyonu “Ishiwata” kelimesinin söylenmesidir.

Ayakkabıların altına Çizilmiş Mühür
İki ayakkabının altına da aynı enerji mührü çizilmiştir. Ve bu mühürler eş zamanlı olarak açılması için ayarlanmıştır. “Akiko” sözcüğü ile birlikte ayakkabının altına mühürlenmiş rüzgar enerjisi ayakkabının altından çıkar ve kullanıcıyı biraz havaya kaldırmakla birlikte ileriye doğru fırlatır. Bu fırlatışın aldıracağı yol koşan bir shinobinin 4-5 adımında alacağı yola yakındır. (Derinlik algım inanılmaz kötüdür, metre vermek istemedim.)

Mühürlü Tantou:
Kullanıcının halihazırda kullandığı Tantou’ya yapılmış bir enerji mühürlemesidir, mühür kılıcın kabzasının hemen üstüne metal kısma çizilmiştir. Kılıcın üstüne bir miktar elektrik enerjisi mühürlenmiştir. Bu enerji kısa süreli şaşırma, belki paralize olma ve koordinasyonda aksamalar gibi mağdurun dayanıklılığına göre değişen kısa süreli etkiler yapabilir. Tantou herhangi şeyle çarpıştığında mühür açılır. Enerjinin etkisini göstermesi için iletken üzerinden mağdura ulaşması gerekir.

Mühürlü Kunai (1)
Kabzasının hemen üstündeki geniş kısmına çizilmiştir. Mührün istediği etkiyi verebilmesi için yaklaşık kırk beş derecelik açıyla yere saplanmalıdır. Fuuinjutsu’nun fırlatma etkisi ve bu yükseklik patlaması için gerekli çarpmayı sağlayabilir. Diğer durumlarda kullanımında aksaklıklar ve belirsizlikler oluşabilir. Mühürlü Kunai’nin içinde ışık bombası (kunaiye bağlanmamış) vardır. Mührün açılma şartından dolayı bomba dışarıya çıktıktan hemen sonra yerle temas edeceği için patlar. Durumsal Aktivasyon: Kunai’nin bir yere saplanma durumunda mühür aktif olur.

Mühürlü Kunai (2)
Kabzasının hemen üstündeki geniş kısmına çizilmiştir. Mührün istediği etkiyi verebilmesi için yaklaşık kırk beş derecelik açıyla yere saplanmalıdır. Fuuinjutsu’nun fırlatma etkisi ve bu yükseklik patlaması için gerekli çarpmayı sağlayabilir. Diğer durumlarda kullanımında aksaklıklar ve belirsizlikler oluşabilir. İçinde sis bombası vardır, yerle temas etmesiyle birlikte aktif olur ve sis bombası çıkar. Zaten yere yakın olması ve mührün fırlatma enerjisiyle birlikte hemen patlar. Kart 4 ile eş mühürlüdür, birlikte aktif olacak şekilde ayarlanmıştır.

Mühürlü Kunai (3)
Geniş kısmına çizilmiştir. İçine ısı enerjisi mühürlenmiştir, canlı bir nesneyle temasıyla aktifleşir. Kunainin bir ocağın ateşi kadar ısınmasına yol açan bu etki saplanma gibi durumlarda direk vücudun içindeki organ/damarla temas edeceği için ciddi hasarlar bırakır. Kesme yoluyla verilen hasarlarda bu kadar etkili olamaz yine de ikinci dereceden yanık bırakabilir. “傷跡” Kizuato kelimesi durumsal aktivasyonudur.

Mühürlü Kunai (4)
Kunai’nin geniş kısmına manyetik alan enerjisiyle birlikte mıknatıs görevi görür. Kunai, shuriken gibi cisimleri kendine çekip yapıştırabilir veyahut yönünü ciddi derecede saptırabilir. Bu etki Mühürlü Kunai ve etkilenen cisim arasındaki mesafeye, etkileşim süresine göre değişir. Bunun dışındaki katana, tantou gibi cisimlerdeyse çekme zor bir durumdur. Yine de tutan kişiy, rahatsız edebilecek ve belki gücüne göre hareketini bir nebze kısıtlayabilecek bir etki oluşturabilir. Enerjinin bitmesiyle cisimler yapışmışsa ayrılırlar ve kunainin üstündeki çekim etkisi yok olur. "電源" "Dengen" kelimesinin söylenmesiyle aktif olur.

Patlayıcı Not Bağlanmış Kunai
Geniş yüzüne enerji mührü çizilmiştir. “速度” “Sokudo” sözcüğüyle aktif olur. İçine mühürlenen kinetik enerjinin salınımıyla birlikte aniden hızlanır. Yönü değişmez.

Shuriken (1)
İçine ses enerjisi mühürlenmiştir aktif olmasıyla birlikte bu ses etrafa yayılır. Uzakta mesafede rahatsız edici olmaktan öteye gidemeyen bu ses yakından uygulandığında dikkat dağılması, afallamayla hatta belki de kulakta hasarla bile sonuçlanabilir. Durumsal aktivasyon “音”- Oto kelimesinin söylenmesidir.


Shuriken (2)
İçine ışık enerjisi mühürlenmiştir. Aktif olmasıyla birlikte etrafa ışık saçmaya başlar, bu ışığın etkisi maruz kaldığı mesafeye göre değişmekle birlikte gücü mini-Işık Bombası sayılabilecek kadardır. “光” Hikari kelimesinin söylenmesiyle aktif olur.


Tekli Funyuu: Etki mührü çizilmiştir, aktif olmasıyla içine mühürlenmiş chakra bedende gezinmeye başlar. Bu chakra kullanıcının fiziksel aktivitelerini –koşmak, vurmak- daha etkili bir hale getirir lakin Jutsu kullanmak için kullanılamaz zira çıkan chakra, rezerve gitmez bitene kadar vücuttaki sirkülasyonunu sürdürür. Bu sirkülasyon bir doping etkisi görür. Yapıştırılmasıyla aktif olmaz "Haizen" komutuyla çalışmaya başlar.
-Sağ bacağıma yapıştırılmış vaziyette.

Tekli Funyuu (2): Yapıştırılan kişinin chakra akışını bozarak mühürle temas ettiği süre boyunca Ninjutsu, Genjutsu yapması durumunda başarısızlıkla sonuçlanır veya istediği etkiyi tam olarak jutsusuna yansıtamaz.

Tekli Funyuu (3): BOŞ

Kart 1: İçine rüzgar enerjisi depolanmıştır, aktif olmasıyla birlikte bu enerji hızla dışarı çıkar. Bu sırada karşısında olan nesnelerin ileriye doğru gidişini sağlayabilir, bu hız etkikenen nesnenin ağırlığına göre değişir. Tam tersi gelen bir nesneyi yavaşlatabilir. “Kaze” sözcüğü durumsal aktivasyonudur.

Kart 2: Shinkuu Gyouku mühürlenmiştir.

Kart 3: Üzerine Fuuma Shuriken mühürlenmiştir.

Kart 4: Boş

Kart 5: Boş Mühür dalı sayesinde halihazırda uygulanmış bir Ninjutsu tekniği karşılaştığında mühürleyecek şekilde yazılmıştır.

Kart 6: Boş Mühür dalı sayesinde halihazırda uygulanmış bir Ninjutsu tekniği karşılaştığında mühürleyecek şekilde yazılmıştır.

Kart 7: Boş Mühür dalı sayesinde halihazırda uygulanmış bir Ninjutsu tekniği karşılaştığında mühürleyecek şekilde yazılmıştır.

Kart 8: Zanshuu No Jutsu mühürlenmiştir.

Kart 9: İçine 3 tane shuriken mühürlenmiştir. Mühür bozulduğunda bunlar dışarı fırlarlar ve doğrusal bir şekilde ilerler. Tori “鳥”kelimesi durumsal aktivasyonudur.

Kart 10: Kaiten Shuriken mühürlenmiştir.

Kart 11: Kart’ın geniş kısmına manyetik alan enerjisiyle birlikte mıknatıs görevi görür. Kunai, shuriken gibi cisimleri kendine çekip yapıştırabilir veyahut yönünü ciddi derecede saptırabilir. Bu etki kart ve etkilenen cisim arasındaki mesafeye, etkileşim süresine göre değişir. Bunun dışındaki katana, tantou gibi cisimlerdeyse çekme zor bir durumdur. Yine de tutan kişiyi, rahatsız edebilecek ve belki gücüne göre hareketini bir nebze kısıtlayabilecek bir etki oluşturabilir. Enerjinin bitmesiyle cisimler yapışmışsa ayrılırlar ve kağıdın üstündeki çekim etkisi yok olur.

Kart 12: BOŞ


In a world without gold we might've been heroes!
Künye
İsim: Shimada Kazuo
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.86
Kilo: 72
Köy: Ishigakure
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 37.500
Prestij: 8
Kullanılabilir GP: 20

Motivasyon
Fuuinjutsu Öğrenmek: Fuuinjutsu’ya abartılı derecede bir ilgisi vardır, derinlikleriyle Fuuinjutsu öğrenmek hayatta ki tek hedefidir hatta. Bunun uğruna Shinobi olmaya karar vermiş, şuanda çıktığı sıkıcı görevlere katlanmasının tek sebebi bir gün Fuuinjutsu’da ustalaşma hedefidir.

Komplikasyon:
Merak Belası: Normalde mantıklı karar verme yetisine sahip olan Kazuo. Bir şeyi merak ettiğinde kontrol mekanizmasını tamamen yitirir bunun sonucunda mantıklı veya mantıksız kararlar alabilir. Normalde pek zararlı bir şey gibi görülmese de Kazuo’da ki seviye tamamen farklıdır, aniden bir şeyi merak eder ve bunun mantıklı bir merak olmasına gerek bile yoktur.. Örneklemek gerekirse “Cübbeli adamı gizlice takip et.” Görevindeyken aniden beynine doluşan “Adamın kafası kel mi acaba?” sorusuyla birlikte kendini aniden adamın üstünde bulabilir. Bu problem, bazı görevler de kendisine sıkıntı yaratmıştır.

Özellikler

Profil
Güç: 4
Çeviklik: 7
Kondisyon: 4
Potansiyel: 4
Varlık: 5
Zeka: 6

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 2
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 2
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin No Jutsu
Shinkuutai
Shinkuu Gyouku
Kaiten Shuriken
Zanshuu no Jutsu
Taijutsu
Musatsu - C Rank

Fuuinjutsu
► Show Spoiler
Genjutsu
Raigen
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
► Show Spoiler
► Show Spoiler

Standart shinobi çantasına benzer çanta
Ödüller:
Hırsız Kim - C Rank
4. Yoklama
Chakra Taşları
[Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo
► Show Spoiler
Post Reply

Return to “Dükkan”