[Dükkan] Moriai Jouichirou

Tüm alışveriş ve ekipman işlemleriniz burada yapabilirsiniz.
Post Reply
User avatar
Moriai Jouichirou
Posts:70
Joined:October 16th, 2018, 8:58 pm
[Dükkan] Moriai Jouichirou

Post by Moriai Jouichirou » February 11th, 2019, 2:54 am

Mevcut Ryo: 157500 Ryo

Özel Üretim Cübbe
Sırtında metatron kübü simgesi bulunan dik yakalı, standart bir cübbedir. İki kolunun da iç kısmında 1 adet küçük eşya (kunai, shuriken, funyuu) taşıyabilecek bir mekanizma bulunur. Mekanizma, kullanıcı elini spesifik bir pozisyona getirdiğinde aktif olur ve tuttuğu eşyayı kullanıcının eline fırlatır. Cübbenin iç kısmında hem sağda hem de sol tarafta olmak üzere 5'er adet eşya yerleştirme hazneleri ile doludur. Bu hazneler bir cepten ziyade, çıtçıtlı kumaş parçaları gibidir. Eşya yerleştirilip çıtçıtları kapatıldığı takdirde eşya sabit ve güvenli bir şekilde cübbenin iç kısmında asılı olarak kalır. Kullanıcı istediği eşyayı yerinden çekerek kolayca eline alabilir.
Image
Fiyat: 57500 Ryo

Kalan: 100000 Ryo
Image
Image
Konuşma Renk Skalası

"Jouichirou Dış Ses"
"Jouichirou İç Ses"
"Zuijin Dış Ses"
"Diğer Karakter ve NPC Dış Ses"
Künye
İsim: Moriai Jouichirou
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 115.000
Prestij: 8
Ün: 15
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Zuijin Esareti
Jouichirou; kendi gerçekliğinden, dünya gerçekliğine geçmenin tek yolunun zuijinleri kendi gerçekliğindeki esaretinden kurtarmak olduğunu biliyordu. Neredeyse kendini bildi bileli etrafında olan zuijinleri kendi gerçekliğinden kurtarıp, dünyadaki gerçekliğe getirmesi gerekliydi. Onları unutarak dünya gerçekliğine dönmek seçenekleri arasında asla değildi. Onları gerçekliğe getirmenin bir yolunu bulmalıydı, ne olursa olsun.

Bilginin Peşinde
Jouichirou’yu hayata bağlayan en temel ihtiyaçlarından biri haline gelen “bilmek” isteğiydi. İlgisini çekmesi durumunda, herşeyini bilmeye duyduğu ihtiyaç onu bu hale getirmişti. Bilginin öğrenilmesi, kayda alınması, incelenmesi, kesinleştirilmesi Jouichirou için hayat enerjisiydi.

Komplikasyon
Paranoid Şizofreni
Jouichirou her ne kadar kendi gerçekliğinin farklı bir yer olduğnunu farkında olsa da, bu onun bir vaka olduğunu değiştirmiyordu. Zuijinleri kontrol edemiyordu ve onların söyleyeceklerine karışamıyordu. Yaşadığı güne kadar bildiği zuijinleri tek bir anda değil, yavaş yavaş tanımıştı. Bu sebeple yeni bir zuijinle karşılaşmayacağı kesin değildi. Şu anda varolanların orada olduklarını bilse de, yeni karşılaşabileceği bir zuijine karşı tamamen savunmasızdı. Bu sebeple tanımadığı insanlarla diyalog kurmak için, onların gerçek insanlar olduğundan emin olması gerekiyordu ve bu konu, insanlara hayatında yer vermesi için zor bir durum oluşturuyordu.


Özellikler

Profil
Güç: 2
Çeviklik: 4
Kondisyon: 5
Potansiyel: 4
Varlık: 8
Zeka: 7

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 2
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 4
[Zeka] İzcilik: 3


Ninja Ekipman Ustalığı - C Rank

Fuinjutsu B-Rank
Obje Sayı Sınır Arttırma
Obje Üstüne Obje Mühürleme
Obje Boyut Sınırı Arttırma
Ninjutsu Teknikleri Mühürleme
Obje Üstüne Enerji Mühürleme
Eş Mühür Oluşturabilme
Durumsal Aktivasyon
Boş Mühür Oluşturma

Ninjutsu
Shunshin
Zanshuu no Jutsu

Genjutsu
Hanasaku no Jutsu
Rakumei no Jutsu
Kuroshiki
Rishuu
Magen: Bunshin

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
1. Ekipman Çantası
► Show Spoiler
2. Cübbe
► Show Spoiler


User avatar
Cynic
Laplace
Laplace
Posts:568
Joined:August 24th, 2018, 10:41 pm

Re: [Dükkan] Moriai Jouichirou

Post by Cynic » February 11th, 2019, 11:19 pm

Onaylandı.
User avatar
Moriai Jouichirou
Posts:70
Joined:October 16th, 2018, 8:58 pm

Re: [Dükkan] Moriai Jouichirou

Post by Moriai Jouichirou » February 13th, 2019, 10:45 pm

Mevcut Ryo: 100000 Ryo

Funyuu (6 adet 1'li Rulo, 2 Adet 2'li Rulo) x10: 50.000 Ryo
Kunai (Normal Kalite) x15: 25.000 Ryo
Sentetik Misina 5mt (Normal Kalite) x1: 5.000 Ryo
Kan Hapı (Normal Kalite): 10.000 Ryo
Chakra Hapı (Normal Kalite): 10.000 Ryo

Tekli Funyuu 1: Ninjutsu Mührü - Zanshuu no Jutsu
Tekli Funyuu 2: Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü - Mühür, üzerine temas (canlı, cansız) halinde açılır. Kinetik enerji salınımı ile mührün baktığı yönde itici bir kuvvet uygular.
Tekli Funyuu 3: Durumsal Aktivasyon/Boş Mühür - Ninjutsu mühürlemek için yazılmıştır.
Tekli Funyuu 4: Durumsal Aktivasyon/Etki Mührü - Mühür, canlı bir varlığa yapıştırılması halinde açılır. Yapıştırıldığı canlının kaslarına mührün içine yüklenmiş enerjiyi göndererek bir süreliğine ekstra hız kazandırır.
Tekli Funyuu 5: Durumsal Aktivasyon/Etki Mührü - Mührün canlı bir varlığa yapıştırılması halinde açılır. Yapıştırıldığı canlının anlık hafıza kaybı yaşamasını sağlar.
Tekli Funyuu 6: Eş Mühür/Obje Mührü - 2'li Funyuu 2|Mühür 1 ile eş mühürdür. 6 Adet Kunai mühürlenmiştir.
2'li Funyuu 1|Mühür 1: Eş Mühür/Ninjutsu Mührü - 2'li Funyuu 1|Mühür 2 ile eş mühürdür, birinin açılması ile birlikte diğeri de açılır. Zanshuu no Jutsu
2'li Funyuu 1|Mühür 2: Eş Mühür/Etki Mührü - 2'li Funyuu 1|Mühür 1 ile eş mühürdür, birinin açılması ile birlikte diğeri de açılır. Kullanıcının ninjutsu kabiliyetini bir süreliğine arttıracak şekilde etkiler.
2'li Funyuu 2|Mühür 1: Eş Mühür - Tekli Funyuu 6 Mührü ile eş mühürdür, mührün açılması durumunda Tekli Funyuu 6'daki mühür de açılır.
2'li Funyuu 2|Mühür 2: Eş Mühür - Kunai 3 ile eş mühürdür, mührün açılması durumunda Kunai 3'deki mühür de açılır.
Mühürlü Kunai 1: Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü - Mühür, kullanıcı "Ritan" demesi halinde açılır. Kinetik enerji salınımı ile kunainin yönünü bir defaya mahsus değiştirebilir.
Mühürlü Kunai 2: Durumsal Aktivasyon/Boş Mühür - Mühür aktif bir ninjutsuyla karşılaşması halinde açılır. Ninjutsu mühürlemek için yazılmıştır.
Mühürlü Kunai 3: Eş Mühür/Obje Mührü - 1 Adet Kunai ve 5mt Sentetik Misina mühürlenmiştir. Sentetik misinanın bir ucu Mühürlü Kunai 3'e bağlıdır, diğer ucu mühürlenen kunaiye bağlıdır. Mührün açılması durumunda kunai yüzeyinden ikinci kunai fırlar.
Cübbe Sırt Kısmı: Durumsal Aktivasyon/Obje Mührü - Mühür, kullanıcı "Hejji" demesi durumunda açılır. 6 Adet kunai mühürlenmiştir.
Cübbe Sağ Kol Üstü: Eş Mühür/Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü - Cübbe Sol Kol Üstü mührü ile eş mühürdür. Mühür, kullanıcı "Dōshite" demesi durumunda açılır. Eş mührü ile artı-eksi kutupları tamamlayarak manyetik bir alan oluşturur.
Cübbe Sol Kol Üstü: Eş Mühür/Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü: Cübbe Sağ Kol Üstü mührü ile eş mühürdür. Mühür, kullanıcı "Dōshite demesi durumunda açılır. Eş mührü ile artı-eksi kutupları tamamlayarak manyetik bir alan oluşturur.


Kalan Ryo: 0 Ryo
Image
Image
Konuşma Renk Skalası

"Jouichirou Dış Ses"
"Jouichirou İç Ses"
"Zuijin Dış Ses"
"Diğer Karakter ve NPC Dış Ses"
Künye
İsim: Moriai Jouichirou
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 115.000
Prestij: 8
Ün: 15
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Zuijin Esareti
Jouichirou; kendi gerçekliğinden, dünya gerçekliğine geçmenin tek yolunun zuijinleri kendi gerçekliğindeki esaretinden kurtarmak olduğunu biliyordu. Neredeyse kendini bildi bileli etrafında olan zuijinleri kendi gerçekliğinden kurtarıp, dünyadaki gerçekliğe getirmesi gerekliydi. Onları unutarak dünya gerçekliğine dönmek seçenekleri arasında asla değildi. Onları gerçekliğe getirmenin bir yolunu bulmalıydı, ne olursa olsun.

Bilginin Peşinde
Jouichirou’yu hayata bağlayan en temel ihtiyaçlarından biri haline gelen “bilmek” isteğiydi. İlgisini çekmesi durumunda, herşeyini bilmeye duyduğu ihtiyaç onu bu hale getirmişti. Bilginin öğrenilmesi, kayda alınması, incelenmesi, kesinleştirilmesi Jouichirou için hayat enerjisiydi.

Komplikasyon
Paranoid Şizofreni
Jouichirou her ne kadar kendi gerçekliğinin farklı bir yer olduğnunu farkında olsa da, bu onun bir vaka olduğunu değiştirmiyordu. Zuijinleri kontrol edemiyordu ve onların söyleyeceklerine karışamıyordu. Yaşadığı güne kadar bildiği zuijinleri tek bir anda değil, yavaş yavaş tanımıştı. Bu sebeple yeni bir zuijinle karşılaşmayacağı kesin değildi. Şu anda varolanların orada olduklarını bilse de, yeni karşılaşabileceği bir zuijine karşı tamamen savunmasızdı. Bu sebeple tanımadığı insanlarla diyalog kurmak için, onların gerçek insanlar olduğundan emin olması gerekiyordu ve bu konu, insanlara hayatında yer vermesi için zor bir durum oluşturuyordu.


Özellikler

Profil
Güç: 2
Çeviklik: 4
Kondisyon: 5
Potansiyel: 4
Varlık: 8
Zeka: 7

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 2
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 4
[Zeka] İzcilik: 3


Ninja Ekipman Ustalığı - C Rank

Fuinjutsu B-Rank
Obje Sayı Sınır Arttırma
Obje Üstüne Obje Mühürleme
Obje Boyut Sınırı Arttırma
Ninjutsu Teknikleri Mühürleme
Obje Üstüne Enerji Mühürleme
Eş Mühür Oluşturabilme
Durumsal Aktivasyon
Boş Mühür Oluşturma

Ninjutsu
Shunshin
Zanshuu no Jutsu

Genjutsu
Hanasaku no Jutsu
Rakumei no Jutsu
Kuroshiki
Rishuu
Magen: Bunshin

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
1. Ekipman Çantası
► Show Spoiler
2. Cübbe
► Show Spoiler


User avatar
Cynic
Laplace
Laplace
Posts:568
Joined:August 24th, 2018, 10:41 pm

Re: [Dükkan] Moriai Jouichirou

Post by Cynic » February 16th, 2019, 1:46 am

Tekli Funyuu 2 - Uygulanan kuvvetin miktarını da yazmanız gerekmekte dallarınızı da dikkate alarak. Fazla veya az olursa ayar çekilir.

Tekli Funyuu 3 - Durumsal aktivasyon detaylandırılmamış.

Tekli Funyuu 4 - Hız artısı detaylandırılmalı.

Tekli Funyuu 5 - Onun dışındaki tek sıkıntısı da bu anlık hafıza kaybından neyin kastedildiği. Bunun detaylandırılması gerek. Bu mührün kafaya yakın (boyun, omur veya üstü) yapıştırılması da gerekli olacaktır.

Tekli Funyuu 6 - Mühürlerin eş olması ne fayda sağlar? Aralarında enerji aktarımı mı var, yoksa birinin aktivasyonu diğerini mi tetikliyor? Bunun detaylandırılması gerekli. Kime kunai mühürlenmiş? İkisine de mi birine mi sadece?

Mühürlü kunailerde mühür nerede? Enerji çıkışları mühürden uzağa doğru olacağı için mührün çizildiği yüzeyin baktığı yönün aksine kuvvet oluşacaktır. Buna göre mühürlerin yerlerinin de detaylıca yazılması gereklidir.

Manyetik alan mühürlerinde hiç bir sıkıntı yok ancak kuvvetin detaylandırılması gereklidir.

Mühürlerin geneli kritik detayları barındırmıyor. Özellikle eş mühürlerin daha detaylı ve okunaklı yazılmasını isteyeceğim. Eğer kafanızda sorular varsa PM atın, ilgilenelim. Bunun dışında mühürlerin mantığında bir sıkıntı görünmüyor. Sadece bu detayların eklenmesi gerek.
User avatar
Moriai Jouichirou
Posts:70
Joined:October 16th, 2018, 8:58 pm

Re: [Dükkan] Moriai Jouichirou

Post by Moriai Jouichirou » February 16th, 2019, 1:52 pm

Mevcut Ryo: 100.000 Ryo

Funyuu (6 adet 1'li Rulo, 2 Adet 2'li Rulo) x10: 50.000 Ryo
Kunai (Normal Kalite) x15: 25.000 Ryo
Kan Hapı (Normal Kalite): 10.000 Ryo
Chakra Hapı (Normal Kalite): 10.000 Ryo

Tekli Funyuu 1: Ninjutsu Mührü - Zanshuu no Jutsu

Tekli Funyuu 2: Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü - Mühür, üzerine temas (canlı, cansız) halinde açılır. Kinetik enerji salınımı ile mührün baktığı yönde itici bir kuvvet uygular. Bu itici kuvvet mühür üzerinden dışa doğru püskürtücü etkiye sahiptir.

Tekli Funyuu 3: Durumsal Aktivasyon/Boş Mühür - Mühür aktif bir ninjutsuyla karşılaşması halinde açılır. Ninjutsu mühürlemek için yazılmıştır.

Tekli Funyuu 4: Durumsal Aktivasyon/Etki Mührü - Mühür, canlı bir varlığa yapıştırılması halinde açılır. Yapıştırıldığı canlının kaslarına mührün içine yüklenmiş enerjiyi göndererek bir süreliğine ekstra hız kazandırır. Mührün yapıştırıldığı canlının kendi hızı referans olarak 1 birim alınır ise, mühür bu hızı 1,5 birim yapacak şekildedir.

Tekli Funyuu 5: Durumsal Aktivasyon/Etki Mührü - Mührün canlı bir varlığa yapıştırılması halinde açılır. Yapıştırıldığı canlının anlık hafıza kaybı yaşamasını sağlar. Bunu yapmak için de yapıştırılan kişinin zihni ile beyninin depolama alanı arasındaki bağı mühürleyerek başarır. Yapıştırılan kişi afallar, ancak mühür hızlı kırılır.

Tekli Funyuu 6: Eş Mühür/Obje Mührü - 2'li Funyuu 2|Mühür 1 ile eş mühürdür. Mühür 2'li Funyuu|Mühür 1 mührü açılması durumunda aktif olur, açılış tetikleme eş mührüdür. 6 Adet Kunai mühürlenmiştir.

2'li Funyuu 1|Mühür 1: Eş Mühür/Ninjutsu Mührü - 2'li Funyuu 1|Mühür 2 ile eş mühürdür, birinin açılması ile birlikte diğeri de açılır. Zanshuu no Jutsu

2'li Funyuu 1|Mühür 2: Eş Mühür/Etki Mührü - 2'li Funyuu 1|Mühür 1 ile eş mühürdür, birinin açılması ile birlikte diğeri de açılır. Kullanıcının ninjutsu kabiliyetini bir süreliğine arttıracak şekilde etkiler.

2'li Funyuu 2|Mühür 1: Eş Mühür - Tekli Funyuu 6 Mührü ile eş mühürdür, mührün açılması durumunda Tekli Funyuu 6'daki mühür de açılır, açılış tetikleme eş mührüdür.

2'li Funyuu 2|Mühür 2: Boş bir sayfadır, olası herhangi bir kullanıma karşı yedekte beklemektedir.

Mühürlü Kunai 1: Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü - Mühür, kunainin geniş-yan yüzeyine yazılmıştır. Kullanıcının "Ritan" demesi halinde açılır. Mührün enerji çıkışı kunainin uç noktasından olacak şekildedir, böylelikle kunai ivmesini kaybetmez. Kinetik enerji salınımı ile kunainin yönünü bir defaya mahsus 90 derece değiştirebilir.

Mühürlü Kunai 2: Durumsal Aktivasyon/Boş Mühür - Mühür, kunainin geniş-yan yüzeyine yazılmıştır. Aktif bir ninjutsuyla karşılaşması halinde açılır. Ninjutsu mühürlemek için yazılmıştır.

Mühürlü Kunai 3: Durumsal Aktivasyon/Boş Mühür - Mühür, kunainin geniş-yan yüzeyine yazılmıştır. Aktif bir ninjutsuyla karşılaşması halinde açılır. Ninjutsu mühürlemek için yazılmıştır.

Cübbe Sırt Kısmı: Durumsal Aktivasyon/Obje Mührü - Mühür, kullanıcı "Hejji" demesi durumunda açılır. 6 Adet kunai mühürlenmiştir.

Cübbe Sağ Kol Üstü: Eş Mühür/Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü - Cübbe Sol Kol Üstü mührü ile eş mühürdür. Mühür, kullanıcı "Dōshite" demesi durumunda açılır. Eş mührü ile artı-eksi kutupları tamamlayarak manyetik bir alan oluşturur. Manyetik alan 10 saniyeliğine açık kalır. Kullanıcının üzerine doğru hareket eden, manyetik alandan etkilenebilecek cisimlerin yönlerini değiştirmeye yetecek kuvvettedir. Uzaktan fırlatılan cisimleri doğrudan savuşturur, yakından savrulan cisimlerin ise sadece dengesini bozar ve yönünü şaşırtır.

Cübbe Sol Kol Üstü: Eş Mühür/Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü: Cübbe Sağ Kol Üstü mührü ile eş mühürdür. Mühür, kullanıcı "Dōshite demesi durumunda açılır. Eş mührü ile artı-eksi kutupları tamamlayarak manyetik bir alan oluşturur. Manyetik alan 10 saniyeliğine açık kalır. Kullanıcının üzerine doğru hareket eden, manyetik alandan etkilenebilecek cisimlerin yönlerini değiştirmeye yetecek kuvvettedir. Uzaktan fırlatılan cisimleri doğrudan savuşturur, yakından savrulan cisimlerin ise sadece dengesini bozar ve yönünü şaşırtır.

Kalan Ryo: 5.000 Ryo


Düzenlenmiştir.
Image
Image
Konuşma Renk Skalası

"Jouichirou Dış Ses"
"Jouichirou İç Ses"
"Zuijin Dış Ses"
"Diğer Karakter ve NPC Dış Ses"
Künye
İsim: Moriai Jouichirou
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 115.000
Prestij: 8
Ün: 15
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Zuijin Esareti
Jouichirou; kendi gerçekliğinden, dünya gerçekliğine geçmenin tek yolunun zuijinleri kendi gerçekliğindeki esaretinden kurtarmak olduğunu biliyordu. Neredeyse kendini bildi bileli etrafında olan zuijinleri kendi gerçekliğinden kurtarıp, dünyadaki gerçekliğe getirmesi gerekliydi. Onları unutarak dünya gerçekliğine dönmek seçenekleri arasında asla değildi. Onları gerçekliğe getirmenin bir yolunu bulmalıydı, ne olursa olsun.

Bilginin Peşinde
Jouichirou’yu hayata bağlayan en temel ihtiyaçlarından biri haline gelen “bilmek” isteğiydi. İlgisini çekmesi durumunda, herşeyini bilmeye duyduğu ihtiyaç onu bu hale getirmişti. Bilginin öğrenilmesi, kayda alınması, incelenmesi, kesinleştirilmesi Jouichirou için hayat enerjisiydi.

Komplikasyon
Paranoid Şizofreni
Jouichirou her ne kadar kendi gerçekliğinin farklı bir yer olduğnunu farkında olsa da, bu onun bir vaka olduğunu değiştirmiyordu. Zuijinleri kontrol edemiyordu ve onların söyleyeceklerine karışamıyordu. Yaşadığı güne kadar bildiği zuijinleri tek bir anda değil, yavaş yavaş tanımıştı. Bu sebeple yeni bir zuijinle karşılaşmayacağı kesin değildi. Şu anda varolanların orada olduklarını bilse de, yeni karşılaşabileceği bir zuijine karşı tamamen savunmasızdı. Bu sebeple tanımadığı insanlarla diyalog kurmak için, onların gerçek insanlar olduğundan emin olması gerekiyordu ve bu konu, insanlara hayatında yer vermesi için zor bir durum oluşturuyordu.


Özellikler

Profil
Güç: 2
Çeviklik: 4
Kondisyon: 5
Potansiyel: 4
Varlık: 8
Zeka: 7

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 2
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 4
[Zeka] İzcilik: 3


Ninja Ekipman Ustalığı - C Rank

Fuinjutsu B-Rank
Obje Sayı Sınır Arttırma
Obje Üstüne Obje Mühürleme
Obje Boyut Sınırı Arttırma
Ninjutsu Teknikleri Mühürleme
Obje Üstüne Enerji Mühürleme
Eş Mühür Oluşturabilme
Durumsal Aktivasyon
Boş Mühür Oluşturma

Ninjutsu
Shunshin
Zanshuu no Jutsu

Genjutsu
Hanasaku no Jutsu
Rakumei no Jutsu
Kuroshiki
Rishuu
Magen: Bunshin

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
1. Ekipman Çantası
► Show Spoiler
2. Cübbe
► Show Spoiler


User avatar
Cynic
Laplace
Laplace
Posts:568
Joined:August 24th, 2018, 10:41 pm

Re: [Dükkan] Moriai Jouichirou

Post by Cynic » February 19th, 2019, 12:41 am

Tekli Funyuu 5: Bir kaç saniye etkili olacaktır ve kişinin boyun, ense veya buralara yakın bir yerlerine yapıştırılması gerekecektir. Bu bölgelerden ne kadar uzaksa o kadar etkisi düşer, ancak yine de çalışır.

2'li Funyuu 1|Mühür 2: Ninjutsu kabiliyeti artışı nasıl gerçekleşiyor? Detay verilmeli.

Mühürlü Kunai 1: Kunainin yönünü fırlatırken "mühür sağa doğru bakacak, aktif edince de enerji çıkışı sebebiyle sola doğru kıvrılacak" gibisinden bir planlama yapmadan atarsanız eğer kunainin yönü rastgele değişecektir. Uyarmak istedik.

Hejji'nin Japonca bir kelime olduğunu düşünmüyorum. Başka bir kelime ile değiştirmenizi isteyeceğim.

Bunlar dışında bir sorun görünmüyor.
User avatar
Moriai Jouichirou
Posts:70
Joined:October 16th, 2018, 8:58 pm

Re: [Dükkan] Moriai Jouichirou

Post by Moriai Jouichirou » February 20th, 2019, 9:35 pm

Mevcut Ryo: 100.000 Ryo

Funyuu (6 adet 1'li Rulo, 2 Adet 2'li Rulo) x10: 50.000 Ryo
Kunai (Normal Kalite) x15: 25.000 Ryo
Kan Hapı (Normal Kalite): 10.000 Ryo
Chakra Hapı (Normal Kalite): 10.000 Ryo

Tekli Funyuu 1: Ninjutsu Mührü - Zanshuu no Jutsu

Tekli Funyuu 2: Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü - Mühür, üzerine temas (canlı, cansız) halinde açılır. Kinetik enerji salınımı ile mührün baktığı yönde itici bir kuvvet uygular. Bu itici kuvvet mühür üzerinden dışa doğru püskürtücü etkiye sahiptir.

Tekli Funyuu 3: Durumsal Aktivasyon/Boş Mühür - Mühür aktif bir ninjutsuyla karşılaşması halinde açılır. Ninjutsu mühürlemek için yazılmıştır.

Tekli Funyuu 4: Durumsal Aktivasyon/Etki Mührü - Mühür, canlı bir varlığa yapıştırılması halinde açılır. Yapıştırıldığı canlının kaslarına mührün içine yüklenmiş enerjiyi göndererek bir süreliğine ekstra hız kazandırır. Mührün yapıştırıldığı canlının kendi hızı referans olarak 1 birim alınır ise, mühür bu hızı 1,5 birim yapacak şekildedir.

Tekli Funyuu 5: Durumsal Aktivasyon/Etki Mührü - Mührün canlı bir varlığa yapıştırılması halinde açılır. Yapıştırıldığı canlının anlık hafıza kaybı yaşamasını sağlar. Bunu yapmak için de yapıştırılan kişinin zihni ile beyninin depolama alanı arasındaki bağı mühürleyerek başarır. Boyun ve ense civarında bir yere yapıştırılması gerekmektedir. Yapıştırılan kişi afallar, ancak mühür hızlı kırılır.

Tekli Funyuu 6: Eş Mühür/Obje Mührü - 2'li Funyuu 2|Mühür 1 ile eş mühürdür. Mühür 2'li Funyuu|Mühür 1 mührü açılması durumunda aktif olur, açılış tetikleme eş mührüdür. 6 Adet Kunai mühürlenmiştir.

2'li Funyuu 1|Mühür 1: Eş Mühür/Ninjutsu Mührü - 2'li Funyuu 1|Mühür 2 ile eş mühürdür, birinin açılması ile birlikte diğeri de açılır. Zanshuu no Jutsu

2'li Funyuu 1|Mühür 2: Eş Mühür/Etki Mührü - 2'li Funyuu 1|Mühür 1 ile eş mühürdür, birinin açılması ile birlikte diğeri de açılır. Kullanıcının ninjutsu kabiliyetini bir süreliğine arttıracak şekilde etkiler. Bu etki kullanıcının tekniği oluşturmak için vücudunda yoğurduğu chakra akışını optimum seviyeye çeker ve yoğrulan chakra havzasını genişletir. Eğer etki başka bir mühre yazılmış ninjutsu ile birlikte kullanılacaksa, mühürdeki enerjinin dışarıya akışını daha yüksek basınçta olacak şekilde etkiler. Her iki durumda da, kullanılan ninjutsu için harcanan chakra/zaman oranı artacak şekildedir.

2'li Funyuu 2|Mühür 1: Eş Mühür - Tekli Funyuu 6 Mührü ile eş mühürdür, mührün açılması durumunda Tekli Funyuu 6'daki mühür de açılır, açılış tetikleme eş mührüdür.

2'li Funyuu 2|Mühür 2: Boş bir sayfadır, olası herhangi bir kullanıma karşı yedekte beklemektedir.

Mühürlü Kunai 1: Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü - Mühür, kunainin geniş-yan yüzeyine yazılmıştır. Kullanıcının "Ritan" demesi halinde açılır. Mührün enerji çıkışı kunainin uç noktasından olacak şekildedir, böylelikle kunai ivmesini kaybetmez. Kinetik enerji salınımı ile kunainin yönünü bir defaya mahsus 90 derece değiştirebilir.

Mühürlü Kunai 2: Durumsal Aktivasyon/Boş Mühür - Mühür, kunainin geniş-yan yüzeyine yazılmıştır. Aktif bir ninjutsuyla karşılaşması halinde açılır. Ninjutsu mühürlemek için yazılmıştır.

Mühürlü Kunai 3: Durumsal Aktivasyon/Boş Mühür - Mühür, kunainin geniş-yan yüzeyine yazılmıştır. Aktif bir ninjutsuyla karşılaşması halinde açılır. Ninjutsu mühürlemek için yazılmıştır.

Cübbe Sırt Kısmı: Durumsal Aktivasyon/Obje Mührü - Mühür, kullanıcı "Waru" demesi durumunda açılır. 6 Adet kunai mühürlenmiştir.

Cübbe Sağ Kol Üstü: Eş Mühür/Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü - Cübbe Sol Kol Üstü mührü ile eş mühürdür. Mühür, kullanıcı "Dōshite" demesi durumunda açılır. Eş mührü ile artı-eksi kutupları tamamlayarak manyetik bir alan oluşturur. Manyetik alan 10 saniyeliğine açık kalır. Kullanıcının üzerine doğru hareket eden, manyetik alandan etkilenebilecek cisimlerin yönlerini değiştirmeye yetecek kuvvettedir. Uzaktan fırlatılan cisimleri doğrudan savuşturur, yakından savrulan cisimlerin ise sadece dengesini bozar ve yönünü şaşırtır.

Cübbe Sol Kol Üstü: Eş Mühür/Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü: Cübbe Sağ Kol Üstü mührü ile eş mühürdür. Mühür, kullanıcı "Dōshite demesi durumunda açılır. Eş mührü ile artı-eksi kutupları tamamlayarak manyetik bir alan oluşturur. Manyetik alan 10 saniyeliğine açık kalır. Kullanıcının üzerine doğru hareket eden, manyetik alandan etkilenebilecek cisimlerin yönlerini değiştirmeye yetecek kuvvettedir. Uzaktan fırlatılan cisimleri doğrudan savuşturur, yakından savrulan cisimlerin ise sadece dengesini bozar ve yönünü şaşırtır.

Kalan Ryo: 5.000 Ryo


Düzenlenmiştir.
Image
Image
Konuşma Renk Skalası

"Jouichirou Dış Ses"
"Jouichirou İç Ses"
"Zuijin Dış Ses"
"Diğer Karakter ve NPC Dış Ses"
Künye
İsim: Moriai Jouichirou
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 115.000
Prestij: 8
Ün: 15
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Zuijin Esareti
Jouichirou; kendi gerçekliğinden, dünya gerçekliğine geçmenin tek yolunun zuijinleri kendi gerçekliğindeki esaretinden kurtarmak olduğunu biliyordu. Neredeyse kendini bildi bileli etrafında olan zuijinleri kendi gerçekliğinden kurtarıp, dünyadaki gerçekliğe getirmesi gerekliydi. Onları unutarak dünya gerçekliğine dönmek seçenekleri arasında asla değildi. Onları gerçekliğe getirmenin bir yolunu bulmalıydı, ne olursa olsun.

Bilginin Peşinde
Jouichirou’yu hayata bağlayan en temel ihtiyaçlarından biri haline gelen “bilmek” isteğiydi. İlgisini çekmesi durumunda, herşeyini bilmeye duyduğu ihtiyaç onu bu hale getirmişti. Bilginin öğrenilmesi, kayda alınması, incelenmesi, kesinleştirilmesi Jouichirou için hayat enerjisiydi.

Komplikasyon
Paranoid Şizofreni
Jouichirou her ne kadar kendi gerçekliğinin farklı bir yer olduğnunu farkında olsa da, bu onun bir vaka olduğunu değiştirmiyordu. Zuijinleri kontrol edemiyordu ve onların söyleyeceklerine karışamıyordu. Yaşadığı güne kadar bildiği zuijinleri tek bir anda değil, yavaş yavaş tanımıştı. Bu sebeple yeni bir zuijinle karşılaşmayacağı kesin değildi. Şu anda varolanların orada olduklarını bilse de, yeni karşılaşabileceği bir zuijine karşı tamamen savunmasızdı. Bu sebeple tanımadığı insanlarla diyalog kurmak için, onların gerçek insanlar olduğundan emin olması gerekiyordu ve bu konu, insanlara hayatında yer vermesi için zor bir durum oluşturuyordu.


Özellikler

Profil
Güç: 2
Çeviklik: 4
Kondisyon: 5
Potansiyel: 4
Varlık: 8
Zeka: 7

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 2
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 4
[Zeka] İzcilik: 3


Ninja Ekipman Ustalığı - C Rank

Fuinjutsu B-Rank
Obje Sayı Sınır Arttırma
Obje Üstüne Obje Mühürleme
Obje Boyut Sınırı Arttırma
Ninjutsu Teknikleri Mühürleme
Obje Üstüne Enerji Mühürleme
Eş Mühür Oluşturabilme
Durumsal Aktivasyon
Boş Mühür Oluşturma

Ninjutsu
Shunshin
Zanshuu no Jutsu

Genjutsu
Hanasaku no Jutsu
Rakumei no Jutsu
Kuroshiki
Rishuu
Magen: Bunshin

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
1. Ekipman Çantası
► Show Spoiler
2. Cübbe
► Show Spoiler


User avatar
Cynic
Laplace
Laplace
Posts:568
Joined:August 24th, 2018, 10:41 pm

Re: [Dükkan] Moriai Jouichirou

Post by Cynic » February 21st, 2019, 1:57 am

Onaylandı.
User avatar
Moriai Jouichirou
Posts:70
Joined:October 16th, 2018, 8:58 pm

Re: [Dükkan] Moriai Jouichirou

Post by Moriai Jouichirou » August 22nd, 2019, 11:28 pm

Mevcut Ryo: 135.000 Ryo

Kunai (Normal Kalite) x12: 20.000 Ryo
Tekli Funyuu 1: Ninjutsu Mührü - Zanshuu no Jutsu

Tekli Funyuu 2: Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü - Mühür, üzerine temas (canlı, cansız) halinde açılır. Kinetik enerji salınımı ile mührün baktığı yönde itici bir kuvvet uygular. Bu itici kuvvet mühür üzerinden dışa doğru püskürtücü etkiye sahiptir.

Tekli Funyuu 3: Durumsal Aktivasyon/Boş Mühür - Mühür aktif bir ninjutsuyla karşılaşması halinde açılır. Ninjutsu mühürlemek için yazılmıştır.

Tekli Funyuu 4: Durumsal Aktivasyon/Etki Mührü - Mühür, canlı bir varlığa yapıştırılması halinde açılır. Yapıştırıldığı canlının kaslarına mührün içine yüklenmiş enerjiyi göndererek bir süreliğine ekstra hız kazandırır. Mührün yapıştırıldığı canlının kendi hızı referans olarak 1 birim alınır ise, mühür bu hızı 1,5 birim yapacak şekildedir.

Tekli Funyuu 5: Durumsal Aktivasyon/Etki Mührü - Mührün canlı bir varlığa yapıştırılması halinde açılır. Yapıştırıldığı canlının anlık hafıza kaybı yaşamasını sağlar. Bunu yapmak için de yapıştırılan kişinin zihni ile beyninin depolama alanı arasındaki bağı mühürleyerek başarır. Boyun ve ense civarında bir yere yapıştırılması gerekmektedir. Yapıştırılan kişi afallar, ancak mühür hızlı kırılır.

Tekli Funyuu 6: Eş Mühür/Obje Mührü - 2'li Funyuu 2|Mühür 1 ile eş mühürdür. Mühür 2'li Funyuu|Mühür 1 mührü açılması durumunda aktif olur, açılış tetikleme eş mührüdür. 6 Adet Kunai mühürlenmiştir.

2'li Funyuu 1|Mühür 1: Eş Mühür/Ninjutsu Mührü - 2'li Funyuu 1|Mühür 2 ile eş mühürdür, birinin açılması ile birlikte diğeri de açılır. Zanshuu no Jutsu

2'li Funyuu 1|Mühür 2: Eş Mühür/Etki Mührü - 2'li Funyuu 1|Mühür 1 ile eş mühürdür, birinin açılması ile birlikte diğeri de açılır. Kullanıcının ninjutsu kabiliyetini bir süreliğine arttıracak şekilde etkiler. Bu etki kullanıcının tekniği oluşturmak için vücudunda yoğurduğu chakra akışını optimum seviyeye çeker ve yoğrulan chakra havzasını genişletir. Eğer etki başka bir mühre yazılmış ninjutsu ile birlikte kullanılacaksa, mühürdeki enerjinin dışarıya akışını daha yüksek basınçta olacak şekilde etkiler. Her iki durumda da, kullanılan ninjutsu için harcanan chakra/zaman oranı artacak şekildedir.

2'li Funyuu 2|Mühür 1: Eş Mühür - Tekli Funyuu 6 Mührü ile eş mühürdür, mührün açılması durumunda Tekli Funyuu 6'daki mühür de açılır, açılış tetikleme eş mührüdür.

2'li Funyuu 2|Mühür 2: Boş bir sayfadır, olası herhangi bir kullanıma karşı yedekte beklemektedir.

Mühürlü Kunai 1: Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü - Mühür, kunainin geniş-yan yüzeyine yazılmıştır. Kullanıcının "Ritan" demesi halinde açılır. Mührün enerji çıkışı kunainin uç noktasından olacak şekildedir, böylelikle kunai ivmesini kaybetmez. Kinetik enerji salınımı ile kunainin yönünü bir defaya mahsus 90 derece değiştirebilir.

Mühürlü Kunai 2: Durumsal Aktivasyon/Boş Mühür - Mühür, kunainin geniş-yan yüzeyine yazılmıştır. Aktif bir ninjutsuyla karşılaşması halinde açılır. Ninjutsu mühürlemek için yazılmıştır.

Mühürlü Kunai 3: Durumsal Aktivasyon/Boş Mühür - Mühür, kunainin geniş-yan yüzeyine yazılmıştır. Aktif bir ninjutsuyla karşılaşması halinde açılır. Ninjutsu mühürlemek için yazılmıştır.

Cübbe Sırt Kısmı: Durumsal Aktivasyon/Obje Mührü - Mühür, kullanıcı "Waru" demesi durumunda açılır. 6 Adet kunai mühürlenmiştir.

Cübbe Sağ Kol Üstü: Eş Mühür/Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü - Cübbe Sol Kol Üstü mührü ile eş mühürdür. Mühür, kullanıcı "Dōshite" demesi durumunda açılır. Eş mührü ile artı-eksi kutupları tamamlayarak manyetik bir alan oluşturur. Manyetik alan 10 saniyeliğine açık kalır. Kullanıcının üzerine doğru hareket eden, manyetik alandan etkilenebilecek cisimlerin yönlerini değiştirmeye yetecek kuvvettedir. Uzaktan fırlatılan cisimleri doğrudan savuşturur, yakından savrulan cisimlerin ise sadece dengesini bozar ve yönünü şaşırtır.

Cübbe Sol Kol Üstü: Eş Mühür/Durumsal Aktivasyon/Enerji Mührü: Cübbe Sağ Kol Üstü mührü ile eş mühürdür. Mühür, kullanıcı "Dōshite demesi durumunda açılır. Eş mührü ile artı-eksi kutupları tamamlayarak manyetik bir alan oluşturur. Manyetik alan 10 saniyeliğine açık kalır. Kullanıcının üzerine doğru hareket eden, manyetik alandan etkilenebilecek cisimlerin yönlerini değiştirmeye yetecek kuvvettedir. Uzaktan fırlatılan cisimleri doğrudan savuşturur, yakından savrulan cisimlerin ise sadece dengesini bozar ve yönünü şaşırtır.
Savaş konusu sonrası kullanılmış mühürler, aynı parşomen ve bölgelere yeniden yazılacak şekildedir. 12 Adet Kunai savaş konusunda kullanılmıştır, bunlar yeniden satın alınacaktır. Mühürlerde herhangi bir değişiklik yapılmamıştır.

Kalan Ryo: 115.000 Ryo
Image
Image
Konuşma Renk Skalası

"Jouichirou Dış Ses"
"Jouichirou İç Ses"
"Zuijin Dış Ses"
"Diğer Karakter ve NPC Dış Ses"
Künye
İsim: Moriai Jouichirou
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 115.000
Prestij: 8
Ün: 15
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Zuijin Esareti
Jouichirou; kendi gerçekliğinden, dünya gerçekliğine geçmenin tek yolunun zuijinleri kendi gerçekliğindeki esaretinden kurtarmak olduğunu biliyordu. Neredeyse kendini bildi bileli etrafında olan zuijinleri kendi gerçekliğinden kurtarıp, dünyadaki gerçekliğe getirmesi gerekliydi. Onları unutarak dünya gerçekliğine dönmek seçenekleri arasında asla değildi. Onları gerçekliğe getirmenin bir yolunu bulmalıydı, ne olursa olsun.

Bilginin Peşinde
Jouichirou’yu hayata bağlayan en temel ihtiyaçlarından biri haline gelen “bilmek” isteğiydi. İlgisini çekmesi durumunda, herşeyini bilmeye duyduğu ihtiyaç onu bu hale getirmişti. Bilginin öğrenilmesi, kayda alınması, incelenmesi, kesinleştirilmesi Jouichirou için hayat enerjisiydi.

Komplikasyon
Paranoid Şizofreni
Jouichirou her ne kadar kendi gerçekliğinin farklı bir yer olduğnunu farkında olsa da, bu onun bir vaka olduğunu değiştirmiyordu. Zuijinleri kontrol edemiyordu ve onların söyleyeceklerine karışamıyordu. Yaşadığı güne kadar bildiği zuijinleri tek bir anda değil, yavaş yavaş tanımıştı. Bu sebeple yeni bir zuijinle karşılaşmayacağı kesin değildi. Şu anda varolanların orada olduklarını bilse de, yeni karşılaşabileceği bir zuijine karşı tamamen savunmasızdı. Bu sebeple tanımadığı insanlarla diyalog kurmak için, onların gerçek insanlar olduğundan emin olması gerekiyordu ve bu konu, insanlara hayatında yer vermesi için zor bir durum oluşturuyordu.


Özellikler

Profil
Güç: 2
Çeviklik: 4
Kondisyon: 5
Potansiyel: 4
Varlık: 8
Zeka: 7

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 2
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 4
[Zeka] İzcilik: 3


Ninja Ekipman Ustalığı - C Rank

Fuinjutsu B-Rank
Obje Sayı Sınır Arttırma
Obje Üstüne Obje Mühürleme
Obje Boyut Sınırı Arttırma
Ninjutsu Teknikleri Mühürleme
Obje Üstüne Enerji Mühürleme
Eş Mühür Oluşturabilme
Durumsal Aktivasyon
Boş Mühür Oluşturma

Ninjutsu
Shunshin
Zanshuu no Jutsu

Genjutsu
Hanasaku no Jutsu
Rakumei no Jutsu
Kuroshiki
Rishuu
Magen: Bunshin

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
1. Ekipman Çantası
► Show Spoiler
2. Cübbe
► Show Spoiler


User avatar
Cynic
Laplace
Laplace
Posts:568
Joined:August 24th, 2018, 10:41 pm

Re: [Dükkan] Moriai Jouichirou

Post by Cynic » August 24th, 2019, 3:17 am

Onaylandı.
Post Reply

Return to “Dükkan”