[Teknik Yaratım / Geliştirme] Amano Kagami

Burada aklınızdaki teknikleri yaratabilir veya varolan tekniklerinizi geliştirebilirsiniz.
Post Reply
User avatar
Amano Kagami
Kaçak
Kaçak
Posts: 68
Joined: September 2nd, 2018, 12:45 pm

[Teknik Yaratım / Geliştirme] Amano Kagami

Post by Amano Kagami » January 9th, 2019, 10:23 am

Geliştirilecek Teknik: Ikazuchiwana no Jutsu
Geliştirme Tipi: Özel Geliştirme
Geliştirme Açıklaması: Tekniğin aktivasyonu için işaretlenen alana birilerinin girmesi gerekirken, yaptığı antrenmanlar sonucunda Kagami işaretlenen alan üzerinde kontrol sağlamıştır. Bu sayede teknik açıklamada yazıldığı gibi kullanılabilirken, Kagami teknik için konulan işarette ufak bir değişiklik yaparak, tekniği tek el Tora mührü ile istediği zaman aktif hale getirerek patlamayı gerçekleştirebilir.

Harcanan GP: 15 (C Rank - Ikazuchiwana no Jutsu)
Kalan GP: 35


Geliştirilecek Teknik: Ikazuchiwana no Jutsu
Geliştirme Tipi: Özel Geliştirme
Geliştirme Açıklaması: Tekniğin gerçekleştirilebilmesi için sabit cisimler işaretlenebilirken, Kagami teknik üzerindeki kontrolü sayesinde, canlı cisimlerin üzerine de işaret bırakabilmektedir. Bırakılan işaretin, teknik için sabit cisimlere konulan işaretten bir farkı bulunmamaktadır.

Harcanan GP: 15 (C Rank - Ikazuchiwana no Jutsu)
Kalan GP: 20


Geliştirilecek Teknik: Ikazuchiwana no Jutsu
Geliştirme Tipi: Özel Geliştirme
Geliştirme Açıklaması: Teknik için el mühürleri yapıldıktan sonra, Kagami iki elini kullanarak iki işaret bırakabilir. Bu işaretlerin ikisi de aynı olmak zorundadır. Yani bir işaret kendiliğinden patlayan, diğer ise Kagami tarafından yapılacak el mührü ile patlayan cinsten olamaz. Diğer bir deyişle, İki işaret de ya kendiliğinden patlayan cinsten ya da tek el mührü ile patlayan cinsten olmak zorundadır.

Harcanan GP: 15 (C Rank - Ikazuchiwana no Jutsu)
Kalan GP: 5
Toplam Harcanan Ryo: 45x250= 11.250
Kalan Ryo: 38.750
Künye
İsim: Amano Kagami
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Kaçak (Chuunin)
Ryo: 138.750
Prestij: 8
Ün: 10
Kullanılabilir GP: 95

Motivasyon
Kagami idealleri peşinde olan birisidir. Bu yüzden de köyden kaçmasına sebep olan soruların cevabını bulmayı amaçlamaktadır. Bu sorular kendinden başlayıp dünyaya yayılmaktadır. "Neden" ve "nasıl" şeklindeki bol soruları, bulduğu cevapların peşinden gitmesine neden olmaktadır. Dolayısıyla Kagami ideallerini realiteye dökmeyi istemektedir.
Özellikler
Izena'daki Ev
Kagami, Izena adlı bir kuytu Yağmur Ülkesi köyünden bir eve sahiptir. Bu ev, onun rahatça saklanabilmesine, dinlenebilmesine ve maceraları arasında huzurlu bir vakit bulabilmesine olanak sağlar. Bu ev sebebiyle Kagami yorgunluğa ve dinlenmeye bağlı olan sağlık sorunlarından daha hızlı kurtulur, Izena'ya kısa sürede ulaşabileceği bir mesafedeyse avlanamaz ve bu evi değerli eşyalarını saklamak için kullanabilir.

Kagami'nin kısa sürede Izena'ya ulaşamayacağı ve avlanabilir olacağı durumlar GM tarafından gerekli turlarda bildirilecektir.

Kagami kurgusal sebeplerle bu eve olan erişimini kaybedebilir.

Profil
Güç: 3
Çeviklik: 4
Kondisyon: 6
Potansiyel: 9
Varlık: 5
Zeka: 6

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 2
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 2
[Potansiyel] Ninshuu: 2 (Favori)
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 2
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 2
[Zeka] İzcilik: 1
Mod
Jikangan

Ninjutsu
Raigami no Jutsu (B-Rank)
Ikazuchiwana no Jutsu (C-Rank)
Geliştirme Açıklaması: Tekniğin aktivasyonu için işaretlenen alana birilerinin girmesi gerekirken, yaptığı antrenmanlar sonucunda Kagami işaretlenen alan üzerinde kontrol sağlamıştır. Bu sayede teknik açıklamada yazıldığı gibi kullanılabilirken, Kagami teknik için konulan işarette ufak bir değişiklik yaparak, tekniği tek el Tora mührü ile istediği zaman aktif hale getirerek patlamayı gerçekleştirebilir.

Geliştirme Açıklaması: Tekniğin gerçekleştirilebilmesi için sabit cisimler işaretlenebilirken, Kagami teknik üzerindeki kontrolü sayesinde, canlı cisimlerin üzerine de işaret bırakabilmektedir. Bırakılan işaretin, teknik için sabit cisimlere konulan işaretten bir farkı bulunmamaktadır.

Geliştirme Açıklaması: Teknik için el mühürleri yapıldıktan sonra, Kagami iki elini kullanarak iki işaret bırakabilir. Bu işaretlerin ikisi de aynı olmak zorundadır. Yani bir işaret kendiliğinden patlayan, diğer ise Kagami tarafından yapılacak el mührü ile patlayan cinsten olamaz. Diğer bir deyişle, İki işaret de ya kendiliğinden patlayan cinsten ya da tek el mührü ile patlayan cinsten olmak zorundadır.
Kangehika (C-Rank)
Shunshin no Jutsu (D-Rank)


Taijutsu
Suiseiki (D-Rank)

Genjutsu
Kasumi Juusha (C-Rank)
Kuroshiki (D-Rank)

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
User avatar
Cynic
Laplace
Laplace
Posts: 434
Joined: August 24th, 2018, 10:41 pm

Re: [Teknik Yaratım / Geliştirme] Amano Kagami

Post by Cynic » January 13th, 2019, 10:46 pm

Onaylandı.

Yeni konunuzdan itibaren bu geliştirmeleri kullanabileceksiniz.
User avatar
Amano Kagami
Kaçak
Kaçak
Posts: 68
Joined: September 2nd, 2018, 12:45 pm

Re: [Teknik Yaratım / Geliştirme] Amano Kagami

Post by Amano Kagami » March 10th, 2020, 4:40 pm

Tekniğin İsmi: Okuninushi
Tekniğin Türü: Doujutsu/Genjutsu
Tekniğin Seviyesi: B-Rank
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin kullanılması için Jikangan’ın aktif olması gerekmektedir. Jikangan’ın aktif olmadığı bir aşamada teknik kullanılmak istenirse, Jikangan otomatik olarak aktif olur. Kullanıcının durumuna bağlı olarak Jikangan aktif edilemeyecek durumda ise, teknik çalışmaz.

Tekniğin aktif olması için herhangi bir el mührüne gerek yoktur. Tekniğin kullanılmasıyla birlikte, kullanıcının her iki gözünden de ancak Jikangan kullanan birinin görebileceği bir zaman dalgalanması yayılır. Bu zaman dalgalanması, 50 metre çapında bir alanı etkiler ve bu alan içerisinde olan herkes tekniğin etkisi altına girer.

Kişi tekniğin etki alanına girdiği anda, kullanıcının zamanı dilediği gibi manipüle ettiği bir evrene dahil olur. Bu alan içerisinde kullanıcı, kişilerin, cisimlerin ve her türlü tekniğin zamansal durumunu değiştirebilir hale gelir. Örneğin; kullanıcı tarafından hedefteki kişi çocukluk haline veya yaşlı haline, bir kaya parçası zaman içerisindeki aşınmış görüntüsüne dönüştürülebilir, yıllar önce var olan ancak güncel zamanda yok olmuş bir dağ gösterilebilir veya bir jutsu, zamana bağlı olarak hiç var olmamış, yok edilmiş, zayıflamış veya etkisini yitirmiş bir hale getirilebilir.

Tekniğin kullanılış tarzına göre bir genjutsu olduğu, bu konuda oldukça eğitimli olan hedef kişiler tarafından anlaşılması mümkündür. Ancak tekniğin doujutsu özelliği, genjutsu etkisini arttırdığı gibi genjutsunun kırılmasını da aynı seviyedeki diğer genjutsu tekniklerinden daha zor hale getirir. Bu durumda hedef kişiler genjutsu altında kaldıklarını fark edebilirler, ancak genjutsu etkisini kıramayabilirler.

Teknik ile zaman çizgisinde var olmayan değişiklikler yapılamaz. Diğer bir tabirle, hiç var olmayan bir cisim var gösterilemez, başka yerlerde mevcut olan ancak kullanıcının bulunduğu ortamda var olmayan cisimler gösterilemez. Örneğin; Ishigakure sınırların içerisindeki herhangi bir yerde teknik sayesinde hedefteki kişilere Kusachou Binası gösterilemez.

Teknik açık kaldığı süre zarfında minimal derece çakra tüketir. Ancak teknik sayesinde zamansal değişiklikler yapılması halinde, değişikliğin türüne göre çakra tüketimi değişkenlik gösterebilir. Bu durum, Jikangan’ın doğası gereği kullanıcının zihninde yorgunluğa neden olur. Zamansal değişimlerin boyutu ve niteliğine göre yorgunluğun seviyesinde değişkenlikler olabilir.

Teknik kullanılmaya başladığı anda, Jikangan’ın zamanı ileri veya geri alma ile durdurma özellikleri kullanılmaz hale gelir. Jikangan’ın bu özelliklerinin kullanılması halinde, teknik kendiliğinden sona erer. Ayrıca, Jikangan’ın bir şekilde aktifliğini yitirmesi halinde, teknik de etkisini yitirir.
Künye
İsim: Amano Kagami
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Kaçak (Chuunin)
Ryo: 138.750
Prestij: 8
Ün: 10
Kullanılabilir GP: 95

Motivasyon
Kagami idealleri peşinde olan birisidir. Bu yüzden de köyden kaçmasına sebep olan soruların cevabını bulmayı amaçlamaktadır. Bu sorular kendinden başlayıp dünyaya yayılmaktadır. "Neden" ve "nasıl" şeklindeki bol soruları, bulduğu cevapların peşinden gitmesine neden olmaktadır. Dolayısıyla Kagami ideallerini realiteye dökmeyi istemektedir.
Özellikler
Izena'daki Ev
Kagami, Izena adlı bir kuytu Yağmur Ülkesi köyünden bir eve sahiptir. Bu ev, onun rahatça saklanabilmesine, dinlenebilmesine ve maceraları arasında huzurlu bir vakit bulabilmesine olanak sağlar. Bu ev sebebiyle Kagami yorgunluğa ve dinlenmeye bağlı olan sağlık sorunlarından daha hızlı kurtulur, Izena'ya kısa sürede ulaşabileceği bir mesafedeyse avlanamaz ve bu evi değerli eşyalarını saklamak için kullanabilir.

Kagami'nin kısa sürede Izena'ya ulaşamayacağı ve avlanabilir olacağı durumlar GM tarafından gerekli turlarda bildirilecektir.

Kagami kurgusal sebeplerle bu eve olan erişimini kaybedebilir.

Profil
Güç: 3
Çeviklik: 4
Kondisyon: 6
Potansiyel: 9
Varlık: 5
Zeka: 6

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 2
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 2
[Potansiyel] Ninshuu: 2 (Favori)
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 2
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 2
[Zeka] İzcilik: 1
Mod
Jikangan

Ninjutsu
Raigami no Jutsu (B-Rank)
Ikazuchiwana no Jutsu (C-Rank)
Geliştirme Açıklaması: Tekniğin aktivasyonu için işaretlenen alana birilerinin girmesi gerekirken, yaptığı antrenmanlar sonucunda Kagami işaretlenen alan üzerinde kontrol sağlamıştır. Bu sayede teknik açıklamada yazıldığı gibi kullanılabilirken, Kagami teknik için konulan işarette ufak bir değişiklik yaparak, tekniği tek el Tora mührü ile istediği zaman aktif hale getirerek patlamayı gerçekleştirebilir.

Geliştirme Açıklaması: Tekniğin gerçekleştirilebilmesi için sabit cisimler işaretlenebilirken, Kagami teknik üzerindeki kontrolü sayesinde, canlı cisimlerin üzerine de işaret bırakabilmektedir. Bırakılan işaretin, teknik için sabit cisimlere konulan işaretten bir farkı bulunmamaktadır.

Geliştirme Açıklaması: Teknik için el mühürleri yapıldıktan sonra, Kagami iki elini kullanarak iki işaret bırakabilir. Bu işaretlerin ikisi de aynı olmak zorundadır. Yani bir işaret kendiliğinden patlayan, diğer ise Kagami tarafından yapılacak el mührü ile patlayan cinsten olamaz. Diğer bir deyişle, İki işaret de ya kendiliğinden patlayan cinsten ya da tek el mührü ile patlayan cinsten olmak zorundadır.
Kangehika (C-Rank)
Shunshin no Jutsu (D-Rank)


Taijutsu
Suiseiki (D-Rank)

Genjutsu
Kasumi Juusha (C-Rank)
Kuroshiki (D-Rank)

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
User avatar
Cynic
Laplace
Laplace
Posts: 434
Joined: August 24th, 2018, 10:41 pm

Re: [Teknik Yaratım / Geliştirme] Amano Kagami

Post by Cynic » March 23rd, 2020, 4:03 pm

Tekniğin kullanılması için Jikangan’ın aktif olması gerekmektedir. Jikangan’ın aktif olmadığı bir aşamada teknik kullanılmak istenirse, Jikangan otomatik olarak aktif olur. Önce Jikangan'ın aktif olması için gereken süre geçer, ardından teknik aktif olur. Kullanıcının durumuna bağlı olarak Jikangan aktif edilemeyecek durumda ise, teknik çalışmaz.

Tekniğin aktif olması için herhangi bir el mührüne gerek yoktur fakat bir kaç saniyelik bir odaklanma gereklidir. Tekniğin kullanılmasıyla birlikte, kullanıcının her iki gözünden de ancak Jikangan kullanan birinin görebileceği bir zaman dalgalanması yayılır. Bu zaman dalgalanması, 50 metre çapında bir alanı etkiler ve bu alan içerisinde olan herkes tekniğin etkisi altına girer.

Kişi tekniğin etki alanına girdiği anda, kullanıcının zamanı dilediği gibi manipüle ettiği bir evrene dahil olur. Bu alan içerisinde kullanıcı, kişilerin, cisimlerin ve her türlü tekniğin zamansal durumunu değiştirebilir hale gelir. Örneğin; kullanıcı tarafından hedefteki kişi çocukluk haline veya yaşlı haline, bir kaya parçası zaman içerisindeki aşınmış görüntüsüne dönüştürülebilir, yıllar önce var olan ancak güncel zamanda yok olmuş bir dağ gösterilebilir veya bir jutsu, zamana bağlı olarak hiç var olmamış, yok edilmiş, zayıflamış veya etkisini yitirmiş bir hale getirilebilir.

Ancak teknik Genjutsu temelli olduğu için tüm bu değişimler sadece görüntüden ibarettir. Yaşlanan veya gençleşen kişinin statları ve becerileri değişmez, ancak kendini öyle sanabilir ve psikolojik olarak etkilenebilir. Kafası karışabilir, yanlış kararlar verebilir. Kırılmamış haline döndürülen objeler teknik bozulana kadar kişileri normal bir şekilde etkilermiş hissi uyandırır, yani kırılan bir kılıç teknik ile tekrar tamir edilirse zihinsel hasar vermeye başlar, tamir edilen bir duvar kişilerin geçmesini zihinsel olarak engeller.

Tekniğin Genjutsu olduğunu fark etmek normal bir tekniğe göre daha zor değildir ancak Doujutsu temelli oluşu tekniğin kırılmasını standart bir B - Rank tekniğe göre daha zor kılar.

Teknik ile zaman çizgisinde var olmayan değişiklikler yapılamaz. Diğer bir tabirle, hiç var olmayan bir cisim var gösterilemez, başka yerlerde mevcut olan ancak kullanıcının bulunduğu ortamda var olmayan cisimler gösterilemez. Örneğin; Ishigakure sınırların içerisindeki herhangi bir yerde teknik sayesinde hedefteki kişilere Kusachou Binası gösterilemez. Bununla beraber karakterin bilmediği bilgiler de teknik ile oluşturulamaz. Örneğin kullanıcı, yıkılmış bir binanın sağlam halini bilmiyor ise o binanın sağlam hali oluşturulamaz.

Teknik açık kaldığı süre zarfında minimal derece çakra tüketir. Ancak teknik sayesinde zamansal değişiklikler yapılması halinde, değişikliğin türüne göre çakra tüketimi değişkenlik gösterebilir. Bu durum, Jikangan’ın doğası gereği kullanıcının zihninde yorgunluğa neden olur. Zamansal değişimlerin boyutu ve niteliğine göre yorgunluğun seviyesinde değişkenlikler olabilir.

Teknik kullanılmaya başladığı anda, Jikangan’ın zamanı ileri veya geri alma ile durdurma özellikleri kullanılmaz hale gelir. Jikangan’ın bu özelliklerinin kullanılması halinde, teknik kendiliğinden sona erer. Ayrıca, Jikangan’ın bir şekilde aktifliğini yitirmesi halinde, teknik de etkisini yitirir.
Şeklinde kabulünüzse onaylıyorum.
Post Reply

Return to “Teknik Geliştirme / Yaratım”