[Kontrat] Tsujihara Iori

Vakti geldiğinde, buradan kendinize özel bir "Efsanevi Yaratık" oluşturabilirsiniz.
User avatar
Tsujihara Iori
Kusagakure
Kusagakure
Posts:154
Joined:August 30th, 2018, 10:53 pm
Künye:
[Kontrat] Tsujihara Iori

Post by Tsujihara Iori » February 12th, 2019, 12:57 am

İsim: Garou

Tür: Kurt

Cinsiyet: Erkek



Görünüm:
Image

Garou'nun en belirgin özelliği, yerden sırtına kadarki mesafenin üç metreyi geçmesidir. Bu, halihazırda gururlu bakışlarını ve heybetli silüetine daha da kudret katar. Boyutunu idrak edip diğer özelliklerini incelemeye başlayanlar ise tamamen beyaz tüylere sahip olduğunu farkeder. Koştuğunda, bayırlara inmiş bir bulut gibi süzülür Garou. Onu sabah ayazında yükselen sis ile karıştırmamanızı sağlayan yegâne şey ise açık sarı ve alevli gözleridir. Baktığı kişi, Garou'nun içinde yanan onuru iliklerinde hisseder.

Kişilik:
Onurlu ve gururlu bir yaratıktır Garou. Taviz vermez, taktiksel olarak geri çekilir. Bükülmez, büküleceğine kırılmayı yeğler. Hatasını inkâr etmez, daha iyisini öğrenir. Her zaman için manevi olarak üst noktada durmaya çalışır, ancak tüm bunlara rağmen emir almasını da vermesini de çok iyi bilir.

İnsanları küçümsemez ancak onlar tarafından küçümsenmeyi de kabul etmez. O bir partnerdir, kapıkulu değil. Bu dinamiği bozmamaya çalışır, bozan kontrat sahibi insanlarla anlaşmayı bozmaktan asla çekinmez. Onun manevi olarak değer verdiği kişilerden de benzer değeri bekler.

Zor günlerde kurtarıcı, iyi günlerde huzurun koruyucusudur. Her zaman teyakkuzda olmayı yeğler, zira yapılacak en ufak hatanın çok büyük sonuçlara yol açacağını çok iyi kavrayacak deneyimler geçirmiştir. Buna rağmen paranoyak değil, görev bilinci yerinde bir bireydir. Eğitilme amacını ve yapabileceklerini kavramıştır, bundan dışarıya çıkmak onun hamurunda bulunmaz.

Mizacı ciddidir, boş yapmayı pek sevmez. Bir şeye cevabı yoksa susar, dinler. Hareket kadar durmaya da önem göstermeye çalışır ancak en büyük farkı hareket sırasında oluşturduğunu da bilir. Buna rağmen planlama aşamasında da fikrini sunar, karar mekanizması kişi tarafından beğenilmese bile en azından dinlenmeyi bekler.

Çarpışma sırasında, tamamen görevine ve amacına odaklanır. Dikkatini dağıtacak şeyler sınırlıdır. Partneri ile bir harmoni içerisinde olmayı bekler, bunun için kendi ne yapması gerekiyorsa yapar, ancak bunun benzerini karşı taraftan da bekler. Bu harmoniyi yakalamak adına antrenman yapmaktan çekinmez.

Özgeçmiş:
Kurt komünitesinin savaşçı kanı taşıyan bir ailesinde doğmuştur Garou. Doğduğu anda, kaderi onun için belirlenmiştir: bir samuray için partner ve üçüncü kılıç olmak. Bu uğurda, komünitenin ve özellike ailenin diğer üyeleri tarafından zorlu antrenmanlar ile yetiştirilmiştir.

Kanındaki kudretin bir yansımasıdır aslında Garou'nun heybetli boyutu. Ailesindeki diğer savaşçı kurtlar gibi o da çabucak gelişmiş ve irileşmiştir. Ancak diğer aile ve komünite mensuplarına asla küçük gözle bakmamıştır. Onlar, onun ailesi ve kandaşlarıdır. Her biri farklı bir amaç için varolmuştur, hatta belki de en hüzünlü amaç Garou'nunkidir. Hayatının büyük bir bölümünü ailesinden ve ırkından uzakta, bir samuraya partner olarak geçirecektir.

Garou, eğitiminin ardından Çimen ülkesi içerisindeki köklü bir samuray ailesinin veliahtına partner olarak atanmıştır. Bu partnerlik dört sene kadar sürmüştür. Bu yıllar boyunca Garou veliahtının hep yanında olmuş, onun ailesini korumuş ve tebasına huzur getirmek için elinden geleni yapmıştır.

Ancak, veliaht on dört yaşındayken bir gece yatağında ölü bulunması ile her şey değişmiştir. Hem Garou için, hem de samuray ailesi için. Ölümün ardında şüpheli sebepler olduğu aşikârdır. Olayın araştırılması için Kusagakure'den destek istenir, bu isteğe cevap veren Shinobi, Tsujihara Iori'dir.

Garou ve Iori, olayın araştırılması sırasında tanışmıştır. İkili, Iori'nin hemen hemen bir hafta kadar süren görev süresi boyunca bir çok defa beraber çalışmış, suçluları beraber yakalamışlardır. Bu çalışma süresi boyunca iyi bir dinamik yakalamıştır ikili. Garou, özellikle Iori'nin olaylara farklı açılardan yaklaşabilmesine ve duruma ayak uydurabilmesine dikkat etmiştir.

Garou, veliahtın ölümü için kendini sorumlu tutmaktadır. Gece, ailenin mahallesindeki nöbeti sırasında hiç bir terslik farketmemiştir. Ancak çocuk bir şekilde öldürülmüştür. Bunu çok tahmin edilebilir olduğuna yormaya başlamıştır. Veliahtın ölmesinin onu bir "Ronin" yapması sebebiyle, aileye karşı bir bağı kalmamıştır. Uzaktan her zaman onları korumuş olsa da, "ustasızlığın" boşluğunu kalbinde sürekli hissetmiştir.

Bu sıralara denk düşmektedir Garou'nun Kawakami ve Doushi olaylarını öğrenmesi. Çocuğun katillerinin adalete ulaştırılması konusunda Iori'nin yardımlarını hatırlamış, onun yanında olması gerektiğini düşünmeye başlamıştır. Çok beklemeden onun yanına ulaşmış ve ona yardımını sunmuştur; bir kontrat.

Iori'nin de tam bu sırada kılıcını kaybetmiş olmasına ayrı bir ironi gözüyle bakmaktadır; Ustasını kaybetmiş bir silah ile silahını kaybetmiş bir usta. Bu birliktelikten iyi şeylerin doğacağını düşünmektedir.

Iori'nin kontrat teklifini kabul etmesiyle maceraları başlamıştır.



Seviye:
B - Rank

Boyut:
Garou'nun sırtı yerden itibaren 3.5 metre civarına kadar yükselmektedir. Burnunun ucundan kuyruğunun bitimine kadar ise 5 metre kadardır.

Element:
Katon, Doton

Özel Yetenek:
Ruh Zırhı
► Show Spoiler

Garou, geniş bir omuz zırhına dönüşebilmektedir. Bu dönüşüm Garou'nun iradesi ile gerçekleşir ve Iori'nin 5 metre kadar yakınında olmalıdır. Garou zırh formuna geçerken önce mavi bir ışık huzmesine dönüşür ve Iori'nin sol koluna doğru hızla akar. Iori'nin kolunda tekrar cisimlenir ve resimde gösterilen şekle bürünür. Dönüşümün başlamasından tamamlanmasına kadar geçen süre 3-4 saniye kadardır.

Zırh, Iori'nin omzundan başlar ve elini geçecek kadar ilerler. Geniştir. Iori bu zırhı bir kalkan gibi kullanabilir, savurarak ezici darbeler verecek saldırılar yapabilir. Bu formdayken Garou ile Iori telepatik olarak iletişim kurabilir. Zırhın üzerini mavi bir chakra kaplamaktadır. Bu chakra Garou'ya aittir ve zırhın asıl koruma görevini üstlenen kısımdır. Zırh bir darbe aldığında, bu chakra katmanı darbe ile temas eder ve darbenin kuvvetine bağlı olarak Garou'dan bir miktar chakra kopar. Garou zihinsel olarak yorulur. Eğer Garou'nun yeterince chakrası kalmaz ise zırhın mavi rengi kaybolur ve matlaşır, bu noktadan sonra alınacak her hasar Garou'ya fiziksel olarak işlemeye başlar.

Garou bu formda teknik kullanamaz. Salanını Iori'nin gözlerinden izler. Konuşmak istediğinde sesi bu zırhtan dışarıya doğru yayılır. Bu form uzunca bir süre boyunca açık tutulamaz, zira minimal de olsa formu korumak için Garou chakra harcamaktadır.

Iori, Garou'nun zırh formuna geçmesini talep edeceği zaman "Garou, dönüş!" komutunu kullanmaktadır.

Bilinen Teknikler:
Doton | Doryuu Heki - B Rank
Katon | Goukakyuu no Jutsu - C Rank
Katon | Kagitsune - C Rank
Doton | Tsuchiganji - D Rank
Katon | Kajiyata - D Rank
Ninpou | Otonaku Ashi no Jutsu D Rank
Genjutsu | Rakumei - D Rank

Ekipmanlar:
Eyer ve Zırh Seti:
Garou'nun partnerinin ona binip sürebilmesini kolaylaştırmak üzere sırtında basit bir eyer bulunur. Garou'nun boynu tarafında onu süren kişinin tutunabilmesi için üzerinde tutunacak yerlerin olduğu bir zırh parçası mevcuttur. Aynı anda iki kişi eyerde oturabilir. Eyerde ufak bir sırt çantası boyutunda bir çanta mevcuttur. Bu çanta boştur.

Bununla beraber Garou'nun ön ve arka ayakları, bel kısmı ve omuzları hafif bir zırh ile kaplıdır. Bu zırh deri ve ince metal plakalardan oluşur, bir Japon samuray zırhını andırır. Ancak bur zırh gerçek bir samuray zırhı kadar kapalı ve hantal değildir. Garou içinde çok rahat hareket edebilir ve hızını çok etkilemez. Bununla beraber hasar azaltma kabiliyeti de normal zırhlara göre düşüktür. Özellikle ok, shuriken gibi fırlatılan silahlara karşı etkilidir.


Toplam PP: 15PP
B - Rank Kontrat : 7PP

Kalan: 8PP
Künye
İsim: Tsujihara Iori
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Suiton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 170.000 Ryo
Prestij: 2
Ün: 34
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Efsane Olmak!
Iori, babası gibi dillerden düşmeyen hikayelere sahip olmak istemektedir fakat bunu yaparken kesinlikle doğru yoldan sapmamayı kendine bir kural olarak koymuştur. Aktif olarak ona ün getirecek şeylerin peşinde koşmak yerine, başa çıkılması zor bir durum karşısında kendini kanıtlamak ister. Bunu başarırken köyüne de tamamen sadık kalacaktır.

Komplikasyon
Babasının Kılıcı
Babasının kılıcına karşı ruhsal bir bağ hissetmektedir. O kılıç hiç tanışmadığı babasına açılan bir kapıdır ve onu sürekli yanında taşır, kullanmaktan çekilmez. Bakımını sürekli yaptırır, aksatmaz. Kılıç yanından bir an bile ayrılırsa, tedirgin olmaya başlar.

Kılıcı onun rızası dışında elinden alınırsa, onu geri almak birinci önceliği haline gelir. Bunun için görevini terk etmeyebilir ancak elinden gelen her şeyi sınırlar dahilinde yapmayı ister ve dener. Duruma göre kural çiğneyecek raddeye gelebilir, fakat elinden geldiğince rasyonel kişiliğini elinden bırakmamaya gayret eder. Eğer yanında bir arkadaşı varsa durum onun için daha rahattır, fakat kendi başına kalır ve düşüncelerini dizginleyecek bir "iskele" bulamazsa, depresif bir hal alabilir. Bu durum kılıcı elde etmek dışında yapacağı herşeyin performansını düşürse de, kılıca ulaşma konusunda yapacaklarını etkilemez.

Özellikler
-

Efsanevi Yaratık
Garou | B - Rank | Kurt

Mod
Hagane


Image

Profil
Güç: 5
Çeviklik: 10
Kondisyon: 5
Potansiyel: 6
Varlık: 2
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 4
[Çeviklik] Akrobasi: 4
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 3
[Kondisyon] Form: 4 (Favori)
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 5
[Zeka] İzcilik: 3

Teknikler
Ninjutsu
D - Rank: Shunshin
D - Rank: Heisashiki
C - Rank: Jintei (Özel Geliştirme Mevcut)
  • Iori, haorisinin altından veya elinden çıkardığı yılanları bir kaç saldırı ile sınırlı olmadan, istediği kadar dışarıda tutabilmekte ve onları kontrol edebilmektedir. Yılanlar aktif kaldığı sürece az da olsa chakra yer.
  • Iori tekniği hazırlarken daha fazla chakra harcayarak yılanların boyutunu büyütebilir. Yılanların büyümüş boyutu bir insan göğsü kadar olacak şekildedir. Bu boyuttaki yılanların yapacağı ısırma hamleleri ufak boyuta göre daha fazla hasar verir ve Iori isterse ısırtmak yerine elini savurarak ezici hasarlar vermek için yılanları bir çekiç gibi kullanabilir.

    Iori fazla chakra verirse yılanlar büyük boyutunda, vermezse normal boyutunda çıkarlar. Arası yoktur, yani Iori boyutları chakra oranını değiştirerek kontrol edemez. Ayrıca, büyük çıkan yılanlar mutlaka Iori'nin ellerinden dönüşerek çıkmalıdır. Tekniğin orjinalindeki gibi haori veya benzeri bir cübbemsi giysinin altından çıkamazlar.
  • Jintei ile oluşturulan yılanlar aktifken Iori ani bir chakra salınımı yaparak yılanların pullarını dışarıya doğru kaldırabilir. Bu pullar serttir ve kesici hasar verirler. Genelde yılanlar savrularak yapılacak olan saldırılarda isabet ettiği yerleri çizerler ve kazırlar. Eğer birileri ile temas halindeyken açılırsa ete batarlar. Eğer yılanlar büyük olarak oluşturulmuşsa pulların boyutu da büyüyeceğinden tekniğin hasar kapasitesi de artar.

    Ani bir şekilde aktif edilir ancak bir kaç saniye sonra pullar geri kapanır. Tekrar açılmak isteniyor ise tekrar chakra verilmelidir. Her saldırıda ani chakra harcanması, tekniğin tekrar tekrar kullanılmasında Iori'yi standart bir C - Rank tekniğe göre daha fazla yorar. Eğer yılanların boyutu büyük olacak şekilde yılanlar kullanılırsa chakra kullanımı da artar.
C - Rank: Mizurappa
B - Rank: Suijinheki
A - Rank: Bousen no Jutsu

C - Rank: Hagane - Genbuki
C - Rank: Hagane - Hankai



Taijutsu
Shigure | A - Rank
Shigure | Hadan

Ninja Ekipman Ustalığı | C - Rank

Genjutsu
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar

Dükkan Konusu

Özel Üretim Shinobi Ceketi ve Kemeri:
► Show Spoiler
Babasından Kalan Katana
► Show Spoiler
Cennet Küpeleri
► Show Spoiler
Post Reply

Return to “Efsanevi Yaratık Arşivi”