GM İstek Başlığı

Görevlerin dağıtılacağı ve kurgusal olayların bildirileceği alan.
Post Reply
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts: 1027
Joined: August 25th, 2018, 6:19 pm

GM İstek Başlığı

Post by GM - Naruto » August 27th, 2018, 3:47 am

Eğer konunuza GM gelmesini istiyorsanız konuyu buraya aşağıdaki formu kullanarak linklemeniz yeterlidir. Bir kaç kuralımız da mevcut tabii ki.
  • Birincisi, konuya GM'in girebileceği bir ortam olmalıdır. Yani, "Evimden çıktım yürüyorum, haydi GM sen de gel beraber yürüyelim" kafasında olan konulara girilmeyecektir.
  • İkincisi, aktif olarak başka bir GM'li konuda RP yapıyorsanız GM istememeye özen gösteriniz, zira kısıtlı bir GM kapasitemiz var, varolan konunuz bitince başvurun.
  • Üçüncüsü, konunuza gelecek olan GM'i seçemezsiniz. O an kim boştaysa veya devralmak istiyorsa, o gelecektir. Böyle bir lüksümüz şu anda yok.
  • Dördüncüsü, bu tarz konularda da pasiflik kuralları uygulanabilir. Pasiflik sınırını GM'iniz konuya giriş yaparken belirtecektir, eğer belirtmediyse bir sınır bulunmamaktadır.
Son olarak, konusuna GM girdiğinde, kişinin başvurusu buradan silinecektir.

Code: Select all

[b]Konu Linki:[/b]
[b]Konuda Bulunan Kişi/ler:[/b]
[b]Konunun Amacı:[/b]
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Haizara Shiri
Kaçak
Kaçak
Posts: 36
Joined: September 1st, 2018, 10:35 pm

Re: GM İstek Başlığı

Post by Haizara Shiri » June 9th, 2019, 5:01 pm

Konu Linki: viewtopic.php?p=3988#p3988
Konuda Bulunan Kişi/ler: Haizara Shiri
Konunun Amacı: Ün. Ufak çaplı örgütleri yahut bu örgütlerle işbirliğine giden yaşam alanları bulmak.
Image
Künye
İsim: Haizara Shiri
Yaş: 21
Cinsiyet: E
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 63.750 Ryo
Prestij: 5PP
Ün: 13
Kullanılabilir GP: 5GP

Motivasyon
Kusagakure - Amegakure
Bu iki köyü ve liderlerini onaylayan herhangi birini ikna etmek gibi bir çaba göstermeyecektir Shiri. Savaş shinobi düsturu gereği sadece bir araç olabilir, ancak böyle insanlara karşı savaş Shiri için fazlasıyla zevkli bir eyleme dönüşecektir. Yaşadığı olaylar, hayalkırıklıkları sonucunda Shiri Kusa ve Ame destekçilerinin kanını dökmek için can atmakta.


Komplikasyon
Kusagakure - Amegakure
Shiri bazı bariz şeylere rağmen bu köye bağlılık besleyen shinobilere tahammül edememekte. Böyle insanlarla aynı ortamda bulunmak Shiri için başlı başına bir mücadele iken, köy liderlerinin övülmesi, köylerin politik konumlarının ve geçmişlerinin onaylanması tarzı davranışlar Shiri'yi zıvanadan çıkaracak, kendini tutamamasına sebep olacaktır.


Özellikler

Profil
Güç: 3
Çeviklik: 6
Kondisyon: 6
Potansiyel: 4
Varlık: 3
Zeka: 8

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 2
[Çeviklik] Akrobasi: 3 *F
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 3
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin / D-Rank
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Goukakyuu no Jutsu / C-Rank
Ninja normal sayılabilecek el mühürleri serisini Tora mühründe bitirir ve aşırı derin bir nefes alır. Bu nefes alınırken kullanıcının göğsü fark edilir biçimde genişler. Ciğerlerini çektiği hava ile dolduran kullanıcı, ardından bu havayı ağzından serbest bırakarak büyük bir ateş topu ortaya çıkarır. Kullanıcı alev topunu oluştururken bir elinin işaret ve baş parmağını hemen hemen birleştirerek ağzına götürmesi ile oluşacak alev topunu daha iyi kontrol edebilir. Bu ateş topu püskürtüldüğü doğrultuda düz ve kısa mesafe sayılabilecek bir şekilde hareket eder. Hedefe çarpan ateş topu büyük bir yanık etkisi bırakır. Bunun dışında kullanıcı oluşturduğu alev topunu fırlatmak yerine birkaç metre önünde sabit tutmayı da tercih edebilir.


Taijutsu
Musatsu Stili, C-Rank, 35GP
D Rank;

Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı, sıkı bir antreman düzeni ile kısa bıçaklar ile olan çevikliğini ve isabet oranını arttırır. Ufak bıçakları kullanmada kendine olan güveni artan kullanıcının hamleleri hissedilir bir biçimde daha isabetli ve hasar verici olur.

C Rank;
Kullanıcı bu seviyede, pratik becerisini teorik bilgi ile birleştirir ve rakiplerinin zayıf yerlerini analiz etmeye başlar. Kullanıcının bir kasa veya damarı kesip hasar verecek şekilde hamleler yapabilir hale gelir ve bu tür hamlelerdeki isabet oranı artar.


Genjutsu
Rakumei no Jutsu / D-Rank
Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.

Teishi no Jutsu / C-Rank
Kullanıcı Mi mührünü yapar ve tekniği aktifleştirir. Tekniğin aktivasyonunun ardından, kullanıcı ile sosyal etkileşime giren herkes tekniğin etkisine kapılır. Teknik, etkisi altındaki kişilerin zihnine gizlice saldırır ve yüzey düşünceleri etkiler. Hedeflerin o an için kullanıcı hakkındaki düşüncelerini olumlu yöne çeker ve kötü düşünceleri engeller. Kullanıcının söyledikleri, çevresindekiler için inandırıcı hale gelir. Kullanıcı, hedeflere karşı bariz bir negatif tutum sergilemediği sürece hedefler kullanıcının sözlerini daha çok önemsemeye başlar. Teknik bozulmadığı sürece aktif kalır ve chakra yer.

Kasumi Juusha / C-Rank
Kullanıcı, normal bir el mührü dizisi uygular. Ardından, o anda kullanıcının 25 metre yakınında olan herkes tekniğin etkisine kapılır, kullanıcının görülür olmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında kalan kişiler, yerden katrandan oluşan, simsiyah, kabaca kullanıcının silüetine benzeyen varlıklar çıktığını görür. Bu illüzyonlar tekniğin etkisi altında kalan her bir kişi için 3 tanedir ve her bir 3 tanesi 1 kişiye saldırır. Bu varlıklar, saldırıları basit kunaiye benzer objeler ile yaparlar. İllüzyonların verdiği hasarlar minimal ve zihinseldir, rakiplerin aklını karıştırmak için kullanılır. İllüzyonlar hasar aldıklarında katrana dönüşüp yere yığılırlar ancak tekrar bir tanesi başka bir yerden yükselip hedefe saldırmaya devam eder, böylece sonsuz bir güruhmuş hissi yaratılır. Tekniğin efektif süresi 5 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının seviyesi ve statlarına göre değişir.

Raigen / C-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından iki elini önünde birbirine çarptırır. Bu el çarpma sırasında, kullanıcının vücudunun herhangi bir yerini görenler, tekniğin etkisi altında kalır. Tekniğin etkisi altında kalanlar, kullanıcının vücudunun aşırı güçlü bir ışık kaynağına dönüştüğünü görür. Bu ışık ile beraber hedefler geçici bir yarı körlük altında kalır. Bir süre boyunca görme yetileri hatırı sayılır bir şekilde bozulur. Teknik uygulanırken, eğer bir kişi aşırı yakındaysa, o kişi geçici bir süreliğine tamamen kör olabilir. Tekniğin efektif süresi 2 ilâ 10 dakika arasında, kullanıcının stat ve seviyesine göre değişir.

Jubaku Satsu / B-Rank
Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.


Utakata / B-Rank (2 Özel Geliştirme *)
Kullanıcı bir parmağını hedefine doğrultur. Eğer hedef, bu parmaya bir anlığına bile bakarsa, tekniğin etkisi altına girer. Teknik, kullanıcının karga benzeri bir kuş sürüsü çağırabilmesini sağlar. İllüzyon altındayken, bu kargaları istediği gibi kontrol edebilir ve doğaüstü olaylar gerçekleştirebilir. Kuşlar shurikenlere dönüşüp hedefe saldırabilir, görüşünü kapatabilir veya çok tiz seslerde şakıyarak kulaklarına zarar verebilir. Kargaları bir noktada toplayarak herhangi bir kişinin görünümüne büründürebilir. Tekniğin kullanımının ucu açıktır. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer ve kullanıcının odağının bozulmaması gerekir. Kullanıcı konsantrasyonunu bozmadan başka basit aktiviteler yapabilir veya basit hamleler ile dövüşebilir. Kargaların oluşturacağı herhangi bir acı fizikselden ziyade zihinseldir.

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Wakizashi
Zincir * viewtopic.php?p=542#p542
Post Reply

Return to “Görevler ve Kurgular”