[Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo

User avatar
Oita Butsuo
Ishigakure
Ishigakure
Posts:318
Joined:September 1st, 2018, 2:42 pm
Künye:
Re: [Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo

Post by Oita Butsuo » February 23rd, 2019, 2:37 am

Şu ana kadar yaşananlardan aklımda kalan tek şey sanırım Kageyasu'nun ilk kanı oldukça vahşetli bir şekilde dökmesi oldu. Dosta güven düşmana korku veriyor ama bizim gibi savaş görmemiş çaylaklara "Savaşa hoş geldiniz!" anımızı bu şekilde yaşatması... güven verdiği kadar korkutucu da. Yine de oldukça gerçekçi bir yaklaşım. Olanlar bundan çok farklı değil çünkü.

Geri kalan hiçbir şeyi hatırlamıyorum sanırım... Yani... Çok fazla girdi var. Her şeyden önce sular seller gibi akan kan yükleniyor duyularıma. Koku almaktan cidden pişman olacağım bir günün geleceğini düşünmemiştim. Zaten travmatik bir tecrübe olan savaşın koku hafızasıyla birleşmesinin gelecekte hiç iyi etkileri olacağını sanmıyorum. Kanın bir de sesi varmış. Kesilen çeşitli damarlardan yer yer kalp atışlarıyla fışkıran, yer yer yavaş yavaş akan, kimi zaman da şıpır şıpır yavaşça damlayan kan. İşin ilginç yanı o kadar metaldir, jutsudur sesinden kan sesi duyabilmem. Ben bunu iyiye yoracağım. Zihnimi yaymada iyi bir iş yapmışım demek ki. Hiçbirine odaklanmadan hepsini algılayabiliyorum. Çok güzel Butsuo!

İşte şimdi de karşımda bir tane kelli felli bir düşman var. Takım olarak belirli bir plan yapmadığımızdan ayrı kaldık ve her koyun kendi bacağından asılır durumundayız. Tabii bu durumu değiştirmek bir numaralı önceliğim diyebilirim. Bunun için de bu herifi bir şekilde öldürmeliyim. Herifin yaydığı hava geri çekilip yeni bir stratejiyle onunla karşılaşmam gerektiğini anlatmaya çalışıyor gibi bana. Ama geri çekilmenin bir seçenek olduğunu sanmıyorum. Herif el mühürleri yapıyor. Aramızdaki mesafe oldukça açık sayılır. Ninjutsu mu genjutsu mu? Genjutsu olmamasını umuyorum. Yine de en iyi seçeneğim ne yaptığını hiç öğrenmemek. Kazuo'dan aldığım mühürlü jutsuyu kullanacağım an hemen geldi. Jutsunun adı Shinkuu Gyouku olmalı. Havadan oluşmuş toplar atıyordu düşmana. 15 metre efektif menzili. Mesafeye tekrar bir göz atmalıyım. Herif ne yapmak istiyorsa ben de onu yapmamasını istiyorum. Koşarak jutsunun efektif menziline gireceğim. Girdiğim gibi de jutsunun mührünü bozacağım. Hedefim tabii ki karşımdaki herif olacak. El mühürlerine devam etmemesini istiyorum. Ayrıca mührü bozduktan sonra da düşmana doğru koşumu sürdüreceğim. Bu koşu belki son hızda olmayacak ama daha temkinli ve olabildiğince hızlı bir koşu olacak... Yakın mesafede savaşmak her zaman benim için bir avantaj. Yakın mesafeye girdiğim anda bir daha el mührü yapmasına izin vermeyeceğim. Herif korkutucu olabilir ama şunu da unutmamak lazım ki benim de tüm vücudum kapkara şu an. Benim de kendimce bir korkutuculuğum vardır herhalde... Herkes savaşın olumsuz psikolojik koşullarından etkileniyor. Korkup pısacak bir durum yok. Emin adımlarla uygun hamleleri uygulayarak bu herifi yenebilirim. Ne kadar korkunç olursa olsun!
Image
Künye
İsim: Oita Butsuo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 481.250
Prestij: 0
Ün: 31
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Hayaletin peşinde…

Butsuo, çocukluk aşkına adını duyurmak, hatta tekrar bir araya gelmek için yaşamaktadır. Bunun en kolay yolunun da ünlü olmak olduğuna karar vermiştir. Kumiko’nun duyduğunda gurur duyacağı, hoşuna gideceği hatta peşinden koşacağı bir ün.

Görev Bilinci
Butsuo, beklentisi veya umudu olmasa da dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeyi kendine görev edinmiştir. Bu görev sonucunda bir ödül veya sonuç beklediği bir görev değil, elde edilen tatminin sadece görevini yapmak olduğu bir görevdir. Ayrıca iyi bir insan olduğuna kendini inandırabilmesi konusunda iyi bir insan olmanın gerektirdiği eylemleri yapmasının faydalı olduğunu da fark etmiştir. Kafasındaki Kumiko’nun ideallerini de desteklemektedir bu görev. Butsuo, kendini daha iyi hissetmek için faydalı işler yapma gereksinimi duymaktadır artık.
Komplikasyon
-
Özellikler
Korucu
Karakter, Shirakami Vadi Ormanı'nda yaşanan hadise neticesinde, tüm dünyadan izole bir şekilde bu ormanda yaşayan halkın koruyucusu konumuna gelmiştir. Bizzat Ishichou tarafından bu göreve atanması neticesinde, söz konusu halk nazarında güvenilir ve her işlerini halledecek kişi olarak görülmektedir. Aynı zamanda, söz konusu halkın istekleri olması halinde, karakter bu görevlere öncelikli olarak atanacak kişidir. Bu sebeple, karakter başka kurguların içinde olsa dahi, söz konusu halktan talep gelmesi halinde, durum ne olursa olsun bu halka yardım etmek zorundadır.
Yeni Avcılar
Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı
Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Profil
Güç: 11
Çeviklik: 7
Kondisyon: 9
Potansiyel: 2
Varlık: 3
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(Favori): 12
[Çeviklik] Akrobasi: 7
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form(Favori): 6
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Doton: Domu
Doton: Doryuu Shiki
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Taijutsu
A-Rank Juudaichi
A-Rank Headbutt
C-Rank Oukashou
Sensör
A-Rank Meishou-Dou
Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kan Hapı (İyi Kalite)
2xKondisyon Hapı (Normal Kalite+İyi Kalite)
Chakra Hapı (İyi Kalite)
5x Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
5xÖzel Üretim Sis bombası
5xIşık Bombası
User avatar
Shimada Kazuo
Posts:123
Joined:September 1st, 2018, 1:31 am

Re: [Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo

Post by Shimada Kazuo » February 23rd, 2019, 2:54 am

Konuşmasını ve teklifini yapmıştı Kazuo. Butsuo Shinkuu Gyouku tekniğini istediğini söylediğinde fırça setini çıkarmış ve boş kartlarından bir tanesi üstünde titizlikle çalışmaya başlamıştı, chakrasını aktardığı mürekkep kartın üzerinde anlam kazanırken içinin huzurla dolduğunu hissetti. Yaklaşık on beş yıldır hedefi bu kutsal saydığı sanatı öğrenmekti lakin bu başarının tadını çıkardığı söylenemezdi. Savaş ve diğer şeyler kafasında o kadar büyük bir yer edinmişti ki Fuuinjutsu bile Kazuo’nun önem sıralamasında birkaç tık gerilemişti.

İstediği tekniği kağıda mühürleyip Kazuo’ya verdiğinde Usagi’nin cevabını duydu. İstemediğini söylemişti. Kazuo Usagi’nin kafasını sallayarak onayladı lakin anlamlandırabildiğini sanmıyordu az sonra önüne bile göremeyeceği bir savaşa girecekken elinin altında bulunacak bir kozun ne gibi zararı olabilirdi ki? Kendince sebepleri vardır diye düşünürken sanatını icra ettiği malzemeleri topladı.
Düşman ordusunun arkasındaki gölgenin nereye kadar uzandığını merak ediyordu ama savaşın yarattığı heyecan bu merakı baskılamakta zorluk çekmiyordu. Çevresine hızlıca göz gezdirdi ve her yerde ölmeyi kabullenmiş suratlar gördü lakin bunlar çaresizliğe bulanmış suratlardan değildi. Her biri ülkesi için ölmeye hazır, cesur adamlardı.
Gözlerini kapattı ve açtı. Az önce metrelerce uzağında olan düşmanla burun burunaydı, otuz saniye olması gereken zaman üç saniyeden bile kısaydı. Kageyasu basit bir hamleyle bir Riaru askerini tam anlamıyla iki parçaya ayırdığında saatlerce sürecek savaş sekansı başlamış oldu. Savaş naraların arasına kamufle olan kunai ve shuriken seslerini işitmeye başladı önce sonra onları süsleyen acı doğru bağırışlarla eş zamanlı olarak damardan basınçlı bir şekilde fırlayan kanın o ilginç müziğini işitti.

Kaos ortamında ilerlemeye devam etti, savaşmaya gelmişti ve bunun hakkını vermekte kararlıydı. Ardından tam anlamıyla kaosun içine girdi, dünya artık sadece bu küçük savaş alanından ibaretmiş gibiydi. Kaosun içinde ilerlemeye başladı ve o an ki duruma göre çeşitli aksiyonlara girdi kaptanından bu konuda emir almamasına rağmen yine de elinden geldiğince diğerlerine yakın durmaya çalışmıştı Kazuo ama pek de başarılı olduğu söylenemezdi. Yanında Usagi ve onun biraz daha ilerisinde Butsuo vardı ama çok uzaktaydılar. Diğerleri gibi Kazuo’da birleşmeleri gerektiğini biliyordu ama karşısında beliren üç kişiyle birlikte bunu tamamen unuttu. Öndeki iki kişi koşarak kendisine yaklaşırken arkadaki el mührü yapmaya başlamıştı. Organize oldukları açıkça belliydi ve birkaç el mührü gerideydi.

Planına koyuldu ve savaşmayı bedenine bıraktı. Fazla düşüncenin kararsızlık getirdiğini bilirdi, kararsızlığın savaş alanında ölüm olduğunu da.

Sağdan kavis alarak rakiplerine doğru koşmaya başladı. Bu koşuya başlarken çantasından 3 shuriken daha çıkardı. Bir elinde kunai ve shuriken varken diğer elinde üç shuriken vardı el mührü gerektirmeyen Kaiten Shuriken tekniğiyle Fuuton chakrasıyla doldurdu. Aldığı kavis sayesinde kazandığı açıyla arkadaki herife hedef alarak el mühürlerini tamamlamasına izin vermemeyi umuyordu. Bunu başaramasa bile çizdiği kavis kendisini kolay bir hedef olmaktan da çıkaracaktı. Kavisin tam en bombeli kısmındayken sağa doğru sıçrayacak ve hamlesini yapacaktı. İki shurikeni arkadaki el mührü yapan herifin soluna ve sağına olacak şekilde fırlatacak ve son anlarda yaptığı manevra ile onu hazırlıksız yakalamayı bekleyecekti. Kunai ve shurikenlerin iki tanesini kendine doğru gelenlere doğru fırlatacaktı. Kunai kendine yakın olana direk gidecek şekildeyken diğer iki shuriken yine kendine yakın olanın biraz sağına diğerinin soluna doğru olacaktı. Fırlattığı nesnelerin yönünü son anda değiştirerek rakiplerini gafil almayı umuyordu. Tek bir hamleyle hepsini öldüremezdi en azından bu kadar iyimser değildi ama başlangıç “dezavantajını” kapatmak için yapacağı hareket buydu.


In a world without gold we might've been heroes!
Künye
İsim: Shimada Kazuo
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.86
Kilo: 72
Köy: Ishigakure
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 37.500
Prestij: 8
Kullanılabilir GP: 20

Motivasyon
Fuuinjutsu Öğrenmek: Fuuinjutsu’ya abartılı derecede bir ilgisi vardır, derinlikleriyle Fuuinjutsu öğrenmek hayatta ki tek hedefidir hatta. Bunun uğruna Shinobi olmaya karar vermiş, şuanda çıktığı sıkıcı görevlere katlanmasının tek sebebi bir gün Fuuinjutsu’da ustalaşma hedefidir.

Komplikasyon:
Merak Belası: Normalde mantıklı karar verme yetisine sahip olan Kazuo. Bir şeyi merak ettiğinde kontrol mekanizmasını tamamen yitirir bunun sonucunda mantıklı veya mantıksız kararlar alabilir. Normalde pek zararlı bir şey gibi görülmese de Kazuo’da ki seviye tamamen farklıdır, aniden bir şeyi merak eder ve bunun mantıklı bir merak olmasına gerek bile yoktur.. Örneklemek gerekirse “Cübbeli adamı gizlice takip et.” Görevindeyken aniden beynine doluşan “Adamın kafası kel mi acaba?” sorusuyla birlikte kendini aniden adamın üstünde bulabilir. Bu problem, bazı görevler de kendisine sıkıntı yaratmıştır.

Özellikler

Profil
Güç: 4
Çeviklik: 7
Kondisyon: 4
Potansiyel: 4
Varlık: 5
Zeka: 6

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 2
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 2
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin No Jutsu
Shinkuutai
Shinkuu Gyouku
Kaiten Shuriken
Zanshuu no Jutsu
Taijutsu
Musatsu - C Rank

Fuuinjutsu
► Show Spoiler
Genjutsu
Raigen
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
► Show Spoiler
► Show Spoiler

Standart shinobi çantasına benzer çanta
Ödüller:
Hırsız Kim - C Rank
4. Yoklama
Chakra Taşları
[Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo
► Show Spoiler
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo

Post by GM - Naruto » February 23rd, 2019, 10:24 pm

Usagi; Birbirlerinin arkasından geçip zigzaglar yapan ikiliye karşı saldırıya geçerek, elindeki üç shurikeni ikilinin soluna doğru fırlatıyorsun. Bu andan sonra hareketlenme için shurikenlerin akıbetini beklemeye koyuluyorsun tüm vücudunu yapacağın saldırıya hazır hale getirmiş bir şekilde. Shurikenler havayı yırtarcasına ilerlerken, shurikenlerin hedefindeki adam, iki wakizashisini oldukça etkili bir şekilde kullanarak shurikenleri karşılıyor ve onların yönlerini değiştirmeyi başarıyor. Hal böyle olunca, sen de shurikenlerin boşa gitmesi durumunda uygulayacağın ikinci plana sadık kalarak harekete geçiyor ve attığın shurikenler ile aynı yönde koşmaya başlıyorsun. İkili zigzag hareketlerine aynı şekilde devam ederken, yakın dövüş mesafesine girdiğin anda dizlerinin üstünde kaymaya başlıyorsun. Ancak adamların arkasına kadar yapacağın kayma hareketi esnasında kendini savunacak hiçbir önlem almamış olman nedeniyle, ikiliden biriyle hemen hemen yan yana geldiğinde anda, sol omzundan göğsüne doğru çapraz bir şekilde inen wakizashiyle savaşın sana getirdiği ilk yarayı alıyorsun! Adamların arkasına doğru kayma hamleni tamamladıktan sonra ise, kunai ile saldırıya geçiyorsun. Ancak adamlardan bir tanesi, wakizashisiyle senin bu hamleni de rahat bir şekilde engellerken, bir diğeri de geriye yaptığı dönüş ile kazandığı ivme ile, wakizashisini yere paralel ve karın bölgene gelecek şekilde wakizashilerinden birini savuruyor! Tam bu esnada, kunaini wakizashisi ile engelleyen adamın da, boştaki wakizashisini, kunaiyi tutan sağ koluna doğru hareketlendirdiğini fark ediyorsun!

Butsuo; Kazuo'dan aldığın mühürlü jutsuyla ilgili Kazuo'nun anlatımlarını aklından geçirirken, jutsunun menzilinin 15 metre olması seni sıkıştıran bir durum oluyor. Adamın yaptığı el mühürlerine rağmen ilerlemeyi kesmemen neticesinde, iri cüsseli adam birden el mühürlerini kesiyor ve Tora mührüne geçtiği anda, 10-15 metre yakınından geçen bir adam birden patlıyor! Oluşan bu büyük patlama ile sağa doğru savruluyor ve sırt üstü yere düşüyorsun! Kıyafetinin sol tarafı tamamen parçalanmış bir haldeyken doğrulmaya çalışıyorsun. Ancak bu sırada, iri cüsseli adamın olduğu yerde sabit bir şekilde durduğunu, üzerinde doğru ise, cılız bir adamın adeta şuursuzca koşmaya başladığını görüyorsun. İri cüsseli adamla arandaki mesafe 50 metre civardında, cılız adam ise 30 metre kadar uzağında ve hızlı sana yaklaşmakta.

Kazuo; Çıkardığın 3 shurikenle beraber, toplam 4 shuriken ve 1 kunaine Kaiten Shuriken için gerekli fuuton çakrasını yüklüyorsun. Yaptığın kavisli ilerleme esnasında, araya giren Riaru'nun adamları ve Ishigakureli shinobiler nedeniyle, hamle yapmak istediğin kişiler ile zaman zaman göz kontağın kesiliyor. Ancak yine de hem sen hem de rakiplerin ısrarlı bir şekilde birbirinizi takip ediyorsunuz ve sen de kavisli ilerlemenin en bombeli noktasına vardığında, sağa doğru zıpladıktan sonra iki shurikeni arkadaki adamın sağına ve soluna fırlatıyorsun. Geri kalan kunaini sana yakın olacak kişiye, direk iki shurikeni ise diğerinin sağına ve solun doğru atıyorsun.

Fırlattığın shuriken ve kunailere rağmen rakiplerinin hiçbiri herhangi bir tepki göstermezken, ekipmanlarına son anda yaptırdığın manevralar ile rakiplerine bir hasar vermeyi planlıyorsun. Ancak bu anda, bir anda kunai ve shurikenlere temas eden hava darbesi, kunai ve shurikenlerini etrafa fırlatıyor! Bu ansız durum karşısında bir an afallasan da, en arkadaki adam "Fuuton: Fuuryuu!" diyor. Diğer iki adam, bir ninjutsunun etkili olabileceği bir mesafeye girdikleri anda, onların da el mühürleri yapmaya başladığını görüyorsun. Gözün bir an el mühürlerine gittiğinde ise, bunların Fuuton elementine ait jutsular için başlanan e mühüleri olabileceği yönünde bir düşünce beliriyor kafanda.

Kalan ekipmanlar
► Show Spoiler
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Kita Usagi
Ishigakure
Ishigakure
Posts:252
Joined:September 11th, 2018, 3:23 am
Künye:

Re: [Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo

Post by Kita Usagi » February 24th, 2019, 3:11 pm

İkilinin soluna doğru yaptığı hamlenin başarısızlığını, ve kendi düşüncesizliğinin cezasını omzu ve göğüsü vermişti. Sol omzundan göğsüne doğru inen wakizashi'nin acısı ile bir an için gözlerini sonuna kadar açmış olsa da, devamında kendisini çabuk toparlayarak hamlelerine devam edebilmişti.

Adamların arkasına kadar kaydığı anda, kendisini hemen toparlayarak arkadan saldırmaya çalışmıştı. Ne var ki, bu hamlesi arka tarafta kalan adam tarafından çok rahat bir şekilde engellenmişti. Elindeki kunaiyi wakizashisi ile engelleyen adam, boşta kalan wakizashisini Usagi'nin sağ koluna doğru savurmuştu. Tam o anda, arka tarafta kalan adamın kendi etrafında dönerek kazandığı ivme ile birlikte wakizashilerden bir tanesini yere paralel olarak savurmuştu. Şu anda kendisine doğru gelen iki wakizashi vardı. İleride gelebilecek bir tane fazladan wakizashi daha vardı. Ve en can alıcı nokta, şu an bir wakizashiyi zaten engellemiş durumda olmasıydı. Biraz önceki düşüncesinin ne denli doğru olduğunu şu anki pozisyonundan gayet iyi anlayabiliyordu. Dört wakizashiye karşı savaşmak her babayiğidin harcı değildi. Tabi ki, Usagi'de bu babayiğitlik vardı. Aynı anda dört wakizashiye karşı savaşacaktı. Ölmek gibi bir düşüncesi de yoktu.

Şu anki bulunduğu pozisyondan kurtulmak için kafasında bazı düşünceler canlanmıştı bile. Hepsini bir bir uygulamaya dökecekti.

Usagi'nin solundan kendisine doğru yere paralel bir biçimde hareket etmekte olan wakizashi ile, sağ koluna doğru dikey inen diğer wakizashiden kurtulmanın tek yolunun zıplamak olduğunu düşünmüştü. Aynı zamanda kendisi de bu şekilde güzel bir pozisyon alabilirdi. Düşüncelerini kafasında tekrar etmek için zamanı olmadığını biliyordu. Bu sebeple doğaçlama yapacaktı her şeyi. Sağ eliyle blokladığı wakizashiden hasar almaması gerekiyordu. Bu dövüş için bir hasarı daha kaldırabileceğini sanmıyordu. Bunları öldürdükten sonra da önünde bir çok dövüş olacaktı. Her dövüşten bir yara, belki kurtarabilirdi. Ama ikinciyi de alırsa belki de beş kişi öldüremeden ölürdü. Bunun olmasını ise kesinlikle istemiyordu.

Vücudunu soluna doğru, yere paralel ilerleyen wakizashiye doğru hareketlendirecekti. Sonrasında vücudu yere paralel olacak, ve aynı zamanda vücudunu sağa doğru döndürecek şekilde sıçrayıp, sağ eliyle blokladığı wakizazashiyi salacaktı. Bu salma işleminden güç alarak halihazırdaki dönme işlemini biraz daha hızlandırmayı amaçlıyordu. Sol kol cebindeki kunaiyi çıkartıp sol eline kunaiyi aldıktan sonra sağ elindeki kunaiyi biraz önce wakizashini blokladığı adamın suratına saplayacaktı. Yere indiği anda, her şeyin planladığı gibi gitmesi durumunda solundan yere paralel gelen wakizashi çoktan Usagi'nin sağına geçmiş olacaktı. Sol eline aldığı diğer kunaiyi de fırsatını bulursa diğer adamın suratına doğru hareketlendirecekti. Eğer bu fırsatı yakalayamazsa kendisine gelecek wakizashi saldırılarını bloklamak için kullanacaktı.

Her durumda, bir kunai bir wakizashiyi bloklayabiliyordu. Peki ya bir kunai iki wakizashiyi aynı anda bloklayabilir miydi? İşte bunu bilmiyordu. Şu an için bunu öğrenmek gibi bir düşüncesi de yoktu.
Off Topic
Shinobi çantasından aldığım 3 shurikeni adama fırlattım. Yani toplamda;
3 Kunai[(Normal) 2'si Shinobi Çantasında 1'i sağ elinde] + 3 Kunai[(Normal) Cübbenin sağ üst cebinde 2 sol üst cebinde 1] + 3 Kunai[(İyi) Rpden sonra birisi sağ kol cebinde, birisi sol elinde, son kalan cübbenin sol üst cebinde.] = 9 Kunai
2 Shuriken[(Normal) Shinobi çantasında] + 10 Shuriken [(Normal) 5'i cübbenin sağ alt diğer 5'i sol alt cebinde] = 12 Shuriken
İyi Kalite Kondisyon Hapı (x2)
İyi Kalite Kan Hapı (x2)
İyi Kalite Yemek Hapı
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
Image
Künye
İsim: Kita Usagi
Yaş: 17
Cinsiyet: Dişli bir dişi.
Element: Suiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 142.500
Prestij: 4
Ün: 26
Kullanılabilir GP: 0

Özellikler
► Show Spoiler
Profil
► Show Spoiler
Mod
► Show Spoiler
Efsanevi Yaratık
► Show Spoiler
Ninjutsu
► Show Spoiler
Taijutsu
► Show Spoiler
Genjutsu
► Show Spoiler
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
► Show Spoiler
Jirou Ryu is my BITCH!
User avatar
Oita Butsuo
Ishigakure
Ishigakure
Posts:318
Joined:September 1st, 2018, 2:42 pm
Künye:

Re: [Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo

Post by Oita Butsuo » February 24th, 2019, 7:51 pm

Ninjutsu bilgimin oldukça zayıf olması neticesinde adamın bu mesafeden nasıl bir şey planladığını tahmin etmem de imkansızdı. Yine de mesafe oldukça uzak olsa bile belki gerekli menzile girerim diye adama doğru koşmaya başladım. Ama işler pek de planladığım gibi gitmedi. Yine de herhangi birinin benim durumumda bir şeyler planlayabileceğini düşünmediğimden gocunmuyorum.

Kimse 10-15 metre solumdan geçen bir herifin patlayabileceğini tahmin edemezdi herhalde. Bunun rastgele bir patlayıcı parşömen ya da bir tuzağa basma durumu olduğunu sanmıyorum. Çünkü adam el mühürlerini durdurup tora mührü yaptı ve patlama gerçekleşti. Patlamanın gücü ise hafife alınacak tarzda değil. Kıyafetimin sol tarafı artık yok. Aynı zamanda patlamanın etkisiyle sağa savruldum. Yani artık Usagi'ye daha yakınım. Yeni bir girdi de cılız bir herifin üstüme doğru koşması. Önceki patlamayı esas alacak olursak bana hasar vermesi için alması gereken 15 metre kadar daha bir yol var. Hızını almış olduğunu göz önünde bulundurunca ise zamanımın oldukça kısıtlı olduğunu söyleyebilirim.

Daha önce karşılaşmadığım bir savaşma biçimi. Gerekli saldırı planını yeterince bilgi edindikten sonra oluşturacağım. Rakibimin alelade biri olmadığı ortada ve yersiz bir hareketim oldukça kötü sonuçlanabilir. Bu bilgileri edinirken de canlı bombalardan kaçmam lazım tabii.

Doğrulurken göz kararı cılız bombanın hızına ve üstünde patlayacağına dair bir emare taşıyıp taşımadığına dikkat edeceğim. Benden daha hızlı koşup koşmadığını kestirmeye çalışacağım. Ayaklanınca da cılız adamın tersi yöne kaçmaya başlayacağım. Hareketim asıl jutsu kullanıcısının merkezinde olduğu bir daire gibi olacak. Bu daireyi çizen kişi olarak ben de dairenin merkezine yaklaşacağım. Ayrıca koşum sırasında asıl düşmanımın olduğu yerde mi durduğuna da dikkat edeceğim. Belki de bu jutsuyu kullanırken ellerini tora mühründe tutması gerekiyordur. Yer değiştirip değiştirmediği, başka el mühürleri yapıp yapmaması da önemli. Çeyrek daire çizdiğim zaman hem cılız adamdan bombanın bildiğim menzili olan 10-15 metreden daha uzak olup hem de dairenin merkezi olarak aldığım iri adama sis bombası atabilecek mesafede olmak istiyorum. Yani hareketim biraz daha Uzumaki Klanı'nın sembolündeki spiral gibi olacak. Bu koşu sırasında dikkat etmem gereken fazlaca şey var. Asıl düşmanım, cılız adam, patlama ihtimali olan başka canlı bombalar, canımı almaya çalışan diğer düşmanlar, yoluna çıkma ihtimalim olan müttefikler... Cılız adama attığım ilk bakışta elde ettiğim veriler bu konuda işime yarayacaktır. Tabii bulabilirsem. İstediğim konuma geldiğimde de hareketimi kesmeden asıl düşmanıma sis bombası atacağım. Sis bombası benim için hem bir saldırı taktiği hem de rakibimin kabiliyetlerini test etmeme yarayacak bir araç. Sis bombası attığım sırada oldukça hızlı bir şekilde birçok şeyi kontrol etmeye çalışacağım. Asıl düşmanımın görüşü yokken bombanın hareket edip etmediği ilk dikkat edeceğim şey olacak. Eğer hala hareket ediyorsa yön değiştirerek bu hareketin şu ana kadarki hareket kalıbıma göre bir hareket olup olmadığını göreceğim. Bombanın özgür, kendi aldığı duyusal verilere dayalı bir hareket sistemi olup olmadığını öğrenmeye çalışacağım. Hala hareket ediyorsa bu illa bombanın yeteneği olacak diye bir şey yok tabii. Belki asıl düşmanımın sis içinde beni tespit edecek yetenekleri de olabilir. Şu anlık test edebileceklerim bu kadar gibi.

Merak ettiğim başka konular da var tabii. Bombaların patlama güçlerinin sabit mi yoksa değişken mi olduğunu da bir şekilde öğrenmeliyim. Bombaların patlamadan ölürlerse patlayıp patlamayacakları da önemli. Bu bilgiler çok kullanışlı olacaklardır tabii ama fazla da üstlerinde durmama gerek de olmayabilir. Kimse kendinin yakında bulunduğu bir yerde bomba patlatmak istemez ve benim taktiğim de tabii ki bunun üzerine. Bir şekilde iri adama ulaşmalıyım. Yakın mesafe hem benim efektif menzilim hem de adamın silahlarından birini elinden alabileceğim menzil. Eğer kazanırsam gelebilecek bir intihar saldırısı da aklımın bir kenarında yazılı ama. Ayrıca çok sayıda canlı bombası varsa da sıkıntıya düşerim. Fazla düşünmeye gerek yok, harekete geçip nedir ne değildir kontrol etme zamanı.

Daha basit bir şekilde özetleyecek olursam. Adam bir spiralin merkezindeymişçesine bir koşu yapacağım. Koşu yönüm bombanın tam ters yönü. Olmak istediğim yer bombadan yeterince uzak olduğum ve adama sis bombası atabileceğim nokta. Bu noktada hareketimi kesmeden adama sis bombası atacağım. Bomba patladığı anda ise elimi ekipman çantama bakışlarımı da cılızı adama atacağım. Cılız adam durduysa İki shuriken, bir kunai ve bir patlayıcı parşömen çıkaracağım. Eğer cılız adam durmadıysa bir kunai ve bir patlayıcı parşömen yeterli olacaktır. Eğer cılız adam durduysa direk iki shuriken yollayacağım ona. Harekete devam ediyorsa da asıl adama yaklaşacak şekilde hareketimi değiştireceğim onu kontrol ederken. Yön değiştirip değiştirmemesi önemli. Daha sonra gelecek hamlem ise patlayıcı parşömenle desteklediğim kunai'yi sisin içinde adamın daha önce durduğu yere atmak olacak. Böylece hem test etmek istediklerimi test etmiş, hem rakibime hasar vermek için bir şans yakalamış hem de sisi dağıtarak tekrar rakibimi görerek sürpriz bir saldırıya karşı daha hazırlıklı olmuş olacağım.

Kompleks planların "patlayabileceği" çok fazla nokta vardır ve bu plan da o planlardan biri olabilir. Başka bir düşman ya da daha fazla bomba yoluma çıkıp beni farklı bir şeyler yapmaya zorlayabilir mesela. Yine de yapabileceğim çok bir şey olduğunu sanmıyorum. En kısa zamanda asıl adama ulaşıp yakın mesafeden bir şeyler yapmaya çalışmalıyım.

Out: Üzerimde bulunan ekipmanlar;

3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
Kan Hapı (Normal Kalite)
Kondisyon Hapı (Normal Kalite)
İyileştirici Hapı (Normal Kalite)
Eğer hala bendeyse mühürlü jutsu(Shinkuu Gyouku)
(Ekipman çantası+3 adet hap+mühürlü jutsu)
Image
Künye
İsim: Oita Butsuo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 481.250
Prestij: 0
Ün: 31
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Hayaletin peşinde…

Butsuo, çocukluk aşkına adını duyurmak, hatta tekrar bir araya gelmek için yaşamaktadır. Bunun en kolay yolunun da ünlü olmak olduğuna karar vermiştir. Kumiko’nun duyduğunda gurur duyacağı, hoşuna gideceği hatta peşinden koşacağı bir ün.

Görev Bilinci
Butsuo, beklentisi veya umudu olmasa da dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeyi kendine görev edinmiştir. Bu görev sonucunda bir ödül veya sonuç beklediği bir görev değil, elde edilen tatminin sadece görevini yapmak olduğu bir görevdir. Ayrıca iyi bir insan olduğuna kendini inandırabilmesi konusunda iyi bir insan olmanın gerektirdiği eylemleri yapmasının faydalı olduğunu da fark etmiştir. Kafasındaki Kumiko’nun ideallerini de desteklemektedir bu görev. Butsuo, kendini daha iyi hissetmek için faydalı işler yapma gereksinimi duymaktadır artık.
Komplikasyon
-
Özellikler
Korucu
Karakter, Shirakami Vadi Ormanı'nda yaşanan hadise neticesinde, tüm dünyadan izole bir şekilde bu ormanda yaşayan halkın koruyucusu konumuna gelmiştir. Bizzat Ishichou tarafından bu göreve atanması neticesinde, söz konusu halk nazarında güvenilir ve her işlerini halledecek kişi olarak görülmektedir. Aynı zamanda, söz konusu halkın istekleri olması halinde, karakter bu görevlere öncelikli olarak atanacak kişidir. Bu sebeple, karakter başka kurguların içinde olsa dahi, söz konusu halktan talep gelmesi halinde, durum ne olursa olsun bu halka yardım etmek zorundadır.
Yeni Avcılar
Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı
Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Profil
Güç: 11
Çeviklik: 7
Kondisyon: 9
Potansiyel: 2
Varlık: 3
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(Favori): 12
[Çeviklik] Akrobasi: 7
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form(Favori): 6
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Doton: Domu
Doton: Doryuu Shiki
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Taijutsu
A-Rank Juudaichi
A-Rank Headbutt
C-Rank Oukashou
Sensör
A-Rank Meishou-Dou
Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kan Hapı (İyi Kalite)
2xKondisyon Hapı (Normal Kalite+İyi Kalite)
Chakra Hapı (İyi Kalite)
5x Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
5xÖzel Üretim Sis bombası
5xIşık Bombası
User avatar
Shimada Kazuo
Posts:123
Joined:September 1st, 2018, 1:31 am

Re: [Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo

Post by Shimada Kazuo » February 24th, 2019, 10:03 pm

Bir bu bir kavga değildi, savaştı. Farkında olmasına rağmen hareketlerine yansıtmadığı bu bilgi kavisli ilerlemesi sırasında Kazuo’ya kendini net bir şekilde hatırlatmıştı. Araya giren düşmanlar ve dostlar zaman zaman düşmanını görmemesine neden olmuştu ve bu arzu ettiği bir durum değildi yine de bu seferlik planına negatif bir etki olarak dönmemişti.

Dikkatli olmalı ve unutmamalıydı, savaşı karşısındaki 3 kişiyle değil tüm Riaru askerlerineydi. Arkasında gelen bir hain kalbine kunai saplayıp cesedine basıp geçebilirdi, sol taraftan gelen saptırılmış bir kunai göz bebeğiyle birleşebilirdi.

Hamlesine devam etti, fırlatığı kunailer ve shuriken rüzgarı delip geçerken adamların hiçbir tepki vermemesi bir anlık başarıya ulaşabileceğini düşünmesine sebep olmuştu lakin çok uzun sürmeyen bu heves kunaileri ve shurikenleri çeşitli yerlere fırlatan hava akımıyla birlikte sona ermişti. Arkadaki adam Fuuton jutsusunun ismini söylemişti hafif bir afallamanın ardından hemen toparladı kendisini. Diğerleriyle birleşmesi gerektiğini biliyordu ama karşısında üç adam varken öylece dönüp gidemezdi.

Kendisine doğru gelen heriflerin bir Taijutsucu olduğunu düşünmüştü Kazuo ama onlarda yeterli bir mesafeye ulaştığında el mührü yapmaya başlamıştı ve tam emin olmasa da onlarda Fuuton tekniği yapacaktı muhtemelen.

Hızlıca eline Mühürlü Kunai (1)’i aldı ve bunu bilinçli olarak kendine yakın olan rakiplerinin biraz önüne doğru fırlattı bu sırada tüm oyunculuğunu kullanarak yüzüne “Sıçtık” ifadesini koymaya çalıştı korkudan eli ayağı titreyen bir shinobi olarak görmeleri en iyi durumdu kendisi için. Bunun bilinçli bir hareketten ziyade yanlışlıkla atılan kunai olması gerekiyordu ve adamların yere doğru giden bir kunai için el mühürlerini bırakmamalarına veya arkadaki adamın bunu saptırmamasını ummuştu. Aslında saptırsa da bunu yapış şekline göre çok dezevantajlı bir durum da olmayabilirdi kendisi için zira az önceki yaptığı teknikle yaparsa bunu önündeki arkadaşları da o havadan etkilenirdi ve bu da Kazuo için mükemmel bir fırsat yaratırdı. Yine de oyunculuğunun işe yaramasını umarak planladığı gibi kunaiyi eğimli bir şekilde fırlatacaktı yere saplanan kunaiden çıkan bomba patlayınca –bu sırada bombaya bakmayacaktı elbet- hareketine başlayacaktı. Eğer adamlar bombadan düşündüğü gibi etkilenirse el mühürlerini bitirir ve son görüldüğü noktanın doğrultusunda bir yere jutsusunu atardı. İlk olarak kör bir jutsudan kaçınmak için sola doğru koşacaktı hem bu ışık bombasının yaşamının son demlerinden etkilenmesini de engelleyecekti. Ardından kafasını, gövdesini adamlara doğru çevirecek ve Shinkuu Gyouku tekniğini uygulayacaktı. Sıkıştırılmış hava kütlelerine sola sağa ve ortaya şeklinde gönderecekti.

Ardından ufak bir dönüş alarak jutsusunu uzak sayılabilecek bir mesafeden takip edecekti, başka bir jutsuyla çarpışma durumu olabilirdi. Bu mesafeyi koruyarak ilerlerken bir eliyle Tantou’sunu çekerken diğer eline de arkasına patlayıcı not bağlanmış kunaisini (üzerinde mühür olmayan) alacaktı. Elbette patlayıcı notunu komutuyla patlamayla kurmayı ayarlamayı ihmal etmeyecekti.

Olma ihtimali pek düşük olmasına rağmen her şey kusursuz giderse ve tekniği kusursuz bir şekilde rakiplerine vurursa hiç beklemeden hızını arttıracak ve dengesi bozulmuş rakiplerinden öndekilerinin işini bitirmek için Tantou'sunu arkadaki içinse fırlattığı patlayıcı notunu kullanacaktı elbette bu ihtimal fazla iyimserdi. Diğer ihtimallerde rakiple mesafesini azaltıp ne yapabileceğine bakmaya çalışacaktı. Bu durumda kunaisi hala elinde olacaktı.

Hedefi bunu bir Ninjutsu savaşı olmaktan çıkarmaktı, Ninjutsu savaşında sayısal üstünlük geçmesi çok yüksek bir duvardı ama Taijutsu'da gerek hızı gerekse sahip olduğu mühürler sayesinde şansının daha fazla olacağına inanıyordu.


Out: Bir hata yapmadıysam ekipmanlarım şu şekilde: (Bu turda kullandıklarım düşülmedi henüz.)
► Show Spoiler
► Show Spoiler


In a world without gold we might've been heroes!
Künye
İsim: Shimada Kazuo
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.86
Kilo: 72
Köy: Ishigakure
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 37.500
Prestij: 8
Kullanılabilir GP: 20

Motivasyon
Fuuinjutsu Öğrenmek: Fuuinjutsu’ya abartılı derecede bir ilgisi vardır, derinlikleriyle Fuuinjutsu öğrenmek hayatta ki tek hedefidir hatta. Bunun uğruna Shinobi olmaya karar vermiş, şuanda çıktığı sıkıcı görevlere katlanmasının tek sebebi bir gün Fuuinjutsu’da ustalaşma hedefidir.

Komplikasyon:
Merak Belası: Normalde mantıklı karar verme yetisine sahip olan Kazuo. Bir şeyi merak ettiğinde kontrol mekanizmasını tamamen yitirir bunun sonucunda mantıklı veya mantıksız kararlar alabilir. Normalde pek zararlı bir şey gibi görülmese de Kazuo’da ki seviye tamamen farklıdır, aniden bir şeyi merak eder ve bunun mantıklı bir merak olmasına gerek bile yoktur.. Örneklemek gerekirse “Cübbeli adamı gizlice takip et.” Görevindeyken aniden beynine doluşan “Adamın kafası kel mi acaba?” sorusuyla birlikte kendini aniden adamın üstünde bulabilir. Bu problem, bazı görevler de kendisine sıkıntı yaratmıştır.

Özellikler

Profil
Güç: 4
Çeviklik: 7
Kondisyon: 4
Potansiyel: 4
Varlık: 5
Zeka: 6

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 2
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 2
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin No Jutsu
Shinkuutai
Shinkuu Gyouku
Kaiten Shuriken
Zanshuu no Jutsu
Taijutsu
Musatsu - C Rank

Fuuinjutsu
► Show Spoiler
Genjutsu
Raigen
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
► Show Spoiler
► Show Spoiler

Standart shinobi çantasına benzer çanta
Ödüller:
Hırsız Kim - C Rank
4. Yoklama
Chakra Taşları
[Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo
► Show Spoiler
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo

Post by GM - Naruto » February 28th, 2019, 5:21 pm

Usagi; Kafandan geçen hamleleri sanki bir simülasyon gibi canlandırarak başlıyorsun hareketlenmeye. Sana doğru gelen wakizashiden kurtulmak için kendini sağa yönlendiriyor, vücudunu yere paralel hale getiriyor ve sonrasında sıçrıyorsun. Ellerini yere temas ettirmeksizin, hemen hemen bir parende tadında bu akrobatik hareketler vücudunu fazla zorlamasa da, bu yönde bir ihtisasın olmamasının etkisini hissedebiliyorsun. Ancak yine de, üzerine gelen wakizashilerden bir şekilde kurtulmayı ve ayrıca karşı saldırıya geçmeyi de başarıyorsun. Boştaki eline bir kunai almanın ardından, halihazırda elinde bulunan kunaiyi wakizashi ile seni durduran adamın suratına doğru fırlatıyorsun! Bu hamlenin sonucunu göz ucuyla takip ettiğin sırada ise, yere iniyor ve bir diğer kunaiyi de diğer adamın yüzüne doğru fırlatıyorsun! İlk kunaiyi fırlattığın adam, üzerine gelen kunaiyi biraz geç fark etmesi nedeniyle, doğrudan kunainin hedefi olsa da, akrobatik bir şekilde kendini geriye doğru atıyor ve kunain adamın alnını sıyırıp geçiyor. Diğer adam ise, üzerine gelen kunaiyi, iki wakizashisini kullanarak profesyonel bir şekilde savuşturabiliyor!

Alnını kunai sıyıran adam kendisini hızla toplarken, suratının sol kısmına doğru akan kanlar, bir nebze de olsa amacına ulaştığını gösteriyor. Diğer adam ise, iki wakizashisini saldırı pozisyonuna hazırlamaya başlamış bir halde bulunuyor. İki adamla da arandaki mesafe oldukça az ve hızlı bir karşı saldırı yapman mümkün görünüyor.

Tam bu sıralarda, sol tarafında gerçekleşen bir patlama ister istemez dikkatini çekiyor ve hızla o noktaya baktığında, Butsuo’nun patlama ile savruluşuna şahitlik ediyorsun. Butsuo ile aranızdaki mesafe azalmış olsa da, savaşın getirdiği kaos, hala iletişiminizi engelleyecek nitelikte bulunuyor. Ayrıca, içinde bulunduğun durumu nedeniyle, dikkatini düşmanlarında topladığın için Butsuo’nun ölmediğini görsen de, aldığı hasar konusunda net bir fikre de sahip olamıyorsun.

Butsuo; Üzerine doğru koşmaya başlayan cılız adamı fark etmenle birlikte, spiral şeklinde koşu planını devreye sokuyorsun ve bu süreçte ilk önce iri cüsseli adamı analiz etmeye başlıyorsun. İri cüsseli adamın ilk patlamayı gerçekleştirmesinin ardından Tora mührünü bıraktığını görebiliyorsun. Ayrıca, senin hareketlenmenle birlikte, her ne kadar olduğu noktada bulunmayı kesmese de, ayaklarıyla ve başıyla senin hareketlerini izlemeye devam ettiğini de rahatlıkla fark ediyorsun. Bu esnada cılız adamın ise ortalama bir hızda koştuğunu ve üzerinde patlayıcı olduğuna dair herhangi bir emare olmadığını görebiliyorsun. Bu fasıldan sonra ise, planının ikinci aşamasına geçmek için yeterli mesafeye gelmeyi bekliyorsun.

Sis bombanı iri cüsseli adama atmak için hazırladığın sırada, iri cüsseli adamın bir kez daha Tora mührü yaptığını görmenle, 10 metre kadar sağında olan bir adamın patlaması bir oluyor! Bu patlamayla birlikte bu kez sol doğru savrulduğunda, Usagi’ye olan yakınlık durumun ortadan kalkıyor. Hasar, bir öncekine göre daha az olsa da, yine de hafif bir uyuşukluk hissetmiyor değilsin. Etrafına baktığında ise, birkaç Ishigakure shinobisinin bu patlamaya maruz kaldığını ve hatta öldüğünü görüyorsun. Yerden doğrulmaya başladığın sırada ise, cılız adam ile arandaki mesafenin 10 metreye kadar düşmüş olduğunu ve cılız adamın el mühürlerine başladığını görüyorsun. Göz ucuyla gördüğün iri cüsseli adam ise, size doğru yaklaşırken herhangi bir el mührü yapmıyor. İri cüsseli adam ile aranızdaki mesafe, yaşanan patlama hadisesi nedeniyle hemen hemen aynı kalıyor.

Kazuo; Yüzüne takındığın ifadenin ardından fırlattığın kunai, kafandaki gibi bir etki yaratıyor ve karşındaki adamlarda herhangi bir duraksama görmüyorsun. Ancak kunai yere saplanıp ışık bombası etkisini gösterdiği anda, iki rakibinin öylece kalakaldığını son anda fark ediyorsun. Işık bombasından çıkan ışık, mesafe itibariyle seni fazla etkilemiyor ve bu sebeple hareketlerine sıkıntısız bir şekilde devam etme imkanı buluyorsun. Ne var ki ortama bir anda yayılan ışık, en arkadaki adam ile arandaki göz temasını da yok ediyor. Olası bir saldırı ihtimaline karşı kendini sola doğru yönlendiriyor ve ardından da Shinkuu Gyouku ile üç adet hava kütlesini sağa, sola ve ortaya olacak şekilde fırlatıyorsun.

Tam bu sıralarda, sağ tarafında gerçekleşen bir patlama ister istemez dikkatini çekiyor ve hızla o noktaya baktığında, Butsuo’nun patlama ile savruluşuna şahitlik ediyorsun. Butsuo ile aranızdaki mesafe artmış olduğundan ve savaşın getirdiği kaos, hala iletişiminizi daha da zora sokacak nitelikte bulunuyor. Ayrıca, içinde bulunduğun durumu nedeniyle, dikkatini düşmanlarında topladığın için Butsuo’nun ölmediğini görsen de, aldığı hasar konusunda net bir fikre de sahip olamıyorsun.

Jutsunu uzak bir mesafe seçip takip etme seçeneğinin ardından izlemeye koyulduğunda, gönderdiği hava kütlelerinin az önceki gibi bir jutsu ile çarpıştığını ve etkisinin azaldığını görüyorsun. Yine de, ortamda yok olan ışık, jutsunun sonucunu net bir şekilde görmeni sağlıyor ve sağa ve sola gönderdiği hava kütleleri, rakiplerini sadece biraz geriye püskürtecek şekilde etki yaratıyor. Ortaya doğru yolladığın hava kütlesi ise, rakibine ulaşamadan yok oluyor. Bu esnada sen, ellerindeki tantou ve patlayıcı parşömen bağlı kunain ile rakiplerine doğru koşmaya başlıyorsun. Önde bulunan iki adam henüz kendini toparlayamamış durumda görünse de, hızlı refleks göstermeleri mümkün görünüyor. En arkada kalan adam ise, hızla el mühürlerine başlıyor ve yine bu mühürlerin bir fuuton jutsusu için olabileceğini kavrıyorsun. Son olarak, aranızdaki mesafe, senin de uzaklaşıp yakınlaşma durumun dikkate alındığında, henüz yakın dövüş için uygun değil. Ancak bu şekilde devam ettiğin takdirde, saniyeler içinde yakın dövüşe geçmen mümkün. Yine de en arkadaki adam, hala senden uzakta ve bir ninjutsunun etkisi az olsa bile hedef sınırlarında bulunmaktasınız. Rakamsal bir durum vermek gerekirse, iki adam ile arandaki mesafe 15 metre, en arkadaki adam ile ise 20 metre civarında olduğunu söylemek mümkün.
Off Topic
Kalan ekipmanlarınızı her mesajınızın sonuna yazarsanız, hepimiz için çok şahane olur. Sürekli başa dönüp kontrol etme zahmetinden kurtuluruz.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Shimada Kazuo
Posts:123
Joined:September 1st, 2018, 1:31 am

Re: [Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo

Post by Shimada Kazuo » March 2nd, 2019, 1:07 am

Yüzüne takındığın ifadenin ardından fırlattığın kunai, kafandaki gibi bir etki yaratıyor ve karşındaki
Kazuo kafasında oluşturduğu planın ardından hemen harekete geçmişti, karşısındaki askerler umduğu gibi yere doğru giden bir kunaiye tepki verecek kadar paranoyak değildi. Saniyeler içerisinde ışık bombasının patlamıştı ve bununla eş zamanlı olarak Kazuo da sola doğru koşuşu başlattı.

Işığın ardındaki görünmeyen dünyaya ağzına dolan hava toplarını fırlatırken Butsuo’nun savruluşu gözüne ilişti. Durumunun pek iyi olmadığını anlamak zor değildi ve yardımına gitmek istese de içinde bulunduğu bu durumda imkansızdı. Biraz daha dayanmasını veya Usagi’yle buluşmasını beklemekten başka bir çaresi yoktu şuan. Düşmanına doğru son sürat giderken ne yapabilirdi ki? Zihnini zorladı şimdi olmasa da yakın bir süre içerisinde cevap bulmayı umut etti.

Ardından kendi savaşına odaklandı, yolladığı hava kütlelerini güvenli sayılabilecek bir mesafeden takip ediyorken beklediği ancak gerçekleşmemesini umduğu bir olay oldu ve rakibinin jutsusuyla çarpıştı sıkıştırılmış hava kütleleri. Attığı bombanın etkisinin bitmesiyle rakiplerinin ne alemde olduğunu öğrenme fırsatını bulmuştu. Kendine yakın olan ikili hasar almaktan uzak olmasına rağmen biraz geriye doğru gitmişlerdi ve jutsunun hiçbir işe yaramadığını söylemek fazla karamsar bir karar olurdu zira adamların vücudundaki sersemlemeyi görebiliyordu yine de bunun derecesi hakkında hiçbir fikri yoktu. Bilinmezliğe doğru koşusunu kesmedi, Tantou’sunu ve patlayıcı not bağlanmış kunaisini çıkardı. Arkadaki düşmanın teknikten etkilenmemekle kalmamış yeniden el mühürlerine başlamıştı. “Tch.”, diye fısıldadı koşusu esnasında. Yaptığı her şey aradaki birkaç adımlık farkı kapatmak üzerineydi, onların el mühürlerinin önüne geçmek. Hamlelerinin olumlu sonuçlarıyla ilerlediğini hissediyordu ama en sonunda yine rakibinin sırtına baktığını fark ediyordu, aradaki fark neredeyse hiç eksilmemişti.

Kazuo rakibinin Fuuton tekniği yapacağı yönünde bir çıkarım yapmıştı, afallamış rakiplerine henüz uzaktı lakin aradaki fark hızlıca kapanırken kafasında yeni planını oluşturdu. Elindeki kunaiyi arkadaki herife fırlatırsa kunai oraya ulaşmadan el mühürlerini bitirmiş olacağına dair kuvvetli bir sezisi vardı. Bu yüzden kunainin hedefi soldaki adamın karın bölgesi olacaktı elini boşa çıkarır çıkarmaz hemen pratik çantasından Kart 5’i eline alacaktı. Bu sırada yol alan kunainin arkasındaki parşömeni rakibine ulaşmasına az bir mesafe kala komutuyla patlatacaktı. Kunainin aksine kendisiyse sağda kalan adama doğru ilerleyecek yeterli mesafeye geldiğinde Tantou’sunu rakibinin göğsüne doğru yatay bir şekilde savuracaktı. Adamın durumunu çok kestiremediğinden çok cüretkar olmayan ama hedefine ulaşırsa ciddi bir hasar verecek basit bir kesik planlamıştı kafasında. İkisinden birine kayda değer bir hasar vermeyi umuyordu elbette bu Shinkuu Gyouku’nun yarattığı etkiye bağlıydı.

Ve arkadaki eleman, günün başından beri el mührü yapıp duran sinir bozucu düşman. Onun içinse önlemi eline aldığı Kart 5’ti. Yapacağı ninjutsuyu mühürlemeyi planlamıştı kafasında.

► Show Spoiler
► Show Spoiler


In a world without gold we might've been heroes!
Künye
İsim: Shimada Kazuo
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.86
Kilo: 72
Köy: Ishigakure
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 37.500
Prestij: 8
Kullanılabilir GP: 20

Motivasyon
Fuuinjutsu Öğrenmek: Fuuinjutsu’ya abartılı derecede bir ilgisi vardır, derinlikleriyle Fuuinjutsu öğrenmek hayatta ki tek hedefidir hatta. Bunun uğruna Shinobi olmaya karar vermiş, şuanda çıktığı sıkıcı görevlere katlanmasının tek sebebi bir gün Fuuinjutsu’da ustalaşma hedefidir.

Komplikasyon:
Merak Belası: Normalde mantıklı karar verme yetisine sahip olan Kazuo. Bir şeyi merak ettiğinde kontrol mekanizmasını tamamen yitirir bunun sonucunda mantıklı veya mantıksız kararlar alabilir. Normalde pek zararlı bir şey gibi görülmese de Kazuo’da ki seviye tamamen farklıdır, aniden bir şeyi merak eder ve bunun mantıklı bir merak olmasına gerek bile yoktur.. Örneklemek gerekirse “Cübbeli adamı gizlice takip et.” Görevindeyken aniden beynine doluşan “Adamın kafası kel mi acaba?” sorusuyla birlikte kendini aniden adamın üstünde bulabilir. Bu problem, bazı görevler de kendisine sıkıntı yaratmıştır.

Özellikler

Profil
Güç: 4
Çeviklik: 7
Kondisyon: 4
Potansiyel: 4
Varlık: 5
Zeka: 6

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 2
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 2
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin No Jutsu
Shinkuutai
Shinkuu Gyouku
Kaiten Shuriken
Zanshuu no Jutsu
Taijutsu
Musatsu - C Rank

Fuuinjutsu
► Show Spoiler
Genjutsu
Raigen
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
► Show Spoiler
► Show Spoiler

Standart shinobi çantasına benzer çanta
Ödüller:
Hırsız Kim - C Rank
4. Yoklama
Chakra Taşları
[Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo
► Show Spoiler
User avatar
Kita Usagi
Ishigakure
Ishigakure
Posts:252
Joined:September 11th, 2018, 3:23 am
Künye:

Re: [Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo

Post by Kita Usagi » March 3rd, 2019, 12:08 am

Düşüncelerini bir bir uygulamaya dökerken, bazı hamlelerini düşündüğünden biraz daha farklı yapmıştı. Tabi bu durum sonucu etkilememişti ama, yine de karşısında hala iki düşman vardı. Bu durum ise hala sıkıntılı bir durum olmaktan çıkmamıştı. Sağ tarafında bulunan wakizashiliye yetişemediğinden kunaisini fırlatmak zorunda kalmıştı. Bu durum diğer wakizashili için de geçerliydi. Ne var ki, artık ellerinin boş olması asıl kozunu bu ikiliye karşı kullanabileceği anlamına geliyordu. Neredeyse ustası olduğu stilini şimdiye kadar birden fazla kişiye karşı icra etmişliği olsa da, bunu bir savaş alanında yapmamıştı. Ve alacağı sonuçların hiçbirisinden emin değildi. Yine de bu durum Usagi'yi pek düşündürmemişti zira stilinin içinde kaldığı müddetçe çok uzun süre dövüşebilecekti. Bu da ölmemesi durumunda savaşın sonunda ayakta kalması için yeterliydi.

Fırlattığı kunailerden birisi, adamın alnını yarıp geçmişti. Alnıyarık kendisini hızla toparlamaya çalışsa da, alnının yarık olması kendisinin henüz tam olarak dikkatini savaşa veremeyeceğini düşünüyordu. Diğeri ise iki elindeki wakizashileri saldırı pozisyonuna sokmaya başlamıştı. Henüz ikisinin de hazırlık aşamasında olması, Usagi'nin ise bu hazırlık aşamasını çoktan geçmiş olması bu sefer istediği sonucu verebilirdi. Bu sonucu almak içinse, öne doğru atıldı.

Alnıyarık olan daha saldırı hazırlığına başlamamıştı bile. Usagi ise bunu fark etmişti ve önündeki iki tehlikeden büyük olana doğru atılmıştı. İki wakizashisini hazırlamaya başlayan diğer adam. Hızla adama doğru atılmıştı. Adama atılırken elini shinobi çantasına atıp çıkardığı iki shurikeni Alnıyarık'a fırlattı. Sonucuna göz ucuyla bile bakmayacaktı. Bu hamlesi adama hasar vermeye yönelik değildi. Sadece bir iki saniye de olsa adamı oyalamak istiyordu. Shurikenlerini fırlattıktan sonra diğer adamla arasındaki mesafeyi iyice azalttıktan sonra sağ topuğu ile adamın çenesine vurarak Kage Buyou'ya başlamak istiyordu. Bu hareketinin devamında adamın arkasına geçerek Garou Rendan yaparak adamın işini bitirmeyi düşünüyordu. Bu hamlelerini yaparken ise, gelecek saldırılardan kendisini olabildiğince koruyacaktı.
► Show Spoiler
Image
Künye
İsim: Kita Usagi
Yaş: 17
Cinsiyet: Dişli bir dişi.
Element: Suiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 142.500
Prestij: 4
Ün: 26
Kullanılabilir GP: 0

Özellikler
► Show Spoiler
Profil
► Show Spoiler
Mod
► Show Spoiler
Efsanevi Yaratık
► Show Spoiler
Ninjutsu
► Show Spoiler
Taijutsu
► Show Spoiler
Genjutsu
► Show Spoiler
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
► Show Spoiler
Jirou Ryu is my BITCH!
User avatar
Oita Butsuo
Ishigakure
Ishigakure
Posts:318
Joined:September 1st, 2018, 2:42 pm
Künye:

Re: [Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo

Post by Oita Butsuo » March 3rd, 2019, 11:55 am

Cılız adamın hızının ortalama bir seviyede olması bana yapmak istediğim gözlemleri yapmam konusunda oldukça yardımcı oldu. Önce iri adamı gözledim. Adam Tora mührünü bıraktı patlamayı gerçekleştirdikten sonra. Hareket etme konusu ise biraz sıkıntılı. Kafasını hareket ettirmesi tamam ama ayaklarıyla da vücudunu bana doğru döndürdü ki bunun anlamı büyük ihtimalle bu patlamaları gerçekleştirirken hareket edebiliyor oluşu. İri adamı kontrol ettikten sonra hızlıca onun tersi olan cılız adama döndürdüm bakışlarımı. Adamın patlayacağına dair hiçbir işaret yok üstünde. Aklım karışık...

Yani savaşa giriyoruz, hayatta kalmak oldukça zor bir şey ama kim canlı bomba olmayı kabul eder ki? Hala bunun bir teknik mi yoksa kıyafetlerinin falan altına gizlenmiş patlayıcı parşömenler mi olduğunu bilmiyorum. Ama ilk patlamadaki mesafeyi göz önünde bulundurarak bir teknik olduğunu düşünüyorum ki pek de belalı bir teknik. Belalı, mücadele etmek zor ama imkansız değil.

İlk gözlemlerimden sonra ikinci tur gözlemlerime geçmek için yeterli mesafeye gelmiştim. Sis bombasını çıkardım, atmaya hazırlandım ki iri adam tekrar Tora mührü yaptı. Patlamanın nereden geleceğini anlamak için sağa sola bakmaya fırsatım bile olmadı. Sağdan geldi bu arada... Bu sefer 10 metre kadar yakınımdaki biri patladı. Bir önceki patlamaya göre hasar daha fazla olsa da hala yara denebilecek bir hasar almadım. Yani patlayıcıların gücünün değişmediğini varsayarsam 10 metre de güvenli bir menzil benim için. Böyle bir rakibe karşı bu tarz bir hasar risk edilebilecek bir hasar benim gözümde. Ama işin kötü yanı, kafamı kaldırdığımda fark ettiğim bu patlamaya kurban giden müttefiklerim oldu. Bir başka kötü yanı ise artık cılız adamla aramdaki mesafe de 10 metre kadar ve cılız adam el mühürleri yapmaya başladı. Demek ki herif bir kukla değil, kendi kontrolü ve idaresi var. Çünkü iri adam bunlar olurken bir şey yapmadan bize doğru yaklaşıyor.

Bu iş uzadıkça bizim için belalı bir hal alıyor. Tahmin ediyorum ki bu herifin piyonlarıyla uğraşmak hem zaman kaybı hem de sorunun çözümüne giden yolda pek etkili bir yöntem değil. En kısa zamanda adama ulaşıp bu işi bitirmeliyim. Ve hayatta kalmalıyım...

Kazuo'nun verdiği mühürlü jutsu hala bende. Bence cılız adamı savuşturmak için gayet iyi bir silah olacak. Olabildiğince hızlı bir şekilde ayaklanıp aramızdaki mesafeyi tekrar ters yöne koşarak açarken mühürlü jutsuyu kullanacağım. Üç hava topunu da üstüne atmak istiyorum. Olabildiğince benden uzak dursun. Ayrıca bu işlem gerek mesafe ve adamın patlama ihtimali gerek adamın el mühürleri yapmasından dolayı oldukça hızlı olmalı. Bu yüzden sis bombası, eğer elimdeyse, feda edilebilecek bir silah. Gerekirse elimdeki sis bombasını mümkünse patlamayacak şekilde yere bırakacağım. Tabii eğer gerekliyse. Mühürlü jutsuyu çıkarırken bana engel olmayacağını sezersem sis bombasından vazgeçmek istemem. Üç hava topu da cılız adama isabet ettikten sonra saldırı yönümü iri adam olarak belirleyeceğim. Ayaklarımda çakra toplayarak ona ulaşma süremi hızlandıracağım. Aynı zamanda adamın Tora mührü yapmasına engel olmak için üç tane shuriken çıkaracağım çantamdan. Bunları birer birer adama atarak adamın el mührü yapmasına engel olmak istiyorum. Mesafe kısalırken de sağ elimde Oukashou için çakra toplamaya başlayacağım. Eğer yeterli mesafeye girersem adama doğru direkt bir sıçrayışla Oukashou ile güçlendirdiğim sağ yumruğumu yapıştırmaktan çekinmeyeceğim.

Çok fazla eklem, çok fazla hata payı ama yapabileceğim bir şey yok. Anlatınca kompleks gözükse de temelde basit bir plan. Sadece uygulaması o kadar basit değil...
Image
Künye
İsim: Oita Butsuo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 481.250
Prestij: 0
Ün: 31
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Hayaletin peşinde…

Butsuo, çocukluk aşkına adını duyurmak, hatta tekrar bir araya gelmek için yaşamaktadır. Bunun en kolay yolunun da ünlü olmak olduğuna karar vermiştir. Kumiko’nun duyduğunda gurur duyacağı, hoşuna gideceği hatta peşinden koşacağı bir ün.

Görev Bilinci
Butsuo, beklentisi veya umudu olmasa da dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeyi kendine görev edinmiştir. Bu görev sonucunda bir ödül veya sonuç beklediği bir görev değil, elde edilen tatminin sadece görevini yapmak olduğu bir görevdir. Ayrıca iyi bir insan olduğuna kendini inandırabilmesi konusunda iyi bir insan olmanın gerektirdiği eylemleri yapmasının faydalı olduğunu da fark etmiştir. Kafasındaki Kumiko’nun ideallerini de desteklemektedir bu görev. Butsuo, kendini daha iyi hissetmek için faydalı işler yapma gereksinimi duymaktadır artık.
Komplikasyon
-
Özellikler
Korucu
Karakter, Shirakami Vadi Ormanı'nda yaşanan hadise neticesinde, tüm dünyadan izole bir şekilde bu ormanda yaşayan halkın koruyucusu konumuna gelmiştir. Bizzat Ishichou tarafından bu göreve atanması neticesinde, söz konusu halk nazarında güvenilir ve her işlerini halledecek kişi olarak görülmektedir. Aynı zamanda, söz konusu halkın istekleri olması halinde, karakter bu görevlere öncelikli olarak atanacak kişidir. Bu sebeple, karakter başka kurguların içinde olsa dahi, söz konusu halktan talep gelmesi halinde, durum ne olursa olsun bu halka yardım etmek zorundadır.
Yeni Avcılar
Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı
Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Profil
Güç: 11
Çeviklik: 7
Kondisyon: 9
Potansiyel: 2
Varlık: 3
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(Favori): 12
[Çeviklik] Akrobasi: 7
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form(Favori): 6
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Doton: Domu
Doton: Doryuu Shiki
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Taijutsu
A-Rank Juudaichi
A-Rank Headbutt
C-Rank Oukashou
Sensör
A-Rank Meishou-Dou
Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kan Hapı (İyi Kalite)
2xKondisyon Hapı (Normal Kalite+İyi Kalite)
Chakra Hapı (İyi Kalite)
5x Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
5xÖzel Üretim Sis bombası
5xIşık Bombası
Locked

Return to “Yağmur Ülkesi”