İyidir devrem seni sormalı. Avukatlık devam bende. Şanlıurfa takılıyorum. Bir işin fala düşerse aramaktan çekinme.Fortius wrote: ↑February 4th, 2019, 3:29 pmVaaay, devrem gelmiş! N'apıyorsun nerelerdesin?Asai Shise wrote: ↑February 3rd, 2019, 5:47 pmviewtopic.php?f=13&t=17
Vay be keş olduğum zamanlardan kalma bir özellik Eskiye döndüm okur okumaz.
- Naruto | Yeni Jenerasyon Konu Dışı Sohbet
- Search
-
- It is currently March 29th, 2024, 1:03 pm
- All times are UTC+03:00
Köşe Masa #1
- Ozora Reiji
- Posts:5
- Joined:February 3rd, 2019, 5:29 pm
Post by Ozora Reiji » February 4th, 2019, 4:07 pm
Re: Köşe Masa #1
Post by Fortius » February 5th, 2019, 10:41 am
Eyvallah devrem, sağolasın. Ben de Antalya'dayım işte, aynen avukatlık işlerine devam. İşin olursa haber verirsinAsai Shise wrote: ↑February 4th, 2019, 4:07 pmİyidir devrem seni sormalı. Avukatlık devam bende. Şanlıurfa takılıyorum. Bir işin fala düşerse aramaktan çekinme.Fortius wrote: ↑February 4th, 2019, 3:29 pmVaaay, devrem gelmiş! N'apıyorsun nerelerdesin?Asai Shise wrote: ↑February 3rd, 2019, 5:47 pmviewtopic.php?f=13&t=17
Vay be keş olduğum zamanlardan kalma bir özellik Eskiye döndüm okur okumaz.
Bir de ayrıca, kavgaya vs karışmıyorum
"Kral, ben zaten son paragrafta yazdığın şeyleri bi' önceki tur görmemiş miydim?"
"Bu bir niye pasiflik vermiş AQ mesajı değil."
.
- Ozora Reiji
- Posts:5
- Joined:February 3rd, 2019, 5:29 pm
Re: Köşe Masa #1
Post by Ozora Reiji » February 5th, 2019, 8:14 pm
Aman diyim devrem kavga işleri sana göre değil. Sonra komutan gerekeni yapıp bizi perişan ediyor. En iyisini yapıyorsun akıllı uslu durmak gibisi yok. Aklıma geldikçe gülüyorum hala Bu arada gece teftişe geleceğim uyumak yokFortius wrote: ↑February 5th, 2019, 10:41 amEyvallah devrem, sağolasın. Ben de Antalya'dayım işte, aynen avukatlık işlerine devam. İşin olursa haber verirsinAsai Shise wrote: ↑February 4th, 2019, 4:07 pmİyidir devrem seni sormalı. Avukatlık devam bende. Şanlıurfa takılıyorum. Bir işin fala düşerse aramaktan çekinme.
Bir de ayrıca, kavgaya vs karışmıyorum
- Sayama Kumo
- Posts:25
- Joined:January 13th, 2019, 9:48 pm
Re: Köşe Masa #1
Post by Sayama Kumo » February 5th, 2019, 8:17 pm
Asai shise du yu lav mi ay tel hör onli partliy
İsim: Sayama Kumo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 20.000
Prestij: -
Ün: 10
Kullanılabilir GP: -
Motivasyon
Ele Güne Karşı Yapayalnız
Kumo dünyaya adaletli geldiğini düşünmüyordu. Herkes zenginlik içinde yaşayıp huzur içinde boğuluyorsa, o neden böyle sürünüyordu? Akademide tek yapabildiği şey insanlara espiri yapmak, kandırmak ve iyi geçinmeye çalışmak. Belki tanınırım diyerek yapıyordu bunu. Fakat artık buna gerek duymak istemiyordu. Tek istediği şey muhteşem bir shinobi olup namını herkes duyması. İşte o zaman belki o ablasının ve akademideki arkadaşlarının yüzünü kara çıkarırdı.
Kumo 2 şey istiyordu;
Şöhret ve para, bu ikisininde saygıdeğer bir shinobi olmaktan geçtiğini biliyordu.
Komplikasyon
Hayatın İntikamı
-Yalan söylemekten artık yalan, hayatının içinde olmuştu Kumo'nun. Bazı zamanlar genellikle stresliyken, gerginken veya sorgulanırken refleks olarak yalan söyleyebilir, ağzından çat diye
çıkıverir. Kontrol edemez.
-Kumo sarhoş olduğu bir ortamda yine refleks olarak söylediği bir yalanı itiraf edebilir.
Özellikler
-
Profil
Çeviklik: 1
Kondisyon: 3
Potansiyel: 8
Varlık: 8
Zeka: 10
Beceri Listesi
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 3
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 2
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Ninjutsu
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.
Otonaku Ashi no Jutsu-Ninpou
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Dendou no Jutsu-Raiton
Kullanıcı aniden vücudunda bir elektrik akımı dolaştırır. Bu akım, ona dokunan herkesi çarpar, ancak hasar vermez. Genelde kişilerin kullanıcı üzerindeki fiziksel kontağını kesmek için kullanılır. El mührü gerektirmez ve anidir. Kullanıcı isterse tekrar tekrar tekniği aktif edebilir.
Ikazuchi no Kiba-Raiton
Kullanıcı bir elini göğe kaldırır ve bir noktayı hedef alır. Ardından, aniden elinden çıkan bir elektrik akımı gökyüzüne fırlar, ardından kullanıcının hedeflediği noktaya düşer. Eğer bir kişiye isabet ederse, isabet alan kişi hasar görür ve az da olsa uyuşur. Teknik hızlı gerçekleşir ve 15 metreye kadar etkilidir.
Taijutsu
Genjutsu
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Rishuu
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine isterse teker teker, isterse aynı anda yollayabilir. Kazıklar çok yüksek bir isabet oranına sahiptir ve havada manevra yapabilir. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Kazıklar havada sabit tutulamaz. Kullanıcı bu süre boyunca hareket edebilir. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Kullanıcı kazıkları bitirdiği zaman yeni bir beşli oluşturabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Jubaku Satsu
Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.
Shibou no Jutsu
Kullanıcı Tatsu el mührünü yapar ve o anda baktığı kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin altına girmek için hedefin kullanıcıya bakmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında olan kişi her 5 saniyede bir, kullanıcı tarafından hunharca öldürüldüğünü görür. Bu görüntüler 2 saniye sürer ve aşırı derecede gerçekçidir. Kullanıcı eğer isterse görüntüleri istediği gibi ayarlayabilir. Hedef git gide konsantrasyonunu kaybeder ve kullanıcıdan korkmaya başlar. Kötü ve rahatsız edici hisleri kullanıcı ile bağdaştırır. Savaş alanında kişilere göz dağı vermek, konsantrasyonlarını bozmak ve gerçeklik ile illüzyon arasındaki bağı koparmak için kullanılır. Diğer şartlar altında, işkence yapmak için kullanıldığı bilinmektedir. Teknik 2-3 dakika kadar açık kalır, ardından tekrar uygulamak gerekir.
Magen: Bunshin
Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Kullanıcı eğer isterse, klonlar oluşurken kendini gizleyebilir. Ayrıca kullanıcı klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur, parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel saldırılar da zihinsel acı yaratır. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Karakterin üzerinde bulunan eşyalar/ekipmanlar
-Chakra hapı (normal)
-Kan hapı (normal)
- Kitamura Susumu
- Kusagakure
- Posts:234
- Joined:August 31st, 2018, 1:49 am
- Künye:
Re: Köşe Masa #1
Post by Kitamura Susumu » February 14th, 2019, 2:04 am
Yaş: 19
Cinsiyet: E
Boy: 172
Kilo: 58
Köy: Kusagakure
Element: Raiton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 52,000
Prestij: 4
Ün: 25
GP: 120
Motivasyon
Sevdiklerini Korumak
Annesinin kaybıyla aile namına kalan tek değeri Fuu olduğu için ona fazla düşkün olan Susumu, onu ölümüne korumayı kendine görev edinmiştir. Asabi kişiliği dolayısıyla arkadaş edinmenin ne kadar zor olduğunu da keşfetmiş, kız kardeşini korurken, zaten çok az olan arkadaşlarını da koruma içgüdüsünü istemsizce edinmiştir. Susumu'nun uzun zamandır tek amacı, zaten çok az olan sevdiklerinin zarar görmesini engellemektir ve bu amacı, kızkardeşinin kaybolmasıyla daha da şiddetlenmiştir. Sevdikleri için kendini feda etmekten çekinmez, zamanında kızkardeşi için işlemediği suçları üstlenip boş yere ceza çektiği de olmuştur, takım arkadaşlarını korumak için onların önüne geçtiği de.
Açılın Ben Medic-nin'im!
Susumu, Kusagakure'nin en başarılı medic-nin'i olmak istemektedir. Medikal alanda adından söz ettirmeyi ve ilerleyen yıllarda bu alanın öncü shinobilerinden biri olup köydeki medikal çalışmaları yönetmeyi kendisine hedef edinmiştir.
Komplikasyon
Hakaret
Susumu hakarete asla katlanamaz. Emirlere sadık biri olsa da özellikle annesinin mesleğiyle anılan hakaretlerde kontrolünü kaybeder ve vahşileşir. Henüz bu sıkıntısı yüzünden birilerine ciddi zarar vermiş biri olmasa da bir gün bir hakaret uğruna birini katletmeyeceğinin veya ağır yaralamayacağının garantisini veremeyiz. Bu duruma maruz kalmamak için aile muhabbetlerine girmekten kaçınır ve mümkün olduğunca annesinin mesleğini gizler.
Mod
>>Miwaku
Güç: 5
Çeviklik: 5
Kondisyon: 5
Potansiyel: 4
Varlık: 6
Zeka: 9
Beceri Listesi
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 3
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 7 [Favori]
[Zeka] Farkındalık: 3
[Zeka] İzcilik: 3
Hanabi | C-Rank | Köpek
Hikari | C-Rank | Kar Maymunu
Bu seviyede kullancının Shousen Jutsu'su hemen hemen bütün yaraları, yeterli zaman verildiği sürece kapatabilir hale gelir. Ayrıca Shousen Jutsu'yu el mührü kullanmadan uygulayabilir hale gelir.
Ninjutsu Listesi
-Dendou no Jutsu, D Rank, Raiton
Kullanıcı aniden vücudunda bir elektrik akımı dolaştırır. Bu akım, ona dokunan herkesi çarpar, ancak hasar vermez. Genelde kişilerin kullanıcı üzerindeki fiziksel kontağını kesmek için kullanılır. El mührü gerektirmez ve anidir. Kullanıcı isterse tekrar tekrar tekniği aktif edebilir.
-Otonaku Ashi Jutsu, D Rank, Ninpou
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
-Shunshin, D Rank, Ninpou
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.
Denken Jutsu, D-Rank, Raiton
Kullanıcı bir eline odaklanır ve chakra göndermeye başlar. Ardından, kullanıcının avcunun içinden ışık çıkmaya başlar. Bu, bir fener olarak kullanılabilir veya kullanıcı uzak mesafelerden mors alfabesi ile mesaj gönderebilir. Akademi mezunu herkes mors alfabesini sorunsuz bir şekilde bilmektedir. Teknik açık kaldığı sürece aşırı minimal bir chakra yer.
Ikazuchi no Kiba, C-Rank, Raiton
Kullanıcı bir elini göğe kaldırır ve bir noktayı hedef alır. Ardından, aniden elinden çıkan bir elektrik akımı gökyüzüne fırlar, ardından kullanıcının hedeflediği noktaya düşer. Eğer bir kişiye isabet ederse, isabet alan kişi hasar görür ve az da olsa uyuşur. Teknik hızlı gerçekleşir ve 15 metreye kadar etkilidir.
-Ayatsu Stili, B Rank
Kullanıcı tek bir hamlede iç organları iflas ettirebilecek hamleler yapmayı öğrenir. Göğse yapılacak sert ve yerinde bir hamle karşı tarafı nefessiz bırakabilir veya böbreklere yapılan bir hamle ile rakibin tüm vücuduna yayılacak bir acı dalgası oluşturulabilir ve dikkati dağıtılabilir.. Hamlelerin mükemmel bir isabet oranı ile yapılması gereklidir.
-Raiken, C Rank
Kullanıcı etrafında bir defa dönerek momentum kazanır ve bununla rakibin hassas bir noktasına saldırı yapar. Eğer saldırı rakip ile karşılaşırsa, rakibi acı içinde bırakır. Kafası karışan ve dikkati dağılan rakip ardından gelecek saldırılara daha açık bir hale gelir.
-Magen: Henge, D-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Bunun ardından, kullanıcıya bakan kişiler tekniğin etkisine kapılırlar. Teknik, Henge'nin Genjutsu versiyonu olarak çalışır. Kullanıcı kendisini bir kişinin kılığına sokmak yerine etki altındaki kişilere bu görünümü gösterirler. Herşey hedeflerin aklında olup bittiği için teknik daha inandırıcı bir hâl alır. Ayrıca, Henge'nin aksine, hayali kişilere de bu teknik sayesinde dönüşülebilinir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
-Kokohi no Jutsu, C-Rank
Uzun bir el mührü dizisinin ardından kullanıcı bu teknik ile çevrenin görünümünü değiştirebilir. Bu etkiler, bir kapı numarasını değiştirmek kadar basit olabileceği gibi bir çam ormanını bambu ormanına dönüştürmek gibi kompleks şeyler de olabilir. Bu etkiler ile varolan bir çevresel etmen yok edilemez veya doğa olayları yaratılamaz/kontrol edilemez, sadece varolan bir somut etmen değiştirilir. Teknik bir alan üzerine yapılır ve bu alana giren herkes bu tekniğin etkisine kapılır. Bu alan kendi içerisinde hareketsiz olmalıdır fakat hareketli bir şeyin parçası olabilir, örneğin bir gemi kamarası gibi. Tekniğin aktif kalma süresini kullanıcı belirler fakat yüksek süreler yüksek chakra gereksinimine sahiptir. Aynı şekilde, büyük alanlar ve kompleks değişiklikler de chakra kullanımını arttırır.
-Rakumei no Jutsu, D Rank
Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.
-Kanryousou, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Kullanıcının yumruklarına veya silah darbelerine maruz kalan kişiler tekniğin etkisi altına girerler. Tekniğin altında kalan kişiler, aldıkları her bir başarılı saldırının vücutlarında çatlaklar oluşturduğunu görür. Bu çatlaklar hedefe, vücudunun sanki çok kırılgan bir katı maddeden oluşmuş gibi bir his verir. Her bir saldırının ardından hedefin vücudunun bazı yerleri parçalanıp dökülmeye başlar. Hedef kırılıp dökülen uzuvlarını kullanamaz hale gelir. Eğer hedefin başı veya vücudunun tamamı parçalanırsa bayılma tehlikesi geçirir. İradesi yüzünden zihnini korumayı başarabilenler için teknik o an bozulur. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
-Shibou no Jutsu, B Rank
Kullanıcı Tatsu el mührünü yapar ve o anda baktığı kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin altına girmek için hedefin kullanıcıya bakmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında olan kişi her 5 saniyede bir, kullanıcı tarafından hunharca öldürüldüğünü görür. Bu görüntüler 2 saniye sürer ve aşırı derecede gerçekçidir. Kullanıcı eğer isterse görüntüleri istediği gibi ayarlayabilir. Hedef git gide konsantrasyonunu kaybeder ve kullanıcıdan korkmaya başlar. Kötü ve rahatsız edici hisleri kullanıcı ile bağdaştırır. Savaş alanında kişilere göz dağı vermek, konsantrasyonlarını bozmak ve gerçeklik ile illüzyon arasındaki bağı koparmak için kullanılır. Diğer şartlar altında, işkence yapmak için kullanıldığı bilinmektedir. Teknik 2-3 dakika kadar açık kalır, ardından tekrar uygulamak gerekir.
-Magen: Bunshin, B Rank
Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Kullanıcı eğer isterse, klonlar oluşurken kendini gizleyebilir. Ayrıca kullanıcı klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur, parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel saldırılar da zihinsel acı yaratır. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Jubaku Satsu, B-Rank
Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.
-Medikal Bel Çantası
-Standart Shinobi Çantası
-Wakizashi G-962
-Özel Üretim Ceket
-Chakra Hapı x3, İyi Kalite
-İyileştirici Hap, İyi Kalite
Aşağıdaki spoiler'da özel üretim ambulansım falan bulunmakta. Eşyaların açıklaması için dükkan konumu okumak isteyebilirsiniz. > Dükkan
-İlaç Dolu Çanta
-Tabure
-Uyku Tulumu
-Çeşitli Medikal Malzemeler & Sarflar
-Tekrar Kullanılabilir Cam Şırınga x 3
-Metal Kap
-Kurtarma Sedyesi
-Pil İle Çalışan Lamba & 10'lu Pil Seti
-Tansiyon Aleti ve Steteskop
-Çakmak
-Battaniye ve Yastık
Chakra aktarıldıklarında bu iki küpe arasında iletişim sağlanabilir. Bu iletişimin türü mesafe ile değişir:
0-25 metre: Küpeyi takanlar bu mesafede telepatik olarak konuşabilirler. İletişim normal konuşma gibi gerçekleşir, fakat dışarıya herhangi bir ses gitmez. Küpeyi takanlar birbirlerinin konumlarını yüksek bir isabetle bilebilirler.
25-100 metre: Küpeyi takanlar bu mesafede mors alfabesi ile iletişim kurabilir. Bu iletişim yavaş gerçekleşir ve kompleks cümleler kurmak nispeten zordur. İletişim yavaş gerçekleşir. Her iki taraf da cümlenin gidişatını kaybetmemek için küpeye odaklanmalıdırlar. Bu mors alfabesi mini titreşimler şeklinde hedefe gönderilir. Küpeyi takanlar birbirlerine göre yönlerini ve uzaklıklarını kabaca tayin edebilirler.
100-250 metre: Küpeyi takanlar bu mesafe içerisinde birbirlerine önceden hazırlanmış bazı set titreşimleri gönderebilirler ancak bundan daha fazlası ile iletişim kuramazlar. Her bir titreşim gönderildikten sonra en az 10 saniye kadar beklenilmesi gerekmektedir. Bu titreşimler "Güvenli bölge", "Tehlikeli bölge", "Tehlikedeyim", "Rapor ver" anlamlarına gelecek şekilde ayarlanmıştır. Bununla beraber 5. standart bir sinyal titreşimi de mevcuttur. Bu titreşimin bir anlamı yoktur, sadece sinyal vermek için kullanılır.
250 metre ve üstü: Bu mesafede küpeler birbirlerini etkileyemez. Küpeler standart, efsunsuz birer ekipman gibi davranırlar.
Küpeler aktifken çok minimal oranda chakra kullanırlar. Eğer kişi diğer küpeye bir mesaj gönderdiğinde diğer küpe aktif kullanımda değilse hafifçe titrer. Kişi chakra aktararak küpeyi aktif edip iletişimi sağlayabilir. Eğer kişi aniden chakra gönderip küpeleri aktif etmezse mesaj beklemez ve yok olur.
Eğer bir kullanıcı diğer küpenin yerini tayin etmek istiyorsa kendi küpesine odaklanır ve az miktarda chakra aktarır. Bir kaç saniye sonra mesafeye göre diğer küpenin konumunu tayin eder. Bunu yapabilmesi için diğer küpenin takılmış olması veya aktif edilmiş olmasına gerek yoktur. Eğer küpe takılıyorsa ve diğer küpe tarafından yeri sorgulanıyorsa, takan kişi yerinin sorgulandığını anlar ancak bunu engelleyemez. Yer tayini anlık bilgi verir. Düzenli bilgi almak için düzenli bir şekilde küpeye odaklanılması ve chakra aktarılması gerekir.
Sensör yeteneklerine sahip shinobiler eğer küpeler birbirlerine mesaj gönderiyolarsa bunu fark edebilirler ancak mesajın içeriğini çözemezler. Sadece iki kişi arasında çok ince bir chakra akımı olduğunu fark ederler.
- Taichi Dazai
- Posts:66
- Joined:January 5th, 2019, 8:03 pm
- Künye:
Re: Köşe Masa #1
Post by Taichi Dazai » February 27th, 2019, 12:02 am
R.I.P Sayama Kumo.
Ölenle ölünmüyor. Yeni karakterinde başarılar.
İsim: Taichi Dazai
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chunin
Ryo: 123.250 Ryo
Prestij: 13
Ün: -
Kullanılabilir GP: -
Motivasyon
En İyi Roman: Maceralarını içeren romanı yazmak için elbette bir sürü materyal gerecektir. Kitabı da, kendi maceralarına yaraşır bir şekilde, dünyanın en iyi romanı olmalıdır. Dünyanın en iyi romanına sahip olmak içinse, dünyanın en iyi yerlerine gitmeli ve hiç bilinmeyen, anlatılmamış mekanlarına gitmelidir. Bunu başarmak için elinden geleni yapmak bile, kendisini heyecanlandırmak için yeterlidir.
Komplikasyon
Değerli Defter: Maceralarını içeren sıklıkla not aldığı bu defter, onun için en değerli eşyalardan bir tanesidir. Yok olmasına dahi katlanabilir. Ama başkasının eline geçmesi, asla kabul edemeyeceği bir şeydir. Göğsünde bulunan iç cebine koyduğu bu defteri sıklıkla kontrol eder. Eğer ki bir gün defterini kaybederse, elinde bulunan her şeyi boş verip, defteri bulmak için gereken tüm fedakarlıkları gösterecektir. Maceralarını içeren bu defter, tıpkı bir yazarın yazdığı bir hikayenin, orta yerinde içindekilerinin çalınıp ortalığa yayılması gibi his yaşatacaktır kendisine.
Özellikler
Profil
Güç: 9
Çeviklik: 9
Kondisyon: 8
Potansiyel: 8
Varlık: 3
Zeka: 3
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 2
[Çeviklik] Akrobasi: 2
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Favori Beceri][Kondisyon] Form: 3
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Ninjutsu
Shunshin no Jutsu - D-Rank[Geliştirme]
Ikazuchi no Kiba - C Rank
Raijin no Jutsu - B Rank
Raiton no Yoroi - A Rank
Taijutsu
Kendou - B Rank
Genjutsu
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar:
Temel Shinobi Çantası
Orta Seviye Katana
5 Adet Patlayıcı Parşömen, 5 Adet Sentetik Kartona yapışık.
Koruyucu Şemsiye
- Sayama Kumo
- Posts:25
- Joined:January 13th, 2019, 9:48 pm
Re: Köşe Masa #1
Post by Sayama Kumo » February 27th, 2019, 12:11 am
Isınma turu bitti..
İsim: Sayama Kumo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 20.000
Prestij: -
Ün: 10
Kullanılabilir GP: -
Motivasyon
Ele Güne Karşı Yapayalnız
Kumo dünyaya adaletli geldiğini düşünmüyordu. Herkes zenginlik içinde yaşayıp huzur içinde boğuluyorsa, o neden böyle sürünüyordu? Akademide tek yapabildiği şey insanlara espiri yapmak, kandırmak ve iyi geçinmeye çalışmak. Belki tanınırım diyerek yapıyordu bunu. Fakat artık buna gerek duymak istemiyordu. Tek istediği şey muhteşem bir shinobi olup namını herkes duyması. İşte o zaman belki o ablasının ve akademideki arkadaşlarının yüzünü kara çıkarırdı.
Kumo 2 şey istiyordu;
Şöhret ve para, bu ikisininde saygıdeğer bir shinobi olmaktan geçtiğini biliyordu.
Komplikasyon
Hayatın İntikamı
-Yalan söylemekten artık yalan, hayatının içinde olmuştu Kumo'nun. Bazı zamanlar genellikle stresliyken, gerginken veya sorgulanırken refleks olarak yalan söyleyebilir, ağzından çat diye
çıkıverir. Kontrol edemez.
-Kumo sarhoş olduğu bir ortamda yine refleks olarak söylediği bir yalanı itiraf edebilir.
Özellikler
-
Profil
Çeviklik: 1
Kondisyon: 3
Potansiyel: 8
Varlık: 8
Zeka: 10
Beceri Listesi
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 3
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 2
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Ninjutsu
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.
Otonaku Ashi no Jutsu-Ninpou
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Dendou no Jutsu-Raiton
Kullanıcı aniden vücudunda bir elektrik akımı dolaştırır. Bu akım, ona dokunan herkesi çarpar, ancak hasar vermez. Genelde kişilerin kullanıcı üzerindeki fiziksel kontağını kesmek için kullanılır. El mührü gerektirmez ve anidir. Kullanıcı isterse tekrar tekrar tekniği aktif edebilir.
Ikazuchi no Kiba-Raiton
Kullanıcı bir elini göğe kaldırır ve bir noktayı hedef alır. Ardından, aniden elinden çıkan bir elektrik akımı gökyüzüne fırlar, ardından kullanıcının hedeflediği noktaya düşer. Eğer bir kişiye isabet ederse, isabet alan kişi hasar görür ve az da olsa uyuşur. Teknik hızlı gerçekleşir ve 15 metreye kadar etkilidir.
Taijutsu
Genjutsu
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Rishuu
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine isterse teker teker, isterse aynı anda yollayabilir. Kazıklar çok yüksek bir isabet oranına sahiptir ve havada manevra yapabilir. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Kazıklar havada sabit tutulamaz. Kullanıcı bu süre boyunca hareket edebilir. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Kullanıcı kazıkları bitirdiği zaman yeni bir beşli oluşturabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Jubaku Satsu
Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.
Shibou no Jutsu
Kullanıcı Tatsu el mührünü yapar ve o anda baktığı kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin altına girmek için hedefin kullanıcıya bakmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında olan kişi her 5 saniyede bir, kullanıcı tarafından hunharca öldürüldüğünü görür. Bu görüntüler 2 saniye sürer ve aşırı derecede gerçekçidir. Kullanıcı eğer isterse görüntüleri istediği gibi ayarlayabilir. Hedef git gide konsantrasyonunu kaybeder ve kullanıcıdan korkmaya başlar. Kötü ve rahatsız edici hisleri kullanıcı ile bağdaştırır. Savaş alanında kişilere göz dağı vermek, konsantrasyonlarını bozmak ve gerçeklik ile illüzyon arasındaki bağı koparmak için kullanılır. Diğer şartlar altında, işkence yapmak için kullanıldığı bilinmektedir. Teknik 2-3 dakika kadar açık kalır, ardından tekrar uygulamak gerekir.
Magen: Bunshin
Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Kullanıcı eğer isterse, klonlar oluşurken kendini gizleyebilir. Ayrıca kullanıcı klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur, parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel saldırılar da zihinsel acı yaratır. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Karakterin üzerinde bulunan eşyalar/ekipmanlar
-Chakra hapı (normal)
-Kan hapı (normal)
- Kotegawa Ooki
- Posts:164
- Joined:August 31st, 2018, 10:46 pm
Re: Köşe Masa #1
Post by Kotegawa Ooki » February 27th, 2019, 12:14 am
Rengi hala duruyor.
Yaş: 22
Cinsiyet: Dişi
Element: Katon
Seviye: C
Rütbe: Chunin
Ryo: 10.000
Prestij: 0
Ün: 8
Kullanılabilir GP: 0
Macera
Ooki maceracı bir kişiliği olduğu için yeni yerler görmeyi, yeni kişilerle tanışmayı ve yeni şeyler denemeyi çok sever. Bunun dışında ortada bir risk varsa ve bu bir bilinmeyene doğru çıkıyorsa onu denemektende çekinmediği gibi bundan zevkte alır.
Hareketlilik
Ooki yapı itibariyle masa başı insanı değildir. Hiperaktifte değildir ama masa başında saatler geçirmek yerine dışarı çıkıp bir şeyler yapmayı ,mesela koşmayı, tercih eder. Bu yüzden fiziksel aktif olacağı şeyler yapmaktan zevk alır.
Komplikasyon:
Kardeş - Kotegawa Chisa
Kardeşi onun hayatındaki en önemli şeydir. Onun gözünde kardeşi ulaşılamaz bir noktada bulunan kişidir. Yine de zarar görmesinden aşırı derecede korktuğundan dolayı var gücüyle ona destek çıkmak istemektedir. Bunu o kadar kafaya takmıştır ki bazen basit şeylerde bile onun yerine yapmak istemektedir.
Hareketlilik:
Ooki yapı itibariyle masa başı insanı değildir. Hareketli bir yaşamı diğer türlüsüne tercih eder ama bu onun için bir motivasyon kaynağı olduğu kadar bir zorlukturda. Eğer yapacağı iş akademinin bir sonraki yıl temizlik giderlerini hesaplamak gibi tamamen sandalye ve masa arasında geçecek bir işse bunu yapmamak veya bir şekilde bu işe hareket katmak için elinden geleni yapar. Aksi halde sıkıntıdan ölür.
Özellikler
-
Çeviklik: 8
Kondisyon: 7
Potansiyel: 4
Varlık: 1
Zeka: 3
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Ayatsuito - Nınpou D
Choune no Jutsu - Nınpou C
Gouka Mekkyaku [Gizli] - Katon A
Oukashou - Judaichi C
Deri Zırh
Normal Kalite Katana
Standart Shinobi Ekipmanları(Misina Hariç Kullanıldı.)
3 Patlayıcı Sarılı Kunai (Standart Ekipman dahil 4)
- Shimada Kazuo
- Posts:123
- Joined:September 1st, 2018, 1:31 am
Re: Köşe Masa #1
Post by Shimada Kazuo » February 27th, 2019, 12:15 am
GM - Naruto wrote: ↑February 26th, 2019, 9:03 pmOff TopicSayama Kumo ölmüştür. Yeni karakter açabilir.
In a world without gold we might've been heroes!
İsim: Shimada Kazuo
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.86
Kilo: 72
Köy: Ishigakure
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 37.500
Prestij: 8
Kullanılabilir GP: 20
Motivasyon
Fuuinjutsu Öğrenmek: Fuuinjutsu’ya abartılı derecede bir ilgisi vardır, derinlikleriyle Fuuinjutsu öğrenmek hayatta ki tek hedefidir hatta. Bunun uğruna Shinobi olmaya karar vermiş, şuanda çıktığı sıkıcı görevlere katlanmasının tek sebebi bir gün Fuuinjutsu’da ustalaşma hedefidir.
Komplikasyon:
Merak Belası: Normalde mantıklı karar verme yetisine sahip olan Kazuo. Bir şeyi merak ettiğinde kontrol mekanizmasını tamamen yitirir bunun sonucunda mantıklı veya mantıksız kararlar alabilir. Normalde pek zararlı bir şey gibi görülmese de Kazuo’da ki seviye tamamen farklıdır, aniden bir şeyi merak eder ve bunun mantıklı bir merak olmasına gerek bile yoktur.. Örneklemek gerekirse “Cübbeli adamı gizlice takip et.” Görevindeyken aniden beynine doluşan “Adamın kafası kel mi acaba?” sorusuyla birlikte kendini aniden adamın üstünde bulabilir. Bu problem, bazı görevler de kendisine sıkıntı yaratmıştır.
Özellikler
Profil
Güç: 4
Çeviklik: 7
Kondisyon: 4
Potansiyel: 4
Varlık: 5
Zeka: 6
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 2
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 2
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Ninjutsu
Shunshin No Jutsu
Shinkuutai
Shinkuu Gyouku
Kaiten Shuriken
Zanshuu no Jutsu
Taijutsu
Musatsu - C Rank
Fuuinjutsu
Obje Üstüne Obje Mühürleme
Ninjutsu Teknikleri Mühürleme
Obje Üstüne Enerji Mühürleme
Durumsal Aktivasyon
Obje Üstüne Etki Mührü Mühürleme
Eş Mühür Oluşturabilme
Obje Boyut Sınırı Arttırma
Boş Mühür Oluşturma
Obje Sayı Sınır Arttırma (2x - 18 Tane)
Kazuo tişörtünün göbek kısmına Fuuinjutsu çizmiştir. Bu mühürü yaptığı birkaç çeşitli motifle elinden geldiğince gizlemiştir yine de akademiden mezun olmuş biri bunu fark edebilir. Mührün içinde 1 kunai ve 2 shuriken mühürlenmiştir. Aktif olması durumunda iki shurikenin ortasında bir kunai olacak şekilde fırlarlar. Durumsal Aktivasyonu “Ishiwata” kelimesinin söylenmesidir.
Ayakkabıların altına Çizilmiş Mühür
İki ayakkabının altına da aynı enerji mührü çizilmiştir. Ve bu mühürler eş zamanlı olarak açılması için ayarlanmıştır. “Akiko” sözcüğü ile birlikte ayakkabının altına mühürlenmiş rüzgar enerjisi ayakkabının altından çıkar ve kullanıcıyı biraz havaya kaldırmakla birlikte ileriye doğru fırlatır. Bu fırlatışın aldıracağı yol koşan bir shinobinin 4-5 adımında alacağı yola yakındır. (Derinlik algım inanılmaz kötüdür, metre vermek istemedim.)
Mühürlü Tantou:
Kullanıcının halihazırda kullandığı Tantou’ya yapılmış bir enerji mühürlemesidir, mühür kılıcın kabzasının hemen üstüne metal kısma çizilmiştir. Kılıcın üstüne bir miktar elektrik enerjisi mühürlenmiştir. Bu enerji kısa süreli şaşırma, belki paralize olma ve koordinasyonda aksamalar gibi mağdurun dayanıklılığına göre değişen kısa süreli etkiler yapabilir. Tantou herhangi şeyle çarpıştığında mühür açılır. Enerjinin etkisini göstermesi için iletken üzerinden mağdura ulaşması gerekir.
Mühürlü Kunai (1)
Kabzasının hemen üstündeki geniş kısmına çizilmiştir. Mührün istediği etkiyi verebilmesi için yaklaşık kırk beş derecelik açıyla yere saplanmalıdır. Fuuinjutsu’nun fırlatma etkisi ve bu yükseklik patlaması için gerekli çarpmayı sağlayabilir. Diğer durumlarda kullanımında aksaklıklar ve belirsizlikler oluşabilir. Mühürlü Kunai’nin içinde ışık bombası (kunaiye bağlanmamış) vardır. Mührün açılma şartından dolayı bomba dışarıya çıktıktan hemen sonra yerle temas edeceği için patlar. Durumsal Aktivasyon: Kunai’nin bir yere saplanma durumunda mühür aktif olur.
Mühürlü Kunai (2)
Kabzasının hemen üstündeki geniş kısmına çizilmiştir. Mührün istediği etkiyi verebilmesi için yaklaşık kırk beş derecelik açıyla yere saplanmalıdır. Fuuinjutsu’nun fırlatma etkisi ve bu yükseklik patlaması için gerekli çarpmayı sağlayabilir. Diğer durumlarda kullanımında aksaklıklar ve belirsizlikler oluşabilir. İçinde sis bombası vardır, yerle temas etmesiyle birlikte aktif olur ve sis bombası çıkar. Zaten yere yakın olması ve mührün fırlatma enerjisiyle birlikte hemen patlar. Kart 4 ile eş mühürlüdür, birlikte aktif olacak şekilde ayarlanmıştır.
Mühürlü Kunai (3)
Geniş kısmına çizilmiştir. İçine ısı enerjisi mühürlenmiştir, canlı bir nesneyle temasıyla aktifleşir. Kunainin bir ocağın ateşi kadar ısınmasına yol açan bu etki saplanma gibi durumlarda direk vücudun içindeki organ/damarla temas edeceği için ciddi hasarlar bırakır. Kesme yoluyla verilen hasarlarda bu kadar etkili olamaz yine de ikinci dereceden yanık bırakabilir. “傷跡” Kizuato kelimesi durumsal aktivasyonudur.
Mühürlü Kunai (4)
Kunai’nin geniş kısmına manyetik alan enerjisiyle birlikte mıknatıs görevi görür. Kunai, shuriken gibi cisimleri kendine çekip yapıştırabilir veyahut yönünü ciddi derecede saptırabilir. Bu etki Mühürlü Kunai ve etkilenen cisim arasındaki mesafeye, etkileşim süresine göre değişir. Bunun dışındaki katana, tantou gibi cisimlerdeyse çekme zor bir durumdur. Yine de tutan kişiy, rahatsız edebilecek ve belki gücüne göre hareketini bir nebze kısıtlayabilecek bir etki oluşturabilir. Enerjinin bitmesiyle cisimler yapışmışsa ayrılırlar ve kunainin üstündeki çekim etkisi yok olur. "電源" "Dengen" kelimesinin söylenmesiyle aktif olur. Bu kunai yaklaşık beş saniye kadar etkili olur.
Patlayıcı Not Bağlanmış Kunai
Geniş yüzüne enerji mührü çizilmiştir. “速度” “Sokudo” sözcüğüyle aktif olur. İçine mühürlenen kinetik enerjinin salınımıyla birlikte aniden hızlanır. Yönü değişmez.
Shuriken (1)
İçine ses enerjisi mühürlenmiştir aktif olmasıyla birlikte bu ses etrafa yayılır. Uzakta mesafede rahatsız edici olmaktan öteye gidemeyen bu ses yakından uygulandığında dikkat dağılması, afallamayla hatta belki de kulakta hasarla bile sonuçlanabilir. Durumsal aktivasyon “音”- Oto kelimesinin söylenmesidir.
Shuriken (2)
İçine ışık enerjisi mühürlenmiştir. Aktif olmasıyla birlikte etrafa ışık saçmaya başlar, bu ışığın etkisi maruz kaldığı mesafeye göre değişmekle birlikte gücü mini-Işık Bombası sayılabilecek kadardır. “光” Hikari kelimesinin söylenmesiyle aktif olur.
Tekli Funyuu: Etki mührü çizilmiştir, aktif olmasıyla içine mühürlenmiş chakra bedende gezinmeye başlar. Bu chakra kullanıcının fiziksel aktivitelerini –koşmak, vurmak- daha etkili bir hale getirir lakin Jutsu kullanmak için kullanılamaz zira çıkan chakra, rezerve gitmez bitene kadar vücuttaki sirkülasyonunu sürdürür. Bu sirkülasyon bir doping etkisi görür. Yapıştırılmasıyla aktif olmaz "Haizen" komutuyla çalışmaya başlar.
-Sağ bacağıma yapıştırılmış vaziyette.
Tekli Funyuu (2): Yapıştırılan kişinin chakra akışını bozarak mühürle temas ettiği süre boyunca Ninjutsu, Genjutsu yapması durumunda başarısızlıkla sonuçlanır veya istediği etkiyi tam olarak jutsusuna yansıtamaz. Rakibin yeteneğine göre değişken bu etki kağit göğüse yapıştırğında tam etkisini gösterir. Durumsal aktivasyonu bir canlıya yapıştırılmasıdır.
Tekli Funyuu (3): BOŞ
Kart 1: İçine rüzgar enerjisi depolanmıştır, aktif olmasıyla birlikte bu enerji hızla dışarı çıkar. Bu sırada karşısında olan nesnelerin ileriye doğru gidişini sağlayabilir, bu hız etkikenen nesnenin ağırlığına göre değişir. Tam tersi gelen bir nesneyi yavaşlatabilir. “Kaze” sözcüğü durumsal aktivasyonudur.
Kart 2: Shinkuu Gyouku mühürlenmiştir.
Kart 3: Üzerine Fuuma Shuriken mühürlenmiştir.
Kart 4: Boş
Kart 5: Boş Mühür dalı sayesinde halihazırda uygulanmış bir Ninjutsu tekniği mühürleyecek şekilde yazılmıştır. Durumsal aktivasyonu ninjutsuyla karşılaşmasıdır.
Kart 6: Boş Mühür dalı sayesinde halihazırda uygulanmış bir Ninjutsu tekniği mühürleyecek şekilde yazılmıştır. Durumsal aktivasyonu ninjutsuyla karşılaşmasıdır.
Kart 7: Boş Mühür dalı sayesinde halihazırda uygulanmış bir Ninjutsu tekniği mühürleyecek şekilde yazılmıştır. Durumsal aktivasyonu ninjutsuyla karşılaşmasıdır.
art 8: Zanshuu No Jutsu mühürlenmiştir.
Kart 9: İçine 3 tane shuriken mühürlenmiştir. Mühür bozulduğunda bunlar dışarı fırlarlar ve doğrusal bir şekilde ilerler. Tori “鳥”kelimesi durumsal aktivasyonudur.
Kart 10: Kaiten Shuriken mühürlenmiştir.
Kart 11: Kart’ın geniş kısmına manyetik alan enerjisiyle birlikte mıknatıs görevi görür. Kunai, shuriken gibi cisimleri kendine çekip yapıştırabilir veyahut yönünü ciddi derecede saptırabilir. Bu etki kart ve etkilenen cisim arasındaki mesafeye, etkileşim süresine göre değişir. Bunun dışındaki katana, tantou gibi cisimlerdeyse çekme zor bir durumdur. Yine de tutan kişiyi, rahatsız edebilecek ve belki gücüne göre hareketini bir nebze kısıtlayabilecek bir etki oluşturabilir. Enerjinin bitmesiyle cisimler yapışmışsa ayrılırlar ve kağıdın üstündeki çekim etkisi yok olur. Bu etki yaklaşık beş saniye sürer.
Kart 12: BOŞ
Raigen
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Tişört (1 Kunai 2 Shuriken)
Tantou (Enerji)
Mühürlü Kunai (2) (Sis Bombası)
Mühürlü Kunai (3) (Enerji)
Mühürlü Kunai (4) (Enerji)
Shuriken (1) (Enerji)
Shuriken (2) (Enerji)
Tekli Funyuu 1 (Etki)
Tekli Funyuu 2 (Etki)
Kart 1-2-6-7-8-10-11
Kart 9 ( 3 Shuriken)
Kart 3 (Fuuma Shuriken)
Üstünde Mühür olmayan veya Mühürlenmeyen Ekipmanlar
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite
Tantou
Özel Üretim Kartlar 2-4-5-12
Özel Üretim Çanta 2 Adet
1 Tane Tekli Funyuu
Senbon, 20'li Paket
Kunai 7 Tane
Shuriken 5 Tane
Sis Bombası 3 Adet
Patlayıcı Parşömen 3 Adet
Kan Hapı
Kondisyon Hapı
Chakra Hapı
Ok 20 Adet (x2)
Senbon 20 Adet
Standart shinobi çantasına benzer çanta
Ödüller:
Hırsız Kim - C Rank
4. Yoklama
Chakra Taşları
[Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo
Karakter gerçekleştirdiği eylemler neticesinde yüksek rütbeli shinobiler arasında sevilmemekte ve güvenilmez olarak lanse edilmiş durumdadır. RP içerisinde yüksek rütbeli Ishigakure shinobileri tarafından olumsuz bir tutumla değerlendirilen karakter, köy sistemi içerisinde güven gerektiren işlere görevlendirilmeleri konusunda da olumsuz tavırlarla karşılaşmaktadır. Köy hizmetlerinden faydalanırken bu olumsuz durum zaman zaman karakterin karşısına çıkabilmektedir. Köyün güvenini tekrar geri kazanacak bir olay gerçekleştirene kadar bu durum sürecektir.
Gelir Kaybı
Karakter gerçekleştirdiği eylemler neticesinde, karakterin bundan sonra atanacağı görevlerde kazanacağı gelirden kesinti yapılmaktadır. Bu kesintiler RP içerisinde karakterin gerçekleştireceği diğer eylemler de dikkate alınarak Ishichou tarafından yapılmaktadır. Ishichou’nun bir sonraki emrine kadar bu kesintiler devam edecektir. Bu özelliği kaldırılması için karakterin kendisini Ishichou’ya ispat etmesi gerekmektedir.
- Sayama Kumo
- Posts:25
- Joined:January 13th, 2019, 9:48 pm
Re: Köşe Masa #1
Post by Sayama Kumo » February 27th, 2019, 12:25 am
Kumo'nun yemini kunai görünceye kadar.Shimada Kazuo wrote: ↑February 27th, 2019, 12:15 amGM - Naruto wrote: ↑February 26th, 2019, 9:03 pmOff TopicSayama Kumo ölmüştür. Yeni karakter açabilir.
İsim: Sayama Kumo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 20.000
Prestij: -
Ün: 10
Kullanılabilir GP: -
Motivasyon
Ele Güne Karşı Yapayalnız
Kumo dünyaya adaletli geldiğini düşünmüyordu. Herkes zenginlik içinde yaşayıp huzur içinde boğuluyorsa, o neden böyle sürünüyordu? Akademide tek yapabildiği şey insanlara espiri yapmak, kandırmak ve iyi geçinmeye çalışmak. Belki tanınırım diyerek yapıyordu bunu. Fakat artık buna gerek duymak istemiyordu. Tek istediği şey muhteşem bir shinobi olup namını herkes duyması. İşte o zaman belki o ablasının ve akademideki arkadaşlarının yüzünü kara çıkarırdı.
Kumo 2 şey istiyordu;
Şöhret ve para, bu ikisininde saygıdeğer bir shinobi olmaktan geçtiğini biliyordu.
Komplikasyon
Hayatın İntikamı
-Yalan söylemekten artık yalan, hayatının içinde olmuştu Kumo'nun. Bazı zamanlar genellikle stresliyken, gerginken veya sorgulanırken refleks olarak yalan söyleyebilir, ağzından çat diye
çıkıverir. Kontrol edemez.
-Kumo sarhoş olduğu bir ortamda yine refleks olarak söylediği bir yalanı itiraf edebilir.
Özellikler
-
Profil
Çeviklik: 1
Kondisyon: 3
Potansiyel: 8
Varlık: 8
Zeka: 10
Beceri Listesi
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 3
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 2
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Ninjutsu
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.
Otonaku Ashi no Jutsu-Ninpou
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Dendou no Jutsu-Raiton
Kullanıcı aniden vücudunda bir elektrik akımı dolaştırır. Bu akım, ona dokunan herkesi çarpar, ancak hasar vermez. Genelde kişilerin kullanıcı üzerindeki fiziksel kontağını kesmek için kullanılır. El mührü gerektirmez ve anidir. Kullanıcı isterse tekrar tekrar tekniği aktif edebilir.
Ikazuchi no Kiba-Raiton
Kullanıcı bir elini göğe kaldırır ve bir noktayı hedef alır. Ardından, aniden elinden çıkan bir elektrik akımı gökyüzüne fırlar, ardından kullanıcının hedeflediği noktaya düşer. Eğer bir kişiye isabet ederse, isabet alan kişi hasar görür ve az da olsa uyuşur. Teknik hızlı gerçekleşir ve 15 metreye kadar etkilidir.
Taijutsu
Genjutsu
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Rishuu
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine isterse teker teker, isterse aynı anda yollayabilir. Kazıklar çok yüksek bir isabet oranına sahiptir ve havada manevra yapabilir. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Kazıklar havada sabit tutulamaz. Kullanıcı bu süre boyunca hareket edebilir. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Kullanıcı kazıkları bitirdiği zaman yeni bir beşli oluşturabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Jubaku Satsu
Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.
Shibou no Jutsu
Kullanıcı Tatsu el mührünü yapar ve o anda baktığı kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin altına girmek için hedefin kullanıcıya bakmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında olan kişi her 5 saniyede bir, kullanıcı tarafından hunharca öldürüldüğünü görür. Bu görüntüler 2 saniye sürer ve aşırı derecede gerçekçidir. Kullanıcı eğer isterse görüntüleri istediği gibi ayarlayabilir. Hedef git gide konsantrasyonunu kaybeder ve kullanıcıdan korkmaya başlar. Kötü ve rahatsız edici hisleri kullanıcı ile bağdaştırır. Savaş alanında kişilere göz dağı vermek, konsantrasyonlarını bozmak ve gerçeklik ile illüzyon arasındaki bağı koparmak için kullanılır. Diğer şartlar altında, işkence yapmak için kullanıldığı bilinmektedir. Teknik 2-3 dakika kadar açık kalır, ardından tekrar uygulamak gerekir.
Magen: Bunshin
Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Kullanıcı eğer isterse, klonlar oluşurken kendini gizleyebilir. Ayrıca kullanıcı klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur, parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel saldırılar da zihinsel acı yaratır. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Karakterin üzerinde bulunan eşyalar/ekipmanlar
-Chakra hapı (normal)
-Kan hapı (normal)
- RPGTürk
- ↳ Duyurular
- ↳ Sorular ve Öneriler
- Oyuncu Kaynakları
- ↳ Rehberler
- ↳ Temel Rehberler
- ↳ Yönelim Rehberleri
- ↳ Oyuncu Bölümü
- ↳ Karakter Yaratımı
- ↳ Onaylanan Karakterler
- ↳ Yetkili Karakterleri
- ↳ Pasif Karakterler
- ↳ Karakter Geliştirme
- ↳ Takım Geliştirme
- ↳ Dükkan
- ↳ Teknik Geliştirme / Yaratım
- ↳ Mod Yaratımı
- ↳ Efsanevi Yaratık Arşivi
- ↳ Örgüt Yönetimi
- ↳ Lejant Deposu
- ↳ Kütüphane
- ↳ Görevler ve Kurgular
- ↳ Görev Panosu
- ↳ Arşiv
- ↳ Kusagakure
- ↳ Ishigakure
- ↳ Operasyonlar
- ↳ Aktif Operasyon
- ↳ Pasif Operasyon
- ↳ Kurgular
- ↳ Arşiv
- ↳ Ishigakure
- ↳ Kusagakure
- ↳ NPC Kütüphanesi
- ↳ Bingo Kitabı
- ↳ S - Rank
- ↳ A - Rank
- ↳ B - Rank
- ↳ C - Rank
- ↳ D - Rank
- Role Play Alanları
- ↳ Kaya Ülkesi
- ↳ Ishigakure
- ↳ Ishi-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Kurobe Vadisi
- ↳ Kurobe Mağaraları
- ↳ Iya Vadisi
- ↳ Shinano Dağı
- ↳ Asakura Geçidi
- ↳ Chibu Kasabası
- ↳ Minami Şehri
- ↳ Kuzuryu-gawa Nehri
- ↳ Shirakami Vadi Ormanı
- ↳ Çimen Ülkesi
- ↳ Kusagakure
- ↳ Kusa-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Otonashi Düzlükleri
- ↳ Hiezu Ormanı
- ↳ Kannabi Köprüsü
- ↳ Abeno Ovası
- ↳ Kantou Bayırı
- ↳ Sagano Bambu Ormanı
- ↳ Kawakami Kasabası
- ↳ Doushi Kasabası
- ↳ Funahashi Şehri
- ↳ Sınırdışı Bölgeler
- ↳ Yağmur Ülkesi
- ↳ Diğer Ülkeler
- ↳ Diğer Köyler
- ↳ Jounin Sınavı
- ↳ 9. Alan
- ↳ Göl
- ↳ Turuncu Takım Özel Alanı
- ↳ Orman
- ↳ Yeşil Takım Özel Alanı
- ↳ Malikane
- ↳ Sarı Takım Özel Alanı
- ↳ Tepeler
- ↳ Mavi Takım Özel Alanı
- ↳ Terkedilmiş Kasaba
- ↳ Mor Takım Özel Alanı
- ↳ Değerlendirme Alanı
- Arena
- ↳ Sezonlar
- ↳ Arşiv
- ↳ 1. Sezon
- ↳ Karakterler
- ↳ Karşılaşmalar
- ↳ Klasik
- ↳ Karşılaşmalar
- ↳ Arşiv
- Konu Dışı
- ↳ Sohbet
- ↳ Avatar - İmza Atölyesi
- ↳ Fanfiction - Kurgu Köşesi
- ↳ Arşiv
- Arşiv
- ↳ Karakter Arşivleri
- ↳ Role Play Arşivleri