Sayama Kumo

Ölen karakterlerin son istirahat yeri.
Locked
User avatar
Sayama Kumo
Posts:25
Joined:January 13th, 2019, 9:48 pm
Sayama Kumo

Post by Sayama Kumo » January 13th, 2019, 10:59 pm

Künye
İsim Sayama Kumo
Yaş 18
Cinsiyet Erkek
Boy 178
Kilo 65
Köy Kusagakure
Element Raiton
Seviye C - Rank
Rütbe Chuunin

Portre
Görünüm: Gintama-Gintoki

Beyaza kaçmış mavi saçlarına kırmızı renkli gözleri eşlik eder. Kaşları ne ince ne kalındır. Saçlarını hiç bir araya getirmekle uğraşmaz her zaman dağınıktır. Gözlerinin altı fazla uyumamaktan hafif mor ve sarımtırak bir renge bürünür. Sakallarını 4 güne bir keser hiç aksatmaz. Yanağının ortasındaki gamzeler yüzündeki bazı dövüş izlerinin aksine onu sevimli ve neşeli gösterir. Kumo sadelikten yanadır. Yaz ayları sadece siyah bir t-shirt giyerken, kış ayları ise siyah t-shirtünün üstüne 5 yıllık paltosunu giyer. Tabi bu görüntü biraz garip durur çünkü palto, 5 yıllıktır ve Kumo'ya küçük gelir. Vücudu çelimsiz olup kas adına bir şey bulunmaz fakat vücudunun aksine yüzüne önem gösterir. Üzerinde taşıdığı tek şey ise, ilerde büyük bir adam olduğunda eski günleri anmak için taşıdığı bir madeni paradır.

Kişilik
Kumo'nun 17 yıllık hayatının 10 yıl civarı yalan söyleyerek geçmiştir. Her zaman dürüst olamaz, bunun yerine sarkastik ve ironi yaparak konuşur. İnsanlar arasında sevilir o da onları seviyormuş gibi yapar. Kumo'nun tek düşündüğü şey para ve şöhrettir. Kimseye hemen güvenmez ve onları kullanmayı tercih eder çünkü eninde sonunda kendisinin kullanılacağını düşünür.
Kalabalık ortamları sevmez çünkü ortadan kaybolmaktan hoşlanır sebebi ise her sabah farklı bir kişilik oynamak ona zor gelir. Böyle huzurlu yerlerde kafa dinler ve sessizliğin tadını çıkarır.
Yeri gelir korkak yeri gelir cesur olur fakat hepsi numaradandır. İlk tanıştığı kişileri kullanır fakat alıştığı kişilere sevgi besler çünkü kendisinin birisini sevmeye ihtiyacı vardır ve bu duyguyu tatmak ister. Fakat bir yanı bunu isterken bir yanı bunu istemez bu yüzden çelişkide kalır. İstememesinin sebebi ise ona yapıldığı gibi diğer insanları önemsememesidir.

Kumo aslında eğlenceli, neşeli ve sonuna kadar özgüvenli bir çocuktur. Kumo'nun özgüveni ise söylediği yalanlardan gelir.
Tam anlamıyla görev aşkıyla yanıp tutuşan bir çocuk değildir. Fakat köyüne karşı içten içe bir bağlılık hissetmektedir. Görevlerinde gerekirse yalan söyler ve yalan söylemeyi hayatta kalmanın yolu olarak görür.
Lükse hiçbir zaman kaçmaz her zaman ideali seçer. Bir suyun son damlasına kadar kullanır, israftan nefret eder. Mümkünse gününü bedavaya geçirir, para vermek istemez. Cimriliği ise yerine göredir çünkü fakir bir aileden oldukları için elindekini idareli kullanmayı öğrenmiştir. Diğerleri gibi savurmaz.

Hayatı boyunca hiç uzun süreli bir arkadaşı olmamıştır. Sebebi ise söylediği yalanların er yada geç gün yüzüne çıkmasıdır.
Ailevi değerleri pek önemsemez, ailesini de sevdiği söylenemez. Tek sevdiği şey kendisidir çünkü ailesi onu sevmek için bir çaba göstermemiştir. Zaman zaman bu dünya kendi etrafında döndüğünü düşünür çünkü bu yaşadığı zor hayatı bir sınav olarak görür ve bunu böyle bağdaştırır. Bu yüzden kendisinden başkasına güvenmez.
Kumo'nun bu durumda olmasını anne şevkati veya herhangi bir şevkat görememesine bağlayabiliriz.

Kumo onda olmayan veya hayatında eksik olan bir şey gördüğünde içten içe üzülür fakat bunu belli etmemek için yanındakilere espiriler veya şaka vari şeyler yapar.
Örneğin;
Kumo'nun karşısında bir anne oğlunu seviyor ve öpüyorsa Kumo bunu görüp unutmaya çalışır bu yüzden yaşanan bu anı espirilerle geçiştirir. Eğer tek başınaysa içten içe bulunduğu durumu sorgulamaya başlar.
Kumo için onur ve haysiyet uğruna pek bir şey yoktur çünkü bir sürü yalan söyleyerek haysiyet sahibi olmaya çalışır.
Fakat bu durumu gelecekte ünlü bir shinobi olmak için düzeltmeyi hedefler.
Herhangi birisinin onun hakkında düşündüklerini önemser. Kötü bir şey düşünüyorsa yalanlar eşliğinde bunu iyiye çekmek ister. Eğer iyi düşünüyorsa yalanlar söyleyerek daha iyiye çekmek ister.

Özgeçmiş
Kumo fakir bir ailenin iki çocuğundan küçüğüydü. Bir de ablası vardı. Ablasıyla, hele ki babasıyla hiç geçinezmedi. Babası geliri düiük bir market işletirdi. Babası ablasını daha çok sever ve Kumo'ya resmen eziyet ederdi. Annesi onu doğururken ölmüştü. Öyle ki annesinin ölmesinin sebebini Kumo olduğunu söylerlerdi. Kumo küçükken fırıldaktı ve hep sokaktan sokağa atlardı. Sokakta, pazarda ve olağandışı şeyleri deneyimlediğinde ailesine anlatmayı seviyordu fakat babasının ilgi odağı hep ablası olmuştu. Bu yüzden Kumo belki onu daha çok sever diyerek yalan söylemeyi öğrendi. Kumo ilk yalanını 10 yaşında söylemişti. Yine babasının ablasının üzerine düştüğü bir anda Kumo, ''Ee baba sanırım ödenmemiş vergiler için dükkanı kapatmışlar seni çağırıyorlar.'' demişti. Babası da apar topar koşup o şokla marketinin başına ne geldiğini öğrenmek için çıkmıştı yola. Sonunda dikkatini çekebilmişti babasının ve yaşanan durumlar babasının azarına rağmen komik geliyordu ona.

Kumo bir noktadan sonra evdeki ilgiyi boşverip akademide ilgi görmek ve popüler olmak için yalana başvurmuştu. Zamanlar geçtikçe kendisi bile kişiliğini tam olarak tanıyamıyordu. Bir keresinde çok zengin olduklarını ve saray gibi bir evde yaşadıklarını söylemişti. Tabi bu ölümsüzlük formülünü buldum demesinin yanında hafif kalıyordu.

Kumo o zamanlar her şeyin para ve şöhret olduğunu düşünürdü. Olur da chuunin olamazsam hırsız olur geçinirim diyordu kendi kendine. Zenginlere özenir onları kıskanırdı fakat onlara karşı hiç altta
kalmazdı. Ya, ''bizim birsürü arsamız var'' ya da, ''kuyumcuyuz biz'' derdi. Tabi ki o zamanlar kimse ona inanmıyordu. Genelde ''kekleyecek başkasını bul ezik'' olurdu aldığı cevap. Hep içine attı bu sözleri. Gün gelecekti ve parası olduğunda görecekti onları. Fakat paradan önemlisi ün istiyordu Kumo. Yakın gelecekte gerçekleşme ihtimali zor görünüyordu tabii. Sonuçta fakir bir ailenin küçük çocuğuydu ama o imkansızları düşlemeyi severdi. Nihayetinde hep hikayelerde öyle oluyordu. Fakir çocuk evden kaçar, ileride zengin olur ve onu hiç sevmeyen toplumun karşısına çıkıp hava atardı. O da aynısını diliyordu kendi hayatından. O sadece bunları düşleyip dururdu başka işi yokmuş gibi. Diğerlerine baktığında herkesin kolunun altında sevgilisi o ise gelecek planları kuruyordu.

Kumo'nun ise 1 kere sevgilisi olmuştu. Günler boyunca dışarı çıkmış,gezmişlerdi fakat Kumo 1 hafta sonra lanet edip ayrılmıştı. Cebindeki şanslı parasını bile harcamıştı. Ona göre bir şey değildi bu.

Peki ya Kumo bu paraları harcamayıp cebinde tutarak ne yapıyordu ? Akademi çıkışlarında hemen hemen her gün zorbalar tarafından tartaklanıp üstündeki para alınıyordu. Her gün farklı yoldan gitse de kimi zaman evinin önüne bile geliyorlardı. Ona küfrederler, onu itip kakarlardı. Belki babası görüyordu, ancak bir şey yapmıyordu. Zaten ondan yapmasını beklemezdi.

İşte böyle böyle dünyayı pek adaletli bir yer olarak görmüyordu. Kimisi gezip tozarken Kumo ise öğlen yemeğini zor çıkartıyordu. Fakat Kumo kendisini böyle bir bataklıktan çıkma formülünün sabırlı biri olmaktan geçeceğini düşünüyordu. Tüm zorluklara katlanmalıydı ona göre. Bir şekilde güçlenip ünlenecekti. Ama nasıl güçlenecekti ki? Dövüşmesini bildiği söylenemezdi, kuvveti bile yoktu. Çaresiz kalmıştı. Fakat bir gün akademide genjutsuyla tanışmasından sonra kafasında bir fikir belirdi. ''Peki ya ben bu teknikleri karşımdaki kişinin benim hakkımdaki düşünceleri değiştirmek için kullanırsam ne olur?'' , ''Ben bu zorbaları gücümle yenemem fakat zihnimle alt edip boyun eğdirirsem?'' Diyerek genjutsuyu benimsemeye başlamıştı. Benimsemesine benimsemiş fakat bu beceriye yönelmesinden chuunin sınavlarına kadar kimseye bahsetmemişti. Onunla dalga geçebilirlerdi. Zayıf, ezik, beceriksiz gibi şeyler söylerlerdi. İşte o zaman tükenebilirdi Kumo, dayanamazdı.


Neyse ki günler geçti ve Kumo büyüdü. Artık hayatında ne kadar yalan söylediğini kendi bile bilmiyordu. Yalan söyleme amacı arıtk babasının ilgisini çekmek veya okulda popüler olmak değildi. Bu artık alışkanlık olmuştu. Sadece zekiler iyi yalan söyler diye bir şey okumuştu. Belki de düşündüğünden daha zekiydi. Özgüven sahibi bir insan olabilirdi fakat zeki olabileceğinden şüpheliydi. Hiç beynini sınamamıştı, tamam dersleri iyiydi akademide fakat bu zeki olduğu anlamına gelmezdi.

Bakalım, şimdi chuunindi ve her şey yerine oturacaktı.


Motivasyon


Ele Güne Karşı Yapayalnız
Kumo dünyaya adaletli geldiğini düşünmüyordu. Herkes zenginlik içinde yaşayıp huzur içinde boğuluyorsa, o neden böyle sürünüyordu? Akademide tek yapabildiği şey insanlara espiri yapmak, kandırmak ve iyi geçinmeye çalışmak. Belki tanınırım diyerek yapıyordu bunu. Fakat artık buna gerek duymak istemiyordu. Tek istediği şey muhteşem bir shinobi olup namını herkes duyması. İşte o zaman belki o ablasının ve akademideki arkadaşlarının yüzünü kara çıkarırdı.
Kumo 2 şey istiyordu;
Şöhret ve para, bu ikisininde saygıdeğer bir shinobi olmaktan geçtiğini biliyordu.



Komplikasyon


Hayatın İntikamı
-Yalan söylemekten artık yalan, hayatının içinde olmuştu Kumo'nun. Bazı zamanlar genellikle stresliyken, gerginken veya sorgulanırken refleks olarak yalan söyleyebilir, ağzından çat diye
çıkıverir. Kontrol edemez.
-Kumo sarhoş olduğu bir ortamda yine refleks olarak söylediği bir yalanı itiraf edebilir.


Profil
Güç:1
Çeviklik:1
Kondisyon:3
Potansiyel:8
Varlık:8
Zeka:9
Last edited by Sayama Kumo on January 21st, 2019, 9:08 pm, edited 18 times in total.
Image
Here comes the rain again
Falling on my head like a memory

Künye
İsim: Sayama Kumo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 20.000
Prestij: -
Ün: 10
Kullanılabilir GP: -

Motivasyon

Ele Güne Karşı Yapayalnız
Kumo dünyaya adaletli geldiğini düşünmüyordu. Herkes zenginlik içinde yaşayıp huzur içinde boğuluyorsa, o neden böyle sürünüyordu? Akademide tek yapabildiği şey insanlara espiri yapmak, kandırmak ve iyi geçinmeye çalışmak. Belki tanınırım diyerek yapıyordu bunu. Fakat artık buna gerek duymak istemiyordu. Tek istediği şey muhteşem bir shinobi olup namını herkes duyması. İşte o zaman belki o ablasının ve akademideki arkadaşlarının yüzünü kara çıkarırdı.
Kumo 2 şey istiyordu;
Şöhret ve para, bu ikisininde saygıdeğer bir shinobi olmaktan geçtiğini biliyordu.

Komplikasyon

Hayatın İntikamı
-Yalan söylemekten artık yalan, hayatının içinde olmuştu Kumo'nun. Bazı zamanlar genellikle stresliyken, gerginken veya sorgulanırken refleks olarak yalan söyleyebilir, ağzından çat diye
çıkıverir. Kontrol edemez.
-Kumo sarhoş olduğu bir ortamda yine refleks olarak söylediği bir yalanı itiraf edebilir.

Özellikler
-


Profil

Güç: 1
Çeviklik: 1
Kondisyon: 3
Potansiyel: 8
Varlık: 8
Zeka: 10

Beceri Listesi

[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 3
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 2
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1

Ninjutsu

Shunshin-Ninpou
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Otonaku Ashi no Jutsu-Ninpou
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Dendou no Jutsu-Raiton
Kullanıcı aniden vücudunda bir elektrik akımı dolaştırır. Bu akım, ona dokunan herkesi çarpar, ancak hasar vermez. Genelde kişilerin kullanıcı üzerindeki fiziksel kontağını kesmek için kullanılır. El mührü gerektirmez ve anidir. Kullanıcı isterse tekrar tekrar tekniği aktif edebilir.

Ikazuchi no Kiba-Raiton
Kullanıcı bir elini göğe kaldırır ve bir noktayı hedef alır. Ardından, aniden elinden çıkan bir elektrik akımı gökyüzüne fırlar, ardından kullanıcının hedeflediği noktaya düşer. Eğer bir kişiye isabet ederse, isabet alan kişi hasar görür ve az da olsa uyuşur. Teknik hızlı gerçekleşir ve 15 metreye kadar etkilidir.

Taijutsu
-

Genjutsu

Kuroshiki
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Rishuu
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine isterse teker teker, isterse aynı anda yollayabilir. Kazıklar çok yüksek bir isabet oranına sahiptir ve havada manevra yapabilir. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Kazıklar havada sabit tutulamaz. Kullanıcı bu süre boyunca hareket edebilir. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Kullanıcı kazıkları bitirdiği zaman yeni bir beşli oluşturabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Jubaku Satsu
Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.

Shibou no Jutsu
Kullanıcı Tatsu el mührünü yapar ve o anda baktığı kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin altına girmek için hedefin kullanıcıya bakmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında olan kişi her 5 saniyede bir, kullanıcı tarafından hunharca öldürüldüğünü görür. Bu görüntüler 2 saniye sürer ve aşırı derecede gerçekçidir. Kullanıcı eğer isterse görüntüleri istediği gibi ayarlayabilir. Hedef git gide konsantrasyonunu kaybeder ve kullanıcıdan korkmaya başlar. Kötü ve rahatsız edici hisleri kullanıcı ile bağdaştırır. Savaş alanında kişilere göz dağı vermek, konsantrasyonlarını bozmak ve gerçeklik ile illüzyon arasındaki bağı koparmak için kullanılır. Diğer şartlar altında, işkence yapmak için kullanıldığı bilinmektedir. Teknik 2-3 dakika kadar açık kalır, ardından tekrar uygulamak gerekir.

Magen: Bunshin
Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Kullanıcı eğer isterse, klonlar oluşurken kendini gizleyebilir. Ayrıca kullanıcı klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur, parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel saldırılar da zihinsel acı yaratır. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Karakterin üzerinde bulunan eşyalar/ekipmanlar
-Özel üretim giysi: Çok fazla cebi olan ve sağ kısmının içinde gizli bir bölme bulunan palto
-Chakra hapı (normal)
-Kan hapı (normal)
User avatar
Maxdown
Phantasm
Phantasm
Posts:106
Joined:August 25th, 2018, 6:38 pm

Re: Sayama Kumo

Post by Maxdown » January 14th, 2019, 5:25 pm

Merhabalar, öncelikle hoşgeldiniz.

Siteye ilk defa gelmiş yeni bir oyuncu olduğunuzu varsaydığımız için, uzun ve açıklamalı bir şekilde yaklaşacağız başvurunuza. Çünkü uyulması gereken bir takım yazılı veya sözlü kurallarımız mevcut ve oyuncularımızın olabildiğince hem site ortamına hem de evrene uygun bir hale gelmesi için uğraşmak en önemli görevlerimizden.

Sırayla ilerleyeceğimiz için, formu takip ederek görünüm kısmından başlayalım;
Sayama Kumo wrote:
January 13th, 2019, 10:59 pm

...perçemli ve kulağına kadar gelen siyah saçlara sahiptir. Akılda kalıcı hatları yoktur. Genelde insanlar ilk görüşte hafızasında Kumo'nun görünüşünü çıkaramaz. Silik bir tiptir...
Burada dikkat edilmesi ve üzerine düşülmesi gereken iki farklı ibare yer alıyor. İlki, silik bir tip oluşuna yönelik. Gelgelelim formun sonuna ilerleyip karakterinizin statlarına baktığımızda şöyle bir tabloyla karşılaşıyoruz;
Sayama Kumo wrote:
January 13th, 2019, 10:59 pm
Varlık:9
Sitede, temel rehberlerde bahsedilen stat açıklamasını da şuraya iliştirelim;
GM - Naruto wrote:
August 25th, 2018, 6:46 pm
  • Varlık: Karakterin sosyal olarak ne kadar "belirgin" olduğunu belirler. Yüksek iç varlığa sahip olan bir kişi diğer insanların aklında daha fazla kalır ve bıraktığı etkiler kişileri daha fazla etkiler. Düşük varlığa sahip kişiler çabuk unutulur, ortamdaki figüranlardan ayırt edilemez veya sosyal etkileşimlerde ağırlıklarını koyamazlar.
Karakter başvuru formunuz karakteriniz gibi bir bütündür, ve ortada genel manada bir çelişki bulunmakta. Bu konuda bir düzenleme yapmanız gerekiyor. Bahsi geçen stat açıklamaları konusuna şuradan ulaşabilirsiniz: viewtopic.php?f=13&t=3

Görünüm konusundaki bir diğer husus ise şu noktada;
Sayama Kumo wrote:
January 13th, 2019, 10:59 pm

...Gözlerinin alerjisinden dolayı gözbebeği hafif kırmızıdır...
Fantastik bir evrende oynadığımızı biliyoruz, ancak genelgeçer dünya gerçeklerinden uzaklaşmamaya elimizden geldiğince de dikkat ediyoruz evren sınırları içerisinde. Biliyorsunuzdur, alerji dediğimiz şey temel manada bir hastalık olarak nitelendirilebilir ve yaptığı tek şey gözleri kızartmak değildir (ki kızaran yer aslında göz bebeği değil, göz akıdır) Bu sebeple alerjiniz olduğunu varsayacaksanız bunu bir komplikasyon olarak alıp diğer yan etkileri de (göz yaşarması, acı, göz batması gibi) kabul etmeniz gerekli. Karakterinizin gözlerinin kırmızı olmasını istiyorsanız, bunu belirtmeniz yeterli. Herhangi bir sebep aranmayacaktır altında hiçbirimizin bilmediği gizli bir güç yatmadığı sürece :lol:

Kişilik ve özgeçmiş kısımlarında, birkaç nokta hariç alıntı yapmadan ve genel konuşarak devam edeceğim. Öncelikle, kişiliğiniz-özgeçmişiniz karakterinizin temel taşıdır ve oyuna nasıl yaklaşacağınızı ve nasıl oynayacağınızı belirler. Bir, RPGTurk ailesi olarak karakterle bütünleşebiliyor olmanıza çok dikkat ediyor ve önem veriyoruz. Yazmış olduğunuz kişilik ve özgeçmiş oldukça yüzeyel, ve belli noktalarda bir takım düzeltilmesi gereken hususlar mevcut. Bu hususlardan biraz bahsedelim;

Öncelikle 'kişilik' kısmında geçen şu noktada üstte belirttiğim şeyin aynısı geçerli, kişilik yapınız statlarınıza uygun olmalı, veya tam tersi. Bu sizin tercihinize kalmış bir şey, ancak düzeltilmesi gerekiyor.
Sayama Kumo wrote:
January 13th, 2019, 10:59 pm
...Görünüşte anlatıldığı gibi silik bir tiptir...
Özgeçmiş kısmında ise şöyle bir problem mevcut, öncelikle 'karakter yaratım rehberi' başlığında geçen şöyle bir ibaremiz var;
GM - Naruto wrote:
August 26th, 2018, 2:56 am
Köy: Ishigakure, Kusagakure veya Kaçak'lardan birini seçmelisiniz. Eğer kaçak olacaksanız, bu iki köyden hangisinden kaçtığınızı parantez içerisinde belirtmelisiniz. Bu iki köyden başka köyün kaçağı olamazsınız. Herhangi bir durum için, "şurada doğdu ama burada yaşıyor" söz konusu değildir. Seçtiğiniz köyde doğmuş ve akademisinden mezun olmuş olmalısınız.
Özgeçmişinize baktığımızda, Kusagakure'ye sonradan gelmiş olduğunuzdan bahsediliyor. Dahası, herhangi bir akademi eğitimi alıp almadığınız bile muamma. Bunun gibi pek çok ince ayrıntı olsa da, hepsinin üzerine tek tek gitmeyi gerekli görmüyoruz. Ancak bu ve bunun gibi sebeplerden ötürü sistem gereği olarak böyle bir özgeçmişi şuanki haliyle onaylamamız mümkün değil.

Sözkonusu başlığa buradan ulaşabilirsiniz: viewtopic.php?f=16&t=29

Motivasyonunuz ise karakterinize uygun görünmüyor, ve yine oldukça yüzeyel. Karakterinize uygun bir şekilde düzenleyip, derinleştirmeniz gerekmekte.

-----

Üzerinde durduğumuz genel notlarla birlikte, örnek olarak incelemeniz için iki farklı yönetici karakterimizin kartlarına aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz;

viewforum.php?f=18

Bununla birlikte, diğer oyuncuların kartlarını da inceleyip onay için gerekli şartları gözlemleyebilir ve kartınızdaki eksiklikleri giderebilirsiniz.

viewforum.php?f=17

Düzenlendiği takdirde buraya yeni bir mesajla not düşünüz. Herhangi bir problem yoksa kartınız onaylanacaktır. Kafanıza takılan sorular olursa Discord sunucumuzda diğer üyelerimizden yardım isteyebilirsiniz.

Ayrıca son bir not, genel manada gözleri yoracak parlak renklerden (sarı, yahut neon ışık benzeri) kaçınmaya çalışıyoruz. Buna dikkat edersen de çok memnun oluruz :lol:

İyi günler dileriz.
Image
User avatar
Sayama Kumo
Posts:25
Joined:January 13th, 2019, 9:48 pm

Re: Sayama Kumo

Post by Sayama Kumo » January 14th, 2019, 8:58 pm

Karakter kağıdını önemli ölçüde değiştirdim.
Image
Here comes the rain again
Falling on my head like a memory

Künye
İsim: Sayama Kumo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 20.000
Prestij: -
Ün: 10
Kullanılabilir GP: -

Motivasyon

Ele Güne Karşı Yapayalnız
Kumo dünyaya adaletli geldiğini düşünmüyordu. Herkes zenginlik içinde yaşayıp huzur içinde boğuluyorsa, o neden böyle sürünüyordu? Akademide tek yapabildiği şey insanlara espiri yapmak, kandırmak ve iyi geçinmeye çalışmak. Belki tanınırım diyerek yapıyordu bunu. Fakat artık buna gerek duymak istemiyordu. Tek istediği şey muhteşem bir shinobi olup namını herkes duyması. İşte o zaman belki o ablasının ve akademideki arkadaşlarının yüzünü kara çıkarırdı.
Kumo 2 şey istiyordu;
Şöhret ve para, bu ikisininde saygıdeğer bir shinobi olmaktan geçtiğini biliyordu.

Komplikasyon

Hayatın İntikamı
-Yalan söylemekten artık yalan, hayatının içinde olmuştu Kumo'nun. Bazı zamanlar genellikle stresliyken, gerginken veya sorgulanırken refleks olarak yalan söyleyebilir, ağzından çat diye
çıkıverir. Kontrol edemez.
-Kumo sarhoş olduğu bir ortamda yine refleks olarak söylediği bir yalanı itiraf edebilir.

Özellikler
-


Profil

Güç: 1
Çeviklik: 1
Kondisyon: 3
Potansiyel: 8
Varlık: 8
Zeka: 10

Beceri Listesi

[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 3
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 2
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1

Ninjutsu

Shunshin-Ninpou
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Otonaku Ashi no Jutsu-Ninpou
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Dendou no Jutsu-Raiton
Kullanıcı aniden vücudunda bir elektrik akımı dolaştırır. Bu akım, ona dokunan herkesi çarpar, ancak hasar vermez. Genelde kişilerin kullanıcı üzerindeki fiziksel kontağını kesmek için kullanılır. El mührü gerektirmez ve anidir. Kullanıcı isterse tekrar tekrar tekniği aktif edebilir.

Ikazuchi no Kiba-Raiton
Kullanıcı bir elini göğe kaldırır ve bir noktayı hedef alır. Ardından, aniden elinden çıkan bir elektrik akımı gökyüzüne fırlar, ardından kullanıcının hedeflediği noktaya düşer. Eğer bir kişiye isabet ederse, isabet alan kişi hasar görür ve az da olsa uyuşur. Teknik hızlı gerçekleşir ve 15 metreye kadar etkilidir.

Taijutsu
-

Genjutsu

Kuroshiki
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Rishuu
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, onu o anda görebilen herkesi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin etkisi altında olan kişiler, kullanıcının havada 5 tane 1 metre boyunda metalden kazıklar oluşturduğunu görür. Kullanıcı bu kazıkları tekniğin etkisi altında olan herhangi birisine isterse teker teker, isterse aynı anda yollayabilir. Kazıklar çok yüksek bir isabet oranına sahiptir ve havada manevra yapabilir. Kullanıcı kazıkları el hareketleri ile havada kontrol eder, eğer bu hareketleri yapmaz ise teknik bozulur. Kazıklar havada sabit tutulamaz. Kullanıcı bu süre boyunca hareket edebilir. Hedeflere isabet eden kazıklar şiddetli bir zihinsel acı yaratır. Hedefe saplandıktan 5 saniye sonra açtıkları yara ile beraber yokolurlar. Her bir kazık, bir öncekinin oluşturduğu zihinsel acıyı daha ileriye taşır ve hedefi aşırı derece yorar. Yeterince yorulan hedef bayılma tehlikesi geçirir. Kullanıcı kazıkları bitirdiği zaman yeni bir beşli oluşturabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Jubaku Satsu
Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.

Shibou no Jutsu
Kullanıcı Tatsu el mührünü yapar ve o anda baktığı kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin altına girmek için hedefin kullanıcıya bakmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında olan kişi her 5 saniyede bir, kullanıcı tarafından hunharca öldürüldüğünü görür. Bu görüntüler 2 saniye sürer ve aşırı derecede gerçekçidir. Kullanıcı eğer isterse görüntüleri istediği gibi ayarlayabilir. Hedef git gide konsantrasyonunu kaybeder ve kullanıcıdan korkmaya başlar. Kötü ve rahatsız edici hisleri kullanıcı ile bağdaştırır. Savaş alanında kişilere göz dağı vermek, konsantrasyonlarını bozmak ve gerçeklik ile illüzyon arasındaki bağı koparmak için kullanılır. Diğer şartlar altında, işkence yapmak için kullanıldığı bilinmektedir. Teknik 2-3 dakika kadar açık kalır, ardından tekrar uygulamak gerekir.

Magen: Bunshin
Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Kullanıcı eğer isterse, klonlar oluşurken kendini gizleyebilir. Ayrıca kullanıcı klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur, parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel saldırılar da zihinsel acı yaratır. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Karakterin üzerinde bulunan eşyalar/ekipmanlar
-Özel üretim giysi: Çok fazla cebi olan ve sağ kısmının içinde gizli bir bölme bulunan palto
-Chakra hapı (normal)
-Kan hapı (normal)
User avatar
Cynic
Laplace
Laplace
Posts:568
Joined:August 24th, 2018, 10:41 pm

Re: Sayama Kumo

Post by Cynic » January 22nd, 2019, 11:18 pm

Onaylandı.
Locked

Return to “Karakter Arşivleri”