[Jirou Ryu & Jin Ryoken] Nehirdeki Gizem

Ormanla kaplı vadi ve derinliklerindeki nehir.
User avatar
Jirou Ryu
Ishigakure
Ishigakure
Posts:292
Joined:September 1st, 2018, 8:08 pm
Künye:
Re: [Jirou Ryu & Jin Ryoken] Nehirdeki Gizem

Post by Jirou Ryu » September 7th, 2018, 1:01 pm

Adamdan duydukları tatmin edici miydi emin değildi; ama daha fazla kaçamak yapan bir arsızın üzerine gidererek vakit kaybetmek gibi bir niyeti de yoktu. Aldığı cevaplar sonrası başını hafifçe öne eğip minnet duygusunu gösterirken, "İçeri girebilirsiniz. Bilgiler için teşekkür ederiz." diyerek oldukça gıcık aldığı bu adamı başından savdı. Ryu, aile kavramına değer veriyordu ve değer verdiği bu kavramı çok erken yaşlarda kaybetmişti. Şimdi ise karşısındaki bu adam her şeyi hiçe sayıp, ailesine on dakikalık bir zevk için ihanet ediyordu. Sessizce kadere ve hayata bir kaç okkalı küfür savururken, bu olayı zihninin karanlık dehlizlerinde bir başına bırakmak için çaba sarf etmeye koyuldu. Derin derin nefesler alıp, hafiften kaynama noktasına gelmiş öfkesini dindirmeye başlayarak işe koyuldu. Çok kısa bir sürede ise sakinleşip, tekrardan görevine çevirdi odak noktasını.

Bir kaç saniye sessizce etrafına baktıktan sonra, Ryoken'e döndü."İlk seferden güzel bilgiler aldık. Şu Tetsuo ismini sen ışığı yanan diğer bir kaç evde de sorgula. Eğer başka insanlarda bu ismi verirse bu isim üzerine yoğunlaşalım." diyerek hem ilk izlenimlerini hem de ilk izlenimlerinden doğan fikirlerini hızlıca aktardı. "Bense yüksek bir yere çıkıp, hızlıca kasabaya göz gezdireceğim. Kendi halinde bir yere benziyor. O yüzden ters giden bir şeyler varsa direk göze batacaktır." diyerek konuşmasını sonlandırdı ve cevabı beklemeden hızlıca kasabadaki en yüksek tepeli yere doğru koyuldu. Gözüne kestirdiği yere tırmanacak, dikaktlice kasabayı kuş bakışı ile süzecek ve bir şey bulmaması halinde tekrardan Ryoken'in yanına dönüp fikir alışverişi yapacaktı.
Image
I'm Kita Usagi's bitch.
Künye
İsim: Jirou Ryu
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 235.000 Ryo
Prestij: 2 PP
Ün: 29
Kullanılabilir GP: 0 GP
Motivasyon
Tek adam olmak: Tüm dünyayı tek bir çatı altında toplama hedefi onun motivasyonudur. Bu sayede dünyadaki tüm gereksiz savaşları sonlandıracağına inanmaktadır ve gerekirse bunun için bir savaş daha çıkartmaya hazırdır.
Komplikasyon
Kanayan yara: Ailesinin ölüp ölmediğini bilmemek onun kalbine saplanmış bir hançer gibidir. Sürekli kanamasına, sürekli acımasına sebep olmaktadır. Her zaman aklının ucunda bu soruyla yaşamasına sebep olmaktadır ve kim bilir belki bu soru onun sonu olacaktır.


Özellikler
Yeni Avcılar Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.

Üç Kişinin Sırrı Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.



Profil
Güç: 10
Çeviklik: 11
Kondisyon: 6
Potansiyel: 5
Varlık: 3
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 10
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 10
*[Potansiyel] Ninshuu: 5
[Varlık] Aldatma: 1
*[Varlık] Empati: 3
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin, D-rank
Otonaku Ashi Jutsu, D-rank
Girigiri, D-Rank
Kizetsu no Jutsu, C-Rank
Choune no Jutsu, C-rank
Jintei, C-Rank
Raiton no Yoroi, A-rank
Raiyata, A-rank


Taijutsu
Musatsu Stili, B-Rank

Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu, A-rank
Shibou no Jutsu, B-rank

Özel mod
Kage no Senshi

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-Kaderin cilvesi sonucu elde edilen Wakizashi (Sırtında bulundurur)
-Özel Üretim Tantou (Belinde, ulaşımı oldukça kolay bir yerde bulundurur)
-Ryu'nun ekstra shinobi ekipmanlarını koymak için kullandığı özel üretim ekipman çantası (Sağ bacağında ulaşımı kolay bir yerde asılıdır.)
User avatar
Jin Ryoken
Ishigakure
Ishigakure
Posts:393
Joined:August 31st, 2018, 5:11 am
Künye:

Re: [Jirou Ryu & Jin Ryoken] Nehirdeki Gizem

Post by Jin Ryoken » September 7th, 2018, 7:59 pm

Ryu'nun sorularına karşı adam cevap vermeye başlıyordu. Aslında, bir yandan Ryoken'in sorusuna da cevap vermiş bulunuyordu. Ryu'nun soruları peş peşe soruyor olması, adamı şaşırtmış ve soruları hatırlamaya yöneltmişti büyük ihtimal. Adam gözlerini beynine kadar çekmiş, ardından soruları cevaplandırmaya başlamıştı.

"Doi Oda... İsmini zihnimin en karanlık köşelerine yazdım, Oda."

Diye geçiriyordu içinden Ryoken. Bu ismi hatırlamak zorunda kalabilirdi, kalmayabilirdi bir yandan. Lakin, bu ismi bilmeliydi. Oda'nın telaşının nedeni belli oluyordu. Ailesinin gelmesinden korkmuş bir şekilde açıyordu kapıyı. İçeride karısını aldatırken yakalamıştı Ryoken ve Ryu. Oda ise büyük ihtimal onların geldiğinde şükrediyordu. Sonuçta, kapıyı çalan ailesi bile olabilirdi.

Adam erkekler arasında gizli bir şey olduğunu ve bunu kimseye söylememeleri gerektiğinden bahsediyordu. Hoş, Ryoken'in henüz bir şey söyleme niyeti yoktu lakin, bir çıkar elde edebileceği sırada bunu yüzüne vurarak bu adamı kullanabilirdi. İşte bu, Oda onun bir süreliğine yardımcısı olabilirdi. Yardım gerektiği ilk anda, Oda'nın yanına başvurabilecek olması ve Oda'nın yardımı zorla dahi olsa kabul edecek olması hoş bir duygu yaratıyordu içinde. Bu tüm söylenenleri ise kafasını aşağı yukarı yaparak onayladığını belli ederek dinliyordu.

Adam, Tetsuo ile ilgili bir fikrinin olmadığını, hiç görmediğini ve korktuğu için bu tarz muhabbetlere karışmadığını söylüyordu. Sonrasında ise Ryu içeri girebilirsiniz diyordu. Ryoken ise adam içeri girmeden, hızlı bir konuşma yapıyordu.

"Oda, bilmediğin bazı şeyleri öğrenirsen öncelikle bize geliyorsun. Sonuçta, misafirini karının yanında ağırlamak istemezsin, değil mi ?"

Diyor ve gülümsüyordu. Sonrasında ise arkasını dönüp Ryu'yu dinlemeye başlıyordu. Ryu kasabayı gözetleyecek, Ryoken ise diğer evleri sorguya çekecekti. Ryoken için hoştu tabi.

"Tamamdır."

Dedikten sonra ışığı yanan diğer bir eve ilerliyor ve kapıyı çalıyordu. Kapı açıldığı andan itibaren konuşmaya başlıyordu.

"Ben Ryoken. İshigakure tarafından görevlendirilmiş bir shinobiyim. Tetsuo adlı biri hakkında edinmem gereken bilgiler var. Ayrıca size soracağım bir takım özel sorularda var. Beni dinlerseniz memnun olurum."
İŞİNİN EN BÜYÜK TERÖRİSTİ !!!
Image
Image
Künye
İsim: Jin Ryoken
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 160.000 Ryo
Prestij: 6
Kullanılabilir GP: 20
Ün: 22

Motivasyon

Başarı & Güç

Bir şeyleri başarmak, güçlenmek için her sabah yatağından kalkar Ryoken. Bu köyün en güçlülerinden biri sayılmak, ardından küçük geninleri güçlendirmek için yaşar. Kendi başarısını ve gücünü katladığında, geninleri bu yolda eğitecek ve onları en güçlü yapmak için uğraşacaktır. Onun amacı, güç ve başarıdır, ona her gün bir şeyler yapma gücünü verende budur!



Komplikasyon

Büyük Korku: Ağabey ! (Ağır komplikasyon)

Abisinden ne kadar nefret etse ve onu öldürmek istese bile, içinde ona karşı koyamadığı bir şey vardır. Bunu kendisi anlamlandıramasa bile, ağabeyini gördüğü anda öncelikle karnına çok keskin bir ağrı saplanır, sonrasında elleri, kolları ve ayakları uyuşmaya başlar. Bir süre sonra, ayakları vücudu tutamaz hale gelir ve kendini bırakır. Yere düşen Ryoken, zar zor ve kekeleyerek konuşmaya başlar. Ağabeyi gidene ve kendisine görünmeyene kadar, vücudu hareket etmemeye, titremeye devam eder. Ryoken'in öldürmeden önceki ilk amacı, ağabeyinin korkusundan kurtulmaktır.

Özellikler
Özellik: Ölümsüz Kol

Kola çakra verildiğinde, ilk olarak kolun ve elin fiziksel özellikleri sayesinde, bir insanın veya derisi kalın olmayan bir hayvanın eti kopartılabilir. Koparma işlemi, çakranın yönlendirilmiş olduğu elin deriye teması ile başlar. Elden çıkan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, deriyi çürüterek eti normalden daha yumuşak bir kıvama getirir. Bu sayede pençeye benzer el yapısı sayesinde çürüyerek yumuşamış olan et koparılabilir. Daha kalın derisi olan canlılar açısından ise, çürüme işleminin gerçekleşmesi daha uzun süreceği için, temas süresinin de arttırılması gerekir.

Etin koparılması halinde, kopan kısımda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı ince bir tabaka olarak varlığını korur. Bu sayede kopan kısımdan dışarı kan sızmaz, kişi acı hissetmez, önemli bir kas dokusu zarar görmediği sürece hareket sınırlaması olmaz. Koparılan kısma yapışmış olan bu sıvı, 5 dakika sonunda çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sıvının yok olması halinde, et kopmasına bağlı yaşanması gereken bütün semptomlar varlığını göstermeye başlar.

Kola çakra verilmesi neticesinde oluşan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, katı cisimlerin çürümesinde de kullanılabilir. Ancak bu çürüme işlemi, katı cismin boyutlarına göre farklılık göstermektedir. Avuç büyüklüğünde bir taşın çürütülerek yok edilmesi, 1 dakika kadar sürerken, kalın bir duvarın çürütülerek yok edilmesi saatleri bulabilir.

Kola verilen çakra sayesinde, kullanıcı vücudunda oluşan herhangi bir yarayı geçici olarak iyileştirebilir. Kullanıcı elini yarasına temas ettirdiği anda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı yarayı kapatmaya başlar. Temas ne kadar uzun sürerse, yara üzerindeki yayılma artar. Küçük kesiklerde sadece temas etmek yaranın geçici olarak iyileştirilmesi için yeterli olsa da, daha derin yaralanmalarda temas süresinin uzatılması gerekmektedir. Yaranın üzerinde ince bir tabaka olarak yayılan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, 5 dakika boyunca oluşan yaranın yaratacağı semptomları ortadan kaldırır. Ancak yaralanma önemli bir kas dokusunda ise, kullanıcının hareket kabiliyeti kısıtlanır, sadece kan sızması ve acı hissetmeme gibi durumlar varlığını korur. Kullanıcı tarafından söz konusu sıvı tekrar tekrar yenilenebilir, ancak her bir yenileme çakra harcar. 5 dakika sonunda ise, siyah ve yopun kıvamlı jölemsi sıvı çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sonrasında yaranın boyutuna göre oluşturacağı semptomlar kendisini gösterir.

Kolun kullanımına bağlı olarak, kola bir başka insanın kanın sürülmesi gerekmektedir. Bu gereklilik karakter tarafından bir pansuman yapılır gibi gerçekleştirir. Karakter bir başka insanın kanını bu pansuman için kullanmalıdır, hayvan kanı veya kendi kanını kullanamaz.

Bu gereksinim kendini oyun içerisinde iki şekilde gösterir, RP içi ve RP dışı. RP içi durumlarda karakterin o anda kan bulup pansumanı gerçekleştirmesi gerekir, RP dışı durumlarda ise karaborsadan veya bir başkasından zorla kan temin etmesi gerekmektedir. İlk durum RP içerisinde o anda oynanılarak çözülür, ikinci durum ise kamera arkasında gerçekleşir ve karakterin para ve benzeri kaynaklarını kullanmasını gerektirebilir. Karakterin kamera arkasında yapacağı illegal aktiviteler de onu pektabii takip edecektir. Kolunun kan ihtiyacı köy tarafından ücretsiz olarak karşılanacaktır, ancak kan ihtiyacının ne zaman ortaya çıkacağı henüz net olarak bilinmediği için, bu durum ancak köy sınırları içerisindeyken gerçekleşebilir.

Bu kol herhangi bir şekilde GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Kol üzerinde yaşanacak geliştirmeler, GM inisiyatifinde ve oyuncunun genel gidişatı, RP kalitesi vb. kriterler dikkate alınarak, kurgusal durumlara göre RP içerisinde olabilir.

Karakter Ishichou'nun komutuyla yaptığı seyahat sonucunda kolunun kontrolü dışına çıkmasını engellemek için özel yapım bir cihaza erişim sağlamıştır. Bu cihaz basit bir aksesuara benzemekle birlikte kolay kolay kırılmaz, ancak zırh vazifesi de görmemektedir. Cihaz kolunu sıkıca sardığı ve etine nüfuz ettiği için çıkarması oldukça zordur. Cihazın yüzeyi sade bir gri rengindedir, herhangi bir işlemesi veya dikkat çekecek bir noktası yoktur.
Profil
Güç: 3
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 2
Varlık: 20
Zeka: 18

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 4
[Varlık] Empati: 1 (Favori)
[Varlık] Sosyalleşme: 6
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
-
Taijutsu
-
Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu. A-Rank
Magen: Bunshin, B-Rank
Jubaku Satsu, B-Rank
Shibou no Jutsu, B-Rank
Rishuu, C-Rank
Jigoku no Ban'nin, B-Rank

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
Katana (İyi Kalite)
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [Jirou Ryu & Jin Ryoken] Nehirdeki Gizem

Post by GM - Naruto » September 8th, 2018, 5:27 pm

Ryoken'in cümleleri neticesinde alenen tehdit edildiğini anlayan Oda'nın yüzü hafif asılırken, başka seçeneğinin olmadığını da bildiğinden olsa gerek, hafifçe kafa sallamakla yetiniyor. Bu olumlu olarak değerlendirilebilecek cevabın ardından kapıyı yavaşça kapatıyor. Oda'nın evinin önünde bir sonraki adımınızı kararlaştırıyor ve ikiniz de bu planda üzerinize düşen görevleri yapmak için evin önünden ayrılıyorsunuz.

Ryu; Küçük kasabadaki en yüksek bulabildiğin bir binanın tepesine çıkıyorsun ve kasabayı mümkün mertebe gözlemlemeye çalışıyorsun. Ne var ki sadece birkaç dakika sonunda, ilgi çekici veya ters giden bir şeyler dikkatini çekmiyor. Yine de her ihtimale karşı etrafına bir kez daha baktığında, az önceki fikirlerini teyit ediyorsun. Burada durup bomboş sokaklara bakmanın zaman kaybı dışında bir işe yaramayacağını anladığında, Ryoken'in yanına gitmeye karar veriyorsun.

Ryoken; Oda'nın evinden ayrılıp bir diğer ışığı yanan eve yöneliyorsun. Bu ev Oda'nın evinin karşı tarafında ve aralarında yaklaşık 200 metre bulunuyor. Ev neredeyse birebir Oda'nınkine benzerken, sadece ışığın yandığı oda farklılık gösteriyor. Evin kapısını çalıp beklemeye koyulduğunda, içeriden gelen hiçbir ses duymuyorsun. Evin ışığı yanmıyor olsa, bu evde kimsenin yaşamadığına kanaat getireceğin kadar uzun geçen bir sürenin ardından bakışları oldukça baygın, göz altları ve elmacık kemikleri çökmüş, 150 cm boylarında, cılız, siyah saçlı bir kadın kapıyı açıyor. Kapıda seni gördüğü anda ne şaşırıyor ne de heyecanlanıyor. Oldukça tepkisiz duran kadına kendini tanıtıp durumu izah ediyorsun. Kadın ise haline yaraşır, bitkin bir ses tonuyla “Tetsuo kim bilmiyorum. Başka sorunuz yoksa içeriye geçeceğim.” diyor. Kadının son kelimeleri ağzından dökülürken, Ryu'da yanınıza geliyor.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Jirou Ryu
Ishigakure
Ishigakure
Posts:292
Joined:September 1st, 2018, 8:08 pm
Künye:

Re: [Jirou Ryu & Jin Ryoken] Nehirdeki Gizem

Post by Jirou Ryu » September 8th, 2018, 9:22 pm

Bu küçük kasabanın yaydığı hava oldukça sıradan ve temiz olmasına rağmen Ryu oldukça rahatsızdı. Diş etlerinden başlayıp, ayak tırnaklarına kadar uzanan bu rahatsızlık kasabadaki aile ortamının ziyadesiyle oturmasından açığa çıkmıştı. Çoğu ışığı sönük evin içerisinde hayal ettiği o aile ortamı bu naif gönüllü çocuğu yaralıyordu; ama bu naif ortamın korunmasında ufakta olsa bir payının olması onu en azından teselli ediyordu. Yinede kalbine yıllar önce saplanmış bu illet her küçük anda olduğu gibi, gene canını yakıyordu. Ne kadar hızlı hareket ederse etsin, ne kadar bu aile saadeti taşıyan evlere bakmasın; o yara orada kalmaya devam ediyor ve zehrini enjekte ederken, temiz kanı da boşaltmaya devam ediyordu. Bazen Ryu, kalbine saplanan o gömülü hissin bir hançer mi yoksa bir yılan mı olduğuna emin olamıyordu. Canlı bir varlık gibi, Ryu'nun her zaman gölgesinden bile hızlı takip ediyordu.

Bulanıklaşmış ve kirlenmiş düşüncülerle dolu zihnin eşliğinde hızlıca tırmandığı en uzun yapıdan etrafına baktığında, kalbinin biraz daha acıdığını; ama bu acıyla kıyaslanmayacak kadar küçük bir övünç kaynağının da vücudunun bir yerlerinde dolaştığını hissetti. Huzur dolu kasabadaki tek huzursuzlar, gecenin bir vakti buraya ayak basmış kendilerinden başkası değil gibiydi. Ara sokaklar, evlerin önü veyahut yukarısı tertemizdi. Bu kasabada gece olunca sadece insanlar değil, kasabanın kendisi de uyuyor gibiydi. Toprağı, havası ve hatta zehir bulaşmış suyu bile.

Kısa bir anlığına görevi olduğu için değil de, istediği için kasabayı izledi. Bu kasabalardan birinde oturduklarını, yıllar önce kaybettiği ailesiyle buralarda bir yerde yaşayıp, çiftçi hayatı yaşadıklarını tasarladı kafasında; ama çok değil, bir kaç saniye sonra hançer bir kaç santim daha derine indi. Canı biraz daha yandı ve havanın ıssızlığına rağmen tüyleri diken diken oldu. Sarı saçlı Shinobi, bir avunç övünç kaynağı ve bir çuval acı kaynağı dışında, eli boş dönmek üzere Ryoken'nin yanına döndü. Bu sefer başı dik bir şekilde, sadece önüne baktı. Ne içinde bir yerlerde bir kan gölü olmuş o derin boşluğu düşündü ne de düşünebileceği onlarca şeyden herhangi birini.

Ryoken semalarında gözüktüğünde, ışıkları yanan başka bir evin kapısının önündeydi. Yeteri kadar yaklaştığında ise başka bir yerli ile sohbet ettiğini gördü; ama yerlinin gerek cılızlığı gerekse simsiyah saçlarından ötürü tam olarak varlığını kestirmekte zorlandı. Diplerine kadar vardığında, kadının ruhsuzca sarf ettiği, o duygusuzluk halinin son kelimelerine yetişebildi. Kadın en az cümleleri kadar ruhsuz ve duygusuzdu. Sanki tüm ruhu içinden çekilmiş, geriye sadece içi boş bir kabuk görevi gören bir beden kalmıştı. Hastalıklı ve emsalsiz bir hali vardı. İşte bundan mütevelli de Ryu'nun zihninde alarmlar çaldı. Az önceki herif emin olmamakla birlikte henüz hastalık belirtilerinin buraya kadar ulaşmadığını söylemişti; ama bu kadın ve belki de uyku halindeki insanlardan bazılarında yan etkiler gözükmeye başlamış olabilirdi. Eğer zehir en uzak ve uçtaki bu kasabaya kadar ulaştıysa, korkmamaları için hiçbir sebep yoktu.

Ya da kadın sadece arsız bir madde kullanıcısıydı. Her türlü bunu göz ardı edemezdi. Eğer İshigakure sınırlarında madde bağımlılığı haddinden fazla artmışsa bu da bir nevi küresel bir zehirlenme anlamına geliyordu.

Bir adım öne atılan Ryu kadın kapıyı kapatıp içeri girmesin diye hızlıca öne atılıp, "Başka sorularımız var; kollarınızı açar mısınız?" diyerek araya girdi net bir üslupta. Eğer kadın açmamakta ısrar ederse hızlıca kollarından kavrayıp bileklerine kadar kontrol edecekti; ama zorluk çıkarmazsa ve her iki şekilde de kolları temiz çıkarsa, "Ne zamandan beri bu kadar halsiz ve kötü görünüyorsunuz? Halüsinasyon ya da baş ağrılarınız var mı?" diye bir takım sorular yöneltecekti.

Eğer makul cevaplar alırsa ilerleyişini ona göre planlayacaktı; ama kadındaki genel bu ruhsuzluk ve ilgisizlik devam ederse, "Bakın Kuzuryu-gawa Nehrine karışmış bir zehri araştırmak ve zehri nehirden temizlemek için görevlendirildik. Zehirlenmiş olabilirsiniz." diyerek bir baskı kurmaya çalışacaktı son olarak.

Gene sonuç almazsa, Ryoken'e devam etmeleri gerektiğini söyleyip kasabayı terk etmek üzere yola koyulacaktı. Sonraki kasabalarda burada öğrendikleri bilgileri teyit ettirebilirlerdi.
Image
I'm Kita Usagi's bitch.
Künye
İsim: Jirou Ryu
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 235.000 Ryo
Prestij: 2 PP
Ün: 29
Kullanılabilir GP: 0 GP
Motivasyon
Tek adam olmak: Tüm dünyayı tek bir çatı altında toplama hedefi onun motivasyonudur. Bu sayede dünyadaki tüm gereksiz savaşları sonlandıracağına inanmaktadır ve gerekirse bunun için bir savaş daha çıkartmaya hazırdır.
Komplikasyon
Kanayan yara: Ailesinin ölüp ölmediğini bilmemek onun kalbine saplanmış bir hançer gibidir. Sürekli kanamasına, sürekli acımasına sebep olmaktadır. Her zaman aklının ucunda bu soruyla yaşamasına sebep olmaktadır ve kim bilir belki bu soru onun sonu olacaktır.


Özellikler
Yeni Avcılar Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.

Üç Kişinin Sırrı Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.



Profil
Güç: 10
Çeviklik: 11
Kondisyon: 6
Potansiyel: 5
Varlık: 3
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 10
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 10
*[Potansiyel] Ninshuu: 5
[Varlık] Aldatma: 1
*[Varlık] Empati: 3
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin, D-rank
Otonaku Ashi Jutsu, D-rank
Girigiri, D-Rank
Kizetsu no Jutsu, C-Rank
Choune no Jutsu, C-rank
Jintei, C-Rank
Raiton no Yoroi, A-rank
Raiyata, A-rank


Taijutsu
Musatsu Stili, B-Rank

Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu, A-rank
Shibou no Jutsu, B-rank

Özel mod
Kage no Senshi

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-Kaderin cilvesi sonucu elde edilen Wakizashi (Sırtında bulundurur)
-Özel Üretim Tantou (Belinde, ulaşımı oldukça kolay bir yerde bulundurur)
-Ryu'nun ekstra shinobi ekipmanlarını koymak için kullandığı özel üretim ekipman çantası (Sağ bacağında ulaşımı kolay bir yerde asılıdır.)
User avatar
Jin Ryoken
Ishigakure
Ishigakure
Posts:393
Joined:August 31st, 2018, 5:11 am
Künye:

Re: [Jirou Ryu & Jin Ryoken] Nehirdeki Gizem

Post by Jin Ryoken » September 10th, 2018, 6:47 pm

Ryoken, adamı tehdit ettiğinde adam sadece kafa sallamakla yetiniyordu. Ryoken bu tür durumları kendisine karşı kullanmayı severdi, ahlaklı bir yol olmasa bile. Bazen, ahlak kurallarını kenara bırakıp her şeyi kendi çıkarların ve koruduğun şeyler için kullanmak zorundasın. Aslında bu adamı korumak için onu tehdit ediyordu, sonuçta asıl güvenmesi gerekenler Ryu ve Ryoken'di. Başkasından korkup ağzını mühürlememeliydi.

Ryoken, hedeflediği gibi karşı eve gidiyor ve kapıyı çalıyordu. Kapıyı açan kadın, tamda bu durumdan etkilenmiş gibi gözüküyordu. Baygın durumda, sanki uyuşturucu bağımlısı gibi gözüken bir kadın açıyordu kapıyı. Kadın Ryoken'i gördüğünde hiçbir tepki vermiyordu. Bu da etkilenmiş olabileceğine dair bir işaretti. Veyahut gerçekten duygusuz biri olabilirdi.

Kadın bitkin bir ses tonuyla Tetsuo'yu tanımadığını söylediğinde, Ryu işini bitirmiş olacakki gelip duruma müdahale ediyordu. Ryoken, durumu ona paslıyordu, arkadan izlemeyi severdi genelde. Önlerde pek fazla işi yoktu. Ryu, sorularını ardı ardına sıralıyor, Ryoken ise sadece izlemekle yetiniyordu. Kadının ne cevap vereceğini bekleyecek, ona göre kendi konuşmaya dahil olacaktı.
İŞİNİN EN BÜYÜK TERÖRİSTİ !!!
Image
Image
Künye
İsim: Jin Ryoken
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 160.000 Ryo
Prestij: 6
Kullanılabilir GP: 20
Ün: 22

Motivasyon

Başarı & Güç

Bir şeyleri başarmak, güçlenmek için her sabah yatağından kalkar Ryoken. Bu köyün en güçlülerinden biri sayılmak, ardından küçük geninleri güçlendirmek için yaşar. Kendi başarısını ve gücünü katladığında, geninleri bu yolda eğitecek ve onları en güçlü yapmak için uğraşacaktır. Onun amacı, güç ve başarıdır, ona her gün bir şeyler yapma gücünü verende budur!



Komplikasyon

Büyük Korku: Ağabey ! (Ağır komplikasyon)

Abisinden ne kadar nefret etse ve onu öldürmek istese bile, içinde ona karşı koyamadığı bir şey vardır. Bunu kendisi anlamlandıramasa bile, ağabeyini gördüğü anda öncelikle karnına çok keskin bir ağrı saplanır, sonrasında elleri, kolları ve ayakları uyuşmaya başlar. Bir süre sonra, ayakları vücudu tutamaz hale gelir ve kendini bırakır. Yere düşen Ryoken, zar zor ve kekeleyerek konuşmaya başlar. Ağabeyi gidene ve kendisine görünmeyene kadar, vücudu hareket etmemeye, titremeye devam eder. Ryoken'in öldürmeden önceki ilk amacı, ağabeyinin korkusundan kurtulmaktır.

Özellikler
Özellik: Ölümsüz Kol

Kola çakra verildiğinde, ilk olarak kolun ve elin fiziksel özellikleri sayesinde, bir insanın veya derisi kalın olmayan bir hayvanın eti kopartılabilir. Koparma işlemi, çakranın yönlendirilmiş olduğu elin deriye teması ile başlar. Elden çıkan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, deriyi çürüterek eti normalden daha yumuşak bir kıvama getirir. Bu sayede pençeye benzer el yapısı sayesinde çürüyerek yumuşamış olan et koparılabilir. Daha kalın derisi olan canlılar açısından ise, çürüme işleminin gerçekleşmesi daha uzun süreceği için, temas süresinin de arttırılması gerekir.

Etin koparılması halinde, kopan kısımda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı ince bir tabaka olarak varlığını korur. Bu sayede kopan kısımdan dışarı kan sızmaz, kişi acı hissetmez, önemli bir kas dokusu zarar görmediği sürece hareket sınırlaması olmaz. Koparılan kısma yapışmış olan bu sıvı, 5 dakika sonunda çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sıvının yok olması halinde, et kopmasına bağlı yaşanması gereken bütün semptomlar varlığını göstermeye başlar.

Kola çakra verilmesi neticesinde oluşan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, katı cisimlerin çürümesinde de kullanılabilir. Ancak bu çürüme işlemi, katı cismin boyutlarına göre farklılık göstermektedir. Avuç büyüklüğünde bir taşın çürütülerek yok edilmesi, 1 dakika kadar sürerken, kalın bir duvarın çürütülerek yok edilmesi saatleri bulabilir.

Kola verilen çakra sayesinde, kullanıcı vücudunda oluşan herhangi bir yarayı geçici olarak iyileştirebilir. Kullanıcı elini yarasına temas ettirdiği anda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı yarayı kapatmaya başlar. Temas ne kadar uzun sürerse, yara üzerindeki yayılma artar. Küçük kesiklerde sadece temas etmek yaranın geçici olarak iyileştirilmesi için yeterli olsa da, daha derin yaralanmalarda temas süresinin uzatılması gerekmektedir. Yaranın üzerinde ince bir tabaka olarak yayılan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, 5 dakika boyunca oluşan yaranın yaratacağı semptomları ortadan kaldırır. Ancak yaralanma önemli bir kas dokusunda ise, kullanıcının hareket kabiliyeti kısıtlanır, sadece kan sızması ve acı hissetmeme gibi durumlar varlığını korur. Kullanıcı tarafından söz konusu sıvı tekrar tekrar yenilenebilir, ancak her bir yenileme çakra harcar. 5 dakika sonunda ise, siyah ve yopun kıvamlı jölemsi sıvı çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sonrasında yaranın boyutuna göre oluşturacağı semptomlar kendisini gösterir.

Kolun kullanımına bağlı olarak, kola bir başka insanın kanın sürülmesi gerekmektedir. Bu gereklilik karakter tarafından bir pansuman yapılır gibi gerçekleştirir. Karakter bir başka insanın kanını bu pansuman için kullanmalıdır, hayvan kanı veya kendi kanını kullanamaz.

Bu gereksinim kendini oyun içerisinde iki şekilde gösterir, RP içi ve RP dışı. RP içi durumlarda karakterin o anda kan bulup pansumanı gerçekleştirmesi gerekir, RP dışı durumlarda ise karaborsadan veya bir başkasından zorla kan temin etmesi gerekmektedir. İlk durum RP içerisinde o anda oynanılarak çözülür, ikinci durum ise kamera arkasında gerçekleşir ve karakterin para ve benzeri kaynaklarını kullanmasını gerektirebilir. Karakterin kamera arkasında yapacağı illegal aktiviteler de onu pektabii takip edecektir. Kolunun kan ihtiyacı köy tarafından ücretsiz olarak karşılanacaktır, ancak kan ihtiyacının ne zaman ortaya çıkacağı henüz net olarak bilinmediği için, bu durum ancak köy sınırları içerisindeyken gerçekleşebilir.

Bu kol herhangi bir şekilde GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Kol üzerinde yaşanacak geliştirmeler, GM inisiyatifinde ve oyuncunun genel gidişatı, RP kalitesi vb. kriterler dikkate alınarak, kurgusal durumlara göre RP içerisinde olabilir.

Karakter Ishichou'nun komutuyla yaptığı seyahat sonucunda kolunun kontrolü dışına çıkmasını engellemek için özel yapım bir cihaza erişim sağlamıştır. Bu cihaz basit bir aksesuara benzemekle birlikte kolay kolay kırılmaz, ancak zırh vazifesi de görmemektedir. Cihaz kolunu sıkıca sardığı ve etine nüfuz ettiği için çıkarması oldukça zordur. Cihazın yüzeyi sade bir gri rengindedir, herhangi bir işlemesi veya dikkat çekecek bir noktası yoktur.
Profil
Güç: 3
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 2
Varlık: 20
Zeka: 18

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 4
[Varlık] Empati: 1 (Favori)
[Varlık] Sosyalleşme: 6
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
-
Taijutsu
-
Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu. A-Rank
Magen: Bunshin, B-Rank
Jubaku Satsu, B-Rank
Shibou no Jutsu, B-Rank
Rishuu, C-Rank
Jigoku no Ban'nin, B-Rank

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
Katana (İyi Kalite)
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [Jirou Ryu & Jin Ryoken] Nehirdeki Gizem

Post by GM - Naruto » September 10th, 2018, 8:55 pm

Ryu'nun sorusu üzerine tereddütlü bir şekilde birkaç saniye olduğu halde duran kadın, daha sonra kollarını iki yana kaldırıyor. Ryu kadının kollarını kontrol etmeye başladığında, kadın önce çekingen bir tavır sergilese de, sonrasında sessiz bir şekilde Ryu'nun işini bitirmesini bekliyor. Ryu yaptığı kontrolde kadının kolunda sıradışı bir şey tespit edemiyor. Kadının gayet düzgün olan kollarında birkaç sıyrık ve ısırık gibi kırmızı noktalar bulunuyor. Bu bulgular ise kadının herhangi bir madde kullandığına dalalet edebilecek nitelikte durmuyor. Bir diğer deyişle, kadının bir uyuşturucu madde kullanması neticesinde bu hale gelmediği düşüncesi kafanıza yerleşiyor.

Ryu'nun kadın üzerindeki kontrolü sonlandıktan sonra, soru faslı başlıyor. Kadın yorgun bakışlarıyla soruları dinlerken, ufaktan gözyaşı dökmeye başlıyor. İlk başta bu gözyaşları ile aradığınız bilgilere ulaşabileceğinizi düşünseniz de, kadın “Birkaç gündür bu haldeyim, ancak sorun bende değil, çocuğum...” diyor. Gözyaşları bu noktada artan kadın “Birkaç gündür çocuğumun ateşi bir hayli yüksek. Nehirdeki zehir olayını duydum, ancak köyümüze gelen doktor çocuğumun zehirlenmediği sadece ağır bir enfeksiyon geçirdiğini söyledi. Birkaç ilaç da verdi tabi ama şimdilik bir faydasını göremedik.” diyerek gözyaşlarını içine dökmeye devam ediyor.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Jirou Ryu
Ishigakure
Ishigakure
Posts:292
Joined:September 1st, 2018, 8:08 pm
Künye:

Re: [Jirou Ryu & Jin Ryoken] Nehirdeki Gizem

Post by Jirou Ryu » September 10th, 2018, 10:16 pm

Başlangıçta bir makine gibiydi. Bakışları bir metal bir parçanın yüzeyi kadar soğuk; yüzü ise bir duvarın tırtıklı yüzeyi kadar duygusuzdu. Kadının havaya kalkmış kollarını dikkatle süzerken, yer yer göremediği yerleri ufak dokunuşlarla kendi bakış açısına doğru çeviriyordu. Kadının kollarının temiz olduğuna kanaat getirdiğinde, geriye kalan tek seçeneğin o içine serpilmiş olan kuşku tohumlarının yeşermesi için yeterli bir gübre kaynağı oldu. Keskin bakışlarını kadının kollarından çekip, yüzüne doğru çevirdiğinde Ryu'nun içi bu kadar sert değildi. Ama elinde olmadan, duygularını dışarıya yansıtmıyordu. Endişe dolu o halini, karşısındaki bu zehirlenmiş olma ihtimali yüksek olan kadına geçiremiyordu. O duygularını gizlemek için ördüğü kanlı ve aşılmaz duvarın arkasından, sadece izleyebiliyordu. Çok nadir anlarda yeteri kadar şanslıysa ve karşısındaki yeteri kadar dikkatliyse Ryu'nun gözlerindeki o ani parıldama, duygularına ışık olabiliyordu; fakat bugün, o anlardan biri değildi. O duvarların küçücük deliklerinden sızıp geçecek inatçı bir duygu, bugün yoktu. En azından Ryu, bu ana kadar öyle sanıyordu; çünkü oda, her insan gibi sonrasını bilemiyordu.

Kadının bir bardaktan taşan su misali gözlerini esir aldığı dolu dolu gözyaşları, Ryu'nun istediği ana ulaştığına dair bir işaretti. Kadın konuşmaya başladığında ise, Ryu'nun o örülü duvarı aşmak istemeyen duyguları bir anda duvarın arkasında biriken bir yığına düştü. Tüyleri diken diken oldu ve diken diken olan tüyler sanki dönüp gene ona battı. Kalbine saplı olan hançer bir deprem sonrası daha da derinlere inen bir antik gömü gibi, kalbinin derinliklerine inerken canı alışık olduğu o temponun biraz daha üstünde yanıyordu. Çocuğu için feryat yakan bir anne, Ryu'nun tüm hayatını durdurması için yeterli olan yegane bir sebepti. Uzaklara bakan o bakışları sönmekte olan bir közün son kıvılcımları misali parıldarken, Ryu o gözlerini kadından uzak tutmaya çalıştı. Saniyeler öncesine kadar kendisine uzak gördüğü bu nadir an, şimdi hiç olmadığı kadar parlak bir şekilde yaşanıyordu.

Dudakları saniyeler öncesinde konuşmasına rağmen, uzun zamandır konuşmamışçasına kilit vurulmuş bir haldeydi sanki. Ağzını açıp, bir şeyler söylemek istediği ilk an, bunda başarısız oldu. Kelimeleri büyük bir ustalıkla olmasa da, iyi bir beceriyle yöneten Ryu, bu takılmanın şaşkınlığını yaşayacak bir yer bile bulamadı içinde. Boğazına kadar dayanan o duyguları, tükürüğünü yutuyormuşcasına yutkunurken, hafifçe öksürdü.

Derin bir nefes aldı, o duygusuz makineye dönüşmek için kendini zorladı; ama başarılı olup olamadığına emin olamadı. Kadının gözlerinin içine bakarken, sadece içine ağlayanın o olmadığını itiraf etmek istedi. Belki Ryu'nun göz yaşları akmıyordu; ama içi, kalbinden damlayan kan damlacıkları ile kanıyordu.

En başta bir makineydi; şimdi ise tamamen duygularının kontrolünü yitirmiş bir insandı. Gözlerinde insanın içini ısıtan bir şefkat ve yüz hatlarında gözle görülür mimikler vardı.

En sonunda konuşabilmeyi başarabildiğinde, "Bayan, içeri girip çocuğu görebilir miyiz?" dedi. Sesinin akortu bozulmuş bir çalgı teli misali, düzensiz ve titrek çıktığını fark ettiğinde kontrolü kaybetmek üzere olduğunu anladı. O yegane dengenin bozulduğunu hissetti. Uzun zamandır böyle hissetmemesi de göz önüne alınınca, tamamen çaresiz olduğunu kabul etti. Ve kendini, bu akışa teslim etti. Kadına ilk fırsatta, bir şeyler emin olmak için, "Halüsinasyon ve baş ağrılarınız var mı?" diye soracaktı. Eğer gerçekten de bu salgının belirtileri ise işleri yaştı.

Sonrasında çocuğun durumunu kendi gözleriyle gözlemleyecek ve ne kadar kötü olduğuna kanaat getirecekti. Bunun gidişatına göre ise o kritik karara varıp, bunu Ryoken ile paylaşacaktı.
Image
I'm Kita Usagi's bitch.
Künye
İsim: Jirou Ryu
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 235.000 Ryo
Prestij: 2 PP
Ün: 29
Kullanılabilir GP: 0 GP
Motivasyon
Tek adam olmak: Tüm dünyayı tek bir çatı altında toplama hedefi onun motivasyonudur. Bu sayede dünyadaki tüm gereksiz savaşları sonlandıracağına inanmaktadır ve gerekirse bunun için bir savaş daha çıkartmaya hazırdır.
Komplikasyon
Kanayan yara: Ailesinin ölüp ölmediğini bilmemek onun kalbine saplanmış bir hançer gibidir. Sürekli kanamasına, sürekli acımasına sebep olmaktadır. Her zaman aklının ucunda bu soruyla yaşamasına sebep olmaktadır ve kim bilir belki bu soru onun sonu olacaktır.


Özellikler
Yeni Avcılar Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.

Üç Kişinin Sırrı Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.



Profil
Güç: 10
Çeviklik: 11
Kondisyon: 6
Potansiyel: 5
Varlık: 3
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 10
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 10
*[Potansiyel] Ninshuu: 5
[Varlık] Aldatma: 1
*[Varlık] Empati: 3
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin, D-rank
Otonaku Ashi Jutsu, D-rank
Girigiri, D-Rank
Kizetsu no Jutsu, C-Rank
Choune no Jutsu, C-rank
Jintei, C-Rank
Raiton no Yoroi, A-rank
Raiyata, A-rank


Taijutsu
Musatsu Stili, B-Rank

Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu, A-rank
Shibou no Jutsu, B-rank

Özel mod
Kage no Senshi

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-Kaderin cilvesi sonucu elde edilen Wakizashi (Sırtında bulundurur)
-Özel Üretim Tantou (Belinde, ulaşımı oldukça kolay bir yerde bulundurur)
-Ryu'nun ekstra shinobi ekipmanlarını koymak için kullandığı özel üretim ekipman çantası (Sağ bacağında ulaşımı kolay bir yerde asılıdır.)
User avatar
Jin Ryoken
Ishigakure
Ishigakure
Posts:393
Joined:August 31st, 2018, 5:11 am
Künye:

Re: [Jirou Ryu & Jin Ryoken] Nehirdeki Gizem

Post by Jin Ryoken » September 10th, 2018, 10:35 pm

Ryoken, Ryu ile kadının sohbetini izlemekle yetiniyordu. Kadının kollarını arayan Ryu, sonrasında kadının acınası haliyle göz göze idi. Kadın gözyaşları döküyor, çocuğunun enfeksiyon geçirdiğini söylüyordu. Kadının gözyaşları giderek arttığında, Ryoken hiçbir şey hissetmiyordu. Ağır bir hastalık geçiriyor olabilirdi, bu nehirdeki olayla bile ilgili olabilirdi.

Eğer durum nehirle ilgiliyse, o çocuk önemli bir görüş olacaktı ikisi için. Lakin Ryoken doktor falan değildi, bu yüzden Ryu ile içeri girmek istemiyordu. İkisi birlikte gideceğine, birisinin diğer evleri sorgulaması daha mantıklı olacaktı. Ryu içeri girebilir miyiz dediğinde sesi titrek geliyordu. Ryoken, ne olduğunu anlamasa bile, sadece üstten bakarak geçmişti.

Ryoken, ellerini cebine attıktan sonra arkasını dönerek yürümeye başlıyordu. Yürürken, çok fazla uzaklaşmadan ve Ryu'nun yüzüne bakmadan konuşuyordu.

"Ben gidiyorum. Doktor falan değilim ve iki kişinin aynı anda girmesine gerek yok. Sen görürsün, gördüklerini aktarırsın."

Diyordu sert bir ses tonuyla. Şimdiki durağı ise ışığı yanan başka bir evdi. O eve gidecek ve tekrardan, İshigakure den geldiğini, adının Ryoken olduğunu ve Tetsuo hakkında bilgisi olup olmadığını soracaktı.
İŞİNİN EN BÜYÜK TERÖRİSTİ !!!
Image
Image
Künye
İsim: Jin Ryoken
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 160.000 Ryo
Prestij: 6
Kullanılabilir GP: 20
Ün: 22

Motivasyon

Başarı & Güç

Bir şeyleri başarmak, güçlenmek için her sabah yatağından kalkar Ryoken. Bu köyün en güçlülerinden biri sayılmak, ardından küçük geninleri güçlendirmek için yaşar. Kendi başarısını ve gücünü katladığında, geninleri bu yolda eğitecek ve onları en güçlü yapmak için uğraşacaktır. Onun amacı, güç ve başarıdır, ona her gün bir şeyler yapma gücünü verende budur!



Komplikasyon

Büyük Korku: Ağabey ! (Ağır komplikasyon)

Abisinden ne kadar nefret etse ve onu öldürmek istese bile, içinde ona karşı koyamadığı bir şey vardır. Bunu kendisi anlamlandıramasa bile, ağabeyini gördüğü anda öncelikle karnına çok keskin bir ağrı saplanır, sonrasında elleri, kolları ve ayakları uyuşmaya başlar. Bir süre sonra, ayakları vücudu tutamaz hale gelir ve kendini bırakır. Yere düşen Ryoken, zar zor ve kekeleyerek konuşmaya başlar. Ağabeyi gidene ve kendisine görünmeyene kadar, vücudu hareket etmemeye, titremeye devam eder. Ryoken'in öldürmeden önceki ilk amacı, ağabeyinin korkusundan kurtulmaktır.

Özellikler
Özellik: Ölümsüz Kol

Kola çakra verildiğinde, ilk olarak kolun ve elin fiziksel özellikleri sayesinde, bir insanın veya derisi kalın olmayan bir hayvanın eti kopartılabilir. Koparma işlemi, çakranın yönlendirilmiş olduğu elin deriye teması ile başlar. Elden çıkan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, deriyi çürüterek eti normalden daha yumuşak bir kıvama getirir. Bu sayede pençeye benzer el yapısı sayesinde çürüyerek yumuşamış olan et koparılabilir. Daha kalın derisi olan canlılar açısından ise, çürüme işleminin gerçekleşmesi daha uzun süreceği için, temas süresinin de arttırılması gerekir.

Etin koparılması halinde, kopan kısımda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı ince bir tabaka olarak varlığını korur. Bu sayede kopan kısımdan dışarı kan sızmaz, kişi acı hissetmez, önemli bir kas dokusu zarar görmediği sürece hareket sınırlaması olmaz. Koparılan kısma yapışmış olan bu sıvı, 5 dakika sonunda çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sıvının yok olması halinde, et kopmasına bağlı yaşanması gereken bütün semptomlar varlığını göstermeye başlar.

Kola çakra verilmesi neticesinde oluşan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, katı cisimlerin çürümesinde de kullanılabilir. Ancak bu çürüme işlemi, katı cismin boyutlarına göre farklılık göstermektedir. Avuç büyüklüğünde bir taşın çürütülerek yok edilmesi, 1 dakika kadar sürerken, kalın bir duvarın çürütülerek yok edilmesi saatleri bulabilir.

Kola verilen çakra sayesinde, kullanıcı vücudunda oluşan herhangi bir yarayı geçici olarak iyileştirebilir. Kullanıcı elini yarasına temas ettirdiği anda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı yarayı kapatmaya başlar. Temas ne kadar uzun sürerse, yara üzerindeki yayılma artar. Küçük kesiklerde sadece temas etmek yaranın geçici olarak iyileştirilmesi için yeterli olsa da, daha derin yaralanmalarda temas süresinin uzatılması gerekmektedir. Yaranın üzerinde ince bir tabaka olarak yayılan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, 5 dakika boyunca oluşan yaranın yaratacağı semptomları ortadan kaldırır. Ancak yaralanma önemli bir kas dokusunda ise, kullanıcının hareket kabiliyeti kısıtlanır, sadece kan sızması ve acı hissetmeme gibi durumlar varlığını korur. Kullanıcı tarafından söz konusu sıvı tekrar tekrar yenilenebilir, ancak her bir yenileme çakra harcar. 5 dakika sonunda ise, siyah ve yopun kıvamlı jölemsi sıvı çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sonrasında yaranın boyutuna göre oluşturacağı semptomlar kendisini gösterir.

Kolun kullanımına bağlı olarak, kola bir başka insanın kanın sürülmesi gerekmektedir. Bu gereklilik karakter tarafından bir pansuman yapılır gibi gerçekleştirir. Karakter bir başka insanın kanını bu pansuman için kullanmalıdır, hayvan kanı veya kendi kanını kullanamaz.

Bu gereksinim kendini oyun içerisinde iki şekilde gösterir, RP içi ve RP dışı. RP içi durumlarda karakterin o anda kan bulup pansumanı gerçekleştirmesi gerekir, RP dışı durumlarda ise karaborsadan veya bir başkasından zorla kan temin etmesi gerekmektedir. İlk durum RP içerisinde o anda oynanılarak çözülür, ikinci durum ise kamera arkasında gerçekleşir ve karakterin para ve benzeri kaynaklarını kullanmasını gerektirebilir. Karakterin kamera arkasında yapacağı illegal aktiviteler de onu pektabii takip edecektir. Kolunun kan ihtiyacı köy tarafından ücretsiz olarak karşılanacaktır, ancak kan ihtiyacının ne zaman ortaya çıkacağı henüz net olarak bilinmediği için, bu durum ancak köy sınırları içerisindeyken gerçekleşebilir.

Bu kol herhangi bir şekilde GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Kol üzerinde yaşanacak geliştirmeler, GM inisiyatifinde ve oyuncunun genel gidişatı, RP kalitesi vb. kriterler dikkate alınarak, kurgusal durumlara göre RP içerisinde olabilir.

Karakter Ishichou'nun komutuyla yaptığı seyahat sonucunda kolunun kontrolü dışına çıkmasını engellemek için özel yapım bir cihaza erişim sağlamıştır. Bu cihaz basit bir aksesuara benzemekle birlikte kolay kolay kırılmaz, ancak zırh vazifesi de görmemektedir. Cihaz kolunu sıkıca sardığı ve etine nüfuz ettiği için çıkarması oldukça zordur. Cihazın yüzeyi sade bir gri rengindedir, herhangi bir işlemesi veya dikkat çekecek bir noktası yoktur.
Profil
Güç: 3
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 2
Varlık: 20
Zeka: 18

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 4
[Varlık] Empati: 1 (Favori)
[Varlık] Sosyalleşme: 6
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
-
Taijutsu
-
Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu. A-Rank
Magen: Bunshin, B-Rank
Jubaku Satsu, B-Rank
Shibou no Jutsu, B-Rank
Rishuu, C-Rank
Jigoku no Ban'nin, B-Rank

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
Katana (İyi Kalite)
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [Jirou Ryu & Jin Ryoken] Nehirdeki Gizem

Post by GM - Naruto » September 11th, 2018, 3:29 pm

Ryu’nun içeri girme teklifi karşısında kadın ilk başta biraz bocalasa da, daha sonra sizin Ishigakure shinobileri olduğunuzu anımsayınca kapıyı sonuna kadar açıyor. Bu esnada Ryoken eve girmek yerine kendi yolunu seçiyor ve böylece bir kez daha ikiye ayrılmış oluyorsunuz. Ancak bu sefer giden Ryu değil, Ryoken oluyor.

Ryu; Her ne kadar dışarıdan bakıldığında taştan bir ev olarak görülse de, içine girdiğin ev tamamen geleneksel mimariye uygun bir şekilde dizayn edilmiş durumda. Ayakkabılarını çıkarmanın ardından seni sürgülü kapı karşılarken, ilk sürgülü kapı bir koridora çıkıyor. Bu esnada kadına sorunu yönelttiğinde kadın üzgün bir şekilde “Baş ağrım var, ancak o dediğiniz diğer şey bende yok.” diyerek, sağdan bir sürgülü kapıyı daha açıyor. Kapının hemen karşına kurulmuş ince yer yatağında yatmakta olan 10 yaşlarında bir çocuk doğrudan dikkatini çekiyor. Odanın içi hemen hemen boşken, çocuğun hemen yanından içinde su olduğunu gördüğün bir kova ve çocuğun alnında bir bez görüyorsun. Bu bezden ise neredeyse buharlar çıkacak kadar çocuğun ateşli olduğunu, sade bir bakışla bile anlayabiliyorsun. Tamamen kıpkırmızı olmuş çocuk, kulağa uzaktan gelen ancak içinde derin bir acı barındıran iniltiler ile sırt üstü yatmakta. Çocuğunun iniltilerini duyan annesi ise tamamen kendini koyuveriyor ve kapının önünde dizlerinin üstüne çökerek ağlamaya başlıyor.

Ryoken; Işığı yanan diğer evlerde yapacağın araştırma, az önceki kadının evinin hizasında ve yaklaşık 300 metre sonra olan, ancak mimari olan birbirinden farksız evlerden biri oluyor. Kapıyı birkaç kez vurmana rağmen kapı açılmazken, hemen karşısında olan evin camı açılıyor ve camdan çıkan yaşlı bir adam “Ne vurup duruyorsun be!?” diye bağırıyor sana. Tam bu sırada evin kapısı da açılırken, içeriden ergenliğinin sonlarında yağız bir delikanlı çıkıyor ve borazana dönüşmüş sesiyle “Kardeş gecenin bu saatinde sen hayırdır?” diyor. İki adam arasında kalmış bir şekilde bir yaşlı adama bir genç adama bakıyorsun ve ortaya yere kendini tanıtıp Tetsuo hakkında bilgileri olup olmadığını soruyorsun.

Sorunun üzerine ilk konuşan genç adam olurken “Kardeş, tamam shinobisin, iyisin hoşsun ama olmaz böyle. Gecenin bir yarısı kapılara vurmak, özür dilemeden sorgular gibi hareketler falan… Hoş değil yani…” diyen adamın sözlerini “Adap kalmamış ki bunlarda! Tabi gücünüz kuvvetiniz yerinde! Bir yumrukla taşları parçalarım, iki el hareketi yapar ateş atarım! Biz kimiz ki!?” diyerek tamamlıyor. Konuşma sırasını sana kaptırmamak konusunda ısrarlı olan ikiliden genç olan bu kez “Yani ayıp denen bir şey var! Önce bir efendi gibi özrünü dile, ondan sonra sor sorunu, belki cevaplarız.” diyor alay edercesine. Ancak yaşlı adam niyetini açıkça belli etmek istercesine “Ne cevap vereceksin ya… Bırak siktirsin gitsin!” diyor.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Jirou Ryu
Ishigakure
Ishigakure
Posts:292
Joined:September 1st, 2018, 8:08 pm
Künye:

Re: [Jirou Ryu & Jin Ryoken] Nehirdeki Gizem

Post by Jirou Ryu » September 11th, 2018, 10:28 pm

Çevresine ördüğü kale surlarının yıkılmak üzere olduğunu, güçlü ve sivri bir şeyin, aç gözlülükle sınırlarına saldırdığını hissetti. Yıkılmaz olduğunu sandığı o duvarların delik deşik olduğuna şahit olması, onu fazlasıyla yalpalarken kendini yıllar önceki o çocuktan pekte farksız hissetmiyordu. O kapının ardından uğurladığı anne ve babasını engelleyemediği gibi, şimdi de yaşanan hiçbir şeye müdahale edemiyordu. Bu anlara Ryu, hayatın mutlak gücü olarak nitelendirirdi; ama esasında bunun kendi güçsüzlüğü olduğunu adı kadar net bilirdi. Hayatında bu tarz anlara çok nadir rastlıyordu. Bir Shinobi olarak sürdüğü yaşamasında, bir çok şeyin üstesinden gelebiliyordu; ama bir shinobi olarak, eğitilmiş bir vücuda ve zihne sahip olmasına rağmen, hayatın bu küçük yerlerindeki ani aksaklıklar ona o nadir anları yaşatıyordu. Ona yoldaş olan Ryoken gibi, bir shinobi için pekte önemsiz olan bu detay Ryu'nun tüm metabolizmasını alt üst etmek için içeriye sızan bir virüsten pekte farksız olmuyordu. Oysa, gene bu insanlar için önemli olan bir detay, Ryu için elinin tersiyle anlının terini silmek kadar basit ve önemsiz geliyordu.

Yalnızlık Ryu'nun sıkı sıkıya sarındığı bir battaniye gibiydi. Alışık olduğu bu durum, sarı saçlı shinobi'nin takım arkadaşına karşı tepkisiz kalmasına, hatta tam olarak onun yokluğunu fark etmemesine sebep olmuştu. Hızlı bir biçimde içeriye girmiş, kadına sorularını sormuş ve aldığı cevap karşısında bir kez daha ikileme düşmüştü. Kadın büyük ihtimalle söylediği terimin anlamanı bilmiyordu; fakat daha fazla bunu üstelemek gibi bir derdi yoktu.

Ne olursa olsun bu insanlara yardım edeceğim, diye fısıldadı kendine. Sürgülü kapıların ardından hızla geçti, ardına bile bakmadı.

En sonunda, zihnide bir yerlerde onu beklediğini hayal ettiği o görüntü ile karşılaştı. Refleksleri keskin olan shinobi, şaşkınlığını ve hüznünü alışık olduğu biçimde direk gizlemek için harekete koyuldu; ama bir köz kadar tehlikeli bir şekilde parıldayan o bakışlardan bunda başarısız olduğunu anlamak oldukça mümkündü. Soğuk bir kış gününde iç ısıtacak kadar parlak olan bakışlar, sıcak bir akşam günü iç daraltmaktan öteye gitmiyordu. Aynı, neredeyse alev alıp yanacak olan bu çocuk gibi... Ryu, bir kaç saniye donmuş bir şekilde sadece bakmakla yetindi. Onu kendine getiren, kendini kapının eşiğinde yere atan çaresiz annenin güçsüzlüğü oldu. O kadına baktığında kendini gördü. O çaresizlik hissi kendine o kadar tanıdık geliyordu ki, kadını gayet iyi anlıyordu.

Çocuğu gözleri önünde eriyor, elinden bir şey gelmiyor... Hayata bir kaç küfür savurmak istesede, o an zihni pisliklerle tıkanmış ve akmayı bırakmış bir haldeydi.

"Ne yapmam gerekiyor?" diye mırıldandı kendine sessizce. Ateşi çıktığında ona bakan bir annesi hiç bir zaman olmamıştı. Ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Aklına gelen tek şey, akademi dönemlerinde öğrendiği teorik bilgilerden ötesi olmuyordu. Çaresizce etrafına bakıp, bir kaçamak ararken gözüne bir kez daha bez ve su takıldı. Zehirli su sadece içerek değil, temasla da etkili olabilirdi.

Hızlıca öne doğru atıldı ve kova ile muhtemelen bu su ile ıslatılmış bezi çocuktan uzaklaştırdı. Anneye ise, "Su zehirli. İçerek ya da temasla etkili olabilir." diye açıkladı bu hareketini. O an annenin ne kadar burada olduğunu, sözlerinin ya da hareketinin ne kadar vakıf olduğunu kestiremeden.

Sonrasında çocuğa yakından baktı. Bir şey bulmak için değil, sadece bir zamanlar da kendisinin de böyle bir çocuk olduğunu kendine hatırlatmak için.

Göz ucuyla anneye baktı ve bir dizinin üzerine çöktü. Ellerini, çocuğun küçük ellerine tıkıştırırken,"Okuduğum bir kitapta insanların duygularını birbirine aktarmasının bazen bir ilaçtan daha şifalı olabileceği yazıyordu." dedi hüznü vurgun bir tonda. "Ama ben duygular nasıl aktarılır bilmiyorum. O yüzden başka bir şey deneyeceğim." diye itiraf etti kadından çok, kendine. Duyguları hissetmesi, onları kontrol edebildiği anlamına gelmiyordu.

Derin bir nefes aldı. Chakra, hayattı. Chakrasını son demine kadar kullanan shinobi, ölümü selamlamış sayılırdı. Chakra çokluğunun önemsiz olduğunu, chakra kontrolünün çok daha önemli olduğunu akademi dönemlerinde öğrenmişti. Ne yaptığını bilmiyordu. Bir medic-nin değildi. Bu yaptığını kitaplardan ya da başka şeylerden de öğrenmemişti. Belki tehlikeli bir şey yapıyordu, emin bile değildi. Sadece hayat ışığı tükenmek üzere olan bu çocuğa, kendi hayatından bir parça vermek istemişti. Chakrası'nın bir kısmını, çocuğa aktarmaya çalışırken içinden geçenler bunlardı.
Image
I'm Kita Usagi's bitch.
Künye
İsim: Jirou Ryu
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 235.000 Ryo
Prestij: 2 PP
Ün: 29
Kullanılabilir GP: 0 GP
Motivasyon
Tek adam olmak: Tüm dünyayı tek bir çatı altında toplama hedefi onun motivasyonudur. Bu sayede dünyadaki tüm gereksiz savaşları sonlandıracağına inanmaktadır ve gerekirse bunun için bir savaş daha çıkartmaya hazırdır.
Komplikasyon
Kanayan yara: Ailesinin ölüp ölmediğini bilmemek onun kalbine saplanmış bir hançer gibidir. Sürekli kanamasına, sürekli acımasına sebep olmaktadır. Her zaman aklının ucunda bu soruyla yaşamasına sebep olmaktadır ve kim bilir belki bu soru onun sonu olacaktır.


Özellikler
Yeni Avcılar Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.

Üç Kişinin Sırrı Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.



Profil
Güç: 10
Çeviklik: 11
Kondisyon: 6
Potansiyel: 5
Varlık: 3
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 10
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 10
*[Potansiyel] Ninshuu: 5
[Varlık] Aldatma: 1
*[Varlık] Empati: 3
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin, D-rank
Otonaku Ashi Jutsu, D-rank
Girigiri, D-Rank
Kizetsu no Jutsu, C-Rank
Choune no Jutsu, C-rank
Jintei, C-Rank
Raiton no Yoroi, A-rank
Raiyata, A-rank


Taijutsu
Musatsu Stili, B-Rank

Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu, A-rank
Shibou no Jutsu, B-rank

Özel mod
Kage no Senshi

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-Kaderin cilvesi sonucu elde edilen Wakizashi (Sırtında bulundurur)
-Özel Üretim Tantou (Belinde, ulaşımı oldukça kolay bir yerde bulundurur)
-Ryu'nun ekstra shinobi ekipmanlarını koymak için kullandığı özel üretim ekipman çantası (Sağ bacağında ulaşımı kolay bir yerde asılıdır.)
Locked

Return to “Kuzuryu-gawa Nehri”