[Jin Ryoken] Derinlerde Bir Yerde 2

Ishigakure liderine ait yapı.
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts: 1503
Joined: August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [Jin Ryoken] Derinlerde Bir Yerde 2

Post by GM - Naruto » March 21st, 2020, 11:33 am

Off Topic
Sana bir adet pasiflik reçete ediyorum.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Jin Ryoken
Ishigakure
Ishigakure
Posts: 184
Joined: August 31st, 2018, 5:11 am

Re: [Jin Ryoken] Derinlerde Bir Yerde 2

Post by Jin Ryoken » March 23rd, 2020, 12:30 am

Sigarayı almamla birlikte çakmağı bana uzatmıştı. Çakmağı ateşleyip, konuşmam bitene kadar sigarayı yakmamı beklemişti. Ben konuşurken, sabırsızca yerinde sallanmaya başlanmıştı. Başlarda pek dikkat vermemiş olsa da, konuşmamın yarısında dikkatini konuşmama vermeye başlamıştı. Tomomi'nin suratı, söylediğim şeyleri anlamaya başladığında değişmişti. Yüzü düşmüş, kaşları çatılmış ve öfke ile alınma arasında gidip geliyordu. Mırıldanma ile konuşmamın arasına müdahale etmiş, ancak ben konuşmamı tamamlamıştım. Sanırım çok fazla sinirlenmişti, çakmağın söndüğünü unutup tutmaya devam bile etmişti.

Sigarayı geri uzattığımda hali düzelmişti. Aslında ona karşı laf sokma niyetinde değildim, ancak oldukça öküzce bir konuşma olmuştu. Sinirli bir şekilde sigarasını kaptıktan sonra, verdiği tepkinin oldukça doğal olduğunu anlamıştım. Konuşmamdan sonra, sinirli bir şekilde benden uzaklaşmaya başlamıştı. Yeni yaktığı sigarasını da attıktan sonra, keyfini baya kaçırdığımın farkına vardım. Kendini harcayan bir piç için fazla gururlu. Söylediklerimin hoş olmadığını biliyorum, ancak gerçek olan bu. Akademinin önünde tek başıma kalmıştım. Sanırım durumu düzeltmem gerekiyordu ancak peşinden koşturacak bir tipte insanda değildim. Denk gelirsem, özür dileme fırsatını yakalayabilirdim.

Akademiye doğru ilerlemeye başladım. Önce danışmanlığa bakacağım, olması gereken yerde ise ondan özür dileyeceğim. Sanırım konuşmamı şu şekilde kurabilirim.

"Özür dilerim Tomomi, bazen kelimeler bir anda ağzımdan çıkıyor. Keyfini kaçırdığım için kusura bakma."

Onunla denk gelmezsek direk öğretmenler odasına geçeceğim. Artık beni eğitecek birini bulmanın vakti geldi.

Out: Biraz kısa bir tur oldu farkındayım, ancak yazacak çok bir şey bulamadım kusura bakma Cynic-sama.
Image
Image
Künye
İsim: Jin Ryoken
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 160.000 Ryo
Prestij: 5
Kullanılabilir GP: 5
Ün: 22

Motivasyon

Başarı & Güç

Bir şeyleri başarmak, güçlenmek için her sabah yatağından kalkar Ryoken. Bu köyün en güçlülerinden biri sayılmak, ardından küçük geninleri güçlendirmek için yaşar. Kendi başarısını ve gücünü katladığında, geninleri bu yolda eğitecek ve onları en güçlü yapmak için uğraşacaktır. Onun amacı, güç ve başarıdır, ona her gün bir şeyler yapma gücünü verende budur!



Komplikasyon

Büyük Korku: Ağabey ! (Ağır komplikasyon)

Abisinden ne kadar nefret etse ve onu öldürmek istese bile, içinde ona karşı koyamadığı bir şey vardır. Bunu kendisi anlamlandıramasa bile, ağabeyini gördüğü anda öncelikle karnına çok keskin bir ağrı saplanır, sonrasında elleri, kolları ve ayakları uyuşmaya başlar. Bir süre sonra, ayakları vücudu tutamaz hale gelir ve kendini bırakır. Yere düşen Ryoken, zar zor ve kekeleyerek konuşmaya başlar. Ağabeyi gidene ve kendisine görünmeyene kadar, vücudu hareket etmemeye, titremeye devam eder. Ryoken'in öldürmeden önceki ilk amacı, ağabeyinin korkusundan kurtulmaktır.

Özellikler
Özellik: Ölümsüz Kol

Kola çakra verildiğinde, ilk olarak kolun ve elin fiziksel özellikleri sayesinde, bir insanın veya derisi kalın olmayan bir hayvanın eti kopartılabilir. Koparma işlemi, çakranın yönlendirilmiş olduğu elin deriye teması ile başlar. Elden çıkan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, deriyi çürüterek eti normalden daha yumuşak bir kıvama getirir. Bu sayede pençeye benzer el yapısı sayesinde çürüyerek yumuşamış olan et koparılabilir. Daha kalın derisi olan canlılar açısından ise, çürüme işleminin gerçekleşmesi daha uzun süreceği için, temas süresinin de arttırılması gerekir.

Etin koparılması halinde, kopan kısımda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı ince bir tabaka olarak varlığını korur. Bu sayede kopan kısımdan dışarı kan sızmaz, kişi acı hissetmez, önemli bir kas dokusu zarar görmediği sürece hareket sınırlaması olmaz. Koparılan kısma yapışmış olan bu sıvı, 5 dakika sonunda çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sıvının yok olması halinde, et kopmasına bağlı yaşanması gereken bütün semptomlar varlığını göstermeye başlar.

Kola çakra verilmesi neticesinde oluşan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, katı cisimlerin çürümesinde de kullanılabilir. Ancak bu çürüme işlemi, katı cismin boyutlarına göre farklılık göstermektedir. Avuç büyüklüğünde bir taşın çürütülerek yok edilmesi, 1 dakika kadar sürerken, kalın bir duvarın çürütülerek yok edilmesi saatleri bulabilir.

Kola verilen çakra sayesinde, kullanıcı vücudunda oluşan herhangi bir yarayı geçici olarak iyileştirebilir. Kullanıcı elini yarasına temas ettirdiği anda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı yarayı kapatmaya başlar. Temas ne kadar uzun sürerse, yara üzerindeki yayılma artar. Küçük kesiklerde sadece temas etmek yaranın geçici olarak iyileştirilmesi için yeterli olsa da, daha derin yaralanmalarda temas süresinin uzatılması gerekmektedir. Yaranın üzerinde ince bir tabaka olarak yayılan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, 5 dakika boyunca oluşan yaranın yaratacağı semptomları ortadan kaldırır. Ancak yaralanma önemli bir kas dokusunda ise, kullanıcının hareket kabiliyeti kısıtlanır, sadece kan sızması ve acı hissetmeme gibi durumlar varlığını korur. Kullanıcı tarafından söz konusu sıvı tekrar tekrar yenilenebilir, ancak her bir yenileme çakra harcar. 5 dakika sonunda ise, siyah ve yopun kıvamlı jölemsi sıvı çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sonrasında yaranın boyutuna göre oluşturacağı semptomlar kendisini gösterir.

Kolun kullanımına bağlı olarak, kola bir başka insanın kanın sürülmesi gerekmektedir. Bu gereklilik karakter tarafından bir pansuman yapılır gibi gerçekleştirir. Karakter bir başka insanın kanını bu pansuman için kullanmalıdır, hayvan kanı veya kendi kanını kullanamaz.

Bu gereksinim kendini oyun içerisinde iki şekilde gösterir, RP içi ve RP dışı. RP içi durumlarda karakterin o anda kan bulup pansumanı gerçekleştirmesi gerekir, RP dışı durumlarda ise karaborsadan veya bir başkasından zorla kan temin etmesi gerekmektedir. İlk durum RP içerisinde o anda oynanılarak çözülür, ikinci durum ise kamera arkasında gerçekleşir ve karakterin para ve benzeri kaynaklarını kullanmasını gerektirebilir. Karakterin kamera arkasında yapacağı illegal aktiviteler de onu pektabii takip edecektir. Kolunun kan ihtiyacı köy tarafından ücretsiz olarak karşılanacaktır, ancak kan ihtiyacının ne zaman ortaya çıkacağı henüz net olarak bilinmediği için, bu durum ancak köy sınırları içerisindeyken gerçekleşebilir.

Bu kol herhangi bir şekilde GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Kol üzerinde yaşanacak geliştirmeler, GM inisiyatifinde ve oyuncunun genel gidişatı, RP kalitesi vb. kriterler dikkate alınarak, kurgusal durumlara göre RP içerisinde olabilir.

Karakter Ishichou'nun komutuyla yaptığı seyahat sonucunda kolunun kontrolü dışına çıkmasını engellemek için özel yapım bir cihaza erişim sağlamıştır. Bu cihaz basit bir aksesuara benzemekle birlikte kolay kolay kırılmaz, ancak zırh vazifesi de görmemektedir. Cihaz kolunu sıkıca sardığı ve etine nüfuz ettiği için çıkarması oldukça zordur. Cihazın yüzeyi sade bir gri rengindedir, herhangi bir işlemesi veya dikkat çekecek bir noktası yoktur.
Profil
Güç: 3
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 2
Varlık: 20
Zeka: 18

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 4
[Varlık] Empati: 1 (Favori)
[Varlık] Sosyalleşme: 6
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
-
Taijutsu
-
Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu. A-Rank
Magen: Bunshin, B-Rank
Jubaku Satsu, B-Rank
Shibou no Jutsu, B-Rank
Rishuu, C-Rank
Jigoku no Ban'nin, B-Rank

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
Katana (İyi Kalite)
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts: 1503
Joined: August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [Jin Ryoken] Derinlerde Bir Yerde 2

Post by GM - Naruto » March 25th, 2020, 4:38 pm

Tomomi'nin bahçeye doğru ilerleyip gözden kaybolmasını izliyor, ardından akademiye giriyorsun. Doğal olarak danışmada Tomomi karşılamıyor seni, daha bir beş saniye kadar önce öfkelendirip kaçırdığın için. Çocuklar duruyor onun yerine hala masada. Sana avel avel bakıyorlar sen danışma masasına uğrayıp etrafa bakındığında. Bir şey sormanı bekliyorlar ancak sorsan da ne kadar mantıklı cevap verecekler, emin değilsin. Bir süre bu şekilde bakışıyorsunuz. Ardından, ufak bir dehşet dalgası kaplıyor iki çocuğu da. Neler olup bittiğini anlamaya çalışırken sağındaki koridorda hissettiğin hareketlilik dikkatini o yöne çekiyor.

Gördüğün şey, çocuklar kadar olmasa da, senin de hafiften bir tırsmana ve kötü anılarını anımsamana sebep oluyor. Cezayı abartmayı seven bir öğretmen veya garip aurasıyla herkesi korkutmayı başaran bir temizlikçi değil sizlere bu korkuyu yaşatan. Aksine ufak, tüylü, meymenetsiz ifadesi olmasa sevimli sayılabilecek yerden bitme bir yaratık geliyor koridordan sizlere doğru. Bir kedi bu, kaç yaşında olduğundan emin olmadığın ancak seni de çocukluğunda en az bu çocuklar kadar korkutmuş, sana antrenman ayağına türlü çileler çektirmiş siyah bir kedi. Kendinden emin gururlu adımlarla size doğru yaklaşmakta. Adının Kuro olduğunu ve bu ismi zamanında pek hoş olmayan şekillerde epey andığını hatırlayabiliyorsun.

Image
Kuro

Sizlere doğru iyice yanaşan Kuro beraberinde bir anı dalgası da getiriyor ve sen tekrar hatıralarınla başbaşa kalıyorsun bir süre. Öğretmenlerinin antrenman ve görev alıştırması ayağına sizleri bu kedinin pençelerine nasıl acımadan bıraktığı gözlerinin önüne geliyor. Sizlere verilen görevler doğrultusunda Kuro'yu yakalama, dar alanda zaptetme, çıktığı yerden geri indirme veya çaldığı şeyleri geri getirme tarzı görevleri defalarca sınıf arkadaşlarınla yaptığını hatırlayabiliyorsun. O günleri anımsamakla yetinmiyor, adeta tekrar yaşıyorsun Kuro'dan yediğin her bir tırmığı, işittiğin her bir tıslamayı. Söylentiler geliyor aklına, Kuro'nun bir çocuğu akademi binasının çatısına kadar kovaladığı ve üç gün boyunca oradan inmesine izin vermediğine dair kaynağı belirsiz dedikodular.

Kuro'nun hala hayatta olması seni şaşırtsa da çocuklarda yarattığı terör etkisine yüzde yüz hak verebiliyorsun bu yüzden. Kuro mağrur tavırlarını bozmadan iyice yanaşıp masaya sıçrıyor ve kendine rahat bir pozisyon bularak uyumaya başlıyor. Uykuya dalmadan önce sana tip tip baktığına yemin edebilirsin.

Çocuklar ise çoktan danışmadan kaçmış durumda.

Anı treninden inerek tekrar gününe odaklanıyor ve koridorda ilerlemeye başlıyorsun, öğretmenler odasına doğru. Tıpkı Kuro ve bahçe gibi, akademi binasının içi de pek değişmişe benzemiyor. Duvarların rengi farklıydı sanırsan, fakat önemli değil. Belki de sağındaki duvarda da çatlak yoktu sen küçükken. Bir de öğretmenler odasının kapısı değiştirilmiş. Eskiden ortasında kocaman buzlu bir cam bulunan dandik kapı, şimdi epey kaliteli görünen camsız bir ahşap kapıyla değiştirilmiş. Kapının önüne geliyorsun iyice. İçeriden konuşmalar gelmekte. Ne olduklarını seçemiyorsun ancak ara ara gelen kahkahalar nedeniyle öğretmenlerin kendi aralarında lak lak yaptıklarını tahmin edebiliyorsun.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Jin Ryoken
Ishigakure
Ishigakure
Posts: 184
Joined: August 31st, 2018, 5:11 am

Re: [Jin Ryoken] Derinlerde Bir Yerde 2

Post by Jin Ryoken » March 26th, 2020, 11:41 pm

Tomomi'nin bahçeye doğru ilerleyip gidişinden sonra akademiye giriş yapmıştım. Doğal olarak onu danışmada çocuklara bıraktığı işleri devralırken görmem mümkün olmayacaktı. Çocuklar hala onun yerine duruyordu aynı yerde. Sanırım benim yüzümden bir süre daha burada beklemek zorunda kalacaklardı. Çocuklar danışma masasının etrafına baktığımda bir şey sormamı bekliyor gibiydiler ancak ne sorsam nasıl bir cevap alacağımı bilmediğim için sormamayı tercih etmiştim. Bir süre bakıştıktan sonra çocuklar hafiften dehşete düşüyor gibiydiler. Ne olduğunu düşünürken, koridorda olan hareketlilik her şeyi açıklığa kavuşturmaya yetecek bir hareketlilikti. Gördüğüm şey, benimde hafiften tırsmama ve zihnimdeki kötü anıları canlandırmama sebep oluyordu...

Kuro. Cezayı abartan öğretmenler, garip aurası ile milleti kaçıran temizlikçiden daha beter bir şey. Ufak, tüylü, kısmen sevimli bir kedi. Evet, çocukların niye dehşete düştüğünü çok rahat bir şekilde anlayabiliyordum. Koridordan bize doğru gelmeye başladığında, kötü anılarım daha fazla canlanmaya başlıyordu. Beni de zamanında bu çocuklar kadar korkutmuş, antrenman ayağına bir sürü çile çektirmiş bir kediydi. Kendinden emin bir şekilde bize yaklaşmaya devam ediyordu. Tavırlarından taviz vermemiş, sanki çocuklara çile çektirmeyi seven bir kedi gibiydi. Hayır hayır kedi değil, o Kuro...

Bu kedinin bize yaptıkları bir film gibi gözlerimin önünden geçmeye başlıyordu. Antrenman ve görev ayağına bu kedinin pençelerine doğru nasıl gittiğimi, Kuro'yu yakalamak için nasıl uğraştığımı hatırlıyordum. Dar alanda zapt etme, çıktığı yerlerden indirme, çaldığı şeyleri geri getirme gibi görevleri sınıf arkadaşlarımla beraber yapıyorduk. Bu bir işkence miydi yoksa görev miydi onu tam olarak bilemiyorum ancak hocaların bundan zevk aldığı kesin. Sanırım hoca olsam bende zevk alırdım. Kuro'ya bakarken yediğim her tırmığı, yaşadığım her acıyı sanki bir daha yaşıyor gibiydim. Bana karşı tıslaması ile korkmam, hatta aklıma gelen bir söylentiyle biraz daha tırsmıştım Kuro'dan. Kuro'nun bir çocuğu akademi binasının çatısına kovalayıp üç gün boyunca oradan indirmediği söylentisi. Kaynağı belirsizdi ancak oldukça garip ve korkutucu bir dedikoduydu. Hemde küçük çocuklar için...

Kuro'nun hala hayatta olması beni şaşırtıyordu. Aynı zamanda çocuklarda yarattığı o dehşet etkisini çok iyi anlayabiliyordum. Kuro, tavrını hiç bozmadan masaya atlamış ve uyumaya başlamıştı. Uykuya dalmadan önce ise bana tip tip baktığını görebilmiştim. Hatta bunu iddia edebilirdim. Çocuklar düşünceleri yaşayıp hissederken çoktan kaçmış durumdaydı. Anılarımın içinden kafamı sallayarak çıkmış ve günüme devam etmek için ilerlemeye başlamıştım. Kuro beni bir anda etkisi altına almıştı. Sonunda kurtulmayı başarmıştım etkisinden. Bir çocukları etkisi altına almıyor olması oldukça garipti.

Kuro ve bahçe gibi akademi binasının içi de değişmemişti. Duvarların rengi değişmişti. Sağımdaki duvarda duran çatlakta yoktu belki. Bunlar dışında birde öğretmenler odasının kapısı değiştirilmişti. Eskiden dandik, büyük buzlu cama sahip bir kapısı vardı. Şimdi ise kaliteli duran camsız bir kapı duruyordu. Kapının önüne geldiğimde içeride konuşmalar vardı. Ne olduğunu anlamıyordum ancak içeriden ara ara gelen kahkahaları duyabiliyordum. Aralarında sohbet döndürüyor olmalıydılar. Sağ elimle kapıyı bir iki kez tıklattıktan sonra içeriye girdim. Öğretmenlere selam verdikten sonra etrafıma bakmaya başladım. Hocalarımı hem anımsamaya çalışıyor, hemde Genjutsu hocası var mı diye bakıyordum. Göremezsem soracaktım.

"Merhabalar. Genjutsu hocası arıyorum. Konuşmam gereken önemli şeyler var."
Image
Image
Künye
İsim: Jin Ryoken
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 160.000 Ryo
Prestij: 5
Kullanılabilir GP: 5
Ün: 22

Motivasyon

Başarı & Güç

Bir şeyleri başarmak, güçlenmek için her sabah yatağından kalkar Ryoken. Bu köyün en güçlülerinden biri sayılmak, ardından küçük geninleri güçlendirmek için yaşar. Kendi başarısını ve gücünü katladığında, geninleri bu yolda eğitecek ve onları en güçlü yapmak için uğraşacaktır. Onun amacı, güç ve başarıdır, ona her gün bir şeyler yapma gücünü verende budur!



Komplikasyon

Büyük Korku: Ağabey ! (Ağır komplikasyon)

Abisinden ne kadar nefret etse ve onu öldürmek istese bile, içinde ona karşı koyamadığı bir şey vardır. Bunu kendisi anlamlandıramasa bile, ağabeyini gördüğü anda öncelikle karnına çok keskin bir ağrı saplanır, sonrasında elleri, kolları ve ayakları uyuşmaya başlar. Bir süre sonra, ayakları vücudu tutamaz hale gelir ve kendini bırakır. Yere düşen Ryoken, zar zor ve kekeleyerek konuşmaya başlar. Ağabeyi gidene ve kendisine görünmeyene kadar, vücudu hareket etmemeye, titremeye devam eder. Ryoken'in öldürmeden önceki ilk amacı, ağabeyinin korkusundan kurtulmaktır.

Özellikler
Özellik: Ölümsüz Kol

Kola çakra verildiğinde, ilk olarak kolun ve elin fiziksel özellikleri sayesinde, bir insanın veya derisi kalın olmayan bir hayvanın eti kopartılabilir. Koparma işlemi, çakranın yönlendirilmiş olduğu elin deriye teması ile başlar. Elden çıkan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, deriyi çürüterek eti normalden daha yumuşak bir kıvama getirir. Bu sayede pençeye benzer el yapısı sayesinde çürüyerek yumuşamış olan et koparılabilir. Daha kalın derisi olan canlılar açısından ise, çürüme işleminin gerçekleşmesi daha uzun süreceği için, temas süresinin de arttırılması gerekir.

Etin koparılması halinde, kopan kısımda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı ince bir tabaka olarak varlığını korur. Bu sayede kopan kısımdan dışarı kan sızmaz, kişi acı hissetmez, önemli bir kas dokusu zarar görmediği sürece hareket sınırlaması olmaz. Koparılan kısma yapışmış olan bu sıvı, 5 dakika sonunda çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sıvının yok olması halinde, et kopmasına bağlı yaşanması gereken bütün semptomlar varlığını göstermeye başlar.

Kola çakra verilmesi neticesinde oluşan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, katı cisimlerin çürümesinde de kullanılabilir. Ancak bu çürüme işlemi, katı cismin boyutlarına göre farklılık göstermektedir. Avuç büyüklüğünde bir taşın çürütülerek yok edilmesi, 1 dakika kadar sürerken, kalın bir duvarın çürütülerek yok edilmesi saatleri bulabilir.

Kola verilen çakra sayesinde, kullanıcı vücudunda oluşan herhangi bir yarayı geçici olarak iyileştirebilir. Kullanıcı elini yarasına temas ettirdiği anda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı yarayı kapatmaya başlar. Temas ne kadar uzun sürerse, yara üzerindeki yayılma artar. Küçük kesiklerde sadece temas etmek yaranın geçici olarak iyileştirilmesi için yeterli olsa da, daha derin yaralanmalarda temas süresinin uzatılması gerekmektedir. Yaranın üzerinde ince bir tabaka olarak yayılan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, 5 dakika boyunca oluşan yaranın yaratacağı semptomları ortadan kaldırır. Ancak yaralanma önemli bir kas dokusunda ise, kullanıcının hareket kabiliyeti kısıtlanır, sadece kan sızması ve acı hissetmeme gibi durumlar varlığını korur. Kullanıcı tarafından söz konusu sıvı tekrar tekrar yenilenebilir, ancak her bir yenileme çakra harcar. 5 dakika sonunda ise, siyah ve yopun kıvamlı jölemsi sıvı çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sonrasında yaranın boyutuna göre oluşturacağı semptomlar kendisini gösterir.

Kolun kullanımına bağlı olarak, kola bir başka insanın kanın sürülmesi gerekmektedir. Bu gereklilik karakter tarafından bir pansuman yapılır gibi gerçekleştirir. Karakter bir başka insanın kanını bu pansuman için kullanmalıdır, hayvan kanı veya kendi kanını kullanamaz.

Bu gereksinim kendini oyun içerisinde iki şekilde gösterir, RP içi ve RP dışı. RP içi durumlarda karakterin o anda kan bulup pansumanı gerçekleştirmesi gerekir, RP dışı durumlarda ise karaborsadan veya bir başkasından zorla kan temin etmesi gerekmektedir. İlk durum RP içerisinde o anda oynanılarak çözülür, ikinci durum ise kamera arkasında gerçekleşir ve karakterin para ve benzeri kaynaklarını kullanmasını gerektirebilir. Karakterin kamera arkasında yapacağı illegal aktiviteler de onu pektabii takip edecektir. Kolunun kan ihtiyacı köy tarafından ücretsiz olarak karşılanacaktır, ancak kan ihtiyacının ne zaman ortaya çıkacağı henüz net olarak bilinmediği için, bu durum ancak köy sınırları içerisindeyken gerçekleşebilir.

Bu kol herhangi bir şekilde GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Kol üzerinde yaşanacak geliştirmeler, GM inisiyatifinde ve oyuncunun genel gidişatı, RP kalitesi vb. kriterler dikkate alınarak, kurgusal durumlara göre RP içerisinde olabilir.

Karakter Ishichou'nun komutuyla yaptığı seyahat sonucunda kolunun kontrolü dışına çıkmasını engellemek için özel yapım bir cihaza erişim sağlamıştır. Bu cihaz basit bir aksesuara benzemekle birlikte kolay kolay kırılmaz, ancak zırh vazifesi de görmemektedir. Cihaz kolunu sıkıca sardığı ve etine nüfuz ettiği için çıkarması oldukça zordur. Cihazın yüzeyi sade bir gri rengindedir, herhangi bir işlemesi veya dikkat çekecek bir noktası yoktur.
Profil
Güç: 3
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 2
Varlık: 20
Zeka: 18

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 4
[Varlık] Empati: 1 (Favori)
[Varlık] Sosyalleşme: 6
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
-
Taijutsu
-
Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu. A-Rank
Magen: Bunshin, B-Rank
Jubaku Satsu, B-Rank
Shibou no Jutsu, B-Rank
Rishuu, C-Rank
Jigoku no Ban'nin, B-Rank

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
Katana (İyi Kalite)
Post Reply

Return to “Ishi-Chou Binası”