[Ichiro Ito & Seiko Aren] Görülmemiş Harita

Tüm vadiyi dolaşan mağara sistemi.
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts: 1027
Joined: August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [Ichiro Ito & Seiko Aren] Görülmemiş Harita

Post by GM - Naruto » May 25th, 2019, 3:16 am

Uzun süreli konuşmalarınız sırasında her ikiniz de mağaranın o nemli, taşımsı kokusuna alışır bir hale geliyorsunuz. Öte yandan ise bir bunaltı hissi kaplıyor içinizi... Burada aldığınız her nefes size dar gelmeye başlayıp, bir an önce buradan kurtulmak istemenize neden oluyor. Aren'in verdiği fikir doğrultusunda buluştuğunuz ortak noktada her ikinizde harekete geçmek için hazır olduğunuz anın gelmesini bekliyorsunuz.

Aren: Kendini hazır hissetmen ile birlikte Ito'ya son sözlerini söyleyip, kendi yemek haplarını verdikten sonra jutsuyu aktif ederek yerin altında bir kunduz gibi ilerlemeye başlıyorsun.

Ito: Sen ise sonsuz bir karanlığın pençesinde kaybolup gittiğini hissediyorsun sadece. Gözünün önünü bile göremediğin bu ortamda elinden gelen tek şeyin beklemek olduğunu düşününce ise bu planın sekteye uğraması halinde düşeceğin durumun vahimliği karşısında tir tir titremek geliyor içinden... Yapabileceğin başka bir şey yok çünkü. Adım atmaktan bile aciz olduğun bu hiçlikte, tek güvencen biraz önce bilinmezliğe yolladığın dostun Aren'den başka bir şey olmuyor bu andan itibaren.

Aren: İlerleyişinin henüz ilk dakikalarında herhangi bir sıkıntı çıkmadan ilerliyorsun. Yukarıya doğru yönelişin ile birlikte ise sık sık farklı yollara girip çıksan da, yukarıya doğru çıkmayı durdurmuyorsun. Tam olarak bir kaç dakika sonra ise durmak zorunda kalıyorsun. Bunu neden yaptığını bilmiyorsun ama içindeki tüm dürtüler gördüğün ufak bir ayrıntıya takılıyor sadece. O da girdiğin bu yolun en ucundaki ışığımsı yapı ve oradan gelen temiz havaya dair minik bir esinti oluyor. Heyecanla kafanı o tarafa çevirdiğinde ise fener ışığının yansıdığı duvarların mimarisi seni hayretlere düşürüyor. Zira şu ana kadar gördüğün tüm yollar doğal yollar olsa da, bu yolun mimarisinin bir insana ait olduğunu rahatlıkla anlayabiliyorsun. İnsan eli değmişcesine düz hatlar, duvara işlenmiş insan ve ağaç motifleri bunu düşünmene en büyük neden oluyor. Heyecanlanıyorsun ama sadece çıkışa dair bir iz bulduğun için değil, aynı zamanda bu mağaraya girdiğinden beri kayda değer bulduğunuz ilk şey için.

Heyecanını aşıp, sakinleştiğinde düşünebilme fırsatı da buluyorsun. Zira en fazla iki-üç dakika ilerlediğinin farkındasın ve geldiğin yolu kullanarak geri dönersen Ito'ya tekrardan ulaşacağına da eminsin. Ito'yu almak için geri dönüp bu yolu kullanarak bu mağaradan kurtulabilir ve bulduğunuz bu gizemli beşeri yoldan faydalanabilirsiniz.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Seiko Aren
Kaçak
Kaçak
Posts: 22
Joined: January 24th, 2019, 3:39 am

Re: [Ichiro Ito & Seiko Aren] Görülmemiş Harita

Post by Seiko Aren » May 25th, 2019, 6:42 pm

Planladığım gibi yerin altına girip yine planladığım doğrultuda yani tam tepeye doğru ilerledim. Birçok kez deliklerin tabanından çıksam da zaman harcamadan tekrar ilerlemeye devam ettim ancak bir iki dakika sonra başta fark edemediğim bir sebepten dolayı durdum. Yine bir deliğin tabanından çıkmıştım herhalde ama bu delikteki bir şeyin gözüme takılmasıyla aniden durmuştum. Gözüme takılan şey bir yerden yayılan bir ışıktı galiba ve aynı yerden yayılan bir esinti de mevcuttu sanki daha büyük bir temiz hava kütlesinden kopup geliyormuş gibi.

Ayrılmadan önce İto’ya “sen de ölmesen iyi edersin” demiştim. Çok saçma bir şeydi bunu söylemem aslında çünkü onun ölüp ölmemesi tamamen bana bağlıydı. Lanet olsun böyle sorumluluk almaktan nefret ediyordum… neyse ki kısa sürede bu sorumluluktan kurtulacağım, diye düşündüm kafamı ışığın ve hafif esintinin geldiği tarafa doğru çevirirken.

Fener ışığının yansıdığı duvarlar hemen dikkatimi çekiyor çünkü mağaradaki diğer tüm duvarlardan farklı olarak elle yapılmış olduğu bariz bir mimarisi var. Yani kendiliğinden oluşmamış bir insan tarafından yapılmış bu duvarlar. Bu saatlerdir –belki de bir gün olmuştur, hiçbir fikrim yok- gördüğüm en ilginç ve kayda değer şey oluyor. Hemen arkamı dönüp aşağıya boşluğa bağırasım geliyor, İto’ya haber vermek için ancak kendimi son anda durdurmayı başarabiliyorum.

Bir süre kendi kendime sevindikten sonra düşünmeye başlıyorum. İto’dan fazla uzaklaşmadığım için kendi başıma çıkmaktansa İto’yu da yanıma almamın daha mantıklı olacağına karar veriyorum. Bunu yapmak içinse geldiğim şekilde geri inmenin en güvenlisi olacağını düşünüyorum.

İto’yu Maguragakure no Jutsuyla taşıyamayacağımdan dolayı duvarı tırmanmamız gerekecekti bu yüzden deliği kaybetmemeliydim. Ekipman çantamdan daha önce duvara sürtmekten yıpranan kunaimle beraber bir tane de sağlam kunai çıkarıyorum ve bunları yine ekipman çantamdan çıkarttığım sentetik misinanın iki ucuna bağlıyorum. Sağlam olanı iyice yere saplayıp diğerini de deliğin oradan aşağıya sallandırıyorum. Böylece deliği karıştırmayız herhalde diye düşünüyorum.

Tekrardan el mühürlerini yapıp açılan deliği atlıyorum aşağıya inip İto’ya “İnsan eliyle yapılmış duvarları olan bir delik buldum” ve “Işık ve bir miktar esintide vardı” şeklinde iki cümleyle olayı özetleyip, “Deliğe işaret bıraktım duvarı tırmanacağız” diye de planımı açıklayacağım.

İto, ben bu kadar hızlı geri dönünce eminim şaşıracaktır, bahse varım onu burada bırakıp kaçacağımı bile düşünmüştür. Gerçi yapmayacağım şey değil ama en azından İto’yu bu kadar kolay bırakmam.
Off Topic
El yapımı duvarları olan deliğin de İto’yu bıraktığım yere açıldığını düşünerek yazdım turumu, yanlış anladıysam özür dilerim lütfen yanlışımı düzeltin.
Image
- SO AS I PRAY -
Künye
İsim: Seiko Aren
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 14.000
Prestij: 0
Ün: 10
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Güç istiyorum
Rahat yaşamak için güçlenmek istemiş, shinobi olmuş ancak daha sonra bu değişmiştir. Güçlü olmak için güç istemektedir. Güçlü bir shinobi olmayı istemektedir. Bir şey uğruna güç istememekte sadece güçlenmek istemektedir. Bu güç arayışında onu en güçlü shinobi olmak bile tatmin edemez.
Komplikasyon
Gergin Sinirler
Genel olarak sinirli biridir. Derdini anlatamazsa sinirlenebilir ve bu sebeple bir dakika önce dost olmak istediği kişiyle düşman olup ölümüne kavga edebilir. Bir şeyi başaramadığında veya biriyle zıtlaştığında çabucak sinirlenir.
Özellikler
Profil
Güç: 5
Çeviklik: 6
Kondisyon: 4
Potansiyel: 10
Varlık: 1
Zeka: 5

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 2 FAV
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Jutsu
Ninjutsu
Tsuchiganji no Jutsu D-Rank:
Kullanıcı ellerini yere koyar ve chakrasını yüzeye yaymaya başlar. 150 metre civarında, hareket eden herkesin yerleri tespit edilebilir, ancak bu tespit aşırı keskin değildir, kabaca yön tayinine yarar. Dokunulan yüzeyden daha aşağıda veya daha yukarıda bulunan hedefler bu teknik ile tespit edilemez. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Kabegiri no Jutsu D-Rank:
Kullanıcı elini taştan, kerpiçten, tuğladan veya benzeri bir maddeden oluşan bir duvara koyar ve tekniği uygular. Duvar, git gide çatlamaya ve kırılmaya başlar, ardından kullanıcı basit bir yumruk ile duvarı tamamen delebilir. Bu teknik ile kullanıcının yolunu kapatan bir kaya delinebilir veya acil bir çıkış kapısı oluşturulabilir. Tekniğin bir duvarı tamamen delebilme süresi onun kalınlığı ile alakalıdır.
Moguragakure no Jutsu C-Rank:
Orta seviyede bir el mührü dizisinin ardından kullanıcı tekniği aktif eder. Kullanıcı teknik sayesinde yerde ancak bir vücudun sığabileceği kadar bir delik açar ve oradan yerin altına girer. Kullanıcının yerin altına girmesinin ardından ise bu delik kapanır ve kullanıcı tamamen yer altında kalır. Yer altında olan kullanıcı bu katmanda ilerleyerek kendini gizleyebilir. Kullanıcının hareket etme hızı, standart bir insanın normal koşma hızı ile aynıdır. Öte yandan zemindeki hareketleri sezebilen kullanıcı sürpriz saldırılar gerçekleştirme imkanına sahip olur. Kullanıcı yer altında istediği mesafeyi katedebilir ve istediği derinliğe inebilir. Teknik kullanıcı hareket ettiği sürece chakra yer.
Kebudan no Jutsu C-Rank:
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından ağzından toz çıkartmaya başlar. Bu tozun içinde büyükçe taş parçaları bulunur. Toz, tazyikli bir şekilde ağızdan çıkar ve kullanıcının önünde bulunan herkes bu tozdan etkilenir. Tozun içinde bulunan ufak taşlar rakiplere çarpar, derilerini sıyırır ve görüş mesafesini düşürür. Göz gibi hassas dokulara zarar verir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Doryuu Heki B-Rank:
Ninja kısa olan el mühürleri serisini Inu mühründe sonlandırır ve iki elinin avuç içini yere vurur. Chakrasını bu şekilde zemine aktaran kullanıcı zemindeki toprağın katılaşarak yükselmesini sağlar. Bu haliyle kullanıcı oldukça etkili bir savunma duvarı yaratmış olur. Duvarın yüksekliği, sağlamlığı, genişliği, derinliği gibi etmenler kullanıcının kullandığı chakra ile orantılıdır. Öte yandan etrafta toprak bir zeminin bulunmaması halinde kullanıcı ağzından dışarıya püskürteceği bir miktar çamurumsu toprakla da kendisine bir savunma duvarı yaratabilir. Ne var ki bu haliyle tekniğin randımanı zeminin toprak olması ile kıyaslandığında daha düşüktür.
Gansekikei no Jutsu B-Rank:
Kullanıcı ortalama bir el mührü dizisinin ardından iki elini de yere koyar ve chakrasını zemine verir. Ardından, kullanıcının arkasındaki zeminden fırlayan kayalar önündeki alanı bombalamaya başlar. Kayalar 1 metre genişliğindedir ve kullanıcı elini çekmediği sürece her saniye 1 tane kaya fırlatabilir. Bu, kullanıcının önündeki büyükçe bir alanda geniş çaplı bir yıkım gerçekleştirmesini sağlar. Kullanıcı kayaların ineceği yeri seçebilir. Kayalar nispeten hızlıdır ve yüksek yıkım gücüne ve hasar kapasitesine sahiptir.
Yomi Numa A-Rank:
Ninja oldukça kısa olan el mühürleri serisini Tora mührü ile sonlandırır ve el mührünü bozmadan durur. Kullanıcının tekniği kullanması ile hedefindeki alan bir bataklığa dönüşmeye başlar. Kullanıcının harcayacağı chakra miktarına göre alanı genişleyen bu bataklık hedefteki obje veya kişiyi içine doğru çeker. Normal bataklıktan farklı olarak chakra alaşımı söz konusu olduğu için de oluşturulan bataklığın çekim gücü daha fazla, kurtulma ihtimali ise daha azdır.
Taijutsu
Rinjoushou D-Rank
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Chakra Hapı ( İyi Kalite )
Yemek Hapı ( Normal Kalite) x3
Post Reply

Return to “Kurobe Mağaraları”