[Kasumikage Teki & Kumo Sakuma] Kılcal

Yağmur ülkesi ile Çimen ülkesi sınırında bulunan bayır.
Locked
User avatar
Kumo Sakuma
Posts:68
Joined:October 17th, 2018, 8:22 pm
Re: [Kasumikage Teki & Kumo Sakuma] Kılcal

Post by Kumo Sakuma » January 26th, 2019, 11:28 pm

Ne Sakuma'nın sakin cevaplarına ne de Teki'nin sinirli tepkilerine bir yanıt vermemişti Megumi. Teki'nin bir cevap beklediği kesindi. Hatta bir beklenti içerisinde olmaktan ziyade Teki'nin Megumi'den gelecek herhangi bir cevaba ihtiyacı olduğunu rahatlıkla görebiliyordu Sakuma. Gelecek cevap Teki'yi başarılı bir şekilde sakinleştirebilirdi veya giderek şiddetlenecek bir tartışmanın kıvılcımlanmasına sebep olabilirdi, ama her türlü sessizlikten daha iyi gelecekti Teki'ye. Ne yazık ki bir cevap gelmedi Megumi'den.

Sakuma cephesinde ise tam tersiydi. Megumi'ye söyleceklerini bitirdiği andan itibaren, ikisi arasında geçen ve geçebilecek her türlü diyalog zihnini aktif olarak meşgul etmeyi bırakmış, beyninin bununla ilgili tüm bölümleri tekrardan eylemsizliğe dönmüştü. Belirtmiş olduğu gibi Megumi'nin fikrini değiştirmeyi ne planlamış ne de ummuştu zaten. Tüm olayların açığa kavuştuğu ve herkesin kartlarının ortaya çıktığı bu yüzleşme anından sonra diyeceği hiçbir şey olayların akışını önemli bir şekilde değiştiremezdi, bu yüzden önemli de değildi. Teki de biraz olsun boş verebilmeyi öğrenmeliydi bir ara.

Mağaradaki atmosfer oldukça garip bir hal almıştı tüm konuşmalar bittiğinde. Furukawa ve Ise bir süredir sessizdi zaten, Teki de mağaranın girişine çökmüş olayın çözümlenmesini bekliyordu. Bu basık ortamda bir tek Megumi'nin Haruka'ya yardım etmeye çabalarken çıkardığı sesler duyuldu bir süreliğine. Bir de Furukawa sakince ortalığın altını üstüne getirerek bir şeyler arıyordu. Baştan sonra umutsuz bir durumdu. Arkadaşlarının sağlık durumu zaten umutsuzdu, köyden kaçmış shinobiler olmak zaten insanın tüm umudunu bir kenara bırakmış olması demekti, her ne kadar zengin ve güçlü olma umuduyla yola çıktıklarını düşünseler de. Dev bir kısır döngü. O kadar uzun süre bu umutsuzluğun içinde boğulmuşlardı ki, doğru ve mantıklı bir karar vermek için artık çok geç sayılırdı. Depresyon böyle bir şeydi zaten, istikrarlı bir çöküş hali.

Bu sessizlik ve ağır hava Furukawa'nın aradığı şeyi bularak Teki'ye götürmesiyle kesildi. Söylediğine göre pek çok kez Riaru ve adamlarıyla çarpışmışlardı, hatta Furukawa esir bile alınmıştı. Bu sırada da o anda Teki'ye uzatmakta olduğu parşömeni aşırmıştı onlardan. Sakuma o parşömende ne yazdığını bilmiyordu, ama bir saniyeliğine gözlerini sıkıca kapatıp işe yarar bir şey olmasını diledi. Riaru'nun adamlarının bir gücü davet etmekten kastının ne olduğunu bilmiyordu, ama merakın tüm hücrelerine işlediğini hissedebiliyordu.

Neyse ki parşömende ne yazdığını görmek için çok beklemesi gerekmedi. Teki kendi okumasını bitirir bitirmez Sakuma'ya verdi onun da bir göz atması için. Furukawa'nın yerde yatan Haruka'yı taşımak için sırtına almaya hazırlandığını duyabiliyordu ama o anda tüm odağı parşömendeydi. Yavaşça açtıktan sonra içinde yazanları okudu bir kere, ardından tekrar kıvırarak kemerine sıkıştırdı. Parşömende yazanlar bir efsane gibiydi, dilden dile dolaşan bir hikaye gibi. Yazanlardan çok parşömene işlenmiş büyük sembol dikkatini çekmişti gerçi, hafızasına kaydetti bu sembolü. İşin kalanını algıda seçiciliğin sihrine bırakacaktı.

Mağaradan çıkarlarken Megumi'nin hıçkırıkları hariç bir şey duyulmuyordu. Furukawa artık yapmış olduğu yanlışları telafi etme yoluna girmişti ve arkadaşını kurtaracağına inandığı bir yola çıkıyordu - ancak Ise'nin aklından geçenleri çok merak ediyordu Sakuma. Furukawa'yla karşılaşması sırasında ve sonrasında tam olarak ikna olduğuna dair hiçbir şey yapmamış ve söylememişti, Megumi mağaraya girdiğinden beri garip bir şekilde susuyordu sadece. Her şeyi kabullenmiş gibi. Pes etmiş gibi. Eğer Haruka ölmüş olsa büyük ihtimalle asla köye dönmezdi. Köye dönmeyi kabullenmesinin tek sebebinin Haruka'nın iyileşme ihtimali olduğuna emindi Sakuma.

Yerel halkın gerçek anlamda zarar görmemiş olmasının, bu görevin Sakuma ve Teki'yi yozlaşmış kaçaklarla kanlı bitecek bir dövüşe sürüklemek yerine önlerine yalnızca orta çaplı bir gençlik draması çıkarmış olmasının, ve yakalamış oldukları bu kaçakları sorunsuz bir şekilde köye geri götürüyor olmalarının verdiği rahatlık sayesinde dönüş yolunun gelişlerinden çok daha uzun sürmesi hiç rahatsız etmedi Sakuma'yı. Çözülmemiş bir mesele kalmamış, arkalarında mutsuz insanlar bırakmamışlardı. Megumi hariç. Köyün giriş kapısına geldiklerinde tatlı bir yorgunluk vardı Sakuma'nın üstünde artık. Konfor alanına tatsız şeyler yaşanmadan geri dönmüştü. Büyük bir oh çekmek üzereydi Teki'nin elini omzunda hissettiğinde. Aptal aptal sırıtıyordu Sakuma'ya bakarak. Sakuma Teki'nin aklından geçen şeyleri anladığını belirtircesine gözlerini kapatarak başını salladı ve gülümsedi. Tatmin edici bir görevdi.
Shiba Gyaku-san'ın vermiş olduğu görev üzerine, yerel halkı rahatsız ettiği söylenen iki kaçak shinobinin görüldüğü söylenen bölgeye doğru yola çıktık. İlk olarak şikayet sahibi Torza-san'ın işlettiği hana gittik ve olayla ilgili kendisinin ifadesini aldık. Torza-san bizi bu sırada daha sonradan beklenmedik bir şekilde olaylara dahil olacak olan torunu Megumi-san ile tanıştırdı. Torza-san'ın köye şikayette bulunmasının sebebi kronik bir rahatsızlığı bulunan Megumi-san'ın ilaçlarının ortadan kaybolmasıymış. Dediklerine göre kaçaklar kimseye fiziksel bir zararda bulunmadığından o ana dek şikayet etme ihtiyacı hissetmemiş, ancak torunun ilaçlarının ortadan kaybolmasıyla böyle bir aksiyon almaya karar vermiş kendisi. O geceyi Torza-san'ın hanında geçirdikten sonra sabah Megumi-san ile hastalığı ve kaybolan ilaçlar hakkında konuştuk ise de pek bir bilgi alamadık. Kendisi ilaçlarının sözkonusu kaçaklara verdikleri erzak bohçalarından birine yanlışlıkla karışmış olabileceğini düşünüyordu.

Handakilerden öğrenebileceğimiz her şeyi öğrendiğimize ikna olduktan sonra ise hanın yakınında bulunan küçük bir yerleşim bölgesine doğru yola çıktık. Buradaki yerel halkla konuştuğumuzda öğrendiklerimiz handa duyduklarımızla tutarlı durumdaydı. Söylediklerine göre şikayet edilen bu iki kaçak yalnızca erzak ve ihtiyaç duydukları çeşitli aletlere el koyuyorlardı ve insanlara fiziksel bir zarar vermiyorlardı. Çok geçmeden bize verilen tarife uygun iki shinobi ile karşılaştık. İlk olarak gizlice yaklaşarak aralarındaki konuşmaları dinledik, söyledikleri şeyler neticesinde aradığımız kaçakların bu iki shinobi olduğuna emin olduğumuzda ise kendilerini hazırlıksız yakalayarak sıcak temasa geçtik. Bu noktada belirtmem gerekir ki, kulak misafiri olduğumuz konuşma sırasında kendilerine yardım eden üçüncü bir kişi olduğuna inanmamıza sebep olan cümleler kurmuşlardı. Dövüşün ardından Furukawa isimli kaçağı yakaladık ancak Ise isimli kaçak bir aralık bularak dövüş alanından kaçmaya başladı. Teki kendisini yakalamak üzere takip etmeye başladı ancak pusuda bekleyen bir üçüncü kişi olması ihtimali sebebiyle, yakalamış olduğumuz Furukawa'yı elimizden kaçırmamak adına, Teki'ye geri dönmesini söyleyen bir işaret verdim.

Yakalamış olduğumuz Furukawa kendine geldiğinde konuşacağını, bize ihtiyacımız olan bilgileri vereceğini, hatta köye sunacak değerli bir şeyi olduğunu, ancak bunun karşılığında köyden korunma ve af talep ettiğini belirtti. Bizi saklandıkları mağaraya götüreceğini, büyük ihtimalle Ise'nin de orada olduğunu söyledi. Bize vereceği değerli şey de burada bulunuyordu dediğine göre. Şartlarını kabul ettik ve saklandıkları mağaraya doğru yola çıktık. Bu noktadan sonra Furukawa'nın hep bizimle iş birliği içerisinde davrandığını ve sorun çıkarmadığını eklemeliyim.

Mağaraya vardığımızda karşılaştığımız ise açıkçası beklenmedik bir manzaraydı. Elimizden kaçmış olan Ise, oraya vardığımızda mağaradaydı. Ancak yanında çok ciddi yaralarla baygın durumda olan Haruka da vardı. Bu sırada öğrendik ki yaptıkları hırsızlıklar, aldıkları yemekler ve ilaçlar yaralı durumda olan Haruka'ya yardım etmek amacıyla idi. Bu sırada Ise'yi köye geri dönmeye ikna etmek isteyen Furukawa ile dönerse hapse gireceğine ve Haruka'nın ölüme terk edileceğine inandığı için bunu kabul etmeyen Ise arasında kavga çıktı. Torza-san'ın daha önceden tanışmış olduğumuz torunu Megumi-san'ın mağaraya gelmesi ile Megumi-san'ın en başından beri, yaralı olan Haruka'ya şifa vermek amacıyla, kaçaklara yardım ettiği ve erzak sağladığı, ilaçları da bilerek kendisinin verdiği ortaya çıktı. Aramızda geçen diyaloglar sonucu amacının yalnızca yaralı ve zor durumda olan birisine yardım etmek olduğuna ikna olduğumuz için kendisini Kusagakure'ye getirme ihtiyacı duymadık.

Furukawa, Ise ve yaralı halde olan Haruka ile birlikte Kusagakure'ye dönmek üzere yola çıkmadan önce, Furukawa önceden bahsetmiş olduğu önemli şeyi bize teslim etti. Raporumuzla birlikte size sunduğumuz parşömen, Furukawa'nın bize verdiği bu önemli şey oluyor. Anlattıklarına göre kaçak olarak Yağmur ülkesinde bulundukları süre boyunca Riaru ve adamlarıyla pek çok kez karşı karşıya gelmişler ve mücadele etmişler. Anlaşılan Riaru'nun bölgede bağımsız kaçaklara karşı pek töleransı yokmuş. Furukawa bu dövüşlerden birinde esir düşmüş, Ise ve Haruka kendisinin kurtarmadan önce şans eseri bazı konuşmalara şahit olmuş. Riaru ve adamları bir gücü davet etmekten bahsediyorlarmış. Kaçmadan önce bahsettiğim bu parşömeni alabilmişler. Özellikle Furukawa'nın bu konuda size daha detaylı bilgiler verebileceğine inanmaktayım.

Bilgilerinize arz ederim.

Kumo Sakuma
Image
Künye
İsim: Kumo Sakuma
Yaş: 18
Cinsiyet: Kadın
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 180.000
Prestij: 4
Ün: 17
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Kurallar & Güçlenmek: Yaşadığı kayıpları, değer sarsılmasını ve benlik problemlerini unutmak için kendini görevlere ve shinobilik felsefesine vermiştir ve bu sayede ailesinin empoze ettiği hırsı ve mükemmeliyetçiliği köyün yararına kullanabileceğini fark etmiştir. Shinobi dünyasındaki kurallar daha sağlamdır, daha gerçektir. Onu yüzüstü bırakacak yalanlar yoktur. Ayrıca takımında verdiği kayıpların ardından, karşısına çıkan tüm tehlikelerle başa çıkabilecek kadar güçlü olmaya yemin etmiştir. Hem kendini, hem de tek dostu Teki’yi korumalıdır. Eğer çok iyi bir shinobi olursa, daha zor ve kritik görevleri yerine getirmesi gerekir – bunu da seve seve yapacaktır.

Komplikasyon
Karanlık: Karakter Kusagakure ile Riaru arasında geçen savaşta yoğun zihinsel saldırılara maruz kalmıştır. Saldırılar sebebiyle, karakter karanlık ortamlarda sanrılar görmektedir. Bu sanrılar genel olarak savaşla ilgili anıları içerirken, ileri seviyede korku nöbetlerine dönüşebilir. Karakter bu etkiler nedeniyle karanlık ortamlarda sağlıklı kararlar veremeyeceği gibi zihinsel kapasitesi düşmektedir. Özellik, komplikasyon etkilerinden kaçınıldığı sürece geçici olup; etkilerin yoğun bir şekilde görülmesi durumunda iyileşme süresi uzamaktadır.



Image



Özellikler

Profil
Güç: 3
Çeviklik: 5
Kondisyon: 6
Potansiyel: 4
Varlık: 5
Zeka: 7

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 2
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 3
[Varlık] Empati: 3
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 3
[Zeka] İzcilik: 1


Kontrat
Fuuma | B-Rank | Kaplan

Ninjutsu
Shunshin | D Rank | Ninpou
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Hibashiri | C Rank | Katon
Kullanıcı Tora mührünü yapar ve hedefine odaklanır, ardından ayağını yere vurur. Ayağını yere vurduğu noktadan itibaren, hedefine doğru yerden hızlıca ilerleyen çizgisel bir alev kütlesi yollar. Bu kütle hedefine ulaştığında onu yakmaya ve alevlerin içine almaya çalışır. Alevlerin ısısı yüksektir. Yerde ilerleyen alev kütlesi manevra yapabilir veya hedef değiştirebilir. Alevlerin hareketi süresince Tora mührü bozulmamalıdır.

Endan | C Rank | Katon
Kullanıcı kısa bir el mührü serisi ardından ağzında yağ biriktirmeye başlar. Yeterince biriktirdikten sonra bu yağı hedefine tükürür. Yağ ağızdan fırladığı gibi alev alır ve bir alev topuna dönüşür. Kullanıcı, daha fazla chakra harcayarak ağzında topladığı yağı arttırabilir, böylece oluşacak olan alev topu daha büyük olur. Kullanıcı yarım metre çapında bir küreden daha fazla yağ toplayamaz. Ağzında topladığı yağı 3 parçaya kadar bölüp ayrı ayrı fırlatabilir veya yağı tek seferde tükürmek yerine bir kaç saniye boyunca püskürtebilir. Alev kütlesi 15 metreye kadar dağılmadan ilerleyebilir. Hedef ile buluşup hasar verdikten sonra yağlar ve alevler yok olur.

Gouryuuka no Jutsu | B Rank | Katon
Ninja Tora mührünü yaparak aşırı derin bir nefes alır. Bu nefes alınırken kullanıcının göğsünde bir şişkinlik belirir. Kullanıcı ardından bir ejderhanın kafasına benzeyen bir alev topunu ortaya çıkarır. Bu alev topu sıradan alev toplarından kütle olarak hemen hemen aynı olsa da daha sıcaktır. Ejderha başı şeklindeki alev topu püskürtüldüğü düzlemde ilerler ve önüne çıkacak şeyleri eritebilecek bir sıcaklığa sahiptir. Bunun yanısıra alev topunu ejderha başına benzemesini sağlayan kısımları az da olsa sert ve dirençlidir. Bu sayede ejderha başı ince yapıları delebilir ve hedefine doğru ilerlemeye devam eder.

Karyuu Endan | B Rank | Katon
Ninja uzun sayılabilecek el mühürleri serisini Tora mühründe bitirir ve derin bir nefes alır. Bu aldığı nefes ile birlikte kullanıcının göğsünün ve yanaklarının bir hayli şiştiği görülür. Kullanıcının aldığı nefesi tazyikli bir şekilde dışarıya salması ile bir alev oluşur ve oldukça hızlı bir şekilde ilerlemeye başlar. Kullanıcı ağzından nefesini tazyikli bir şekilde vermeye devam ettiği sürece alev hızla ilerlemeye devam eder. Alev, önüne çıkan herşeyi yakar ve yutar. Kullanıcının 20 metre önünde düz bir alandaki her şey etkilenir.

Kuchiyose no Jutsu
Kullanıcı baş parmağını ısırır ve kanatır, ardından o elini yere sertçe vurur ve odaklanır. Bir kaç saniye sonra, yaratık o alanda aniden belirir. Eğer yaratık yeterince büyükse, kullanıcı onu sürer pozisyonda çağırabilir. Bu şekilde çağrılan yaratıklar "Kai" mührü ile anında geri gönderilebilir. Kullanıcı yara almışsa baş parmağını ısırmak yerine halihazırda akan kanını da eline sürerek kullanabilir.



Taijutsu
Ayatsu Stili | B Rank
Kullanıcı tek bir hamlede iç organları iflas ettirebilecek hamleler yapmayı öğrenir. Göğse yapılacak sert ve yerinde bir hamle karşı tarafı nefessiz bırakabilir veya böbreklere yapılan bir hamle ile rakibin tüm vücuduna yayılacak bir acı dalgası oluşturulabilir ve dikkati dağıtılabilir. Hamlelerin mükemmel bir isabet oranı ile yapılması gereklidir.

Kaiganshou | B Rank
Kullanıcı dirseğini kullanarak kendini rakibe fırlatır ve rakibin göğsünü hedef alır. Eğer dirsek rakibin göğsüne isabet ederse, rakip geriye doğru fırlar ve nefessiz kalır. Kendini toparlamakta güçlük çeken rakip ardından gelecek saldırılara daha açık bir hale gelir. Saldırı çok büyük bir acı verdiği gibi eğer aşırı güçlü bir şekilde uygulanırsa kaburga kemiklerini bile kırabilir.


Genjutsu
Kuroshiki | D Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder ve bir hedef seçer. Eğer bu hedef, kullanıcıya 15 metre veya daha yakındaysa, tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altında kalan hedeflerin herhangi bir duyusunu kullanıcı isteği doğrultusunda bozabilir. Gözler bulanık görmeye başlar, eller uyuşur, tad alınamaz, duyma mesafesi kısalır veya koku alamaz hale gelir. Duyurlar tamamen kapatılmaz, sadece bozulur. Yani hedef tamamen kör edilemez/sağır yapılamaz. Bu etkilerden aynı anda sadece 1 tanesi aktif edilebilir, ancak teknik bozulmadan bu etkiler arasında geçiş yapmak mümkündür. Maksimum 1 hedef bu tekniğin altında olabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

Shibou no Jutsu | B Rank
Kullanıcı Tatsu el mührünü yapar ve o anda baktığı kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin altına girmek için hedefin kullanıcıya bakmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında olan kişi her 5 saniyede bir, kullanıcı tarafından hunharca öldürüldüğünü görür. Bu görüntüler 2 saniye sürer ve aşırı derecede gerçekçidir. Kullanıcı eğer isterse görüntüleri istediği gibi ayarlayabilir. Hedef git gide konsantrasyonunu kaybeder ve kullanıcıdan korkmaya başlar. Kötü ve rahatsız edici hisleri kullanıcı ile bağdaştırır. Savaş alanında kişilere göz dağı vermek, konsantrasyonlarını bozmak ve gerçeklik ile illüzyon arasındaki bağı koparmak için kullanılır. Diğer şartlar altında, işkence yapmak için kullanıldığı bilinmektedir. Teknik 2-3 dakika kadar açık kalır, ardından tekrar uygulamak gerekir.

Omotsuki | A Rank
Kullanıcı uzun bir el mührü dizisi uyguladıktan sonra tekniğin etkisi altına almak istediği kişiyi boğazından yakalar. Hedefin gözleri aniden kullanıcının gözleri ile kenetlenir ve teknik başlar. Kullanıcı, teknik süresi boyunca hedefin anılarını gezebilir ve diğer eliyle bir başkasına dokunarak bu anıları aktarabilir, bu anıları zihnine kaydedebilir. Teknik, 1 haftaya kadar olan taze anılara çok fazla zorluk yaşamadan ulaşabilir ancak daha geriye gidildiğinde anılar bulanıklaşmaya başlar. En eski anılar ise sadece bir duygu parçası olarak algılanır. Teknik süresi boyunca hedef uyuşmaz veya teknik onu zaptetmez, bu durumu kullanıcının bir şekilde çözmesi gerekir. Genel olarak hedef önce bağlanır, ardından kullanıcı tekniği uygular. Uyuyan kişilere teknik uygulanabilir, bu varyasyonda kullanıcı elini hedefin alnına koyar ve tekniği başlatır. Göz kontağına ihtiyaç yoktur. Eğer kişi baygınsa teknik kullanılamaz. Hedef kişi, eğer uyumuyorsa anılarına ulaşıldığının farkında olur.


Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Tantou (İyi Kalite)
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
2 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
2 Kondisyon Hapı (İyi Kalite)
2 Chakra Hapı (Normal Kalite)
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [Kasumikage Teki & Kumo Sakuma] Kılcal

Post by GM - Naruto » January 27th, 2019, 6:24 pm

Köye ulaşıyor ve tutsak olarak köy sınırlarına getirdiğiniz üç shinobiyi görevlilere teslim ettikten sonra Kusachou binasına yol almaya başlıyorsunuz. Binaya girdiğinizde, hızlı bir şekilde Gyaku'nun odasına çıkıyorsunuz ve oldukça tanıdık bir manzara karşılıyor sizleri. Belgeleriyle uğraşan Gyaku, ve hemen arkasındaki duvarın dibine yerleştirdiği basit bir iskemlede oturan gözlüklü kadın. Oldukça sade giyimli ve normal görünümlü kadın elindeki not defterine bir şeyler çiziktirirken, Gyaku giriyor söze: "Hoşgeldiniz. Başarılı performansınız için tebrik ederim. Kaçakları teslim edişiniz hakkında bilgi aldım. Sanırım Torza-san'la iletişime geçmemişsiniz, o kısmı ben hallederim. Görev raporlarınızı yarına kadar bekliyorum." Sözlerini bitirdikten sonra, ele geçirmiş olduğunuz parşomeni çıkarıyorsunuz ve Gyaku'ya sunuyorsunuz. Arkada oturmakta olan kadın, oldukça sakin bir şekilde parşomeni alıp içine bakmadan Gyaku'nun önüne açıyor ve eski yerine geçiyor. Gyaku'nun yüzünün mektubu okurken ince ince değiştiğini farkedebiliyorsunuz. Ancak yalnızca birkaç saniye süren bu değişikliğin ardından hiçbir şey olmamış gibi parşomeni kapatıyor ve masasının çekmecesine yerleştiriyor sakin bir ifadeyle: "Konuyla ilgilenilecek, çıkabilirsiniz." diyor ardından aynı ses tonuyla.

Sakin geçen birkaç günün sonunda, kulağınıza hastanede yatmakta olan kaçak biz kızın öldüğü haberi çalınıyor. Diğer ikisi hakkında hiçbir şey duymuyorsunuz.


-----


Detaylar:
  • Görev Sonu:
    • 40 GP
    • 110.000 Ryo
    • 2 PP
  • Savaş Ganimeti:
    • 1x İyi Kalite Katana

Kasumikage Teki - Sonuç:
  • Net:
    • 40 GP
    • 55.000 Ryo
    • 2 PP
    • 1x İyi Kalite Katana

Kumo Sakuma - Sonuç:
  • Net:
    • 40 GP
    • 55.000 Ryo
    • 2 PP
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Locked

Return to “Kantou Bayırı”