Maalesef

Matsuoka adlı ağaca ev sahipliği yapan meydan.
Post Reply
User avatar
Kitamura Susumu
Kusagakure
Kusagakure
Posts:234
Joined:August 31st, 2018, 1:49 am
Künye:
Maalesef

Post by Kitamura Susumu » January 11th, 2019, 7:53 pm

Sevdiklerine karşı sorumluluklarını yerine getirememek Susumu'nun canını her zaman sıkan bir şey olmuştu. Kaç hafta geçmişti kardeşinin chuunin ilan edilmesinin üzerinden? İki hafta mıydı? Yaklaşık olarak öyle olmalıydı, ve o hala bunu kutlamak adına bir şeyler yapamamıştı. Araya sürekli gereksiz görevler, devriyeler ve tripkar arkadaşlarıyla toplaşmalar girmişti. Bu yüzdendi bugün bu kadar abartı harcama yapması; bitiremeyeceklerine neredeyse emin olduğu bir pasta almış, akşam güzel bir yemek yapmalık bir kaç şey daha sıkıştırmıştı araya. Yemek işini, kardeşine kitleyecekti, zira onun yemeklerini her zaman sevmişti. Kendisi ortalığı temizleme, bulaşıkları yıkama gibi işlerle ilgilenebilirdi. Aldığı tavuk ve sebzelerle Fuu'nun ne gibi bir lezzet ortaya çıkaracağını hayal ederken mutlulukla mırıldanmaya başladı saçma bir şarkıyı. "Kandırdım nazlı yari, sonunda çılgın sözlerle..." Şarkı söylemeyi, kimse bakmıyorken aptalca dans etmeyi her zaman sevmişti ve bu toplum içinde, yakın arkadaşları haricinde insanlara gösterdiği bir huyu değildi. Sakince sağına soluna bakındı, yürümekte olduğu karlı sokakta kimsenin olmadığına emin oldu bu ufak göz atışla. Ardından devam etti şarkısına, "Kandırdım sonunda güzel gözlümü oyunlarla!"

Garipti, aşkla meşkle arası çok iyi değildi aslında, ama böyle manasız şarkılar diline dolandı mı bırakamıyordu da. Ağzı sütten yanalı epey olsa da tekrar yakmaya daha bir süre niyeti yoktu. Arada bir hoşuna giden birileri elbette çıkıyordu ancak, bu hoşlantı ona bir hareket yaptıracak seviyeyi geçmiyordu. Bir savunma mekanizması mıydı, yoksa yüksek standartlara takılan insanlar silsilesi mi? Bu konuda uzunca bir süre daha emin olamayacak gibiydi... Kardeşi ise Susumu'nun aksine tam bir aşk kelebeği olabilirdi. Genç yaşına rağmen abisine çoktan onlarca çocuğu dövdürmüş, repertuarına oğlan üstüne oğlan eklemişti. Böyle giderse, adı bile çıkabilir, köyde çocuk kalmayabilirdi. İki kardeşin birbirlerine zıt oldukları tonla konudan sadece biri, ancak belki de en büyük problemlisiydi bu durum. Şarkısına bir süre daha devam etti Susumu, ancak sonra içi sıkıla sıkıla keyif almadan son bir kaç kelime daha mırıldanmış, kesmişti söylenmeyi. Hem Fuu'nun romantik maceraları, hem de ona doğru koşturan iki köpek neşeli havasını silip süpürmüştü. Köpeklerden daha hızlı koşabilirdi elbette, fakat gerek var mıydı? Yağan kar nedeniyle sokaklar büyük oranda boş olsa da, onun köpeklerden topukları götüne vura vura kaçtığını görenler ne derdi?

Köpeklerle göz teması kurmamaya çalışarak bir iki adım daha attı. Ne tam yetişkin, ne de yavruydular, muhtemelen amaçları da oyun oynamaktı. Belki, tavuğun kokusunu da almış olabilirdiler. Her ne halt idiyse Susumu'nun ne oyun oynamaya ne de akşam yemeğini onlarla paylaşmaya niyeti yoktu. Adımlarını hızlandırdı, şimdi de bir aptal gibi hissediyordu. Ne yapacaktı? Köpeklere kafa mı atacaktı da onlara doğru iyice hızlanıyordu? "Eeeeh ama be!" diye topukları üzerinde 180 derece döndü ve aksi yönde yürümeye başladı. Ani hareketinin ardından gelen senkronize havlama sesleri adımlarının bir koşuya dönmesine sebep olmuştu. "ANANI SİKEYİM KAÇ LAN KAÇ!" nidalarıyla dükkanların arka kapılarının doldurduğu dar bir sokağa daldı önce. Ardından kendini bir merdivene atarak iki bina arasını birleştiren metal bir köprüye atladı. Köpeklerin hareketlerini taklit ettiğinden emindi, fark da atmıştı ancak bu saçma kovalamacayı akşama kadar sürdürmek de istemiyordu. Köprünün diğer ucundan aşağı indi, sadece dilenci bir kadının olduğu bir sokağa çıkarmıştı kendisini. Kurtarıcısı olan tel örgüler tam karşısında, tünelin sonundaki cennet ışıkları gibi duruyordu bu sokağın sonunda. Köpeklerin bu kadar yükseğe atlayamayacağından emindi. Koştu, koştu ve çakrasından da güç alarak tel örgülerin üzerinden atladı. Dizlerini hafifçe kırıp eğilerek tazı gibi solumaya başladı, bu kadar çabuk yorulması da, köpeklerden tırsması da, dilenci kadını köpeklerle o sokakta yalnız bırakmış olması da hoşuna gitmeyen şeylerdi. Neyse ki kadın ilgilerini çekmiş gibi durmuyordu, Susumu'nun önünde durmuşlar, aptal aptal bir kaç mızmızlanma sonrası geri dönüp gitmişlerdi. Köpeklerden feyz alarak ardına döndü susumu, nefes alışverişleri normal ritmine oturmuştu. Geldiği konumu biliyordu, köşeyi dönünce çıkacağı sokakta bir çeşme olduğunu da. Biraz su içip eve öyle dönmek fikri kafasına yerleşti.

Fakat köşeyi dönmesiyle aklına gelen fikre lanet etti Susumu. Karşısında klişeleşmiş bir sahne vardı. Çeşme başlarında sevgililerin buluşması alışılmadık veya ayıp bir şey değildi ancak buluşan sevgililerden kız olan taraf, daha dün bir başka sevgilisini kovaladığı kız kardeşi olunca tatsızlaşıyordu bu sahne. Fuu'nun sevgilileri arasında bir düzen veya standart olmamıştı hiçbir zaman, ya da Susumu'ya öyle geliyordu. Birazdan döveceği çocuk da dünküne hiç benzemiyordu zaten. Kardeşinin beline doladığı kolunu koparıp çocuğun götüne soktuğunu hayal etti hızlıca onlara doğru ilerlerken. Henüz fark edilmemişti, o yüzden şiddet dolu hayallerine devam etti. Fuu'nun saç tokasını çocuğun boğazına saplıyor, bir yandan da daşşaklarını topuklarıyla eziyordu hayalinde. Bayıltana kadar dövdüğü için onu tutuklamaya gelen meslektaşlarını da o gazla dövüyor, battı balık yan gidercesine zindanda geçireceği günlere yenilerini ekliyordu. Cezası bitip çıkınca, çocuğun yaşadığı yere gidip tekrar dövüyor, sinirle çocuğun yaşlı anasını babasını falan da tekmeliyordu. Çocuğun kolu kardeşinin belinden aşağılara yavaş fakat özgüven dolu bir hızla inerken hayallerinden sıyrıldı Susumu ve "LAN!" diye bağırdı ikiliye doğru. Duyduğu öfkenin tüm suratından okunabildiğine emindi, çocuğun suratından ziyade önce eline baktı, ardından kardeşinin suratına. Adımlarını tekrar hızlandırdı fakat tekrar koşmak da istemiyordu, zaten mesafe de azdı. Başka bir şey demeye gerek duymadan yeterli mesafeye geldiğine emin olduğunda ayağının ani bir hareketiyle çocuğun kafasına önce bir ayakkabısını fırlattı. Ardından, diğer bir hareketle de Fuu'nun kafasına yönlendirdi diğer ayakkabısını. Karın üstünde çorapla kalmış olmasını umursamadan "KİM ULAN BU GENE? KATİL Mİ EDECEKSİN BENİ SEN KIZIM?" diye anırdı kardeşine doğru.
Image

Image

Image
Çizim ünlü ve müthiş pixel artisti ktc'ye aittir.
İsim: Kitamura Susumu
Yaş: 19
Cinsiyet: E
Boy: 172
Kilo: 58
Köy: Kusagakure
Element: Raiton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 52,000
Prestij: 4
Ün: 25
GP: 120

Motivasyon
Sevdiklerini Korumak
Annesinin kaybıyla aile namına kalan tek değeri Fuu olduğu için ona fazla düşkün olan Susumu, onu ölümüne korumayı kendine görev edinmiştir. Asabi kişiliği dolayısıyla arkadaş edinmenin ne kadar zor olduğunu da keşfetmiş, kız kardeşini korurken, zaten çok az olan arkadaşlarını da koruma içgüdüsünü istemsizce edinmiştir. Susumu'nun uzun zamandır tek amacı, zaten çok az olan sevdiklerinin zarar görmesini engellemektir ve bu amacı, kızkardeşinin kaybolmasıyla daha da şiddetlenmiştir. Sevdikleri için kendini feda etmekten çekinmez, zamanında kızkardeşi için işlemediği suçları üstlenip boş yere ceza çektiği de olmuştur, takım arkadaşlarını korumak için onların önüne geçtiği de.

Açılın Ben Medic-nin'im!
Susumu, Kusagakure'nin en başarılı medic-nin'i olmak istemektedir. Medikal alanda adından söz ettirmeyi ve ilerleyen yıllarda bu alanın öncü shinobilerinden biri olup köydeki medikal çalışmaları yönetmeyi kendisine hedef edinmiştir.

Komplikasyon
Hakaret
Susumu hakarete asla katlanamaz. Emirlere sadık biri olsa da özellikle annesinin mesleğiyle anılan hakaretlerde kontrolünü kaybeder ve vahşileşir. Henüz bu sıkıntısı yüzünden birilerine ciddi zarar vermiş biri olmasa da bir gün bir hakaret uğruna birini katletmeyeceğinin veya ağır yaralamayacağının garantisini veremeyiz. Bu duruma maruz kalmamak için aile muhabbetlerine girmekten kaçınır ve mümkün olduğunca annesinin mesleğini gizler.

Mod
>>Miwaku

Güç: 5
Çeviklik: 5
Kondisyon: 5
Potansiyel: 4
Varlık: 6
Zeka: 9

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 3
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 7 [Favori]
[Zeka] Farkındalık: 3
[Zeka] İzcilik: 3
Efsanevi Yaratık
Hanabi | C-Rank | Köpek
Hikari | C-Rank | Kar Maymunu

Medic-Nin A-Rank
Kullanıcının medikal bilgileri bu seviyede tek başına organ nakli yapabilecek kadar ileriye gider, ancak bunun için sakin bir ortamda bulunmalıdır. Kullanıcı ayrıca hemen hemen bir çok zehri tanıyabilir hale gelir ve medikal ekipmanlarını kullanarak bunları hastasının sisteminden dışarıya çıkarabilir, eğer çıkaramıyorsa etkilerini olabildiğince azaltmayı deneyebilir.

Bu seviyede kullancının Shousen Jutsu'su hemen hemen bütün yaraları, yeterli zaman verildiği sürece kapatabilir hale gelir. Ayrıca Shousen Jutsu'yu el mührü kullanmadan uygulayabilir hale gelir.


Ninjutsu Listesi


-Dendou no Jutsu, D Rank, Raiton
Kullanıcı aniden vücudunda bir elektrik akımı dolaştırır. Bu akım, ona dokunan herkesi çarpar, ancak hasar vermez. Genelde kişilerin kullanıcı üzerindeki fiziksel kontağını kesmek için kullanılır. El mührü gerektirmez ve anidir. Kullanıcı isterse tekrar tekrar tekniği aktif edebilir.

-Otonaku Ashi Jutsu, D Rank, Ninpou
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

-Shunshin, D Rank, Ninpou
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Denken Jutsu, D-Rank, Raiton
Kullanıcı bir eline odaklanır ve chakra göndermeye başlar. Ardından, kullanıcının avcunun içinden ışık çıkmaya başlar. Bu, bir fener olarak kullanılabilir veya kullanıcı uzak mesafelerden mors alfabesi ile mesaj gönderebilir. Akademi mezunu herkes mors alfabesini sorunsuz bir şekilde bilmektedir. Teknik açık kaldığı sürece aşırı minimal bir chakra yer.

Ikazuchi no Kiba, C-Rank, Raiton
Kullanıcı bir elini göğe kaldırır ve bir noktayı hedef alır. Ardından, aniden elinden çıkan bir elektrik akımı gökyüzüne fırlar, ardından kullanıcının hedeflediği noktaya düşer. Eğer bir kişiye isabet ederse, isabet alan kişi hasar görür ve az da olsa uyuşur. Teknik hızlı gerçekleşir ve 15 metreye kadar etkilidir.
Taijutsu Listesi

-Ayatsu Stili, B Rank
Kullanıcı tek bir hamlede iç organları iflas ettirebilecek hamleler yapmayı öğrenir. Göğse yapılacak sert ve yerinde bir hamle karşı tarafı nefessiz bırakabilir veya böbreklere yapılan bir hamle ile rakibin tüm vücuduna yayılacak bir acı dalgası oluşturulabilir ve dikkati dağıtılabilir.. Hamlelerin mükemmel bir isabet oranı ile yapılması gereklidir.
-Raiken, C Rank
Kullanıcı etrafında bir defa dönerek momentum kazanır ve bununla rakibin hassas bir noktasına saldırı yapar. Eğer saldırı rakip ile karşılaşırsa, rakibi acı içinde bırakır. Kafası karışan ve dikkati dağılan rakip ardından gelecek saldırılara daha açık bir hale gelir.
Genjutsu Listesi


-Magen: Henge, D-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Bunun ardından, kullanıcıya bakan kişiler tekniğin etkisine kapılırlar. Teknik, Henge'nin Genjutsu versiyonu olarak çalışır. Kullanıcı kendisini bir kişinin kılığına sokmak yerine etki altındaki kişilere bu görünümü gösterirler. Herşey hedeflerin aklında olup bittiği için teknik daha inandırıcı bir hâl alır. Ayrıca, Henge'nin aksine, hayali kişilere de bu teknik sayesinde dönüşülebilinir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
-Kokohi no Jutsu, C-Rank
Uzun bir el mührü dizisinin ardından kullanıcı bu teknik ile çevrenin görünümünü değiştirebilir. Bu etkiler, bir kapı numarasını değiştirmek kadar basit olabileceği gibi bir çam ormanını bambu ormanına dönüştürmek gibi kompleks şeyler de olabilir. Bu etkiler ile varolan bir çevresel etmen yok edilemez veya doğa olayları yaratılamaz/kontrol edilemez, sadece varolan bir somut etmen değiştirilir. Teknik bir alan üzerine yapılır ve bu alana giren herkes bu tekniğin etkisine kapılır. Bu alan kendi içerisinde hareketsiz olmalıdır fakat hareketli bir şeyin parçası olabilir, örneğin bir gemi kamarası gibi. Tekniğin aktif kalma süresini kullanıcı belirler fakat yüksek süreler yüksek chakra gereksinimine sahiptir. Aynı şekilde, büyük alanlar ve kompleks değişiklikler de chakra kullanımını arttırır.
-Rakumei no Jutsu, D Rank
Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.
-Kanryousou, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Kullanıcının yumruklarına veya silah darbelerine maruz kalan kişiler tekniğin etkisi altına girerler. Tekniğin altında kalan kişiler, aldıkları her bir başarılı saldırının vücutlarında çatlaklar oluşturduğunu görür. Bu çatlaklar hedefe, vücudunun sanki çok kırılgan bir katı maddeden oluşmuş gibi bir his verir. Her bir saldırının ardından hedefin vücudunun bazı yerleri parçalanıp dökülmeye başlar. Hedef kırılıp dökülen uzuvlarını kullanamaz hale gelir. Eğer hedefin başı veya vücudunun tamamı parçalanırsa bayılma tehlikesi geçirir. İradesi yüzünden zihnini korumayı başarabilenler için teknik o an bozulur. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
-Shibou no Jutsu, B Rank
Kullanıcı Tatsu el mührünü yapar ve o anda baktığı kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin altına girmek için hedefin kullanıcıya bakmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında olan kişi her 5 saniyede bir, kullanıcı tarafından hunharca öldürüldüğünü görür. Bu görüntüler 2 saniye sürer ve aşırı derecede gerçekçidir. Kullanıcı eğer isterse görüntüleri istediği gibi ayarlayabilir. Hedef git gide konsantrasyonunu kaybeder ve kullanıcıdan korkmaya başlar. Kötü ve rahatsız edici hisleri kullanıcı ile bağdaştırır. Savaş alanında kişilere göz dağı vermek, konsantrasyonlarını bozmak ve gerçeklik ile illüzyon arasındaki bağı koparmak için kullanılır. Diğer şartlar altında, işkence yapmak için kullanıldığı bilinmektedir. Teknik 2-3 dakika kadar açık kalır, ardından tekrar uygulamak gerekir.
-Magen: Bunshin, B Rank
Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Kullanıcı eğer isterse, klonlar oluşurken kendini gizleyebilir. Ayrıca kullanıcı klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur, parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel saldırılar da zihinsel acı yaratır. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Jubaku Satsu, B-Rank
Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.
Karakter Üzerindeki Ekipman ve Eşyalar
-Medikal Bel Çantası
-Standart Shinobi Çantası
-Wakizashi G-962
-Özel Üretim Ceket
Image
-Senbon, 17 Adet, İyi Kalite
-Chakra Hapı x3, İyi Kalite
-İyileştirici Hap, İyi Kalite

Aşağıdaki spoiler'da özel üretim ambulansım falan bulunmakta. Eşyaların açıklaması için dükkan konumu okumak isteyebilirsiniz. > Dükkan
-Medikal Kullanım İçin Özel Üretim At Arabası
-İlaç Dolu Çanta
-Tabure
-Uyku Tulumu
-Çeşitli Medikal Malzemeler & Sarflar
-Tekrar Kullanılabilir Cam Şırınga x 3
-Metal Kap
-Kurtarma Sedyesi
-Pil İle Çalışan Lamba & 10'lu Pil Seti
-Tansiyon Aleti ve Steteskop
-Çakmak
-Battaniye ve Yastık
Cennet Küpeleri
Gri metal çemberlere geçirilmiş 3-4 santimetre uzunluğunda minik çubuklar şeklinde görünen bir çift küpedir. Çubuklar siyahtır.

Chakra aktarıldıklarında bu iki küpe arasında iletişim sağlanabilir. Bu iletişimin türü mesafe ile değişir:
0-25 metre: Küpeyi takanlar bu mesafede telepatik olarak konuşabilirler. İletişim normal konuşma gibi gerçekleşir, fakat dışarıya herhangi bir ses gitmez. Küpeyi takanlar birbirlerinin konumlarını yüksek bir isabetle bilebilirler.
25-100 metre: Küpeyi takanlar bu mesafede mors alfabesi ile iletişim kurabilir. Bu iletişim yavaş gerçekleşir ve kompleks cümleler kurmak nispeten zordur. İletişim yavaş gerçekleşir. Her iki taraf da cümlenin gidişatını kaybetmemek için küpeye odaklanmalıdırlar. Bu mors alfabesi mini titreşimler şeklinde hedefe gönderilir. Küpeyi takanlar birbirlerine göre yönlerini ve uzaklıklarını kabaca tayin edebilirler.
100-250 metre: Küpeyi takanlar bu mesafe içerisinde birbirlerine önceden hazırlanmış bazı set titreşimleri gönderebilirler ancak bundan daha fazlası ile iletişim kuramazlar. Her bir titreşim gönderildikten sonra en az 10 saniye kadar beklenilmesi gerekmektedir. Bu titreşimler "Güvenli bölge", "Tehlikeli bölge", "Tehlikedeyim", "Rapor ver" anlamlarına gelecek şekilde ayarlanmıştır. Bununla beraber 5. standart bir sinyal titreşimi de mevcuttur. Bu titreşimin bir anlamı yoktur, sadece sinyal vermek için kullanılır.
250 metre ve üstü: Bu mesafede küpeler birbirlerini etkileyemez. Küpeler standart, efsunsuz birer ekipman gibi davranırlar.
Küpeler aktifken çok minimal oranda chakra kullanırlar. Eğer kişi diğer küpeye bir mesaj gönderdiğinde diğer küpe aktif kullanımda değilse hafifçe titrer. Kişi chakra aktararak küpeyi aktif edip iletişimi sağlayabilir. Eğer kişi aniden chakra gönderip küpeleri aktif etmezse mesaj beklemez ve yok olur.

Eğer bir kullanıcı diğer küpenin yerini tayin etmek istiyorsa kendi küpesine odaklanır ve az miktarda chakra aktarır. Bir kaç saniye sonra mesafeye göre diğer küpenin konumunu tayin eder. Bunu yapabilmesi için diğer küpenin takılmış olması veya aktif edilmiş olmasına gerek yoktur. Eğer küpe takılıyorsa ve diğer küpe tarafından yeri sorgulanıyorsa, takan kişi yerinin sorgulandığını anlar ancak bunu engelleyemez. Yer tayini anlık bilgi verir. Düzenli bilgi almak için düzenli bir şekilde küpeye odaklanılması ve chakra aktarılması gerekir.

Sensör yeteneklerine sahip shinobiler eğer küpeler birbirlerine mesaj gönderiyolarsa bunu fark edebilirler ancak mesajın içeriğini çözemezler. Sadece iki kişi arasında çok ince bir chakra akımı olduğunu fark ederler.
User avatar
Kitamura Fuu
Kusagakure
Kusagakure
Posts:48
Joined:January 3rd, 2019, 5:36 pm
Künye:

Re: Maalesef

Post by Kitamura Fuu » January 15th, 2019, 7:22 pm

Sıcak kahvemi yeşil bir kupanın içine koymuş, çıkan dumanını izliyordum. Gözlerim dumana odaklanmışken arka planda yağan yağmur ve buğulanan cam ortama biraz daha rahat bir hava katıyor buda benim kaslarımın gevşemesine düşüncelerimin iyice dışarı çıkmasına neden oluyordu. Kafam, içine milyon farklı yemekten farklı parçalar konmuş bir bulamaç gibiydi. Birbiriyle anlamsız, bağımsız o kadar çok parça vardı ki. Zihnim kesinlikle stabil değildi. Bir an dolabın üstünde duran meyve suyunu düşünürken, bir anda uzun zaman önce köyün bir köşesinde duyduğum bir şarkının bir sözüne takılıyor, bu sözcükte beni bambaşka bir düşünce denizinin içine atıp gidiyordu. Fiziksel olarak sabit haldeydim, camın önünde kahvesinin soğumasını bekleyen üzerine attığı battaniye ile birlikte koltuğun üstünde oturan sıradan biri. Ama mental olarak hiç sıradan hissetmiyordum. Sanki henüz teşhisi konmamış bir hastalığım vardı, bir doktora yada işinin ehli birine gitsem elime bir reçete verip doğrudan tımarhaneye yatırılacakmış gibi hissediyordum. Çevremdeki her şeyin sanki farklı bir alt anlamı vardı. Sanki pencerenin dışında kalan dünya, metaforlarla dolu bir kitap gibiydi. Kapıdan biraz çıkınca sizi karşılayan kırmızı lambalar silsilesi, sadece lamba değilde başka bir şeyi temsil eden bir edebi araçtı sanki. Rüzgarla birlikte sallanan yapraklar, aralarında kopup yere düşenler. Bütün bunlar arasında bir bağlantı olduğunu düşünüyordum, sanki evrensel bir kanunla tüm bu küçük şeyler bir başka büyük şeylere bağlantılıydılar. Biraz daha odaklansam, gözlerimi kıssam birbirlerine çok ama çok ince bir iple bağlı olduğunu görecek gibi hissediyordum. Tabi bütün bunlar boş zihnimin kendi kendini doldurma çabalarından ibaretti. Yapraklar sadece rüzgar onları ittiği için sallanıyordu, kırmızı ışıklarda sadece dükkan sahiplerinin basit dekorlarıydı.

Kahvemden bir yudum aldım. Sıcak koyu renkli sıvı boğazımdan aşağı giderken hiç beklemediğim bir şey oluverdi. Nerede olduğunu bilmediğim bir açıklıktan içeri giren bir kelebek, gözlerimin dikkatini üstünde topladı. Nispeten temiz mutfakta biraz süzüldükten sonra lavabomuzun üstüne kondu bu mavi kanatlı kelebek. Bu kelebek, beni oturduğum yerden alıp bir kaç yıl öncesine götürdü. Tekrar düşünce bulamacının içine düşmüştüm ama en azından bu sefer gittiğim adres güzel bir yerdi. Karlı bir gün olduğunu hatırlıyordum, devriyem yeni bitmişti ve eve gitmeden önce dışarıda bir kaç işim vardı. Bunlardan biri de uzun zamandır ne zaman boş vaktim olup olmadığını soran benden bir kaç yaş büyük bir çocukla görüşmeyi içeriyordu. Ne yalan söyleyeyim ilk bir kaç kez kendisini bilinçli olarak reddetmiş, boş olan vakitlerimi uydurma şeylerle doldurmuştum. Lakin bir yerden sonra arkası gelmeyen ısrarlardan bıkmıştım ve en azından bir yarım saatimi harcayarak kendisinden kurtulmayı planlamıştım. Tabi işler bir yerden sonra pek beklemediğim bir şekilde ivmelenmişti. Çocuğun ağzı çok iyi laf yapıyordu, uzun zamandır böyle gülmemiştim ve aldığım iltifatlar gerçekten böyle içime işlememişti. Farkına varmadan o yarım saat çoktan bir kaç saati bulmuştu ve biz dinlenmek için donmuş bir çeşmenin başına gelmiştik. İşte tam bu sırada çocuk yavaş yavaş çizgi aşmaya başlamıştı. Belimde hissettiğim el, yavaş yavaş vücudumun dokunulmasından hoşnut olmadığım bölgelerine gidiyordu ve karşımdaki çocuğun yüzü de oldukça garip bir hal almıştı. Dudaklarını öpmek için bana yaklaştırıyordu ama bunu yaparken ağzının aldığı komik biçimi sadece ben görebiliyordum. Sol elimle tam gaz aşağılara doğru inen eli bileğinden kavradığım anda çok tanıdık bir ses tonu, ve onu takip eden iki tane ayakkabıya kaydı tüm dikkatim. Bana doğru gelen ayakkabıdan başımı biraz arkaya doğru çekerek kaçınmıştım ama partnerim bu kadar atik değildi. Yüzünün tam ortasına yediği ayakkabı yüzünden sendelemişti ve tıksırırken suratıma bir kaç parça tükürüğü konmuştu. Bu, az önce yarattığı bütün atmosferin içine etmişti. Bileğini bırakıp kendisini hafifçe ileri itip aramızdaki mesafeyi bir metre kadar çıkardım. Sonra, karın üstünde damdazlak kalmış abime döndüm. Komik görünüyordu, kendimi kontrol edemeyip gürültülü bir kahkaha patlattığımı hatırlıyorum. ''Ya bi sakin ol, ayakkabısız kaldın üşüteceksin gene ben bakıcam sana, götünü kaldıramayacaksın evin içinde.'' dedikten sonra yanımda duran çocuğa baktım. Hala burnunu tutmakla meşguldü. Birazdan sevgili ağabeyimin ona ne yapacağından pek tabi habersizdi...
Image
İsim: Kitamura Fuu
Yaş: 17
Cinsiyet: Dişi
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 0
Prestij:
Ün: 10
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon

Herkes için adalet, eşitlik, özgürlük!

Başına gelen talihsiz olaydan sonra, kendi bile farkına varmadan etrafındaki adaletsizliklere eşitsizliklere kayıtsız kalamaz hale gelmiş bunu fark ettikten sonra da nerede bir problem gördüyse nerede birilerinin hakkının yendiğini düşünse orada olmuştur. Yaşadığı şeyleri kimsenin yaşamasını istememekte, bunun engellemek için elinden geleni yapmaktadır. Belki ütopik bir rüya ama, adaletsizliğin, eşitsizliğin olmadığı bir dünya bir köy yaratana kadar da durmayacaktır.

Özellikler
-

Güç:7
Çeviklik:9
Kondisyon:5
Potansiyel:2
Varlık:3
Zeka:4

Beceriler

[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 3
(F)[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu

Fuuton Tobikoshu no Jutsu
Kullanıcı Tori mührünü yapar ve ayaklarına odaklanır. Havayı ayaklarının altında sıkıştırır ve ani bir şekilde aşağıya verir. Bu, kullanıcının aşırı yüksek mesafeleri zıplayabilmesine olanak sağlar, ayrıca eğer kullanıcı düşerken bu tekniği uygularsa düşme hızını yavaşlatır ve nispeten daha rahat bir iniş sağlar. Teknik sadece 1 defa kullanılabilir, ardından mührü tekrar uygulamak gerekir.

Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Yami no Me
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından karanlıkta görebilme yetisini kazanır. Kullanıcı bu teknik ile önündeki 50 metreye kadar zifiri karanlıkta görebilir, ancak renkleri ayırt edemez. Teknik kullanıcı istediği sürece açık kalır ve hafif bir chakra yer.

Taijutsu

Yumi-dou Stili B-Rank
Kullanıcının yayı efektif bir şekilde, yani güç kaybı olmadan, germesi için gereken süre aşırı derecede kısalır. Her bir ok atışı arasındaki süre de buna bağlı olarak azalır. Ayrıca kullanıcı, görüş mesafesini kısıtlayan hava durumlarında da odaklanarak bu durumları yoksayabilir. Ne var ki bu eğitimin sonuçları, durumdan duruma farklılık gösterecektir.

Kaguya
Kullanıcı, yayı tuttuğu eliyle, yayı bırakmadan 3 ayrı tek el mührü uygular. Ardından elini boş olan yayda, hayali bir oku geriyormuş gibi çeker. Bu sırada, saf chakradan oluşmuş bir ok kullanıcının elinde oluşmaya başlar. Bu ok şekilsizdir ve mavi bir ışık hüzmesinden ibarettir. Okun oluşturulması 2-3 saniye kadar sürer, ardından anında atılabilir, zira oluşturulması tamamlandığında yay zaten gerili bir durumdadır. Ok herhangi bir şey ile temas edene kadar formunu bozmaz ve normal bir oktan daha yüksek hasar potansiyeline sahiptir. Hedefine çarptığı anda, hasar verdikten sonra mavi bir ışık huzmesi ile yokolur. Delici hasar verir. Ardı ardına kullanılmak üzere tasarlanmış bir tekniktir, lâkin chakra rezervlerini çabuk yorar.

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar

Yumi Yayı (Normal Kalite)
20 Adet Ok (Normal Kalite)
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)

"Birro gates takmış çipi, yeni villain."
User avatar
Kitamura Susumu
Kusagakure
Kusagakure
Posts:234
Joined:August 31st, 2018, 1:49 am
Künye:

Re: Maalesef

Post by Kitamura Susumu » January 21st, 2019, 1:56 am

Yapmıştı gene yapacağını Susumu. Sinirlerine hakim olamayıp klişe baskıcı abi rolüne bürünmüş, etraftaki ağaçların üzerinde birikmiş kar kütlelerini titretecek kadar bağırmıştı var gücüyle. Kendince haklıydı, fakat buna bakılırsa herkes farklı açılardan haklı çıkabilirdi. Aşka ulaşma baabında kardeşini elleyen şu oğlan da, çeşme başlarında kısmetinin peşinde koşan Fuu da, kardeşini bastırarak namus koruyan Susumu da haklıydı. Fakat göz dönünce kimin ne düşündüğünün, ne dediğinin bir önemi var mıydı?

Kafasına yediği ayakkabıyla sarsılan çocuğa pislik dolu bir poşetmişçesine baktı Susumu kısılan gözlerle. Kendini korumaktan aciz, hantal bir başka aptal daha. Şu ana kadar sempati beslemeyi deneyeceği bir bacanak adayı çıkmış mıydı bugüne kadar Susumu'nun karşısına? Hatırlamıyordu, ya da hatırlamayı istemiyordu. Seri bir "Hşşşş hşş hşşt!"leme seansı sonrası Fuu'yu susturdu poşet tuttuğu ellerinden birini havaya kaldırarak. Hastalanıp şımarma lüksünü kazandığında yapacaklarını düşünmek sonraya kalabilirdi, bunda sıkıntı yoktu. Zaten çok da temiz şımarırdı Susumu, hani, çok plan yapmaya da gerek yoktu zavallı kızı delirtme açısından. Etraftaki hava hiç soğuk değilmişçesine buz gibi bir tonla "Getir lan ayakkabımı." diye buyurdu oğlana doğru. Ardından kardeşine işaret yapıp "Sen de ötekini." diye emretti. Çocuk itaatkar hareketlerle pıtı pıtı bir şekilde ayakkabısını getirirken çocuğu izleyen gözlerinde sempatinin zerresi yoktu. Önünde yere bırakılan ayakkabıya sağ ayağının burnunu soktu önce, ardından ayağını havaya kaldırarak ivme kazandı ve ayakkabıyı daha uzağa fırlattı çocukla göz temasını bozmadan. Dudaklarından dökülen tek bir "Getir." kelimesi, çocuğun köpek yavrusu misali ayakkabı peşine düşmesi için yeterli olmuştu. Çocuğun sırtını izlediği bir saniye sonrası aşırı yavaş bir hareketle, "Sen görürsün eve gidince." dercesine kardeşine çevirdi kafasını. Gözleri, tekrar iyice sıkılmıştı kem göz atarcasına. Ayakları ise hala çıplaktı karın üzerinde, bu detayı çok da umursamadığı her halinden belli olur bir şekilde yavaş adımlarla kıza doğru ilerlemeye başladı.

"Yaşın bir dolsun da..." diye başladı sözüne önce. Kafasını, eve döndüklerinde olacakların bir ön gösterimi minvalinde sallıyordu histerik bir biçimde. "Köyün en tıfıl, en aptal, en saf salak adamıyla evlendireceğim lan seni. Yürü!" diye hafifçe bir tekme attı kalçasına kızın, artık ıslanmaya başlamış çoraplarla. Evlendirme tehditi, kızın inanmayacağını bildiği halde üstünde uygulamayı en sevdiği tehditlerden biri olabilirdi. Olayı uzattıkça Fuu'ya düşündüğü damat adayı örneklerini iyice çirkinleştirir, kızı iyice gıcık ederdi Susumu. Bir keresinde burnunu çekmeden duramadığı bilinen sümüklü bir oğlanın üzerinden verdiği örnek kafasına vazo yemesine bile sebep olmuştu hatta. Hastaneye yapılan ufak bir ziyaret sonrası hiçbir şeyciği kalmamış olsa da üç gün boyunca evde sahte sahte mızmızlanmış, kızı çalıştırmıştı üstüne bir de. Bahçeye köpek yavrusu niyetine bağlamayı düşünmeye başladığı çocuk ayakkabısının ötekini de getirdiğinde, topuklarını ezerek üstünkörü giyindi ayakkabılarını Susumu. Çocukla daha fazla uğraşmanın bir alemi yoktu, ufaktan bir yapay bir korku aurası salarak kışkışlamıştı sadece. Hala dolu olan elleriyle kızın kolundan tutmaya çalıştı başarısız hareketlerle, fakat olsundu, vermek istediği mesaj yeterdi. Kız önünde kalacak şekilde yol verdi, zaman zaman kalçaya tekrarladığı ufak bir tekme, bazen de poşetlerle dürtüklemeyle de kızın hız kesmemesini ima etti yol boyunca. Ayakkabılarının su almaya başladığı bir anda tekrar lafa girdi artık sinirli olmayan fakat sitem dolu bir ses tonuyla. "Ben senin için o kadar alışveriş yapayım, kutlarız diye senin chuunin oluşunu..." diye duraksadı sonra bir. "Sen git elalemle ortalık yerde fingirdeş." diye bitirdi sonra. Fakat lafını bitirmesiyle "HAYIR YANİ EVE SEVGİLİ FALAN DA GETİRMEDİM HİÇ, NEREDEN ÖĞRENDİN Kİ BÖYLE ŞEYLERİ?" diye patlaması arasında çok uzun bir süre olamadı. Bastırmaya çalıştığı sinirlerinin yolun ortasında tekrar yükselmeye başladığını hissedebiliyordu.
Image

Image

Image
Çizim ünlü ve müthiş pixel artisti ktc'ye aittir.
İsim: Kitamura Susumu
Yaş: 19
Cinsiyet: E
Boy: 172
Kilo: 58
Köy: Kusagakure
Element: Raiton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 52,000
Prestij: 4
Ün: 25
GP: 120

Motivasyon
Sevdiklerini Korumak
Annesinin kaybıyla aile namına kalan tek değeri Fuu olduğu için ona fazla düşkün olan Susumu, onu ölümüne korumayı kendine görev edinmiştir. Asabi kişiliği dolayısıyla arkadaş edinmenin ne kadar zor olduğunu da keşfetmiş, kız kardeşini korurken, zaten çok az olan arkadaşlarını da koruma içgüdüsünü istemsizce edinmiştir. Susumu'nun uzun zamandır tek amacı, zaten çok az olan sevdiklerinin zarar görmesini engellemektir ve bu amacı, kızkardeşinin kaybolmasıyla daha da şiddetlenmiştir. Sevdikleri için kendini feda etmekten çekinmez, zamanında kızkardeşi için işlemediği suçları üstlenip boş yere ceza çektiği de olmuştur, takım arkadaşlarını korumak için onların önüne geçtiği de.

Açılın Ben Medic-nin'im!
Susumu, Kusagakure'nin en başarılı medic-nin'i olmak istemektedir. Medikal alanda adından söz ettirmeyi ve ilerleyen yıllarda bu alanın öncü shinobilerinden biri olup köydeki medikal çalışmaları yönetmeyi kendisine hedef edinmiştir.

Komplikasyon
Hakaret
Susumu hakarete asla katlanamaz. Emirlere sadık biri olsa da özellikle annesinin mesleğiyle anılan hakaretlerde kontrolünü kaybeder ve vahşileşir. Henüz bu sıkıntısı yüzünden birilerine ciddi zarar vermiş biri olmasa da bir gün bir hakaret uğruna birini katletmeyeceğinin veya ağır yaralamayacağının garantisini veremeyiz. Bu duruma maruz kalmamak için aile muhabbetlerine girmekten kaçınır ve mümkün olduğunca annesinin mesleğini gizler.

Mod
>>Miwaku

Güç: 5
Çeviklik: 5
Kondisyon: 5
Potansiyel: 4
Varlık: 6
Zeka: 9

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 3
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 7 [Favori]
[Zeka] Farkındalık: 3
[Zeka] İzcilik: 3
Efsanevi Yaratık
Hanabi | C-Rank | Köpek
Hikari | C-Rank | Kar Maymunu

Medic-Nin A-Rank
Kullanıcının medikal bilgileri bu seviyede tek başına organ nakli yapabilecek kadar ileriye gider, ancak bunun için sakin bir ortamda bulunmalıdır. Kullanıcı ayrıca hemen hemen bir çok zehri tanıyabilir hale gelir ve medikal ekipmanlarını kullanarak bunları hastasının sisteminden dışarıya çıkarabilir, eğer çıkaramıyorsa etkilerini olabildiğince azaltmayı deneyebilir.

Bu seviyede kullancının Shousen Jutsu'su hemen hemen bütün yaraları, yeterli zaman verildiği sürece kapatabilir hale gelir. Ayrıca Shousen Jutsu'yu el mührü kullanmadan uygulayabilir hale gelir.


Ninjutsu Listesi


-Dendou no Jutsu, D Rank, Raiton
Kullanıcı aniden vücudunda bir elektrik akımı dolaştırır. Bu akım, ona dokunan herkesi çarpar, ancak hasar vermez. Genelde kişilerin kullanıcı üzerindeki fiziksel kontağını kesmek için kullanılır. El mührü gerektirmez ve anidir. Kullanıcı isterse tekrar tekrar tekniği aktif edebilir.

-Otonaku Ashi Jutsu, D Rank, Ninpou
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

-Shunshin, D Rank, Ninpou
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Denken Jutsu, D-Rank, Raiton
Kullanıcı bir eline odaklanır ve chakra göndermeye başlar. Ardından, kullanıcının avcunun içinden ışık çıkmaya başlar. Bu, bir fener olarak kullanılabilir veya kullanıcı uzak mesafelerden mors alfabesi ile mesaj gönderebilir. Akademi mezunu herkes mors alfabesini sorunsuz bir şekilde bilmektedir. Teknik açık kaldığı sürece aşırı minimal bir chakra yer.

Ikazuchi no Kiba, C-Rank, Raiton
Kullanıcı bir elini göğe kaldırır ve bir noktayı hedef alır. Ardından, aniden elinden çıkan bir elektrik akımı gökyüzüne fırlar, ardından kullanıcının hedeflediği noktaya düşer. Eğer bir kişiye isabet ederse, isabet alan kişi hasar görür ve az da olsa uyuşur. Teknik hızlı gerçekleşir ve 15 metreye kadar etkilidir.
Taijutsu Listesi

-Ayatsu Stili, B Rank
Kullanıcı tek bir hamlede iç organları iflas ettirebilecek hamleler yapmayı öğrenir. Göğse yapılacak sert ve yerinde bir hamle karşı tarafı nefessiz bırakabilir veya böbreklere yapılan bir hamle ile rakibin tüm vücuduna yayılacak bir acı dalgası oluşturulabilir ve dikkati dağıtılabilir.. Hamlelerin mükemmel bir isabet oranı ile yapılması gereklidir.
-Raiken, C Rank
Kullanıcı etrafında bir defa dönerek momentum kazanır ve bununla rakibin hassas bir noktasına saldırı yapar. Eğer saldırı rakip ile karşılaşırsa, rakibi acı içinde bırakır. Kafası karışan ve dikkati dağılan rakip ardından gelecek saldırılara daha açık bir hale gelir.
Genjutsu Listesi


-Magen: Henge, D-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Bunun ardından, kullanıcıya bakan kişiler tekniğin etkisine kapılırlar. Teknik, Henge'nin Genjutsu versiyonu olarak çalışır. Kullanıcı kendisini bir kişinin kılığına sokmak yerine etki altındaki kişilere bu görünümü gösterirler. Herşey hedeflerin aklında olup bittiği için teknik daha inandırıcı bir hâl alır. Ayrıca, Henge'nin aksine, hayali kişilere de bu teknik sayesinde dönüşülebilinir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
-Kokohi no Jutsu, C-Rank
Uzun bir el mührü dizisinin ardından kullanıcı bu teknik ile çevrenin görünümünü değiştirebilir. Bu etkiler, bir kapı numarasını değiştirmek kadar basit olabileceği gibi bir çam ormanını bambu ormanına dönüştürmek gibi kompleks şeyler de olabilir. Bu etkiler ile varolan bir çevresel etmen yok edilemez veya doğa olayları yaratılamaz/kontrol edilemez, sadece varolan bir somut etmen değiştirilir. Teknik bir alan üzerine yapılır ve bu alana giren herkes bu tekniğin etkisine kapılır. Bu alan kendi içerisinde hareketsiz olmalıdır fakat hareketli bir şeyin parçası olabilir, örneğin bir gemi kamarası gibi. Tekniğin aktif kalma süresini kullanıcı belirler fakat yüksek süreler yüksek chakra gereksinimine sahiptir. Aynı şekilde, büyük alanlar ve kompleks değişiklikler de chakra kullanımını arttırır.
-Rakumei no Jutsu, D Rank
Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.
-Kanryousou, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Kullanıcının yumruklarına veya silah darbelerine maruz kalan kişiler tekniğin etkisi altına girerler. Tekniğin altında kalan kişiler, aldıkları her bir başarılı saldırının vücutlarında çatlaklar oluşturduğunu görür. Bu çatlaklar hedefe, vücudunun sanki çok kırılgan bir katı maddeden oluşmuş gibi bir his verir. Her bir saldırının ardından hedefin vücudunun bazı yerleri parçalanıp dökülmeye başlar. Hedef kırılıp dökülen uzuvlarını kullanamaz hale gelir. Eğer hedefin başı veya vücudunun tamamı parçalanırsa bayılma tehlikesi geçirir. İradesi yüzünden zihnini korumayı başarabilenler için teknik o an bozulur. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
-Shibou no Jutsu, B Rank
Kullanıcı Tatsu el mührünü yapar ve o anda baktığı kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin altına girmek için hedefin kullanıcıya bakmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında olan kişi her 5 saniyede bir, kullanıcı tarafından hunharca öldürüldüğünü görür. Bu görüntüler 2 saniye sürer ve aşırı derecede gerçekçidir. Kullanıcı eğer isterse görüntüleri istediği gibi ayarlayabilir. Hedef git gide konsantrasyonunu kaybeder ve kullanıcıdan korkmaya başlar. Kötü ve rahatsız edici hisleri kullanıcı ile bağdaştırır. Savaş alanında kişilere göz dağı vermek, konsantrasyonlarını bozmak ve gerçeklik ile illüzyon arasındaki bağı koparmak için kullanılır. Diğer şartlar altında, işkence yapmak için kullanıldığı bilinmektedir. Teknik 2-3 dakika kadar açık kalır, ardından tekrar uygulamak gerekir.
-Magen: Bunshin, B Rank
Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Kullanıcı eğer isterse, klonlar oluşurken kendini gizleyebilir. Ayrıca kullanıcı klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur, parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel saldırılar da zihinsel acı yaratır. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Jubaku Satsu, B-Rank
Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.
Karakter Üzerindeki Ekipman ve Eşyalar
-Medikal Bel Çantası
-Standart Shinobi Çantası
-Wakizashi G-962
-Özel Üretim Ceket
Image
-Senbon, 17 Adet, İyi Kalite
-Chakra Hapı x3, İyi Kalite
-İyileştirici Hap, İyi Kalite

Aşağıdaki spoiler'da özel üretim ambulansım falan bulunmakta. Eşyaların açıklaması için dükkan konumu okumak isteyebilirsiniz. > Dükkan
-Medikal Kullanım İçin Özel Üretim At Arabası
-İlaç Dolu Çanta
-Tabure
-Uyku Tulumu
-Çeşitli Medikal Malzemeler & Sarflar
-Tekrar Kullanılabilir Cam Şırınga x 3
-Metal Kap
-Kurtarma Sedyesi
-Pil İle Çalışan Lamba & 10'lu Pil Seti
-Tansiyon Aleti ve Steteskop
-Çakmak
-Battaniye ve Yastık
Cennet Küpeleri
Gri metal çemberlere geçirilmiş 3-4 santimetre uzunluğunda minik çubuklar şeklinde görünen bir çift küpedir. Çubuklar siyahtır.

Chakra aktarıldıklarında bu iki küpe arasında iletişim sağlanabilir. Bu iletişimin türü mesafe ile değişir:
0-25 metre: Küpeyi takanlar bu mesafede telepatik olarak konuşabilirler. İletişim normal konuşma gibi gerçekleşir, fakat dışarıya herhangi bir ses gitmez. Küpeyi takanlar birbirlerinin konumlarını yüksek bir isabetle bilebilirler.
25-100 metre: Küpeyi takanlar bu mesafede mors alfabesi ile iletişim kurabilir. Bu iletişim yavaş gerçekleşir ve kompleks cümleler kurmak nispeten zordur. İletişim yavaş gerçekleşir. Her iki taraf da cümlenin gidişatını kaybetmemek için küpeye odaklanmalıdırlar. Bu mors alfabesi mini titreşimler şeklinde hedefe gönderilir. Küpeyi takanlar birbirlerine göre yönlerini ve uzaklıklarını kabaca tayin edebilirler.
100-250 metre: Küpeyi takanlar bu mesafe içerisinde birbirlerine önceden hazırlanmış bazı set titreşimleri gönderebilirler ancak bundan daha fazlası ile iletişim kuramazlar. Her bir titreşim gönderildikten sonra en az 10 saniye kadar beklenilmesi gerekmektedir. Bu titreşimler "Güvenli bölge", "Tehlikeli bölge", "Tehlikedeyim", "Rapor ver" anlamlarına gelecek şekilde ayarlanmıştır. Bununla beraber 5. standart bir sinyal titreşimi de mevcuttur. Bu titreşimin bir anlamı yoktur, sadece sinyal vermek için kullanılır.
250 metre ve üstü: Bu mesafede küpeler birbirlerini etkileyemez. Küpeler standart, efsunsuz birer ekipman gibi davranırlar.
Küpeler aktifken çok minimal oranda chakra kullanırlar. Eğer kişi diğer küpeye bir mesaj gönderdiğinde diğer küpe aktif kullanımda değilse hafifçe titrer. Kişi chakra aktararak küpeyi aktif edip iletişimi sağlayabilir. Eğer kişi aniden chakra gönderip küpeleri aktif etmezse mesaj beklemez ve yok olur.

Eğer bir kullanıcı diğer küpenin yerini tayin etmek istiyorsa kendi küpesine odaklanır ve az miktarda chakra aktarır. Bir kaç saniye sonra mesafeye göre diğer küpenin konumunu tayin eder. Bunu yapabilmesi için diğer küpenin takılmış olması veya aktif edilmiş olmasına gerek yoktur. Eğer küpe takılıyorsa ve diğer küpe tarafından yeri sorgulanıyorsa, takan kişi yerinin sorgulandığını anlar ancak bunu engelleyemez. Yer tayini anlık bilgi verir. Düzenli bilgi almak için düzenli bir şekilde küpeye odaklanılması ve chakra aktarılması gerekir.

Sensör yeteneklerine sahip shinobiler eğer küpeler birbirlerine mesaj gönderiyolarsa bunu fark edebilirler ancak mesajın içeriğini çözemezler. Sadece iki kişi arasında çok ince bir chakra akımı olduğunu fark ederler.
User avatar
Kitamura Fuu
Kusagakure
Kusagakure
Posts:48
Joined:January 3rd, 2019, 5:36 pm
Künye:

Re: Maalesef

Post by Kitamura Fuu » February 5th, 2019, 5:02 pm

Uslu uslu, ayakkabıları bir bir toplayan çocuğu izlerken, içimde hani şu hem acıma hemde gülmeyi aynı anda harmanlayan his vardır ya. Heh işte o hakimdi dört bir yanıma. Garibim çocuğun bu soğukta ayakkabı toplamasına hem üzülüyordum hemde elimle kapattığım ağzımla çaktırmadan gülüyordum. Susumu'ya ise, haykırarak, hönkürerek kahkahalar atmak geliyordu. Yinede sessizliğimi ve kuul tavrımı bozmadım. Ellerimi göğsümde katlamış olanları izlemeye başlamıştım. Çocuğun ayakkabıları getirişini Susumu'nun ortalığı galeyana getirişini falan izlemek günün bütün yorgunluğunu almıştı üzerimden. Hele bir de çingen gibi bağıran abim evde yememiz içmemiz için bir sürü şey almıştı. Evde yemek yapma derdinden kurtulmuş olmak bulaşık yıkamayacak olmak çok ama çok mutluluk verici bir şeydi. Şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim, ömrümün geri kalanında bulaşık yıkamamak için bir kadınla evlenmeyi kabul edebilirdim.

Kar üzerinde dımdızlak kalmış abim boş tehditler savururken bende yavaş yavaş abisinin sözünü dinleyen uslu kız rolüne girmeye başlamıştım. Sanki çocukla olan buluşmama çok üzülmüşçesine yüzümü asmış omuzlarımı düşürmüştüm. İsteksiz adımlarla Susumu'ya yaklaşmış ve çocuğa sanki hayatının aşkını, sanki yavru köpeğini kaybetmiş birinin bakışlarını atarak veda etmiştim. Ellerindeki poşetlerle kollarımı tutmaya çalışan ve bunu yaparken Susumu'nun önüne düşüp eve doğru yürümeye başladım. Ara ara kıçıma yediğim tekmelerle de hızımı kesmiyordum. Susumu'nun bu korumacı ve dominant tavırları hoşuma gidiyordu ama bu beni koruyan maskülen abi şeklinde değilde, komik bir mahalle abisi kıvamına girmiş Susumu'u sevmemden dolayıydı muhtemelen. Abimin sevgililer hakkındaki ani çıkışı kafamda bir iki ampülün 'blink' diye yanmasına sebebiyet verdi. Harbiden, Susumu eve hiç kız getirmemişti. Hatta onu bir kızla görüp görmediğimi bile hatırlamıyordum. Yakışıklı, komik ve sevecen biriydi, kardeşi olmasam... hayır hayır bunun düşüncesi bile fazlasıyla iğrenç. Yinede onun böyle yalnız kalmış olmasına karşın bir şeyler yapma fikrini bir yerlere not ettim ve önümüzdeki bir kaç dakikayı ona ayarlayabileceğim arkadaşlarımı düşünmekle harcadım. ''Harbiden ya, senin neden hiç sevgilin yok ? Var deme olsaydı bilirdim. Yoksa Susu-niichan kızlarla konuşmasını beceremiyor muuu?'' diye patlattım. Sesimin sinir bozucu olması için ekstra bir efor bile sarf etmemiştim. Bunu söyledikten sonra başıma gelecekleri az çok kestirebiliyordum. Kafama bir ayakkabı, yada elindeki poşetlerden birini yemem olasıydı. Sinirlenmiş Susumu en büyük eğlencelerimden biriydi. Sinirlendikçe daha da gülünç olan fazla insan tanımıyordu. ''Aslında... buraya gelişin iyi oldu. Bu çocuk uzuuun zamandır peşimdeydi, kurtulmak için buluştum. Sonra sen ve ayakkabılarınla geldin ahahahahahahah.. Ya ayakkabı atmak nedir ? Neyse, neyse eve gidelimde ısıt patilerini.'' dedikten sonra sırnaşmak için yanına sokuldum, hatta bir tane poşeti de elinden almaya çalışacaktım.
Image
İsim: Kitamura Fuu
Yaş: 17
Cinsiyet: Dişi
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 0
Prestij:
Ün: 10
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon

Herkes için adalet, eşitlik, özgürlük!

Başına gelen talihsiz olaydan sonra, kendi bile farkına varmadan etrafındaki adaletsizliklere eşitsizliklere kayıtsız kalamaz hale gelmiş bunu fark ettikten sonra da nerede bir problem gördüyse nerede birilerinin hakkının yendiğini düşünse orada olmuştur. Yaşadığı şeyleri kimsenin yaşamasını istememekte, bunun engellemek için elinden geleni yapmaktadır. Belki ütopik bir rüya ama, adaletsizliğin, eşitsizliğin olmadığı bir dünya bir köy yaratana kadar da durmayacaktır.

Özellikler
-

Güç:7
Çeviklik:9
Kondisyon:5
Potansiyel:2
Varlık:3
Zeka:4

Beceriler

[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 3
(F)[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu

Fuuton Tobikoshu no Jutsu
Kullanıcı Tori mührünü yapar ve ayaklarına odaklanır. Havayı ayaklarının altında sıkıştırır ve ani bir şekilde aşağıya verir. Bu, kullanıcının aşırı yüksek mesafeleri zıplayabilmesine olanak sağlar, ayrıca eğer kullanıcı düşerken bu tekniği uygularsa düşme hızını yavaşlatır ve nispeten daha rahat bir iniş sağlar. Teknik sadece 1 defa kullanılabilir, ardından mührü tekrar uygulamak gerekir.

Shunshin
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Yami no Me
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından karanlıkta görebilme yetisini kazanır. Kullanıcı bu teknik ile önündeki 50 metreye kadar zifiri karanlıkta görebilir, ancak renkleri ayırt edemez. Teknik kullanıcı istediği sürece açık kalır ve hafif bir chakra yer.

Taijutsu

Yumi-dou Stili B-Rank
Kullanıcının yayı efektif bir şekilde, yani güç kaybı olmadan, germesi için gereken süre aşırı derecede kısalır. Her bir ok atışı arasındaki süre de buna bağlı olarak azalır. Ayrıca kullanıcı, görüş mesafesini kısıtlayan hava durumlarında da odaklanarak bu durumları yoksayabilir. Ne var ki bu eğitimin sonuçları, durumdan duruma farklılık gösterecektir.

Kaguya
Kullanıcı, yayı tuttuğu eliyle, yayı bırakmadan 3 ayrı tek el mührü uygular. Ardından elini boş olan yayda, hayali bir oku geriyormuş gibi çeker. Bu sırada, saf chakradan oluşmuş bir ok kullanıcının elinde oluşmaya başlar. Bu ok şekilsizdir ve mavi bir ışık hüzmesinden ibarettir. Okun oluşturulması 2-3 saniye kadar sürer, ardından anında atılabilir, zira oluşturulması tamamlandığında yay zaten gerili bir durumdadır. Ok herhangi bir şey ile temas edene kadar formunu bozmaz ve normal bir oktan daha yüksek hasar potansiyeline sahiptir. Hedefine çarptığı anda, hasar verdikten sonra mavi bir ışık huzmesi ile yokolur. Delici hasar verir. Ardı ardına kullanılmak üzere tasarlanmış bir tekniktir, lâkin chakra rezervlerini çabuk yorar.

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar

Yumi Yayı (Normal Kalite)
20 Adet Ok (Normal Kalite)
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)

"Birro gates takmış çipi, yeni villain."
Post Reply

Return to “Köy Meydanı”