Naruto Evreni Güncelleme Ön Duyurusu

Naruto evreni ve sitenin geneli ile alakalı duyuruları buradan takip edebilirsiniz.
Locked
User avatar
Cynic
Laplace
Laplace
Posts:568
Joined:August 24th, 2018, 10:41 pm
Naruto Evreni Güncelleme Ön Duyurusu

Post by Cynic » October 28th, 2022, 2:06 am

Selamlar. Bildiğiniz üzere evreni tekrar aktifleştirmek adına elden geçirmekteyiz. Bu süreç ne yazık ki planladığımızdan biraz daha uzun sürüyor. Bu sebepten ötürü evrenin ve sitenin tekrar aktifleşmesi gecikecek. Size ilk verdiğimiz süre tahminini tutturamadığımızdan mütevellit tekrar ikinci bir tahminde bulunmaktan çekiniyoruz, fakat çok uzun olmasını da beklemiyoruz. İşin içine girdikçe fark ettik ki, el atmak istediğimiz şeyler öngördüğümüzden fazla vaktimizi alıyor.

Yine de sizlerle minik bir güncelleme paylaşmak ve nelerle uğraştığımızdan haberdar etmek istedik. Aşağıda planladığımız güncelleme ile alakalı notlarımızı ve düşüncelerimizi bulabilirsiniz.

Tekrar görüşmek dileğiyle.





Sistemsel Yenilikler
Öncelikle sistemlerin büyük bir kısmı revize edilme aşamasında. Bazı sistemlerde ufak değişiklikler olsa da bazıları tamamen baştan hazırlanmakta. Bunlardan bazılarını aşağıda paylaşmak istiyoruz.
  • Stat Sistemi: Stat sistemi tamamen değişmiş bulunmakta. Yeni sistemde statlar sayılardan ziyade harflerle seviyelendirilecek ve statların bir taban ve tavan noktaları bulunacak. Yani bir stat sonsuza kadar gelişemeyecek ve hangi seviyede kabaca nasıl bir etkiye sahip olduğu daha belirgin olacak. Bununla beraber statlar artık GP ve PP ile değil, konu sonunda elde edilen "Stat Gelişim Hakkı" ile geliştirilecek. Statlar göreceli olmayacak, her seviyesinde kullanıcıya nasıl bir artısı olduğu kabaca belli olacak.
  • Rank Sistemi: Bir karakterin Rank'ı onun toplam ne kadar "Stat Gelişim Hakkı" kazandığını ifade edecek. Yani sizler "Stat Gelişim Hakkı" elde edip onları harcadıkça otomatik olarak Rank atlayacaksınız. Rank atladığınızda ise karakteriniz herhangi bir "bonus" kazanmayacak. Rank sadece karakterin kabaca gücünü belli eden bir etiketten ibaret olacak.
  • Stat ve Rank'ın Beraber Yorumlanması: Varolan sistemde, karakterlerin statları benzer olsa da eğer iki karakter arasında Rank farkı var ise bu stat benzerliğinin bir anlamı olmamakta, Rank'ı yüksek karakter her zaman avantajlı olmakta. Yeni sistemde bu husus varolmayacak. Stat seviyeleri göreceli değil, o statın o seviyede karaktere ne verdiğini direkt olarak belli etmesi sebebiyle Rank farklılıklarının da bir anlamı olmayacak. Bu bağlamda Rank sadece karakteri kategorize etmek için varolacak. Yani bir C - Rank karakter eğer B - Rank bir Güç statına sahipse, A - Rank olan ancak gücü D - Rank olan bir Shinobi'den daha güçlü olacak. Böylelikle bu iki sistem birbirinden ayrılmış olacak.
  • Beceriler: Beceri sistemi de Stat sistemi gibi başlangıcı ve sonu belli bir seviye sistemine sahip olacak. Aynı şekilde bir beceri sonsuza kadar geliştirilemeyecek ve seviyelerine göre kullanıcıya nasıl bir fayda sağladıkları daha belirgin olacak.
  • Ninjutsu: Ninjutsu listesi yenilenecek. Bazı teknikler kaldırılacak, yerine seriden ve orijinal teknikler eklenecek. En büyük değişiklik ise elemental D - Rank tekniklerde olacak. Bir karakter, bir elementi öğrendiği anda gizli teknikler hariç olmak üzere o elementin tüm D - Rank teknikleri otomatik olarak repertuarına eklenecek.
  • Genjutsu: Genjutsu çok iyi bir noktada olduğundan sistemde köklü herhangi bir değişim olmayacak. Sadece bir veya iki teknikte ufak değişiklikler ve dengelenmeler yapılacak.
  • Taijutsu: Taijutsu stillerine E - Rank eklenecek. Bununla beraber her Taijutsu stili seviyesine özel tek sefer alınabilecek "yetenekler" eklenecek. Bu yetenekler önceden hazırlanmış Taijutsu hamlelerine benzer bir yapıya sahip olacak. "Stilin icrası için stile uygun rol yapma" kavramı pratikte hayal ettiğimiz şekilde işlemediğinden dolayı zaten uzunca bir süredir bizim tarafımızdan ciddi anlamda uygulanmamaktaydı, bu husus sistemden tamamen çıkarılacak. Suiken ve Zanryu stilleri ise kaldırılacak.
  • Varlık Sistemi ve Ekipmanlar: Varlık sistemi adında, karakterin maddi durumunu ilgilendiren yeni bir sistem eklenecek. Bu sistemin temel amacı kuruş kuruş para sayma hususundan kurtulmak ve karakterin elde edebileceği maddiyatı daha iyi temsil etmek olacak. Bununla beraber ekipman listesi de genişleyecek. Kalite sistemi kaldırılacak, onun yerine daha efektif olacağına inandığımız "etiket" sistemi getirilecek.
  • Takım Kaptanlığı & ANBU: Takım kaptanlığı ve ANBU timine katılma hususundaki sistemler yerine alternatif sunulmadan kaldırılacak. Bu konseptler evren içerisinde kurgusal olarak ele alınacak.
  • Örgüt: Örgüt sistemi daha sonraki bir güncellemede revize edilip eklenmek üzere kaldırılacak.
  • Operasyon: Operasyon sistemi tamamen kaldırılacak. Görevler kurgusal olarak karakterlere otomatik dağıtılacak veya eski usülde başvuru sistemiyle açılacak.
  • Yönelim Sistemleri: Efsanevi Yaratık, Medic-nin, Sensör, Fuuinjutsu ve Mod sistemi basitçe elden geçirilecek. Medic-nin kavramı Iryou-nin olarak yeniden adlandırılacak.
  • Gelişim ve Prestij Puanları: Puan tabloları tekrar hazırlanacak. Özellikle gizli tekniklerin PP ücretleri ucuzlatılacak.
Bu değişikliklerle beraber her element ve Ninpou için birer yeni teknik örneğini de aşağıda sunuyoruz.
► Show Spoiler





Hikaye ve Kurgu
Hikaye kaldığı yerden devam edecek, ancak bir zaman atlaması gerçekleştireceğiz. Bu atlama kabaca 1.5, 2 seneyi kapsayacak. Jounin sınavına katılmış karakterlerin ya sınavda, ya da sınavdan sonra gerçekleşmiş bir değerlendirmede Jounin olduğu varsayılacak.

Şu vakte kadar hikayemizde ciddi bir ilerleme kaydettik. Bu zaman atlaması da aynı şekilde ciddi bir süreyi kapsamakta. Bir çok olay yaşandı ve bir çok hikaye anlatıldı. Bunların derlenip toparlanılması, hikayenin bu noktaya kadarki gelişinin özetlenmesi ve zaman atlamasında nelerin yaşandığını belirtmek adına bir özet hazırlanacak. Bu özetin aşırı detaylı olmasını planlamıyoruz, bundan ziyade anlattığımız hikaye için oyuncularımızla beraber harcadığımız emeğin bir meyvesi olmasını amaçlıyoruz. Bu özeti hem genel hikaye bazında, hem de karakterler bazında ele almayı düşünüyoruz.

Bu zaman atlaması bir sıfırlama olmayacak. Yani herkes kendi karakteri ile devam edebilecek. Karakterinden soğuduğunu düşünenler ve yeni bir sayfa açmak isteyenler için ise yeni bir karakter oluşturma hakkı sunulacak. Bu haklar evren tekrar aktifleştiğinde detaylıca açıklanacak.






Karakter Kartı
Karakter kartı formatını tekrar ele alıyoruz. Daha önceden tamamen açık bir sistem mevcuttu, artık soru - cevap usulüne dayalı bir karakter kartına sahip olacağız. Karakterin portresini oluşturan "Görünüm", "Geçmiş" ve "Kişilik" kısımlarında cevaplamanız gereken zorunlu ve opsiyonel sorular bulunacak. Zorunlu sorular sizin için önceden seçilmiş olacak, opsiyonel soruları ise bir soru havuzundan seçeceksiniz.

Zorunlu sorular, adı gibi, istisnasız cevaplanmak zorunda olacaklar. Opsiyonel kısım için ise en az 5 adet soru cevaplamanız gerekecek. Bu 5 soruyu bir soru havuzundan seçerek cevaplayacaksınız. İsterseniz 5 sorudan fazlasını da cevaplayabileceksiniz ancak minimum bu soru sayısını tutturmanız gerekecek.

Aşağıda "Görünüm" kısmı için 3 adet zorunlu, 3 adet de opsiyonel soru havuzundan örnek sorular bırakılmıştır.
  • Zorunlu:
    - Karakterin çehresi nasıl görünüyor? Saçları ne renk ve hangi boyda? Suratında dikkat çeken özellikler mevcut mu?
    - Karakterin vücut şekli, rengi ve ten yapısı nasıl? Vücudunda kalıcı bir yara, doğum izi veya dövme mevcut mu?
    - Karakter günlük hayatta ne giymeyi tercih ediyor? Bu tercihlerin sebepleri neler?
  • Opsiyonel:
    - Karakterinizin spesifik jest ve mimikleri mevcut mu? Bunları hangi şartlar altında yapıyor? Bunlardan utanıyor mu?
    - Karakterinize bir görsel özelliğinden kurtulma şansı verilse neyi seçer?
    - Karakterinize bir görsel özellik bahşedilecek olsa neyi seçer?
Künye kısmımızda da minimal değişiklikler bulunmakta. Bunu da aşağıya bırakıyoruz.

- İsim: Japonca olmalı ve Soy Ad - Ad şeklinde yazılmalıdır. Bu husus en katı kuraldır ve bu kurala ayrıca önem vermeniz beklenmektedir.
- Yaş: 16-22 arası herhangi bir yaşta olabilirsiniz.
- Cinsiyet: Erkek veya Kadın olmak üzere karakterin atanmış biyolojik cinsiyeti. Belirtmek isteriz ki karakterinizin atanmış biyolojik cinsiyeti ile cinsel kimliği aynı olmak zorunda değildir. Eğer karakterinizin cinsel kimliği ile biyolojik cinsiyeti arasında farklılık var ise ve bu hususa değinmek istiyorsanız bunu Portre kısmındaki uygun kısımlarda yapabilirsiniz.
- Boy: Aşırıya kaçmadan bir boy belirleyebilirsiniz. Oyun içerisinde herhangi bir avantaj veya dezavantajı bulunmamaktadır.
- Kilo: Aşırıya kaçmadan bir kilo belirleyebilirsiniz. Oyun içerisinde herhangi bir avantaj veya dezavantajı bulunmamaktadır.
- Köy: K̴̼͕͈͚̯̲̮̭̞̇̏̇͋͂̂͛̈́͂̎̈́͛̌͒̽̉u̷͍̦̯̘͗̍̐̈́͐̓̀͌̈́̉̊͝s̷̡̢̠̬̱̞͔̙͔̣̙̺͔̳̘͇̐̃́̋̄́̅͊̍͛͐̈́a̸͍̗̺̬̼͉̓̄͗̽̊̓́̑̈̀͘ͅģ̶̧͓͓̳̫̼̹̲̩̰̼͂͐̈́̾̊̑̈́ͅå̴̢̛̩̞͇̹̥̯̽̎̾́̓̈́̋͌̎̅̀̎ḱ̶̡̛̈́͋̍͗̑̏͠ͅṷ̴̖͓̣̲̳̘̼͎̼̖̹͒̽͂̌͗͒̋͜͜͜ͅr̸̢̢̛̳̱̱͕͕̬̦͉̱̖̫̤̞̅͋̌̄̉̃͑̋͒͘̚͝ḛ̶̢̡̛̺͉̫̽́̀͋̆̊̌͛̍̿̃̚̚,̵̧̦̱̻̻̫̟̫̲̥̺̘̼̪̦̣̆̾́͗͗͑̈́͂̚ ̶̨̤̘͇̤̹͕̜͓̠̈́̓̊̓̀̅̊̌̀̋̕͘ͅͅÍ̸̫̱̦̹͕̣͙̻̻̲̽̋̋̈́̓̄̒͑́̄̈́̕͝s̸̢̧̨̮͔͙̖͕̳̱̣̠̳͇̀̌̈́̚͜͠ͅḩ̴̛͉̮̐͌̌͛͆̉͂͛̎̑̋̕͘͠į̸̧̫̞̭͖̟̥̱͎̙̒̈́̿͗͌̀̑̏̕͝͝͝g̶̝͙̺̺̳̼̬͖͍̞̻̫͍͎̻͈̅́͛̆̾͂̽̈́̀̕̕â̵̦̣̗̳̓̍̚k̸̠̤͍̘̰̺̱̝͉͇̪͆͛̎ͅͅų̶̧̡̡͇͔̹̭̙̦̟̤͍͙̅̇̒̊̚̕ͅͅṛ̴̺̳̯̺̠̹͎̹͇̥͔̍̆̆̇͑͆͛͋̒͛̊͒̆ͅe̵̻͓̗͚̘̳͓͈̹̙͔̤͑͠ͅ ̴̛̟̜͉̰̫̙̀͒̓̓̒͂̆͋̈́̔̈́̓̿͘͠v̸̧̙͇͕̣̭̣̣͙͚̺̘̖̰̽̃͒͐̿̿̂͊͝͠ȩ̷̛͔̳̬͎̤̫͍́̊̓̒͛̈̐̆̄̏̀̔̋̇ͅy̸̡̠͕͇̼̬̓̀̂̈́̈́̉́͠ͅą̵̡̲̖͓͚̩̹̫͂̀͒̅́́̈́̉̍̆͒͂̕͘͠ ̸̢̱̗͛̓̂̃͂͆̂̂̄̎́͛A̴̯̩̤̒̓ṃ̶̱͊̄͗̈́̽̆̋̑̽͂̈́̐͛̎ẻ̸̢̛̳͓̮̖̭̦͓͇̫̝̪͋̊͐͌͝ǧ̵̡̤̰͈̭̼̞͎̙̮̤̤͜͜a̷̠̞̲͚͚̳͍͖̞͕̜̹̮̅̇͗̅̋̈́̎͂̈̆ͅk̷̟͉̹͕̀̔͊̀̒̇̀̈̽͝ů̵̱̐̿̌̿̂͆̎̈͗̆͌̀̄̃͝ṟ̵̨͔̣͈̹̲̠̙̮̏̈͋̂͗ȩ̵̦̠͎͔̟̞͈̪͔̬͉͂͜͜'̵̡̡̛͚̻̀̃̓̈̃̃ḑ̴̜͔̹̱͚̗̞̱̺̙̠̻͎͂͂̆̑͋̆̓̐̿̂́̕͜ę̶͚͚͇̮̗̻̞̟̝͇̠͎̭͆́̿̔̆̀̉̉́̋̉͂̅n̵͑̄̑̂̕͠ͅͅ ̵̲̬̮̲͚͓̥̘̪̯̦̖̓͑̉̾̕ͅb̴̛͎̓͑͑̍̈́̎͑ǐ̵̡̨̩͚͙̱̱̭̩͈̬̟͚̻͙̔́͂̀̈̕͜r̸̨̡̠̜̙͇͓͇̪͕̦̲͕̊͊i̸̧̪̪̠̓̔͂̅̈́̏̃̿̈͠n̶̢̧̛̟̲̪̲͓̹̮̳̖̘͒͗̏̈́͆͆͌̒̃̌̍̓̕͠͝i̸̡̨̫̰͂͒͛͒͐̔̈́́̓̀͘͜͝͠͝ ̸̢̭̟̯͇͖̳̲̱̹̥̖̉̃̒̃͑́̋̀̓̄̓̕͜s̴̖͊̀̊͗̌̏̐̀͛̆̒̚e̶̛͇͉̲̮̬̯̔̓̓̈́͆͌͂̒̂͋͑͋͛̚ç̷̧̛̙̝͍͋͜ṁ̸̢̼̯̭͓͕̥̝̣͉̿̉͋͂͌̈̓̌̕̕͜ȅ̴̩̫͙̰̬́̀͜l̷̘̱̣͓̼̺͓̑͛͊͋́î̸̢̡̫̭̜̘̥̠̙͔̠͔͈̥̪̦̀͌͋̊̏̽̒̑̂̀̏̓͘s̸̛̭̖̙̖̰̹̱͕̩̿͒͛̈́́͐̈́̿̑̽͌͐͌ͅi̷̞̪͎̬͐̊͋n̵̡͔̲͔͔͎̑̄̈͒̋́̓͐̀̀͗̂̌͘͠i̸̡͚͕͚̬̰͕̲̭̫̘̰̫͙͕͉̒̾̍̕z̵̨̩͇̝̣̣̳̼̍̍͊̌͑͊̓̇̆̓̉͊̀͗͜͝.̷͎̦͕̭̝̬̔̃͗̊̋̄͒̂͌̈̆̂̚͝ ̶̢̛̭̮̘̘̥̼͕̱̞͈̜͂̆̓̓̽͋͗̇͊͗̇̒͝͝͝Ȩ̶͔̯̞̖̪̥̼͉̩̜̤̑̊̆̍͊͊ğ̸̹̘̟͋̆̃̆̓͑͗̀̌e̷̙̺̠͕̻̲̓̑̆̀̉̈́̓͋̕̕̕r̸̨͔͚͎̟͔̬͙͍̔́͐̈̐̎͌̅̓͘ ̴͉̯̼̖̓̂̄̆͝Ą̷̯̥̳͍̠̤̄͗͌̈m̵̩̘̲͉̊͑̈́̔̈́̀̈́̚̚̕͜͝͝e̸̜̖̝̪͔͎̘͌̋͒̍̂̈̐͑̐̇͝g̷̨̛̥̺̼͕̗̤̱̦̖̟̖̓̂̄̓̒̊̎̈́͛̚͝͝á̸͉̠͓̪̪̗̭͈̇͑̋͜k̴͖̬͉͚͉̬̟̬̟͍͓̮̺̱̣̃͘͜ų̵̡̲͇͒́̈́̓̌̅̓͌̐̊͐̀r̴̯̻̩̜͉͖̜͓̻̝̦̙̔̇͒̍̇̾̊͌͝͠ͅé̴̲͖̣̘̣͍͍͕͎̦̻̽̾̒̋͋̀̊͋͝ͅ'̸̢̧̼̖̟͕͎̺̜̘̯̹̝͔͈̿͗̔̿͋̈̚͜͠ý̴̡̬͚̱̥̬̘̺̻̜͍͕̦͓̈́̏́́̐̀͘͜͠ͅi̶̯̱̹̼̻̼̻̞̤̩͉̯̥͚̒̆̈́͜ ̷̡͓̩̫͈̈́̓̑̒̂̒̊́̈́̅͠͝s̶̛̻̹̟͚̬͐̍̿́́͂̾̈ͅe̷̥̥̼͕̟̜̥̠͇̭̦̺̫̽ç̵̡̡̥͔̫̭̀e̸̱̱̺̔̍͗͒͆̅̍̃͋̾̾c̴͍̩͎̱͎̺̾̉̇͌̋̍̊̓̈́̈́̋͒e̷̞͙͖̓̓̉ķ̴̺̳͍̭̈́̂͑̿͂͑̏̉́̄͘͜s̸̪̝̝̠͈̐̿̂͑e̵̝̐͛̃̋n̶̪̘̱̫̫̟̥̱̦̊͆̀́͒͊͛̌͆͛̅͝ȋ̶̛̘̝̯͕̲̭̮̥͑̀͒̄̎̀̃͊̾̐͒͊͜͠z̴̟̪̜̩͂̌̍͋̾̄̌̅̆́̃͜ ̵͎̦̝͕̽̃̄̕͜ṕ̵͇̭̠̱̦̗̼̞̮͕͙͚̭̱̃̿͂a̵̡̹͍͍͕̝̥̲̣̯͛̎̎̈͐̊̀͜ŗ̴̢͕͈̰͕̼̟͖̱̰͓̖͓̦̎̓̄͒̾̓̋̕͝ͅä̸̢͇̱̙̻́̈̊͐̋̌̆̋̋̑̒̂̎́n̴̟̪̺͖̲̮̙̯̼̟̩̙̱͈̤͊͛͆͌̎̋̓̆̉͠t̸̛͕̘̰̟̣̣̔͋̔̈́̆̓̃̚͘ę̵̢̢̩̩͔͉͕̥̩͖͕͈̰͂̄͒̎͒͛̉͆́̑̌͝z̶͙̙͇͈̼̈̿͌̾͘ ̸̧̩͈̗̹͕͔̝̖͖̭̠̦̺̯̣́̏́̑͌̍̈̈̈̕i̵̮͉͚̊ͅç̷̨̫̝͕̙̭̦̺͙͕̜̫͔̠͑͂̈́̌́͑̄̍͋͆̓͝͝ͅȩ̶̹̦͚̺͔͙̬̟̖̣͛̑́͊͋̄̈́̎̌̃̈́̕͠ͅŗ̴̨̛̬͚̝͉͙̳̖̮̞̻̭̻̻̥̌̐̂̿̇ḭ̶̈́̎́̔̐͐̂͘͠s̶̈́̾̋̓̊̔̌͊̅̅̊͑͜͝ͅĭ̵̗͉̜̘̘́̓͒̄̆̓̃͆͘͠n̴̪̲͈̺͉̞͓̮͍̂̋͑̔̊͒̎̂̔͒̿d̶̠͗͛́̑̓͗̈́̊̌͒͒̕ȅ̸̢̝̝̣̞̼̫͓͕̤̭̊̌̾͆̎͂̓͒ͅ ̵̺̦͎̲̞̗̻̭̻̩͉̥͕̦̬͐ͅm̴̧̦͈̬͖̠̟̙̣͉̭̘̊̽̒̂̒͘͜͠ȩ̶͎̺̣̳͇̙̠̳͍̤̠̑̐͜ņ̸̡͖͇͍͎̫̮̦̤̟̮̓ș̷̢̡̡͍͖̮̖̼̦͕͛̊̓̂̐͋̑̑̔̆́̅̕͜͠͠ͅú̶̟̜̹̬̏̉͗̍̈́̈́͆̆̈́͋̓̔p̷̢̛̭͇͈̼̓̏̋̈̂̉̿͐̓͛̉̾ ̵̨̧̦̥̠̱̼͙̳͉͓̖̭͌̅͜ͅͅo̶̠̖͗̉͗̋̾̃̽̀͐̾̈͌̐̚ͅl̵̨̛̝͚̙͍̳̙̣̈́̉̆̉̂̾̄́̀̚d̵̢̨̡̺̰̯̭̞̞̭̽̎̀̓ͅṷ̴̠͚͓͂͂͌͆͛͆͝ğ̵̨̙̞̝̥͍̻̫̼̺̯̓͐̓͛͌̄̊̒̈̄͒͗̈́́ų̴̟̱͇̩̟̻͖͎͕̖͂̓͂̓̅̈́̔ͅñ̵̩̪̼̋̽͘̚ư̵̻̹̭̫͇̩̈́̃͊̊̀͗̔͂̕z̸̨̤̩̬̹̤̟̞̻̔ͅ ̴̢̮͙̥͂̔͑f̷̧̝̙̭̾̿̒͋̔͒̎͘̕̕͝a̶̧̛͈̎̍̇̏̃k̷̛̖̙͍̰̮̫͕͊̒̿̍͋́͜s̶̢̫̻̗̗̬̬̻̩̙̥̲̰̤̖̖̓͑̂̾̿̐́̀͠ȉ̵͍̪̥͕͕͕̳̻̖̩͕̩̣̘͇̉̌̃͑͘̚ỵ̸̡͓̖̜̩͍͉͇̹̻̐̚͠ͅͅǫ̵̺̻̮̩̤̳͓̬̙̃͠n̴͇̟̙̭̘͓̅͗̓̂̐͗̈̐̀́͛́̋̕͠u̸̧̨͍̘̱͖̙̽͐̂̏̓̄̃̐̌̓͝͝ ̸̡͍̺͉̪̐͗̕͝ͅd̸̨̛̙̥̠̈̍̍͌̆̇̓̒̑̃̉͊̈́a̴̲͔̻̙̰̺̓̆̔͜ ̸̧̱̯̯͕̲͎̲͈̥̱̪̩̪̎̾̎̈͘b̶͇̳̫̜͇͕̘͉̲́͐̇͜e̵̳̥̺̬͈̣̊̋́̀̈́̇̎̍͋̑̿̈́͌ļ̸̨̨̛̠̯̪̮̖̭͈̮̗͈̓̾̂͛̽̈̑͜͜i̷͚̊̓̌̔̉̽̉̔r̸̬̝̰̭̥͎͛̄͋͊̊̊̽̀́̐̕̚͠t̸̻̠͉̳͊̒̄̓̎̔̍̑̂͌̓͊̈́m̸̧̰̳̺͔̦̘̪̰̮̒̓̑͆͒̈̕̕͘͝͝͠e̴͈̯̼͔͇̺̹͉̣͇͕̭̲͛̅̏̈́͒́͊͛͝l̶̟̜͔̣͙̓͌̓̔̽̾͊͑́̇̔̕͘͝i̷̹͚͚̐̓͑̿͠s̴̬͋͂̎͊͛̀͗̋̓̏̕į̴̙̼̦̥͓̪̳́͆͋̏̔̒̄̈̾͒̈́͠͠͠n̷̛̦͙͚͚͔̭̹̟̙̤̣̔̅̌̇̌̅͘͠ĩ̷̢̩͖̖̩̹̘͎̜̂̂̓͑̾̃̌͗̄͒̚͠z̶͙̩͔͙̈͐͒.̶̢̖̹̪͚͇̬͍͉̠̼̱̇̂̋̎͆̆͛͝ͅ ̴̡̻̝͖̻̟̮̩̦̀̾̎̌̔͜Ǫ̵̭͉̦̮͈͔͉̰̘̬̲͎̅͜͠ͅý̸̢̧̨̪̟̬̼̝̹͓̩̹̩̹̭͂̓͐̂͒͌̏̋̈̀̓̓͝ͅū̴̧̡̧̨̨̯̘̦̻͔̗̼̤͒̑̋̏̒̐̐̀̐̎͝͝ń̶̡̺̹̮͕̞͓͉͕̯̃̊̈́͆͊̎͊̓̓̃͂̕̚à̸̘̥̮̞̩̐̕ ̸̳̼̘̻̊͐̓͗͐͑ķ̸̧͎̠̠̠̞̬͎͎͍͔̰̈̓́͗̏͊̋̾̇̽̚á̸̠̝͔̏̓̽̔̃͊͘͝͝ç̶̹̙̙̱̜̞͉̘̓͒̉̈́͊͘a̸̢̼̤̥̮̱̹̤̞͖̣͇̎͗̾̈́̕̕͜͜͝ͅk̵̛̫̗͙͉͋̔͛́ͅ ̶̩̟͖͖̖͓͖̊́̎k̷̛̞̫͈̉̃a̴͔̖̝̿ŗ̶̭̘͙̝͖̭͚̗͖̟͓̫͙̋̕͜ā̷̹̒̈͋̋́̍̀̉̓̈̔̇͠͝k̵̨̡̙̙̱̼͎̮͓͇͔͇̬͖̐̏̾͘t̶̹̝̻̀̂̈́̀̅̈́̈́́̌͐̿̄̕̕͜ę̴̛̜͍̦̤̩̜̳̯͆͛̆͐̏̓͆͗̍͂͂͝r̶̖̮̹͊̓̃͆̑̃̅̈́ ̶̫͔̎͊ͅi̸̢̨̨̛̲̣͓̅̆̆́̐͗̿̈́̑̿̿̈́͠l̶͚̓ͅẻ̷̢̩̺̬̩̭̤̖͎̝͓̑̊̃͗̉͆̓͑̈́͠͝͝ ̸̩̞̥̖͎̹͙͕͉͌̃͠ͅb̸̨̡͖̪̰̭͉̖͖̘͍̺̹̖͖̈͌͗͐̈́̀̓ạ̴͕̜̀̈̈́̄͝ş̵̧̧̩̣͙͉͖͔̹͇͚͈̀͜ͅl̷͎͉̥̿͋̀̎͒̊̽͝a̸̙͎̬̺͗̒n̴̛͓̩̱̟̣̓͒̅̔̓̏̈́̋͛͑͝ä̸̢̨̧̙͉̱͓̦̩͖͕̲̠̬̭́m̷̡̢̙̥̞̩̝͎̲̘̮̏̒̀͊̈̂̈́́͗̍͗̂̿a̵̬̅̅́m̸̧̨̗͕̟̱̜̣̱̯̞͔̦̠͔͓̉́̊͗̾͑̑̊̈́͝a̶̢͚̗̘̖͙͖̥̦̬̻̐͌́̿͂͂̒̀̈͛̋̇̃͆̄k̷̨̙̥͛͑̈̄͛̀̍t̴̘͎̖̺̪͓̺̯̭̬̓̈́̐̕͝ͅà̸̡̨̮͍͖̯̤̞͔͔̲͎̳̝̎̃̑̽̏̐̂́͆͒̚̕d̷̢̰͔̬͇͇̖̲̙̜̓̀͌́̕ı̸̘̲̲͓̝̞̿̿r̶̳̠͈̼̬̔̒̚.̸̯̖̽͋̎̄̃̍͐͒̎̍̒̋̌
Locked

Return to “Duyurular”