[Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo

User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm
Re: [Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo

Post by GM - Naruto » March 5th, 2019, 10:25 am

Kazuo; Rakiplerine doğru ilerlemeyi devam ettirmeye başladığın sıralarda, elindeki patlayıcı parşömen bağlı kunaiyi, solunda bulunan adamın karın bölgesine doğru atıyor ve ardından Kart 5’i eline alıyorsun. Kunaiyi fırlattığın anda, sağdaki adama doğru koşunu yaparken, arkadaki adamın bir kez daha el mühürlerini yarıda bıraktığını, bu durumun onda sinir bozucu bir durum yarattığına dair yüz ifadesini görebiliyorsun. Kunaiye bağlı patlayıcı parşömeni her ne kadar rakibine kısa bir mesafe kala patlatma düşüncen olsa da, bu mesafe henüz senin açından tamamlanmamışken, kunai bir hava kütlesiyle karşılaşıp, sol tarafa doğru savrulmaya başlarken, sen de sağdaki rakibine oldukça yakınlaşmış bir durumda oluyorsun.

Bir hayli yakınına geldiğin rakibin, senin bu mesafeyi kat etmene pek de şaşırmış gibi durmasa da, bir karşılık vermek için zamanının olmadığını anladığını görebiliyorsun. Shinkuu Gyouku’nun bu anda yeteri kadar işe yaradığını görmüş olmak seni bir hayli mutlu etse de, rakibindeki korkusuzluk ve çekingenlik göstermeyen tutum içinde bir kuşku oluşturmaya yetiyor. Tantounu hedeflediğin şekilde dahi savurduğun anda, adamda hiçbir korku belirtisi olmaması bir hayli garibine giderken, bir anda tantonu kesen bir hava kütlesi, bakışlarının arkadaki adama yönelmesine neden oluyor. Adam, dövüşün başından beri hamlelerini püskürten jutsusunu bir kez daha uygulamış gibi görünürken, kesmek üzere olduğun rakibinin de neden bu korkusuzluğu yaşadığını kavrıyorsun. Rakibinin, arkasını kollayan birinin olmasını neticesinde elde ettiği özgüven, Kart 5’in aktif hale gelip, tantonu savurmak için harekete geçen rüzgarı mühürlemeye başlamasıyla birden kayboluyor. Adamın gözlerinde yayılan korku, göğsünün yatay bir şekilde yarıp geçen tantouyla beraber hissizliğe dönüşürken, ilk rakibini öldürmeyi başarıyorsun!

Bu anda, solunda kalmış olan adam, birkaç metre yakınında bulunuyor ve eline bir kunai çıkarmış halde hazır bir şekilde seni bekliyor. Shinkuu Gyouku’nun etkisinden tamamen kurtulmuş gibi görünen adam, öfkeli bir şekilde gelecek saldırıya karşı kendini korumaya almış gibi görünürken, arkada bulunan adamın geriye doğru birkaç adım attığını görebiliyorsun. Elbette bunu yaparken, bir kez daha el mühürlerine başlaması ve bunun yine bir fuuton jutsusuna yönelik olduğunu anlaman, dövüşün başından beri alışagelmiş bir durum olarak karşına çıkıyor.

Usagi; Çantandan çıkardığın iki shurikeni, alnı yarılan rakibine fırlatmanın ardından, esas hedefine yöneliyorsun. Ancak rakibin de saldırı pozisyonunda bulunduğu için, iki saldırgandan hangisinin daha vahşi olduğu, dövüşün kaderini belirleyecek gibi duruyor. İki wakizashisini havayı kesmek için kullanan rakibin yarı açık kollarını, saldırısı için yeterli menzile girdiğinde birden kapatmaya başlıyor. Bacağı üst bölgesine ve boyun bölgesine gelen bu saldırı karşısında, herhangi bir tereddüt göstermeksizin ilerlemeye devam ediyorsun ve ayaklarını yerden kesip, kafanı da olabildiğince vücuduna doğru çekip adeta bir top gibi iki wakizashinin arasından sıyrılıyor, kazandığın ivme ile yerde yarım bir takla atıyor ve sonunda ise Kage Buyou’yu başlatan ilk tekmeyi rakibinin çenesine indiriyorsun!

Bu andan sonra 4 metre kadar havaya fırlayan rakibinin tamamen pençelerinin altında olduğunu anlıyorsun ve vücuduna pompalanan bir güvenle, kendini havaya fırlatıp rakibinin hemen altında beliriyorsun. Bu anda rakibinin çaresizce ellerindeki wakizashiyi hedef gözetmeksizin savurmaya başlarken, Garou Rendan kapsamında rakibinin kuyruk sokumunun biraz daha üstüne bir tekme atarak tüm dengesini bozuyorsun. Bunu takiben yumruğunu rakibinin şah damarına gelecek şekilde savurarak onu tamamen etkisiz hale getirdiğin anda, rakibinin boştaki bir kolunu tutuyor, birkaç tepme şekilde tekme atıyor ve rakibinin yere fırlatıyorsun! Boşluktan aşağı düşen cansız bir ağırlık gibi yere çarpan rakibinin üzerine, iki dizin üstünde indiğin anda ise, rakibinin ağzından fışkıran kanlar, bu savaş içerisindeki ilk leşini ardından bırakmanı sana söylüyor!

Bu saldırının hemen ardından odağın iki shuriken fırlattığın rakibine döndüğünde, adamın shurikenlerden hiç de etkilenmemiş olduğunu sana gösteriyor. Ancak bu esnada, adamın kıyafetinin sol kolunun üst kısmındaki yırtık dikkatinden de kaçmıyor. Rakibin ile arandaki mesafe taijutsu için yeterli olsa da, rakibinin de bu süre zarfında boş durmayacağını aşikar görünüyor. Sana doğru hızlıca adımlamaya başladığında, çoktan bir saldırıya başlamış olduğunu bile düşünüyorsun.

Butsuo; İki patlamanın ardından bir kez daha saldırıya geçmek adına kendini pozisyona soktuğunda, aradaki mesafeyi biraz daha açıyor ve ardından Kazuo’nun sana verdiği mühürlü jutsuyu kullanmak için parşömeni açıyorsun. Bu esnada parşömeni yere atıp, mühür kısmına elini koyuyor ve gönderdiğin çakra ile mührü aktif hale getirmenle birlikte, üç hava topu cılız adama doğru fırlıyor! Cılız adam birden üstüne gelen üç hava topuna karşı pek bir şey yapabilecek gibi durmuyor ve her bir hava topu cılız adama isabet ederek, onu yere seriyor. Henüz adamın ölüp ölmediği noktasında bir fikrin olmasa da, iri adama saldırı yapabilmek için yeterli zamana sahip olduğunu düşünüyorsun. Bu yüzden elinde sis bombası tutmaya devam ederken, ayaklarında çakra toplayarak hızını arttırıyorsun. Diğer eline aldığın üç shurikeni ise iri adamın Tora mührü yapmasını engellemek için fırlattığında, iki tane farklı görünümde adamın birden iri adamın önüne geçtiğini ve fırlattığın üç shurikenini iri adama ulaşmaması için kendilerini siper ettiğini görüyorsun. Bir shurikenin sağdakine, iki shurikenin ise soldaki adama isabet etmesinin ardından, iki adamın da duman bulutu ile patlaması ilerlemeni kesmese de, neler olup bittiğini bir kez daha düşünmene neden oluyor.

Cılız adamın yanından geçip gibi, iki adamın patlayarak etrafa duman bulutunun yaymasının ardından Oukashou için biriktirdiğin çakra ile ilerlemeye devam ediyorsun. Ancak bu esnada, birden karşına gelen bir adamın ani bir şekilde patlamasıyla, tüm planların adeta alt üst oluyor! Öncekilere nazaran daha yakından gerçekleşen bu patlama ile, geriye doğru savrulup yerde sürüklenirken, vücudunun üst kısmındaki kıyafetlerinin tamamen parçalandığını ve ekipman çantanın bulunduğu noktadan da hasar aldığını görüyorsun. Bu sebeple ekipman çantanı daha güvenli bir şekilde taşıman gerektiğini anlasan da, vücudun ön kısmında oluşan yanıklar, hareket kabiliyetini sınırlamaya başlıyor. Tüm bunların yanında, patlama anında gösterdiği son dakika refleksi sayesinde yüzünü kollarınla kapatman, belki de senin ölümcül bir durumdan da kurtarıyor. Sahip olduğu akrobatik becerilerin böylesine bir anda devreye girmesi, yaptığın antrenmanların ne denli faydalı olduğunu bir kez daha gösteriyor sana. Ayrıca yaşanan bu üç patlamanın, bu kez doğrudan seni hedef aldığını bilsen de, senin kadar dayanıklı olmayan birkaç Ishigakure shinobisinin daha hayatlarına veda ettiğini görebiliyorsun.

Yerde yaşadığın acı ile kıvrılıp, ayaklanmaya çalıştığın sırada, iri cüsseli adamın senden 25 metre kadar uzakta olduğunu, cılız adamın ise, 5-10 metre arası bir uzaklıkta, biraz sersemlemiş bir halde olduğunu görebiliyorsun.
Off Topic
Usagi’cim, taijutsu tekniklerinden tekniği adını yazıp bırakmak yerine teknik kapsamında yapacağın hamleleri sıralı ve düzenli bir şekilde yazman daha doğru olacaktır. Bu tur için hamle detaylarını kendim yazdım, ancak bundan sonrakilerde böyle bir şey yapmayacağım bilgin olsun. Bu diğerleri için de geçerli bir durum tabi, sonra yok ben duymadım, yok ben uyarılmadım, benim şahsen bu yönetime güvenim kalmadı falan demeyin. En önemlisi, daha çok adam öldürün, kan istiyorum KAN!
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Shimada Kazuo
Posts:123
Joined:September 1st, 2018, 1:31 am

Re: [Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo

Post by Shimada Kazuo » March 7th, 2019, 12:14 am

Kazuo için kafasında kurguladığı planı gerçekleştirme vakti gelmişti. Derin bir nefes çekmek isterdi lakin savaş alanında böyle bir lüksten yoksun olduğu için adımlarına başladıktan bir süre sonra kunaisini solundaki adama doğru fırlattı. Bu sırada sürekli arkada durup el mührü yapan engelli düşmanının el mührünü yarıda bıraktığını görünce adamın yapacağı şeyi hemen anladı yine de çaresizdi. Kunai ve dolayısıyla epeyce değerli olan patlayıcı notu hava kütlesiyle bilinmezliğe doğru uçuşa geçerken ekipmanlarını fazla savurgan kullandığını fark etti, ekipmanları kullanmak konusunda biraz daha dikkatli olmayı aklının bir köşesine yazdı.

Bu sırada tantou savurmak için yeterli mesafeye neredeyse erişmişti. Shinkuu Gyouku’nun etkisiyle sarsılan düşmanın yapacak bir şeyi yok gibi duruyordu yine de kurbanı o kadar korkusuzca ve kendinden emin duruyordu ki bir an kurbanın kim olduğunu sorgulamıştı. Şüpheyle doldu kılcardamarları ama durmak kör birine el sallamak kadar anlamsızdı hamlesine devam etti tanrıymışçasına orada dikilen düşmanına yaklaştı ve tantousunu savurdu. Adam önceki tavırlarına devam ederken bir anda hamlesini engelleyen rüzgarı hissetti. Kazuo korkusuz adamın gözlerine baktı neye güvendiğini anlamıştı yine de avla avcıyı yer değiştirmeye yetmeyecek bir hamleydi. Kart 5 rüzgarı hapsederken adamın gözlerinde yayılan korkuyu gördü , korkuyu bilirdi okunması en kolay yer gözlerdi elbet ama adamın tüm vücudunun benzer bir duyguya esir düştüğünü görebiliyordu. Tantousuyla adamın göğsünü yarıp geçerken biri gitti diye düşündü.

Bunun nasıl hissettirdiğini fark edememişti, yeni kırılmış bir kemiğin acısını hissetmemek gibi yorumladı bu olayı. Çokta zamanı yoktu zira sol tarafında kunai çekmiş öfkeli adamı gördü. Arkadaş oldukları varsayımında bulundu artık kafasında el mührü çocuk olarak kodladığı düşmanıysa birkaç adım gerilemiş ve her zaman yaptığı şeyi yapmaya başlamıştı.

Kazuo arkadaki elemanı saf dışı bırakmadığı sürece adil bir yakın dövüşe giremeyeceğini biliyordu bundan dolayı adamın sol tarafında kalmasını ve saldırıya geçmemesini fırsat bilerek Shunshin No Jutsu yapmayı planlamıştı. Kullanımını çok riskli bulduğu bu jutsuyu yapmak kendini biraz tedirgin etse de çok fazla mesafe kat etmeyecek olduğundan problem olmayacağına inanmıştı. Soldaki adamı biraz arkada bırakacak bir mesafeye gelmesi kendisi için yeterliydi. Geriye kalan mesafeyi koşarken Kart 5’i aktif edecekti. Bu adama el mühürlerini bıraktırabilirdi ya da yapacağı jutsunun etkisini engelleyebilirdi. Planı sürekli arkada duran adamın Taijutsu da kötü olduğu çıkarımına dayalıydı eğer istediği mesafeye girebilirse tantousuyla adamın sağ omzundan sola doğru inen bir kesişle saldıracaktı. Elbette bunlar olurken arkadaki adamı unutmayacaktı, koşarken adamın durumunu kontrol edecek ve saldırısını rakibi engellemişse arkasında kalan elemanın durumuna göre bir kere daha karın bölgesine yatay bir şekilde saldırabilirdi ama eğer yeterli zamanı yoksa yüzünü az önce solu olan bölgeye dönüp geriye doğru sıçrayacaktı böylece iki veya şanslıysa bir düşmanını tekrar karşısına almış olacaktı.
► Show Spoiler
► Show Spoiler
Oldukça kötü yazım için kusura bakmayın, yazarken çok yorgundum ve kafam doluydu. Bugün yazmasam da yarın akşama kadar yazamayacaktım ondan böyle oldu bu seferlik.


In a world without gold we might've been heroes!
Künye
İsim: Shimada Kazuo
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.86
Kilo: 72
Köy: Ishigakure
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 37.500
Prestij: 8
Kullanılabilir GP: 20

Motivasyon
Fuuinjutsu Öğrenmek: Fuuinjutsu’ya abartılı derecede bir ilgisi vardır, derinlikleriyle Fuuinjutsu öğrenmek hayatta ki tek hedefidir hatta. Bunun uğruna Shinobi olmaya karar vermiş, şuanda çıktığı sıkıcı görevlere katlanmasının tek sebebi bir gün Fuuinjutsu’da ustalaşma hedefidir.

Komplikasyon:
Merak Belası: Normalde mantıklı karar verme yetisine sahip olan Kazuo. Bir şeyi merak ettiğinde kontrol mekanizmasını tamamen yitirir bunun sonucunda mantıklı veya mantıksız kararlar alabilir. Normalde pek zararlı bir şey gibi görülmese de Kazuo’da ki seviye tamamen farklıdır, aniden bir şeyi merak eder ve bunun mantıklı bir merak olmasına gerek bile yoktur.. Örneklemek gerekirse “Cübbeli adamı gizlice takip et.” Görevindeyken aniden beynine doluşan “Adamın kafası kel mi acaba?” sorusuyla birlikte kendini aniden adamın üstünde bulabilir. Bu problem, bazı görevler de kendisine sıkıntı yaratmıştır.

Özellikler

Profil
Güç: 4
Çeviklik: 7
Kondisyon: 4
Potansiyel: 4
Varlık: 5
Zeka: 6

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 2
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 2
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin No Jutsu
Shinkuutai
Shinkuu Gyouku
Kaiten Shuriken
Zanshuu no Jutsu
Taijutsu
Musatsu - C Rank

Fuuinjutsu
► Show Spoiler
Genjutsu
Raigen
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
► Show Spoiler
► Show Spoiler

Standart shinobi çantasına benzer çanta
Ödüller:
Hırsız Kim - C Rank
4. Yoklama
Chakra Taşları
[Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo
► Show Spoiler
User avatar
Kita Usagi
Ishigakure
Ishigakure
Posts:252
Joined:September 11th, 2018, 3:23 am
Künye:

Re: [Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo

Post by Kita Usagi » March 7th, 2019, 3:42 am

Shurikenlerini fırlattıktan sonra önündeki adama yönelmişti. Kafasında saldırı planını oluşturmuştu ve hiçbir şeyin bu planı engellemesine izin vermemeyi kafaya koymuştu. Düşündüğü gibi de oldu her şey. Rakibi, Usagi'nin bu hamlesini kolay lokma sanıp wakizashileri ile saldırıya geçtiği anda zıplayıp kendisini bir top gibi yuvarlayarak rahatça kurtulması, adamın ölüm fermanını da imzalamıştı. Yere indiği gibi Kage Buyou tekniğini başlatacak tekmeyi de vurmuştu rakibine.

Devamında havadaki rakibinin arkasında konuşlanıp adamın kuyruk sokumunun biraz üstüne ilk tekmesini indirmişti. Bu hamlenin ardından adamın şah damarına indirdiği yumruk ile rakibini tamamen savunmasız bırakmasının ardından tekmeleri ile rakibini yere fırlatmıştı. Devamında dizleri ile rakibinin üstüne inerek kombosunu tamamlamıştı. Hızla rakibinin üstünden kalktıktan sonra gözleri istemsizce shurikenleri fırlattığı alnı yarık adamı aramıştı. Çok geçmeden de bulmuştu rakibini. Shurikenlerden hiç etkilenmemiş bir şekilde karşısında duran rakibini görünce içinde birazcık hüzün belirmişti. Shurikenlerden en azından birisinin hedefini bulmasını ümit etmişti ama, yine de shurikenler görevini tamamlamıştı. Adamı yeterince oyalamıştı. Şimdi ise karşısında gerçekten öfkeli olan bir adam olmalıydı. Bu ikilinin arkadaş olduğunu var sayıyordu zira ikisi de birbirlerinin saldırılarını tamamlar nitelikte dövüşmüştü. Önceden çalışılmış saldırılardı bunlar. Tabi rakibi artık tek başınaydı ve bire bir dövüşte Usagi kendisine güveniyordu.

Rakibinin hızla üzerine doğru geldiğini fark etmesinden bir salise kadar sonra shinobi çantasından bir kunai çıkartıp rakibine doğru koşmaya başlayacaktı. Sağ elinde tutacağı kunaiyi yine hedef şaşırtmak için kullanacaktı. Bu saldırı çeşidi artık klişeleşmiş olsa da, durup düşünecek, yeni bir plan oluşturacak vakti ayıramıyordu.

Yeterli mesafeye ulaştığı anda elindeki kunaiyi adamın suratına doğru fırlatıp saldırısına başlayacaktı.

Adam kunailerden kaçınmak için wakizashilerini kullandığı anda rakibinin üstünden takla atarak arkasına zıplayacaktı. Rakibinin arkasına konuşlandığı anda sırtları birbirlerine dönük duracaklarını hesaba katarak sağ ayağının topuk bölümüyle adamın kafasına doğru bir tekme savuracaktı. Bu tekmenin hemen ardından sol ayağı ile karın boşluğuna bir darbe indirecekti. Kombosunun bitirici hamlesi olarakta sağ yumruğu ile adamın boynuna indireceği darbeden sonra iki ayağının da yerde olmasından dolayı dengesini toparlamış olacağını var sayarak rakibini yakaladığı gibi yere fırlatacaktı. Diğer adama olacağı kadar etkili olmasa da, bu da bir Garou Rendan'dı sonuçta.
► Show Spoiler
Last edited by Kita Usagi on March 8th, 2019, 3:02 am, edited 2 times in total.
Image
Künye
İsim: Kita Usagi
Yaş: 17
Cinsiyet: Dişli bir dişi.
Element: Suiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 142.500
Prestij: 4
Ün: 26
Kullanılabilir GP: 0

Özellikler
► Show Spoiler
Profil
► Show Spoiler
Mod
► Show Spoiler
Efsanevi Yaratık
► Show Spoiler
Ninjutsu
► Show Spoiler
Taijutsu
► Show Spoiler
Genjutsu
► Show Spoiler
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
► Show Spoiler
Jirou Ryu is my BITCH!
User avatar
Oita Butsuo
Ishigakure
Ishigakure
Posts:318
Joined:September 1st, 2018, 2:42 pm
Künye:

Re: [Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo

Post by Oita Butsuo » March 7th, 2019, 10:52 am

Planladığım gibi biraz mesafeyi açıp Kazuo'nun verdiği mühürlü jutsuyu kullandım. Gayet etkili de oldu. Üç sıkıştırılmış hava topu da hedefe isabet etti ve cılız adam öte tarafa doğru savruldu. Bu saldırının onu öldüreceğini sanmıyorum. Yine de bana zaman kazandıracak ve şu an ihtiyacım olan şey bu.

Cılız adamı resimden çıkarınca karşımda asıl rakibim olan iri adam kaldı. Bu sefer olaylar pek de planladığım gibi gitmedi ama. Adam el mührü yapamasın diye adama shuriken atmam gayet mantıklı bir hareketti. Ama anlamadığım şekilde bir psikopatlık yaşanıyor savaş alanında. İki farklı herif shurikenlere siper olarak hayatlarını feda ettiler. Shurikenlerin isabet etmesinden sonra patlamaları ise bu canlı bombaların ölünce patladıklarına dair bir işaret olabilir.

Ben fırsat bu fırsat diyerek dumanmış, patlamaymış dinlemeden iri adama koşmaya devam ettim. Etmez olaydım. Dumanın içinde, aniden önüme bir tane daha canlı bomba çıktı. Bu patlama yakında gerçekleşmesi nedeniyle ötekilere göre oldukça etkiliydi. Son anda kollarımla yüzümü korumasaydım büyük ihtimalle ölmüştüm. Onun yerinde sadece geriye savruldum. Ha bir de şey var, ekipman çantamdaki silahlarım sürüklenirken bana batmış olacak ki o kısımdan da acı sinyalleri geliyor beynime. Bir de gövdemde oluşan yanıklar var tabii... Canımın yanması cidden beni sinirlendiriyor. Yine de sakin kalmalıyım. Bodozlama saldırarak yenebileceğim bir rakip değil bu.

Ben bu patlamadan da canlı çıkmış olsam da etrafımdakiler benim kadar şanslı değiller ne yazık ki. Olabildiğince hızlı bir şekilde bu herifi öldürmeliyim. Daha fazla Ishigakure shinobisi patlamalara kurban gitmemeli. Şu ana kadar 5 kişi patladı ve bir de peşimden koşturan cılız adam var. Daha ne kadar canlı bombası var merak ediyorum. Bu kadar insanın canlı bomba olmayı kabul etmiş olması...

Dersimi aldım, bu sefer daha kontrollü bir saldırıya çıkacağım. İri adamla aramdaki mesafe yakın olmasa da uzak da değil. Sis bombasını kullanacağım. Ayaklanınca daha güçlü bir atış ve isabet ettirmesi daha kolay olsun diye birkaç adım atıp sis bombasını iri adama yollayacağım. Ardından kontrollü bir koşuyla adama yaklaşacağım. Bu koşunu bir başka amacı da cılız adamdan uzaklaşmak onu öldürmem neticesinde gerçekleşecek patlamanın etkisinden de kaçmaya çalışıyorum. Kontrollü koşu sırasında ilk başta planladığım eylemi gerçekleştireceğim. Patlayıcı parşömen bağlanmış bir kunai'yi adamın bombayı atmadan önce bulunduğu yere atacağım. Bu hareketi sis bombası patladıktan sonra olabildiğince hızlı bir şekilde yapacağım. Cılız adamdan yeterince uzaklaşınca da onun da işini bitirmek için bir shuriken atacağım. Ölmese bile hareket kabiliyeti kısıtlanacaktır. Bu sefer farklı olarak sise yaklaşacağım ama girmeyeceğim. Zaten patlamayla büyük ölçüde dağılacaktır sis. Yine de sisin içine girecek düşman askerleri konusunda uyanık olacağım. Ayrıca elimde bir shurikeni hazır bekleteceğim ve yine ayaklarımda çakra toplayarak gerekirse hızlanmaya hazır olacağım. Üstüm başım yırtık, kaslı seksi vücudum ortada... Artık şu herifi gebertip ünlü olmalıyım...

Ekipmanlar:
3 Kunai (Normal Kalite)
2 Shuriken (Normal Kalite)
3 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
Kan Hapı (Normal Kalite)
Kondisyon Hapı (Normal Kalite)
İyileştirici Hapı (Normal Kalite)
Mühürlü Jutsu (Shinkuu Gyouku)
Image
Künye
İsim: Oita Butsuo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 481.250
Prestij: 0
Ün: 31
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Hayaletin peşinde…

Butsuo, çocukluk aşkına adını duyurmak, hatta tekrar bir araya gelmek için yaşamaktadır. Bunun en kolay yolunun da ünlü olmak olduğuna karar vermiştir. Kumiko’nun duyduğunda gurur duyacağı, hoşuna gideceği hatta peşinden koşacağı bir ün.

Görev Bilinci
Butsuo, beklentisi veya umudu olmasa da dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeyi kendine görev edinmiştir. Bu görev sonucunda bir ödül veya sonuç beklediği bir görev değil, elde edilen tatminin sadece görevini yapmak olduğu bir görevdir. Ayrıca iyi bir insan olduğuna kendini inandırabilmesi konusunda iyi bir insan olmanın gerektirdiği eylemleri yapmasının faydalı olduğunu da fark etmiştir. Kafasındaki Kumiko’nun ideallerini de desteklemektedir bu görev. Butsuo, kendini daha iyi hissetmek için faydalı işler yapma gereksinimi duymaktadır artık.
Komplikasyon
-
Özellikler
Korucu
Karakter, Shirakami Vadi Ormanı'nda yaşanan hadise neticesinde, tüm dünyadan izole bir şekilde bu ormanda yaşayan halkın koruyucusu konumuna gelmiştir. Bizzat Ishichou tarafından bu göreve atanması neticesinde, söz konusu halk nazarında güvenilir ve her işlerini halledecek kişi olarak görülmektedir. Aynı zamanda, söz konusu halkın istekleri olması halinde, karakter bu görevlere öncelikli olarak atanacak kişidir. Bu sebeple, karakter başka kurguların içinde olsa dahi, söz konusu halktan talep gelmesi halinde, durum ne olursa olsun bu halka yardım etmek zorundadır.
Yeni Avcılar
Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı
Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Profil
Güç: 11
Çeviklik: 7
Kondisyon: 9
Potansiyel: 2
Varlık: 3
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(Favori): 12
[Çeviklik] Akrobasi: 7
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form(Favori): 6
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Doton: Domu
Doton: Doryuu Shiki
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Taijutsu
A-Rank Juudaichi
A-Rank Headbutt
C-Rank Oukashou
Sensör
A-Rank Meishou-Dou
Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kan Hapı (İyi Kalite)
2xKondisyon Hapı (Normal Kalite+İyi Kalite)
Chakra Hapı (İyi Kalite)
5x Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
5xÖzel Üretim Sis bombası
5xIşık Bombası
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo

Post by GM - Naruto » March 11th, 2019, 10:02 am

Kazuo; Shunshin no Jutsu’yu kullanarak arkada olan ve sürekli ninjutsu saldırısı ile sana karşılık vermeye çalışan adama doğru ilerlemeyi planlıyorsun. Savaş alanı içerisindeki karmaşada Shunshin no Jutsu kullanmanın bir hayli riskli olduğunu bilsen de, yine de bu riski alarak sürekli el mühürleri yapan adama doğru ilerliyorsun. Solunda kalan adamla arandaki mesafeyi kafandan geçirdiği şekilde ayarlayarak Shunshin no Jutsu sona erdiğinde, Kart 5’i kullanarak mühürlediği jutsuyu aktif hale getiriyorsun. Kartın içinden belli belirsiz görünen bir hava akımı, rakibine doğru hareketlenirken, birden senin de bildiğin el mühürlerini tamamlayan adam ellerini önünde birleştiriyor! Bu anda rakibinin Zanshuu no Jutsu’yu uyguladığını anlayabiliyorsun. Üzerine bir kabus gibi çöken hava akımı yukarıdan aşağıya doğru seni baskılamaya başlarken, mühürden çıkan jutsunun bu hava akımına doğru yöneldiğini, aşağı doğru inen hava ile çarpıştığını, ancak etki alanı daha fazla olan Zanshuu no Jutsu’ya karşı koyamayarak dağılıyor. Rakibinle arandaki mesafe 5-6 metreye indiği sırada gerçekleşen bu hava baskılama olayı neticesinde, seninle birlikte aynı nokta olan birçok kişi de yere çökmek durumunda kalıyor. Dizlerin üstünde yere doğru baskılandığın anda ise, tahmin edebileceğin gibi diğer adamın jutsunun etkisi dışında bırakıldığını, arkandan gelişiyle anlayabiliyorsun.

Bu andan itibaren mücadele etmen gereken bir hava akımı varken, bir de arkadan gelen rakibin olmasıyla tamamen savunmasız bir halde olduğunu söylemek mümkün. Aslında arkada duran rakibin başından beri amaçladığı şeyin bu olduğunu da bu sıralarda anlayabiliyorsun. Elinde kunaisiyle vakit kaybetmeksizin dibine gelen diğer rakibin, kunaisini ensene doğru indirmeye başlayacağı sırada, kurtulma çabası için bir hayli az zamanın kaldığının bilincindesin. Zanshuu no Jutsu ise hala etkisini fazlasıyla hissettirmekte. Jutsuyu uygulayan rakibinin ise sen ölmeden jutsuyu bozma gibi bir niyeti olmadığını rahatlıkla anlayabiliyorsun.

Usagi; Rakibin sana doğru yerinden fırlamış gibi üzerine geldiği sırada, sen de karşı saldırıya geçiyorsun. Ekipman çantandan çıkardığın kunaiyi fırlattığın anda ise, rakibinin esas saldırısına geçtiğini taijutsu yetenekleri olan biri olarak anlayabiliyorsun. Her ne kadar saldırının kimyası konusunda pek bir fikrin olmasa da, rakibinin kunaiden kurtulmak için biraz sağa hareketlenmesi ve ardından zig-zag hareketleriyle sana yaklaşmaya başlaması kafandaki planın dengesini bozmaya yetiyor. Arkasında kendi silüetinden oluşan görüntüler bırakarak sana yaklaşan rakibinin üstünde takla atarak geçmeye çalıştığın sırada, rakibin de wakizashilerini yere paralel bir şekilde savurmaya başlıyor! Her ne kadar yönünü tam kestiremediğin bu wakizashi savuruşlarından zıplayıp takla atarak kurtulmuş olsan da, rakibinin kafasına doğru sağ tekmeni çıkardığın anda, baldır kısmında oluşan derin bir kesik ile hamlen kesiliyor! Sırt sırta durduğunuz rakibin, kendi ekseni etrafında dönercesine wakizashilerini savurmaya devam ederken, sen istemsizce yaralanan ayağını geri çekiyor ve tekrar bir savunma veya saldırı pozisyonu almaya çalışıyorsun.

Rakibin ile arandaki mesafe, bir wakizashinin etki mesafesinde ve rakibin de yere paralel savurmalarına bir şekilde devam edebilmekte. Bu noktada sağdan veya soldan gelecek bir saldırı ile son anlarını yaşayacak olman oldukça muhtemel. Ancak senin esas sıkıntıya sokan şey ise, sağ bacağının baldır kısmında oluşan kesik ile bu bacağının direncinin kırılmış olması oluyor. Aldığın yara ile bu bacağının seni sekteye uğratabileceği konusunda tereddüdün bulunmuyor. Diğer bir deyişle, rakibin ile arandaki mesafe de dikkate alındığında, sağ bacağına güvenerek yapacağın bir hamlenin senin ölümüne neden olabilecek kadar gecikmeli olacağına dair bir his, içinde giderek daha da büyüyen bir gerçekliğe dönüşmeye başlıyor.

Butsuo; Dövüşün başından beri Domu sayesinde kendini koruyabilmiş olsan da, hafiften yorgunluk belirtileri üzerine çökmeye başlıyor. Yerinde başka biri olsa, belki çoktan birkaç kez ölmüş olacak olsa bile, bir şekilde ayakta kalmayı ve dahası dövüşmeyi başarabiliyorsun. Yıllar süren antrenmanlar ile kazandığın form ve kondisyonun bu şekilde sana fayda sağlaması, kuşkusuz seni mutlu ediyor. Fakat içinde bulunduğun savaş, oturup kahkahalar atmak için fazlasıyla kanlı oluyor.

Sis bombanı iri cüsseli adama atarak bir diğer deneme girişimine daha geçtiğin anda, bu kez işi bitirmek istiyorsun. Oluşan patlamalar yeteri kadar Ishigakure shinobisinin canını almışken, bunun bir sınırının olmadığını düşünmek seni daha da motive ediyor. Bunca Ishigakure shinobisini öldüren Ishigakure shinobisi olarak ünlü olabileceğini düşünerek, ekstra bir motivasyon uyandırıyorsun içinde. Belki de Kumiko’ya seni ulaştıracak yolun giriş kapısı olacak bu iri cüsseli adamı ortadan kaldırmayı derinden gelen bir arzuyla kovalamaya başlıyorsun. Sis bombası iri cüsseli adamın birkaç metre ötesinde patlayarak onu sisin içinde bırakırken, kontrollü bir koşuyla iri cüsseliye yaklaşmaya başlıyorsun. Bu esnada gözünün ucuyla cılız adamı takip ettiğinde, kafandan geçen hamlelere müdahale edebilme şansının bulunamayacağını düşünüyorsun. Koşu esnasında kunaine bir patlayıcı parşömeni bağlıyor ve bunu da iri cüsseli adama yolluyorsun. Fakat tam bu esnada, çevrede birkaç patlama oluşuyor ve bu da senin dikkatini dağıtmaya yetiyor. Yine ölen Ishigakure shinobilerini görsen de, bu kez Riaru’nun adamlarının da patlamalar arasında kaldığını anlayabiliyorsun. Sanki bu patlamalar, öncekiler gibi hedef gözeterek değil, tamamen gelişi güzel oluşan patlamalar oluyor.

İri cüsseliye yolladığın patlayıcı parşömen patladığı anda, siyah duman sisi dağıtmaya yetiyor. Bu esnada iri cüsseli adamın sol tarafından yaralanmış olduğunu görebiliyorsun. Sanki patlamadan kendini son anda kurtarmaya çalışmış ancak yine de patlayama maruz kalmış gibi duruyor. Cılız adama yolladığını shurikenler ise, cılız adam tarafından rahatlıkla geçiştirilirken, birden etrafını sarmaya başlayan adamları fark ettiğin anda, büyük bir kapana kısıldığını anlayabiliyorsun.

İri cüsseli adama ninjutsu mesafesinde olacak kadar yakın olduğun bu anlarda, etrafında yaklaşık 10 kişi tarafından sarılırken, hepsinin de kendine has formlarını kaybedip iri cüsseli adamın şeklinde büründüklerini görüyorsun. Gözlerin bu esnada cılız adamla kesiştiğinde, onun da formunu yitirip iri cüsseli adama dönüştüğü fark ettiğin anda, iri cüsseli adamın “Benim adım Patlayan Roku! İlk kez biri beni bu kadar zorluyor ama son olacak! Riaru Efendiye seni parçalanmış uzuvlarını hediye edeceğim!” diyor hırslı ve hırıltılı bir şekilde. Bu anlarda kafanda parlayan bir fikir, savaşın başından beri olan biteni tekrar ettiriyor sana. Birbiri ardına patlayan farklı insanlar, seni farklı yerlere yönlendirmeye çalışan cılız adam, tek el mührü ile insanları patlatan Roku’ya yaptığın fiziksel saldırıda kendisini siper eden adamlar ve bunların duman bulutu şeklinde patlaması… Olaylar kafanda giderek daha net bir hale dönüşürken, Roku’nun klonları olduğunu düşünmeye başladığın 10 kişi sık bir şekilde seni çevreliyor ve Roku da patlamayı sağlayacak tek el mührünü yapmak için harekete geçiyor!
Off Topic
Bir gecikme olduğunun farkındayım, ancak bu tamamen Kazuo'nun yüzündendir. Küfürleri ona yönlendirirsek sevinirim. :lol:
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Oita Butsuo
Ishigakure
Ishigakure
Posts:318
Joined:September 1st, 2018, 2:42 pm
Künye:

Re: [Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo

Post by Oita Butsuo » March 12th, 2019, 12:43 pm

Hala yaşıyor olsam da yavaş yavaş yorulmaya başladığımı hissedebiliyorum. İşin ilginç yanı ben daha anca yavaş yavaş yoruluyorum ama başka biri olsa şimdiye birkaç kere ölmüş olurdu. Keza birkaç insan öldü de... Evet, aslansın sen, kaplansın sen diye kendime gaz veriyordum. Hatta çevremdekiler de övüyorlardı fiziksel özelliklerimi ama ben de kendimden böyle bir dirayet beklemiyordum. Gel gör ki bu dirayetin de bir sonu var. Yanıklar, yaralar, koşuşturmaca... Git gide performansım düşecek ve bu olmadan iri herifin işini bitirmem lazım. Daha öldürmem gereken en az 4 kişi daha var...

Derin bir nefes aldığım gibi ayaklanıp sis bombasını iri adama fırlattım. Yorgunluğun da etkisiyle bomba birkaç metre ötesine düştü ve adamın çevresini bir sis tabakası kapladı. Sisin etkisini göstermesi ve benim hareketlerimin adam için bir bilinmez olmasıyla kafamdaki planı uygulamaya koyuldum. Önceki gibi bodoslama adama saldırmadım bu sefer. Gayet kontrollü bir şekilde koştum sise doğru ve bu sırada da ekipman çantamdaki patlayıcı parşömeni bir kunai'ye sarıp sisin içine fırlattım. İri adam da boş durmadı ama. Neye göre bunu yaptı da zamanlamayı denk getirdi bilmiyorum ama aniden etrafta patlamalar olmaya başladı. Öncekilerden farklı olarak bu patlamalar oldukça rastgele durdu bana. Hatta kafamda bazı şeyler canlanmaya da başladı. Bu patlamalar sonucunda Ishigakure shinobilerinin yanında Riaru'nun adamları da öldü. Ama şu ana kadar gerçekleşen patlamalarda hep Ishigakure shinobileri ölmüştü... Ölüm-kalım anında ölenlerin sadece Ishigakure shinobileri olduğuna hiç dikkat etmemiştim. Bu herifin bu kadar planlı çalıştığını düşünmemiştim hiç. O an elindeki malzeme neyse ona göre hareket ettiğini sanmıştım... Şu an omzumdaki yükün daha da arttığını hissediyorum. Birkaç, hatta daha fazla ölü beden sırtıma yüklenmiş gibi...

Yine de olanlar oldu, yapabileceğim tek şey bu adamı öldürüp savaşmaya devam ederek ölen yurttaşlarımın iradesinin yaşamasını sağlamak. Hiç kendimden şüphe edecek, duygusal olarak düşecek bir anda değilim. Tek zayıflığımda canımı kaybedeceğimi biliyorum. Duygusal dengemi koruyacağım. Savaş devam ediyor!

Tazelenen kararlılığımla rastgele gerçekleşen patlamaları takip ederek cılız adama bir shuriken fırlattım. Cılız herif, beklemediğim bir şekilde shurikenden kolayca sıyrıldı. Aynı anda oluşan patlama sebebiyle sis bombası da etkisini yitirmişti. Kafamı tekrar iri adama çevirdiğimde ise hiç olmazsa ona zarar verdiğimi gördüm. Verdiğim hasarın net bir raporunu verecek kadar göremesem de sol tarafından hasar aldığını görebiliyorum. Daha fazlasını göremiyorum çünkü etrafımda görüş alanımı kapatan insanlar var...

Etrafım sarıldı, ama ben yine de teslim olmayacağım. Orospu çocuğu ızbandut cidden planlı çalışmış. Beni bu noktaya bilinçli olarak getirmiş olmalı. 10 kişi ve hepsi... hepsi iri adamın suretindeler... Kimse canlı bomba olmayı kabul etmemiş. Hepsi birer klonmuş demek... Kafaya takma Butsuo! Bunu bilmen hiçbir şeyi değiştirmeyecek, her türlü patlayacaklar. Düşüncelere dalmayı bırakıp buradan kurtulmaya bak.

Adın, neler hissettiğin, seni zorlayıp zorlamamam umurumda değil. Seni geberteceğim! Seninle aynı saflarda savaşanları geberteceğim! Riaru'yu geberteceğim! Hepsinden de öte canlı kalacağım!

Zıplayacağım. Olabildiğince hızlı, olabildiğince yükseğe. Koşmaya hazır olmak için ayaklarımda çakra toplamıştım zaten. Ayaklarımda dolaşan çakra ile hala bunu yapabilecek kuvvetim var. Tüm gücümle sıçrayacağım. Havada dengemi koruyabilirsem, risk almaya değecek pozisyonlar yakalayabilirsem de ekipman çantamda kalan ne varsa Roku'ya fırlatacağım. Yanlış hesaplamadıysam bir shuriken iki de kunai kalmış olmalı. Hepsinin Roku'nun etine saplanmasını istiyorum. Eskisi kadar uzak mesafede değil. Benim kadar olmasa da o da hasar aldı. Benim kadar olmasa da o da yorulmuş olmalı. Savaş başladığından beri bu kadar klonun görünüşünü değiştirdi, onları hareket ettirdi, kontrol etti, yeri geldi patlattı... Onun da çakrası azalıyor olmalı. Özellikle 10 tane klonu tek seferde patlatmak oldukça çakra isteyen bir iş olsa gerek. Bu saldırıyı savuşturabilirsem Roku'yu öldürebilirim. Tek yapmam gereken zıplamak. Hızlı ve güçlü bir zıplama!

Ekipmanlar:
2 Kunai (Normal Kalite)
1 Kunai (Normal Kalite)
1 Shuriken (Normal Kalite)
4 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
1 Sis bombası (Normal Kalite)
1 Sis bombası (Normal Kalite)
Kan Hapı (Normal Kalite)
Kondisyon Hapı (Normal Kalite)
İyileştirici Hapı (Normal Kalite)
Mühürlü Jutsu (Shinkuu Gyouku)
Image
Künye
İsim: Oita Butsuo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 481.250
Prestij: 0
Ün: 31
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Hayaletin peşinde…

Butsuo, çocukluk aşkına adını duyurmak, hatta tekrar bir araya gelmek için yaşamaktadır. Bunun en kolay yolunun da ünlü olmak olduğuna karar vermiştir. Kumiko’nun duyduğunda gurur duyacağı, hoşuna gideceği hatta peşinden koşacağı bir ün.

Görev Bilinci
Butsuo, beklentisi veya umudu olmasa da dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeyi kendine görev edinmiştir. Bu görev sonucunda bir ödül veya sonuç beklediği bir görev değil, elde edilen tatminin sadece görevini yapmak olduğu bir görevdir. Ayrıca iyi bir insan olduğuna kendini inandırabilmesi konusunda iyi bir insan olmanın gerektirdiği eylemleri yapmasının faydalı olduğunu da fark etmiştir. Kafasındaki Kumiko’nun ideallerini de desteklemektedir bu görev. Butsuo, kendini daha iyi hissetmek için faydalı işler yapma gereksinimi duymaktadır artık.
Komplikasyon
-
Özellikler
Korucu
Karakter, Shirakami Vadi Ormanı'nda yaşanan hadise neticesinde, tüm dünyadan izole bir şekilde bu ormanda yaşayan halkın koruyucusu konumuna gelmiştir. Bizzat Ishichou tarafından bu göreve atanması neticesinde, söz konusu halk nazarında güvenilir ve her işlerini halledecek kişi olarak görülmektedir. Aynı zamanda, söz konusu halkın istekleri olması halinde, karakter bu görevlere öncelikli olarak atanacak kişidir. Bu sebeple, karakter başka kurguların içinde olsa dahi, söz konusu halktan talep gelmesi halinde, durum ne olursa olsun bu halka yardım etmek zorundadır.
Yeni Avcılar
Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı
Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Profil
Güç: 11
Çeviklik: 7
Kondisyon: 9
Potansiyel: 2
Varlık: 3
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(Favori): 12
[Çeviklik] Akrobasi: 7
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form(Favori): 6
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Doton: Domu
Doton: Doryuu Shiki
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Taijutsu
A-Rank Juudaichi
A-Rank Headbutt
C-Rank Oukashou
Sensör
A-Rank Meishou-Dou
Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kan Hapı (İyi Kalite)
2xKondisyon Hapı (Normal Kalite+İyi Kalite)
Chakra Hapı (İyi Kalite)
5x Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
5xÖzel Üretim Sis bombası
5xIşık Bombası
User avatar
Shimada Kazuo
Posts:123
Joined:September 1st, 2018, 1:31 am

Re: [Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo

Post by Shimada Kazuo » March 13th, 2019, 12:06 am

Beyin kılcallarımda gezinen manzarayı tabloma resmetme vakti gelmişti, zaman kaybetmeden planladığım gibi Shunshin No Jutsu ile yakınımdaki adamı arkada bırakıp el mühürleri yapan düşmanıma biraz daha yaklaştım. Tabloma rüzgarla dans eden yeşillikleri aktardım, doğa ananın yeşil saçları hoş bir başlangıç ama çimenlerin arasında gezinen yılanlara karşı dikkatli olmalıyım.

Planladığım gibi Kart 5’i aktif etmiştim devamında, mutlu bir Kazuo silüeti çimenlerin yerini alırken geleceğini hep bildiğim o an gelmişti. Birisi güzelim tablomun üstüne bokla dolu bir kova fırlatmıştı sanki. Kart 5’in içinden salınan hava rakibimin el mühürlerini tamamlamasının önüne geçmemişti, bir Fuuton jutsusu olduğunu anlamış olsam da bunun Zanshuu No Jutsu olduğunu anlamam ancak el mühürlerinin sonuna geldiğinde mümkün olmuştu. Tekniğin son aşaması olarak rakibim elini önünde birleştirirken soğuk terler dökmeye başlamıştım, kartımdan çıkan rüzgar aşağı inen havanın ağırlığı altında gökdelenden düşen cam bir kavanoz gibi dağılmıştı. Benle eş zamanlı olarak diz çöken bir sürü kişi olmuştu, benimde arsenalimde olan bu silahı henüz kullanmamamın birkaç sebebinden biri de bu kadar çok kişiyi etkilemesinin tekniğinin etkisini azaltacağı konusundaki şüphemdi ama şuan içinde bulunduğum duruma bakılırsa yersiz bir şüpheymiş. Üzerimdeki hava biraz daha şiddetlenirse toprağın tadını almam işten bile değil. Zaten savaşa giriş kısmındaki acemiliğimiz yüzünden Zanshuu No Jutsu en azından şu kısımda tamamen işlevsiz halde orası ayrı.

Kendi silahımın tadına baktığım bu sürede rakibimin ayak sesleri azrailin selamından farksızdı, hayatım boyunca kaybettiğimden daha fazla suyu birkaç saniyede kaybederken bedenim kendi kendine hareket etmeye başladı. Kawarimi No Jutsu’nun gerekliliği olan Tora mührünü yaparak etrafta bolca bulunan cesetlerden biriyle yer değiştirmekten başka bir fikir gelmemişti aklıma. Tekniğin menziline hakim olmamdan ötürü yeterince uzaklıkta bir cesetle ve mümkünse solumda kalan bir taneyle yer değiştirebileceğimi umuyordum.

Böyle yüksek atmosferli ortamlarda düşük seviyeli tekniklerle hayata tutunmaya çalışmak beni korkutuyor belki de beni korkutan enseme geçmek için kaldırılan kunaidir. Beklentilerim “Düşük seviyeli teknikler iyi kullanıldığında çok tehlikeli bir silah olabilir.” Ahkamları kesen tüm o sikik eğitmenlerin doğruyu söylemiş olması yönünde.

Açıkçası devamında yapacaklarım biraz daha pastanın kreması olacak nitelikte ilk hedefim sadece hayatımı kollarımın altına almak. Bunu yapabilirsem taktiksel bir geri çekilmeyle solumda kalan Usagi’ye doğru koşacağım savaş alanında bunun kolay olmayacağını biliyorum ama elimden gelenin en iyisini yapıp Usagi’yle buluşmaya çalışacağım. Az önceki ortama nazaran daha güvenli bir ortamda olacağım el mührü yapan en azından bir süre pasif kalacak diğerinin de şaşkınlık payını düşünürsem kalabalığın arasında kaybolabilirim gibi geliyor. Muharebenin başında yaptığımız hatanın son hatamız olmamasını istiyorsak –tabi savaş esnasındaki sonuncu olursa fena olmaz- bunu yapmalıyız tekrardan birleşip yakın kalmalıyız.

Eğer her şey istediğim gibi giderse ve Usagi’yi canlı bulursam uygun pozisyonda olurlarsa dövüştüğü kişiye Shinkuu Gyouku atarak
oradaki işi hızlıca hallettikten sonra Butsuo’nun yanına gitmek gibi bir hedefim var ama bakalım, bunları yapacak zamanım olacak mı?
► Show Spoiler
► Show Spoiler


In a world without gold we might've been heroes!
Künye
İsim: Shimada Kazuo
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.86
Kilo: 72
Köy: Ishigakure
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 37.500
Prestij: 8
Kullanılabilir GP: 20

Motivasyon
Fuuinjutsu Öğrenmek: Fuuinjutsu’ya abartılı derecede bir ilgisi vardır, derinlikleriyle Fuuinjutsu öğrenmek hayatta ki tek hedefidir hatta. Bunun uğruna Shinobi olmaya karar vermiş, şuanda çıktığı sıkıcı görevlere katlanmasının tek sebebi bir gün Fuuinjutsu’da ustalaşma hedefidir.

Komplikasyon:
Merak Belası: Normalde mantıklı karar verme yetisine sahip olan Kazuo. Bir şeyi merak ettiğinde kontrol mekanizmasını tamamen yitirir bunun sonucunda mantıklı veya mantıksız kararlar alabilir. Normalde pek zararlı bir şey gibi görülmese de Kazuo’da ki seviye tamamen farklıdır, aniden bir şeyi merak eder ve bunun mantıklı bir merak olmasına gerek bile yoktur.. Örneklemek gerekirse “Cübbeli adamı gizlice takip et.” Görevindeyken aniden beynine doluşan “Adamın kafası kel mi acaba?” sorusuyla birlikte kendini aniden adamın üstünde bulabilir. Bu problem, bazı görevler de kendisine sıkıntı yaratmıştır.

Özellikler

Profil
Güç: 4
Çeviklik: 7
Kondisyon: 4
Potansiyel: 4
Varlık: 5
Zeka: 6

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 2
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 2
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin No Jutsu
Shinkuutai
Shinkuu Gyouku
Kaiten Shuriken
Zanshuu no Jutsu
Taijutsu
Musatsu - C Rank

Fuuinjutsu
► Show Spoiler
Genjutsu
Raigen
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
► Show Spoiler
► Show Spoiler

Standart shinobi çantasına benzer çanta
Ödüller:
Hırsız Kim - C Rank
4. Yoklama
Chakra Taşları
[Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo
► Show Spoiler
User avatar
Kita Usagi
Ishigakure
Ishigakure
Posts:252
Joined:September 11th, 2018, 3:23 am
Künye:

Re: [Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo

Post by Kita Usagi » March 13th, 2019, 3:00 am

Rakibiyle karşı karşıya koşmaya başladıkları sırada çıkartıp fırlatmıştı kunaisini. Hep yaptığı gibi elindeki wakizashileri kullanarak kurtulacağını düşünmüştü bu saldırıdan. Ne var ki düşündüğü gibi gelişmemişti olaylar. Biraz sağa hareketlenip bu kunaiden kurtulduktan sonra zikzak yapmaya başlamıştı. Bu durum karşısında ne yapacağını tam olarak belirleyemese de, kendi planına uygun devam etmeyi düşünmesi tam bir eksi durum olmuştu Usagi için. Arkasında kendi silüetlerini bırakarak ilerleyen rakibinin üstünden takla hamlesini atmayı başarmıştı. Bu takladan sonra ilk darbesini indirmek için sağ ayağını adama savurduğu sırada baldırına yediği derin kesikten sonra sağ ayağını geri çekip pozisyon almaya çalışmıştı.

Adamla arasındaki mesafe wakizashilerin ulaşabileceği uzaklıktaydı. Bu sebeple sağdan veya soldan gelecek herhangi bir saldırıya karşı önlem almaması durumunda biraz önce öldürdüğü adamla aynı kaderi paylaşması işten bile değildi. Bu durumdan kurtulmak için bir şeyler düşünmeye başladığı sırada ise kafasına daha büyük bir sorunu olduğu geldi. Sağ baldırına aldığı kesik. Bu derin yara sebebiyle yapabileceği hamlelerin çoğu sekteye uğrayacaktı. Bu bacağını sadece tek bir seferlik saldırıda kullanabileceğini düşünüyordu. Sağ bacağından destek alarak hamle yapması durumunda bu hamlenin hiçbir işe yaramayacağını az çok kestirebiliyordu. Bu sebeple sol ayağından destek alarak sağ ayağı ile saldırı yapabilirdi, ama bu saldırıyı da adama vuracağı son darbe olarak kullanmalıydı zira o darbeden sonra acı içinde bir kaç saniye kıvranacağını düşünüyordu. Bu zaman zarfı içerisinde hayatı bir pamuk ipliğine bağlı olacaktı.

Rakibi ile arasındaki mesafeyi dikkate alarak bir saldırı düşünmeye başladığı sırada, savunma yapıp bekleme fikri geldi aklına. Savunma pozisyonunda kalarak adamın bir açığını kollayabilirdi. Bu fikir başta güzel gelse de, sonradan sağ bacağının durumu aklına geldiği gibi, savunma pozisyonunda kaldığı sürece çok büyük sıkıntılar çekebileceğini düşünüp bu fikirden vazgeçti.

Karşısındaki rakibinin wakizashi savuruşları arasında girebilirse eğer wakizashileri kullanarak erişemeyeceği bir yakınlığa girmeyi düşünüyordu. Gerekli yakınlığı sağladığını düşündüğü anda ise önce sağ yumruğunun dışını soldan sağa olacak şekilde adamın çenesine indirecekti. Bu hareketinden gelecek olan momentumu kullanarak sol yumruğunu yine adamın çenesine doğru savuracaktı. Bu iki hamleden sonra adama tam olarak sol tarafını döndüğü sırada, sol bacağı üzerinde dönerek sağ topuğunu adamın suratına indirip sağlam bir darbe vurmayı hedefliyordu. En azından bir iki saniye adamı oyalasa, bu bir iki saniye içerisinde kendisini olabildiğince toparlayabilirdi. Eh, en nihayetinde işin ucunda ölüm vardı.

Eğer burada ölürse, bunun tamamıyla kendi suçu olduğunu bilerek ölecekti.
► Show Spoiler
Off Topic
Gm mesajının son kısmında rakibim ile yüz yüze durduğumu varsayarak oluşturdum hamlelerimi.
Image
Künye
İsim: Kita Usagi
Yaş: 17
Cinsiyet: Dişli bir dişi.
Element: Suiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 142.500
Prestij: 4
Ün: 26
Kullanılabilir GP: 0

Özellikler
► Show Spoiler
Profil
► Show Spoiler
Mod
► Show Spoiler
Efsanevi Yaratık
► Show Spoiler
Ninjutsu
► Show Spoiler
Taijutsu
► Show Spoiler
Genjutsu
► Show Spoiler
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
► Show Spoiler
Jirou Ryu is my BITCH!
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo

Post by GM - Naruto » March 13th, 2019, 10:02 am

Butsuo; Roku’nun harekete geçmesiyle birlikte sen de zıplama hamlen için ayaklarındaki mevcut çakraya ek olarak olabildiğince çakra topluyorsun ve kendini gökyüzüne doğru fırlatıyorsun! Yükseklere çıktığın anlarda savaşın kanlı yüzünü kuş bakışı izliyorsun ve sana doğru zıplayan 10 klonu da… Sanki aranızda kimin daha yükseğe çıkacağına dair bir yarışma var gibi, gökyüzünü yararcasına yükseliyorsunuz ve bu gizli mücadeleyi kazanan kesinlikle sen oluyorsun. Klonlar senin kadar yükseğe çıkamazken, havada sergiledikleri kombinasyonlarla yere düşmemek adına birbirlerini desteklemeye başlıyorlar. Patlama menzili dışında olsan da, her yükselişin bir inişi olduğu bilinciyle zirve noktasında bir shuriken ve iki kunaiyi Roku’ya fırlatıyorsun. Klonlar birbirlerini tutup fırlatma şeklindeki bir hamleyle fırlattığın ekipmanların önüne geçmeyi ve Roku’ya ulaşmasını engellerken, bir klon ekipmanların hedefi olarak duman bulutu şeklinde patlayarak yok oluyor. Geriye kalan dokuz klon ise patlamaya hazır bir şekilde beklerken, savaşın başından beri beklediğin mucizelerden biri de gerçekleşiyor.

Roku olduğu yerde dikkatli bir şekilde seni izlerken, sol tarafından hızlı bir şeklilde, adeta siyah bir silüetten ibaretmiş gibi gelen Kageyasu, katanasıyla Roku’nun sırtına bir kesik hamlesi yapıp doğrusal ilerlemesine devam ederken, Roku acılı bir inlemeyle el mührünü yapacağı sırada ellerini boşa çıkarıyor. Klonlar hala havadayken, kazandığın ivme ile Roku’ya ulaşabilme yönünde bir açıklık yakalıyorsun. Kageyasu’nun sana yaptığı bu asist, mücadeleyi kazanabilmek adına belki de elde edebileceğin tek şans olarak önüne geliyor.

Bu sıralarda klonlar hala hareket edebilecek kapasitede, ancak senin hızınla yarışabilecekleri konusunda şüphelerin bulunuyor. Fakat işin riskli kısmı, Roku’nun bu klonları seni yok etmek için değil de, savaş alanındaki diğer kişilere yöneltmesi olarak gözüne çarpıyor. Bu durumda oluşacak patlamanın birçok dostunun canına mal olabileceğinin farkındasın. Hatta özellikle Kazuo ve Usagi’nin bile bu patlamadan etkilenebilmesi mümkün gibi duruyor.

Usagi; Rakibinin wakizashi savuruşlarına kilitlenen gözlerin, uygun anı yakalamak için sahip olduğun tüm yetenekleri kullanıyor. Görüşün sadece iki wakizashiden oluşup, diğer görüntüler bulanıklaşırken, wakizashinin hareketlerini mümkün olduğunca takip etmeye çalışıyorsun. Başlangıçta gözlerinden yaş gelmesine yakın bir odak oluşturmuşken, wakizashiler hızla hareketine devam ediyor. Fakat zaman bir anda yavaşlıyor, wakizashiler yavaşlıyor, nefes alışverişin yavaşlıyor ve gözlerin giderek büyüyor. Büyük bir gizin ardındaki çözümü bulmuş gibi wakizashiler adeta hareketsiz hale gelirken, bunu normal bir zamanda yapmanın imkansız olduğunu ve savaşın adrenali ile birleşen ölüm kokusuyla wakizashilerin hareketlerini takip edebildiğini fark ediyorsun. Doğru zamanı yakaladığını düşündüğün anda ise, wakizashilerin arasına kendini atıyorsun ve o anda zaman birden tekrar akmaya başlıyor!

Sağ yumruğunun dışını rakibinin çenesine doğru indirdiğin anda, rakibinin dengesi bir anda kayboluyor ve keskin wakizashi savuruşları kesiliyor. Bu durum, diğer hamlelerini yapmak için sana gereken zamanı fazlasıyla tanırken, sol yumruğunla rakibinin çenesine attığın bir diğer yumruk, rakibini tamamen dengesiz hale getiriyor. Artık her türlü saldırıya açık olan rakibine sağ ayak topuğunu rakibinin suratına indiriyor ve onu geriye doğru savurmayı başarıyorsun!

Kazuo; Üstünde giderek artan hava basıncı, neredeyse hareket kabiliyetini tamamen sınırlarken, bir yandan da ensene inecek darbenin yarattığı ölüm korkusu içinde büyümeye başlıyor. Bu noktada Kawarimi no Jutsu’ya başvurman, seni ölümün kıyısından döndürmeyi başarıyor. Hemen hemen seninle aynı kütleye sahip bir Ishigakure shinobisinin cesedi, rakibinin darbesiyle bir kez daha ölürken, yer değiştireceğin cesedi belirlemiş olman sayesinde, başarılı bir hamleye imza atıyorsun.

Zanshuu no Jutsu’nun etkisi üzerinde kaybolduğu bu anlarda, Usagi’ye doğru koşmaya başlıyorsun. Birkaç tekme ve yumruktan kendini koruyarak yaptığın bu koşunun sonunda, Usagi’nin rakibine indirdiği yumruk ve tekmelere şahitlik ediyorsun. Arkanı dönüp baktığında ise dövüştüğün kişilerin seni takip etmediklerini görüyorsun. Zira dövüştüğün kişiler savaşın getirdiği kargaşa da nazara alındığında pek görüş alanının içerisinde bile değiller.

Usagi’nin dövüştüğü rakibinin tamamen sersemlemiş bir şekilde geriye savruluşuna şahitlik ettiğin anda, ona son darbeyi indirmek için Shinkuu Gyouku uyguluyorsun ve gönderdiğin hava akımını izlemeye koyuluyorsun.

Usagi ve Kazuo; Usagi’nin rakibini sersemletmesinin ardından, Kazuo’nun adama gönderdiği hava kütlesi ile işinin bitirmesine şahitlik ediyorsun. İkinizin savaşın başından itibaren ilk kez yan yana geldiğiniz anlarda, Usagi’nin dövüştüğü adamın henüz ölmediğini anlayabiliyorsun. Ne var ki adamın size karşı koyacak bir gücü de yok gibi duruyor. Yani bu adamın işini bitirmek tamamen sizin inisiyatifinize kalmış durumda. Bu sırada Kazuo, Butsuo’ya ulaşmak için onun bulunduğu muhtemel bölgeye baktığında, Butsuo’nun bir hayli yükseğe sıçramış bir şekilde havada olduğunu, onun birkaç metre altında ise, birbirinin aynısı olan dokuz tane iri cüsseli adamın havada durduğunu görüyor. Birbirinizle olan mesafeniz yakın olsa da, savaş alanın şartları altında sorunsuz bir şekilde ulaşabilmeniz muhtemel görünmüyor. En azından Butsuo’ya ulaşmak için, kalabalığı yarıp geçmeniz gerektiğinin farkındasınız.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Shimada Kazuo
Posts:123
Joined:September 1st, 2018, 1:31 am

Re: [Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo

Post by Shimada Kazuo » March 14th, 2019, 11:52 pm

Ölüm kulaklarımı çınlatan feryatlar kadar gerçek, nefesim kadar yakınımdaydı. Üzerime binen gökyüzünün altında iki büklüm kalmışken düşmanın hızlıca yanıma yanaştığını hissedebiliyorum, tüylerim her sanise biraz daha dikelirken enseme saplanmak üzere havaya kaldırılan kunai harekete geçtiğinde aklıma gelen tek şeyi yaptım: Kawarimi No Jutsu. Yapabildiğim ve öğrendiğim onca şeye rağmen beni yaşama bağlayan şeyin akademide ilk öğrendiğim jutsulardan biri olması ironikti.

Gözü dönmüş rakibim bir cesedi ikinci kez öldürmek gibi ilginç bir şeyi denerken bende zaman kaybetmeden çığlıkların arasında koşuşturmaya başladım. Sağımda solumda önümde ve arkamda her yerde ölüm vardı, düşmanların ölüleri; arkadaşlarımın cesetleri. Kan kokusu o kadar yoğun ki ciğerlerimde havadan çok kanın aromasını hissediyorum, boğazım hatta damarlarım asitle eritilmişçesine yanarken üzerime gelen gelişigüzel tekmeyi basit bir manevrayla savuşturdum bu sırada bakış bile sayılamayacak kadar ufak bir es vererek az önce beni öldürmeye niyetlenenlerin peşimde olup olmadıklarını kontrol ettim. Orada değillerdi lakin bu es bile savaş alanı için fazlaydı, üzerime gelen yumruğu sona anda fark etmemle sonuçlanan bu hatayı başarılı bir bloklama hamlesiyle kapattım ve durmaksızın yoluma devam ettim.

Olduğundan yüz kat daha uzun süren yolun sonuna geldiğinde aradığım şey karşımdaydı. Usagi sağlam bir darbeyle rakibinin üstünden gelmişti ama vücudu çok iyi bir durumda değildi, ciddi olduğuna inandığım yaraları vardu umarım göründüğünden daha dayanıklıdır.

Yaptığım jutsuyla kavgaya dahil olurken herif yere yığılmıştı işini bitirmemek gibi bir aptallık yapmayacaktım elbet Usagi’nin yanına vardığımda tantoumu hızlıca yerdeki düşmanın boğazına batırıp çıkartacaktım. Bir sürü şey söylemek, planlar yapmak istesem de tren çoktan gardan çıkmıştı, o değerli zamanları duygusal konuşmalarla harcamıştık şimdiyse çığlıkların ve cisimleşmiş ölümün arasında böyle şeylere ihtiyaç duymak, ne kadar büyük bir hata yaptığımızın göstergesi niteliğindeydi.

Bu sırada gökyüzünde Butsuo’yu görmüştüm, altında muhtemelen birbirinin klonu olan dokuz tane iri yarı herif vardı. Ona ulaşmamız için yarmamız gereken kalabalık karşısında aklıma gelen bir fikirlerin başarı oranı epeyce azdı yine de bundan çok hafif bahsettikten sonra Usagi’nin emirlerini beklemeye karar vermiştim. “Butsuo’ya ulaşmalıyız. Dikkati üstüme çekerek Raigen yaparak belki bize bir yol açabilirim.”, dedikten sonra takım liderimin vereceği emirleri beklemeye başladım. Savaş alanında hareketsizliğin sonucunun ölüm olduğunun bilincinde olmamdan ötürü şu sekansın hızlıca geçilmesini istiyorum, aynı sebepten algılarım çevreden gelebilecek tehditlere karşı açıkken tantoumu göğsümün önünde çapraz bir şekilde duracak şekilde konumlandırdım.


In a world without gold we might've been heroes!
Künye
İsim: Shimada Kazuo
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.86
Kilo: 72
Köy: Ishigakure
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 37.500
Prestij: 8
Kullanılabilir GP: 20

Motivasyon
Fuuinjutsu Öğrenmek: Fuuinjutsu’ya abartılı derecede bir ilgisi vardır, derinlikleriyle Fuuinjutsu öğrenmek hayatta ki tek hedefidir hatta. Bunun uğruna Shinobi olmaya karar vermiş, şuanda çıktığı sıkıcı görevlere katlanmasının tek sebebi bir gün Fuuinjutsu’da ustalaşma hedefidir.

Komplikasyon:
Merak Belası: Normalde mantıklı karar verme yetisine sahip olan Kazuo. Bir şeyi merak ettiğinde kontrol mekanizmasını tamamen yitirir bunun sonucunda mantıklı veya mantıksız kararlar alabilir. Normalde pek zararlı bir şey gibi görülmese de Kazuo’da ki seviye tamamen farklıdır, aniden bir şeyi merak eder ve bunun mantıklı bir merak olmasına gerek bile yoktur.. Örneklemek gerekirse “Cübbeli adamı gizlice takip et.” Görevindeyken aniden beynine doluşan “Adamın kafası kel mi acaba?” sorusuyla birlikte kendini aniden adamın üstünde bulabilir. Bu problem, bazı görevler de kendisine sıkıntı yaratmıştır.

Özellikler

Profil
Güç: 4
Çeviklik: 7
Kondisyon: 4
Potansiyel: 4
Varlık: 5
Zeka: 6

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 2
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 2
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin No Jutsu
Shinkuutai
Shinkuu Gyouku
Kaiten Shuriken
Zanshuu no Jutsu
Taijutsu
Musatsu - C Rank

Fuuinjutsu
► Show Spoiler
Genjutsu
Raigen
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
► Show Spoiler
► Show Spoiler

Standart shinobi çantasına benzer çanta
Ödüller:
Hırsız Kim - C Rank
4. Yoklama
Chakra Taşları
[Ishigakure - Operasyon] Kita Usagi & Shimada Kazuo & Oita Butsuo
► Show Spoiler
Locked

Return to “Yağmur Ülkesi”