[Oita Butsuo & Jirou Ryu] Panzehir

Locked
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm
Re: [Oita Butsuo & Jirou Ryu] Panzehir

Post by GM - Naruto » June 26th, 2020, 10:04 am

Butsuo; Cümlelerin ağzından dökülürken Sozen’in yüzündeki sinsi gülümseme giderek daha da büyüyor. Sözlerini onu sinirlendirmek için kullanmış olsan da, tüm söylediklerinin onun hoşuna gitmiş olduğunu rahatlıkla anlayabiliyorsun. Bu sebeple Sozen, herhangi bir şekilde gaza gelip sana doğru harekete geçmek yerine, olduğu yerde dikkatli bir şekilde beklemeye devam ediyor. Bu esnada Domu’yu aktif hale getirerek bedenini sertleştirmeyi de başarıyorsun.

Çakranı Oukashou için sağ elinde yoğunlaştırmanın ardından ise, daha fazla bekleme gereği duymadan hızla Sozen’e doğru ilerlemeye başlıyorsun. Bu ana kadar yeteneklerini fazla konuşturmamış olsan da, ortaya koyduğun hız Sozen’in bir anlık şaşırmasına neden oluyor. Aranızdaki mesafe 10 metreye indiği anda ise, pasif bir şekilde aktif olan sensör yeteneklerinin de sana fısıldayacaklarına kulak vermeye başlıyorsun. Sozen’in suratına yumruğunu indirmek için hareketine devam ederken, bu aşamaya kadar Sozen’in çakra akışında herhangi bir değişiklik sezemiyorsun. Bununla birlikte Sozen bulunduğu noktada sabit bir şekilde durması ve kafanda belirlediğin olası kaçış hamlelerinden herhangi birini yapmaması seni tereddütte bırakıyor. Bu tereddüt, hamlelerinin efektifliği noktasında herhangi bir engel yaratmasa da, zehir salması olasılığının daha fazla olduğunu düşünerek nefesini tutuyorsun.

Sozen ile arandaki mesafe artık yumruğunun suratına inmesi için yeterli olduğu anda, sağ yumruğunu hızla Sozen’in suratına doğru savuruyorsun. Bu esnada bir anda sensör yeteneklerin Sozen’in çakrasının anlık olarak hareketlenmeye başladığı sinyallerini gönderiyor sana. Karşılaşacağın tekniğin mahiyeti noktasında sensör yeteneklerini seni aydınlatamasa da, en azından B-Rank bir tekniği gerçekleşeceğini sezebiliyorsun. Ne var ki bu anlık hareket, senin Sozen’in suratına yumruğunu geçirmek üzere olduğu ana denk geliyor ve hamleni destekleyecek ikincil bir hamle yapma imkanını yakalayamıyorsun. Sonuç olarak ise, attığın yumruk Sozen’in tam suratına isabet ediyor, ancak çıkan mor gaz bulutunun içinden geçip gitmekle yetiniyor!

Sozen’in kafa kısmında, yumruğunun geçebileceği büyüklükte bir boşluk oluşurken, vücudunun diğer bölgeleri varlığını ve bütünlüğünü korumaya devam ediyor. Senin için kötü senaryo elbet burada bitmiyor, zira sezdiğin anlık çakra değişimini benzer şekilde anlık olarak bir kez daha sezdiğin anda, Sozen’in suratındaki boşluk mor gaz bulutuyla kapanıyor ve sağ kolun hemen hemen dirseğine kadar kadar kolun Sozen’in kafasının içinde kalıyor! Bileğinden parmaklarının ucuna kadar olan kısım Sozen’in kafasının arkasından çıkmış bir haldeyken, sensör yeteneklerin bu kez Sozen’in değişen Shintai enerjisine dair sinyalleri zihnine yolluyor! Suratında yarattığı boşluk ile adeta seni kendisine bağlamış olan Sozen, sağ eliyle hızlı bir şekilde uzandığı wakizashisinin kabzasını kavrarken, karın bölgene gelmesi muhtemelen bir saldırıya hazırlıklı olman gerektiği hissine kapılıyorsun.

Bu aşamada Sozen ile sağ kolundan bütünleşmiş bir haldesin ve sağ kolun ciddi anlamda sıkı bir şekilde kavranmış gibi. Kolunu hareket ettirmek senin için imkansız gibi dururken, aslında Sozen’in baştan beri hareketsizliğinin ardında yatan planın bu olduğunu anlayabilmen de mümkün oluyor. Ancak şu aşamada, Sozen’in wakizashi hamlesinden kurtulman için oldukça kısa bir süren olduğunun da farkındasın.

Ryu; Sozen senden gelecek olası bir saldırıya kendisini bir hayli hazırlamış gibi görünürken, ağzından dökülen cümleler onun duruşunda herhangi bir değişlik yaratmıyor. Ancak sözlerinin onun açısından ilgi çekici olduğunu da yüzündeki hafif sırıtıştan anlayabiliyorsun. Sozen’in wakizashisine karşı kendi wakizashini hazırlamanın ardından, yüzündeki sırıtışı bozmayan Sozen “Meraklı biri olsam kimin hakkımda ne dediğini sorardım. Ama sözlerin öldürme arzunun benimkiyle yarışır olduğu sinyalini veriyor. Ne hoş bir hava değil mi?” diyor ve hemen ardından oldukça hızlı bir şekilde sana doğru ilerlemeye başlıyor!

Sozen’in harekete geçmesi şu an için amaçladığın tek şey olduğu için cümlelerin işine yaraması, en azından bundan sonra vakit kaybı işlerle uğraşmayacağın anlamına geliyor. Tek beklediğin Sozen’in yanmakta olan kütüğü geride bırakması olurken hızı hemen hemen sana denk gibi görünen Sozen, göz açıp kapayıncaya kadar kütüğün yanına geliyor. Doğru anın geldiğini anladığın anda Kawarimi’yi kullanarak kütükle yer değiştirmeyi başarıyorsun ve Sozen’in birkaç adım arkasında belirmenle birlikte wakizashini Sozen’in arkasında girip kalbinden çıkacak şekilde yönlendiriyorsun! Wakizashin hedefine doğru sarsılmaz bir kararlılıkla ilerlerken, Sozen’in hızlı bir şekilde arkaya doğru dönüyor ve wakizashisini yerden havaya doğru dikey bir şekilde savurarak wakizashinin hareketini engel oluyor! Wakizashinin havaya kalkışı, yapılacak ikinci bir saldırı hamlesine karşı bir açık oluştursa da, Sozen’in neredeyse tamamen içgüdüleri ile yapmış olduğunu anladığın hamlenin ardından geriye doğru sıçraması, planlı bir saldırı ile sana karşılık vermediğini gösteriyor.

Sozen ile aranızdaki mesafe bir anda 7 metreye kadar açılmışken, Sozen’in yüzündeki sırıtış da yerini koruyor. “Beni öldürmek için basit tekniklerden fazlasına ihtiyacın var.” diyen Sozen’in wakizashisini tutan elinden mor gaz yayılmaya başlıyor. Ancak bu kez doğrudan wakizashisini mor gaz bulutuyla kaplayan Sozen “Vücudum istediğim türden zehir üretebilir. Daha önce solumayla etkisini gösteren zehrimden kurtulmuştunuz. Bakalım şimdikini nasıl karşılayacaksın?” diyor gayet mutlu bir şekilde. Bu cümlelerinden sonra ise, sana doğru hareket etmeye başlıyor. Wakizashisini hafifçe önünde tutarak olası bir karşı saldırıya karşın kendisini koruduğunu anladığın Sozen’in, wakizashini öyle alelade kullanan biri olmadığını da rahatlıkla anlayabiliyorsun.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Jirou Ryu
Ishigakure
Ishigakure
Posts:292
Joined:September 1st, 2018, 8:08 pm
Künye:

Re: [Oita Butsuo & Jirou Ryu] Panzehir

Post by Jirou Ryu » June 26th, 2020, 12:55 pm

Tüm ışığı emip yok edecekmiş gibi duran siyah peçesinin altından, usulca gülümsedi sadece Ryu. Sozen'in sözlerinin onda oluşturduğu etki, bundan ibaretti. Soğukkanlı bir şekilde, beklerken onun üzerine gelişini, bir anda, vuku bulan o hamlesi ile arkasında bittiğinde, bir an bile tereddüt etmeyen elleri, avını yakalamış bir yırtıcının hırsı ile öne doğru atılırken, bu tamamen kas refleksine işlemiş, planından bağımsız bir saplama hamlesi olmuştu. Sozen'in teni ile kılıcı arasında santimler sayılabilecek bir mesafe kaldığında ise, Sozen'in o ansızın dönüşü ile göz göze gelen ikili, yoğun bir dövüşün başlangıcının işaretini adeta vermişlerdi birbirlerine. Ryu, karşısındaki adamın, basit biri olmadığını çoktan kabul etmişti, ama her seferinde, Sozen onu biraz daha şaşırtıyordu ve bu noktada, zehir sanatı ile zaten baş ağrıtıcı olan Sozen, diğer tüm o yönleri ile daha da çekilmez ve katlanılmaz bir rakip oluyordu Ryu için. Oysa ki, zehir yeteneğine sahip olmasa bile, sadece saf taijutsu ve ninjutsu teknikleri ile bile belki de tek başına yenemeyeceği bir düşmandı Sozen.

Buna rağmen, diye düşündü Ryu, Sozen refleks olarak bir anda kendini geriye atarken. Savaşmalıyım, savaşmak zorundayım... Derin bir iç çekti ve karşısında, dikilmiş, öylece sırıtan Sozen ile bir kaz daha göz göze geldi. Usulca Wakizashi'yi savaşmak için, doğru bir konuma alırken, Sozen'in sözlerine tepkisiz, buzdan bir parçaymış gibi gözüken soğuk gözlerle karşılık verdi sadece. Sessizlik, ormanda çıkardığı yangının, ağaçlarda bıraktığı hasar ile bozulurken, Sozen'in kılıcına işlemiş, o mor gaza göz ucuyla baktı. Kılıca işlenmiş bir zehrin, kesik ya da değme yoluyla bulaştığını düşünüyordu. Bu noktada, bu kılıçtan alacağı tek bir kesiğin, ne denli sonuçlar doğurabileceğini bilmese bile, gözünü korkuttuğunu kabul ediyordu. Yavaş, ama ne yaptığını bilen bir adamın atacağı cinsten adımlar ile üstüne doğru gelen Sozen'e, vücudunu gererek karşılık verirken, her bir hücresini bu savaşa hazır etmeye çalışıyordu.

Sozen'in, söylendiği gibi Taijutsu konusunda yetenekli olması, Ryu'yu şaşırtmamıştı. Ama özellikle, hız konusunda kendisiyle neredeyse yarışıyor olması, ona bir nebze dokunmuştu. Eğer fiziksel olarak üstünlüğünü bu savaşta koyamazsa, Sozen'in can sıkıcı zehri, sadece can sıkmakla kalmaz, gerçek anlamda canından can alabilirdi. Bu yüzden üstünlüğü eline almak için, bir çok kez kapısını çaldığı ve bir kez daha çalmaktan hiç mi hiç çekinmeyeceği, Raiton no Yoroi'yi kullanacaktı. Elektriğin cızırtıları, kulağına dolup, vücudunda akan kan gibi, tüm bedeninde dolaşmaya başladığında ise bir anda öne doğru atılacaktı. Sağ eliyle tuttuğu Wakizashi'yi aşağıdan yukarıya doğru, paralel bir açı ile savuracaktı. Bu savurma, karnın en en aşağı bölgesinden, kalbin olduğu tarafa doğru uzanacak şekilde ilerleyecekti. Bu noktada iki şeyi test etmek istiyordu Ryu, Sozen'in mevcut hızına vereceği tepkiyi ve reflekslerinin sınırını. Bu yüzden, sürekli tek bir saldırı yapacak ve akabinde hızla geriye doğru çekilip, tekrardan kendini öne doğru atarak, bir süre bu yoğun tempoda Sozen'in üstüne oynayacaktı. Bu noktada, en büyük amacı, Sozen'in kılıcından tek bir darbe bile yememekti. Öte yandan sürekli saldırılarını farklı açılardan yaparak, Sozen'in herhangi bir zayıf yönü olup olmadığını da, tartmak istiyordu.

Bu savaş, özellikle Ryu için, oldukça yorucu olacaktı, ama bu noktada, tek cefa çekenin kendisi olmaması için, tüm varını yoğunu da ortaya koyacaktı.
Image
I'm Kita Usagi's bitch.
Künye
İsim: Jirou Ryu
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 235.000 Ryo
Prestij: 2 PP
Ün: 29
Kullanılabilir GP: 0 GP
Motivasyon
Tek adam olmak: Tüm dünyayı tek bir çatı altında toplama hedefi onun motivasyonudur. Bu sayede dünyadaki tüm gereksiz savaşları sonlandıracağına inanmaktadır ve gerekirse bunun için bir savaş daha çıkartmaya hazırdır.
Komplikasyon
Kanayan yara: Ailesinin ölüp ölmediğini bilmemek onun kalbine saplanmış bir hançer gibidir. Sürekli kanamasına, sürekli acımasına sebep olmaktadır. Her zaman aklının ucunda bu soruyla yaşamasına sebep olmaktadır ve kim bilir belki bu soru onun sonu olacaktır.


Özellikler
Yeni Avcılar Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.

Üç Kişinin Sırrı Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.



Profil
Güç: 10
Çeviklik: 11
Kondisyon: 6
Potansiyel: 5
Varlık: 3
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 10
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 10
*[Potansiyel] Ninshuu: 5
[Varlık] Aldatma: 1
*[Varlık] Empati: 3
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin, D-rank
Otonaku Ashi Jutsu, D-rank
Girigiri, D-Rank
Kizetsu no Jutsu, C-Rank
Choune no Jutsu, C-rank
Jintei, C-Rank
Raiton no Yoroi, A-rank
Raiyata, A-rank


Taijutsu
Musatsu Stili, B-Rank

Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu, A-rank
Shibou no Jutsu, B-rank

Özel mod
Kage no Senshi

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-Kaderin cilvesi sonucu elde edilen Wakizashi (Sırtında bulundurur)
-Özel Üretim Tantou (Belinde, ulaşımı oldukça kolay bir yerde bulundurur)
-Ryu'nun ekstra shinobi ekipmanlarını koymak için kullandığı özel üretim ekipman çantası (Sağ bacağında ulaşımı kolay bir yerde asılıdır.)
User avatar
Oita Butsuo
Ishigakure
Ishigakure
Posts:318
Joined:September 1st, 2018, 2:42 pm
Künye:

Re: [Oita Butsuo & Jirou Ryu] Panzehir

Post by Oita Butsuo » June 26th, 2020, 6:47 pm

Çakra harcamaya devam et Sozen. Bu klonun beni öldürecek hali yok ama sen yorulmaya devam ediyorsun. Ormanda da Ryu'yla dövüştüğüne eminim. Birkaç saniye içinde klonun tekrar ortaya çıkmazsa kanıtım da olmuş olacak. İki taraf da zamana karşı yarışıyor ama sen kaynaklarını bizden daha cüretkar kullanıyorsun. Bakalım ne olacak bu işi sonucu.

Kolumu kafana kıstırmış olabilirsin. Çok da sıkıntı bir durum değil benim için. Hiç ara vermeden devam edeceğim hareketime. Küçükken az güreşmedim sokaklarda. Sen bir de gittin bana kafanı tutturdun sıkı sıkı.

Boştaki sol elimle wakizashi'ye giden sağ elini tutmakla başlayacağım işe. Duraksamadan, hızlıca yapacağım bunu. Tıpkı hareketlerimin devamı gibi. Elini kavradığım gibi sağ ayağımla sağdan sola hızla bir alçak tekme savuracağım. Ayaklarını yerden kesmek işime gelir ama dengesini kaybetse bile yeterli olacaktır. Attığım tekmeden sonra kafasının içindeki sağ kolumu yere doğru kendi sağıma çekerek Sozen'i kafa üstü yere çakacağım. Bu sırada sağ elini tuttuğum sol kolumun da harekete ayak uydurup ayak bağı olmadığından emin olacağım. Ayrıca yere düşerken veya düştükten sonra da elini bırakmayı düşünmüyorum. Sağdan sola attığım tekmeyle dengesini bozacağım ve sağ kolumu çekerek kontrolü elime alacağım, kısaca yapacağım şey bu. Sıkı sıkı kavrıyorum nasılsa kafasını, bir kere dengesini kaybettikten sonra istediğim gibi kontrol edebilirim onu. Ha, bu süreçte ben de onunla beraber yere düşeceğim tabii ki. Eğer yeterince sağa çeker becerebilirsem Sozen'in üstüne düşmek istiyorum. Beceremezsem de omuz üstü düşmenin üstümü tozlandırmaktan başka zararı olmayacaktır. Yere düştükten sonra da durmayacağım ama. Sozen'in üstündeki dominant pozisyonumu korumak için hemen çalışmalara başlayacağım. Sol elimle sağ elini kontrol altında tutmaya devam edeceğim. Sağ ayağım veya dizimle ise sağ koluna çökeceğim. Bunlar olurken Sozen'in üstünde oturuyor olacağım. Oturmak derken bağdaş kurmak falan değil tabii, güreşte nasıl üste gelirsen öyle. Ve son olarak sağ yumruğum havada beynini patlatmak için bekliyor olacak. Kelime bile etmesine izin vermeden beynini patlatacağım. İstediği kadar gaza dönüşsün. Varsın o dönüşsün, ben terlemiyorum bile ama onun durumunu bilmiyorum.
Image
Künye
İsim: Oita Butsuo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 481.250
Prestij: 0
Ün: 31
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Hayaletin peşinde…

Butsuo, çocukluk aşkına adını duyurmak, hatta tekrar bir araya gelmek için yaşamaktadır. Bunun en kolay yolunun da ünlü olmak olduğuna karar vermiştir. Kumiko’nun duyduğunda gurur duyacağı, hoşuna gideceği hatta peşinden koşacağı bir ün.

Görev Bilinci
Butsuo, beklentisi veya umudu olmasa da dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeyi kendine görev edinmiştir. Bu görev sonucunda bir ödül veya sonuç beklediği bir görev değil, elde edilen tatminin sadece görevini yapmak olduğu bir görevdir. Ayrıca iyi bir insan olduğuna kendini inandırabilmesi konusunda iyi bir insan olmanın gerektirdiği eylemleri yapmasının faydalı olduğunu da fark etmiştir. Kafasındaki Kumiko’nun ideallerini de desteklemektedir bu görev. Butsuo, kendini daha iyi hissetmek için faydalı işler yapma gereksinimi duymaktadır artık.
Komplikasyon
-
Özellikler
Korucu
Karakter, Shirakami Vadi Ormanı'nda yaşanan hadise neticesinde, tüm dünyadan izole bir şekilde bu ormanda yaşayan halkın koruyucusu konumuna gelmiştir. Bizzat Ishichou tarafından bu göreve atanması neticesinde, söz konusu halk nazarında güvenilir ve her işlerini halledecek kişi olarak görülmektedir. Aynı zamanda, söz konusu halkın istekleri olması halinde, karakter bu görevlere öncelikli olarak atanacak kişidir. Bu sebeple, karakter başka kurguların içinde olsa dahi, söz konusu halktan talep gelmesi halinde, durum ne olursa olsun bu halka yardım etmek zorundadır.
Yeni Avcılar
Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı
Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Profil
Güç: 11
Çeviklik: 7
Kondisyon: 9
Potansiyel: 2
Varlık: 3
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(Favori): 12
[Çeviklik] Akrobasi: 7
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form(Favori): 6
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Doton: Domu
Doton: Doryuu Shiki
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Taijutsu
A-Rank Juudaichi
A-Rank Headbutt
C-Rank Oukashou
Sensör
A-Rank Meishou-Dou
Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kan Hapı (İyi Kalite)
2xKondisyon Hapı (Normal Kalite+İyi Kalite)
Chakra Hapı (İyi Kalite)
5x Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
5xÖzel Üretim Sis bombası
5xIşık Bombası
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [Oita Butsuo & Jirou Ryu] Panzehir

Post by GM - Naruto » June 29th, 2020, 9:50 am

Ryu; Sozen’in üstüne doğru hareket etmeye başlamasıyla, wakizashini hızla kınına yerleştiriyor ve ardından Raiton no Yoroi için el mühürleri yapmaya başlıyorsun. El mühürlerini tamamlamak senin açından uzun süren bir faaliyet olmasa da, Sozen’in saldırıya geçmiş olması karşısında, wakizashini tekrar kınından çekmek zamanını alıyor. Bu haliyle de Raiton no Yoroi aktif hale gelirken, ilk saldırı şansı da Sozen’in oluyor. Her ne kadar Raiton no Yoroi ile bedenini elektrik akımından oluşan bir zırhla kaplamışsan da, Sozen wakizashisinin yere paralel hamlesini kesmemeyi tercih ediyor. Elektrik akımına rağmen saldırısını sürdürmesi ya kendisine fazlasıyla güvendiğini ya da tekniğine karşı wakizashisinin ne şekilde iş göreceğini öğrenmek istediğini gösteriyor gibi. Kendi wakizashini çekmeye başladığın esnada, Sozen’in wakizashisinin Raiton no Yoroi ile temas etmesi de aynı anlara denk geliyor. Ne var ki, Raiton no Yoroi’nin oluşturduğu elektrik akımı Sozen’in hamlesini durdurmak için yetersiz olsa da, elektrik akımının Sozen’e hafiften sirayeti, hamlesini kesmesine neden oluyor. Bir anda wakizashisinin ilerleyişini durduran Sozen birkaç uzun adımla geriye doğru hareketlenirken, bu durum senin planladığın saldırı hamlesine olanak tanıyor.

Raiton no Yoroi ile güçlendirdiğin reflekslerinden de faydalanarak kendini ileriye doğru attığında, aranızda çok kısa bir mesafe olan Sozen’e yaklaşman göz açıp kapayıncaya kadar geçen süre kadar oluyor. Hamlesinin kesilmesinin yanından reflekslerindeki gelişmeyi de ilk elden gören Sozen’in yüzüne yerleşen şaşkınlık hissi, savaşınızdaki ibrenin bir nebze de olsa sana doğru döndüğünü düşündürtüyor. Ancak hin bir adam olduğunu fark etmiş olduğun Sozen’in her an yeni bir numara ile karşına gelmesinin olası olması nedeniyle, elde ettiğin bu üstünlüğe güvendiğin söylenemez. Bu doğrultuda Sozen’e doğru wakizashinle ilk yaptığın hamleye, Sozen wakizashisini yere yakın bir doğrultuda ve yere paralel bir şekilde tutmakla karşılık veriyor. Bel hizasında çarpışan wakizashileriniz, Sozen’in blok hamlesinin ihtimaller içerisindeki en iyilerden biri olduğunu sana fısıldıyor. Henüz daha bu ilk hamleden Sozen’in wakizashi kullanımında iyi bir seviyede olduğunu anlayabilsen de, onun herhangi bir stile sahip olup olmadığı noktasında pek de bir fikrin olmuyor. Ancak ilk hamlede yaptığı davranışlar, sürekli bir saldırı konusunda Sozen’in seninle boy ölçüşemeyeceğini düşünmene neden oluyor.

Wakizashilerinizin bu çarpışmasının ardından kendini birkaç adım geriye atıp, ardından hızla bir kez daha öne atıyorsun. Bu hızlı saldırın karşısında Sozen’in tam olarak savunmasını hazırlayamadığını fark etmen çok da uzun sürmüyor. Diklemesine yaptığın bir saplama hareketine karşılık bedenini bir adım kenara atarak hamlenden kurtulan Sozen, wakizashisini saldırmak için hareketlendirse de, sen çoktan birkaç adım geriye gitmiş oluyorsun. Ardından bir kez daha saldırdığında, bu kez wakizashisi ile hamleni bloklayan Sozen geriye doğru adımlamaya başlıyor. Aranızdaki mesafe bu aşamada senin açından önemsiz bir detay olduğu için Sozen’in arayı açma çabalarını ileriye doğru atılmanla rahatlıkla bertaraf ediyorsun. Wakizashin her defasında Sozen’in bedenini delip geçmek veya kesip atmak için hareketlendiğinde, Sozen’in son anlarda bir şekilde kendisini kurtardığını görüyorsun. Bu şekilde geçen birkaç saniye içinde, toplamda yedi kez saldırıp geri çekiliyorsun. Sozen ormanın sınırlarına kadar çekilirken sol omzunda, sağ kolunun dirsek bölgesinde ve yüzünün sağında gördüğün kanamalar, aslında Sozen’in hamlelerinden çok da hasarsız kurtulmadığını sana gösteriyor.

Sozen ile aranda birkaç metreden ibaret mesafe bulunduğu sıralarda, Sozen’in hafiften yorulma belirtileri gösterdiğini de fark edebiliyorsun. Derin nefes alışverişinin yanında yüzüne yansıyan kifayetsizlik hissi, sonuna kadar sana geçiyor. Başta sana çevrilen ibrenin şu anda daha çok sana döndüğü aşikar olsa da, senin de bu tempoyla ne kadar süre devam edebileceğin sorunu kafanda yankılanıyor. Açtığın yaralar her ne kadar Sozen’in hamlelerini bir nebze de olsa kısıtlayacak gibi olsa da, sonuca götürme noktasında yeterli gibi görünmüyor. Öte yandan, Raiton no Yoroi’nin aktif olduğu sürece normal tekniklerden daha fazla çakra tüketiyor olması da, önündeki engellerden biri olarak görünüyor.

Son olarak, bu aşamada Sozen sana karşı bir saldırıya geçecek gibi durmuyor. En azından bir saldırı yapacaksa da bunu wakizashisi ile gerçekleştirmeyeceği noktasında emin gibisin. Bununla birlikte, Sozen’in bu dövüş içerisinde, şu aşamada, konuşarak nefesini tüketmek istemediğini de fark edebiliyorsun.

Butsuo; Sozen wakizashisini sana doğru savurmaya çalışırken, sol kolunu harekete geçirerek Sozen’i sağ bileğinden yakalıyorsun! Bu anda hamlelerini tek bir bütün gibi, oldukça kusursuz bir şekilde işleme koymaya başlıyorsun. Sağ ayağınla attığın alçak tekmeyi Sozen’in kafasına sıkışan sağ kolunla desteklemeyi başarıyorsun. Bu sayede Sozen’in dengesini tamamen altüst etmeyi başardığın söylenebilir. Ancak Sozen’in kafasına sıkışmış kolun, tahmin ettiğin gibi, senin de dengeni bozuyor. Her ne kadar Sozen’in sağ kolunu tutmaya devam etsen de, ikiniz de hızlı bir şekilde yere kapaklanmaya başlıyorsunuz. Sozen’i sağ kolunu hareket ettirerek hafif sırt üstü olacak şekilde yere düşürmeyi başarıyorsun, ancak sağ kolun hala daha Sozen’in kafasının içinde sıkı sıkıya duruyor. Bu durum sana istediğin hareket özgürlüğünü elde etmeni olanaksız kılsa da, yine de tüm hünerlerini kullanarak Sozen’in üstüne çöküyorsun. Her ne kadar bu süreçte sağ yumruğunu Sozen’in kafasına indirmeyi planlasan da, Sozen’in kafası içinde sıkışan kolunu hareket ettirememen, planının bu aşamasının gerçekleşmemesine neden oluyor.

Sozen yerde yatar bir pozisyonda dururken, Sozen’in wakizashisini tuttuğu sağ kolunu, sol elin, sağ ayağın ve dizinle hareketsiz kılacak bir pozisyona getiriyorsun. Bu noktada yaptığın saldırı ile fiziksel olarak Sozen’den daha iyi seviyede olduğunu ortaya koyabiliyorsun. Bu durum da sana yeni bir saldırı için olanak tanırken, sensör yeteneklerinin bir anda Sozen’deki ani çakra değişimine yönelik sinyaller vermesi bir saldırıyla karşı karşıya kalacağını da sana haber veriyor. Bu çakra değişikliğine dair aklında beliren en önemli durum ise, normal zamanlarda el mühürleriyle başlayan çakra hareketlenmesinin, Sozen’de hiçbir el mührü olmaksızın ve ansızın başlıyor olması oluyor.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Jirou Ryu
Ishigakure
Ishigakure
Posts:292
Joined:September 1st, 2018, 8:08 pm
Künye:

Re: [Oita Butsuo & Jirou Ryu] Panzehir

Post by Jirou Ryu » June 29th, 2020, 3:20 pm

Sınırlar, var olan tüm sınırlardan nefret ediyorum, demişti bir keresinde, henüz küçük bir çocukken. O cırtlak ve tiz dolu sesi, bir an kulaklarına dolunca, bir garip hissetmişti, ama daha çok, o küçük zihninin elinin altından çıkan o sözleri dün gibi hatırlamaya başlamıştı, hiç olmayacak bir anda.

Sınırlardan bahsediyorum, insanların sınır olarak nitelendirdiği tüm o çizgiler olmasa, tüm insanlar tek bir kara parçasına hidayet etse, ve tüm o pis hırslar, tüm bunları kaldırabilecek tek bir adamın sırtına yüklense, savaş dediğimiz tüm bu şeyler bitmez mi?

Zihnin en köhne ve en derin noktalarında yankılan o tiz dolu sesin, kime hitabet ettiğini bir an hatırlayamadı Ryu... Zihnin tozlu raflarında, eskimiş bir kitabı ararcasına, sözlerin karşısındaki o ismin görüntüsünü kurcaladı, ama tüm bu çabası ona, bir hiç olarak döndüğünde, belki de kendi kendine konuşan bir aptaldım, diye o zamanlardaki yalnızlığını hatırlattı kendine. Bir paçavra gibi, oradan oraya sürüklenirken, aslında şimdi de bir paçavradan pekte farkı olmayarak, oradan oraya sürüklendiğini fark etti. Hoş, bir savaşın ortasında, tüm varını yoğunu, kendinden hin ve güçlü bir adamı, sırf hatalarını telafi etmek için bertaraf etmeye çalışırken, geçmişin seline kapılmak, ne kadar doğru ya ne kadar aptalcaydı bilmiyordu, ama her ileri adım atıp, her Wakizashi savurduğunda, zihninde yankılan çocuk Ryu'nun sesine engel olamıyordu. Belki, zihni, her savaşmaya başladığında, kendinden bağımsız bir şekilde hareket eden, bedenine bir mesaj vermek istiyordu belki de sadece, tatsız bir anda ortaya çıkmayı bekleyen anılarının saldırısına uğruyordu, ama, tüm bunların, onun savaşma potansiyelinden bir gram bile eksiltmediği ortadaydı. Şu an, Sozen'in kendisine karşı savaşıyor muydu, onu bile bilmiyordu, fakat tüm savaşa ağırlığını sert ve hızlı bir şekilde koyduğunun farkındaydı.

Shinobi, bir çok savaşa girmiş olmasına rağmen, belki de ilk defa, bir adamla savaşırken, bu kadar soru işaretiyle karşı karşıya kalmıştı. Sozen, her bir hareketi, adeta bir delinin hareketini andırırcasına mantıksızlık ve gizem barındırıyordu, bu noktada, genelde düşmanları gibi düşünmeye çalışıp, onları onlar gibi düşünerek bertaraf etmeye çalışan Ryu, ilk defa bunda başarısız olmanın getirdiği bu durumla tam olarak yüzleşemiyordu. Zira savaşa üstünlüğünü koysa bile, bu üstünlüğünü kullanmaktan çekiniyor ve Sozen'in ansızın yapacağı bir hinliğe, kurban gitmenin korkusunu her bir anında yaşıyordu. Bu, Sozen'i ne kadar geriye iterse itsin ya da onu ne kadar yıpratırsa yıpratıyor olursa olsun, hiç değişmeyecek bir olgu olarak karşısında dikiliyordu ve bu noktada, Sozen'in, psikolojik olarak, hâlâ üstün taraf olduğunu kabul ediyordu. Bunu kırmak içinse, ondan ciddi bir şekilde bir şeyleri alması gerektiğini hissediyordu, Shinobi.

Savaş, elektrikten bir zırh kuşandığından beri, Ryu lehine akarken, zaman tam olarak aksini söylüyordu. Bu tempoda, devam ettiği sürece ve Sozen'e sağlam bir hasar bırakamadığı sürece, kaybeden taraf o olacaktı ve haliyle, kendisinden çok daha dinç bir düşmana, Butsuo olmadan savaşmak işlerini daha da zorlaştıracaktı. Bu yüzden, kısa bir an, Wakizashi Sozen'i öldürmek için, aç bir yırtıcı gibi saldırmaya devam ederken, düşündü. Tüm bu an boyunca ne yaptığını ve Sozen'in ne yaptığını... Saldıları ufak çaplı kesikler bıraksa bile, genel olarak Sozen'i yormuş ve onu epeyce geriye sürüklemişti. Belki de, bu noktada Sozen'in, tuzağına doğru çekiliyor bile olabilirdi, ama şimdilik, üstün olduğu için bu noktaya kadar geldiğini düşünerek hareket etmek, onun için en doğrusu olacağından, bu ihtimali bir köşeye bırakmakla yetiniyordu. Öte yandan, tüm saldırılarının, Sozen'i öldürmek üzerine kurulu olduğunu düşününce, onu ters köşe yapabileceğine inanıyordu.

Ryu, bu tempoda iki adet daha saldırı yapıp, geri çekilecekti ve üçüncü kez, bir daha Sozen'in üstüne düştüğünde, Wakizashi'yi Sozen'in kafasına doğru, yatay bir şekilde, sağdan sola gidecek bir açı ile savuracaktı. Bu noktada istediği şey, Sozen'in kollarını olabildiğince yukarıya doğru kaldırarak kendini bloklamasıydı. Bu noktada Sozen'in, keskin refleksleri olduğunu bildiği halde, kendi reflekslerini ortaya dökerek, Tantou'suna bir diğer eli ile ulaşacak ve hızlı bir hamle ile Sozen'in kılıç koluna doğru, aşağıdan yukarı gidecek şekilde savuracaktı. Bu noktada, eğer, umduğu gibi Sozen'e bu ağır darbeyi vurabilirse, tüm bu eforu ve zamanı en iyi şekilde değerlendirmesine sebep olacak, ağır darbeyi Sozen'e vurmuş olacaktı. Ondan bir kolunu alarak hem yakın dövüş potansiyelini ciddi bir şekilde düşürecek hemde jutsu potansiyelini olabildiğince aşağı çekecekti.

Eğer, bu Sozen'in kendisi ise, savaş bu noktada biterdi, ama hinlik üstadı Sozen, bu noktada her şeyi yapabilirdi ve Ryu, çoktan bunu biliyor olmasına rağmen, bu adama karşı hazırlıklı mıydı emin bile değildi.
Image
I'm Kita Usagi's bitch.
Künye
İsim: Jirou Ryu
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 235.000 Ryo
Prestij: 2 PP
Ün: 29
Kullanılabilir GP: 0 GP
Motivasyon
Tek adam olmak: Tüm dünyayı tek bir çatı altında toplama hedefi onun motivasyonudur. Bu sayede dünyadaki tüm gereksiz savaşları sonlandıracağına inanmaktadır ve gerekirse bunun için bir savaş daha çıkartmaya hazırdır.
Komplikasyon
Kanayan yara: Ailesinin ölüp ölmediğini bilmemek onun kalbine saplanmış bir hançer gibidir. Sürekli kanamasına, sürekli acımasına sebep olmaktadır. Her zaman aklının ucunda bu soruyla yaşamasına sebep olmaktadır ve kim bilir belki bu soru onun sonu olacaktır.


Özellikler
Yeni Avcılar Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.

Üç Kişinin Sırrı Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.



Profil
Güç: 10
Çeviklik: 11
Kondisyon: 6
Potansiyel: 5
Varlık: 3
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 10
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 10
*[Potansiyel] Ninshuu: 5
[Varlık] Aldatma: 1
*[Varlık] Empati: 3
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin, D-rank
Otonaku Ashi Jutsu, D-rank
Girigiri, D-Rank
Kizetsu no Jutsu, C-Rank
Choune no Jutsu, C-rank
Jintei, C-Rank
Raiton no Yoroi, A-rank
Raiyata, A-rank


Taijutsu
Musatsu Stili, B-Rank

Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu, A-rank
Shibou no Jutsu, B-rank

Özel mod
Kage no Senshi

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-Kaderin cilvesi sonucu elde edilen Wakizashi (Sırtında bulundurur)
-Özel Üretim Tantou (Belinde, ulaşımı oldukça kolay bir yerde bulundurur)
-Ryu'nun ekstra shinobi ekipmanlarını koymak için kullandığı özel üretim ekipman çantası (Sağ bacağında ulaşımı kolay bir yerde asılıdır.)
User avatar
Oita Butsuo
Ishigakure
Ishigakure
Posts:318
Joined:September 1st, 2018, 2:42 pm
Künye:

Re: [Oita Butsuo & Jirou Ryu] Panzehir

Post by Oita Butsuo » June 30th, 2020, 1:32 am

Fena değil ama yeterli de değil. Genel olarak kendi seviyemdekilerden fiziksel olarak bu kadar üstünken daha iyi güreşebilmem gerekir. Köye döndüğümde bu konuda bir şeyler yapabilirim. Belki de yapmam. Şu an yapmam gereken görevimi başarıyla tamamlamak. Sonrasında geçmişe bakarak dersler çıkaracak zamanı kendime ayırırım.

Sozenle yerde tepişiyoruz. Her ne kadar Sozen'i kafa üstü yere çakamamış olsam da onun tepesine binmeyi başardım. Hatta zehirler konusunda becerikli bir insan olması sebebiyle tehlikeli olabileceğini düşündüğüm wakizashisini de kontrol altına aldım. Sağ kolum ise hala sıkıca Sozen'in kafatasına saplanmış durumda. Sozen ise tekrar bir teknik yapacak, el mührü yapmadan. Bir tahminde bulunacak olursam az önce yaptığı tekniğin aynısını yapar diyorum. Klon da olsa altımda sıkıştı ve bu dövüş onun için bu şekilde hiçbir yere gitmeyecek. Tekrar zehir formunu alıp baştan denemeyi planlaması en mantıklı seçenek. Tabii yapabileceği başka şeyler varsa bilmiyorum. Yine de ben bir kumar oynayıp zehre dönüşeceğini düşünerek hareket edeceğim.

Birkaç şeyi aynı anda yapmam lazım. Bir, çabucak tekrar nefesimi tutacağım. İki, sağ elimde yeni bir Oukashou hazırlayacağım. Üç, kafamı kaldırıp pozisyonumu tekrar gözden geçireceğim. Sığınağa ve kurduğum tuzaklara göre pozisyonum, mesafem, sığınağın girişinde görünür bir hareketlilik olup olmaması gibi şeylere dikkat edeceğim. Son olarak da Sozen zehre dönüşür de wakizashisi dönüşmezse wakizashisini elinden aldığımdan emin olacağım. Yine de bir klon olduğu için buna pek de ihtimal vermiyorum. Riskse risk, Sozen'in ondan güçlü olduğumuzu ve korkmadığımızı iyice kafasına kazımasını istiyorum. Bu saatten sonra kendimizi güçsüz göstermemizin imkanı yok zaten. Pervasız davranmam biraz da bundan. Zaten her adımını daha o harekete geçmeden izliyorum. Bu sefer görüntü biraz muğlak olsa bile alabileceğim bir risk. Asıl odaklandığım şey tekniği kullandıktan sonra ne yapacağı. İzlemeye devam edip en uygun hamleyi aynı istikrarda yapacağım. Yavaş yavaş her şeyi kafama kazıyorum, nefesin biterken kozların da düşmeye devam ediyor Sozen efendi.
Image
Künye
İsim: Oita Butsuo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 481.250
Prestij: 0
Ün: 31
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Hayaletin peşinde…

Butsuo, çocukluk aşkına adını duyurmak, hatta tekrar bir araya gelmek için yaşamaktadır. Bunun en kolay yolunun da ünlü olmak olduğuna karar vermiştir. Kumiko’nun duyduğunda gurur duyacağı, hoşuna gideceği hatta peşinden koşacağı bir ün.

Görev Bilinci
Butsuo, beklentisi veya umudu olmasa da dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeyi kendine görev edinmiştir. Bu görev sonucunda bir ödül veya sonuç beklediği bir görev değil, elde edilen tatminin sadece görevini yapmak olduğu bir görevdir. Ayrıca iyi bir insan olduğuna kendini inandırabilmesi konusunda iyi bir insan olmanın gerektirdiği eylemleri yapmasının faydalı olduğunu da fark etmiştir. Kafasındaki Kumiko’nun ideallerini de desteklemektedir bu görev. Butsuo, kendini daha iyi hissetmek için faydalı işler yapma gereksinimi duymaktadır artık.
Komplikasyon
-
Özellikler
Korucu
Karakter, Shirakami Vadi Ormanı'nda yaşanan hadise neticesinde, tüm dünyadan izole bir şekilde bu ormanda yaşayan halkın koruyucusu konumuna gelmiştir. Bizzat Ishichou tarafından bu göreve atanması neticesinde, söz konusu halk nazarında güvenilir ve her işlerini halledecek kişi olarak görülmektedir. Aynı zamanda, söz konusu halkın istekleri olması halinde, karakter bu görevlere öncelikli olarak atanacak kişidir. Bu sebeple, karakter başka kurguların içinde olsa dahi, söz konusu halktan talep gelmesi halinde, durum ne olursa olsun bu halka yardım etmek zorundadır.
Yeni Avcılar
Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı
Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Profil
Güç: 11
Çeviklik: 7
Kondisyon: 9
Potansiyel: 2
Varlık: 3
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(Favori): 12
[Çeviklik] Akrobasi: 7
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form(Favori): 6
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Doton: Domu
Doton: Doryuu Shiki
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Taijutsu
A-Rank Juudaichi
A-Rank Headbutt
C-Rank Oukashou
Sensör
A-Rank Meishou-Dou
Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kan Hapı (İyi Kalite)
2xKondisyon Hapı (Normal Kalite+İyi Kalite)
Chakra Hapı (İyi Kalite)
5x Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
5xÖzel Üretim Sis bombası
5xIşık Bombası
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [Oita Butsuo & Jirou Ryu] Panzehir

Post by GM - Naruto » June 30th, 2020, 12:23 pm

Ryu; Son saldırının ardından kafandan geçen düşünceler bir insanın kapasitesine sığmayacak boyutta oluyor. Ancak shinobi olmanın sadece fiziksel değil, zihinsel olarak da etkilerinin olması, seni bu sıradan insanlar klasmanından çıkarıp atıyor. Saliselik düşüncelerinin barındırdığı derinlikleri bir kenara bıraktığında ise, bir kez daha Sozen’e doğru saldırıya geçiyorsun. İlk iki saldırını yine saldırıp geri çekilmek üzerine kurguluyorsun ve bu noktada, öncekilere benzer sonuçlar elde ediyorsun. Sozen halen daha savunma pozisyonunda saldırılarından en az hasarla çıkmakla meşgul olurken, bu kez üçüncü saldırın için harekete geçiyorsun.

Bu kez belli bir hedef doğrultusunda wakizashini Sozen’in kafasına gelecek şekilde, yatay bir pozisyonda, sağdan sola doğru savuruyorsun. Bu anlarda Sozen’in iki kolunu kaldırarak saldırını bloklamasını umsan da, bu konuda herhangi bir garantinin olmaması seni bir o kadar da karşı saldırıya açık bırakıyor. Ne var ki, bu aşamaya kadar getirdiğin ve kurmaya başladığın üstünlük, Sozen’in herhangi bir karşı saldırı yapmasını da pek olanaklı kılmıyor. Wakizashin Sozen’in kafasına doğru ilerlerken, Sozen’in wakizashisini tutan kolunu havaya kaldırması, en azından yarı yarıya da olsa umduğun sonuca ulaşabileceğini düşündürtüyor. İkinizin de wakizashisi havada çarpıştığı anda ise, esas planına geçerek hızlıca boştaki elini tantouna götürüyor ve Sozen’in wakizashisini tuttuğu koluna doğru savurma hamleni yapıyorsun!

Hamlen, tamamen Sozen’in beklediği türden bir hamle olmuyor ve tantounun bu hızlı hareketine Sozen oldukça savunmasız yakalanmış görünüyor. Her ne kadar son bir gayretle sol eliyle tantounu durdurmak için bileğine doğru bir hamle yapsa da, Raiton no Yoroi’nin yarattığı refleks farklılığı ve aranızdaki yakın mesafe nedeniyle elektrik akımının Sozen’in bir nebze çarpıyor olması, hamlenin kusursuz bir başarı ile sonuçlanmasını sağlıyor! Tantoun Sozen’in wakizashisini tutmakta olduğu sağ kolunun dirsek ile bilek bölgesi arasında oldukça derin bir yara açarken, Sozen’in wakizashisini elinden düşürdüğünü fark ediyorsun. Bu aşamada derin bir acıyla inleyen Sozen geriye doğru adımlayarak aranıza bir mesafe koymaya çalışıyor, ancak durum itibariyle bir saldırı hamlesi için açık yakalamış gibi görünüyorsun.

Butsuo; Sensör yeteneklerin Sozen’in bir jutsu hazırlığında olduğunu sana bildirirken, bu duruma karşı ilk refleksin nefesini tutmak oluyor. Bununla birlikte Sozen’in kafasına sıkışan sağ kolundan geçirdiği çakrayı Oukashou için sağ yumruğuna da aktarmayı başarıyorsun. Aynı sıralarda kafanı kaldırıp mevcut konumunu olabildiğince hızlı bir şekilde anlamaya koyuluyorsun. Şu an itibariyle sığınağın giriş kısmı sol ön çaprazında duruyor sayılır. Giriş ile aranda birkaç metre mesafe bulunuyor ve kurduğunuz tuzaklar da birkaç metre önünde duruyor. Ancak bu tuzakların şu an için kullanılması halinde oluşacak patlama sizi pek etkileyecek gibi de durmuyor. En iyi ihtimalle kayaları patlatman halinde, üstünüze sıçrayan taş parçalarından etkilenecek gibi görünüyorsunuz.

Tüm bunlar olduğu sırada ise Sozen’in de jutsusuna başladığını fark ediyorsun. Önce sıkıca sarılan sağ kolunun gevşediğini fark edebiliyorsun. Her ne kadar bu durum senin açıdan bir saldırı açıklığı yaratmış gibi görünse de, Sozen’in bu kez gaz değil, tamamen jölemsi kıvamda mor bir sıvıya dönüşüyor olması seni tedirgin ediyor. Sozen ile temasta olan sağ koluna, sol eline, sağ ayağına ve dizine yapışmış gibi duran bu sıvıyla tamamen insan formu kaybeden Sozen’in “Bu dövüş buraya kadar! Zehrimin sadece soluyarak geçeceğini mi düşündün? Karşıma çıkmadan önce beni daha iyi araştırmalıydın!” dediğini duyuyorsun. Bu aşamada elindeki wakizashisi de tamamen yerde kalan Sozen’in wakizashisini eline alsan da, Sozen’in yeni formuyla adeta vücudunu sarmak istercesine hareket etmeye başlaması, şu anda karşılaşabileceğin bir wakizashi saldırısından çok daha can sıkıcı görünüyor.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Jirou Ryu
Ishigakure
Ishigakure
Posts:292
Joined:September 1st, 2018, 8:08 pm
Künye:

Re: [Oita Butsuo & Jirou Ryu] Panzehir

Post by Jirou Ryu » July 1st, 2020, 1:14 am

Yavaşça ama aşamalı bir şekilde hızlanan nefes alışverişi, anlında, ufak ama net bir şekilde gözüken ter damlacıkları, vücudunu sarmalayan elektrik akımlarının ardına saklanmış, kendini gizlemeye çalışırken, Ryu yorulduğunu fark edebiliyordu. Kasları, hızlanan nefes alışverişleriyle birlikte, aşamalı bir şekilde, bir önceki andan daha çok sızlarken, buna daha ne kadar devam edebileceğini hiç bilmiyordu, ama buna rağmen, içinde bir yerlerde, sürekli ona bir kez daha saldırmasını söyleyen o güce, kulak asmaya devam ediyordu. Bir kez daha ve bir kez daha... Bıkmadan, tamamen detaylıca işlenmiş bir çarklı sistemin düzeniyle, Sozen'in üstüne tüm kartlarını oynuyordu. Sonucun ne olacağını bilmeden, bu kadar iddalı bir şekilde savaşmak, ne kadar akıl karıydı, emin olamıyordu, ama buna rağmen, bunu sürdürmeye de devam ediyordu. Sanki, bunu bıraktığı anda, bir şeyleri geride bırakıp, bir kez daha verdiği bir sözü tutamayacakmış gibi hissediyordu. Ve bu hissettiği şey, onu o kadar yoruyor ve korkutuyordu ki, Sozen'e yenilip, bir hiçmiş gibi yok olmaktan çok, bu hissin ağırlığının altında ezilmek onu daha çok korkutuyordu.

Ryu, temposundan hiçbir şey kaybetmeden, hatta daha da üstüne koymak istercesine, iki kez daha Sozen'in üstüne oynadığında, çarpışan kılıçların kıvılcımı ve o metalik sesi ile bir kez daha yüz yüze geldi. Beklediği şekilde ilerleyen bu durum, onu bir sonraki hamlesini yapmak için itekliyorken, Shinobi, belki de, aynı yere defalarca kez basmış adımlarını, bir kez daha, yerden kesmeden, hızla atarak, Sozen'in dibinde bitmişti. Kafasında kurduğu rotanın tam izinden giden bir savuruş, Sozen'in kafasına doğru ilerlerken, bir şahinin parıldayan gözleriyle rakibini sözen Ryu, gereksiz bir emin olma dürtüsü ile, elini bir diğer kılıcına götürmüştü. Ve bedeni, gün içerisinde, art arda defalarca kez duyduğu o kılıçların çarpışmasının metalik sesini duyduğunda, bir anda, ölümcül bir refleks ile harekete geçip, Sozen'den büyük bir parça kopartmak için, koluna doğru hareket etmeye başlamıştı.

Saliseler, iki güçlü savaşçı için hızla akarken, Sozen'in insan üstü refleksleri ile yaptığı son hamle, başarısız bir hamle olarak göze çarpmıştı. Özel olarak ürettiği keskin tantou'nun, Sozen'in koluna bıraktığı derince kesik, gerisinde bolca kan bırakırken, usulca yere düşen kılıcın, son çığlığı Ryu'nun gözlerini parıldamasına sebep olmuştu. Tüm her şeyini, böyle bir an için heba ettiğini düşünürsek, bir göz parıldamasından çok daha heyecanlı olması gerekiyor olmasına rağmen, sadece kısa bir an bununla yetinmişti. Çünkü, kılıcın yere düştüğü ve Sozen'in geri çekilmeye başladığı o an, Ryu çoktan harekete geçmek için hazırdı. Her şeyin açığa çıkacağı, hamleyi yapmaya.

Shinobi, hız kesmeden bir kez daha Sozen'in üstüne atılmayı düşünüyordu. Bu noktada, Wakizashi'yi, bir kez daha Sozen'in kılıç koluna savurmayı hedefliyordu. Aldığı derince kesik ile işlevini yitirmiş olacağına inandığı kolu, tamamen Sozen'den almaya kararlıydı. Sozen'in diğer kolunun ulaşamayacağı ters açıdan, yukarıdan aşağıya, omuzdan itibaren kolu alacak paralel bir açı ile savuracaktı. Bu noktada, eğer istediği başarıyı elde ederse, vücudunun aldığı ivmeyi, Sozen'in karın boşluğuna atacağı, net bir tekme ile sürdürmeyi hedefliyordu.

Bu noktada amacı, Sozen'i öldürmeden etkisiz hale getirmek olacaktı. Zira, ondan öğrenmesi gereken şeyler olduğuna inanıyordu. Öte yandan, Sozen'i kılıçsız bıraktıktan sonra, zehirlerine yöneleceğini düşündüğünden, ona değil jutsu yapacak, nefes alacak fırsatı bile vermek istemiyordu.
Image
I'm Kita Usagi's bitch.
Künye
İsim: Jirou Ryu
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 235.000 Ryo
Prestij: 2 PP
Ün: 29
Kullanılabilir GP: 0 GP
Motivasyon
Tek adam olmak: Tüm dünyayı tek bir çatı altında toplama hedefi onun motivasyonudur. Bu sayede dünyadaki tüm gereksiz savaşları sonlandıracağına inanmaktadır ve gerekirse bunun için bir savaş daha çıkartmaya hazırdır.
Komplikasyon
Kanayan yara: Ailesinin ölüp ölmediğini bilmemek onun kalbine saplanmış bir hançer gibidir. Sürekli kanamasına, sürekli acımasına sebep olmaktadır. Her zaman aklının ucunda bu soruyla yaşamasına sebep olmaktadır ve kim bilir belki bu soru onun sonu olacaktır.


Özellikler
Yeni Avcılar Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.

Üç Kişinin Sırrı Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.



Profil
Güç: 10
Çeviklik: 11
Kondisyon: 6
Potansiyel: 5
Varlık: 3
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 10
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
*[Kondisyon] Form: 10
*[Potansiyel] Ninshuu: 5
[Varlık] Aldatma: 1
*[Varlık] Empati: 3
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Shunshin, D-rank
Otonaku Ashi Jutsu, D-rank
Girigiri, D-Rank
Kizetsu no Jutsu, C-Rank
Choune no Jutsu, C-rank
Jintei, C-Rank
Raiton no Yoroi, A-rank
Raiyata, A-rank


Taijutsu
Musatsu Stili, B-Rank

Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu, A-rank
Shibou no Jutsu, B-rank

Özel mod
Kage no Senshi

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-Kaderin cilvesi sonucu elde edilen Wakizashi (Sırtında bulundurur)
-Özel Üretim Tantou (Belinde, ulaşımı oldukça kolay bir yerde bulundurur)
-Ryu'nun ekstra shinobi ekipmanlarını koymak için kullandığı özel üretim ekipman çantası (Sağ bacağında ulaşımı kolay bir yerde asılıdır.)
User avatar
Oita Butsuo
Ishigakure
Ishigakure
Posts:318
Joined:September 1st, 2018, 2:42 pm
Künye:

Re: [Oita Butsuo & Jirou Ryu] Panzehir

Post by Oita Butsuo » July 2nd, 2020, 10:27 am

Risk almanın olayı budur, avantaj kazanmak için bazı şeyleri feda etmeye hazırsındır. Ben de bu tarz bir şeyin farkında olarak bu riski aldım. Almam gereken bir risk miydi değil miydi zaman gösterecek ama zamanın lehime işlediğini sanmıyorum. Elimde yeni veriler var. Şu ana kadar yaptığım gibi bu bilgileri de eskileriyle beraber işlemeye devam edeceğim. İlginç şeyler oluyor.

Sozen'in sıvı bir zehir formu olduğunu da öğrendim böylece. Sözleri gösteriyor ki deri yoluyla bulaşan bir zehirden söz ediyoruz. Zehirli gaz güçlü olsa da yakalanmamak için bir taktik geliştirmiştik. Aynısını sıvı zehir için de yapabileceğimize inanıyorum. Ayrıca zehirli gazı az miktarda soluduğumuz için olsa gerek etkisini kaybetmişti. Aynısı sıvı zehir için de geçerlidir belki. Şu jöleden kurtulduktan sonra vücuduma kulak vererek neler döndüğünü incelemek şart. Tabii bu incelemede derimin Domu sayesinde sertleştiğini de göz önünde bulundurmam gerekebilir. Deri yoluyla bulaşan zehirler nasıl işliyor ama aklıma gelen en mantıklı seçenek gözeneklerden içeri sızması ve Domu'nun derideki gözenekler üstünde ne gibi bir etkisi var en ufak bir fikrim yok. Sonuç olarak Ryu ile bilgi paylaşımı yaparken bunu belirtmem gerekecek.

Bir diğer ilginç konu Sozen form değiştirdiği halde wakizashisinin aynı kalması. Ninjutsu hakkında bir otorite sayılmam ama bildiğim kadarıyla klonlanan ekipmanlarda klonla beraber yok oluyor. Aynı mantıkla gidersek wakizashinin de jöleye dönüşmesini bekliyordum. Şu an savaştığım şey gerçekten bir klon mu şüphe etmeye başladım. Bundan sonra öldürme amacıyla saldırmamalıyım belki de. Yine de bu durum kafama yatmıyor. Sozen neden kendi gelip bizimle dövüşsün ki? Sığınakta hala adamları olmalı. Belki de adamları isyan etmişlerdir... Hayır, bunun adı fazla iyimserlik. Sozen'in kullandığı tekniklere hiç mi hiç hakim değilim, bildiğimiz klon jutsularından değiller belli ki.

Vücudumu sarmak isteyen jöleden nasıl kaçacağım? Aldığım riskin elimde patladı ve daha büyük bedeller ödemek istemiyorum. Doryuu Shiki kullanacağım. Ayağımın altından çıkan sütunu kullanarak jöle Sozen'den kurtulacak ve tekrar pozisyon alacağım. Şu an bulunduğumuz yerden beş metre kadar geride olmak istiyorum. Girişte bir şeyler olursa ateşte kalmayacak kadar uzakta, tuzakları istediğim gibi kullanabileceğim bir mesafede. Sütundan güç alıp sıçrayarak bunu gerçekleştirmemek için hiçbir sebep görmüyorum. Yere indiğimde vücudumda çakra yoğunlaştırmaya başlayacağım hemen. Ayaklarımın altında yoğunlaştırdığım çakrayla su üstünde yürüyebiliyor, düz duvara tırmanabiliyorsam bu jölenin üstüme yapışmasını da engelleyebilirim herhalde. Tabii bu olayı daha önce hiç tüm vücudum üzerinde denemedim, ne olacağını bilmiyorum. Yine de her türlü ayağımın altında da çakra biriktireceğim için sıkıntı olmayacaktır. Çakra yoğunlaştırırken boş durmayıp nereye indiğimden ve savaş alanının durumundan tekrar emin olacağım. Girişte bir hareketlilik olup olmaması, benim kurduğum tuzakların yeri, Ryu'nun kurduğu tuzakların yeri, ormana olan uzaklığım... Açıkçası şu an paralı askerlerin sığınaktan çıkması oldukça işime gelir. Uzun süren kabızlıktan sonra üzerime zehir bulaştığı için cesaretleri yükselmiş olmalı ve zafer uzanıp almaları için önlerinde olduğu için sabırsızlanıyorlardır. Kurduğumuz tuzakları tam verimle kullanıp rakiplerimizi çökertmek için çok uygun bir ortam var şu an. Yine de ne yapacakları onlara kalmış, ben sadece kendi hareketlerimi kontrol edebilirim. Benim yapacaklarım da belli: jöleden kaçmak, vücudumda çakra yoğunlaştırmak, yerimi yöremi bilmek ve zehrin vücudumdaki etkilerini göstermesini beklemek.
Image
Künye
İsim: Oita Butsuo
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Doton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 481.250
Prestij: 0
Ün: 31
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Hayaletin peşinde…

Butsuo, çocukluk aşkına adını duyurmak, hatta tekrar bir araya gelmek için yaşamaktadır. Bunun en kolay yolunun da ünlü olmak olduğuna karar vermiştir. Kumiko’nun duyduğunda gurur duyacağı, hoşuna gideceği hatta peşinden koşacağı bir ün.

Görev Bilinci
Butsuo, beklentisi veya umudu olmasa da dünyayı daha iyi bir yer haline getirmeyi kendine görev edinmiştir. Bu görev sonucunda bir ödül veya sonuç beklediği bir görev değil, elde edilen tatminin sadece görevini yapmak olduğu bir görevdir. Ayrıca iyi bir insan olduğuna kendini inandırabilmesi konusunda iyi bir insan olmanın gerektirdiği eylemleri yapmasının faydalı olduğunu da fark etmiştir. Kafasındaki Kumiko’nun ideallerini de desteklemektedir bu görev. Butsuo, kendini daha iyi hissetmek için faydalı işler yapma gereksinimi duymaktadır artık.
Komplikasyon
-
Özellikler
Korucu
Karakter, Shirakami Vadi Ormanı'nda yaşanan hadise neticesinde, tüm dünyadan izole bir şekilde bu ormanda yaşayan halkın koruyucusu konumuna gelmiştir. Bizzat Ishichou tarafından bu göreve atanması neticesinde, söz konusu halk nazarında güvenilir ve her işlerini halledecek kişi olarak görülmektedir. Aynı zamanda, söz konusu halkın istekleri olması halinde, karakter bu görevlere öncelikli olarak atanacak kişidir. Bu sebeple, karakter başka kurguların içinde olsa dahi, söz konusu halktan talep gelmesi halinde, durum ne olursa olsun bu halka yardım etmek zorundadır.
Yeni Avcılar
Karakter Bingo Kitabı’nda bulunan bir kaçağı başarılı bir şekilde avlamış olduğu için shinobiler içerisinde daha tanınır hale gelmiştir. Bu tanınmanın getirisi olarak da, diğer shinobilerle girdikleri etkileşimlerde, daha saygı duyulur ve sözleri daha dinlenir olmaktadır. Karakterin durum içerisinde mantıklı hareketleri –mevcut stat ve becerileri de dikkate alınarak- diğer shinobiler tarafından fazla sorgulanmaz.

Bu özellik GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Üç Kişinin Sırrı
Ishichou ile karakter arasında geçen konuşmalar sırasında karaktere verilen gizli görev nedeniyle, Ishichou’nun karaktere duyduğu güven artmıştır. Bu sayede karakter Ishichou’ya daha ulaşabilir olduğu gibi, karakterin bilgi erişimi, görüş alışverişi veya benzeri konularda Ishichou tarafından daha iyi bir yönlendirilmesi muhtemeldir. Bununla birlikte, Ishichou’nun artan güveni karakterler üzerinde başarı konusunda daha büyük baskı oluşturmaktadır. Karakter hatalı karar almaktan ve hatalı adımlar atmaktan çekinmektedir. Bu nedenle karakter, doğrudan bir aksiyon alırken daha öncekilere nazaran daha düşünceli bir şekilde hareket etmektedir.

Bu özellik karakterin diğer shinobi ve kişilerle etkileşimine herhangi bir etkide bulunmaz. Bununla birlikte tamamen kurgusal bir yapısı bulunması nedeniyle, karakter bu özelliği kaybedebilir.
Profil
Güç: 11
Çeviklik: 7
Kondisyon: 9
Potansiyel: 2
Varlık: 3
Zeka: 3

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm(Favori): 12
[Çeviklik] Akrobasi: 7
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form(Favori): 6
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
Doton: Domu
Doton: Doryuu Shiki
Ninpou: Otonaku Ashi no Jutsu
Taijutsu
A-Rank Juudaichi
A-Rank Headbutt
C-Rank Oukashou
Sensör
A-Rank Meishou-Dou
Genjutsu
-

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Kan Hapı (İyi Kalite)
2xKondisyon Hapı (Normal Kalite+İyi Kalite)
Chakra Hapı (İyi Kalite)
5x Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite)
5xÖzel Üretim Sis bombası
5xIşık Bombası
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [Oita Butsuo & Jirou Ryu] Panzehir

Post by GM - Naruto » July 3rd, 2020, 4:24 pm

Ryu; Sozen’in düştüğü durumdan faydalanarak bir kez saldırıya geçiyorsun. Sıkı sıkıya kavradığın wakizashini adeta bir uzvuna çevirdiğin bu anlarda, Sozen’in kolunu ondan almak amacıyla wakizashini bir kez daha savuruyorsun! Wakizashinin eti ve kasları keserek kemiğe dayandığında çıkan ses kulaklarına dolarken wakizashinin sert bir cismi kesmek yerine adeta havada savrulurmuş gibi boşa çıktığını fark ediyorsun! Sozen’in kolu bir anda daha önce karşılaştığın mor gaz bulutuna dönüşmeye başlarken kulaklarındaki acı haykırış, Sozen’i ziyadesiyle yaraladığını söylese de gözlerin emeline ulaşamadığını ortaya koyuyor. Yine de son bir hamle olarak Sozen’in karnına savurduğun tekme, onu ormanın içine doğru savururken Sozen’in ağzından çıkan bir miktar kan da kıyafetlerine bulaşıyor.

Geriye doğru savrulan Sozen, sağlam koluyla dengesini korumaya çalışırken “Seni orospu çocuğu!” diye haykırdığını duyuyorsun. İçinde acı barındıran bu haykırışın ardından ise Sozen’in bir kez daha tamamen gaz bulutuna dönüşü oldukça hızlı oluyor. Her ne kadar insan formunu korumaya devam etse de, tamamen sıkışmış bir gaz kümesini andıran Sozen’in bu dönüşümü sırasında en çok dikkatini çeken detay ise, alnındaki kuru kafa sembolünün silikleşerek yok olması oluyor.

Sozen ile aranızdaki yaklaşık 5 metre kadar bir mesafe bulunuyor ve bu mesafe senin için göz açıp kapayıncaya kadar kapanacak nitelikte. Bu noktada genel durumun gayet iyi olsa da, ilk başta maruz kaldığınız zehrin etkisini vücudundan silip atabilmiş değilsin. Bununla birlikte Raiton no Yoroi’yi de kullanmaya devam ediyor olman, yorgunluğunu her zamankinden daha fazla arttırıyor. Yine de bu aşamada tam kapasitenin bir nebze altında dövüşmeye devam etmen olanaklı duruyor. Ne var ki senin için bu aşamadaki en büyük tehdit, üzerine doğru gelmekte olan gaz bulutu oluyor! Wakizashinin gaz bulutu ile teması sırasında yaşadıklarını göz önüne aldığında, taijutsu konusunda ne denli başarılı olabileceğin ise tam bir muamma.

Butsuo; Zemine sertçe ayağını vurarak Doryuu Shiki’yi aktif hale getiriyorsun. Yerden yükselen 2 metre yüksekliğindeki sütun seni havaya çıkartırken, aynı zeminde var olduğun ve vücudunu tamamen sarmaya çalışan Sozen de seninle birlikte sütunda yükseliyor. Sütunun havaya çıkmasıyla birlikte kendini 5 metre kadar geriye atsan da, vücuduna yapışmış olan Sozen de seninle birlikte hareket ediyor ve bu nedenle Sozen’den kurtulma girişimin tamamen başarısızlıkla sonuçlanıyor.

Yere indiğin sırada Sozen her iki kolunu ve bacaklarını tamamen sarmalamış oluyor. Bacaklarındaki sıvı vücuduna, kollarındakiler ise kafana doğru hücum etmeye devam ederken, çakranı tüm vücudunda tıpkı suyun üstünde yürür gibi hareketlendirmeye çalışıyorsun. Ancak mevcut “potansiyelin” ve “zekan” böylesine bir işte sana pek de yardımcı olmayacak gibi görünüyor! Her ne kadar hızlıca ürettiğin çözümü derhal uygulamaya koymayı planlasan da, hali hazırda Domu’yu aktif halde tutan çakra akışının yanında bir de vücudunun tümünde çakranı salmayı başarmak, “Ninshuu” becerisi konusunda parlak biri de olmaman nedeniyle senin için ulaşılabilir olmaktan uzak oluyor. Bu haliyle de Sozen’in yeni formunun tüm bedenini sarmasının önüne geçmen mümkün olmuyor ve bir anda tüm dünyan kararıyor!

Gözlerin Sozen’in seni tamamen kavramasından hemen önce mevcut konumunla ilgili bilgi toplamayı amaçlıyorsun. Geriye doğru yaptığın hamle, senin sol çaprazında bulunan sığınak girişinden ve tuzaklarınızdan uzaklaştırıyor. Giriş ile arandaki mesafe yaklaşık 10 metreyi bulmuş durumda oluyor. Sığınağın giriş kısmında ise hiçbir hareketlilik göremiyorsun.

Tüm vücudunun Sozen tarafından kaplanması akabinde ise, hafiften bir uyuşukluk sezmeye başlıyorsun. Zehrin gerçek etkisi konusunda pek bir fikrinin olmaması, Domu’nun bu zehre karşı ne kadar işe yaradığı konusunda hiçbir fikrinin olmamasına neden oluyor. Ancak iyi ihtimalleri değerlendirdiğinde, zehrin şimdilik sadece hafif bir uyuşukluk hali yaratması lehine gibi görünüyor. Kaslarında yaşadığın bu ufak hissizlik durumunun her an daha da artmaya başladığını da rahatlıkla kavrayabiliyorsun. Ancak bu artış, kısa bir süreliğine tam performansla olmasa da, dövüşe devam etmenin önünde engel teşkil etmiyor.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Locked

Return to “Yağmur Ülkesi”