[Kontrat] Kitamura Susumu

Vakti geldiğinde, buradan kendinize özel bir "Efsanevi Yaratık" oluşturabilirsiniz.
Post Reply
User avatar
Kitamura Susumu
Kusagakure
Kusagakure
Posts: 126
Joined: August 31st, 2018, 1:49 am

[Kontrat] Kitamura Susumu

Post by Kitamura Susumu » February 16th, 2019, 12:41 am

İsim: Hanabi
Tür: Köpek
Cinsiyet: Dişi



Image
Görünüm: Sırtta kahverengi başlayan kürkü, göğsünde iç kısımlara ilerledikçe beyazlaşır. Dik, uzun kulakları vardır. Kısa bacakları ile yere yakın bodur bir görünüm sergiler. Tam anlamıyla yetişkin değildir henüz, hala gelişmeye devam etmekte olan genç bir köpektir kendisi.

Kişilik: Yerinde duramayan, hiperaktif bir köpektir Hanabi. Bodur oluşu bu kıpır kıpırlığını daha dikkat çekici bir hale getirir, fakat bu kıpırlık saygı çerçevesinden çıkmaz. Ciddi durumlarda ya da kalabalık ortamlarda sakin durmaya çalışır ve seçtiği kelimelere dikkat eder. Susumu'ya genel hitabı "Mumu-chan" şeklinde olsa da, ciddiyetin gerekli olduğu durumlarda hitap şekli "Kitamura-san"a dönüşür. Susumu'yu çok sever ve onu zaman zaman arkadaşlarından kıskandığı görülebilir. Fakat bu durum abartıya kaçmaz ya da büyütülecek bir hale gelmez.

Bu özelliklerinin yanında fazlasıyla da bilmiştir Hanabi. Medikal anlamda henüz tam olarak her şeyi öğrenmemiş olsa da, öğrendiği şeylerden bahsedebileceği bir durum karşısında çene konusunda ekonomik davranmayı tercih etmez. Yeni öğrendiği şeyleri paylaşarak çoğaltmak ister. Korkak bir tip değildir, zor durumlarda saklanmayı tercih ettiği görülmemiştir. Partnerini desteklemeye her zaman hazır haldedir ve kolay kolay pes etmez. Emirleri sorgulamaz ancak daha iyi bir fikri varsa, önermekten de çekinmez.


Özgeçmiş: Hanabi'nin bağlı olduğu aile, Otonashi Düzlükleri civarında ufak bir ormanda yaşamaktadır. Kusagakure'ye mesafe olarak ne çok yakın, ne de çok uzaktadırlar. Aileden bir çok üyenin Kusagakure Hastanesi ile iş birliği içerisinde olduğu bilinmektedir. Bunun en canlı örneği, Susumu'nun öğretmenine partnerlik yapmakta olan Hanabi'nin annesi ve büyük erkek kardeşidir. Bu ikili uzun zamandır medikal görevlerde Kei-san'ın yanında olmuş ve desteklemiştir. Ailenin shinobi olan üyelerinin hepsi medikal alana yoğunlaşmış olsa da, kendilerine has özellikleri çeşit çeşittir. Kimisi zehirler konusunda uzmanken, kimisi sadece acil müdahelelere odaklanabilmektedir. Hanabi, partnerinin becerilerine destek olmaya yoğunlaşan genç bir köpektir.

Hanabi'nin Susumu ile olan partnerliği, öğretmeni Kei-san aracılığıyla başlamıştır denilebilir. Köpeklerle arası pek de iyi olmayan çocuğun bile kendisine ısınabilmesini başarmıştır, bir nevi onun etrafında büyüyerek. Gözlerini açıp da bıdı bıdı yürümeye başladığı andan beri çocuğa ve öğretmenine olan aşinalığı da, zaten eninde sonunda yapacağını bildiği kontratı başlatmasını sağlamıştır. Hanabi annesi veya abisinin aksine Kei-san'ın bir diğer partneri olmayı değil, yeni Medic-Nin olmuş Susumu'nun "takım arkadaşı" olmayı tercih etmiştir çok yakın bir zamanda.

İkili henüz aktif bir görev paylaşmış olmasa da, Susumu'nun hastanede veya antrenmanda olduğu anlarda sıkça vakit geçirmektedir. Tüm bunların dışında, Hanabi'nin genç yaşamında, anlatılmaya değecek ekstra bir olay geçmemiştir. Partneriyle yaşayacağı maceraları beklemektedir.



Seviye: C
Boyut: Standart
Element: Doton
Özel Yetenek: Hanabi, partnerinin Shousen Jutsu'sunu daha efektif hale getirir. Bunu sağlamak için Susumu ile temas halinde olmak zorundadır. Hanabi tek başına Shousen Jutsu uygulayamaz. Yeteneği, aktif olduğu sürece kendi rezervinden çakra yer.
Bilinen Teknikler:

Tsuchiganji no Jutsu, Doton, D-Rank
Kabegiri no Jutsu, Doton, D-Rank
Tsuchiyata, Doton, C-Rank
Ekipmanlar:
Özel Üretim Fıçı
İçi ağrı kesici sıvıyla dolu olan, boyuna asılabilecek boyutta bir adet tahta fıçı. Fıçının üzerinde metal bir plaka bulunmaktadır, bu plakaya Kusagakure sembolü eşlik eder. Sıvının ağrı kesici özelliği güçlüdür ancak, tamamı içildiği vakit baş dönmesi ve uyuşukluk yaratır. Efektif olarak uyutmasa bile içene uyku bastırır. Az miktarlarda alınırsa bu yan etkiler yok olmaz, miktara göre az ya da orta seviyelerde hissedilir.

Harcanan PP:
4
Kalan PP: 5
Image

Image
Image

Çizim ünlü ve müthiş pixel artisti ktc'ye aittir.


İsim: Kitamura Susumu
Yaş: 19
Cinsiyet: E
Boy: 172
Kilo: 58
Köy: Kusagakure
Element: Raiton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 200000
Prestij: 5
Ün: 19
GP: 0

Motivasyon
Sevdiklerini Korumak
Annesinin kaybıyla aile namına kalan tek değeri Fuu olduğu için ona fazla düşkün olan Susumu, onu ölümüne korumayı kendine görev edinmiştir. Asabi kişiliği dolayısıyla arkadaş edinmenin ne kadar zor olduğunu da keşfetmiş, kız kardeşini korurken, zaten çok az olan arkadaşlarını da koruma içgüdüsünü istemsizce edinmiştir. Susumu'nun uzun zamandır tek amacı, zaten çok az olan sevdiklerinin zarar görmesini engellemektir ve bu amacı, kızkardeşinin kaybolmasıyla daha da şiddetlenmiştir. Sevdikleri için kendini feda etmekten çekinmez, zamanında kızkardeşi için işlemediği suçları üstlenip boş yere ceza çektiği de olmuştur, takım arkadaşlarını korumak için onların önüne geçtiği de.

Komplikasyon
Hakaret
Susumu hakarete asla katlanamaz. Emirlere sadık biri olsa da özellikle annesinin mesleğiyle anılan hakaretlerde kontrolünü kaybeder ve vahşileşir. Henüz bu sıkıntısı yüzünden birilerine ciddi zarar vermiş biri olmasa da bir gün bir hakaret uğruna birini katletmeyeceğinin veya ağır yaralamayacağının garantisini veremeyiz. Bu duruma maruz kalmamak için aile muhabbetlerine girmekten kaçınır ve mümkün olduğunca annesinin mesleğini gizler.

Güç: 5
Çeviklik: 5
Kondisyon: 4
Potansiyel: 3
Varlık: 6
Zeka: 7

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 2
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 4 [Favori]
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Efsanevi Yaratık
Hanabi | C-Rank | Köpek

Medic-Nin B-Rank
Kullanıcı savaş esnasında ameliyat yapabilir hale gelir. Bir çok açık yarayı, ağır stres altında kapatilir veya hastasına kritik müdahaleler yapabilir. Ayrıca kişinin genel olarak müdahaleleri aşırı derecede yüksek bir başarı oranına sahip olmaya başlar. Bu seviyede kullanıcı zehirleri tanımaya başlar ve etkilerini öğrenir, ancak tedavi edemez.

Bu seviyede kişinin Shousen Jutsu'su ufak ve orta seviyeli bütün yaraları çok kısa bir sürede kapatabilir hale gelir. Kırıklar saniyeler içerisinde düzelir, açık yaralar kapanır, yanıklar iyileşir. Aşırı ölümcül yaralar için kişinin önce müdahale etmesi gerekmektedir.


Ninjutsu


-Dendou no Jutsu, D Rank, Raiton
Kullanıcı aniden vücudunda bir elektrik akımı dolaştırır. Bu akım, ona dokunan herkesi çarpar, ancak hasar vermez. Genelde kişilerin kullanıcı üzerindeki fiziksel kontağını kesmek için kullanılır. El mührü gerektirmez ve anidir. Kullanıcı isterse tekrar tekrar tekniği aktif edebilir.

-Otonaku Ashi Jutsu, D Rank, Ninpou
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

-Shunshin, D Rank, Ninpou
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Denken Jutsu, D-Rank, Raiton
Kullanıcı bir eline odaklanır ve chakra göndermeye başlar. Ardından, kullanıcının avcunun içinden ışık çıkmaya başlar. Bu, bir fener olarak kullanılabilir veya kullanıcı uzak mesafelerden mors alfabesi ile mesaj gönderebilir. Akademi mezunu herkes mors alfabesini sorunsuz bir şekilde bilmektedir. Teknik açık kaldığı sürece aşırı minimal bir chakra yer.

Ikazuchi no Kiba, C-Rank, Raiton
Kullanıcı bir elini göğe kaldırır ve bir noktayı hedef alır. Ardından, aniden elinden çıkan bir elektrik akımı gökyüzüne fırlar, ardından kullanıcının hedeflediği noktaya düşer. Eğer bir kişiye isabet ederse, isabet alan kişi hasar görür ve az da olsa uyuşur. Teknik hızlı gerçekleşir ve 15 metreye kadar etkilidir.
Taijutsu

-Ayatsu Stili, B Rank
Kullanıcı tek bir hamlede iç organları iflas ettirebilecek hamleler yapmayı öğrenir. Göğse yapılacak sert ve yerinde bir hamle karşı tarafı nefessiz bırakabilir veya böbreklere yapılan bir hamle ile rakibin tüm vücuduna yayılacak bir acı dalgası oluşturulabilir ve dikkati dağıtılabilir.. Hamlelerin mükemmel bir isabet oranı ile yapılması gereklidir.
-Raiken, C Rank
Kullanıcı etrafında bir defa dönerek momentum kazanır ve bununla rakibin hassas bir noktasına saldırı yapar. Eğer saldırı rakip ile karşılaşırsa, rakibi acı içinde bırakır. Kafası karışan ve dikkati dağılan rakip ardından gelecek saldırılara daha açık bir hale gelir.
Genjutsu


-Magen: Henge
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Bunun ardından, kullanıcıya bakan kişiler tekniğin etkisine kapılırlar. Teknik, Henge'nin Genjutsu versiyonu olarak çalışır. Kullanıcı kendisini bir kişinin kılığına sokmak yerine etki altındaki kişilere bu görünümü gösterirler. Herşey hedeflerin aklında olup bittiği için teknik daha inandırıcı bir hâl alır. Ayrıca, Henge'nin aksine, hayali kişilere de bu teknik sayesinde dönüşülebilinir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
-Kokohi no Jutsu
Uzun bir el mührü dizisinin ardından kullanıcı bu teknik ile çevrenin görünümünü değiştirebilir. Bu etkiler, bir kapı numarasını değiştirmek kadar basit olabileceği gibi bir çam ormanını bambu ormanına dönüştürmek gibi kompleks şeyler de olabilir. Bu etkiler ile varolan bir çevresel etmen yok edilemez veya doğa olayları yaratılamaz/kontrol edilemez, sadece varolan bir somut etmen değiştirilir. Teknik bir alan üzerine yapılır ve bu alana giren herkes bu tekniğin etkisine kapılır. Bu alan kendi içerisinde hareketsiz olmalıdır fakat hareketli bir şeyin parçası olabilir, örneğin bir gemi kamarası gibi. Tekniğin aktif kalma süresini kullanıcı belirler fakat yüksek süreler yüksek chakra gereksinimine sahiptir. Aynı şekilde, büyük alanlar ve kompleks değişiklikler de chakra kullanımını arttırır.
-Rakumei no Jutsu, D Rank
Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.
-Kanryousou, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Kullanıcının yumruklarına veya silah darbelerine maruz kalan kişiler tekniğin etkisi altına girerler. Tekniğin altında kalan kişiler, aldıkları her bir başarılı saldırının vücutlarında çatlaklar oluşturduğunu görür. Bu çatlaklar hedefe, vücudunun sanki çok kırılgan bir katı maddeden oluşmuş gibi bir his verir. Her bir saldırının ardından hedefin vücudunun bazı yerleri parçalanıp dökülmeye başlar. Hedef kırılıp dökülen uzuvlarını kullanamaz hale gelir. Eğer hedefin başı veya vücudunun tamamı parçalanırsa bayılma tehlikesi geçirir. İradesi yüzünden zihnini korumayı başarabilenler için teknik o an bozulur. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
-Shibou no Jutsu, B Rank
Kullanıcı Tatsu el mührünü yapar ve o anda baktığı kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin altına girmek için hedefin kullanıcıya bakmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında olan kişi her 5 saniyede bir, kullanıcı tarafından hunharca öldürüldüğünü görür. Bu görüntüler 2 saniye sürer ve aşırı derecede gerçekçidir. Kullanıcı eğer isterse görüntüleri istediği gibi ayarlayabilir. Hedef git gide konsantrasyonunu kaybeder ve kullanıcıdan korkmaya başlar. Kötü ve rahatsız edici hisleri kullanıcı ile bağdaştırır. Savaş alanında kişilere göz dağı vermek, konsantrasyonlarını bozmak ve gerçeklik ile illüzyon arasındaki bağı koparmak için kullanılır. Diğer şartlar altında, işkence yapmak için kullanıldığı bilinmektedir. Teknik 2-3 dakika kadar açık kalır, ardından tekrar uygulamak gerekir.
-Magen: Bunshin, B Rank
Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Kullanıcı eğer isterse, klonlar oluşurken kendini gizleyebilir. Ayrıca kullanıcı klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur, parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel saldırılar da zihinsel acı yaratır. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Jubaku Satsu, B-Rank
Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.

Jigoku Gouka, B-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, gökyüzünün alevler ile kaplandığını görür ve çevredeki ısının aşırı derecede arttığını hisseder. Kullanıcıdan uzaklaşmayan hedefler için bu ısı git gide artar ve aşırı zihin yorucu bir hâl alır. Hedefler gerçek hayatta terlemeye başlar. Ayrıca, gökyüzünün alevler ile kaplanması hedeflerin içinde bir yapay korku hissi oluşturur. Düşük iradeli kişiler bu görüntüden korkarak kaçmayı seçebilir. Kullanıcı isterse bu alevleri yere yaklaştırabilir veya uzaklaştırabilir. Alevler yere ne kadar yakınsa, ısı da o kadar artar. Alevler hedefleri saracak kadar yere yaklaşabilir, bunun sonucunda hedefler şiddetli bir zihinsel acı ile karşılaşır, fakat bir kaç saniye sonra teknik istemsizce bozulur. Teknik bu durum dışında kullanıcının istediği sürece açık kalır ve chakra yer.
Karakter Üzerindeki Ekipman ve Eşyalar
-Medikal Bel Çantası
-Standart Shinobi Çantası
-Wakizashi G-962
-Özel Üretim Ceket
Image
-Senbon, 20'li Paket, İyi Kalite
-Chakra Hapı x3, İyi Kalite
-Kan Hapı x2, İyi Kalite
-İyileştirici Hap, İyi Kalite
User avatar
Zasetsu
Azathoth
Azathoth
Posts: 108
Joined: August 27th, 2018, 10:26 pm

Re: [Kontrat] Kitamura Susumu

Post by Zasetsu » February 16th, 2019, 9:54 pm

Özel yetenek kısmına ufak bir revize getiriyoruz. Direk olarak Shousen no Jutsu odaklı olması yerine, summon ve kullanıcının teması halinde oluşan chakra bütünlüğünün iyileştirme etkisine sahip tekniklerin efektifliğini arttırmasının daha doğru olacağını düşünüyoruz.

Fıçı içerisindeki ağrı kesici sıvı üç dozluk olacak. Tam bir doz antestezik etki göstererek yarım saatlik bir etki sağlayacak. Yarım doz gibi spesifik kullanımlarda etki süresi yarıya ineceği gibi ağrı kesici özelliği de benzer bir oranda azalacaktır. Fıçının içerisindeki sıvının her konu sonunda yenilendiğini varsayacağız.

Onaylandı, güle güle kullanın.
Post Reply

Return to “Efsanevi Yaratık Arşivi”