Karakter Yaratım Kartı

Karakterlerinizi yaratacağınız bölüm. Bu işleme başlamadan önce tüm rehberleri okuduğunuzdan emin olun!
Locked
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts: 1628
Joined: August 25th, 2018, 6:19 pm

Karakter Yaratım Kartı

Post by GM - Naruto » August 26th, 2018, 2:56 am

Künye, Portre ve Profil
Karakter kartı 3 bölümden oluşmaktadır, bunlar Künye, Portre ve Profildir. Künye, karateriniz hakkında genel bilgileri verirken Portre detaya girer, Profil ise statlarınızın bulunduğu yerdir. Bu üç bölümün üzerinde de detaylıca düşünmeli ve kurallara uymalısınız zira RP burada başlar ve burada biter. İçinize sinmeyen en ufak bir kelime veya sayı sizi bütün bir oyundan soğutabilir. Karakter yaratımının geri dönüşü yoktur ve kart onaylandıktan sonra düzenlemeye kapatılır.

Evren hakkındaki genel bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

Künye
İsim: Japonca olmalıdır ve Soy Ad - Ad şeklinde olmalıdır. Üyeliğiniz ile aynı isimde olması da diğer bir kuraldır. Japonca olmayan kişilerin kartları onaylanmaz, ilgilenilmez, uyarılmaz, bakılmaz, isim düzenlenene kadar sanki hiç varolmamış muamelesi görür.
Yaş: 16-22 yaşları arasında herhangi bir yaşta olabilirsiniz.
Cinsiyet: Erkek - Dişi?
Boy: Aşırıya kaçmamanız önerilir. RP'de bir avantaj veya dezavantajı bulunmaz.
Kilo: Aşırıya kaçmamanız önerilir. RP'de bir avantaj veya dezavantajı bulunmaz.
Köy: Ishigakure, Kusagakure veya Kaçak'lardan birini seçmelisiniz. Eğer kaçak olacaksanız, bu iki köyden hangisinden kaçtığınızı parantez içerisinde belirtmelisiniz. Bu iki köyden başka köyün kaçağı olamazsınız. Herhangi bir durum için, "şurada doğdu ama burada yaşıyor" söz konusu değildir. Seçtiğiniz köyde doğmuş ve akademisinden mezun olmuş olmalısınız.
Element: Katon - Suiton - Doton - Raiton - Fuuton arasından birisini seçiniz.
Seviye: C-Rank. Başlangıç seviyeniz. Değiştirilemez.
Rütbe: Chuunin. Başlangıç rütbeniz. Değiştirilemez.

Portre
Görünüm: Karakterinizin nasıl göründüğünü burada detaylandırınız. Bir kaç cümle ile geçiştirmenizi önermiyoruz. İsterseniz resim iliştirebilirsiniz, ancak yine de açıklama girmelisiniz. Kendinize özel kıyafetler giyebilirsiniz, köy forması giymenizde zorunluluk yoktur.

Mutlaka hayali bir Anime, oyun veya çizgi roman karakterini görünüm karakteriniz olarak seçmelisiniz ve bunu not düşmelisiniz. Görünüm mutlaka 2 boyutlu ve çizilmiş olmalıdır, fotoğraf, 3D veya gerçek şahısların görünümü kullanılamaz. Naruto evreninde varolan karakterlerin görünümü alınamaz. Ayrıca, karakteriniz onaylanınca bunu kaydettirmelisiniz. Eğer kaydetmezseniz, sizden önce kaydettiren kişi görünümün sahibi olur. Bu tarz bir durumda mesuliyet kabul etmiyoruz.

Kişilik: Karakterinizin en önemli kısmı. Bu bölümde karakterinizin iç dünyasını tanıtacak ve nasıl birisi olduğundan bahsedeceksiniz. Ne kadar çok detaya yer verirseniz karakteriniz o kadar "insan" olur ve iki boyutlu olmaktan çıkar. Lütfen bir kaç cümle ile geçiştirmeyin. Yetersiz görünen kişiliklerden detaylandırılması istenecektir.
Karakterler oyuna başladıktan sonra kişiliklerini değiştirebilir, geliştirebilir ve derinleştirebilir, bunun için RP içerisinde karakteri etkileyen bir olay olmuş olmalıdır. Bu tür olaylar genelde GM ile oynanmış konularda olmalıdır, fakat iyi yazılmış ve özenilmiş Free RP'ler de bu duruma izin verebilir. Karakterlerin kişiliğini değiştirmek için karakter kartı başlığınıza yeni bir mesaj atarak konuyu linklemeli ve o konu içerisinde karakterinizin kişiliğinin nasıl değiştiğini açıklamalısınız. GM'lerin kontrolü sonucunda yeni kişilik özellikleri karta eklenecek ve mesajınız silinecektir.

Karakterlerin kişiliklerinin büyük bir kısmını tek seferde değiştiremezsiniz, bu yavaş yavaş gerçekleşen bir süreçtir. Karakterin halihazırda sahip olduğu kişiliği ve bunun dallarını derinleştirmek için yapacağınız başvurularda ise hiç bir sakınca veya limit yoktur fakat karakterin kişiliğini derinleştirmek yerine sürekli değiştirmekten kaçınmalısınız. Sürekli karakter kişiliğini değiştirmeye çalışan kişilerin kişilik güncellemesi yapması yasaklanabilir.
Özgeçmiş: Karakterinizin geçmişini burada belirtebilirsiniz. Kısa tutmamanızı öneriyoruz. Chuunin rütbesinde olduğunuzdan başınızdan bir sürü olay geçmiş olabilir ve bunları detaylandırabilirsiniz, kişisel mitolarınızı oluşturabilirsiniz. Diğer karakterler ile ortak bir geçmiş hazırlayabilirsiniz. Yaratıcı olmanızda fayda var. Ancak basit bir geçmiş seçip hikayenizi şu andan itibaren oluşturmayı da seçebilirsiniz. Belirtmekte fayda var, basit demek, kısa veya detaysız anlamına gelmemektedir.

Motivasyon: Karakterinizde en az 1 tane, en fazla 2 tane bulunabilir. Detaylı bilgiye ilgili rehberden erişebilirsiniz.

Komplikasyon: Opsiyoneldir, karakterinizde maksimum 3 tane bulunabilir. Detaylı bilgiye ilgili rehberden erişebilirsiniz.

Profil
Güç:
  • Toplam kas gücü.
Çeviklik:
  • Refleks hızı ve el-göz koordinasyonu.
Kondisyon:
  • Toplam "aktivite" kapasitesi.
Potansiyel:
  • Genel olarak Ninjutsu becerisi.
Varlık:
  • Sosyal manada, karakterin ne kadar *belirgin* olduğu.
Zeka:
  • Zihinsel fonksiyonların çalışma hızı.
Toplam dağıtabileceğiniz 30 puanınız bulunmaktadır. Herhangi bir stat 1'den aşağı alamaz. Başlangıçta bir stat maksimum 15 olabilir. Stat açıklamaları için ilgili rehberi okuyabilirsiniz.

Yeni yaratılan karakterler 175 GP (Gelişim Puanı) ile başlar. Gerekli forumda bu puanlarınızı karakteriniz onaylandıktan sonra harcayabilirsiniz, veya bir kısmını saklayabilirsiniz. Konu hakkında detaylı bilgiyi rehberlerde bulabilirsiniz.

Yeni yaratılan karakterler 50.000 Ryo ile başlar. Bunu Dükkân'da istediğiniz gibi, karakteriniz onaylandıktan sonra harcayabilirsiniz.

Yeni yaratılan karakterler 0 Prestij Puanı ve 0 Harcanan Prestij Puanı ile başlar.

Aşağıda Karakter Kartı'nı basitçe formatlanmış bir biçimde bulabilirsiniz.

Code: Select all

[b][size=120]Künye[/size][/b]
İsim:
Yaş:
Cinsiyet:
Boy:
Kilo:
Köy:
Element:
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin

[hr]
[b][size=120]Portre[/size][/b]
Görünüm:
Kişilik:
Özgeçmiş:
Motivasyon:
Komplikasyon:

[hr]
[size=120][b]Profil[/b][/size]
Güç:
Çeviklik:
Kondisyon:
Potansiyel:
Varlık:
Zeka:
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Locked

Return to “Karakter Yaratımı”