[Lejant] Kitamura Susumu

Burada karakterinizin diğerleriyle olan bağlarını açıklayabilir ve sosyal çevrenizi oluşturabilirsiniz.
Post Reply
User avatar
Kitamura Susumu
Kusagakure
Kusagakure
Posts: 204
Joined: August 31st, 2018, 1:49 am
Künye:

[Lejant] Kitamura Susumu

Post by Kitamura Susumu » September 4th, 2018, 1:41 am

Image
Kitamura Tanezaki | Anne

Annem hepinizin annesiyle kapışabilir. Shinobi olmadığı halde hem de. Tuttuğunu koparan, tartışmayı iyi bilen ve her zaman kazanan bir kadındı. Mesleği ise umrumda değil; o dünyanın en iyi annesiydi.

Elinden her işin geldiğini hatırlıyorum. Bazen yoktan kocaman bir pasta yapabiliyor, bazen elinde matkapla evin dolaplarını sağlamlaştırabiliyordu. Eski evimizde ilk kümesimizi hep beraber inşa ettiğimiz günü hatırlıyorum. "İş" yerinden kız arkadaşları da eve doluşmuş, cümbüş eşliğinde eğlenceli bir gün geçirmiştik o gün. Biz zaten uçan sineğe bile gülen yaşlarda olduğumuz için kadınların bizi eğlendirmek için ekstra bir çaba sarfetmesine gerek kalmamıştı ya, neyse.

Bir tane bile aile üyesi yok. Bize kim olduklarından, nerede kaldıklarından hiçbir zaman bahsetmedi. Biz hep annemle başbaşaydık, her şeye yetişebilen hali bize fazlasıyla yetiyordu. Bizi hiçbir zaman shinobi yapmak istemediğini hatırlıyorum, bu fikre anlamlandıramadığım bir garez besliyordu. Hayallerimizin peşinden koşmamız gerektiğini söylerdi hep: Annem hayallerinin peşinden mi koşmuştu? Alışılmadık bir hayal gücü olmalıydı o zaman.

Anneme dair anılarım yıllar geçtikçe daha da bulanıklaşıyor. Fotoğraf albümleri bu anıları tazelememe bir nebze yardımcı olsa da zaman zaman yüz hatlarını detaylıca hatırlayamadığım oluyor. Hastalanıp, gözlerimizin önünde yavaş yavaş ölmesi de, asla canlılığını kaybetmeyecek olan tek anım. Neden yardım almadı bilmiyorum. Neden tek başına bir kadındı? Kimdi, nereden gelmişti nereye gidiyordu? Bunlar ben büyüdükçe zihnimi kurcalamaya başlamış olan sorular.

Anneme dair anılarım siliniyor olabilir, fakat onun hayat hikayesine olan merakım yıllar geçtikçe artıyor, beni yeni sorularla başbaşa bırakıyor.



Image
Kitamura Fuu | Kız Kardeş

Benden iki yaş küçük kız kardeşim. Babalarımız farklı olduğu için fiziksel açıdan birbirimize benzemediğimiz bariz ortadadır sanırım. Fakat huylarımız, onun arsız bir çapkın olması dışında, hemen hemen aynı. Bir keresinde üç farklı çocuğu aynı anda idare ettiğine yemin edebilirim.

İlişkimiz yapış yapış birbirini çok seven abi-kardeş ilişkisiydi özetle. Pek kavga etmezdik, atışmalarımızın kaynağı, etrafında pervane olan erkekler olurdu genelde. Zaten, özümde ciddi olmadığımı da bilirdi. Fuu aptal saptal işler yapacak bir kız değildi.

Ev işleri konusunda sıkıntı yaşamazdık hiçbir zaman. O, yemek yapmayı çok severdi ben de temizliği. Bulaşıklara dokunmaya dayanamazdı ve benim bulaşıklarla hiç problemim olmazdı. Ellerimi daha iğrenç yerlere sokmuşluğum da var. Ben evi temizlerken bana mutlaka yardım da ederdi, gamsız değildi. Düzenli ve temiz biriydi; çöpünü ortada bırakmaz ve çamaşırları asmaktan erinmezdi.

Shinobi sanatlarında da en az ev yaşamı kadar disiplinli ve başarılıydı. Tabii, aynı takımda yetişmediğimiz için bu sadece benim dışarıdan olan gözlemim. Ok ve yayı ustaca kullanabildiğini defalarca gördüm, havayı istediği gibi şekillendirdiğini de. Kas gücü benden kat ve kat fazlaydı; bir kere dizimi, sivilcesini izinsiz patlattım diye kırmıştı.

Abi kardeş ikimiz de epey sinirli tipleriz değil mi? O öfkesini kontrol etme konusunda benden daha başarılıydı ama. İnsanları sinir etmeyi iyi bilirdi, veya U dönüşü yapıp kendini acındırmayı, veya birilerini baştan çıkarmayı, veya veya veya... Manipülasyon onun işiydi.

Bunların hepsi geçmişte mi kaldı?

Bilmiyorum. Fuu, bildiğim tek aile üyem. Korumaya yemin ettiğim fakat, muhtemelen başarısız olduğum kız kardeşim. Üç aydır ortalarda yok. Çıktığı bir eskort görevinden iki ay önce dönmüş olması lazımdı, fakat köye dönen tek haber kendisinden bir iz bulunamadığı oldu. Koruduğu insanlar, öldürülmüştü. Ekip arkadaşlarının cesetleri birbirlerinden alakasız iki farklı noktada bulunmuştu. Çizdiği rotanın dehşet verici görüntüsüne rağmen Fuu'ya dair tek bir ipucu bile yoktu.

Bu haberleri aldığım zaman ki ruh halimi hatırlamıyorum bile. Elimden yapacak bir şeyin gelmiyor oluşu ise beni çıkmaza sürüklüyor her zaman. Tek, tek bir ipucu bile bulabilsem her şeyi geride bırakırım. Ufacık bir izi her şeyi unutarak takip edebilirim ona ulaşmak için. Fakat yapabildiğim tek şey, elim kolum bağlı bir şekilde ondan gelecek bir haberi beklemek. İyi ya da kötü.


Last edited by Kitamura Susumu on June 25th, 2019, 4:18 pm, edited 5 times in total.
Image

Image

Image
Çizim ünlü ve müthiş pixel artisti ktc'ye aittir.
İsim: Kitamura Susumu
Yaş: 19
Cinsiyet: E
Boy: 172
Kilo: 58
Köy: Kusagakure
Element: Raiton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 77,000
Prestij: 7
Ün: 25
GP: 50

Motivasyon
Sevdiklerini Korumak
Annesinin kaybıyla aile namına kalan tek değeri Fuu olduğu için ona fazla düşkün olan Susumu, onu ölümüne korumayı kendine görev edinmiştir. Asabi kişiliği dolayısıyla arkadaş edinmenin ne kadar zor olduğunu da keşfetmiş, kız kardeşini korurken, zaten çok az olan arkadaşlarını da koruma içgüdüsünü istemsizce edinmiştir. Susumu'nun uzun zamandır tek amacı, zaten çok az olan sevdiklerinin zarar görmesini engellemektir ve bu amacı, kızkardeşinin kaybolmasıyla daha da şiddetlenmiştir. Sevdikleri için kendini feda etmekten çekinmez, zamanında kızkardeşi için işlemediği suçları üstlenip boş yere ceza çektiği de olmuştur, takım arkadaşlarını korumak için onların önüne geçtiği de.

Komplikasyon
Hakaret
Susumu hakarete asla katlanamaz. Emirlere sadık biri olsa da özellikle annesinin mesleğiyle anılan hakaretlerde kontrolünü kaybeder ve vahşileşir. Henüz bu sıkıntısı yüzünden birilerine ciddi zarar vermiş biri olmasa da bir gün bir hakaret uğruna birini katletmeyeceğinin veya ağır yaralamayacağının garantisini veremeyiz. Bu duruma maruz kalmamak için aile muhabbetlerine girmekten kaçınır ve mümkün olduğunca annesinin mesleğini gizler.

Güç: 5
Çeviklik: 5
Kondisyon: 4
Potansiyel: 3
Varlık: 6
Zeka: 9

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 3
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 7 [Favori]
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 3
Efsanevi Yaratık
Hanabi | C-Rank | Köpek
Hikari | C-Rank | Kar Maymunu

Medic-Nin B-Rank
Kullanıcı savaş esnasında ameliyat yapabilir hale gelir. Bir çok açık yarayı, ağır stres altında kapatilir veya hastasına kritik müdahaleler yapabilir. Ayrıca kişinin genel olarak müdahaleleri aşırı derecede yüksek bir başarı oranına sahip olmaya başlar. Bu seviyede kullanıcı zehirleri tanımaya başlar ve etkilerini öğrenir, ancak tedavi edemez.

Bu seviyede kişinin Shousen Jutsu'su ufak ve orta seviyeli bütün yaraları çok kısa bir sürede kapatabilir hale gelir. Kırıklar saniyeler içerisinde düzelir, açık yaralar kapanır, yanıklar iyileşir. Aşırı ölümcül yaralar için kişinin önce müdahale etmesi gerekmektedir.


Ninjutsu


-Dendou no Jutsu, D Rank, Raiton
Kullanıcı aniden vücudunda bir elektrik akımı dolaştırır. Bu akım, ona dokunan herkesi çarpar, ancak hasar vermez. Genelde kişilerin kullanıcı üzerindeki fiziksel kontağını kesmek için kullanılır. El mührü gerektirmez ve anidir. Kullanıcı isterse tekrar tekrar tekniği aktif edebilir.

-Otonaku Ashi Jutsu, D Rank, Ninpou
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

-Shunshin, D Rank, Ninpou
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Denken Jutsu, D-Rank, Raiton
Kullanıcı bir eline odaklanır ve chakra göndermeye başlar. Ardından, kullanıcının avcunun içinden ışık çıkmaya başlar. Bu, bir fener olarak kullanılabilir veya kullanıcı uzak mesafelerden mors alfabesi ile mesaj gönderebilir. Akademi mezunu herkes mors alfabesini sorunsuz bir şekilde bilmektedir. Teknik açık kaldığı sürece aşırı minimal bir chakra yer.

Ikazuchi no Kiba, C-Rank, Raiton
Kullanıcı bir elini göğe kaldırır ve bir noktayı hedef alır. Ardından, aniden elinden çıkan bir elektrik akımı gökyüzüne fırlar, ardından kullanıcının hedeflediği noktaya düşer. Eğer bir kişiye isabet ederse, isabet alan kişi hasar görür ve az da olsa uyuşur. Teknik hızlı gerçekleşir ve 15 metreye kadar etkilidir.
Taijutsu

-Ayatsu Stili, B Rank
Kullanıcı tek bir hamlede iç organları iflas ettirebilecek hamleler yapmayı öğrenir. Göğse yapılacak sert ve yerinde bir hamle karşı tarafı nefessiz bırakabilir veya böbreklere yapılan bir hamle ile rakibin tüm vücuduna yayılacak bir acı dalgası oluşturulabilir ve dikkati dağıtılabilir.. Hamlelerin mükemmel bir isabet oranı ile yapılması gereklidir.
-Raiken, C Rank
Kullanıcı etrafında bir defa dönerek momentum kazanır ve bununla rakibin hassas bir noktasına saldırı yapar. Eğer saldırı rakip ile karşılaşırsa, rakibi acı içinde bırakır. Kafası karışan ve dikkati dağılan rakip ardından gelecek saldırılara daha açık bir hale gelir.
Genjutsu


-Magen: Henge, D-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Bunun ardından, kullanıcıya bakan kişiler tekniğin etkisine kapılırlar. Teknik, Henge'nin Genjutsu versiyonu olarak çalışır. Kullanıcı kendisini bir kişinin kılığına sokmak yerine etki altındaki kişilere bu görünümü gösterirler. Herşey hedeflerin aklında olup bittiği için teknik daha inandırıcı bir hâl alır. Ayrıca, Henge'nin aksine, hayali kişilere de bu teknik sayesinde dönüşülebilinir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
-Kokohi no Jutsu, C-Rank
Uzun bir el mührü dizisinin ardından kullanıcı bu teknik ile çevrenin görünümünü değiştirebilir. Bu etkiler, bir kapı numarasını değiştirmek kadar basit olabileceği gibi bir çam ormanını bambu ormanına dönüştürmek gibi kompleks şeyler de olabilir. Bu etkiler ile varolan bir çevresel etmen yok edilemez veya doğa olayları yaratılamaz/kontrol edilemez, sadece varolan bir somut etmen değiştirilir. Teknik bir alan üzerine yapılır ve bu alana giren herkes bu tekniğin etkisine kapılır. Bu alan kendi içerisinde hareketsiz olmalıdır fakat hareketli bir şeyin parçası olabilir, örneğin bir gemi kamarası gibi. Tekniğin aktif kalma süresini kullanıcı belirler fakat yüksek süreler yüksek chakra gereksinimine sahiptir. Aynı şekilde, büyük alanlar ve kompleks değişiklikler de chakra kullanımını arttırır.
-Rakumei no Jutsu, D Rank
Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.
-Kanryousou, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Kullanıcının yumruklarına veya silah darbelerine maruz kalan kişiler tekniğin etkisi altına girerler. Tekniğin altında kalan kişiler, aldıkları her bir başarılı saldırının vücutlarında çatlaklar oluşturduğunu görür. Bu çatlaklar hedefe, vücudunun sanki çok kırılgan bir katı maddeden oluşmuş gibi bir his verir. Her bir saldırının ardından hedefin vücudunun bazı yerleri parçalanıp dökülmeye başlar. Hedef kırılıp dökülen uzuvlarını kullanamaz hale gelir. Eğer hedefin başı veya vücudunun tamamı parçalanırsa bayılma tehlikesi geçirir. İradesi yüzünden zihnini korumayı başarabilenler için teknik o an bozulur. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
-Shibou no Jutsu, B Rank
Kullanıcı Tatsu el mührünü yapar ve o anda baktığı kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin altına girmek için hedefin kullanıcıya bakmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında olan kişi her 5 saniyede bir, kullanıcı tarafından hunharca öldürüldüğünü görür. Bu görüntüler 2 saniye sürer ve aşırı derecede gerçekçidir. Kullanıcı eğer isterse görüntüleri istediği gibi ayarlayabilir. Hedef git gide konsantrasyonunu kaybeder ve kullanıcıdan korkmaya başlar. Kötü ve rahatsız edici hisleri kullanıcı ile bağdaştırır. Savaş alanında kişilere göz dağı vermek, konsantrasyonlarını bozmak ve gerçeklik ile illüzyon arasındaki bağı koparmak için kullanılır. Diğer şartlar altında, işkence yapmak için kullanıldığı bilinmektedir. Teknik 2-3 dakika kadar açık kalır, ardından tekrar uygulamak gerekir.
-Magen: Bunshin, B Rank
Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Kullanıcı eğer isterse, klonlar oluşurken kendini gizleyebilir. Ayrıca kullanıcı klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur, parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel saldırılar da zihinsel acı yaratır. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Jubaku Satsu, B-Rank
Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.
Karakter Üzerindeki Ekipman ve Eşyalar
-Medikal Bel Çantası
-Standart Shinobi Çantası
-Wakizashi G-962
-Özel Üretim Ceket
Image
-Senbon, 17 Adet, İyi Kalite
-Chakra Hapı x3, İyi Kalite
-İyileştirici Hap, İyi Kalite

Aşağıdaki eşyaların açıklaması için dükkan konumu okumak isteyebilirsiniz. > Dükkan

-Medikal Kullanım İçin Özel Üretim At Arabası
-İlaç Dolu Çanta
-Tabure
-Uyku Tulumu
-Çeşitli Medikal Malzemeler & Sarflar
-Tekrar Kullanılabilir Cam Şırınga x 3
-Metal Kap
-Kurtarma Sedyesi
-Pil İle Çalışan Lamba & 10'lu Pil Seti
-Tansiyon Aleti ve Steteskop
-Çakmak
-Battaniye ve Yastık
User avatar
Kitamura Susumu
Kusagakure
Kusagakure
Posts: 204
Joined: August 31st, 2018, 1:49 am
Künye:

Re: [Lejant] Kitamura Susumu

Post by Kitamura Susumu » June 25th, 2019, 6:05 pm

Kotara Takımı

Image
Kotara Norio | Sensei

Akademiden mezun olup yanına eğitilmem için verildiğimde, sanki beni kardeşimden ayrı takıma bizzat seçen kendisiymişcesine nefret etmiştim Norio Sensei'den. Bir aya kalmadan da, nefretimin saçma ve mantıksız olduğunu takımca yaptığımız çalışmalar sonucu anlamış ve bütün olumsuz düşünceleri kafamdan silmiştim. Kendisi ile olan eğitimlerimiz inanılmaz rahattı. Afilli numaralar öğretmekten ziyade genel anlamda nasıl daha "iyi" shinobiler olacağımızı, etiği ve ahlakı işlemeye daha çok dikkat etti. Benim agresifliğimi ve küfürlerimi, Risa'nın dürüstlük ayağına yaptığı iğnelemeleri, Keiki'nin her fırsatta tırnaklarını yemesini çözemedi belki ama özlerimizde iyi birer insancıklar olmamızı sağladı. Kendisiyle konuşmakta hiçbir zaman zorluk yaşamasak da, dışa aktarmamayı tercih ettiğimiz sorunlarımızı bile anlar, çözmek için çabaladı. Artık büyüdük ve birbirimizden bağımsız görevlere daha fazla çıkıyoruz, fakat bu bizim vakit buldukça, en azından ayda bir kere toplanmamızı ve uzun uzun muhabbet edip vakit geçirmemizi engellemiyor.

Paspal görüntüsü, ilk bakışta kendisini ciddiye almayı zorlaştırsa da, tanındıkça hayranlık uyandıracak iş disiplininde bir shinobidir Norio Sensei. Her zaman sigara kokar, ancak görevdeysek paketini yanına bile almaz. Antrenmanlarda ne giydiğini umursamaz, Kei-san'ın çamaşır suyuyla mahvettiği tişörtleri geçirir üzerine ancak resmi bir binada asla pasaklı gezmez. Az biraz küfürbazdır, hatta belki de benim küfür problemimi çözememe sebebi, kendi ağzını da düzeltememesiydi. Yine de bir üstle veya düzgün konuşması gereken bir kişiyle nasıl konuşulacağını ve adabı iyi bilir. Kısaca karizma adamdır. Adamın dibidir.

Image
Furusawa Keiki | Eski Takım Arkadaşı

Keiki ile ilk tanıştığımda hissettiğim tek şey, Norio Sensei'e olan nefretimle daha da perçinlenen bir sinir olma duygusuydu. Risa ve benim aksime bu derece boktan notlarla mezun olmayı başarabilmiş bir sümsükle nasıl aynı takıma denk gelebildiğimi anlayamamış, çocuğu itip kakma isteğimi çoğu zaman zor zaptetmiştim. Takıma alışıp kardeşimle ayrı takımlara düşmenin acısını sindirdiğimde her şeye olduğu gibi, Keiki'ye de alışmıştım. Hatta, bir süre sonra bu alışmışlık çığırından bile çıkmıştı...

Sıfıra yakın özgüven ve bilgiyle bir yerlere tutunmaya çalışan Keiki'nin, ablası dışında bir aile üyesi yoktu. Bu nedenle aile yapılarımız oldukça benzerdi, ancak onun ablası Keiki'yi itip kakıyorken, ben kız kardeşimle gayet mutlu mesut yaşıyordum. Ben olaylara olan öfkemi aştıkça çocuğa yaptığım zorbalıklardan pişmanlık duymaya başladım. Çocuk da kötü bir şekilde de olsa mezun olmanın ve Norio Sensei gibi babayiğit bir adamın kollarına düşmenin verdiği rahatlıkla yavaş yavaş toparlamaya başladı. Üçümüz ve Sensei arasında iyice sıkılaşmaya başlayan bağlar nedeniyle sadece antrenmanlarda değil, bulduğumuz her boş vakitte Keiki'yi "çalıştırmaya" başladık. Bir seneye kalmadan hem seviyemize ulaştı, hem de biz üç genin arasında çok sıkı bir bağ oluştu.

Ancak bu bağ, bugünlere gelemedi. Bunun büyük sebebi ben olsam da, Sensei ve Risa'nın bana kızgın olmayışlarına minnettarım. Hayır, Keiki dramatik bir şekilde ölmedi. Oldukça kanlı ve de canlı bir şekilde yaşıyor fakat, shinobiliği bıraktı. Hem de aramızda olan bazı "şeyler"in sebep olduğu saçma bir kavga yüzünden. Bir kaç mutlu masum senenin ardından, farklı duyguları hissetmeye başladığımız çalkantılı yaşlara, ergenliğin tam ortasına gelmiştik. Ben hep, vakti geldiğinde Keiki ile Risa uğruna kavga ederiz diye düşünmüştüm ancak, o vakit benim için gelmedi. İçimde bir şeylerin değişmeye başladığını, dünyaya bakarken farklı filtreler geçirdiğimi hissedebiliyordum ancak özümde ne Risa'ya, ne de başka kızlara dair bir ilgi alaka gelişmiyordu. Karıya kıza harcamam gereken vakitlerde Keiki ile mal mal itlik köpeklik yapıp çocuğu iyice kendime benzetiyor, bir yandan da çocuğun rızkını kapatıyorum diye vicdanımı sızlatıyordum. Bir süre bu şekilde geçti, sorunumun ne olduğunu yavaştan anlamaya başlasam da görmemezlikten gelmeye çalıştım ancak bir kıskançlık patlamasıyla o acılı kabulleniş anına gelmiştim: Bir eşcinseldim ve erkeklerden, özellikle Keiki'den hoşlanıyordum.

Fakat bu kıskançlık patlaması bir şeyleri mahvetmemişti. Norio Sensei'n sorunlarımızla yüzleştirme fetişi nedeniyle gaza gelip Keiki'ye durumu izah etmiştim. Karşılığında ise hemen hemen aynı durumda olduğunu ve bir çift olmayı "deneyebileceğimizi" işitmiştim. Neyi deneyecektik ki? Böyle yaşanır mıydı? İnsanlar ne derdi? Risa, Norio Sensei tiksinmez miydi? Bizi insanlar, üstler ciddiye alır mıydı böyle? Gizlesek, nereye kadar gizlenirdi? Aklımda bu deli sorularla kabul etmiştim bu saçma meseleyi. Fakat "mesele" uzun sürmemişti. İki veya üç gün sonra topluca bir göreve gitmiş, görevi de ilk defa berbat ederek dönmüştük. İlginçti, Keiki'nin veya duygularımızın görevi başarısızlığa ulaştırmakta zerre payı yokken olan bütün şeylerin sinirini çocuktan çıkarmıştım. Onun zar zor toparladığı özgüvenini, yaşadığım bütün şeylerin tüm suçunu ona yıkarak tekrar mahvetmiştim ve bunu yaparken bu sefer zerre pişmanlık duymamıştım. Gerisi malumdu zaten. İlişkimiz başlayamadan bitmiş, Keiki Funahashi'de başka bir konuda eğitim görmeye gitmiş, ben de uzun bir süre sonra ona olan hislerimi yok etmeyi başarmıştım.

***Onu tekrar görüşüm ise, Riaru güçlerine karşı verdiğimiz savaştan sonra oldu. Duyduğuma göre savunma hattında görev alan "sivillerden" biriymiş. Eski shinobi olmasından mütevellit, çok zorlanmadığını tahmin edebiliyorum. Kusagakure Hastanesi'nde kenarda köşede oturan yaralılar arasındaydı. Onu tedavi etmek zorunda kalmadığım için şansıma minnettarım. Zaten, Risa çoktan yanına varmış ve onunla sohbete dalmıştı. Kızın savaş sonrası verdiği kayıplardan sonra sonunda kafasını meşgul hale sokabilmesi iyi bir şeydi. Hem Risa, ikimizi de çok severdi, aramız artık Keiki ile "kötü" olsa da.


Image
Ando Risa | Takım Arkadaşı

Risa bir çok konuda rekabet ettiğim, takım arkadaşlığıyla sınırlandırmanın hakaret sayılabileceği nitelikte bir dost oldu benim için. Takıma ilk geldiğimde yaşadığım gereksiz agresyonun aynısını Risa da yaşıyordu, fakat onun bir şeylere öfkeli olmasını gerektirecek bir sebebi hiç yoktu! Mutlu mesut bir aileden geliyor, ailesinin de shinobi olmasının katkılarıyla oldukça donanımlı takılıyordu, ancak yine de her şeyi tersliyordu. Benimle eş zamanlı olarak bu somurtkanlığından o da kurtulduğunda takım için her şey cillop gibi olmuştu. Risa ile hemen hemen aynı konularda uzmanlaştık. İkimizin de genjutsu merakı üst seviyedeyken o taijutsuyu biraz daha geri planda bırakıp, jutsu repertuarını geliştirmeye odaklanmıştı. Hem Norio Sensei, hem de Risa birer Katon kullanıcısı olduğu için antrenmanları Risa açısından oldukça verimli geçiyordu. Geri kalamayacağımdan cıngar çıkarmış, neyse ki Norio Sensei'in eşi imdadıma yetişerek beni Raiton konusunda geliştirmeye başlamıştı. Fakat bunların hepsi, ayrı konu. Burada asıl olay, Risa ile genjutsu çalışırken birbirimize yaptığımız tüm piçlikler, hainlikler... Öğrendiğimiz teknikleri hiçbir manası yokken birbirimiz üzerinde az test etmedik. Bunu yaparken de, genelde birbirimizi uyarma zahmetine de değmedik. Akıl oyunları bizim için mühim konuydu, öyle sadece parşömenden teori çalışarak olmazdı. Donanımlı, kültürlü bireyler olmalıydık. Bu yüzden, okumaya ve gezmeye de başladık. Zaman zaman okuduğu kitabı önceden bitirip sonunu söylemek gibi hinlikleri ben yapıyordum, bazen de o benim çantamdan kitaplarımı çalıyordu. Tüm bunlar aramızda tatlı bir rekabetin ve dostluğun gelişmesini yavaş yavaş sağlıyordu.

Keiki ile aramda olanların ve kendimce bir kusur olan cinselliğimin tek şahidi Risa. Bana yapacağı bir eşeklik neticesinde saklandığı bir dolap içerisinde Keiki ile olan konuşmalarımıza istemeden şahit olmuş, ertesi sabah da saklamak yerine adamlığın hasını yaparak bizlere durumu izah etmişti. Neyse ki bize, özellikle bana olan tavırlarında bir değişiklik yoktu. Şaşırtıcı bir şekilde tavırları, Keiki'nin kaçmasına neden olduğumda da aynı istikrarda devam etmişti.

Aylık buluşmalarımızda her zaman yanına oturur, saçlarını ani bir atakla karman çorman ederek elektriklenmesine neden olurum. O da ucuz bir Katon numarasıyla sigara söndürürcesine beni dürtükler, bu geleneksel merasimimiz sonrası asıl muhabbete başlarız. Keiki yerine getirilen dangalağa benimle aynı nefreti beslediğine eminim, fakat Norio Sensei'i yüzüstü bırakmaz, çocuğa boşu boşuna zorbalık etmeyiz. O aptal suratına yumruk geçirmeyi çok istesek de.

***Risa, Riaru güçlerine karşı verdiğimiz savaşta iki erkek kardeşini birden kaybetti. Bunun onu nasıl kötü etkilediğinden bahsetmeme gerek bile yok sanırım. Savaşın beklenilen sonuçlarından nasibini almış, şanssız bir kız.



Image
Nishihara Ryouchi | Takım Arkadaşı

Suratını yumruklayarak mahvettikten sonra kaşkoluyla boğazını sıkmak istediğim bu şahsiyet, Keiki shinobiliği bıraktıktan sonra yerine gönderilen chuunin oluyor ne yazık ki. O kadar bilgisiz, o kadar kültürsüz, o kadar hödük ki... Norio Sensei bile zar zor adam etti, buna rağmen hala sinir bozucu, hala boktan bir tip.

Risa gibi bir Katon kullanıcısı olsa da, Risa'nın yaptıkları yanında bununkiler kibrit alevi kalır. Keiki takıma ilk geldiğinde de böyle bilgisiz ve maldı ancak Keiki'nin 11 yaşındaki haliyle, bu herifin 16 yaşına gelmesine rağmen hala bir bok bilmiyor oluşu arasında dağlar kadar fark var. Çocuk olmadığı, eğitime ilk bizimle başlamadığı için adam etmemiz ve sağlıklı bir ilişki geliştirmemiz de oldukça zor oldu. Keiki gittiğinden beri, yani dört senedir ulaşabildiğimiz tek seviye sadece tahammül ve bir şeyleri berbat etmeme seviyesinde, bu saatten sonra daha ötesine gidebileceğimizi düşünmüyorum. Bilmediği konularda dahi fikrini belirtmekten çekinmez, söylediği laflar ne şekilde anlaşılır, insanları kırar mı düşünmezdi. Yapma denileni yapar, yap denileni yapmazdı. O derece sinir bozucu bir tipti ancak şimdi neyse ki duruldu. Genelde ağzını fazla açmıyor artık, çünkü açarsa gene patavatsızlık yapacağını biliyor. En azından davranışlarının insanları sinir ettiğinin farkında ve insanların ne düşündüğünü önemseyecek empatide.

Durulmasının sebebi, kendine çeki düzen vermezse takımdan atılacağı konusunda Norio Sensei ile yaptığı 5 saatlik bir azar seansı da olabilir ya, neyse.

***Savaştan sonra Ryouichi'nin kulağını dikmek zorunda kaldım. Nasıl başardı bilmiyorum fakat iki gün sonra kulağı tekrar elindeydi. Birinin aynı kulağını iki defa dikmek çok garip bir duygu.



Image
Kotara Kei | Sensei'n Eşi, Diğer Sensei

Kei-san, Norio Sensei'n eşi. İyi bir Raiton kullanıcısı olmasının yanı sıra iyi de bir medikal kendisi. Kendimi ninjutsu konusunda geliştirmek adına kopardığım yaygarada, Katon kullanıcısı olduğu için bana yardımı dokunamayan Norio Sensei, çareyi normalde genin eğitmeyen eşinden yardım istemekte bulmuştu. Kei-san da bu teklifi reddetmemiş, bildiklerini bana öğretirken takımın geri kalanındakilerle olduğu gibi, iyi bir arkadaşım haline gelmişti. Yaş farkına rağmen onunla muhabbet etmek beni en keyiflendiren şeylerden biri. Bilgisinden faydalanmak ise en büyük hevesim. Medikal konulara Kei-san kaynaklı bir merakım var ancak bu konuda eğitim almaya hazır hissetmiyorum henüz kendimi.

Havalı tavırları ve olaylara yaklaşırkenki sakin mizacıyla, Norio Sensei ile aynı karizmadadır gözümde. Tencere kapak misali birbirlerini bulmuşlar diyebilirim. Çok iyi yemek yapar, moda anlayışı iyidir fakat Norio Sensei'n tişörtlerini genelde mahveder. Sakin, kalın bir sesi vardır ve bağırdığında oldukça korkutucu olur. Keiki kaçtığında bana tek tepki gösteren oluşundan anladığım kadarıyla da, sinirliyken bir hayli korkutucu.

***Kei-san şimdilerde ise hamile. Bu haliyle savaşa katılmaya kalkıştığını duydum fakat diğer çalışanlar hastanede oturup beklemesi için zar zor ikna etmişler. Norio-Sensei'n sapasağlam dönebilmesinin onu çok rahatlattığına eminim. Acaba, çocuk nasıl bir şey olacak? Kei-Sensei bir anneye simgesine dair en yakın şey oldu her zaman benim için, bunu kabul etmekten utanmıyorum. Haliyle doğacak çocuğa ayrı bir ilgi ve merak beslememin de doğal olduğunu düşünüyorum. Umarım saçlarını annesinden alır.
Last edited by Kitamura Susumu on December 9th, 2019, 7:20 pm, edited 2 times in total.
Image

Image

Image
Çizim ünlü ve müthiş pixel artisti ktc'ye aittir.
İsim: Kitamura Susumu
Yaş: 19
Cinsiyet: E
Boy: 172
Kilo: 58
Köy: Kusagakure
Element: Raiton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 77,000
Prestij: 7
Ün: 25
GP: 50

Motivasyon
Sevdiklerini Korumak
Annesinin kaybıyla aile namına kalan tek değeri Fuu olduğu için ona fazla düşkün olan Susumu, onu ölümüne korumayı kendine görev edinmiştir. Asabi kişiliği dolayısıyla arkadaş edinmenin ne kadar zor olduğunu da keşfetmiş, kız kardeşini korurken, zaten çok az olan arkadaşlarını da koruma içgüdüsünü istemsizce edinmiştir. Susumu'nun uzun zamandır tek amacı, zaten çok az olan sevdiklerinin zarar görmesini engellemektir ve bu amacı, kızkardeşinin kaybolmasıyla daha da şiddetlenmiştir. Sevdikleri için kendini feda etmekten çekinmez, zamanında kızkardeşi için işlemediği suçları üstlenip boş yere ceza çektiği de olmuştur, takım arkadaşlarını korumak için onların önüne geçtiği de.

Komplikasyon
Hakaret
Susumu hakarete asla katlanamaz. Emirlere sadık biri olsa da özellikle annesinin mesleğiyle anılan hakaretlerde kontrolünü kaybeder ve vahşileşir. Henüz bu sıkıntısı yüzünden birilerine ciddi zarar vermiş biri olmasa da bir gün bir hakaret uğruna birini katletmeyeceğinin veya ağır yaralamayacağının garantisini veremeyiz. Bu duruma maruz kalmamak için aile muhabbetlerine girmekten kaçınır ve mümkün olduğunca annesinin mesleğini gizler.

Güç: 5
Çeviklik: 5
Kondisyon: 4
Potansiyel: 3
Varlık: 6
Zeka: 9

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 3
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 7 [Favori]
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 3
Efsanevi Yaratık
Hanabi | C-Rank | Köpek
Hikari | C-Rank | Kar Maymunu

Medic-Nin B-Rank
Kullanıcı savaş esnasında ameliyat yapabilir hale gelir. Bir çok açık yarayı, ağır stres altında kapatilir veya hastasına kritik müdahaleler yapabilir. Ayrıca kişinin genel olarak müdahaleleri aşırı derecede yüksek bir başarı oranına sahip olmaya başlar. Bu seviyede kullanıcı zehirleri tanımaya başlar ve etkilerini öğrenir, ancak tedavi edemez.

Bu seviyede kişinin Shousen Jutsu'su ufak ve orta seviyeli bütün yaraları çok kısa bir sürede kapatabilir hale gelir. Kırıklar saniyeler içerisinde düzelir, açık yaralar kapanır, yanıklar iyileşir. Aşırı ölümcül yaralar için kişinin önce müdahale etmesi gerekmektedir.


Ninjutsu


-Dendou no Jutsu, D Rank, Raiton
Kullanıcı aniden vücudunda bir elektrik akımı dolaştırır. Bu akım, ona dokunan herkesi çarpar, ancak hasar vermez. Genelde kişilerin kullanıcı üzerindeki fiziksel kontağını kesmek için kullanılır. El mührü gerektirmez ve anidir. Kullanıcı isterse tekrar tekrar tekniği aktif edebilir.

-Otonaku Ashi Jutsu, D Rank, Ninpou
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

-Shunshin, D Rank, Ninpou
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Denken Jutsu, D-Rank, Raiton
Kullanıcı bir eline odaklanır ve chakra göndermeye başlar. Ardından, kullanıcının avcunun içinden ışık çıkmaya başlar. Bu, bir fener olarak kullanılabilir veya kullanıcı uzak mesafelerden mors alfabesi ile mesaj gönderebilir. Akademi mezunu herkes mors alfabesini sorunsuz bir şekilde bilmektedir. Teknik açık kaldığı sürece aşırı minimal bir chakra yer.

Ikazuchi no Kiba, C-Rank, Raiton
Kullanıcı bir elini göğe kaldırır ve bir noktayı hedef alır. Ardından, aniden elinden çıkan bir elektrik akımı gökyüzüne fırlar, ardından kullanıcının hedeflediği noktaya düşer. Eğer bir kişiye isabet ederse, isabet alan kişi hasar görür ve az da olsa uyuşur. Teknik hızlı gerçekleşir ve 15 metreye kadar etkilidir.
Taijutsu

-Ayatsu Stili, B Rank
Kullanıcı tek bir hamlede iç organları iflas ettirebilecek hamleler yapmayı öğrenir. Göğse yapılacak sert ve yerinde bir hamle karşı tarafı nefessiz bırakabilir veya böbreklere yapılan bir hamle ile rakibin tüm vücuduna yayılacak bir acı dalgası oluşturulabilir ve dikkati dağıtılabilir.. Hamlelerin mükemmel bir isabet oranı ile yapılması gereklidir.
-Raiken, C Rank
Kullanıcı etrafında bir defa dönerek momentum kazanır ve bununla rakibin hassas bir noktasına saldırı yapar. Eğer saldırı rakip ile karşılaşırsa, rakibi acı içinde bırakır. Kafası karışan ve dikkati dağılan rakip ardından gelecek saldırılara daha açık bir hale gelir.
Genjutsu


-Magen: Henge, D-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Bunun ardından, kullanıcıya bakan kişiler tekniğin etkisine kapılırlar. Teknik, Henge'nin Genjutsu versiyonu olarak çalışır. Kullanıcı kendisini bir kişinin kılığına sokmak yerine etki altındaki kişilere bu görünümü gösterirler. Herşey hedeflerin aklında olup bittiği için teknik daha inandırıcı bir hâl alır. Ayrıca, Henge'nin aksine, hayali kişilere de bu teknik sayesinde dönüşülebilinir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
-Kokohi no Jutsu, C-Rank
Uzun bir el mührü dizisinin ardından kullanıcı bu teknik ile çevrenin görünümünü değiştirebilir. Bu etkiler, bir kapı numarasını değiştirmek kadar basit olabileceği gibi bir çam ormanını bambu ormanına dönüştürmek gibi kompleks şeyler de olabilir. Bu etkiler ile varolan bir çevresel etmen yok edilemez veya doğa olayları yaratılamaz/kontrol edilemez, sadece varolan bir somut etmen değiştirilir. Teknik bir alan üzerine yapılır ve bu alana giren herkes bu tekniğin etkisine kapılır. Bu alan kendi içerisinde hareketsiz olmalıdır fakat hareketli bir şeyin parçası olabilir, örneğin bir gemi kamarası gibi. Tekniğin aktif kalma süresini kullanıcı belirler fakat yüksek süreler yüksek chakra gereksinimine sahiptir. Aynı şekilde, büyük alanlar ve kompleks değişiklikler de chakra kullanımını arttırır.
-Rakumei no Jutsu, D Rank
Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.
-Kanryousou, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Kullanıcının yumruklarına veya silah darbelerine maruz kalan kişiler tekniğin etkisi altına girerler. Tekniğin altında kalan kişiler, aldıkları her bir başarılı saldırının vücutlarında çatlaklar oluşturduğunu görür. Bu çatlaklar hedefe, vücudunun sanki çok kırılgan bir katı maddeden oluşmuş gibi bir his verir. Her bir saldırının ardından hedefin vücudunun bazı yerleri parçalanıp dökülmeye başlar. Hedef kırılıp dökülen uzuvlarını kullanamaz hale gelir. Eğer hedefin başı veya vücudunun tamamı parçalanırsa bayılma tehlikesi geçirir. İradesi yüzünden zihnini korumayı başarabilenler için teknik o an bozulur. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
-Shibou no Jutsu, B Rank
Kullanıcı Tatsu el mührünü yapar ve o anda baktığı kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin altına girmek için hedefin kullanıcıya bakmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında olan kişi her 5 saniyede bir, kullanıcı tarafından hunharca öldürüldüğünü görür. Bu görüntüler 2 saniye sürer ve aşırı derecede gerçekçidir. Kullanıcı eğer isterse görüntüleri istediği gibi ayarlayabilir. Hedef git gide konsantrasyonunu kaybeder ve kullanıcıdan korkmaya başlar. Kötü ve rahatsız edici hisleri kullanıcı ile bağdaştırır. Savaş alanında kişilere göz dağı vermek, konsantrasyonlarını bozmak ve gerçeklik ile illüzyon arasındaki bağı koparmak için kullanılır. Diğer şartlar altında, işkence yapmak için kullanıldığı bilinmektedir. Teknik 2-3 dakika kadar açık kalır, ardından tekrar uygulamak gerekir.
-Magen: Bunshin, B Rank
Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Kullanıcı eğer isterse, klonlar oluşurken kendini gizleyebilir. Ayrıca kullanıcı klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur, parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel saldırılar da zihinsel acı yaratır. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Jubaku Satsu, B-Rank
Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.
Karakter Üzerindeki Ekipman ve Eşyalar
-Medikal Bel Çantası
-Standart Shinobi Çantası
-Wakizashi G-962
-Özel Üretim Ceket
Image
-Senbon, 17 Adet, İyi Kalite
-Chakra Hapı x3, İyi Kalite
-İyileştirici Hap, İyi Kalite

Aşağıdaki eşyaların açıklaması için dükkan konumu okumak isteyebilirsiniz. > Dükkan

-Medikal Kullanım İçin Özel Üretim At Arabası
-İlaç Dolu Çanta
-Tabure
-Uyku Tulumu
-Çeşitli Medikal Malzemeler & Sarflar
-Tekrar Kullanılabilir Cam Şırınga x 3
-Metal Kap
-Kurtarma Sedyesi
-Pil İle Çalışan Lamba & 10'lu Pil Seti
-Tansiyon Aleti ve Steteskop
-Çakmak
-Battaniye ve Yastık
User avatar
Kitamura Susumu
Kusagakure
Kusagakure
Posts: 204
Joined: August 31st, 2018, 1:49 am
Künye:

Re: [Lejant] Kitamura Susumu

Post by Kitamura Susumu » June 25th, 2019, 6:06 pm

Image
Tsujihara Iori

Iori'yi akademi yıllarından hayal meyal hatırlıyorum. Onunla gerçek anlamda tanışmam ise Kinshi'yi kurtarmaya beraber gidişimizde oldu. En yakın arkadaşım haline dönüşmesi de çok vakit almadı. Bu, benim gibi hödük bir insan için çok önemli bir durum. Bu zamana kadar olan arkadaş miktarım bir buçuk falandı.

Sessiz ve uyumlu bir tip, ama beni sinir küplerine bindirip eşeklikte bir numaraya oynadığı anları da oluyor. Zaman zaman onunla her şeyi konuşabilirmişim gibi hissediyorum, bazen de hiç konuşmasam gelip atar yapmayacakmış gibi rahat. Savaş öncesi depresif vakitlerimi, sayesinde biraz daha iyi geçirdiğim söylenebilir. Gerçi, onun hali benimkinden her anlamda daha beterdi. Umarım benim varlığım da onu dindirebilmiştir.

Savaş esnasında ise Kizashi'yi kurtardığımız görevde yıldız gibi parladığını düşünüyorum. Kılıcını tekrar bulacak olmanın azmi mi onu bu kadar etkiledi, bilmiyorum. Ancak sergilediği performans harikaydı ve çektiği çizgiye yaklaşabileceğimi bile düşünmüyorum. O, her anlamda benden daha iyi.

Şimdilerde ise Iori'yi anımsamak bende anlamsız bir ergen öfkesine sebep oluyor. Yanlış anlaşılmasın, sanırsam Iori bu dünyadaki en sevdiğim insanlardan ikinciye oynayabilir. Öfkem ona değil, kendi şansıma. O ailesinden kalan ve kaybettiği bir şeye tekrar ulaşabiliyorsa ben neden tekrar kendi yalnızlığıma dönmek zorunda kalıyorum? Fuu'nun da bana dönmesini istiyorum. Iori'nin kılıcını bulması ise bana Fuu'nun hala kayıp olduğunu hatırlatıyor sürekli. Anlayacağınız üzere saçma bir tavşan-dağ meselesi. Bunu ona belli etmeye niyetim de zaten yok. Geçmesi için biraz kendi başıma vakit geçirmem ve ona heyecanla anlatacağım kitaplar biriktirmem lazım.
Image

Image

Image
Çizim ünlü ve müthiş pixel artisti ktc'ye aittir.
İsim: Kitamura Susumu
Yaş: 19
Cinsiyet: E
Boy: 172
Kilo: 58
Köy: Kusagakure
Element: Raiton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 77,000
Prestij: 7
Ün: 25
GP: 50

Motivasyon
Sevdiklerini Korumak
Annesinin kaybıyla aile namına kalan tek değeri Fuu olduğu için ona fazla düşkün olan Susumu, onu ölümüne korumayı kendine görev edinmiştir. Asabi kişiliği dolayısıyla arkadaş edinmenin ne kadar zor olduğunu da keşfetmiş, kız kardeşini korurken, zaten çok az olan arkadaşlarını da koruma içgüdüsünü istemsizce edinmiştir. Susumu'nun uzun zamandır tek amacı, zaten çok az olan sevdiklerinin zarar görmesini engellemektir ve bu amacı, kızkardeşinin kaybolmasıyla daha da şiddetlenmiştir. Sevdikleri için kendini feda etmekten çekinmez, zamanında kızkardeşi için işlemediği suçları üstlenip boş yere ceza çektiği de olmuştur, takım arkadaşlarını korumak için onların önüne geçtiği de.

Komplikasyon
Hakaret
Susumu hakarete asla katlanamaz. Emirlere sadık biri olsa da özellikle annesinin mesleğiyle anılan hakaretlerde kontrolünü kaybeder ve vahşileşir. Henüz bu sıkıntısı yüzünden birilerine ciddi zarar vermiş biri olmasa da bir gün bir hakaret uğruna birini katletmeyeceğinin veya ağır yaralamayacağının garantisini veremeyiz. Bu duruma maruz kalmamak için aile muhabbetlerine girmekten kaçınır ve mümkün olduğunca annesinin mesleğini gizler.

Güç: 5
Çeviklik: 5
Kondisyon: 4
Potansiyel: 3
Varlık: 6
Zeka: 9

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 3
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 7 [Favori]
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 3
Efsanevi Yaratık
Hanabi | C-Rank | Köpek
Hikari | C-Rank | Kar Maymunu

Medic-Nin B-Rank
Kullanıcı savaş esnasında ameliyat yapabilir hale gelir. Bir çok açık yarayı, ağır stres altında kapatilir veya hastasına kritik müdahaleler yapabilir. Ayrıca kişinin genel olarak müdahaleleri aşırı derecede yüksek bir başarı oranına sahip olmaya başlar. Bu seviyede kullanıcı zehirleri tanımaya başlar ve etkilerini öğrenir, ancak tedavi edemez.

Bu seviyede kişinin Shousen Jutsu'su ufak ve orta seviyeli bütün yaraları çok kısa bir sürede kapatabilir hale gelir. Kırıklar saniyeler içerisinde düzelir, açık yaralar kapanır, yanıklar iyileşir. Aşırı ölümcül yaralar için kişinin önce müdahale etmesi gerekmektedir.


Ninjutsu


-Dendou no Jutsu, D Rank, Raiton
Kullanıcı aniden vücudunda bir elektrik akımı dolaştırır. Bu akım, ona dokunan herkesi çarpar, ancak hasar vermez. Genelde kişilerin kullanıcı üzerindeki fiziksel kontağını kesmek için kullanılır. El mührü gerektirmez ve anidir. Kullanıcı isterse tekrar tekrar tekniği aktif edebilir.

-Otonaku Ashi Jutsu, D Rank, Ninpou
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

-Shunshin, D Rank, Ninpou
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Denken Jutsu, D-Rank, Raiton
Kullanıcı bir eline odaklanır ve chakra göndermeye başlar. Ardından, kullanıcının avcunun içinden ışık çıkmaya başlar. Bu, bir fener olarak kullanılabilir veya kullanıcı uzak mesafelerden mors alfabesi ile mesaj gönderebilir. Akademi mezunu herkes mors alfabesini sorunsuz bir şekilde bilmektedir. Teknik açık kaldığı sürece aşırı minimal bir chakra yer.

Ikazuchi no Kiba, C-Rank, Raiton
Kullanıcı bir elini göğe kaldırır ve bir noktayı hedef alır. Ardından, aniden elinden çıkan bir elektrik akımı gökyüzüne fırlar, ardından kullanıcının hedeflediği noktaya düşer. Eğer bir kişiye isabet ederse, isabet alan kişi hasar görür ve az da olsa uyuşur. Teknik hızlı gerçekleşir ve 15 metreye kadar etkilidir.
Taijutsu

-Ayatsu Stili, B Rank
Kullanıcı tek bir hamlede iç organları iflas ettirebilecek hamleler yapmayı öğrenir. Göğse yapılacak sert ve yerinde bir hamle karşı tarafı nefessiz bırakabilir veya böbreklere yapılan bir hamle ile rakibin tüm vücuduna yayılacak bir acı dalgası oluşturulabilir ve dikkati dağıtılabilir.. Hamlelerin mükemmel bir isabet oranı ile yapılması gereklidir.
-Raiken, C Rank
Kullanıcı etrafında bir defa dönerek momentum kazanır ve bununla rakibin hassas bir noktasına saldırı yapar. Eğer saldırı rakip ile karşılaşırsa, rakibi acı içinde bırakır. Kafası karışan ve dikkati dağılan rakip ardından gelecek saldırılara daha açık bir hale gelir.
Genjutsu


-Magen: Henge, D-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Bunun ardından, kullanıcıya bakan kişiler tekniğin etkisine kapılırlar. Teknik, Henge'nin Genjutsu versiyonu olarak çalışır. Kullanıcı kendisini bir kişinin kılığına sokmak yerine etki altındaki kişilere bu görünümü gösterirler. Herşey hedeflerin aklında olup bittiği için teknik daha inandırıcı bir hâl alır. Ayrıca, Henge'nin aksine, hayali kişilere de bu teknik sayesinde dönüşülebilinir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
-Kokohi no Jutsu, C-Rank
Uzun bir el mührü dizisinin ardından kullanıcı bu teknik ile çevrenin görünümünü değiştirebilir. Bu etkiler, bir kapı numarasını değiştirmek kadar basit olabileceği gibi bir çam ormanını bambu ormanına dönüştürmek gibi kompleks şeyler de olabilir. Bu etkiler ile varolan bir çevresel etmen yok edilemez veya doğa olayları yaratılamaz/kontrol edilemez, sadece varolan bir somut etmen değiştirilir. Teknik bir alan üzerine yapılır ve bu alana giren herkes bu tekniğin etkisine kapılır. Bu alan kendi içerisinde hareketsiz olmalıdır fakat hareketli bir şeyin parçası olabilir, örneğin bir gemi kamarası gibi. Tekniğin aktif kalma süresini kullanıcı belirler fakat yüksek süreler yüksek chakra gereksinimine sahiptir. Aynı şekilde, büyük alanlar ve kompleks değişiklikler de chakra kullanımını arttırır.
-Rakumei no Jutsu, D Rank
Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.
-Kanryousou, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Kullanıcının yumruklarına veya silah darbelerine maruz kalan kişiler tekniğin etkisi altına girerler. Tekniğin altında kalan kişiler, aldıkları her bir başarılı saldırının vücutlarında çatlaklar oluşturduğunu görür. Bu çatlaklar hedefe, vücudunun sanki çok kırılgan bir katı maddeden oluşmuş gibi bir his verir. Her bir saldırının ardından hedefin vücudunun bazı yerleri parçalanıp dökülmeye başlar. Hedef kırılıp dökülen uzuvlarını kullanamaz hale gelir. Eğer hedefin başı veya vücudunun tamamı parçalanırsa bayılma tehlikesi geçirir. İradesi yüzünden zihnini korumayı başarabilenler için teknik o an bozulur. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
-Shibou no Jutsu, B Rank
Kullanıcı Tatsu el mührünü yapar ve o anda baktığı kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin altına girmek için hedefin kullanıcıya bakmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında olan kişi her 5 saniyede bir, kullanıcı tarafından hunharca öldürüldüğünü görür. Bu görüntüler 2 saniye sürer ve aşırı derecede gerçekçidir. Kullanıcı eğer isterse görüntüleri istediği gibi ayarlayabilir. Hedef git gide konsantrasyonunu kaybeder ve kullanıcıdan korkmaya başlar. Kötü ve rahatsız edici hisleri kullanıcı ile bağdaştırır. Savaş alanında kişilere göz dağı vermek, konsantrasyonlarını bozmak ve gerçeklik ile illüzyon arasındaki bağı koparmak için kullanılır. Diğer şartlar altında, işkence yapmak için kullanıldığı bilinmektedir. Teknik 2-3 dakika kadar açık kalır, ardından tekrar uygulamak gerekir.
-Magen: Bunshin, B Rank
Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Kullanıcı eğer isterse, klonlar oluşurken kendini gizleyebilir. Ayrıca kullanıcı klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur, parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel saldırılar da zihinsel acı yaratır. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Jubaku Satsu, B-Rank
Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.
Karakter Üzerindeki Ekipman ve Eşyalar
-Medikal Bel Çantası
-Standart Shinobi Çantası
-Wakizashi G-962
-Özel Üretim Ceket
Image
-Senbon, 17 Adet, İyi Kalite
-Chakra Hapı x3, İyi Kalite
-İyileştirici Hap, İyi Kalite

Aşağıdaki eşyaların açıklaması için dükkan konumu okumak isteyebilirsiniz. > Dükkan

-Medikal Kullanım İçin Özel Üretim At Arabası
-İlaç Dolu Çanta
-Tabure
-Uyku Tulumu
-Çeşitli Medikal Malzemeler & Sarflar
-Tekrar Kullanılabilir Cam Şırınga x 3
-Metal Kap
-Kurtarma Sedyesi
-Pil İle Çalışan Lamba & 10'lu Pil Seti
-Tansiyon Aleti ve Steteskop
-Çakmak
-Battaniye ve Yastık
Post Reply

Return to “Lejant Deposu”