Sorularınız

Naruto evreniyle alakalı sorularınızı ve önerilerinizi burada dile getirebilir, genel olarak sitelerin düzeni ve ilerleyişi hakkındaki sorularınızı sorabilirsiniz.
User avatar
Cynic
Laplace
Laplace
Posts: 460
Joined: August 24th, 2018, 10:41 pm

Re: Sorularınız

Post by Cynic » January 4th, 2020, 11:19 am

Fuuma Shuriken'in isabet oranı bu stilden etkilenebilir, evet, ama onun dışında çok bir etkisi olmayacaktır zira stil özünde Kunai ve Shuriken'i tam olarak kapsamaktadır.
User avatar
Jin Ryoken
Ishigakure
Ishigakure
Posts: 192
Joined: August 31st, 2018, 5:11 am

Re: Sorularınız

Post by Jin Ryoken » January 29th, 2020, 7:21 pm

Karakterim genjutsu disiplinleri hakkında tam anlamıyla bilgi sahibi midir? Örneğin, Ryuhoubo disiplininin müritlerinin deli olduğu, karalama gibi kitapları olduğu, delirmeyenlerin ise kişiliklerini kaybettikleri gibi bilgilere detaylı olmasa bile yüzeysel olarak hakim midir?
Image
Image
Künye
İsim: Jin Ryoken
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 160.000 Ryo
Prestij: 5
Kullanılabilir GP: 5
Ün: 22

Motivasyon

Başarı & Güç

Bir şeyleri başarmak, güçlenmek için her sabah yatağından kalkar Ryoken. Bu köyün en güçlülerinden biri sayılmak, ardından küçük geninleri güçlendirmek için yaşar. Kendi başarısını ve gücünü katladığında, geninleri bu yolda eğitecek ve onları en güçlü yapmak için uğraşacaktır. Onun amacı, güç ve başarıdır, ona her gün bir şeyler yapma gücünü verende budur!



Komplikasyon

Büyük Korku: Ağabey ! (Ağır komplikasyon)

Abisinden ne kadar nefret etse ve onu öldürmek istese bile, içinde ona karşı koyamadığı bir şey vardır. Bunu kendisi anlamlandıramasa bile, ağabeyini gördüğü anda öncelikle karnına çok keskin bir ağrı saplanır, sonrasında elleri, kolları ve ayakları uyuşmaya başlar. Bir süre sonra, ayakları vücudu tutamaz hale gelir ve kendini bırakır. Yere düşen Ryoken, zar zor ve kekeleyerek konuşmaya başlar. Ağabeyi gidene ve kendisine görünmeyene kadar, vücudu hareket etmemeye, titremeye devam eder. Ryoken'in öldürmeden önceki ilk amacı, ağabeyinin korkusundan kurtulmaktır.

Özellikler
Özellik: Ölümsüz Kol

Kola çakra verildiğinde, ilk olarak kolun ve elin fiziksel özellikleri sayesinde, bir insanın veya derisi kalın olmayan bir hayvanın eti kopartılabilir. Koparma işlemi, çakranın yönlendirilmiş olduğu elin deriye teması ile başlar. Elden çıkan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, deriyi çürüterek eti normalden daha yumuşak bir kıvama getirir. Bu sayede pençeye benzer el yapısı sayesinde çürüyerek yumuşamış olan et koparılabilir. Daha kalın derisi olan canlılar açısından ise, çürüme işleminin gerçekleşmesi daha uzun süreceği için, temas süresinin de arttırılması gerekir.

Etin koparılması halinde, kopan kısımda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı ince bir tabaka olarak varlığını korur. Bu sayede kopan kısımdan dışarı kan sızmaz, kişi acı hissetmez, önemli bir kas dokusu zarar görmediği sürece hareket sınırlaması olmaz. Koparılan kısma yapışmış olan bu sıvı, 5 dakika sonunda çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sıvının yok olması halinde, et kopmasına bağlı yaşanması gereken bütün semptomlar varlığını göstermeye başlar.

Kola çakra verilmesi neticesinde oluşan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, katı cisimlerin çürümesinde de kullanılabilir. Ancak bu çürüme işlemi, katı cismin boyutlarına göre farklılık göstermektedir. Avuç büyüklüğünde bir taşın çürütülerek yok edilmesi, 1 dakika kadar sürerken, kalın bir duvarın çürütülerek yok edilmesi saatleri bulabilir.

Kola verilen çakra sayesinde, kullanıcı vücudunda oluşan herhangi bir yarayı geçici olarak iyileştirebilir. Kullanıcı elini yarasına temas ettirdiği anda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı yarayı kapatmaya başlar. Temas ne kadar uzun sürerse, yara üzerindeki yayılma artar. Küçük kesiklerde sadece temas etmek yaranın geçici olarak iyileştirilmesi için yeterli olsa da, daha derin yaralanmalarda temas süresinin uzatılması gerekmektedir. Yaranın üzerinde ince bir tabaka olarak yayılan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, 5 dakika boyunca oluşan yaranın yaratacağı semptomları ortadan kaldırır. Ancak yaralanma önemli bir kas dokusunda ise, kullanıcının hareket kabiliyeti kısıtlanır, sadece kan sızması ve acı hissetmeme gibi durumlar varlığını korur. Kullanıcı tarafından söz konusu sıvı tekrar tekrar yenilenebilir, ancak her bir yenileme çakra harcar. 5 dakika sonunda ise, siyah ve yopun kıvamlı jölemsi sıvı çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sonrasında yaranın boyutuna göre oluşturacağı semptomlar kendisini gösterir.

Kolun kullanımına bağlı olarak, kola bir başka insanın kanın sürülmesi gerekmektedir. Bu gereklilik karakter tarafından bir pansuman yapılır gibi gerçekleştirir. Karakter bir başka insanın kanını bu pansuman için kullanmalıdır, hayvan kanı veya kendi kanını kullanamaz.

Bu gereksinim kendini oyun içerisinde iki şekilde gösterir, RP içi ve RP dışı. RP içi durumlarda karakterin o anda kan bulup pansumanı gerçekleştirmesi gerekir, RP dışı durumlarda ise karaborsadan veya bir başkasından zorla kan temin etmesi gerekmektedir. İlk durum RP içerisinde o anda oynanılarak çözülür, ikinci durum ise kamera arkasında gerçekleşir ve karakterin para ve benzeri kaynaklarını kullanmasını gerektirebilir. Karakterin kamera arkasında yapacağı illegal aktiviteler de onu pektabii takip edecektir. Kolunun kan ihtiyacı köy tarafından ücretsiz olarak karşılanacaktır, ancak kan ihtiyacının ne zaman ortaya çıkacağı henüz net olarak bilinmediği için, bu durum ancak köy sınırları içerisindeyken gerçekleşebilir.

Bu kol herhangi bir şekilde GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Kol üzerinde yaşanacak geliştirmeler, GM inisiyatifinde ve oyuncunun genel gidişatı, RP kalitesi vb. kriterler dikkate alınarak, kurgusal durumlara göre RP içerisinde olabilir.

Karakter Ishichou'nun komutuyla yaptığı seyahat sonucunda kolunun kontrolü dışına çıkmasını engellemek için özel yapım bir cihaza erişim sağlamıştır. Bu cihaz basit bir aksesuara benzemekle birlikte kolay kolay kırılmaz, ancak zırh vazifesi de görmemektedir. Cihaz kolunu sıkıca sardığı ve etine nüfuz ettiği için çıkarması oldukça zordur. Cihazın yüzeyi sade bir gri rengindedir, herhangi bir işlemesi veya dikkat çekecek bir noktası yoktur.
Profil
Güç: 3
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 2
Varlık: 20
Zeka: 18

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 4
[Varlık] Empati: 1 (Favori)
[Varlık] Sosyalleşme: 6
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
-
Taijutsu
-
Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu. A-Rank
Magen: Bunshin, B-Rank
Jubaku Satsu, B-Rank
Shibou no Jutsu, B-Rank
Rishuu, C-Rank
Jigoku no Ban'nin, B-Rank

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
Katana (İyi Kalite)
User avatar
Kita Usagi
Ishigakure
Ishigakure
Posts: 138
Joined: September 11th, 2018, 3:23 am

Re: Sorularınız

Post by Kita Usagi » January 30th, 2020, 11:46 am

Karakterlerimizin bir eşya taşıma kapasitesi var mıdır? Yani hem Naginata hem de Katana taşıyabilir mi bir karakter? Bunun belirli bir sınırı var mı?

Bir de Özel Yaratım Taijutsu stilleri bir silahın hem tek elli, hem de çift elli hallerini kapsayabilir mi?
Image
Künye
İsim: Kita Usagi
Yaş: 17
Cinsiyet: Dişli bir dişi.
Element: Suiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 87.500
Prestij: 5
Ün: 23
Kullanılabilir GP: 50

Özellikler
► Show Spoiler
Profil
► Show Spoiler
Mod
► Show Spoiler
Efsanevi Yaratık
► Show Spoiler
Ninjutsu
► Show Spoiler
Taijutsu
► Show Spoiler
Genjutsu
► Show Spoiler
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
► Show Spoiler
User avatar
Okawa Ringo
Ishigakure
Ishigakure
Posts: 107
Joined: February 25th, 2019, 1:04 am

Re: Sorularınız

Post by Okawa Ringo » February 2nd, 2020, 4:58 am

Selamlar, sorum aslında uzun zamandır düşündüğüm ve aramızda geyiğini yaptığımız bir konu ile alakalı. Bence sorulması yararlı bir soru.

GM veya GM olmadan gerçekleştirilen kişisel kurgular veya free-rp'lerde, cinsellik temasını ne derece işleyebiliyoruz?
Yani, hisler ve gerçekleşen olayları üstü kapalı anlatmamız daha mı iyi olur? Yoksa bu konuda bir sınırlama var mıdır? Sınırlamalar neleri kapsamakta?

Çünkü herkese açık bir sitedeyiz ve tüm üyeler bu içerikleri hoş karşılamayabilir. Bir de sitemizde +18 şeklinde bir ibare olmadığından dolayı, ülkemizde bunun hukuki sınırlamaları da mevcut.
Image

ImageImageImage
Künye
İsim: Okawa Ringo
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 15.500
Prestij: 5
Ün: 18
Kullanılabilir GP: 0
Motivasyon
Savaşçının Gururu
Shinobiliğe, köyüne, kendi ideallerine, yoldaşlarına büyük bir gururla bağlıdır. İnandığı bu değerler karşısında hakarete uğramak, küçük düşürülmek onun için zıvanadan çıkmaya yeter de artar. Bir görevi başarıyla tamamlamak, emirlere uymak, her zaman her durumda ne gerekiyorsa koşulsuz şartsız onu yapmak için hareket eder. Çok değer verdiği ve ona yeniden yaşadığını hissettiren shinobi felsefesi, hiç bir koşulda geri adım atmamasına ve karşılaştığı her problem karşısında sonuna kadar hırsla savaşmasını sağlar.
Komplikasyon
Esaret
Henüz doğru düzgün cümleler bile kuramayan küçücük bir çocuk iken yaşadığı ağır ve derin travmalar; dünyayı çok geç tanıması ve hiç bitmeyeceğini sandığı esaret, kurtuluşundan sonra bile bir çok psikolojik sıkıntıyı beraberinde getirmiştir.
Bu sorunları büyüdükçe aşmasına karşın özgürlüğünün kısıtlanması onun için kabus gibidir. Esir alınmak, hapsedilmek, bağlanmak, işkence görmek gibi durumlar onun tekrar eski anılarının canlanmasına neden olmaktadır. Unutulması zor olan bu derin yaralar, ona büyük acı verir ve düzgün düşünememesine, paniklemesine, ağlamasına, sinir krizleri geçirmesine neden olur.
Özellikler
Sır Tutucu
Karakter Ishichou'nun komutuyla yaptığı seyahat sonucunda başka bir shinobinin sırrına vakıf olmuştur. Bununla birlikte, Ishichou'dan görevde eşlik ettiği shinobinin bilmemesi gereken başka bir emir almıştır. Bu, Ishichou'nun karaktere güvendiğini göstermekle birlikte karakteri olası ters bir durumda sorumluluğu alması gereken birinci kişi haline getirmiştir.

Profil
Güç: 5
Çeviklik: 7
Kondisyon: 7
Potansiyel: 6
Varlık: 3
Zeka: 3

Beceriler
Atletizm: 4
Akrobasi: 4 - Favori Beceri
El Hassasiyeti: 1
Saklanma: 3
Form: 2
Ninshuu: 1
Aldatma: 1
Empati: 1
Sosyalleşme: 1
Tıp: 1
Farkındalık: 3
İzcilik: 1

Efsanevi Yaratık

Altın Kartal | Gin


Ninjutsu
Fuuton - Furyuu - D Rank
Fuuton - Gyuki no Jutsu - C Rank
Fuuton - Kaiten Shuriken - C Rank
Fuuton - Renkuudan - B Rank
Fuuton - Sairi no Jutsu - B Rank [Gizli]

Ninpou - Shurikenshin - C Rank
Ninpou - Karasu Bunshin - C Rank
Ninpou - Shunshin - D Rank

Taijutsu
Ninja Ekipman Ustalığı - A Rank
Kullanıcının elinde kunai bir tantou veya wakizashi kadar etkili bir ölüm silahına dönüşür, hasar potansiyeli aşırı yükselir. Kunainin dayanıklılığı yettiği sürece defansif hamlelerinin etkisi tavan yapar. Havada hareket eden shurikenleri veya kunaileri bir başka shuriken veya kunai ile çarptırarak yönlerini değiştirebilir, yüksek derecelerde falso hareketini böylece oluşturabilir, bu hareketleri düşerken veya zıplarken yapabilir.

Ekipmanlar/Eşyalar

Standart Shinobi Çantası
Kunai (Normal Kalite) x3
Shuriken (Normal Kalite) x5
Sis Bombası (Normal Kalite) x2
Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite) x1
5 mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)

Özel Üretim Cübbe
Kunai (İyi Kalite) x9
Shuriken (İyi Kalite) x10
Shuriken (Normal Kalite) x10
Shuriken (Düşük Kalite) x5
Patlayıcı Parşömen (İyi Kalite) x4
Patlayıcı Parşömen Bağlı Kunai x3
Fuuma Shuriken
5 mt. Zincir Halat
Sargı Bezi

Kan Hapı (İyi Kalite) x1
Kondisyon Hapı (Normal Kalite) x1
Yemek Hapı (Normal Kalite) x1
Chakra Hapı (Normal Kalite) x1
İyileştirici Hapı (Normal Kalite) x1

Ekipmanların Kıyafet Üzerinde Dağılımı
► Show Spoiler
Kütüphane | Lejant
User avatar
Jin Ryoken
Ishigakure
Ishigakure
Posts: 192
Joined: August 31st, 2018, 5:11 am

Re: Sorularınız

Post by Jin Ryoken » February 4th, 2020, 5:38 pm

Karakterim birilerini araştırtmak gibi başka kaçak oyuncularla işbirliği yapmak isterse, bunu oyuncuyla free atarak mı yapmalı yoksa gm li bir konuya mı girmeli? En başta bunu yapabilir mi?
Image
Image
Künye
İsim: Jin Ryoken
Yaş: 19
Cinsiyet: Erkek
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 160.000 Ryo
Prestij: 5
Kullanılabilir GP: 5
Ün: 22

Motivasyon

Başarı & Güç

Bir şeyleri başarmak, güçlenmek için her sabah yatağından kalkar Ryoken. Bu köyün en güçlülerinden biri sayılmak, ardından küçük geninleri güçlendirmek için yaşar. Kendi başarısını ve gücünü katladığında, geninleri bu yolda eğitecek ve onları en güçlü yapmak için uğraşacaktır. Onun amacı, güç ve başarıdır, ona her gün bir şeyler yapma gücünü verende budur!



Komplikasyon

Büyük Korku: Ağabey ! (Ağır komplikasyon)

Abisinden ne kadar nefret etse ve onu öldürmek istese bile, içinde ona karşı koyamadığı bir şey vardır. Bunu kendisi anlamlandıramasa bile, ağabeyini gördüğü anda öncelikle karnına çok keskin bir ağrı saplanır, sonrasında elleri, kolları ve ayakları uyuşmaya başlar. Bir süre sonra, ayakları vücudu tutamaz hale gelir ve kendini bırakır. Yere düşen Ryoken, zar zor ve kekeleyerek konuşmaya başlar. Ağabeyi gidene ve kendisine görünmeyene kadar, vücudu hareket etmemeye, titremeye devam eder. Ryoken'in öldürmeden önceki ilk amacı, ağabeyinin korkusundan kurtulmaktır.

Özellikler
Özellik: Ölümsüz Kol

Kola çakra verildiğinde, ilk olarak kolun ve elin fiziksel özellikleri sayesinde, bir insanın veya derisi kalın olmayan bir hayvanın eti kopartılabilir. Koparma işlemi, çakranın yönlendirilmiş olduğu elin deriye teması ile başlar. Elden çıkan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, deriyi çürüterek eti normalden daha yumuşak bir kıvama getirir. Bu sayede pençeye benzer el yapısı sayesinde çürüyerek yumuşamış olan et koparılabilir. Daha kalın derisi olan canlılar açısından ise, çürüme işleminin gerçekleşmesi daha uzun süreceği için, temas süresinin de arttırılması gerekir.

Etin koparılması halinde, kopan kısımda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı ince bir tabaka olarak varlığını korur. Bu sayede kopan kısımdan dışarı kan sızmaz, kişi acı hissetmez, önemli bir kas dokusu zarar görmediği sürece hareket sınırlaması olmaz. Koparılan kısma yapışmış olan bu sıvı, 5 dakika sonunda çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sıvının yok olması halinde, et kopmasına bağlı yaşanması gereken bütün semptomlar varlığını göstermeye başlar.

Kola çakra verilmesi neticesinde oluşan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, katı cisimlerin çürümesinde de kullanılabilir. Ancak bu çürüme işlemi, katı cismin boyutlarına göre farklılık göstermektedir. Avuç büyüklüğünde bir taşın çürütülerek yok edilmesi, 1 dakika kadar sürerken, kalın bir duvarın çürütülerek yok edilmesi saatleri bulabilir.

Kola verilen çakra sayesinde, kullanıcı vücudunda oluşan herhangi bir yarayı geçici olarak iyileştirebilir. Kullanıcı elini yarasına temas ettirdiği anda, siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı yarayı kapatmaya başlar. Temas ne kadar uzun sürerse, yara üzerindeki yayılma artar. Küçük kesiklerde sadece temas etmek yaranın geçici olarak iyileştirilmesi için yeterli olsa da, daha derin yaralanmalarda temas süresinin uzatılması gerekmektedir. Yaranın üzerinde ince bir tabaka olarak yayılan siyah ve yoğun kıvamlı jölemsi sıvı, 5 dakika boyunca oluşan yaranın yaratacağı semptomları ortadan kaldırır. Ancak yaralanma önemli bir kas dokusunda ise, kullanıcının hareket kabiliyeti kısıtlanır, sadece kan sızması ve acı hissetmeme gibi durumlar varlığını korur. Kullanıcı tarafından söz konusu sıvı tekrar tekrar yenilenebilir, ancak her bir yenileme çakra harcar. 5 dakika sonunda ise, siyah ve yopun kıvamlı jölemsi sıvı çakra yoğunluğunu kaybeder ve buharlaşarak yok olur. Sonrasında yaranın boyutuna göre oluşturacağı semptomlar kendisini gösterir.

Kolun kullanımına bağlı olarak, kola bir başka insanın kanın sürülmesi gerekmektedir. Bu gereklilik karakter tarafından bir pansuman yapılır gibi gerçekleştirir. Karakter bir başka insanın kanını bu pansuman için kullanmalıdır, hayvan kanı veya kendi kanını kullanamaz.

Bu gereksinim kendini oyun içerisinde iki şekilde gösterir, RP içi ve RP dışı. RP içi durumlarda karakterin o anda kan bulup pansumanı gerçekleştirmesi gerekir, RP dışı durumlarda ise karaborsadan veya bir başkasından zorla kan temin etmesi gerekmektedir. İlk durum RP içerisinde o anda oynanılarak çözülür, ikinci durum ise kamera arkasında gerçekleşir ve karakterin para ve benzeri kaynaklarını kullanmasını gerektirebilir. Karakterin kamera arkasında yapacağı illegal aktiviteler de onu pektabii takip edecektir. Kolunun kan ihtiyacı köy tarafından ücretsiz olarak karşılanacaktır, ancak kan ihtiyacının ne zaman ortaya çıkacağı henüz net olarak bilinmediği için, bu durum ancak köy sınırları içerisindeyken gerçekleşebilir.

Bu kol herhangi bir şekilde GP veya PP harcayarak geliştirilemez. Kol üzerinde yaşanacak geliştirmeler, GM inisiyatifinde ve oyuncunun genel gidişatı, RP kalitesi vb. kriterler dikkate alınarak, kurgusal durumlara göre RP içerisinde olabilir.

Karakter Ishichou'nun komutuyla yaptığı seyahat sonucunda kolunun kontrolü dışına çıkmasını engellemek için özel yapım bir cihaza erişim sağlamıştır. Bu cihaz basit bir aksesuara benzemekle birlikte kolay kolay kırılmaz, ancak zırh vazifesi de görmemektedir. Cihaz kolunu sıkıca sardığı ve etine nüfuz ettiği için çıkarması oldukça zordur. Cihazın yüzeyi sade bir gri rengindedir, herhangi bir işlemesi veya dikkat çekecek bir noktası yoktur.
Profil
Güç: 3
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 2
Varlık: 20
Zeka: 18

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 4
[Varlık] Empati: 1 (Favori)
[Varlık] Sosyalleşme: 6
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1


Ninjutsu
-
Taijutsu
-
Genjutsu
Kokuangyou no Jutsu. A-Rank
Magen: Bunshin, B-Rank
Jubaku Satsu, B-Rank
Shibou no Jutsu, B-Rank
Rishuu, C-Rank
Jigoku no Ban'nin, B-Rank

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
Katana (İyi Kalite)
User avatar
Cynic
Laplace
Laplace
Posts: 460
Joined: August 24th, 2018, 10:41 pm

Re: Sorularınız

Post by Cynic » February 5th, 2020, 5:45 pm

Jin Ryoken wrote:
January 29th, 2020, 7:21 pm
Karakterim genjutsu disiplinleri hakkında tam anlamıyla bilgi sahibi midir? Örneğin, Ryuhoubo disiplininin müritlerinin deli olduğu, karalama gibi kitapları olduğu, delirmeyenlerin ise kişiliklerini kaybettikleri gibi bilgilere detaylı olmasa bile yüzeysel olarak hakim midir?
Şu anda bildiğimiz, sevdiğimiz Naruto evreninde olduğumuzdan bu sorunun yanıtı sürpriz oluyor. Araştırın, soruşturun, öğrenin.
Kita Usagi wrote:
January 30th, 2020, 11:46 am
Karakterlerimizin bir eşya taşıma kapasitesi var mıdır? Yani hem Naginata hem de Katana taşıyabilir mi bir karakter? Bunun belirli bir sınırı var mı?
Rehberlerde bu sorunun cevabı bulunmakta.
Kita Usagi wrote:
January 30th, 2020, 11:46 am
Bir de Özel Yaratım Taijutsu stilleri bir silahın hem tek elli, hem de çift elli hallerini kapsayabilir mi?
Bu sorunun yanıtı da rehberlerde bulunmakta.

Rehber okuyun. Okumak güzel şey.
Okawa Ringo wrote:
February 2nd, 2020, 4:58 am
Selamlar, sorum aslında uzun zamandır düşündüğüm ve aramızda geyiğini yaptığımız bir konu ile alakalı. Bence sorulması yararlı bir soru.

GM veya GM olmadan gerçekleştirilen kişisel kurgular veya free-rp'lerde, cinsellik temasını ne derece işleyebiliyoruz?
Yani, hisler ve gerçekleşen olayları üstü kapalı anlatmamız daha mı iyi olur? Yoksa bu konuda bir sınırlama var mıdır? Sınırlamalar neleri kapsamakta?

Çünkü herkese açık bir sitedeyiz ve tüm üyeler bu içerikleri hoş karşılamayabilir. Bir de sitemizde +18 şeklinde bir ibare olmadığından dolayı, ülkemizde bunun hukuki sınırlamaları da mevcut.
Sitede yetişkin temaları biz sık sık ele alıyoruz ancak bunu yaparken yöneticiler olarak "lezzetli" ve "anlamlı" olmalarına özen gösteriyoruz, yani amaç değil araç olarak kullanıyoruz. Siz de bu şekilde olaylara bakıyorsanız ve bir şeyleri detaylıca anlatmanın atmosfere ve konuya pozitif şeyler katacağını düşünüyorsanız, buyrun, bizim açımızdan bir sıkıntı yok.

Fakat ipin ucunu kaçıranı banlarım, acımam, onu da baştan söyleyeyim.
Jin Ryoken wrote:
February 4th, 2020, 5:38 pm
Karakterim birilerini araştırtmak gibi başka kaçak oyuncularla işbirliği yapmak isterse, bunu oyuncuyla free atarak mı yapmalı yoksa gm li bir konuya mı girmeli? En başta bunu yapabilir mi?
Oyuncuların anlamlı ve mantıklı olduğu sürece Free RP'lerde karşılaşmaları ve beraber bir şeyler yaşamalarında bir sınırlama yok. Böyle Free RP'lerde konuşup anlaşıp ayrı yollarınıza gidip ortak bir amaç için hareket edebilirsiniz. Hikayenizi yazarken anlamlı olmasına özen gösterin ve Free RP'ler ile bunları detaylandırın.
User avatar
Kita Usagi
Ishigakure
Ishigakure
Posts: 138
Joined: September 11th, 2018, 3:23 am

Re: Sorularınız

Post by Kita Usagi » February 5th, 2020, 6:11 pm

Cynic wrote:
February 5th, 2020, 5:45 pm
Kita Usagi wrote:
January 30th, 2020, 11:46 am
Bir de Özel Yaratım Taijutsu stilleri bir silahın hem tek elli, hem de çift elli hallerini kapsayabilir mi?
Bu sorunun yanıtı da rehberlerde bulunmakta.

Rehber okuyun. Okumak güzel şey.
O zaman soruyu şöyle düzeltiyorum, aklımda bir Taijutsu stili var. Çift uçlu Naginata ile yapılabilecek bir stil. Alacağım Naginata aynı zamanda dizaynı sayesinde ortadan ikiye ayrılarak çift elde birer silah misali de kullanılabilecek. Bu taijutsu stilini hem bölünmemiş hali için, hem de bölünmüş hali için oluşturabilir miyim? İki türlü de stilden alınan avantajlar aynı olacak, aynı hamleler yapılacak. Sadece hamlelerin yapılış şekli değişecek. Misal olarak bölünmemiş halinde naginatayı elinde çevirecek, bölünmüş halinde kendi etrafında dönecek.
Image
Künye
İsim: Kita Usagi
Yaş: 17
Cinsiyet: Dişli bir dişi.
Element: Suiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 87.500
Prestij: 5
Ün: 23
Kullanılabilir GP: 50

Özellikler
► Show Spoiler
Profil
► Show Spoiler
Mod
► Show Spoiler
Efsanevi Yaratık
► Show Spoiler
Ninjutsu
► Show Spoiler
Taijutsu
► Show Spoiler
Genjutsu
► Show Spoiler
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
► Show Spoiler
User avatar
Cynic
Laplace
Laplace
Posts: 460
Joined: August 24th, 2018, 10:41 pm

Re: Sorularınız

Post by Cynic » February 5th, 2020, 6:27 pm

Stiller arası geçişlerde sıkıntı olmadığından (aslında kişinin Zeka statıyla dolaylı olarak alakalı fakat konudan sapmamak için girmeyeceğim) iki ayrı stil olabilir. Hatta iki ucunda da kesici kısım bulunan Naginata halihazırda sistemde varolan başka bir stil ile kullanılabilir. Yeni bir tür silah üretilirken "Bu silah x stili ile kullanıma uygundur." demek yeterli. Eğer mantıki olarak bir sıkıntı yoksa onaylanır. Bundan sonra ikiye bölünmesi durumunda da ayrı bir stil yaratılıp o kullanılabilir. İki stil aynı anda kullanılmasa da ayrı ayrı kullanımda ve geçişte sıkıntı yok sonuçta.
User avatar
Kita Usagi
Ishigakure
Ishigakure
Posts: 138
Joined: September 11th, 2018, 3:23 am

Re: Sorularınız

Post by Kita Usagi » May 25th, 2020, 7:29 am

Mühürleme sanatı altındaki Eş Mühürleme dalında

"Birbirlerine tek veya çift taraflı enerji aktarabilir, bu aktarım gizli ve görünmez bir şekilde gerçekleşir."

Demekte; aynı zamanda A-Rank Raiton tekniği olan Raigata'da ise

"Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, bir elektrik akımına dönüşür ve ileriye doğru fırlar."

Elektrik akımı bir enerji olduğuna göre, Raigata tekniği ile Eş Mühürlemelerden birisinden giren kullanıcı, diğer mühürden çıkabilir mi?

İkinci sorum da, karakterlerimiz bu tip şeyleri kullanmayı öğrenmeden ne kadar bilgi sahibi olabileceği konusunda? Mesela kütüphanede Fuinjutsu ile ilgili bilgilere rastlamış, nasıl çalıştığını biliyor. Ama nasıl kullanacağını bilmiyor tarzında bir durum mümkün müdür? Yani nasıl çalıştığını kullanan kimseyle karşılaşmadan önce bir yerlerden okuyup öğrendikten sonra, kullanan birisini gördüğünde "Hee bak bunu biliyom, şimdi şöyle bişey olacak." diyebilir mi?
Image
Künye
İsim: Kita Usagi
Yaş: 17
Cinsiyet: Dişli bir dişi.
Element: Suiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 87.500
Prestij: 5
Ün: 23
Kullanılabilir GP: 50

Özellikler
► Show Spoiler
Profil
► Show Spoiler
Mod
► Show Spoiler
Efsanevi Yaratık
► Show Spoiler
Ninjutsu
► Show Spoiler
Taijutsu
► Show Spoiler
Genjutsu
► Show Spoiler
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
► Show Spoiler
User avatar
Ashikaga Shun
Kaçak
Kaçak
Posts: 103
Joined: June 18th, 2019, 2:57 pm

Re: Sorularınız

Post by Ashikaga Shun » May 25th, 2020, 11:49 pm

Selam.

Oyuncu karşılaşmaları sırasında kullanılan 'sürpriz hamle' kapsamında bir soru sormak istiyorum. Rehberde belirtildiği üzere, sistem, ancak ve ancak rakibin bir 'hamlesine' karşı olacak şekilde; pasif olmalı ve bir 'karşı' durum içermeli. Bildiğim kadarıyla, sistemde bulunan Bunshin teknikleri, oluşturulurken ortaya (kişiyi gizleyecek büyüklükte) bir duman yaratıyor. Bu bunshin tekniklerini, sürpriz bir hamle ekseninde kullanabilir miyiz? Yani hangi bunshinin gerçek olduğunu, hangi bunshinin (o dumanı kullanıp) hangi yöne doğru hareket ettiğini gizleyerek; rehberdeki tanım kapsamında kullanabilir miyiz? (Ufak bir edit buraya: Rakibin şu hamlesine göre şu klon şuraya, bu klon buraya şeklinde bir kullanımdan söz ediyorum.)

Umarım halihazırda varolan bir şeyi sormuyorumdur. Bunshin tekniklerinin 'ne kadar' pasif kapsamda değerlendirildiğinden emin olamadım, çünkü tam olarak bir 'tuzak' sayılmazlar. Ama rehberdeki sisteme de uyuyor gibi görünüyor. Neyse, dua ve selam ile.
Image
Künye

İsim: Ashikaga Shun
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 3.000
Ün: 10
GP: 0
PP: 3



Motivasyon
Egosantrizm: Shun, hayatı tamamen tek kişilik yaşayan bir insandı. Bu hayatı, sadece kendisinin oynaması için oluşturulmuş bir oyun bahçesi olarak görüyordu. Tek gerçek insan oydu, her zaman oydu ve her zaman o olacaktı. Kendi arzularının peşinde koşmak, onun yaşama amacı haline gelmişti. Arzuladığı şeyleri söküp almak için güne uyanır, ertesi gün yine bu bilinçle uyanabilmek için uykuya dalardı. Değişken ruh hali ve sofistike zevkleri, o an için ne arzuladığını belirlerdi. Ama buradaki odak, Shun'un ne arzuladığı değil, arzuladığı şeyi elde etmek için gittiği yoldu. Bu yolda yürürken acı çekmek, hayal kırıklığına uğramak veya yolun sonunda coşkun bir mutluluğa kavuşmak... Yolun tümünden mutlu olan bir insandı Shun, yolu bitirebildiği ve arzusunu söküp alabildiği senaryolarda tabii. Geri kalan hiçbir şey veya hiçkimse önemli olmazdı. Düşündüğünü yapmalıydı, çünkü o tek ve özeldi. Ne olursa olsun, ne feda edilmesi gerekiyorsa edilsin. Her şeyin ve herkesin üstünde olmak, yaşama bilinciydi.

Galaksi Rehberi: Hangi yolu, nasıl yürümesi gerektiğine bu sayede karar verebilmişti Shun. Sofistik ve sanatsal zevkleri vardı bizimkinin, daha önce hiç görmediği bir yücelik karşısında erirdi. Yüce ve zengin şeylere sahip olmak, sanat eserlerinin doğumuna şahit olmak, kimsede ait olmayana sahip olmak gibi nice tutkuya sahipti. Fakat bunu asla ve asla, aynı yerde bağlı kalarak yapamazdı. Yepyeni şeyler görmeli ve her gördüğü muhteşem şeyi kendisine katmalı ve sahip olmalıydı. Bunu yapabilmek için yürürdü Shun, bir şeyler öğrenmek ve bunları kazanabilmek için. Kimsenin görmediğini görebilmek ve kimsenin sahibi olamadığı güzelliklere sahip olabilmek için. Zevkleri konusunda çok seçiciydi, paylaşmaktan da pek hoşlanmazdı Shun. Ama her zaman, ama her zaman onları göstermekten ve sahip olduğunun bilinmesinden hoşlanırdı. Onun galaksi rehberi de buydu işte, yüceliği söküp almak ve kendisine katmak!



Komplikasyon
Güvenli Alan; Varlık: Shun, kitleler arasında ki en dikkat çekici insan olması gerektiğini düşünür. Çünkü diğer insanlardan daha 'farklı' ve pekala daha özeldir. Shun'un güvenli alanı, en çok ilgi duyulanın, sözü dinlenilen ve akılda kalan insanın kendisi olduğu ortamlardı. Fakat normal insanlar gibi, aynı güvenli alanda yaşayabilen bir insan değildi o. Sürekli yoluna devam eden bir missing-nin olarak, ne yaparsa ve nereye giderse gitsin; kendi güvenli alanını da beraberinde getiren bir adamdı. En çok ilgi toplayanın (en etkileyicinin) Shun olmadığı, sözleri verenin ve tutanın o olmadığı her an, bu psikolojik ve toplumsal üstünlüğü geri almak için hemen hemen her şeyi yapabilir.



Özellikler
Ciğer Yarası: Karakter her ne kadar karaciğerindeki yaralanmayı iyileştirmişse de, tedavi sonrası rehabilitasyon süreci içerisinde kondisyon bakımından olumsuz etkilerle karşılaşması muhtemeldir. Bu nedenle karakter, eşit özellikteki kişilere nazaran daha çabuk yorulmakta ve yorgunluğu arttıkça direnci de düşmektedir. Karakterin aksiyonları rehabilitasyon sürecine doğrudan etki etmektedir. Tüm bu durum karakterin rutin hayatında herhangi bir engel oluşturmamaktadır.



Profil

Stat Listesi
Güç: 3
Çeviklik: 5
Kondisyon: 3
Potansiyel: 3
Varlık: 11
Zeka: 9

Beceri Listesi
Atletizm: 1
Akrobasi: 1
El Hassasiyeti: 1
Saklanma: 1
Form: 1
Ninshuu: 1
Aldatma: 1 {Favori}
Empati: 1
Sosyalleşme: 1
Tıp: 1
Farkındalık: 1
İzcilik: 1



Teknikler

Taijutsu
Shigure: C Rank

Genjutsu
Rakumei no Jutsu
Shibou no Jutsu
Magen: Bunshin
Teishi no Jutsu
Raigen

Ninjutsu
Shunshin



Ekipmanlar/Eşyalar
Yuna no Katana
2 Sentetik Misina, 5mt (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
4 Sis Bombası (Normal Kalite)
3 Kunai (Normal Kalite)
3 Shuriken (Normal Kalite)
Altın Yüzük
Post Reply

Return to “Sorular ve Öneriler”