[Kusagakure - Operasyon] Kitamura Susumu & Tsujihara Iori

Diğer ninja köylerine sahip ülkeler.
User avatar
Tsujihara Iori
Kusagakure
Kusagakure
Posts: 71
Joined: August 30th, 2018, 10:53 pm

Re: [Kusagakure - Operasyon] Kitamura Susumu & Tsujihara Iori

Post by Tsujihara Iori » April 16th, 2019, 12:11 am

Susumu'nun sırf bunun için üretilmiş bir makine misali yalan söylemesine karşı şaşkınlığımı zor dizginlemiştim. Ağzından damlayan her bir sözün ardında saf bir inanç vardı doğru olduklarına dair. Eleman da bunu hissetmiş olacaktı ki, inanmıştı. Bir şeyler söyledi, ardından ateşten tarafa duran elemanlardan birinden izin aldıktan sonra, dışarıya doğru hareket etti.

Harika.

Diye düşündüm içimden. Harekete geçmek için ortam hazır gibiydi. Bir karanlık denizinin ortasında yakılan mumların çevresindeydik, mumların ve ateşin ardını görmek imkansızdı ancak oradan bir sürpriz gelmemesini ummak zorundaydık. Normal şartlar altında bu riski almazdık ancak şartlar normal değildi. Bu bağlamda, improvizasyon ile sorunumuzu çözecektik.

Bunlar aklımdan geçerken elim çoktan kılıcıma gitmişti bile. Bu düşünceler hep ikinci safha içindi. İlk safha, önümdeki keşiş bozuntusunu harcamaktı, tıpkı onun kafesteki aciz elemanı harcaması gibi. Susumu'nun laflarını söylemesinden itibaren geçen bir kaç saniye bile hala dindirmemişti sinirimi, hareketime devam ettim bu sinire kanalize olarak. Hislerinden ziyade beyniyle hareket eden bir şahıs olsam da şu anda ikisi de aynı şeyi söylüyordu ve ruhumun da biraz rahatlamaya ihtiyacı vardı.

Bu rahatlamanın bir ucunda bir başkasının ölümü olması raddesine gelmiş olmamı farketmek beni epey germişti. Hislerini kontrol edemez birine evrilebilir miydim? Sanmıyordum. Her zaman kontrol bendeydi. Bu adamın boynunu vurmayı ben hür iradem ile seçmiştim. Bunun ardında pragmatik ve görevin bekâsını ilgilendiren hisler de vardı. Ancak bunu yapış şeklimi belirleyen şey sinirimdi. Ayrıca, yapabilirdim. Beni alı koyan bir şey de yoktu. Hislerimi tatmin etmekten mi çekiniyordum o zaman? Aslında sanırım sıkıntı da buradaydı. Bu hissin tatmin olması için bu adamın ölmesi gerekiyordu. Bu, başlı başına bir rahatsız edici durum değil miydi?

Kafam çorba misali kaynarken, eleman kendini geriye doğru fırlatmıştı. Henge bozulup kılıcımı çekmiş, hamlemi yapmıştım. Ancak kopan şey boyundan ziyade bir koldu. Adama doğru baktım. Bir acı veya şaşkınlık göremiyordum suratında, garip bir sırıtış vardı sadece. Afalladım bir anlığına, fakat durmamalıydım.

Adam bana doğru bir omuz hamlesi denemek için bütün kuvvetiyle fırlamıştı. Bu da tam istediğim bir şeydi aslında. Shigure stili bana böyle apaçık hataları cezalandırmayı öğretmişti. Bana kontrolsüzce fırlaması kendini koruyamayacağı bir kaç saniye anlamına geliyordu. Sağa doğru bir adım alıp kendi etrafımda dönecektim eleman bana gelirken, dönmemin yarısındayken de yanımdan geçip gideceğini tahmin ettiğim elemana kısa, hızlı ancak derin bir kesik atacaktım. Hamlem bittiğinde yanımdan geçip giden elemana doğru bakıyor olacaktım, ancak o ise aldığı hasar ile muhtemelen sendelemeyecekti. Acı hissetmeme meseles işleri biraz karıştırıyordu açıkçası.

Buraya kadar hamlemi yapabildiysem, durmayacaktım. Etrafımda dönüşüm bittiği gibi ileriye bir seri adım alacak ve sağdan sola dar açılı bir kesme hamlesi yapacaktım elemana doğru. Bu kesme hamlesi de yaraya dönüşürse, epey bir ilerleme sağlamış olacaktım. Acıdan bayılmayacak olması, kan kaybından ölmeyeceği anlamına gelmiyordu. Yani, öyle umuyordum aslında.
Künye
İsim: Tsujihara Iori
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Suiton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 0 Ryo
Prestij: 8
Ün: 17
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Efsane Olmak!
Iori, babası gibi dillerden düşmeyen hikayelere sahip olmak istemektedir fakat bunu yaparken kesinlikle doğru yoldan sapmamayı kendine bir kural olarak koymuştur. Aktif olarak ona ün getirecek şeylerin peşinde koşmak yerine, başa çıkılması zor bir durum karşısında kendini kanıtlamak ister. Bunu başarırken köyüne de tamamen sadık kalacaktır.

Komplikasyon
Babasının Kılıcı
Babasının kılıcına karşı ruhsal bir bağ hissetmektedir. O kılıç hiç tanışmadığı babasına açılan bir kapıdır ve onu sürekli yanında taşır, kullanmaktan çekilmez. Bakımını sürekli yaptırır, aksatmaz. Kılıç yanından bir an bile ayrılırsa, tedirgin olmaya başlar. Eğer kılıç onun rızası dışında elinden alınmışsa onu geri almak için elinden gelen her şeyi yapar.

Özellikler
-

Efsanevi Yaratık
Garou | B - Rank | Kurt

Profil
Güç: 5
Çeviklik: 10
Kondisyon: 5
Potansiyel: 5
Varlık: 2
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 4
[Çeviklik] Akrobasi: 4
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 3
[Kondisyon] Form: 4 (Favori)
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 5
[Zeka] İzcilik: 1

Teknikler
Ninjutsu
D - Rank: Shunshin
D - Rank: Heisashiki
C - Rank: Jintei (Özel Geliştirme Mevcut)
C - Rank: Mizurappa
B - Rank: Suijinheki
A - Rank: Bousen no Jutsu

Taijutsu
Shigure | A - Rank
Shigure | Hadan

Genjutsu
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar

Dükkan Konusu

Shinji'den Alınan "Misafir" Katana
Muazzam bir dengesi olan, diğer katanalara göre daha ağır, keskin ve bakımlı bir kılıç. Kabzası standart katanalarda olduğu gibi kumaşlarla sarılı değildir, bunun yerine seramik benzeri bir maddeden oluşmuştur. Siyah ve kırmızı tonlara sahip bir kabzadır.

Bu kılıç Shinji adındaki bir kılıç ustası tarafından Iori'nin baba yadigarı yerine verilmiştir.
Özel Üretim Shinobi Ceketi ve Kemeri:
► Show Spoiler

Babasından Kalan Katana
(Karakterin üzerinde bulunmamaktadır.)
Image4. Shinobi savaşında Iori'nin babası tarafından kullanılan ve Zetsu kanı tadan bir katana. Bunun dışında normal bir katanadan tek farkı Kaliteli seviye olmasıdır. Resimdeki gibi işlemelere sahiptir. Iori'nin sürekli belindedir.
User avatar
Kitamura Susumu
Kusagakure
Kusagakure
Posts: 115
Joined: August 31st, 2018, 1:49 am

Re: [Kusagakure - Operasyon] Kitamura Susumu & Tsujihara Iori

Post by Kitamura Susumu » April 17th, 2019, 2:04 am

Kizashi'yi tutan eleman dikkatini salıp arkasındakilerle muhabbete girişince, aldığım riskin sonuna kadar değdiğini düşünmeden edemedim. Şansım yaver gitmişti ve bunun sonucu olarak hem adamdan kurtulmuştuk, hem de buranın yetkili abisi kimmiş, bir nevi onu görmüştük. Kendi kendine hayıflanışına, sanki ben de üzülmüşüm gibi dudak büküp kafa salladım, adam yanımdan geçip giderken. Çekeceğim son roldü bu artık, bir önemi de yoktu. Karanlıkta gezinen adım seslerinin kulaklarımı doldurmasına izin verdim, birazdan olacaklara kendimi bu son saniyelerde iyice hazırlarken. Fırtına öncesi sakinliğe ulaşacağımı düşünmüştüm ancak, hızla gelişen olaylar tekrar yanıldığımı yüzüme vurmuştu.

"Dokuz kalp atışı."

Kizashi'nin mahvolmuş suratına baktım. Açmayı başaramadığı gözlerine bakmaya, yapmaya çalıştığı şeyleri anlamlandırmaya çabaladım. Kim olduğumuzu, onu almaya geldiğimizi anlamış olmalıydı bu bitap halinde bile. Oldukça güçlü bir shinobi olduğunu biliyordum, o yüzden bu durum beni şaşırtmamış, ancak içten içe hayran kalmamı da engellememişti. O konuştukça yüzüne tekrar renk dolmuş, tüylerim diken diken olana kadar bir kısa sürede de tekrar geri çekilmişti. Onu kurtaramayacağımızı mı düşünüyordu? Kurtaramazsak, köye ne pahasına olursa olsun iletmemiz gereken bir mesaj mıydı bu? Eğer öyleyse, iyileştiğinde kendi ağzıyla Gyaku'ya ötmesi için kendini hazır etse iyi ederdi. Zira, onu kurtarmadan buradan çıkmaya niyetim yoktu. Tıpkı Kinshi'yi kurtardığımız gibi. Tıpkı buradan çekip giderken ardımda kimseyi bırakmayacağım gibi.

Hareketlenmeye başlamış ikiliyi seçti gözlerim. Kizashi'nin konuşmaya çabalaması dikkatlerini çekmiş, mekandan ayrılmakta olan adamın gittikçe uzaklaşan ayak sesleri ise gergin bir geri sayımı başlatmıştı. Kol yeniyle uğraşarak bana yönelmekte olan adama dik dik baktım hengeyi bozarak. Zaten birazdan işler kızışınca kendiliğinden bozulacaktı, o yüzden varsın olsundu. Son ayak seslerinin de kulağımıza ilişip demir kapının sesinin mağarayı çınlatmasıyla, olaylar başlamıştı en sonunda. Yutaka beni şaşırtmayan bir hızla ortalıktan kaybolmuş, ben ise bana artık koşturmaya başlamış yetkili abi ve arkasındaki yardakçısıyla başbaşa kalmıştım. Geri çekilip takım arkadaşlarımı destekleyecek ya da Kizashi'yi tedavi etmeye başlayacak boşluğa ulaşmadan önce bu ikisini alt etmem gerekecekti. Kendime sessiz bir şans dileyip kemerimdeki wakizashiye el attım, harekete geçmeden hemen önce.

Bana doğru gelmekte olan adamın önünde bitebileceğim şekilde öne atlamam gerekecekti. Bunu yaptığımda ve adamın koşusu sonlandığında öyle bir hale gelmeliydik ki, arkada teknik hazırlığında olan adam da, yetkili abi de ben de aynı çizgisel hizada olmalıydık. Bir nevi bana gelen adamı önüme siper edecektim kısaca, arkadaki adamın görüş açısını kapattırarak. Yetkili abinin önüne atlarken ise hızlıca bir sadık yarim Rakumei'ye başvuracak, hemen ardından ise wakizashimi çekerek defansa çekilecektim. Adam çok etkilenmese bile genjutsumdan, az biraz postürü kırılacaktır diye düşünüyorum. Eğer böyle olursa bir süre defansif takılarak adamın dövüş stilini öğrenmeye çalışacağım. Adamın, genjutsudan çok fazla etkileneceğini, aman aman yerlere falan korkudan yatacağını düşünmüyorum. Tahminimi yıkar bir şekilde büyük bir açık verecek kadar saçmalarsa wakizashim ile bu açığı fırsata çevirmeyi deneyebilirim. Fakat böylesi büyük bir açık vermediği sürece ne kadar affalarsa afallasın defansta kalacak ve gelen saldırıları bloklamaya odaklanacağım.
Image

Image
Image

Çizim ünlü ve müthiş pixel artisti ktc'ye aittir.


İsim: Kitamura Susumu
Yaş: 19
Cinsiyet: E
Boy: 172
Kilo: 58
Köy: Kusagakure
Element: Raiton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 200000
Prestij: 5
Ün: 19
GP: 0

Motivasyon
Sevdiklerini Korumak
Annesinin kaybıyla aile namına kalan tek değeri Fuu olduğu için ona fazla düşkün olan Susumu, onu ölümüne korumayı kendine görev edinmiştir. Asabi kişiliği dolayısıyla arkadaş edinmenin ne kadar zor olduğunu da keşfetmiş, kız kardeşini korurken, zaten çok az olan arkadaşlarını da koruma içgüdüsünü istemsizce edinmiştir. Susumu'nun uzun zamandır tek amacı, zaten çok az olan sevdiklerinin zarar görmesini engellemektir ve bu amacı, kızkardeşinin kaybolmasıyla daha da şiddetlenmiştir. Sevdikleri için kendini feda etmekten çekinmez, zamanında kızkardeşi için işlemediği suçları üstlenip boş yere ceza çektiği de olmuştur, takım arkadaşlarını korumak için onların önüne geçtiği de.

Komplikasyon
Hakaret
Susumu hakarete asla katlanamaz. Emirlere sadık biri olsa da özellikle annesinin mesleğiyle anılan hakaretlerde kontrolünü kaybeder ve vahşileşir. Henüz bu sıkıntısı yüzünden birilerine ciddi zarar vermiş biri olmasa da bir gün bir hakaret uğruna birini katletmeyeceğinin veya ağır yaralamayacağının garantisini veremeyiz. Bu duruma maruz kalmamak için aile muhabbetlerine girmekten kaçınır ve mümkün olduğunca annesinin mesleğini gizler.

Güç: 5
Çeviklik: 5
Kondisyon: 4
Potansiyel: 3
Varlık: 6
Zeka: 7

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 2
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 4 [Favori]
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Efsanevi Yaratık
Hanabi | C-Rank | Köpek

Medic-Nin B-Rank
Kullanıcı savaş esnasında ameliyat yapabilir hale gelir. Bir çok açık yarayı, ağır stres altında kapatilir veya hastasına kritik müdahaleler yapabilir. Ayrıca kişinin genel olarak müdahaleleri aşırı derecede yüksek bir başarı oranına sahip olmaya başlar. Bu seviyede kullanıcı zehirleri tanımaya başlar ve etkilerini öğrenir, ancak tedavi edemez.

Bu seviyede kişinin Shousen Jutsu'su ufak ve orta seviyeli bütün yaraları çok kısa bir sürede kapatabilir hale gelir. Kırıklar saniyeler içerisinde düzelir, açık yaralar kapanır, yanıklar iyileşir. Aşırı ölümcül yaralar için kişinin önce müdahale etmesi gerekmektedir.


Ninjutsu


-Dendou no Jutsu, D Rank, Raiton
Kullanıcı aniden vücudunda bir elektrik akımı dolaştırır. Bu akım, ona dokunan herkesi çarpar, ancak hasar vermez. Genelde kişilerin kullanıcı üzerindeki fiziksel kontağını kesmek için kullanılır. El mührü gerektirmez ve anidir. Kullanıcı isterse tekrar tekrar tekniği aktif edebilir.

-Otonaku Ashi Jutsu, D Rank, Ninpou
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

-Shunshin, D Rank, Ninpou
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Denken Jutsu, D-Rank, Raiton
Kullanıcı bir eline odaklanır ve chakra göndermeye başlar. Ardından, kullanıcının avcunun içinden ışık çıkmaya başlar. Bu, bir fener olarak kullanılabilir veya kullanıcı uzak mesafelerden mors alfabesi ile mesaj gönderebilir. Akademi mezunu herkes mors alfabesini sorunsuz bir şekilde bilmektedir. Teknik açık kaldığı sürece aşırı minimal bir chakra yer.

Ikazuchi no Kiba, C-Rank, Raiton
Kullanıcı bir elini göğe kaldırır ve bir noktayı hedef alır. Ardından, aniden elinden çıkan bir elektrik akımı gökyüzüne fırlar, ardından kullanıcının hedeflediği noktaya düşer. Eğer bir kişiye isabet ederse, isabet alan kişi hasar görür ve az da olsa uyuşur. Teknik hızlı gerçekleşir ve 15 metreye kadar etkilidir.
Taijutsu

-Ayatsu Stili, B Rank
Kullanıcı tek bir hamlede iç organları iflas ettirebilecek hamleler yapmayı öğrenir. Göğse yapılacak sert ve yerinde bir hamle karşı tarafı nefessiz bırakabilir veya böbreklere yapılan bir hamle ile rakibin tüm vücuduna yayılacak bir acı dalgası oluşturulabilir ve dikkati dağıtılabilir.. Hamlelerin mükemmel bir isabet oranı ile yapılması gereklidir.
-Raiken, C Rank
Kullanıcı etrafında bir defa dönerek momentum kazanır ve bununla rakibin hassas bir noktasına saldırı yapar. Eğer saldırı rakip ile karşılaşırsa, rakibi acı içinde bırakır. Kafası karışan ve dikkati dağılan rakip ardından gelecek saldırılara daha açık bir hale gelir.
Genjutsu


-Magen: Henge
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Bunun ardından, kullanıcıya bakan kişiler tekniğin etkisine kapılırlar. Teknik, Henge'nin Genjutsu versiyonu olarak çalışır. Kullanıcı kendisini bir kişinin kılığına sokmak yerine etki altındaki kişilere bu görünümü gösterirler. Herşey hedeflerin aklında olup bittiği için teknik daha inandırıcı bir hâl alır. Ayrıca, Henge'nin aksine, hayali kişilere de bu teknik sayesinde dönüşülebilinir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
-Kokohi no Jutsu
Uzun bir el mührü dizisinin ardından kullanıcı bu teknik ile çevrenin görünümünü değiştirebilir. Bu etkiler, bir kapı numarasını değiştirmek kadar basit olabileceği gibi bir çam ormanını bambu ormanına dönüştürmek gibi kompleks şeyler de olabilir. Bu etkiler ile varolan bir çevresel etmen yok edilemez veya doğa olayları yaratılamaz/kontrol edilemez, sadece varolan bir somut etmen değiştirilir. Teknik bir alan üzerine yapılır ve bu alana giren herkes bu tekniğin etkisine kapılır. Bu alan kendi içerisinde hareketsiz olmalıdır fakat hareketli bir şeyin parçası olabilir, örneğin bir gemi kamarası gibi. Tekniğin aktif kalma süresini kullanıcı belirler fakat yüksek süreler yüksek chakra gereksinimine sahiptir. Aynı şekilde, büyük alanlar ve kompleks değişiklikler de chakra kullanımını arttırır.
-Rakumei no Jutsu, D Rank
Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.
-Kanryousou, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Kullanıcının yumruklarına veya silah darbelerine maruz kalan kişiler tekniğin etkisi altına girerler. Tekniğin altında kalan kişiler, aldıkları her bir başarılı saldırının vücutlarında çatlaklar oluşturduğunu görür. Bu çatlaklar hedefe, vücudunun sanki çok kırılgan bir katı maddeden oluşmuş gibi bir his verir. Her bir saldırının ardından hedefin vücudunun bazı yerleri parçalanıp dökülmeye başlar. Hedef kırılıp dökülen uzuvlarını kullanamaz hale gelir. Eğer hedefin başı veya vücudunun tamamı parçalanırsa bayılma tehlikesi geçirir. İradesi yüzünden zihnini korumayı başarabilenler için teknik o an bozulur. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
-Shibou no Jutsu, B Rank
Kullanıcı Tatsu el mührünü yapar ve o anda baktığı kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin altına girmek için hedefin kullanıcıya bakmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında olan kişi her 5 saniyede bir, kullanıcı tarafından hunharca öldürüldüğünü görür. Bu görüntüler 2 saniye sürer ve aşırı derecede gerçekçidir. Kullanıcı eğer isterse görüntüleri istediği gibi ayarlayabilir. Hedef git gide konsantrasyonunu kaybeder ve kullanıcıdan korkmaya başlar. Kötü ve rahatsız edici hisleri kullanıcı ile bağdaştırır. Savaş alanında kişilere göz dağı vermek, konsantrasyonlarını bozmak ve gerçeklik ile illüzyon arasındaki bağı koparmak için kullanılır. Diğer şartlar altında, işkence yapmak için kullanıldığı bilinmektedir. Teknik 2-3 dakika kadar açık kalır, ardından tekrar uygulamak gerekir.
-Magen: Bunshin, B Rank
Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Kullanıcı eğer isterse, klonlar oluşurken kendini gizleyebilir. Ayrıca kullanıcı klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur, parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel saldırılar da zihinsel acı yaratır. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Jubaku Satsu, B-Rank
Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.

Jigoku Gouka, B-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, gökyüzünün alevler ile kaplandığını görür ve çevredeki ısının aşırı derecede arttığını hisseder. Kullanıcıdan uzaklaşmayan hedefler için bu ısı git gide artar ve aşırı zihin yorucu bir hâl alır. Hedefler gerçek hayatta terlemeye başlar. Ayrıca, gökyüzünün alevler ile kaplanması hedeflerin içinde bir yapay korku hissi oluşturur. Düşük iradeli kişiler bu görüntüden korkarak kaçmayı seçebilir. Kullanıcı isterse bu alevleri yere yaklaştırabilir veya uzaklaştırabilir. Alevler yere ne kadar yakınsa, ısı da o kadar artar. Alevler hedefleri saracak kadar yere yaklaşabilir, bunun sonucunda hedefler şiddetli bir zihinsel acı ile karşılaşır, fakat bir kaç saniye sonra teknik istemsizce bozulur. Teknik bu durum dışında kullanıcının istediği sürece açık kalır ve chakra yer.
Karakter Üzerindeki Ekipman ve Eşyalar
-Medikal Bel Çantası
-Standart Shinobi Çantası
-Wakizashi G-962
-Özel Üretim Ceket
Image
-Senbon, 20'li Paket, İyi Kalite
-Chakra Hapı x3, İyi Kalite
-Kan Hapı x2, İyi Kalite
-İyileştirici Hap, İyi Kalite
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts: 944
Joined: August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [Kusagakure - Operasyon] Kitamura Susumu & Tsujihara Iori

Post by GM - Naruto » April 20th, 2019, 10:52 pm

Hamleleriniz gerçekleştiği esnada, demir kapının bir kez daha açılıp kapandığını işitiyorsunuz.

Susumu: Chakranı yoğuruyor, tekniğini uygulamak için adamın koşu doğrultusuna mantıklı bir tahmin yapabilmek için bekliyorsun. Eğri koşusu bu konuda sana çok yardımcı olmasa da, ışığın vurduğu zemine attığı ilk adım senin hareketlerinin de başlangıcı oluyor. Önceliğin, adamı araya siper edecek bir pozisyona geçmek oluyor. Sonraki saniyeleri ise şeytani karakterin devralıyor.

Sertleşen bakışların, adamın hırslı gözlerini bir anlığına açılmasına ve yine anlık olarak çökmesine sebep oluyor. Bu kısa aralıkta, adamın koşusu kesiliyor ve zeminde kaymaya başlıyor. Dar alandaki mesafe, defansa çekilecek bir aralık da bırakmıyor sana. Zira neredeyse birkaç adımlık bir mesafe kalıyor arada. Wakizashin ile hamle yapmaya hazırlandığın anda ise, hem vücudunu hemde içini ısıtacak kelimeler yankılanıyor mağarada. "Goukakyuu no Jutsu !" Anlık olarak aydınlanan ortam yine saniyeler içerisinde karanlığa bürünüyor. Planın işliyor, saldırı ile arana bir düşmanı alıyorsun. Arka taraftan gelen ateş kütlesi adamın sırtına yapışırken, yayılan alevler vücudunun sağ ve sol tarafında, omzundan başlayarak baldırına dek inen birer yanık şerit oluşuyor.

Ateş topunun adamla buluştuğu anda ise, oluşan ufak çaplı patlama ile öne doğru fırlayan adam direk olarak üzerine ivmeleniyor, seni ise boş olan hücrenin parmaklıklarına kadar yapıştırıyor bu etki. İlk rakibinle olan karşılaşman ise bu kısa aralıkta sonlanıyor. Yanık sırtından dumanlar tüten adam yerde hafifçe kıvranıyor ardından hareketsiz bir şekilde iyice yapışıyor zemine.

Yanık hareketlerini engelleyecek cinsten değil. Hafif bir sızlama dışında, hafifçe yanan saçların ve iki tarafı yanmış kıyafetlerin dışında pek bir kaybın yok. Çarpmanın etkisiyle ufak bir afallama hissediyorsun. Kulağına ulaşan küfürler ise seni tekrardan ayıltıyor. Üzerinize alev kütlesi salan eleman, yerden kaptığı wakizashisini kavrayarak az önceki adamın seyrettiği rotadan üzerine doğru koşmaya başlıyor. Kafese kadar uçman nedeniyle aranızdaki mesafe 10-12 metre aralığında.


Iori: Adamın ileri atılmasıyla birlikte sağa doğru bir adım atıyor ve dönüşüne başlıyorsun. Senin aksine, adamın hamlelerindeki savsaklık defansif çekilmeni de rahatlıkla yapmana olanak sağlıyor. Kazandığın ivme ile savurduğun kılıcın, yan dönmüş adamın sırtında uzunca bir yarık açıyor. Sol omzundan başlayıp belinin sağ kısmına dek ilerliyor bu yara.

Dönüşün esnasında, bulunduğun kafesin dışında ilerleyen bir alev topu görüyorsun. İçinde bulunduğun dövüş dikkatini bu alana vermeni engellese de alev topundan ziyade alevlerin oluşturduğu ışıki karanlık kısımları kısmen görmeni sağlıyor. Görüş açın sebebiyle özellikle zemin. Yerdeki karanlık noktalar, çukurlar sayılamayacak kadar fazla. Bazıları yaklaşık 2-3 metre çaplı dairesel boşluklarken en ufağı bir insanın sığabileceği genişlikte. Zihnine asıl kazıdığın nokta ise zeminde oluşan ince yollar. Bu boşluklar çevresinde, adeta kılcal damarlar gibi dağılan yürünebilir alanların en genişi ise bu üç kafesin bulunduğu alan. Aydınlık, sen belirgin bir harita çizemeden sonlanıyor. Hamlene devam ediyorsun.

Sırtına yara alan sargılı adam, zemine temas ettiğinde yalpalıyor ve direk olarak kafes girişinin yanındaki parmaklıklara yapışıyor. Herhangi bir afallama var mı emin değilsin.Sırtını parmaklıklara dayıyor, hafif eğilmiş diz kapağıyla dengesini sağlamaya çalışıyor. Bunu önemsemeden ileriye atılıyorsun. Kılıcın bu sefer sağdan sola doğru hareketleniyor. Çarpma sonrası sırtını parmaklıklara dayayan sargılı, bu hamleye karşılık tekrar sağ kolunu siper etmeye çalışsa da... Kopan yarım kolunu unutmuş olacak ki, kılıcının önünde hiçbir engel kalmadan savrulmasına izin veriyor. Adamın zemine yakın olması sebebiyle savurma hamlen direk olarak adamın boğazına yöneliyor. Kusursuz, ince bir çizik.

Kesik ve boşalan kanlar ilk saniyelerde etki etmemiş gibi gözüküyor. Lakin bu saniyelerin sonunda adam sağlam olan elini boğazındaki yarasına bastırarak zemine çöküyor direk. Suratında acıya dair bir emare görmüyorsun. Tek anlayabildiğin, hırıltılar ve dolu öksürükler nedeniyle nefes almakta zorlandığı. Bunların üzerine eklenen sırıtma ise adeta kanını donduruyor. "Jashin-sama." Sırıtması büyüyor. Dövüşten kopup, kendi zihninde bir yerlere kilitlendiğini anlayabiliyorsun.

Adamın sırıtması ile yerinde kilitlenirken, kafesin yan tarafında birinin koştuğunu görüyorsun. Yanan ateşin yanından, kafeslerin oluşturduğu orta boşluğa doğru.


Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
User avatar
Kitamura Susumu
Kusagakure
Kusagakure
Posts: 115
Joined: August 31st, 2018, 1:49 am

Re: [Kusagakure - Operasyon] Kitamura Susumu & Tsujihara Iori

Post by Kitamura Susumu » April 21st, 2019, 12:27 am

Göte gelmemeyi umduğum umutsuz bir kaç hesap sonrası kendimi adamın önüne atmıştım. Karanlık her ne kadar işimi zorlaştırsa da, adamın önüne çıkmakta bir sıkıntı yaşamamış ve onu siper olarak kullanabilecek şekilde pozisyon alabilmiştim. Gerisini ise sadık dostum Rakumei halletmişti bile. Defansta kalmayı ve gözlem yapmayı planlasam da, adamın ayağıma çok güzel oturması nedeniyle wakizashimi adama saldırma niyetiyle hareketlendirdim. Afallamış halinden istifade edecek, boğazına doğru temiz bir hamle, işini biterecekti. Ne yazık ki, kaldırdığım elim gerisin geri inmek zorunda kaldı. Siperime aldığım adam gelen tekniği çoğunlukla engellese de ucundan ucundan yanmamı önleyememiş, beni geriye doğru da savurmuştu.

Hafiften bir inleyerek sağ omzumu ovaladım ne yaptığımı pek de bilmez bir şekilde. Halbuki, diğer omzum da aynı derecede acıyordu. Muhtemelen solak olmamın etkisiyle tetiklenen bir refleksti yaptığım. Elim ardından önce saçlarımı kontrol etti, sonra ise kıyafetimin yanan kısımlarını süpürmeye yeltendi. Üstümden kayıp giden eleman düştüğü yerde çırpınırken zaman-mekan algım yerine tekrar gelmeye başladı. Hareketsiz kalışına gül diken küfürler ise, bu algımı yerine oturttu. Yutaka neredeydi? Az önce kapının tekrar ses çıkarmasına sebep olan o muydu, yoksa misafirlerimiz mi vardı? Ben yetkili elemanla uğraşırken arkadaki çocuğu da Yutaka halleder diye umuyordum oysa ki. Fakat partneri yeni bir tekniğe başvurmak yerine üstüme üstüme gelmekle meşguldü. Acaba dışarıdakileri mi halletmeye gitmişti Yutaka? Belki de, kapalı alanda durmaya daha fazla katlanamayıp tüymüştür. Sorularım her zamanki gibi yine bolca olsa da hepsini tek tek inceleyecek vaktim yoktu. Asıl problemim üstüme gelmekte olan şu adamdı ve ona odaklanmalıydım. Derin bir nefes aldım olduğum yerde ve tekrar başlamaya hazır ettim kendimi.

Bir elimi yere koyarak destek aldım ve ayağa kalmaya hazırlandım. Kalkarken ise diğer elimle çantamdan üç shuriken çıkardım ve adama fırlattım. Pek bir etkisi olacağını düşündüğüm bir hareket değildi, zaten asıl amacım da adamın dümdüz koşmasını engellemek ve koşarken bir şeylerle uğraşmasını sağlamaktı. Bulunduğum pozisyon nedeniyle bir teknik hazırlayacak vaktim pek yoktu. Bu yüzden artan vaktimi postürümü düzeltmeye ve kendimi birazdan gireceğim dövüşe mental olarak hazırlamaya harcadım. Hazır olduğumda wakizashimle beraber adamla yakın dövüşe girişmek niyetiyle ileri doğru atlayacağım. Silahım uçmuş gitmişse de bir kunai çekeceğim onun yerine. Wakizashi ile uygulayabileceğim bir taijutsu stiline hakim olmasam da, genel shinobi eğitiminin bir parçası olarak temel seviyede kullanabildiğim bir silahtı sonuçta. Adamdan gelecek ilk saldırıyı bozabilecek yetkinlikte kullanabileceğimi düşünüyorum. Adamı bloklayarak momentumunu bozduğum esnada ise sağa veya sola adımlayarak anın fırsatını kullanacak ve adama doğru bir kesme hamlesi uygulamayı deneyeceğim.
Image

Image
Image

Çizim ünlü ve müthiş pixel artisti ktc'ye aittir.


İsim: Kitamura Susumu
Yaş: 19
Cinsiyet: E
Boy: 172
Kilo: 58
Köy: Kusagakure
Element: Raiton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 200000
Prestij: 5
Ün: 19
GP: 0

Motivasyon
Sevdiklerini Korumak
Annesinin kaybıyla aile namına kalan tek değeri Fuu olduğu için ona fazla düşkün olan Susumu, onu ölümüne korumayı kendine görev edinmiştir. Asabi kişiliği dolayısıyla arkadaş edinmenin ne kadar zor olduğunu da keşfetmiş, kız kardeşini korurken, zaten çok az olan arkadaşlarını da koruma içgüdüsünü istemsizce edinmiştir. Susumu'nun uzun zamandır tek amacı, zaten çok az olan sevdiklerinin zarar görmesini engellemektir ve bu amacı, kızkardeşinin kaybolmasıyla daha da şiddetlenmiştir. Sevdikleri için kendini feda etmekten çekinmez, zamanında kızkardeşi için işlemediği suçları üstlenip boş yere ceza çektiği de olmuştur, takım arkadaşlarını korumak için onların önüne geçtiği de.

Komplikasyon
Hakaret
Susumu hakarete asla katlanamaz. Emirlere sadık biri olsa da özellikle annesinin mesleğiyle anılan hakaretlerde kontrolünü kaybeder ve vahşileşir. Henüz bu sıkıntısı yüzünden birilerine ciddi zarar vermiş biri olmasa da bir gün bir hakaret uğruna birini katletmeyeceğinin veya ağır yaralamayacağının garantisini veremeyiz. Bu duruma maruz kalmamak için aile muhabbetlerine girmekten kaçınır ve mümkün olduğunca annesinin mesleğini gizler.

Güç: 5
Çeviklik: 5
Kondisyon: 4
Potansiyel: 3
Varlık: 6
Zeka: 7

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 2
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 4 [Favori]
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Efsanevi Yaratık
Hanabi | C-Rank | Köpek

Medic-Nin B-Rank
Kullanıcı savaş esnasında ameliyat yapabilir hale gelir. Bir çok açık yarayı, ağır stres altında kapatilir veya hastasına kritik müdahaleler yapabilir. Ayrıca kişinin genel olarak müdahaleleri aşırı derecede yüksek bir başarı oranına sahip olmaya başlar. Bu seviyede kullanıcı zehirleri tanımaya başlar ve etkilerini öğrenir, ancak tedavi edemez.

Bu seviyede kişinin Shousen Jutsu'su ufak ve orta seviyeli bütün yaraları çok kısa bir sürede kapatabilir hale gelir. Kırıklar saniyeler içerisinde düzelir, açık yaralar kapanır, yanıklar iyileşir. Aşırı ölümcül yaralar için kişinin önce müdahale etmesi gerekmektedir.


Ninjutsu


-Dendou no Jutsu, D Rank, Raiton
Kullanıcı aniden vücudunda bir elektrik akımı dolaştırır. Bu akım, ona dokunan herkesi çarpar, ancak hasar vermez. Genelde kişilerin kullanıcı üzerindeki fiziksel kontağını kesmek için kullanılır. El mührü gerektirmez ve anidir. Kullanıcı isterse tekrar tekrar tekniği aktif edebilir.

-Otonaku Ashi Jutsu, D Rank, Ninpou
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

-Shunshin, D Rank, Ninpou
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Denken Jutsu, D-Rank, Raiton
Kullanıcı bir eline odaklanır ve chakra göndermeye başlar. Ardından, kullanıcının avcunun içinden ışık çıkmaya başlar. Bu, bir fener olarak kullanılabilir veya kullanıcı uzak mesafelerden mors alfabesi ile mesaj gönderebilir. Akademi mezunu herkes mors alfabesini sorunsuz bir şekilde bilmektedir. Teknik açık kaldığı sürece aşırı minimal bir chakra yer.

Ikazuchi no Kiba, C-Rank, Raiton
Kullanıcı bir elini göğe kaldırır ve bir noktayı hedef alır. Ardından, aniden elinden çıkan bir elektrik akımı gökyüzüne fırlar, ardından kullanıcının hedeflediği noktaya düşer. Eğer bir kişiye isabet ederse, isabet alan kişi hasar görür ve az da olsa uyuşur. Teknik hızlı gerçekleşir ve 15 metreye kadar etkilidir.
Taijutsu

-Ayatsu Stili, B Rank
Kullanıcı tek bir hamlede iç organları iflas ettirebilecek hamleler yapmayı öğrenir. Göğse yapılacak sert ve yerinde bir hamle karşı tarafı nefessiz bırakabilir veya böbreklere yapılan bir hamle ile rakibin tüm vücuduna yayılacak bir acı dalgası oluşturulabilir ve dikkati dağıtılabilir.. Hamlelerin mükemmel bir isabet oranı ile yapılması gereklidir.
-Raiken, C Rank
Kullanıcı etrafında bir defa dönerek momentum kazanır ve bununla rakibin hassas bir noktasına saldırı yapar. Eğer saldırı rakip ile karşılaşırsa, rakibi acı içinde bırakır. Kafası karışan ve dikkati dağılan rakip ardından gelecek saldırılara daha açık bir hale gelir.
Genjutsu


-Magen: Henge
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Bunun ardından, kullanıcıya bakan kişiler tekniğin etkisine kapılırlar. Teknik, Henge'nin Genjutsu versiyonu olarak çalışır. Kullanıcı kendisini bir kişinin kılığına sokmak yerine etki altındaki kişilere bu görünümü gösterirler. Herşey hedeflerin aklında olup bittiği için teknik daha inandırıcı bir hâl alır. Ayrıca, Henge'nin aksine, hayali kişilere de bu teknik sayesinde dönüşülebilinir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
-Kokohi no Jutsu
Uzun bir el mührü dizisinin ardından kullanıcı bu teknik ile çevrenin görünümünü değiştirebilir. Bu etkiler, bir kapı numarasını değiştirmek kadar basit olabileceği gibi bir çam ormanını bambu ormanına dönüştürmek gibi kompleks şeyler de olabilir. Bu etkiler ile varolan bir çevresel etmen yok edilemez veya doğa olayları yaratılamaz/kontrol edilemez, sadece varolan bir somut etmen değiştirilir. Teknik bir alan üzerine yapılır ve bu alana giren herkes bu tekniğin etkisine kapılır. Bu alan kendi içerisinde hareketsiz olmalıdır fakat hareketli bir şeyin parçası olabilir, örneğin bir gemi kamarası gibi. Tekniğin aktif kalma süresini kullanıcı belirler fakat yüksek süreler yüksek chakra gereksinimine sahiptir. Aynı şekilde, büyük alanlar ve kompleks değişiklikler de chakra kullanımını arttırır.
-Rakumei no Jutsu, D Rank
Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.
-Kanryousou, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Kullanıcının yumruklarına veya silah darbelerine maruz kalan kişiler tekniğin etkisi altına girerler. Tekniğin altında kalan kişiler, aldıkları her bir başarılı saldırının vücutlarında çatlaklar oluşturduğunu görür. Bu çatlaklar hedefe, vücudunun sanki çok kırılgan bir katı maddeden oluşmuş gibi bir his verir. Her bir saldırının ardından hedefin vücudunun bazı yerleri parçalanıp dökülmeye başlar. Hedef kırılıp dökülen uzuvlarını kullanamaz hale gelir. Eğer hedefin başı veya vücudunun tamamı parçalanırsa bayılma tehlikesi geçirir. İradesi yüzünden zihnini korumayı başarabilenler için teknik o an bozulur. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
-Shibou no Jutsu, B Rank
Kullanıcı Tatsu el mührünü yapar ve o anda baktığı kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin altına girmek için hedefin kullanıcıya bakmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında olan kişi her 5 saniyede bir, kullanıcı tarafından hunharca öldürüldüğünü görür. Bu görüntüler 2 saniye sürer ve aşırı derecede gerçekçidir. Kullanıcı eğer isterse görüntüleri istediği gibi ayarlayabilir. Hedef git gide konsantrasyonunu kaybeder ve kullanıcıdan korkmaya başlar. Kötü ve rahatsız edici hisleri kullanıcı ile bağdaştırır. Savaş alanında kişilere göz dağı vermek, konsantrasyonlarını bozmak ve gerçeklik ile illüzyon arasındaki bağı koparmak için kullanılır. Diğer şartlar altında, işkence yapmak için kullanıldığı bilinmektedir. Teknik 2-3 dakika kadar açık kalır, ardından tekrar uygulamak gerekir.
-Magen: Bunshin, B Rank
Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Kullanıcı eğer isterse, klonlar oluşurken kendini gizleyebilir. Ayrıca kullanıcı klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur, parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel saldırılar da zihinsel acı yaratır. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Jubaku Satsu, B-Rank
Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.

Jigoku Gouka, B-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, gökyüzünün alevler ile kaplandığını görür ve çevredeki ısının aşırı derecede arttığını hisseder. Kullanıcıdan uzaklaşmayan hedefler için bu ısı git gide artar ve aşırı zihin yorucu bir hâl alır. Hedefler gerçek hayatta terlemeye başlar. Ayrıca, gökyüzünün alevler ile kaplanması hedeflerin içinde bir yapay korku hissi oluşturur. Düşük iradeli kişiler bu görüntüden korkarak kaçmayı seçebilir. Kullanıcı isterse bu alevleri yere yaklaştırabilir veya uzaklaştırabilir. Alevler yere ne kadar yakınsa, ısı da o kadar artar. Alevler hedefleri saracak kadar yere yaklaşabilir, bunun sonucunda hedefler şiddetli bir zihinsel acı ile karşılaşır, fakat bir kaç saniye sonra teknik istemsizce bozulur. Teknik bu durum dışında kullanıcının istediği sürece açık kalır ve chakra yer.
Karakter Üzerindeki Ekipman ve Eşyalar
-Medikal Bel Çantası
-Standart Shinobi Çantası
-Wakizashi G-962
-Özel Üretim Ceket
Image
-Senbon, 20'li Paket, İyi Kalite
-Chakra Hapı x3, İyi Kalite
-Kan Hapı x2, İyi Kalite
-İyileştirici Hap, İyi Kalite
User avatar
Tsujihara Iori
Kusagakure
Kusagakure
Posts: 71
Joined: August 30th, 2018, 10:53 pm

Re: [Kusagakure - Operasyon] Kitamura Susumu & Tsujihara Iori

Post by Tsujihara Iori » April 21st, 2019, 12:53 am

"Jashin-sama..."

Herifin gözleri beni değil, başka şeyleri görmeye başladığında çoktan zihnimde karanlık düşünceler dalgalanmaya başlamıştı. Jashin ve onun müritleri. Onların lafını ilk defa duyuyor değildim. Ancak Riaru ile bu kadar iç içe olmaları, bir esir ile "oynamaları"na izin verecek kadar omuz sürtmeleri tiksindirmişti biri. Sargılının boğazından akan kanlara bakarken surat ifadem hiç değişmedi. Bunu hak etmişti yaptıklarıyla. Üzerine daha fazla düşünmemem gerekirdi.

Çevredeki delikleri aklıma getirdim. Etraftaki karanlık yerler bir ölüm tuzağıydı resmen, anlık görüşüm bana bunu söylemişti. Çok fazla açılmamalıydık bu aydınlık yerden, yoksa gerçekten sıkıntılı bir duruma "düşecektik". Düştüğümüz yerde çeşitli tuzakların olup olmadığını da bilemezdik. Yapıların doğal olup olmadığı da bariz değildi. Kalenin altında böyle bir yerin olması oldukça garipti aslında, ancak kafa yoracak durumum da pek yoktu. Garou'yu da yardıma çağıramazdım, o büyüklüğü ile çukurlardan sakınamazdı.

Çevrenin az önce aydınlanması, savaşın hala devam ettiğine dair bir ibareydi. Susumu ve Yutaka'nın ne yaptıklarına göz gezdirmek için bakışlarımı hızlıca ortamda gezdirdim. Yutaka veya Susumu'yu zor durumda görürsem direkt müdahale edecektim. Bunun için aklımdaki plan kılıcım ile saldırmak üzerineydi, zira Suiton tekniği kullanırsam tek tük olan ışık kaynaklarını da söndürebilirdim. Bu, gerçekten hoş olmazdı.

Ortamın ne durumda olduğunu bilmeden tam olarak bir plan kurmam olanaksızdı. Açılıp kapanan kapının sesi de başka bir bilinmezlik koyuyordu duruma. Eğer müdahale etmeme gerek yoksa, yani Yutaka ve Susumu'da başlarının çaresine bakıyor gibi görünüyorlarsa işlerine karışmayacaktım onlardan spesifik bir yardım çağrısı gelmediği sürece. Onun yerine bakışlarımı kapıya doğru çevirecek ve gelecek olan kişilere odaklanacaktım. Gelen giden yoksa, Susumu veya Yutaka'ya yardım için harekete geçecektim.

Savaşı bir şekilde kısa tutmalıydık. Medikal yardıma ihtiyacı vardı Kizashi'nin. Vakit geçtikçe geri dönüşü olmayan bir yola girebilirdi. Bunu engellememiz, görevin bekâsı için gerekliydi. Tabii, işimiz ne kadar erken biterse Shinji'yi bulmak benim için o kadar daha rahat olacaktı. Beynimin arkasındaki bu düşünce beni asla yalnız bırakmıyordu.
Künye
İsim: Tsujihara Iori
Yaş: 18
Cinsiyet: Erkek
Element: Suiton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 0 Ryo
Prestij: 8
Ün: 17
Kullanılabilir GP: 0

Motivasyon
Efsane Olmak!
Iori, babası gibi dillerden düşmeyen hikayelere sahip olmak istemektedir fakat bunu yaparken kesinlikle doğru yoldan sapmamayı kendine bir kural olarak koymuştur. Aktif olarak ona ün getirecek şeylerin peşinde koşmak yerine, başa çıkılması zor bir durum karşısında kendini kanıtlamak ister. Bunu başarırken köyüne de tamamen sadık kalacaktır.

Komplikasyon
Babasının Kılıcı
Babasının kılıcına karşı ruhsal bir bağ hissetmektedir. O kılıç hiç tanışmadığı babasına açılan bir kapıdır ve onu sürekli yanında taşır, kullanmaktan çekilmez. Bakımını sürekli yaptırır, aksatmaz. Kılıç yanından bir an bile ayrılırsa, tedirgin olmaya başlar. Eğer kılıç onun rızası dışında elinden alınmışsa onu geri almak için elinden gelen her şeyi yapar.

Özellikler
-

Efsanevi Yaratık
Garou | B - Rank | Kurt

Profil
Güç: 5
Çeviklik: 10
Kondisyon: 5
Potansiyel: 5
Varlık: 2
Zeka: 4

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 4
[Çeviklik] Akrobasi: 4
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 3
[Kondisyon] Form: 4 (Favori)
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 5
[Zeka] İzcilik: 1

Teknikler
Ninjutsu
D - Rank: Shunshin
D - Rank: Heisashiki
C - Rank: Jintei (Özel Geliştirme Mevcut)
C - Rank: Mizurappa
B - Rank: Suijinheki
A - Rank: Bousen no Jutsu

Taijutsu
Shigure | A - Rank
Shigure | Hadan

Genjutsu
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar

Dükkan Konusu

Shinji'den Alınan "Misafir" Katana
Muazzam bir dengesi olan, diğer katanalara göre daha ağır, keskin ve bakımlı bir kılıç. Kabzası standart katanalarda olduğu gibi kumaşlarla sarılı değildir, bunun yerine seramik benzeri bir maddeden oluşmuştur. Siyah ve kırmızı tonlara sahip bir kabzadır.

Bu kılıç Shinji adındaki bir kılıç ustası tarafından Iori'nin baba yadigarı yerine verilmiştir.
Özel Üretim Shinobi Ceketi ve Kemeri:
► Show Spoiler

Babasından Kalan Katana
(Karakterin üzerinde bulunmamaktadır.)
Image4. Shinobi savaşında Iori'nin babası tarafından kullanılan ve Zetsu kanı tadan bir katana. Bunun dışında normal bir katanadan tek farkı Kaliteli seviye olmasıdır. Resimdeki gibi işlemelere sahiptir. Iori'nin sürekli belindedir.
Post Reply

Return to “Diğer Ülkeler”