- Naruto | Yeni Jenerasyon Konu Dışı Arşiv
- Search
-
- It is currently December 7th, 2019, 5:29 pm
- All times are UTC+03:00
7. Yoklama
7. Yoklama
Post by Cynic » August 16th, 2019, 1:42 am
Yoklama bir hafta kadar sürecek ve önümüzdeki Cuma günü sona erecektir. Bu süre boyunca karakter sildirip yenisini açabilirsiniz. Eğer karakter sildirecekseniz, kontenjan bekleyenlere öncelik verileceğini de aklınızda bulundurunuz.
Bu yoklamada zaman ilerlemesi yaşanmayacaktır, bilginize.
- Taichi Dazai
- Kaçak
- Posts: 57
- Joined: January 5th, 2019, 8:03 pm
Re: 7. Yoklama
Post by Taichi Dazai » August 16th, 2019, 1:43 am
İsim: Taichi Dazai
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chunin
Ryo: 60.750 Ryo
Prestij: 8
Ün: -
Kullanılabilir GP: -
Motivasyon
En İyi Roman: Maceralarını içeren romanı yazmak için elbette bir sürü materyal gerecektir. Kitabı da, kendi maceralarına yaraşır bir şekilde, dünyanın en iyi romanı olmalıdır. Dünyanın en iyi romanına sahip olmak içinse, dünyanın en iyi yerlerine gitmeli ve hiç bilinmeyen, anlatılmamış mekanlarına gitmelidir. Bunu başarmak için elinden geleni yapmak bile, kendisini heyecanlandırmak için yeterlidir.
Komplikasyon
Değerli Defter: Maceralarını içeren sıklıkla not aldığı bu defter, onun için en değerli eşyalardan bir tanesidir. Yok olmasına dahi katlanabilir. Ama başkasının eline geçmesi, asla kabul edemeyeceği bir şeydir. Göğsünde bulunan iç cebine koyduğu bu defteri sıklıkla kontrol eder. Eğer ki bir gün defterini kaybederse, elinde bulunan her şeyi boş verip, defteri bulmak için gereken tüm fedakarlıkları gösterecektir. Maceralarını içeren bu defter, tıpkı bir yazarın yazdığı bir hikayenin, orta yerinde içindekilerinin çalınıp ortalığa yayılması gibi his yaşatacaktır kendisine.
Özellikler
Profil
Güç: 9
Çeviklik: 9
Kondisyon: 8
Potansiyel: 8
Varlık: 3
Zeka: 3
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 2
[Çeviklik] Akrobasi: 2
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Favori Beceri][Kondisyon] Form: 3
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Ninjutsu
Shunshin no Jutsu - D-Rank[Geliştirme]
Ikazuchi no Kiba - C Rank
Raijin no Jutsu - B Rank
Raiton no Yoroi - A Rank
Taijutsu
Kendou - C Rank
Genjutsu
-
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar:
Temel Shinobi Çantası
Orta Seviye Katana
5 Adet Patlayıcı Parşömen, 5 Adet Sentetik Kartona yapışık.
Koruyucu Şemsiye
-
- Posts: 24
- Joined: July 31st, 2019, 1:51 am
- Kasumikage Teki
- Kusagakure
- Posts: 104
- Joined: October 22nd, 2018, 2:54 am
Re: 7. Yoklama
Post by Kasumikage Teki » August 16th, 2019, 1:45 am









Künye
İsim: Kasumikage Teki
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Element: Suiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 110.000
Prestij: 2
Ün: 19
Kullanılabilir GP: 10
Motivasyon
Bilinmek ve Saygı duyulmak; Teki her zaman saygı duyulan bir insan olmaktan keyif almıştır. Her zaman daha güçlü olmak, tebrik edilmek ister. Bu yüzden de shinobiliğe çok önem verir. Her zaman kendisinin seviye olarak üstünde birileri olacağının bilincindedir ve bu duygu onun çalışmalarına daha fazla enerji harcamasına sebep olur.
Komplikasyon
Karanlık; Karakter Kusagakure ile Riaru arasında geçen savaşta yoğun zihinsel saldırılara maruz kalmıştır. Saldırılar sebebiyle, karakter karanlık ortamlarda sanrılar görmektedir. Bu sanrılar genel olarak savaşla ilgili anıları içerirken, ileri seviyede korku nöbetlerine dönüşebilir. Karakter bu etkiler nedeniyle karanlık ortamlarda sağlıklı kararlar veremeyeceği gibi zihinsel kapasitesi düşmektedir. Özellik, komplikasyon etkilerinden kaçınıldığı sürece geçici olup; etkilerin yoğun bir şekilde görülmesi durumunda iyileşme süresi uzamaktadır.
Özellikler
Profil
Güç: 5
Çeviklik: 5
Kondisyon: 5
Potansiyel: 6
Varlık: 6
Zeka: 5
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 3
[Çeviklik] Akrobasi: 3
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 5
[Potansiyel] Ninshuu: 4 (1. Favori)
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Ninjutsu
Dokuton; Kyousui No Yoroi
Suiton; Suiwa
Suiton; Mizurappa
Suiton; Bousen No Jutsu
Ninpou; Kage Bunshin no Jutsu
Ninpou; Shunshin
Ninpou; Otonaku Ashi no Jutsu
Taijutsu
Shigure Stili (B-Rank)
Shigure Kenjutsu; Hadan
Shigure Kenjutsu; Hade
Genjutsu
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Katana; Kitsune (İyi Kalite) (Aile Yadigarı)
Katana; Haruka (İyi Kalite) (Görev Ganimeti)
2 Kan Hapı (Normal)
1 Çakra Hapı (Normal)
1 Kondisyon Hapı (İyi)
1 İyileştirici Hap (Normal)
1 Yemek Hapı (Normal)
3 Kunai (Normal Kalite)
5 Shuriken (Normal Kalite)
5mt. Sentetik Misina (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
2 Sis bombası (Normal Kalite)
- Kitamura Susumu
- Kusagakure
- Posts: 169
- Joined: August 31st, 2018, 1:49 am
Re: 7. Yoklama
Post by Kitamura Susumu » August 16th, 2019, 1:46 am



Yaş: 19
Cinsiyet: E
Boy: 172
Kilo: 58
Köy: Kusagakure
Element: Raiton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin77,000
Prestij: 7
Ün: 25
GP: 50
Motivasyon
Sevdiklerini Korumak
Annesinin kaybıyla aile namına kalan tek değeri Fuu olduğu için ona fazla düşkün olan Susumu, onu ölümüne korumayı kendine görev edinmiştir. Asabi kişiliği dolayısıyla arkadaş edinmenin ne kadar zor olduğunu da keşfetmiş, kız kardeşini korurken, zaten çok az olan arkadaşlarını da koruma içgüdüsünü istemsizce edinmiştir. Susumu'nun uzun zamandır tek amacı, zaten çok az olan sevdiklerinin zarar görmesini engellemektir ve bu amacı, kızkardeşinin kaybolmasıyla daha da şiddetlenmiştir. Sevdikleri için kendini feda etmekten çekinmez, zamanında kızkardeşi için işlemediği suçları üstlenip boş yere ceza çektiği de olmuştur, takım arkadaşlarını korumak için onların önüne geçtiği de.
Komplikasyon
Hakaret
Susumu hakarete asla katlanamaz. Emirlere sadık biri olsa da özellikle annesinin mesleğiyle anılan hakaretlerde kontrolünü kaybeder ve vahşileşir. Henüz bu sıkıntısı yüzünden birilerine ciddi zarar vermiş biri olmasa da bir gün bir hakaret uğruna birini katletmeyeceğinin veya ağır yaralamayacağının garantisini veremeyiz. Bu duruma maruz kalmamak için aile muhabbetlerine girmekten kaçınır ve mümkün olduğunca annesinin mesleğini gizler.
Güç: 5
Çeviklik: 5
Kondisyon: 4
Potansiyel: 3
Varlık: 6
Zeka: 9
Beceri Listesi
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 3
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 7 [Favori]
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 3
Hanabi | C-Rank | Köpek
Hikari | C-Rank | Kar Maymunu
Bu seviyede kişinin Shousen Jutsu'su ufak ve orta seviyeli bütün yaraları çok kısa bir sürede kapatabilir hale gelir. Kırıklar saniyeler içerisinde düzelir, açık yaralar kapanır, yanıklar iyileşir. Aşırı ölümcül yaralar için kişinin önce müdahale etmesi gerekmektedir.
Ninjutsu
-Dendou no Jutsu, D Rank, Raiton
Kullanıcı aniden vücudunda bir elektrik akımı dolaştırır. Bu akım, ona dokunan herkesi çarpar, ancak hasar vermez. Genelde kişilerin kullanıcı üzerindeki fiziksel kontağını kesmek için kullanılır. El mührü gerektirmez ve anidir. Kullanıcı isterse tekrar tekrar tekniği aktif edebilir.
-Otonaku Ashi Jutsu, D Rank, Ninpou
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
-Shunshin, D Rank, Ninpou
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.
Denken Jutsu, D-Rank, Raiton
Kullanıcı bir eline odaklanır ve chakra göndermeye başlar. Ardından, kullanıcının avcunun içinden ışık çıkmaya başlar. Bu, bir fener olarak kullanılabilir veya kullanıcı uzak mesafelerden mors alfabesi ile mesaj gönderebilir. Akademi mezunu herkes mors alfabesini sorunsuz bir şekilde bilmektedir. Teknik açık kaldığı sürece aşırı minimal bir chakra yer.
Ikazuchi no Kiba, C-Rank, Raiton
Kullanıcı bir elini göğe kaldırır ve bir noktayı hedef alır. Ardından, aniden elinden çıkan bir elektrik akımı gökyüzüne fırlar, ardından kullanıcının hedeflediği noktaya düşer. Eğer bir kişiye isabet ederse, isabet alan kişi hasar görür ve az da olsa uyuşur. Teknik hızlı gerçekleşir ve 15 metreye kadar etkilidir.
-Ayatsu Stili, B Rank
Kullanıcı tek bir hamlede iç organları iflas ettirebilecek hamleler yapmayı öğrenir. Göğse yapılacak sert ve yerinde bir hamle karşı tarafı nefessiz bırakabilir veya böbreklere yapılan bir hamle ile rakibin tüm vücuduna yayılacak bir acı dalgası oluşturulabilir ve dikkati dağıtılabilir.. Hamlelerin mükemmel bir isabet oranı ile yapılması gereklidir.
-Raiken, C Rank
Kullanıcı etrafında bir defa dönerek momentum kazanır ve bununla rakibin hassas bir noktasına saldırı yapar. Eğer saldırı rakip ile karşılaşırsa, rakibi acı içinde bırakır. Kafası karışan ve dikkati dağılan rakip ardından gelecek saldırılara daha açık bir hale gelir.
-Magen: Henge
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Bunun ardından, kullanıcıya bakan kişiler tekniğin etkisine kapılırlar. Teknik, Henge'nin Genjutsu versiyonu olarak çalışır. Kullanıcı kendisini bir kişinin kılığına sokmak yerine etki altındaki kişilere bu görünümü gösterirler. Herşey hedeflerin aklında olup bittiği için teknik daha inandırıcı bir hâl alır. Ayrıca, Henge'nin aksine, hayali kişilere de bu teknik sayesinde dönüşülebilinir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
-Kokohi no Jutsu
Uzun bir el mührü dizisinin ardından kullanıcı bu teknik ile çevrenin görünümünü değiştirebilir. Bu etkiler, bir kapı numarasını değiştirmek kadar basit olabileceği gibi bir çam ormanını bambu ormanına dönüştürmek gibi kompleks şeyler de olabilir. Bu etkiler ile varolan bir çevresel etmen yok edilemez veya doğa olayları yaratılamaz/kontrol edilemez, sadece varolan bir somut etmen değiştirilir. Teknik bir alan üzerine yapılır ve bu alana giren herkes bu tekniğin etkisine kapılır. Bu alan kendi içerisinde hareketsiz olmalıdır fakat hareketli bir şeyin parçası olabilir, örneğin bir gemi kamarası gibi. Tekniğin aktif kalma süresini kullanıcı belirler fakat yüksek süreler yüksek chakra gereksinimine sahiptir. Aynı şekilde, büyük alanlar ve kompleks değişiklikler de chakra kullanımını arttırır.
-Rakumei no Jutsu, D Rank
Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.
-Kanryousou, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Kullanıcının yumruklarına veya silah darbelerine maruz kalan kişiler tekniğin etkisi altına girerler. Tekniğin altında kalan kişiler, aldıkları her bir başarılı saldırının vücutlarında çatlaklar oluşturduğunu görür. Bu çatlaklar hedefe, vücudunun sanki çok kırılgan bir katı maddeden oluşmuş gibi bir his verir. Her bir saldırının ardından hedefin vücudunun bazı yerleri parçalanıp dökülmeye başlar. Hedef kırılıp dökülen uzuvlarını kullanamaz hale gelir. Eğer hedefin başı veya vücudunun tamamı parçalanırsa bayılma tehlikesi geçirir. İradesi yüzünden zihnini korumayı başarabilenler için teknik o an bozulur. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
-Shibou no Jutsu, B Rank
Kullanıcı Tatsu el mührünü yapar ve o anda baktığı kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin altına girmek için hedefin kullanıcıya bakmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında olan kişi her 5 saniyede bir, kullanıcı tarafından hunharca öldürüldüğünü görür. Bu görüntüler 2 saniye sürer ve aşırı derecede gerçekçidir. Kullanıcı eğer isterse görüntüleri istediği gibi ayarlayabilir. Hedef git gide konsantrasyonunu kaybeder ve kullanıcıdan korkmaya başlar. Kötü ve rahatsız edici hisleri kullanıcı ile bağdaştırır. Savaş alanında kişilere göz dağı vermek, konsantrasyonlarını bozmak ve gerçeklik ile illüzyon arasındaki bağı koparmak için kullanılır. Diğer şartlar altında, işkence yapmak için kullanıldığı bilinmektedir. Teknik 2-3 dakika kadar açık kalır, ardından tekrar uygulamak gerekir.
-Magen: Bunshin, B Rank
Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Kullanıcı eğer isterse, klonlar oluşurken kendini gizleyebilir. Ayrıca kullanıcı klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur, parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel saldırılar da zihinsel acı yaratır. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Jubaku Satsu, B-Rank
Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.
Jigoku Gouka, B-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, gökyüzünün alevler ile kaplandığını görür ve çevredeki ısının aşırı derecede arttığını hisseder. Kullanıcıdan uzaklaşmayan hedefler için bu ısı git gide artar ve aşırı zihin yorucu bir hâl alır. Hedefler gerçek hayatta terlemeye başlar. Ayrıca, gökyüzünün alevler ile kaplanması hedeflerin içinde bir yapay korku hissi oluşturur. Düşük iradeli kişiler bu görüntüden korkarak kaçmayı seçebilir. Kullanıcı isterse bu alevleri yere yaklaştırabilir veya uzaklaştırabilir. Alevler yere ne kadar yakınsa, ısı da o kadar artar. Alevler hedefleri saracak kadar yere yaklaşabilir, bunun sonucunda hedefler şiddetli bir zihinsel acı ile karşılaşır, fakat bir kaç saniye sonra teknik istemsizce bozulur. Teknik bu durum dışında kullanıcının istediği sürece açık kalır ve chakra yer.
-Medikal Bel Çantası
-Standart Shinobi Çantası
-Wakizashi G-962
-Özel Üretim Ceket

-Chakra Hapı x3, İyi Kalite
Aşağıdaki eşyaların açıklaması için dükkan konumu okumak isteyebilirsiniz. > Dükkan
-Medikal Kullanım İçin Özel Üretim At Arabası
-İlaç Dolu Çanta
-Tabure
-Uyku Tulumu
-Çeşitli Medikal Malzemeler & Sarflar
-Tekrar Kullanılabilir Cam Şırınga x 3
-Metal Kap
-Kurtarma Sedyesi
-Pil İle Çalışan Lamba & 10'lu Pil Seti
-Tansiyon Aleti ve Steteskop
-Çakmak
-Battaniye ve Yastık
- Ashikaga Shun
- Kaçak
- Posts: 83
- Joined: June 18th, 2019, 2:57 pm
Re: 7. Yoklama
Post by Ashikaga Shun » August 16th, 2019, 1:47 am

İsim: Ashikaga Shun
Yaş: 20
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 1.000
Ün: 10
GP: 0
PP: 3
Motivasyon
Egosantrizm: Shun, hayatı tamamen tek kişilik yaşayan bir insandı. Bu hayatı, sadece kendisinin oynaması için oluşturulmuş bir oyun bahçesi olarak görüyordu. Tek gerçek insan oydu, her zaman oydu ve her zaman o olacaktı. Kendi arzularının peşinde koşmak, onun yaşama amacı haline gelmişti. Arzuladığı şeyleri söküp almak için güne uyanır, ertesi gün yine bu bilinçle uyanabilmek için uykuya dalardı. Değişken ruh hali ve sofistike zevkleri, o an için ne arzuladığını belirlerdi. Ama buradaki odak, Shun'un ne arzuladığı değil, arzuladığı şeyi elde etmek için gittiği yoldu. Bu yolda yürürken acı çekmek, hayal kırıklığına uğramak veya yolun sonunda coşkun bir mutluluğa kavuşmak... Yolun tümünden mutlu olan bir insandı Shun, yolu bitirebildiği ve arzusunu söküp alabildiği senaryolarda tabii. Geri kalan hiçbir şey veya hiçkimse önemli olmazdı. Düşündüğünü yapmalıydı, çünkü o tek ve özeldi. Ne olursa olsun, ne feda edilmesi gerekiyorsa edilsin. Her şeyin ve herkesin üstünde olmak, yaşama bilinciydi.
Galaksi Rehberi: Hangi yolu, nasıl yürümesi gerektiğine bu sayede karar verebilmişti Shun. Sofistik ve sanatsal zevkleri vardı bizimkinin, daha önce hiç görmediği bir yücelik karşısında erirdi. Yüce ve zengin şeylere sahip olmak, sanat eserlerinin doğumuna şahit olmak, kimsede ait olmayana sahip olmak gibi nice tutkuya sahipti. Fakat bunu asla ve asla, aynı yerde bağlı kalarak yapamazdı. Yepyeni şeyler görmeli ve her gördüğü muhteşem şeyi kendisine katmalı ve sahip olmalıydı. Bunu yapabilmek için yürürdü Shun, bir şeyler öğrenmek ve bunları kazanabilmek için. Kimsenin görmediğini görebilmek ve kimsenin sahibi olamadığı güzelliklere sahip olabilmek için. Zevkleri konusunda çok seçiciydi, paylaşmaktan da pek hoşlanmazdı Shun. Ama her zaman, ama her zaman onları göstermekten ve sahip olduğunun bilinmesinden hoşlanırdı. Onun galaksi rehberi de buydu işte, yüceliği söküp almak ve kendisine katmak!
Komplikasyon
Güvenli Alan; Varlık: Shun, kitleler arasında ki en dikkat çekici insan olması gerektiğini düşünür. Çünkü diğer insanlardan daha 'farklı' ve pekala daha özeldir. Shun'un güvenli alanı, en çok ilgi duyulanın, sözü dinlenilen ve akılda kalan insanın kendisi olduğu ortamlardı. Fakat normal insanlar gibi, aynı güvenli alanda yaşayabilen bir insan değildi o. Sürekli yoluna devam eden bir missing-nin olarak, ne yaparsa ve nereye giderse gitsin; kendi güvenli alanını da beraberinde getiren bir adamdı. En çok ilgi toplayanın (en etkileyicinin) Shun olmadığı, sözleri verenin ve tutanın o olmadığı her an, bu psikolojik ve toplumsal üstünlüğü geri almak için hemen hemen her şeyi yapabilir.
Özellikler
Ciğer Yarası: Karakter her ne kadar karaciğerindeki yaralanmayı iyileştirmişse de, tedavi sonrası rehabilitasyon süreci içerisinde kondisyon bakımından olumsuz etkilerle karşılaşması muhtemeldir. Bu nedenle karakter, eşit özellikteki kişilere nazaran daha çabuk yorulmakta ve yorgunluğu arttıkça direnci de düşmektedir. Karakterin aksiyonları rehabilitasyon sürecine doğrudan etki etmektedir. Tüm bu durum karakterin rutin hayatında herhangi bir engel oluşturmamaktadır.
Profil
Stat Listesi
Güç: 3
Çeviklik: 5
Kondisyon: 3
Potansiyel: 3
Varlık: 11
Zeka: 9
Beceri Listesi
Atletizm: 1
Akrobasi: 1
El Hassasiyeti: 1
Saklanma: 1
Form: 1
Ninshuu: 1
Aldatma: 1 {Favori}
Empati: 1
Sosyalleşme: 1
Tıp: 1
Farkındalık: 1
İzcilik: 1
Teknikler
Taijutsu
Shigure: C Rank
Genjutsu
Rakumei no Jutsu
Shibou no Jutsu
Magen: Bunshin
Teishi no Jutsu
Raigen
Ninjutsu
Shunshin
Ekipmanlar/Eşyalar
Yuna no Katana
2 Sentetik Misina, 5mt (Normal Kalite)
1 Patlayıcı Parşömen (Normal Kalite)
4 Sis Bombası (Normal Kalite)
3 Kunai (Normal Kalite)
3 Shuriken (Normal Kalite)
- Akane Misa
- Posts: 58
- Joined: February 28th, 2019, 8:04 am
Re: 7. Yoklama
Post by Akane Misa » August 16th, 2019, 1:48 am
İsim: Akane Misa
Yaş: 19
Cinsiyet: Dişi
Element: Raiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 15.000
Prestij: -
Ün: 10
Kullanılabilir GP: -
Motivasyon
Sefilsizlik
Chuunin olunca Misa amaç belledi kendisine. Özgürlüğü kısıtlananların bir temsilcisi olacaktı. Biliyordu.. Çoğu çocuğun şiddet gördüğünü, istemeden çalıştırıldığını.. Kendisi gibi olan çocukları, özellikle kız çocuklarını, kurtarmak ve gerekirse bu köyün adalet bağlamında kılıcı olmak istiyordu. Fakat sözünü bir şekilde başkalarını dinletebilmeliydi. Çıkıp kendini yırtsa bile onu dinleyecek kaç kişi vardı? Şuan ki haliyle kimse onu umursamazdı. Kendisi ne başarmıştı ki? Kim güvenecekti ona? Önemli bir şey başarırsa birileri onu dinlerdi. Yüksek makamlara gelmek istedi. Böylelikle önemli çalışmalar yapıp amacını tüm dünyaya duyurabilecekti.
Önemli bir konuma gelmenin zaman alacağını biliyordu. Boş boş bekleyemezdi. Şimdiden başlayacaktı çalışmalarına. Yardıma ihtiyaç çocukların kurtarıcısı olup özgürlüğüne kavuşturacaktı. Annesiz çocukların annesi olacaktı Misa. Tek amaçladığı şey buydu.
Özellikler
-
Profil
Güç: 9
Çeviklik: 8
Kondisyon: 5
Potansiyel: 3
Varlık: 3
Zeka: 2
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 4
[Çeviklik] Akrobasi: 2
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 2
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Ninjutsu
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.
Raiton no Yoroi - Raiton
Kullanıcı normal bir el mührü serisinin ardından vücuduna elektrik akımı salar. Bu akım, kullanıcının sinir sisteminin daha hızlı çalışmasını sağlar ve motor fonksiyonların performasını arttırır. Kullanıcı'nın refleksleri keskinleşir, daha hızlı hareket etmeye başlar. Algısında herhangi bir değişiklik olmaz fakat planladığı hamleleri daha hızlı yerine getirir. Teknik açık olduğu sürece Raiton dışında herhangi bir ninjutsu kullanamaz. Suiton saldırılarından ekstra hasar alır. Kullanıcıya teknik süresice aşırı yaklaşan kişiler bir elektrik akımı ile çarpılır. Teknik açık kaldığı sürece normal tekniklerden daha fazla chakra yer.
Taijutsu
Kendou - B Rank
Stilin disiplinini kavramaya devam eden kullanıcı kılıç ve benzeri silahlar ile nasıl blok yapılacağını öğrenir. Kullanıcının defans kabiliyeti yüksek derecede artar ve bir saldırıyı savunduktan sonra genelde sarsılmaz ve karşı saldırıya hazır olur.
Genjutsu
-
Sahip olunan eşyalar
-Katana(Orta kalite)
-Shinobi çantası
- Kotegawa Chisa
- Ishigakure
- Posts: 176
- Joined: August 31st, 2018, 1:59 am
Re: 7. Yoklama
Post by Kotegawa Chisa » August 16th, 2019, 1:50 am

İsim: Kotegawa Chisa
Yaş: 16
Cinsiyet: Kadın
Element: Katon
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 140.000
Prestij: 10
Kullanılabilir GP: 60
Ün: 25
Motivasyon
Korumak!
Chisa hangi durumda olursa olsun zayıflara yardım eder. İlk başlarda insanlar tarafından kabul görmek için yapmasına rağmen zamanla düşünceleri değişmiş ve onları gerçekten isteyerek korumaya çalışmaktadır.
Komplikasyon
Kardeş - Kotegawa Ooki
Kardeşi onun hayatındaki en önemli şeydir. Onun gözünde kardeşi ulaşılamaz bir noktada bulunan kişidir. Yine de zarar görmesinden aşırı derecede korktuğundan dolayı var gücüyle ona destek çıkmak istemektedir. Bunu o kadar kafaya takmıştır ki bazen basit şeylerde bile onun yerine yapmak istemektedir.
Özellikler
Momoiro no Chibi - Kısaca Momo -
Chisa, Asakura'da tüccara karşılık beklemeden gerçekleştirdiği yardımlar sonucunda, Asakura çevresinde bu ünvanla bilinmektedir. Özellikle kervanlar ve tüccarlar tarafından fazlasıyla tanınan Chisa, mağdur durumdaki bir tüccarın sorunlarının halledilmesine ön ayak olduğu için fazlasıyla seviliyor.
Profil
Güç: 5
Çeviklik: 9
Kondisyon: 3
Potansiyel: 2
Varlık: 8
Zeka: 5
Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 3
[Varlık] Sosyalleşme: 4 - Favori
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 4
[Zeka] İzcilik: 1
Ninjutsu
D - Rank: Shunshin
Taijutsu
A - Rank: Iaido | Stil
B - Rank: Iaigiri
Genjutsu
D - Rank: Rakumei no Jutsu
C - Rank: Kanryousou
B - Rank: Mugen Onsa
A - Rank: Kokuangyou no Jutsu
Sensör
C - Rank: Meishou-dou
Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
Katanacığım(Normal Seviye)
- Okawa Ringo
- Ishigakure
- Posts: 53
- Joined: February 25th, 2019, 1:04 am
Re: 7. Yoklama
Post by Okawa Ringo » August 16th, 2019, 2:02 am


İsim: Okawa Ringo
Yaş: 17
Cinsiyet: Erkek
Element: Fuuton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 75.500
Prestij: 5
Ün: -
Kullanılabilir GP: 90
Motivasyon
Savaşçının Gururu
Esaret
Bu sorunları büyüdükçe aşmasına karşın özgürlüğünün kısıtlanması onun için kabus gibidir. Esir alınmak, hapsedilmek, bağlanmak, işkence görmek gibi durumlar onun tekrar eski anılarının canlanmasına neden olmaktadır. Unutulması zor olan bu derin yaralar, ona büyük acı verir ve düzgün düşünememesine, paniklemesine, ağlamasına, sinir krizleri geçirmesine neden olur.
Güç: 5
Çeviklik: 7
Kondisyon: 6
Potansiyel: 6
Varlık: 3
Zeka: 3
Beceri Listesi
[Çeviklik] Akrobasi: 4 - Favori Beceri
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 1
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 1
Sır Tutucu
Fuuton - Furyuu - D Rank
Fuuton - Gyuki - C Rank
Fuuton - Kaiten Shuriken - C Rank
Fuuton - Renkuudan - B Rank
Ninpou - Shurikenshin - C Rank
Ninpou - Karasu Bunshin - C Rank
Ninpou - Shunshin - D Rank
Taijutsu
Ninja Ekipman Ustalığı - C Rank
Standart Shinobi Çantası (3 Kunai, 5 Shuriken, 2 Sis Bombası, 1 Patlayıcı Parşömen, 5 mt. Sentetik Misina)
Özel Üretim Cüppe
Kunai(İyi Kalite) x3
Shuriken(Normal Kalite) x10
Shuriken(Düşük Kalite) x5

- Kita Usagi
- Ishigakure
- Posts: 115
- Joined: September 11th, 2018, 3:23 am
Re: 7. Yoklama
Post by Kita Usagi » August 16th, 2019, 2:10 am

İsim: Kita Usagi
Yaş: 17
Cinsiyet: Dişli bir dişi.
Element: Suiton
Seviye: C-Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 87.500
Prestij: 5
Ün: 23
Kullanılabilir GP: 50
Özellikler
Hiçbir insanın kendi yaşadığı acıları yaşamasını istemiyor. Bir yakınını, sevdiği birisini kaybeden insanlar kalmasın istiyor. Bütün dünyada barış olsun, tek bir savaş dahi olmasın istiyor. Günün birinde bu hayalini gerçekleştirebilmek için iyi kötü durumlarını kenara bırakıp her şeyi yapabilecek konuma getiriyor kendisini. Bundan zerre pişmanlık duymuyor.
Komplikasyon
Büyük su birikintileri yakınında savaşırken ister istemez abisinin öldürüldüğü o güne geri döner. O gün hissettiği korku, acı, üzüntü duygularını aynı şekilde hissetmeye başlar. Gözü önüne sürekli gördüğü kabuslar gelir. Eğer o sırada durup, düşünmeye vakti varsa en az 10-15 dakikasını durup düşünmeye harcar. Oturup abisini düşünür, eğer ölmeseydi neler olabileceğinin hayallerini kurmaya çalışır. Durup düşünmeye vakti yoksa bütün dikkati kaybolur, ne önündeki işe kendisini tam anlamıyla verebilir, ne de kafasındaki kötü düşüncüleri atabilir.
Özellik
Anksiyete
Usagi, Razan'ı öldürdüğüne dair herhangi bir anıya sahip değildir. Ancak Razan'ın ölümü üzerine kalmıştır. Ülkesine ihanet eden bu adama gerekli cezayı vermesine ve adaleti yerine getirmesine dair hiç bir anıya sahip olmaması karakterin dengelerini sarsmıştır. Son gün yaşadığı hiç bir olayı hatırlayamaması onun için büyük bir anksiyete kaynağıdır. Bu bağlamda, zaman zaman sinirlerine hakim olamamaktadır.
Derin Nefes
Karakter Ishigakure ile Riaru arasında geçen savaşta akciğerlerinden ciddi bir şekilde yaralanmıştır. Bu yaralanma nedeniyle karakter gündelik yaşamında zaman zaman baş gösteren öksürük krizleri dışında herhangi bir sıknıtı yaşamamaktadır. Ancak aldığı her nefeste çıkardığı hırıltılar, karakterin yakınında bulunan kişiler tarafından rahatlıkla duyulmaktadır. Karakter fiziksel aktivite gerektiren aksiyonlarda ise ciddi anlamda nefes alma problemleri yaşamaya başlamaktadır. Böyle bir durum karşısında da karakter çabucak yorulmakta, güçten düşmekte ve öksürük krizlerine girmektedir. Bu krizlere engel olunmaması durumunda ise, akciğerlerde kanamaların başlaması muhtemel görünmektedir. İyileşme süreci için ek konu açılmasına ihtiyaç yoktur. Tedavi aşamaları ve şartları ilerleyen konuların sonlarında bildirilecektir.
Güç: 6
Çeviklik: 10
Kondisyon: 7
Potansiyel: 5
Varlık: 2
Zeka: 5
Beceri Listesi
[Favori][Güç] Atletizm: 3
[Çeviklik] Akrobasi: 2
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 2
[Kondisyon] Form: 4
[Potansiyel] Ninshuu: 2
[Varlık] Aldatma: 2
[Varlık] Empati: 2
[Varlık] Sosyalleşme: 2
[Zeka] Tıp: 1
[Zeka] Farkındalık: 1
[Zeka] İzcilik: 2
Mod, Usagi'nin vücudunun soğumasına ve etrafında kısmen kontrol edilebilir buz parçalarının dolanmasına sebep olur.
Usagi'nin vücut ısısı diğer insanlara göre beş derece kadar daha soğuktur. Bu soğukluk onun vücudunu negatif olarak etkilemez ancak soğuk ortamlara daha rahat alışmasına olanak tanır. Usagi'nin bir kaç metre etrafındaki ısı da bir kaç derece kadar soğuktur. Usagi ile temas edenler bu soğukluğu fark edebilir. Onunla aynı ortamı paylaşanlar bir süre sonra ortamın olması gerekenden bir tık daha soğuk olduğunu fark edebilir. Direkt olarak Usagi'nin bu soğukluğun merkezi olduklarını belirlemeleri güçtür.
Usagi, Tavşan, Yılan ve Koç mühürlerini yaparsa modu aktif eder ve güçlendirir. Mod aktif edildiği an minimal oranda chakra tüketmeye başlar. Usagi'nin gözleri, modun aktif olmasıyla beraber buz mavisi bir parıltı ile kaplanır. Mod aktif edildikten sonra aşağıdaki özellikleri Usagi'ye bahşeder;
Usagi'nin vücut ısısı yedi - sekiz derece kadar düşer ve etrafındaki ısı da beş derece kadar azalır. Usagi'nin hemen yakınındaki zemin ve yüzeylerde gözle görülür bir buzlanma başlar ancak bunlar görsellikten ibarettir. Bununla beraber Usagi'nin etrafında, menzili dört metre kadar olacak bir alanda buz parçaları çembersel olarak dolanmaya başlar. Bu dolanmanın merkezinde Usagi vardır. Bu buz parçaları kum tanesi boyutundadır ve ışığı kırarak Usagi'nin etrafında kıvılcım gibi parlamalara sebep olurlar. Bu buz parçaları temas ettiği şeylerin üzerlerini çizerler ve kesici hasar verirler. Genelde saplanmazlar, temas ettikleri yüzeyi takip ederek "akarlar" ve akarken de kesici hasar verirler.
Buz parçalarının hızları kısmen yüksektir, bu bağlamda verilen hasar çok da düşük değildir. Yine de bu hasarın asıl kaynağı buz parçalarının her birinin kesici potansiyelinin yüksek olması değil, kişilerin bu alanda geçirdiği süredir. Ne kadar fazla zaman geçirilirse alınan hasar da o kadar artacaktır. Bununla beraber Usagi'den dışarıya doğru gittikçe buz parçası sayısı azalır, yani menzilin ucundaki biri minimal oranda kesici hasar alacakken Usagi'ye yakın olan hedefler ve yüzeyler daha fazla hasar alır. Buz parçalarının bu çembersel hareketi için Usagi'nin odaklanması gerekmez, bu hareket sürekli aktiftir. Bu hareket Usagi'ye direkt olarak zarar vermez ancak nadir de olsa Usagi'ye çarpan ve kesen buz parçaları olabilir. Usagi modu aktif olarak tuttuğu süre boyunca aldığı kesici hasar da doğal olarak artar.
Usagi, eğer chakra harcarsa, bu buz tanelerini minimal olarak kontrol edebilir. Etrafındaki bir yönde bu buz parçalarını odaklayarak o yönden gelecek olan kişilerin alacağı hasarı arttırabilir. Bu yönler genelde "ön, arka, sağ, sol" şeklinde 4 parçadan oluşur. Usagi'nin buz parçalarını odakladığı yönde bulunan kişiler daha yüksek oranda hasar alır, o yönden gelecek olan cisimler az da olsa bir miktar hız kaybeder. Diğer yönlerde ise modun efektifliği oldukça düşer. Usagi chakra harcadığı sürece istediği bir alanda buz parçalarını yoğun tutabilir.
Tür:Panter
Cinsiyet:Erkek
Boyut:1.5 metre yükseklik, 4.5 metre uzunluk
Seviye:B-Rank
Element:Raiton, Fuuton
Teknikler:
Zanshuu no Jutsu/B-Rank/Fuuton
Jibashiri/C-Rank/Raiton
Kizetsu no Jutsu/C-Rank/Raiton
Shunshin/D-Rank/Ninpou
Rakumei no Jutsu/D-Rank/Genjutsu
Kuroshiki/D-Rank/Genjutsu
Rai no te/D-Rank/Raiton
Ekipmanlar:
Eyer ve eyer çantası: İki kişinin binebileceği bir eyer ve bu eyere deri kemerler ile tutturulmuş, eyerin iki tarafında birer tane ve arkasında bir tane olmak üzere toplam üç adet çanta.
Baş ve sırt zırhı: Baş, ön ve arka ayakları, omuzları ve sırt kısmını koruyan bir zırh takımı. Zırhın baş kısmı tüyler ile süslenmiştir. Bu süsler, Suta'nın usta suikastçı konumunu temsil etmektedir. Çok fazla hantal olmayan bu zırh, neredeyse tüy kadar hafiftir. Bu sebepten ötürü, hasar engelleme potansiyelleri de bu hafiflik ile doğru orantılı olacak şekilde azdır.
Özel Yetenek:
Suta, Usagi'nin komutu ya da kendi isteği ile birlikte vücudunu elektrik ile yükleyebilmektedir. Vücudunun şekli bozulmaz. Onun yerine gözleri, patileri, sakalları ve kuyruğu mavi renkte parlamaya başlamaktadır. Aşırı hızlı hareket etme kabiliyeti kazanan Suta, saldırılarında elektrik patlamaları meydana getirmektedir. Kullandığı Raiton bazı jutsularında efektifliğini arttırmaktadır. Özellik yüksek miktarda chakra yer ve tekrarlı kullanımları hayvanı yorar.
Kullanıcı baş parmağını ısırır ve kanatır, ardından o elini yere sertçe vurur ve odaklanır. Bir kaç saniye sonra, yaratık o alanda aniden belirir. Eğer yaratık yeterince büyükse, kullanıcı onu sürer pozisyonda çağırabilir. Bu şekilde çağrılan yaratıklar "Kai" mührü ile anında geri gönderilebilir. Kullanıcı yara almışsa baş parmağını ısırmak yerine halihazırda akan kanını da eline sürerek kullanabilir.
Shinshouki, A Rank
Denge konseptini tamamen kavrayan kullanıcı bu seviyede kendine imkansız pozisyonlarda bile kolayca dengede durabilmeyi öğretir. Kullanıcının dengesi kolay kolay bozulmaz ve en zor akrobatik hareketler bile aşırı kolay bir hale gelir. Kullanıcı yüzey farketmeksizin dengesini çok az bir efor ile istediği kadar koruyabilir.
Jutsular
Kage Buyou, C Rank
Kullanıcı, rakibi havaya fırlatmak için akrobatik bir tekme hamlesi kullanır. Bu özel hamle ile rakip 3 veya 4 metreye kadar havaya gönderilebilir. Ardından rakip kendi akrobatik yeteneğini kullanarak havaya zıplar ve havada rakibin hemen altında konuşlanır. Teknik burada son bulur, ancak kullanıcı bu noktadan sonra diğer Shinshouki Taijutsu tekniklerini kullanabilir veya havadaki korumasız rakibine beklemediği bir yerden saldırı yapabilir.
Hayabusa Otoshi, B Rank
Kullanıcı havadaki rakibini yakalar ve ters çevirir, kafasını ayakları ile kenetler. Rakibin kafası aşağı getirilecek şekilde konuşlandırılır ve yere çarptırılır. Kafasını zemine çarpan rakip ağır derecede hasar alır. Teknik genelde Kage Buyou ardından uygulanır. Tekniğin yerdeyken de uygulanan bir versionu olarak, kullanıcı aniden ayağını rakibin boynuna dolayacak şekilde bir hamle yapar ve rakibinin kafasını yere doğru savurur. Kafasını yere çarpan rakip afallar, ancak havadaki varyasyondan çok daha az hasar alır.
Garou Rendan, A Rank
Kullanıcı, havada bulunan rakibine beklemediği yerden önce bir tekme saldırısı, ardından da yumruk saldırısı uygular. Ardından seri bir kaç hamle ile rakibini hızla yere savurur. Yere çarpan rakibinin üstüne inerek kombinasyonu tamamlar. Rakibe ağır hasar verilir. Kage Buyou ardından kullanılırsa tam potansiyeline ulaşır, ancak bu gereklilik değildir. Havada bulunan herhangi bir rakibe uygulanabilir. Ayrıca yerde uygulanabilen bir varyasyonu vardır, ancak rakibin arkasında konuşlanıldıktan sonra kullanılabilir. Aynı şekilde, rakibin beklemediği yerlere ani tekme ve yumruk saldırıları yapılır ve kombinasyonun sonunda rakip yakalanıp yere fırlatılır. Havadaki versiyona göre hasar daha azdır.
Metal Saç Tokası
Ucunda kaplumbağa figürü bulunan bir saç tokası. Diğer ucu aşırı sivridir. Bir kenarı ise uzaktan bakılınca fark edilmeyecek kadar keskin. Dışarıdan bakınca silindirik dursa da, bir kenarı hafif bir açı yaparak keskinleştirilmiş. İşlemeli sap kısmı ise rahatça tutulabilir cinsten. Saç bağlamak için de gayet uygun.
Özel Üretim Shinobi Cübbesi
Siyah renkte standart bir shinobi cübbesidir. Sağ ve sol kol bölümlerinde kunai taşımaya uygun kısımları bulunur. Kolayca ele alınıp tekrar yerine koyulabilir. Cübbenin iç kısmında ikisi sağda, ikisi solda olmak üzere dört tane cebi vardır. Bu cepler ninja ekipmanları taşımak için uygundur. Cübbe aynı zamanda ısı yalıtımlı ve su geçirmezdir.
Özel Üretim Katana
Görünüm olarak normal bir katanadan çok farkı yoktur. 60 santim uzunluğundadır. Katananın metal kısmı siyah renktedir. Kabzasını örme şeklinde kaplayan kumaş elektrik mavisi rengindedir. Uzunluğu 60 santimdir. İşinin ehli bir usta tarafından yapılmıştır. Kaliteli bir katanadan bile daha sağlam ve daha keskin olacak biçimde dövülmüştür. Tutma kabzasının ucuna kısa bir zincir ile siyah ve elektrik mavisi renklerinde bir yavru panter motifi asılmıştır.
İyi Kalite Kondisyon Hapı
İyi Kalite Yemek Hapı
Kunai, 1 İyi Kalite
Kunai, 3'lü Paket Normal Kalite
Shuriken, 5'li Paket Normal Kalite (x2)
- RPGTürk
- ↳ Duyurular
- ↳ Sorular ve Öneriler
- Oyuncu Kaynakları
- ↳ Rehberler
- ↳ Temel Rehberler
- ↳ Yönelim Rehberleri
- ↳ Oyuncu Bölümü
- ↳ Karakter Yaratımı
- ↳ Onaylanan Karakterler
- ↳ Yetkili Karakterleri
- ↳ Pasif Karakterler
- ↳ Karakter Geliştirme
- ↳ Takım Geliştirme
- ↳ Dükkan
- ↳ Teknik Geliştirme / Yaratım
- ↳ Mod Yaratımı
- ↳ Efsanevi Yaratık Arşivi
- ↳ Örgüt Yönetimi
- ↳ Lejant Deposu
- ↳ Kütüphane
- ↳ Görevler ve Kurgular
- ↳ Görev Panosu
- ↳ Arşiv
- ↳ Kusagakure
- ↳ Ishigakure
- ↳ Operasyonlar
- ↳ Aktif Operasyon
- ↳ Pasif Operasyon
- ↳ Kurgular
- ↳ Arşiv
- ↳ Ishigakure
- ↳ Kusagakure
- ↳ NPC Kütüphanesi
- ↳ Bingo Kitabı
- ↳ S - Rank
- ↳ A - Rank
- ↳ B - Rank
- ↳ C - Rank
- ↳ D - Rank
- Role Play Alanları
- ↳ Kaya Ülkesi
- ↳ Ishigakure
- ↳ Ishi-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Kurobe Vadisi
- ↳ Kurobe Mağaraları
- ↳ Iya Vadisi
- ↳ Shinano Dağı
- ↳ Asakura Geçidi
- ↳ Chibu Kasabası
- ↳ Minami Şehri
- ↳ Kuzuryu-gawa Nehri
- ↳ Shirakami Vadi Ormanı
- ↳ Çimen Ülkesi
- ↳ Kusagakure
- ↳ Kusa-Chou Binası
- ↳ Köy Meydanı
- ↳ Hastane
- ↳ Akademi
- ↳ Mezarlık
- ↳ Konutlar
- ↳ Zindan
- ↳ Otonashi Düzlükleri
- ↳ Hiezu Ormanı
- ↳ Kannabi Köprüsü
- ↳ Abeno Ovası
- ↳ Kantou Bayırı
- ↳ Sagano Bambu Ormanı
- ↳ Kawakami Kasabası
- ↳ Doushi Kasabası
- ↳ Funahashi Şehri
- ↳ Sınırdışı Bölgeler
- ↳ Yağmur Ülkesi
- ↳ Diğer Ülkeler
- ↳ Diğer Köyler
- Konu Dışı
- ↳ Sohbet
- ↳ Avatar - İmza Atölyesi
- ↳ Fanfiction - Kurgu Köşesi
- ↳ Arşiv
- Arşiv
- ↳ Karakter Arşivleri
- ↳ Role Play Arşivleri