[Yarı Final] Katayama Yoshiro vs. Kai Tori

Locked
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm
[Yarı Final] Katayama Yoshiro vs. Kai Tori

Post by GM - Naruto » July 14th, 2020, 4:01 pm

Oldukça büyük bir arenadasınız, çapı aşağı yukarı 30 metre kadar olan daire şekilli bir alan. Rakibinizin tam karşınızda, arenanın diğer ucunda size ayna görüntüsü oluşturacak şekilde durduğunu görebiliyorsunuz. Sırtınız ve arena duvarı arasında yaklaşık 30 cm'lik bir mesafe mevcut. İkinizin arasında, alanın tam ortasında çapının 10 metre kadar olduğunu tahmin ettiğiniz bir su kütlesi var. Balçık kadar yoğun olmasa da, pek temiz sayılmaz. Derinliğini kestiremiyorsunuz. Ayak bastığınız zemin tamamen toprak. Yer yer genişliği birkaç santimi geçmeyen çatlaklar görebiliyorsunuz. Oldukça susuz ve bakımsız kalmış gibi görünüyor. Alanda kaya, kütük gibi herhangi bir şey bulunmuyor. Düz bir zemin, ve çamurlu su. Alanın çevresi 3 metre yüksekliğinde duvarlarla kaplı. Sıvaları dökülmüş, güneşin etkisiyle renkleri solmuş duvarların tepesinde eskiden tribün olduğuna emin olduğunuz sıralar uzanıyor geriye doğru. Büyük bir kısmının alevle kavrulup kapkara bir renk aldığını ve yer yer küle dönüştüğünü görebiliyorsunuz. Bir bölgenin gölgeliği tamamen yıkılmış ve altındaki kısmı tamamen kapatmış halde. Hava açık. Kuru bir sıcak var. Yalnızsınız.
Off Topic
GM'iniz bendeniz Maxdown. Sezonluk arena kuralları kapsamında, konuya her gün akşam 22.00-02.00 saatleri arasında bakmaya çalışacağım. İlk yazan başlar. Başarılar.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Ashikaga Shun

Re: [Yarı Final] Katayama Yoshiro vs. Kai Tori

Post by Ashikaga Shun » July 18th, 2020, 8:37 pm

Nerede olduğumu ve ne yapmam gerektiğini biliyordum. Hızlıca rakibime doğru, düz bir çizgide koşmaya başladım. Bu koşuş sırasında, aklımdaki jutsuyu hayata geçirmek için gereken el mühürlerini yapacak; chakramı doğru bir şekilde dövecektim. Gerekli el mühürleri tamamlandığı anda jutsumu uygulayacaktım;

'Bunshin no Jutsu!'

Kendimden tam olarak üç tane klon çıkartacaktım. Jutsu oluşurken ortaya çıkan sisin içinde, kendimi bu üç klonun arasına gizleyecektim. Duman dağıldığı anda ortaya çıkacak olan Yoshiro'lardan her birisi, farklı bir doğrultuda rakibin üzerine koşturacaktı. İki Yoshiro, tam olarak sağ taraftan (su kütlesinin çevresinden dolanarak) rakibinin (ona göre) sol yanına doğru koşturacak ve suya hiç girmeyecekti. Geriye kalan iki Yoshiro ise soldan, yine su kütlesine hiç dokunmadan rakibine (ona göre) sağ yanına doğru koşturacaktı. Her iki cepheden saldıran klonlar, birbirleri arasına ikişer metrelik boşluk bırakacaklar ve eşit hızlarla (ama var güçleriyle) koşturacaklardı.

Hangi Yoshiro'nun gerçek olduğu ise, eğer planlarım doğru gerçekleşirse, bir muamma olacaktı.
User avatar
Kitamura Susumu
Kusagakure
Kusagakure
Posts:234
Joined:August 31st, 2018, 1:49 am
Künye:

Re: [Yarı Final] Katayama Yoshiro vs. Kai Tori

Post by Kitamura Susumu » July 18th, 2020, 11:06 pm

Yeni bir karşılaşma, yeni bir rakip. Bu seferkinin yakışıklı olduğunu umdum maskesinin ardındaki suratı merak ederken. En azından diğeri gibi çam yarmasından hallice durmuyordu bu mesafeden, bu da bir şeydi.

Takonagi no Jutsu için el mühürlerimi yapmaya başladım olduğum yerde dururken. Pis de olsa ortamda bu jutsu için kullanabileceğim bir su kütlesi vardı, bu yüzden bir sorun çıkmamalıydı. Rakibim ise bir hareketlilik içerisindeydi bu sırada. Bu yüzden el mühürlerim biter bitmez çıkardığım ahtapot kollarıyla katanalarımın ikisini de çekecek, sağ elime de bir kunai alarak, bana doğru gelen ikilinin üzerine doğru koşturmaya başlayacaktım onları karşılayacak bir şekilde. Hangi maskelinin gerçek olduğunu kestiremesem de çoğunluğu aradan çıkarmak benim için faydalı olacaktı. Ben mühürlerimi yaparken de biraz mesafe katedeceklerdi, yani birbirimize yaklaşmamız çok kısa sürmeliydi.

Uygun bir mesafeye gelir gelmez elimdeki kunaiyi fırlatacağım bana en yakın olan maskeliye. Yan yana koşturmaktalarsa kime fırlattığımın bir önemi yok. İlave kollarımı ise sadece savunma amaçlı kullanmayı planlıyorum.
Image

Image

Image
Çizim ünlü ve müthiş pixel artisti ktc'ye aittir.
İsim: Kitamura Susumu
Yaş: 19
Cinsiyet: E
Boy: 172
Kilo: 58
Köy: Kusagakure
Element: Raiton
Seviye: C - Rank
Rütbe: Chuunin
Ryo: 52,000
Prestij: 4
Ün: 25
GP: 120

Motivasyon
Sevdiklerini Korumak
Annesinin kaybıyla aile namına kalan tek değeri Fuu olduğu için ona fazla düşkün olan Susumu, onu ölümüne korumayı kendine görev edinmiştir. Asabi kişiliği dolayısıyla arkadaş edinmenin ne kadar zor olduğunu da keşfetmiş, kız kardeşini korurken, zaten çok az olan arkadaşlarını da koruma içgüdüsünü istemsizce edinmiştir. Susumu'nun uzun zamandır tek amacı, zaten çok az olan sevdiklerinin zarar görmesini engellemektir ve bu amacı, kızkardeşinin kaybolmasıyla daha da şiddetlenmiştir. Sevdikleri için kendini feda etmekten çekinmez, zamanında kızkardeşi için işlemediği suçları üstlenip boş yere ceza çektiği de olmuştur, takım arkadaşlarını korumak için onların önüne geçtiği de.

Açılın Ben Medic-nin'im!
Susumu, Kusagakure'nin en başarılı medic-nin'i olmak istemektedir. Medikal alanda adından söz ettirmeyi ve ilerleyen yıllarda bu alanın öncü shinobilerinden biri olup köydeki medikal çalışmaları yönetmeyi kendisine hedef edinmiştir.

Komplikasyon
Hakaret
Susumu hakarete asla katlanamaz. Emirlere sadık biri olsa da özellikle annesinin mesleğiyle anılan hakaretlerde kontrolünü kaybeder ve vahşileşir. Henüz bu sıkıntısı yüzünden birilerine ciddi zarar vermiş biri olmasa da bir gün bir hakaret uğruna birini katletmeyeceğinin veya ağır yaralamayacağının garantisini veremeyiz. Bu duruma maruz kalmamak için aile muhabbetlerine girmekten kaçınır ve mümkün olduğunca annesinin mesleğini gizler.

Mod
>>Miwaku

Güç: 5
Çeviklik: 5
Kondisyon: 5
Potansiyel: 4
Varlık: 6
Zeka: 9

Beceri Listesi
[Güç] Atletizm: 1
[Çeviklik] Akrobasi: 1
[Çeviklik] El Hassasiyeti: 1
[Çeviklik] Saklanma: 1
[Kondisyon] Form: 1
[Potansiyel] Ninshuu: 1
[Varlık] Aldatma: 3
[Varlık] Empati: 1
[Varlık] Sosyalleşme: 1
[Zeka] Tıp: 7 [Favori]
[Zeka] Farkındalık: 3
[Zeka] İzcilik: 3
Efsanevi Yaratık
Hanabi | C-Rank | Köpek
Hikari | C-Rank | Kar Maymunu

Medic-Nin A-Rank
Kullanıcının medikal bilgileri bu seviyede tek başına organ nakli yapabilecek kadar ileriye gider, ancak bunun için sakin bir ortamda bulunmalıdır. Kullanıcı ayrıca hemen hemen bir çok zehri tanıyabilir hale gelir ve medikal ekipmanlarını kullanarak bunları hastasının sisteminden dışarıya çıkarabilir, eğer çıkaramıyorsa etkilerini olabildiğince azaltmayı deneyebilir.

Bu seviyede kullancının Shousen Jutsu'su hemen hemen bütün yaraları, yeterli zaman verildiği sürece kapatabilir hale gelir. Ayrıca Shousen Jutsu'yu el mührü kullanmadan uygulayabilir hale gelir.


Ninjutsu Listesi


-Dendou no Jutsu, D Rank, Raiton
Kullanıcı aniden vücudunda bir elektrik akımı dolaştırır. Bu akım, ona dokunan herkesi çarpar, ancak hasar vermez. Genelde kişilerin kullanıcı üzerindeki fiziksel kontağını kesmek için kullanılır. El mührü gerektirmez ve anidir. Kullanıcı isterse tekrar tekrar tekniği aktif edebilir.

-Otonaku Ashi Jutsu, D Rank, Ninpou
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından, ayaklarının çıkardığı tüm sesi keser. Böylece, kullanıcının ayak sesleri yokolmuş olur. Bu, gizlice bir yerlere sızmada kullanıcıya yardım eder ve rakiplerine farkedilmeden yaklaşabilmelerini sağlar. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.

-Shunshin, D Rank, Ninpou
Kullanıcı bir elinin işaret ve orta parmağını dışarı açar ve vücudundaki chakraya odaklanır. Ardından, kullanıcı aşırı hızla hareket etme kabiliyetini kazanır. Genelde kullanıcıya bakan kişiler onun birden yokolduğunu görür, ancak teknik sadece aşırı hızdan oluşmaktadır. Kullanıcı çevresel etmenleri kullanarak hareketini gizler ve birden yerinde varolduğu izlenimini verir. Kullanıcı teknik ile chakrası yettiği sürece istediği mesafeyi katetebilir, ancak teknik süresince başka teknikleri kullanamaz ve saldırı yapamaz, bütün odağı tekniği açık tutmak üzerine olmalıdır. Teknik havada hareket etmek için kullanılamaz. Teknik kullanılarak rakibe hızlıca yaklaşılabilir ve uzaklaşılabilir, ancak avantajlı bir pozisyona geçmek aşırı derecede zordur, zira bir çok kişi Shunshin ile yapılan hareketi görebilir ve farkedebilir.

Denken Jutsu, D-Rank, Raiton
Kullanıcı bir eline odaklanır ve chakra göndermeye başlar. Ardından, kullanıcının avcunun içinden ışık çıkmaya başlar. Bu, bir fener olarak kullanılabilir veya kullanıcı uzak mesafelerden mors alfabesi ile mesaj gönderebilir. Akademi mezunu herkes mors alfabesini sorunsuz bir şekilde bilmektedir. Teknik açık kaldığı sürece aşırı minimal bir chakra yer.

Ikazuchi no Kiba, C-Rank, Raiton
Kullanıcı bir elini göğe kaldırır ve bir noktayı hedef alır. Ardından, aniden elinden çıkan bir elektrik akımı gökyüzüne fırlar, ardından kullanıcının hedeflediği noktaya düşer. Eğer bir kişiye isabet ederse, isabet alan kişi hasar görür ve az da olsa uyuşur. Teknik hızlı gerçekleşir ve 15 metreye kadar etkilidir.
Taijutsu Listesi

-Ayatsu Stili, B Rank
Kullanıcı tek bir hamlede iç organları iflas ettirebilecek hamleler yapmayı öğrenir. Göğse yapılacak sert ve yerinde bir hamle karşı tarafı nefessiz bırakabilir veya böbreklere yapılan bir hamle ile rakibin tüm vücuduna yayılacak bir acı dalgası oluşturulabilir ve dikkati dağıtılabilir.. Hamlelerin mükemmel bir isabet oranı ile yapılması gereklidir.
-Raiken, C Rank
Kullanıcı etrafında bir defa dönerek momentum kazanır ve bununla rakibin hassas bir noktasına saldırı yapar. Eğer saldırı rakip ile karşılaşırsa, rakibi acı içinde bırakır. Kafası karışan ve dikkati dağılan rakip ardından gelecek saldırılara daha açık bir hale gelir.
Genjutsu Listesi


-Magen: Henge, D-Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Bunun ardından, kullanıcıya bakan kişiler tekniğin etkisine kapılırlar. Teknik, Henge'nin Genjutsu versiyonu olarak çalışır. Kullanıcı kendisini bir kişinin kılığına sokmak yerine etki altındaki kişilere bu görünümü gösterirler. Herşey hedeflerin aklında olup bittiği için teknik daha inandırıcı bir hâl alır. Ayrıca, Henge'nin aksine, hayali kişilere de bu teknik sayesinde dönüşülebilinir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
-Kokohi no Jutsu, C-Rank
Uzun bir el mührü dizisinin ardından kullanıcı bu teknik ile çevrenin görünümünü değiştirebilir. Bu etkiler, bir kapı numarasını değiştirmek kadar basit olabileceği gibi bir çam ormanını bambu ormanına dönüştürmek gibi kompleks şeyler de olabilir. Bu etkiler ile varolan bir çevresel etmen yok edilemez veya doğa olayları yaratılamaz/kontrol edilemez, sadece varolan bir somut etmen değiştirilir. Teknik bir alan üzerine yapılır ve bu alana giren herkes bu tekniğin etkisine kapılır. Bu alan kendi içerisinde hareketsiz olmalıdır fakat hareketli bir şeyin parçası olabilir, örneğin bir gemi kamarası gibi. Tekniğin aktif kalma süresini kullanıcı belirler fakat yüksek süreler yüksek chakra gereksinimine sahiptir. Aynı şekilde, büyük alanlar ve kompleks değişiklikler de chakra kullanımını arttırır.
-Rakumei no Jutsu, D Rank
Kullanıcı yüzüne sert bir ifade takınarak tekniği aktif eder. Eğer 3-4 metre yakında, kullanıcının yüzüne bakan hedefler tekniğin etki alanına girer. Uzaktaki kişiler teknikten etkilenmez. Tekniğin etkisi altındaki kişiler, hedefin ölümcül ve tehditkâr bir aura ile kaplandığını hayal eder. Bu, tekniğin etkisi altındaki kişilerin kullanıcıdan şiddetli bir şekilde korkmalarını sağlar. Bu korkuya yenik düşen hedefler kullanıcıdan kaçmaya çalışabilir veya eğer kullanıcı gözdağı vermek istiyor ise bu blöfü yiyebilirler. Korkuya yenik düşmeyenler ise kısa süreliğine de olsa konsantrasyonlarını ve dikkatlerini kaybederler. Teknik 5-10 saniye gibi kısa bir süre çalışır ve rakibi korkuttuktan sonra kendiliğinden kapanır.
-Kanryousou, C Rank
Kullanıcı kısa bir el mührü dizisinin ardından tekniği aktif eder. Kullanıcının yumruklarına veya silah darbelerine maruz kalan kişiler tekniğin etkisi altına girerler. Tekniğin altında kalan kişiler, aldıkları her bir başarılı saldırının vücutlarında çatlaklar oluşturduğunu görür. Bu çatlaklar hedefe, vücudunun sanki çok kırılgan bir katı maddeden oluşmuş gibi bir his verir. Her bir saldırının ardından hedefin vücudunun bazı yerleri parçalanıp dökülmeye başlar. Hedef kırılıp dökülen uzuvlarını kullanamaz hale gelir. Eğer hedefin başı veya vücudunun tamamı parçalanırsa bayılma tehlikesi geçirir. İradesi yüzünden zihnini korumayı başarabilenler için teknik o an bozulur. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
-Shibou no Jutsu, B Rank
Kullanıcı Tatsu el mührünü yapar ve o anda baktığı kişiyi tekniğin etkisi altına alır. Tekniğin altına girmek için hedefin kullanıcıya bakmasına gerek yoktur. Tekniğin etkisi altında olan kişi her 5 saniyede bir, kullanıcı tarafından hunharca öldürüldüğünü görür. Bu görüntüler 2 saniye sürer ve aşırı derecede gerçekçidir. Kullanıcı eğer isterse görüntüleri istediği gibi ayarlayabilir. Hedef git gide konsantrasyonunu kaybeder ve kullanıcıdan korkmaya başlar. Kötü ve rahatsız edici hisleri kullanıcı ile bağdaştırır. Savaş alanında kişilere göz dağı vermek, konsantrasyonlarını bozmak ve gerçeklik ile illüzyon arasındaki bağı koparmak için kullanılır. Diğer şartlar altında, işkence yapmak için kullanıldığı bilinmektedir. Teknik 2-3 dakika kadar açık kalır, ardından tekrar uygulamak gerekir.
-Magen: Bunshin, B Rank
Kullanıcı normal bir el mührü dizisini tamamlar ve etrafındaki kişilere odaklanır. O anda herhangi bir şekilde kullanıcıyı görebilen herkes tekniğin etkisi altına girer. Tekniğin etkisi altındaki kişilere, kullanıcı kendisinin klonunu yoktan varedip gösterir. Kopyanın oluşma biçimini kullanıcı belirler, eğer isterse bir dumanın ardından oluşturabilir, yerden çıkartabilir veya kendini ikiye ayrılıyormuşçasına bir görüntü sergileyebilir, tamamen kişinin yaratıcılığına bağlıdır. Kullanıcı eğer isterse, klonlar oluşurken kendini gizleyebilir. Ayrıca kullanıcı klonun görüntüsünü değiştirmeyi deneyebilir. Bir başkasına benzetebilir veya tamamen hayali özellikler verebilir, tek sınırlayıcı kural, klonun insan formunu -bipedal humanoid- bozmamasıdır. Kullanıcı klonu istediği gibi kontrol edebilir, konuşturabilir, tepki verdirtebilir. Klon hasar alsa da yokolmaz, yaraları hemen kapanır, uzvu koparsa tekrar oluşur, parçalanırsa tekrar toplanır. Klon kullanıcının bildiği diğer Ninjutsu tekniklerini uygulayabilir, ancak bunlar illüzyondan ibarettir ve gerçek hasar vermezler, bu hasar zihinsel acıya dönüşür. Fiziksel saldırılar da zihinsel acı yaratır. Kullanıcı 1 illüzyon içerisinde maksimum 5 klon barındırabilir. Teknik açık kaldığı sürece chakra yer.
Jubaku Satsu, B-Rank
Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisi uygular. Ardından, ellerini hedefine doğru uzatır. Eğer tam o sırada, hedef ile kullanıcı arasında 30 metreden daha kısa bir uzaklık var ise, hedef tekniğin etkisi altına girer. Kullanıcıyı görmesine gerek yoktur. Kullanıcının elleri, rakibi yakalayıp saracak bir objeye dönüşür. Bu obje sarmaşık, zincir veya ip tarzı şeyler olabilir, bunu kullanıcı kendi belirler. Kullanıcının dönüşen elleri rakibi yakalar ve sarar, hareket etmesini engeller. Kullanıcı bu noktadan sonra isterse aradaki mesafeyi hedefi kendine çekerek kısaltabilir veya hedefi saran şeyleri sıkarak şiddetli bir acı hissetmesini sağlayabilir. Hedef tamamen hareket kabiliyetinden yoksun olduğunu sanar, ancak yüksek iradeli kişiler bu etkinin altındayken bile minimal olsa da hareket edebilir. Teknik, kullanıcı odaklandığı sürece devam eder ve chakra yer.
Karakter Üzerindeki Ekipman ve Eşyalar
-Medikal Bel Çantası
-Standart Shinobi Çantası
-Wakizashi G-962
-Özel Üretim Ceket
Image
-Senbon, 17 Adet, İyi Kalite
-Chakra Hapı x3, İyi Kalite
-İyileştirici Hap, İyi Kalite

Aşağıdaki spoiler'da özel üretim ambulansım falan bulunmakta. Eşyaların açıklaması için dükkan konumu okumak isteyebilirsiniz. > Dükkan
-Medikal Kullanım İçin Özel Üretim At Arabası
-İlaç Dolu Çanta
-Tabure
-Uyku Tulumu
-Çeşitli Medikal Malzemeler & Sarflar
-Tekrar Kullanılabilir Cam Şırınga x 3
-Metal Kap
-Kurtarma Sedyesi
-Pil İle Çalışan Lamba & 10'lu Pil Seti
-Tansiyon Aleti ve Steteskop
-Çakmak
-Battaniye ve Yastık
Cennet Küpeleri
Gri metal çemberlere geçirilmiş 3-4 santimetre uzunluğunda minik çubuklar şeklinde görünen bir çift küpedir. Çubuklar siyahtır.

Chakra aktarıldıklarında bu iki küpe arasında iletişim sağlanabilir. Bu iletişimin türü mesafe ile değişir:
0-25 metre: Küpeyi takanlar bu mesafede telepatik olarak konuşabilirler. İletişim normal konuşma gibi gerçekleşir, fakat dışarıya herhangi bir ses gitmez. Küpeyi takanlar birbirlerinin konumlarını yüksek bir isabetle bilebilirler.
25-100 metre: Küpeyi takanlar bu mesafede mors alfabesi ile iletişim kurabilir. Bu iletişim yavaş gerçekleşir ve kompleks cümleler kurmak nispeten zordur. İletişim yavaş gerçekleşir. Her iki taraf da cümlenin gidişatını kaybetmemek için küpeye odaklanmalıdırlar. Bu mors alfabesi mini titreşimler şeklinde hedefe gönderilir. Küpeyi takanlar birbirlerine göre yönlerini ve uzaklıklarını kabaca tayin edebilirler.
100-250 metre: Küpeyi takanlar bu mesafe içerisinde birbirlerine önceden hazırlanmış bazı set titreşimleri gönderebilirler ancak bundan daha fazlası ile iletişim kuramazlar. Her bir titreşim gönderildikten sonra en az 10 saniye kadar beklenilmesi gerekmektedir. Bu titreşimler "Güvenli bölge", "Tehlikeli bölge", "Tehlikedeyim", "Rapor ver" anlamlarına gelecek şekilde ayarlanmıştır. Bununla beraber 5. standart bir sinyal titreşimi de mevcuttur. Bu titreşimin bir anlamı yoktur, sadece sinyal vermek için kullanılır.
250 metre ve üstü: Bu mesafede küpeler birbirlerini etkileyemez. Küpeler standart, efsunsuz birer ekipman gibi davranırlar.
Küpeler aktifken çok minimal oranda chakra kullanırlar. Eğer kişi diğer küpeye bir mesaj gönderdiğinde diğer küpe aktif kullanımda değilse hafifçe titrer. Kişi chakra aktararak küpeyi aktif edip iletişimi sağlayabilir. Eğer kişi aniden chakra gönderip küpeleri aktif etmezse mesaj beklemez ve yok olur.

Eğer bir kullanıcı diğer küpenin yerini tayin etmek istiyorsa kendi küpesine odaklanır ve az miktarda chakra aktarır. Bir kaç saniye sonra mesafeye göre diğer küpenin konumunu tayin eder. Bunu yapabilmesi için diğer küpenin takılmış olması veya aktif edilmiş olmasına gerek yoktur. Eğer küpe takılıyorsa ve diğer küpe tarafından yeri sorgulanıyorsa, takan kişi yerinin sorgulandığını anlar ancak bunu engelleyemez. Yer tayini anlık bilgi verir. Düzenli bilgi almak için düzenli bir şekilde küpeye odaklanılması ve chakra aktarılması gerekir.

Sensör yeteneklerine sahip shinobiler eğer küpeler birbirlerine mesaj gönderiyolarsa bunu fark edebilirler ancak mesajın içeriğini çözemezler. Sadece iki kişi arasında çok ince bir chakra akımı olduğunu fark ederler.
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [Yarı Final] Katayama Yoshiro vs. Kai Tori

Post by GM - Naruto » July 20th, 2020, 12:55 am

Tori bulunduğu noktada el mühürlerine başlarken rakibi kendisine doğru koşmaya başlıyor ve üç adet klon çıkarıyor. Oluşan sis sebebiyle Tori hangisinin gerçek rakibi olduğu konusunda fikir sahibi değil. Bu esnada, tekniği çalışmaya başlıyor ve kendisinden 10 metre uzaktaki su kütlesi vücuduna doğru ilerlemeye başlıyor. Nispeten uzak olduğu için, suyun Tori'nin vücuduna ulaşması birkaç saniyeyi buluyor.

Su kütlesinin Tori'nin vücuduna ulaşması zaman aldığı için katana çekme-kunai çekme-koşmaya başlama gibi çeşitli atraksiyonları henüz yapmış değil. Ahtapot kollarını oluşturmaya yetecek kadar su Tori'nin vücuduna ulaştığı an rakipleri artık bir nebze azalmış olan su kütlesini aşmış oluyor. Şuan aralarındaki mesafe 10 metre kadar. Tori ahtapot kollarını çıkarmış durumda, rakipleri ise son hızla üzerine koşmakta Tori'nin.
Off Topic
Out: Tur anlatımlarınızda parantez kullanmayınız. Parantez kullanmadan da oldukça açıklayıcı bir şekilde kendinizi ve hamlenizi ifade edebileceğinizi düşünüyoruz.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Ashikaga Shun

Re: [Yarı Final] Katayama Yoshiro vs. Kai Tori

Post by Ashikaga Shun » July 21st, 2020, 12:23 am

Rakibimle aramdaki mesafeyi hızla kapatırken, onun da el mühürlerine başvurduğunu görmüştüm. Kunoichi, ortamdaki suyu kendisine doğru çekmiş ve bu suyu birer uzuv gibi sırtına yerleştirecek olan muhtemelen Ninjutsu'sunu hayata geçirmişti. Bu hareket, kadının bir Suiton kullanıcısı olduğu ve bu muhtemel kolların bana karşı yakın menzilde kullanabileceği bilgisiyle zihnime kazınmıştı. Yine de, hareketime son vermeyecektim. Kadının çıkan iki ahtapot kolunu ve ondan gelebilecek saldırıları da hesaba katarak koşturmaya devam edecektim. Rakibimle aramdaki on metreyi kapatırken gerçekleşecek bir saldırıdan, çevikliğim ve klonlarımın arasında gizlenmem ile kurtulmayı deneyecektim. Ve katana menziline yaklaştığım anda, silahımı kınından çıkartacak; koşturmanın verdiği momentum ile rakimin üzerine atılacaktım! Bu atılma hareketi sırasında, katanamı yere dik tutarak, açılı bir şekilde savuracak ve rakibimin göğüs bölgesindeki kasları, dar açılı bir kesme hareketi ile, yarıp geçmeye çalışacaktım. Tabii bu hareket, her bir yönden koşan Yoshiro için bir miktar farklı olacaktı. Rakibime sol cepheden saldıran klonlar (hala aralarında üç metre boşluğu bırakmaya devam ederek), rakibimin solundan sağına doğru atılarak bu hareketi gerçekleştirecekti. Aynı şekilde, sağ cepheden saldıranlar da sağdan sola doğru atılacaktı. Her bir Yoshiro eşit hızda, eşit uyumla hareketi gerçekleştirmeye çalışacak ve dört farklı eş zamanlı saldırı olarak hayat bulmaya çalışacaktı. Eğer hareketi başarı ile uygularsam, rakibimin vereceği açığa göre ikinci saldırı için tanrı vergisi çevikliğimi kullanmaya çalışacaktım!
User avatar
GM - Naruto
Game Master
Game Master
Posts:2605
Joined:August 25th, 2018, 6:19 pm

Re: [Yarı Final] Katayama Yoshiro vs. Kai Tori

Post by GM - Naruto » July 21st, 2020, 3:30 am

Off Topic
Kai Tori maçtan çekildiğini tarafıma bildirmiştir. Kazanan Katayama Yoshiro.
Bu hesaba atılan PM'ler kontrol edilmemektedir.
Locked

Return to “Karşılaşmalar”